Naisasiat

  • 7 571 227
  • 26 605

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pettter sun naiskuva on kyllä vinksahtanut tai sitten hengailet vain aika erikoisten naisten kanssa. Perustan tämän siihen, että alat puhumaan jostain BB-Nikosta kun on kyse miehen ja naisen kanssakäymisestä.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Myönnetään äitiyden arvon olevan korkea melkein jokapaikassa. Olen vaan työskennellyt aika monessa muslimimaassa miesten (tietenkin, kun naisia on vähän työelämässä) kanssa ja ihan kokemusperäisesti asiaa pohdin..

Minäkin olen työskennellyt, ja juuri paraikaakin työskentelen, monessa muslimimaassa ja pois se minusta, että olisin näiden kulttuurien suuri ihailija ja puolestapuhuja, pikemminkin päinvastoin. Olet myös oikeassa sen suhteen, että monet tavat, miten naista näissä kulttuureissa kohdellaan, eivät kestä länsimaista päivänvaloa...

Kuitenkin, kuten itsekin myönsit, suhde naisiin tai naiseuteen on hyvin kaksijakoinen... vähän kuin Italialainen huora-madonna, turbobuustattuna...

Sanottakoon myös se, että monet näistä muslimimiehistä ovat älyttömiä mammanpoikia, noin niikuin kirjaimellisesti...
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viitisen vuotta tuota jotenkin jaksoi kun aina sitä toivoi että nainen kasvaisi aikuiseksi tms. kehittyisi edes johonkin suuntaan mutta kun niin ei tapahtunut niin asumusero ja myöhemmin avioero olivat ihan tervetullutta. Sama valitus kyllä jatkuu vielä eron jälkeenkin. Kun käyn hakemassa lapset exän luota ja hän pyytää vaikka tiskaamaan niin joskus niin teenkin eikä siitä kiitosta tulee vaan tulee vaan vittuilua jostain muusta (keittiön pöytä likainen, lasten vaatteita lattialla tms. ja tietenkin hoidan lapsia aina väärin).

Mielenkiinnosta kyselisin, miksi sinä tiskaat exän kämpässä kun haet lapsesi sinun luokse? Miksi sinä kuuntelet hänen valitusta että hänen kotona on sotkuista?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pettter sun naiskuva on kyllä vinksahtanut tai sitten hengailet vain aika erikoisten naisten kanssa. Perustan tämän siihen, että alat puhumaan jostain BB-Nikosta kun on kyse miehen ja naisen kanssakäymisestä.
Niin mutta kun miehen ja naisen kanssakäymisessä monet tai ainakin jotkut miehet jaksaa ja suostuu kuuntelemaan niitä naisten juttuja, mitkä ovat edes vähän kuin BB-Nikon, eli siis sellaisia että turhista jutusta pitää höpistä koko ajan. Vai oletko sä eri mieltä? Oletko sä lähtenyt mukaan siihen? Yleensä esimerkiksi ne kaupan kassalla työskentelevät miehet suostuu siihen, tai ei se niille välttämättä edes ole suostumista kun vissiin ovat muutenkin vajonneet sille tasolle, että naisten kanssa voi jutella samoista jutuista. "Siis se tyyppi sanoi mulle niin ja sit mä sanoin sille niin että...", eli varmastikin kiistatta vähän kuin se BB-Niko telkkarissa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin mutta kun miehen ja naisen kanssakäymisessä monet tai ainakin jotkut miehet jaksaa ja suostuu kuuntelemaan niitä naisten juttuja, mitkä ovat edes vähän kuin BB-Nikon, eli siis sellaisia että turhista jutusta pitää höpistä koko ajan. Vai oletko sä eri mieltä? Oletko sä lähtenyt mukaan siihen? Yleensä esimerkiksi ne kaupan kassalla työskentelevät miehet suostuu siihen, tai ei se niille välttämättä edes ole suostumista kun vissiin ovat muutenkin vajonneet sille tasolle, että naisten kanssa voi jutella samoista jutuista. "Siis se tyyppi sanoi mulle niin ja sit mä sanoin sille niin että...", eli varmastikin kiistatta vähän kuin se BB-Niko telkkarissa.
Jos jollain (mies tai nainen) ei ole mulle mitään annettavaa, niin en mä sellaisen kanssa hengaile. Turhia juttuja en jaksa kuunnella enkä esitä, että ne minua kiinnostavat.

