Naisasiat

  • 7 490 951
  • 26 542

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kuten arvelinkin, sinun tarvitsee vain lukea ensin edeltävä keskustelu jotta tiedät mistä puhut.

Tämä jäi lopulta vaivaamaan minua. Kerrotko minulle mikä keskustelu on tuo edeltävä keskustelu, mikä minun pitää lukea tietääkseni mistä puhun?
 
K

kiwipilot

Jomppa Koo, IFK, Midnight Rambler, Klose16... Reppanat pyörittää ketjua: pari onnetonta rassukkaa, yksi negaluuseri sekä uusimpana onnen postimyynnistä löytänyt uskis. Häntä heiluttaa koiraa jne.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

Katsoin (uudelleen) tuota linkitettyä viestiäsi #19340, jossa kerroit vaihtaneesi markkinaa sekä muutamaa sitä edeltävää viestiä. Ei nyt edelleenkään minulle aukene, mitä minun tuolta pitäisi havaita ymmärtääkseni mistä puhun. Voitko avata tämän selkokielisesti?

Kun nyt et suostu kertomaan, vaihdoitko markkinaa naisista miehiin, niin voitko sitten kertoa mihin tuota markkinaa vaihdoit? Naisiin ja miehiin? Vai johonkin muuhun?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vaihdoin markkinat yhteen kuuluisaan aasialaisnaiseen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihdoin markkinat yhteen kuuluisaan aasialaisnaiseen.
En olisi kyllä varma että kyseessä on nainen, siellä suunnallahan on paljon sukupuolenvaihtajia... No sanaan uskovallehan tuo selviää sitten avioliiton solmimisen jälkeen.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Nythän täällä ollaan tilanteessa, jossa kaivattaisiin neuvoja, tukea ynnä muuta muilta palstalaisilta. Tässä tapauksessa yhdistyvät nais-, ja talousasiat. Tilanne on sellainen, että olemme lyömässä astioita tyttöystävän kanssa samaan kaappiin. Asumme molemmat aso-asunnossa, ja olemme löytäneet niin ikään isomman aso-asunnon johon haluaisimme muuttaa.

Tämä yhteinen asunto on allekirjoitusta vailla, mutta muuten valmis. Nyt astui kuvaan sitten eräs lainatekninen seikka. Minulla ei ole asumisoikeuteen kohdistuvaa velkaa ollenkaan. Tyttöystävällä taas on asumisoikeus panttina vanhaan lainaansa. Tämän lainan määrä on kaksinkertainen hänen asumisoikeutensa arvoon nähden ja lähes vastaava tämän tulevan yhteisen asumisoikeuden arvoon nähden.

Tyttöystävä haluaisi käyttää tulevaa yhteistä asumisoikeutta panttina vanhaan lainaansa, siis myös minun puolikastani. Itse en halunnut ensin maksaa omaa osuuttani ja sitten pantata sitä, joten ehdotin, että ottaisin lainaa ja hankkisin asumisoikeuden omiin nimiini ja maksaisimme asumiskulut puoliksi. Tyttöystäväni saisi maksettua lainaansa aso-maksustaan vapautuvalla summalla ja voisi jossain vaiheessa ostaa puolet tuosta minun nimissä olevasta asumisoikeudesta itselleen. Tämän ehdotuksen seurauksena oli kyyneleitä.

Olenko ihan kohtuuton ja täysi sika, kun tällaista menen ehdottamaan? Itse en näe ehdotustani kohtuuttomana. Mielestäni minulle ehdotettu vaihtoehto on sellainen. Omasta mielestäni tientynlainen varovaisuus talousasioissa tulee säilyttää. Tässä tapauksessahan minä makselen asuntolainan korkoja ylimääräisenä kuluna. Pääomatuloja ei ole, joten tuo ansiotulovähennys verotukseen ei näitä kuluja kata likikään. Ei kattaisi muutenkaan.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nythän täällä ollaan tilanteessa, jossa kaivattaisiin neuvoja, tukea ynnä muuta muilta palstalaisilta. Tässä tapauksessa yhdistyvät nais-, ja talousasiat. Tilanne on sellainen, että olemme lyömässä astioita tyttöystävän kanssa samaan kaappiin. Asumme molemmat aso-asunnossa, ja olemme löytäneet niin ikään isomman aso-asunnon johon haluaisimme muuttaa.