Summa summarum: Ilmeisesti tunnet vain jotain tyhjäpää-naisia kun näin yleistät kaikki naisten jutut typeriksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jollain (mies tai nainen) ei ole mulle mitään annettavaa, niin en mä sellaisen kanssa hengaile. Turhia juttuja en jaksa kuunnella enkä esitä, että ne minua kiinnostavat.

Summa summarum: Ilmeisesti tunnet vain jotain tyhjäpää-naisia kun näin yleistät kaikki naisten jutut typeriksi.
No mutta kyllähän säkin kaikissa julkisissa pakoissa eli oikeastaan kodin ulkopuolella huomaat saman. Mieti kun vaikka junassa kuulet kun kaksi keskivertonaista juttelee keskenään puhelimessa, niin viitsitkö sä muka jutella sen kanssa niitä samoja juttuja, paitsi tietenkin pimppi mielessä? Sen eteen tietenkin kannattaa suostua johonkin ja tehdä jotain, mutta jossain menee se raja mihin nöyrtyy.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin. Kirjoitinkin aikaisemmin, että naisten jutut tuppaavat olemaan aika kamalia kun naiset keskustelevat keskenään. Kuitenkin yleensä kun on sekaisin miehiä ja naisia, nousee keskustelun taso huomattavasti.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Stonewallin kirjoitukseen lisäisin sellaisen kommentin, että hyväksi ja analyyttiseksi kirjoittajaksi aika moista huttua oli viestisi alkuosa.

Kävi kieltämättä kanssa mielessä mutta naisethan ovat tunneasia aika pitkälti joten sallin sen kokemustason välitykseen. Näitä asioita on usein hieman hankala muotoilla tarpeeksi tarkasti.

Monissa näissä ei-niin-edistyksellisissä kulttuureissa nainen ja hänen arvo nähdään ennenkaikkea äitinä, ei todellakaan seksiobjektina ja naisen arvo äitiyden kautta on hyvinkin korkealla.

Minun käsittääkseni tuo nimenomaan kertoo kulttuurin historiasta eli sen edistyneisyydestä (varsinaisesta yhteiskunnasta voidaan olla enemmänkin eri mieltä). Olet oikeassa ettei tuota objektiutta painoteta se on enemmän länsimaista hölmöilyä, luonnollista seksikkyyttä kylläkin.

Se on toki totta, että monet esim. muslimimiehet eivät osaa reagoida ja lukea erityisesti länsimaalaisia naisia ja heidän käytöstään... alkaen pukeutumisesta ja ns. liian iholle tulevasta käytöksestä. Siitä voi sitten seurata monenlaisia väärinkäsityksiä ja jo pelkän pukeutumisen perusteella jotkut saattavat pitää länsimaalaista naista prostituoituna ja kohtelu on sitten sen mukaista. Eihän se reilua ole, mutta hei, maailma ei ole reilu paikka!

Se on muuten hassu juttu että nimenomaan länsimaiset naiset eivät osaa juuri lukea esim. minun käytöstäni kun taas itämaisilla se ei herätä kuin hilpeyttä toisinaan mutta ei ymmärrysvaikeuksia.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
[QUOTE="Klose16, post: 5864133, member: 112056
Se on muuten hassu juttu että nimenomaan länsimaiset naiset eivät osaa juuri lukea esim. minun käytöstäni kun taas itämaisilla se ei herätä kuin hilpeyttä toisinaan mutta ei ymmärrysvaikeuksia.[/QUOTE]

Minulla on kyllä aavistus, että nimenomaan länsimaiset naiset osaavat lukea sinua kuin avointa kirjaa ja tulos on siksi se mikä se on, kun eivät ole mitään "velkaa", siis alisteisessa asemassa sinuun nähden. Minulla on jopa näkemys horinoittesi pohjalta, että et kykene lukemaan niitä naisenpuolia millään tavoin, tulipa ne sitten mistä kolkasta tahansa, etkä oikeastaan edes halua, kun sinulla on jo maailmanjärjestys pään sisällä mietittynä. Sopeutukoon maailma tai kärsiköön.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Minulla on kyllä aavistus, että nimenomaan länsimaiset naiset osaavat lukea sinua kuin avointa kirjaa ja tulos on siksi se mikä se on, kun eivät ole mitään "velkaa", siis alisteisessa asemassa sinuun nähden.

Voi olla niinkin. Älykkyys esim. on yliarvostettua ja siitä saa maksaa usein kovaa hintaa.
Miksi kuitenkin nostat "alisteisen aseman" juuri ratkaisevaksi? Pariutumismarkkinoilla pelaavat monet eri asiat. Miksi itse muuten alistut suomalaisiin naisiin, kuten oletan sinun tekevän? He kun eivät ole sitä aivan kärkipäätä naisten välisessä markkinavertailussa.