Tämä yhteinen asunto on allekirjoitusta vailla, mutta muuten valmis. Nyt astui kuvaan sitten eräs lainatekninen seikka. Minulla ei ole asumisoikeuteen kohdistuvaa velkaa ollenkaan. Tyttöystävällä taas on asumisoikeus panttina vanhaan lainaansa. Tämän lainan määrä on kaksinkertainen hänen asumisoikeutensa arvoon nähden ja lähes vastaava tämän tulevan yhteisen asumisoikeuden arvoon nähden.

Tyttöystävä haluaisi käyttää tulevaa yhteistä asumisoikeutta panttina vanhaan lainaansa, siis myös minun puolikastani. Itse en halunnut ensin maksaa omaa osuuttani ja sitten pantata sitä, joten ehdotin, että ottaisin lainaa ja hankkisin asumisoikeuden omiin nimiini ja maksaisimme asumiskulut puoliksi. Tyttöystäväni saisi maksettua lainaansa aso-maksustaan vapautuvalla summalla ja voisi jossain vaiheessa ostaa puolet tuosta minun nimissä olevasta asumisoikeudesta itselleen. Tämän ehdotuksen seurauksena oli kyyneleitä.

Olenko ihan kohtuuton ja täysi sika, kun tällaista menen ehdottamaan? Itse en näe ehdotustani kohtuuttomana. Mielestäni minulle ehdotettu vaihtoehto on sellainen. Omasta mielestäni tientynlainen varovaisuus talousasioissa tulee säilyttää. Tässä tapauksessahan minä makselen asuntolainan korkoja ylimääräisenä kuluna. Pääomatuloja ei ole, joten tuo ansiotulovähennys verotukseen ei näitä kuluja kata likikään. Ei kattaisi muutenkaan.

Miten voi olla mahdollista, että tyttöystäväsi velkapääoma on kaksinkertainen nykyiseen reaalivakuuteen nähden?

Eikös tuossa voisi hankkia puoliksi uuden ason, jolloin hänen puolikkaansa toimisi hänen velkansa vakuutena. Eikös se vastaa melkolailla nykytilannetta? Toki sinun pitäisi antaa toisena osaomistajana suostumus, mutta eihän siinä pitäisi riskiä olla, koska tarvittaessa voisit lunastaa hänen puolikkaansa uudesta asumisoikeudesta, jos ei kykenisi huolehtimaan omasta lainastaan.

Ei kai velan myöntänyt pankki sentään tässä yhteydessä lisää vakuutta voi vaatia ja käsittääkseni puolikas uudesta asosta vastaa hänen nykyistä asumisoikeuden arvoa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nythän täällä ollaan tilanteessa, jossa kaivattaisiin neuvoja, tukea ynnä muuta muilta palstalaisilta. Tässä tapauksessa yhdistyvät nais-, ja talousasiat. Tilanne on sellainen, että olemme lyömässä astioita tyttöystävän kanssa samaan kaappiin. Asumme molemmat aso-asunnossa, ja olemme löytäneet niin ikään isomman aso-asunnon johon haluaisimme muuttaa.

Tämä yhteinen asunto on allekirjoitusta vailla, mutta muuten valmis. Nyt astui kuvaan sitten eräs lainatekninen seikka. Minulla ei ole asumisoikeuteen kohdistuvaa velkaa ollenkaan. Tyttöystävällä taas on asumisoikeus panttina vanhaan lainaansa. Tämän lainan määrä on kaksinkertainen hänen asumisoikeutensa arvoon nähden ja lähes vastaava tämän tulevan yhteisen asumisoikeuden arvoon nähden.

Tyttöystävä haluaisi käyttää tulevaa yhteistä asumisoikeutta panttina vanhaan lainaansa, siis myös minun puolikastani. Itse en halunnut ensin maksaa omaa osuuttani ja sitten pantata sitä, joten ehdotin, että ottaisin lainaa ja hankkisin asumisoikeuden omiin nimiini ja maksaisimme asumiskulut puoliksi. Tyttöystäväni saisi maksettua lainaansa aso-maksustaan vapautuvalla summalla ja voisi jossain vaiheessa ostaa puolet tuosta minun nimissä olevasta asumisoikeudesta itselleen. Tämän ehdotuksen seurauksena oli kyyneleitä.

Olenko ihan kohtuuton ja täysi sika, kun tällaista menen ehdottamaan? Itse en näe ehdotustani kohtuuttomana. Mielestäni minulle ehdotettu vaihtoehto on sellainen. Omasta mielestäni tientynlainen varovaisuus talousasioissa tulee säilyttää. Tässä tapauksessahan minä makselen asuntolainan korkoja ylimääräisenä kuluna. Pääomatuloja ei ole, joten tuo ansiotulovähennys verotukseen ei näitä kuluja kata likikään. Ei kattaisi muutenkaan.

Sä maksat oman osuutesi ja tyttöystävä lyhentää omaa osuuuttaan pankille niinkuin tähänkin asti. Tärkeintä on se, että molemmat saa oman osuutensa asunnosta pois lähtiessä. Kuinka paljon hän on maksanut edellistä asolainaa? Omaa puolikastasi et tietenkään anna pantata. "Tämän lainan määrä on kaksinkertainen hänen asumisoikeutensa arvoon nähden " en ymmärtänyt tätä, miten se on mahdollista? Mä olen vielä aamukahvilla, joten anteeksi.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Miten voi olla mahdollista, että tyttöystäväsi velkapääoma on kaksinkertainen nykyiseen reaalivakuuteen nähden?

Eikös tuossa voisi hankkia puoliksi uuden ason, jolloin hänen puolikkaansa toimisi hänen velkansa vakuutena. Eikös se vastaa melkolailla nykytilannetta? Toki sinun pitäisi antaa toisena osaomistajana suostumus, mutta eihän siinä pitäisi riskiä olla, koska tarvittaessa voisit lunastaa hänen puolikkaansa uudesta asumisoikeudesta, jos ei kykenisi huolehtimaan omasta lainastaan.

Ei kai velan myöntänyt pankki sentään tässä yhteydessä lisää vakuutta voi vaatia ja käsittääkseni puolikas uudesta asosta vastaa hänen nykyistä asumisoikeuden arvoa.

Tässä ollaan asian ytimessä.Asiahan sillä tavalla ikävä, että tuohon erityisvakuuteen liittyy tyttöystäväni avioero, tasinko ja puolueellinen ja epärehellinen pankinjohtaja tasingon saajan lähipiiristä. Mainitaan vielä, että minulla ja tyttöystävälläni on varsin merkittävä ero tuloissa. Itse olen keskituloinen ja tyttöystäväni on hyvätuloinen. En uskalla riskeerata omaa puolikastani, mutta en vastusta toisen puolikkaan käyttöä tyttöystävän lainan vakuutena. Ideaali tilanne minustakin olisi, että maksaisimme ja omistaisimme yhdessä.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tässä ollaan asian ytimessä.Asiahan sillä tavalla ikävä, että tuohon erityisvakuuteen liittyy tyttöystäväni avioero, tasinko ja puolueellinen ja epärehellinen pankinjohtaja tasingon saajan lähipiiristä. Mainitaan vielä, että minulla ja tyttöystävälläni on varsin merkittävä ero tuloissa. Itse olen keskituloinen ja tyttöystäväni on hyvätuloinen. En uskalla riskeerata omaa puolikastani, mutta en vastusta toisen puolikkaan käyttöä tyttöystävän lainan vakuutena. Ideaali tilanne minustakin olisi, että maksaisimme ja omistaisimme yhdessä.