Minulla on jopa näkemys horinoittesi pohjalta, että et kykene lukemaan niitä naisenpuolia millään tavoin, tulipa ne sitten mistä kolkasta tahansa, etkä oikeastaan edes halua, kun sinulla on jo maailmanjärjestys pään sisällä mietittynä. Sopeutukoon maailma tai kärsiköön.

Itse todella suhtaudun avosydämisesti ja avomielisesti naisiin, siksi varmaan olenkin saanut poikkeuksellisen paljon negatiivista palautetta kalsean ja ennakkoluuloisen asenteen omaavilta suomalaisnaisilta. Jännä paradoksi tuokin mutta liittyy pariutumisdynamiikkaan.

Miksi mielestäsi minun pitäisi muuttaa maailmankuvaani naisten takia, vai teetkö itse niin?
 
Disclaimer: Pari tuoppia alla, kirjoitusvirheitä varmasti esiintyy.

Harrastetaan pitkästä aikaa varovaista avautumista. Ikää meikäläisellä on 32 nyt ja rupeaa pikkuhiljaa hieman vituttamaan. Nimittäin tämä vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisen hankaluus. Kaikki kaveripiiristä on joko hyvin vakaassa parisuhteessa tai naimisissa ja uusiin tyttöihin ei millään meinaa tutustua. Mä olen ihan hyvä ja kiinnostava jätkä, enkä tietääkseni kovin pahan näköinenkään, toki pitkät hiukset ja tietynlainen "rock henkinen?" ulkonäko karkoittaa tietyt naiset (joka lienee ihan hyvä juttu) heti alkuunsa, mutta siis. Ihan vaan sosiaalisten kontaktien luomisen vaikeus vituttaa. Jos ei tuijoteta kännykkää kadulla niin sitten ei uskalleta seurassa puhua tai muuta paskaa. Vittu. Baarista ei kannata lähteä seuraa hakemaan, tai siis kannattaa jos yhden illan juttua miettii ja mikä vaan kelpaa niin siitä sitten "lihatiskille", mutta jos oikeasti kiinnostaa että liikkuuko siellä toisen päässä mitään järkevää yms ja rantauttaa itsensä kelvolliseen vähän normaalia hiljempaa musaa soittavaan baariin jossa voi oikeasti jutella muutakin kun "lähtetääks paneen?" niin johan on hiljaista. Mikä helvetti naisia vaivaa ? Enkä sano tätä ylimielisesti ja kusipäisesti, vaan ihmettelen, että jostain helvetin lihatiskiltä kyllä lähetään liikenteeseen, mutta sitten jos vähän kiinnostaa tutustua ennen panemista niin semmoinen peli ei vetele ja siitä seuraa pidemmällä tähtäimellä kaverikorttia alta aikayksikön. What the fuck ?

Mulla meni viime kesä ehkä liiankin lujaa, ja tutustuin eräässä vaiheessa erääseen naiseen jonka kanssa olin tyytyväinen. Kunnes tuli talvi ja hommat rupes luistamaan käsistä ajankäytön yms kanssa. En nyt tarkemmin mene siihen mitä tapahtui, mutta retkahdin tajuamattani tuohon tapaukseen enkä oikein meinaa päästä irti vieläkään. Yhteinen päätös oli seurustelun lopettamine ja naisen päätös oli se, ettei homma "muutenkaan" enää jatku. On lopulta hyvä ettei olla yhdessä, mutta silti jäi vitutus ja kaipuu siitä mitä olisi voinut olla tuon naisen kanssa. Ei vaan pääse yli prkle. Vanha sanonta sanoo, että "The best way to get over somebody is to get under someone". Mutta mitä kun tämäkään ei auta (been there, done that) ja uusia kontakteja ei tunnu syntyvän ?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hiukset lyhyeksi niin siitä se lähtee.