Edelleen jää hämäräksi, että vaatiiko pankki tässä yhteydessä hänen velkapääomalleen lisää reaalivakuutta kuin aiemmin. Millä perusteilla? Muutenhan puolikas uudesta pitäisi riittää, koska arvoltaan vastaa hänen nykyistä asumisoikeuden arvoa.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Kyllä vaatii. Nyt kun moraaliton johtaja on jäänyt eläkkeelle, tämä asia hoidetaan, niin kuin pankin kuuluukin. Harmittaa, että Suomessa tyttöystävälle on käynyt näin, mutta sille ei enää mitään voi.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kyllä vaatii. Nyt kun moraaliton johtaja on jäänyt eläkkeelle, tämä asia hoidetaan, niin kuin pankin kuuluukin. Harmittaa, että Suomessa tyttöystävälle on käynyt näin, mutta sille ei enää mitään voi.

Ok. Itseäni ehkä hiukan kiinnostaa miten on mahdollista, että tyttöystävälläsi on enemmän velkaa kuin varallisuutta ottaen huomioon vielä että on hyvätuloinen ja tuskin olette ihan nuoria, kun hänkin on ehtinyt naimisissa olla. Varmaan liittyy jotenkin noihin kuvioihin joista mainitsit, eikä tuota tarvitse nyt enempää ainakaan minulle avata, kunhan tuli mieleen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
"Terve. Haluaisin n. metri viisikymmentä senttiä tyttöystävää. Paino alle 50 kiloa ja luonne saisi olla hyvä, valmiiksi koulutettu, kiitos."

- Celtainly, sil! Meiltä löytyy monenlaista sisäsiistiä ehdokasta. Haluatteko suolaan matkaan vai koedeittailla ensin?

"Voisinpa tosiaan koetapailla muutamaa ja päättää sitten. Ettei vaan tule mitään ikäviä yllätyksiä. Minä en halua joutua jakamaan valtaani jollekin naiselle. Minä olen keskipiste meidän perheessä".

- Totta kai, ymmällän hyvin, sil. Meillä on halvoin luonnevikoja, mäkättämistäkään ei juuli esiinny. Palautteen mukaan ovat uskollisia ja osaavat hyvin tyytyä siihen mitä saavat. Eivät siis ala vaatia mitään ylimääläisiä.

"Kuulostaa hyvältä! Pääasia, että tyttö on viehättävä, hiljaa kun niin haluan ja tekee minulle niin kuin haluan."

Himmel, mikä reppana...
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Raha-asiat ovat yleisimpiä riidanaiheita parisuhteessa kuten hyvin tiedetään. Ei siis kannata sotkea niitä rakkauteen, varmaan mitä vähemmän niistä puhutaan sen parempi. Lähtötilanne kuulostaa toki kieltämättä siltä että mietittävää on, ison muutoksen takia. Tuossa vaiheessa ainakin pitää olla todella selvillä puolisosta kumminkin päin.
 

iki-ilves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hei puuntakaa!

Itselläni oli vähän samantapainen juttu tuossa 2 vuotta sitten ja siinä vaiheessa pätevöidyin aika hyvin tähän asiaan liittyviin juttuihin.

Oikeastaan ainut asia mistä en osaa varmasti ottaa kantaa on tuo asumisoikeuden ja asumisoikeusmaksun jakaminen kahteen itsenäiseen osaan, eli kahteen puolikkaaseen. Toivottavasti joku palstan juristeista voisi varmentaa, että asumisoikeusmaksu on mahdollista jakaa puoliksi kummallekin? Onko mahdollista pantata lainan vakuudeksi vain tuo tyttöystäväsi osuus asumisoikeusmaksusta? Eli jos tyttöystäväsi ei maksa lainaansa, niin pankki saisi panttina haltuunsa vain puolet asumioikeusmaksusta?