Vakavasti ottaen... Ei mitään hajua. Vastakkainen sukupuoli on mulle vitunmoinen mysteeri.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Varmaankin säälistä kun exä on niin aikaansaamaton tapaus ja olisi lasten kannalta paljon kivempaa ettei äiti olisi koko ajan kärttyinen sen takia että on sotkuista. Olen kyllä ajatellut että heittäytyisin täydeksi mulkuksi ja jättäisin oman onnensa nojaan, mutta kun se ei ole minulle kuitenkaan yhtään luonteenomaista ja pitää lapsia ajatella. Mulkuksi rupeamalla exä olisi äkkiä ulosotossa ja pihalla kämpästään kun ei osaa hoitaa raha-asioitaan (minulla on hänen pankkintunnuksensa ja maksan laskut hänen tililtään, kertonee jo aika paljon ex-rouvasta) eikä tuo olisi lasten kannaltakaan kovin hyvä vaihtoehto. Nykyään onneksi riidelläänkin yleensä tekstiviesteillä tai IRC:in kautta niin ei tartte sillä lapsia häiritä. Keeping up appearences in front of the children.

Siis mitä helvettiä!? Ota nyt hyvä mies ittees niskasta kiinni ja lopeta se exäs sääliminen, ei se siitä sillä säälimisellä paremmaks muutu! Eli siis sinä tiskaat exäs tiskejä sen takia, että exäs ei olis kärttyisä!? Ohhoh, sanattomaks vetää :/ Ja miten helvetissä se muka tekisi sinusta mulkun jos jätät hänet oman onnensa nojaan? Olette aikuisia ihmisiä (näin oletan) ja eronneet, eli eiköhän se ole hänen oma asiansa tiskata omat tiskinsä.

Ja kerro nyt miten se sinun mulkuksi muuttuminen (en siis tarkoita et sinun mulkuksi pitäisi ryhtyä) liittyisi exäs ulosottoihin? Käsitinkö oikein, että maksat exäs laskujakin!?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onko kukaan kokeillut onnellista pannukakkua lupaavaa palvelua? Kuulemma uusin ja kaikki toiminnot limaisia. Turvallista ja helppoa.

Toisaalta seuraahan tarjotaan myös jokaiselle, toisella suomalaisella palvelulla.

"Tämä sivusto on paras niistä kolmesta joihin olen rekisteröitynyt. Heti liittymispäivänä sain paljon yhteydenottoja ja heti löysin suosikkini ja tapaaminen on jo sovittuna. Kiitos paljon teille mahtavasta sivusta. Juuri hyvä näin jatkakaa samaan malliin." -Palvelun tyytyväinen käyttäjä
 
Kylläpä taas rupesi vituttamaan männäviikonloppuna, kun tuli puhetta suhteista ensin porukoilla käydessä ja sitten vielä yhden kaveripariskunnan kanssa. Mikä helvetti siinä on, että joidenkin mielestä kaikkien pitäisi seurustella tai ainakin pyrkiä sitä tilannetta kohti? Tai että panemisen pitäminen panemisena on niin väärin (Kysymykseen miten väärin ei kuitenkaan mitään selvää vastausta mun suuntaan ikinä heru, se vain on väärin tms)? Kuulemma kun mulla "naiskontakteja" riittää, niin ehdottomasti pitäisi "valita joku ja kiireesti" sekä asettua aloilleen. Voi vittulan väki, eikö tämä kuumottelu ikinä lopu? Ei luulisi 2015 vuonna enää kolmekymppisen sinkkumiehen olevan mikään friikki tai huolenaihe.

Millä halvetillä näille ihmisille saisi pajavasaroitua päähän, että on ihan ok elää yksin, olla pitämättä lapsista, yhteisistä koti-illoista tai muusta siitä skeidasta? Tämä nyt menee enemmän vitutusketjun kamaksi melkein, mutta naisista kai tämäkin pohjimmiltaan johtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Millä halvetillä näille ihmisille saisi pajavasaroitua päähän, että on ihan ok elää yksin, olla pitämättä lapsista, yhteisistä koti-illoista tai muusta siitä skeidasta? Tämä nyt menee enemmän vitutusketjun kamaksi melkein, mutta naisista kai tämäkin pohjimmiltaan johtuu.

Ei niille saa, varsinkin jos sattuvat osumaan siihen "normaaliin" kategoriaan. Itselläni ei ole tätä ongelmaa vaikka olen periaatteessa samassa tilanteessa (paitsi noiden naiskontaktien suhteen, lue yllä). Mulle ei ehkä niin vahvasti tulla selittämään moista, sillä meikäläisen kaveripiiri on vähän vapaammin ajattelevaa kuitenkin. Ainoa mitä voit tehdä miten sut jätetään rauhaan on valehteleminen (en suosittele, voi kostautua), että etsit joo sitä vakaata parisuhdetta, mutta ei osu nyt yksiin...

Toisaalta, miksi ihmeessä välität ? Siis toki, ystäviä jne ja ymmärrän, että kyseleminen häiritsee, mutta kaippa nuo tuommoset