Tästä asiasta on paljon netissä materiaalia. Tässä jotakin:

Esim kauppalehden keskustelupalstalla on hyvä keskusteluketju asiasta:

Vakuudenvaihto vanhaan asuntolainaan? | Kauppalehti.fi

Homman ydin on se, että velallisella on oikeus vaihtaa jo olemassaolevaan asuntolainaansa vakuus. Pankki ei voi kieltäytyä, jos tarjottu vakuus on yhtä suuri ja vanhaa vakuutta vastaava.

http://www.hs.fi/talous/a1365149094240

Finanssivalvonnan kirje luottolaitoksille.

http://www.finanssivalvonta.fi/fi/T...ivalvonnan_kirje_luottolaitoksille_260313.pdf

Fiva: Vakuuden vaihto ei ole peruste nostaa marginaalia (=eikä muuttaa velan ehtoja, kuten vaadittavan vakuuden määrää).

"Finanssivalvonta (Fiva) on puuttunut pankkien intoon nostaa asuntolainojen marginaalia aina, kun asuntolainaan tehdään pieniäkin muutoksia."

"Moni pankki on halunnut uusia lainaehdot asuntokaupan yhteydessä. Fivan mukaan näin ei pidä toimia. Jos uusi vakuus on entistä vastaava, pankilla ei ole perusteita muuttaa ehtoja. Asiakkaalta ei myöskään saa vaatia vanhan lainan takaisinmaksua, vaan uuden asunnon mahdollinen lisälaina pitää voida ottaa erikseen."

Älä anna pankin vedättää:
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=200922538&c=mobile&rss=mob

Eli toimintasuunnitelma: Asumisoikeus ja asumisoikeus maksu ei ole teidän yhteinen vaan kumpikin omistaa siitä erillisesti 50%. Tyttöystäväsi panttaa vanhan lainansa vakuudeksi oman puolikkaansa. Sinä annat vain suostumuksesi tyttöystävän puolikkaan panttaamiseen, mutta et missään nimessä panttaa omaa puolikastasi.

1) Tyttöystäväsi täyttää vakuudenvaihtohakemuksen ja jättää sen pankille. Pidätte huolen, että hakemuksessa on kaikki pankin laatimat selvitykset ja liitteet. Kerrotte, että mikäli vakuuden vaihtoon ei suostuta, niin valitatte fineen ja fivaan.

2) Pyydätte pankilta kirjallisen päätöksen vakuudenvaihtohakemukseenne. Jos saatte kirjallisen negatiivisen päätöksen ilman perusteluja, niin pyydätte, että mihin lainasopimuksen tai lainansäädännön kohtaan pankin päätös perustuu.

3) Soitatte Fivaan ja keroote siellä saamastanne kohtelusta, lähetätte pankin negatiivisen päätöksen perusteluineen Fivalle, valitatte siitä ja pyydätte käsittelemään tapauksen. Saatte Fivan kannanoton noin 6 kk sisällä.

Luulen, että pankkinne suostuu vakuudenvaihtoon kohdan 2 jälkeen.

Olkaa vaan tiukkana. Pankki yrittää usein käyttää asemaansa hyväksi.

Olennaista on että uusi vakuus on vanhaa vakuutta vastaava. Onko se?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ollut ollut valkoihoisen tytön kanssa treffeillä puoleentoista vuoteen. Tässä välissä on sentään muutama aasialaista ollut.

Kyseessä ei siis ole suomalainen, mutta kaikin puolin aika ihana, kiva tyttö ja paljon näköjään löytyi yhteistä. Mitä tärkeintä kuitenkin hän ei välitä kilpaurheilusta tuon taivaallista, mutta pubissa on kuulema joskus ihan kiva katsoa jotain isoa peliä hassun tunnelman takia. Tasapainoittaisi siis kivasti sitä mitä nykyään teen.

Nyt ei ruveta haaveilemaan mistään, mutta on täysin selvää, että jotain jatkoa tästä seuraa. Mihinkään epämääräiseen tapailuun en rupea eli lähiviikkoina olen parisuhteessa tai sitten odotan taas pari vuotta seuraaviin treffeihin.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Iki-Ilves, suuret kiitokset tästä tietopaketista. Täytyy lähestyä pankkia vähän viisaampana. Puolikas uudesta asunnosta on lähes yhtä arvokas, kuin nykyinen vakuus. Voin vaikka itse toimia takaajana nykyisen vakuuden ja uuden asumisoikeuden puolikkaan erotuksen verran, jos jää siitä kiinni. Tilanne olisi muutenkin jaetun omistuksen takia ideaali. Kiitos vielä tästä tiedosta!
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Onko mahdollista pantata lainan vakuudeksi vain tuo tyttöystäväsi osuus asumisoikeusmaksusta? Eli jos tyttöystäväsi ei maksa lainaansa, niin pankki saisi panttina haltuunsa vain puolet asumioikeusmaksusta?

En tiedä tarkelleen miten asia lain mukaan menee, mutta tuntuisi että puolikas asumisoikeusmaksu olisi pankin kannalta aika hankala vakuus.Tai no en tiedä mitä tuollaisella puolikkaalla sitten voi tehdä, jos nyt oletetaan että pankki joutuisi realisoimaan vakuuden ja lopputulemena puuntakaa omistaisi asumisoikeudesta 50%ja pankki 50% niin voiko pankki tässä tilanteessa myydä oman puoliskonsa ja kenelle? Ok jos puuntakaa sen haluaisi lunastaa niin ongelmaa ei ole mutta jos ei suostu eikä suostu muuttamaan niin sitä 50% voi olla hakala kenellekään muullekaan myydä. No en ole mikään asiantuntija asomaksujen suhteen joten voi olla että pankilla on joku mahdollisuus pakottaa myynti.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Onkos jonkun parempi puolisko harrastanut tuota 100 päivää ilman alkomaholia? Täällä sitä pidettiin (kesti kylläkin vain 98 päivää) ja nyt pari kertaa ottanut ilolientä ja varsinaisen iloiselta vaikuttaa. Eli pienemmätkin annokset riittävät tuomaan suhteellisen tukevan humalan. Tainnut ymmärrys omaan rajaan kadota noissa sadassa päivässä.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Kertokaas arvon palstalaiset mielipiteenne tilanteestani. Itsellä on sen verran tunnekuohu nyt pinnassa etten pysty ajattelemaan tätä asiaa selkeästi.

Elikkä nyt on kolme ja puoli vuotta takana vakituista parisuhdetta. Alku, kuten arvattavissa on, oli hienoa aikaa. Samoin seuraava vuosi. Viime vuonna alkoi pienoinen alamäki. Ensinnäkin avopuolisoni opiskelut kusevat ja rahatilanne sen mukana. Pelkkää stressiä hänellä jatkuvastii ja pahaa oloa. Kaiken purkaa minuun jatkuvasti. Kun näen kavereitani viikonloppuna, alkaa jatkuva paskamyrsky siitä kun en ole kotona. Viikolla en vuorotyön takia ketään koskaan kerkeä/jaksa nähdä. Viikonloput menevät täysin piloille kun sekä lauantai että sunnuntai on suurimmaksi osaksi riitelyä. Sympatiaa ei myöskään löydy mihinkään. Kärsin selkävaivoista ja joudun olemaan järkyttävän kivun takia aika ajoin sairaslomilla. Tähän ei riitä, ei minkäänlaista sympatiaa. Oletusarvo on se että kun olen kotona, lähden heti kauppa/kirpputorireissuille pitkästymään kuoliaaksi. Kaikki mitä kotitöissä teen, menee hänen mielestään perseelleen. Milloin en laita pyyhettä kuivumaan, milloin en tiskaa kunnolla. Minulla on myös kaksi kissaa, jotka aiheuttavat hänelle lähinnä harmaita hiuksia. Kissat sotkee ruokaa kipon viereen, kissan kusi haisee hiekkalaatikossa jne. Hän on myös sanonut itsensä irti kissojen ruokinnasta sekä muusta minkäänlaisesta kissojen hoidosta. Jos näen työkavereitani(joista suurin osa on naisia luonnollisesti koska työskentelen sairaalassa), on se monen moinen paskamyrsky ja arvuuttelu kenen kanssa nyt vehtailen.

Ongelma on se että rakkaus häntä kohtaan on ja samoin hänellä minua kohtaan. Ero on liian raskas asia edes ajateltavaksi, ottaen huomioon senkin miten paskaan kuntoon olen edellisistä eroista ajautunut. Tuntuu vaan että kaikki menee päin vittua. Ja selkä on saatanallisen kipeä nytkin, pitänee hakea taas saikkua.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ongelma on se että rakkaus häntä kohtaan on ja samoin hänellä minua kohtaan. Ero on liian raskas asia edes ajateltavaksi, ottaen huomioon senkin miten paskaan kuntoon olen edellisistä eroista ajautunut. Tuntuu vaan että kaikki menee päin vittua. Ja selkä on saatanallisen kipeä nytkin, pitänee hakea taas saikkua.

Vaihtoehtoja on oikeastaan kolme: erota, keskustella keskenään asiat kuntoon ja sopia elämän pelisäännöistä tai keskustella asiat kuntoon jonkun ulkopuolisen tahon kanssa. Yleensä kaksi viimeistä vaihtoehtoa eivät kannata, jos kumpikaan ei näe niissä mitään toivoa.

Valitettavan usein näissä tilanne on se, että toinen näkee asiat aivan eri tavalla kuin toinen. Nyt esim saatiin asiasta kuva, jonka mukaan sä teet about kaiken oikein ja mikään ei naiselle silti riitä. Harvoin se näinkään kuitenkaan on.
 
Tulipahan tinderin kautta tavattua harvinaisen nätti, täysjärkinen ja kiinnostava misukka. Melkein harmittaa just nyt, että ei tästä mitään makuuhuonehommia enempää pääse syntymään. Mutta parempi ehkä näin, lopulta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyykö jotkut jätkät muka olemaan naisten kanssa ihan vaan kavereina, mitä jotkut väittää? Joo kyllähän niiden kanssa pitää joka paikassa toimia ja kaikilla niitä on kavereina tai edes puolituttuina, mutta luulisi että siinä väkisinkin himoitsisi sen römpsää, ihan kuin kaikkien muidenkin naisten kohdalla, paitsi ehkä jonkun oman mutsin. Siis edes joka kymmenennellä silmänräpäyksellä miettisi tissien puristelua, varpaiden nuolemista tai anukseen tunkeutumista. Eikö jo luontokin sano niin? Tietenkin nuorten ja viehättävien kohdalla enemmän, mutta kyllähän vähän rumemmatkin voisi vaikka tumputtaa sulta smagmat pellolle tai jotain. Kikkeli tykkää siitä, vaikka yläpäätä ei sen läpilävistetyn läskigootin ulkoinen habitus miellyttäisikään.

Mä olen ihan normaali terve mies. En mikään impotentti. No jotkut nörtit nyt saattaa kesken seksinkin miettiä jotain pienoismallien rakentelua tai wowwin leveleitä...
 
Pystyykö jotkut jätkät muka olemaan naisten kanssa ihan vaan kavereina, mitä jotkut väittää? Joo kyllähän niiden kanssa pitää joka paikassa toimia ja kaikilla niitä on kavereina tai edes puolituttuina, mutta luulisi että siinä väkisinkin himoitsisi sen römpsää, ihan kuin kaikkien muidenkin naisten kohdalla..

Mä olen ihan normaali terve mies. En mikään impotentti. No jotkut nörtit nyt saattaa kesken seksinkin miettiä jotain pienoismallien rakentelua tai wowwin leveleitä...

Oon huomannut, että niiden naisten kanssa on aika helppoa olla frendi, joita on jo käynyt panemassa. Sen jälkeen ei ole välttämättä mitään paineita ajatella enää sitä asiaa, mutta jos molempia sattuu haluttamaan uudelleen, niin mikä ettei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös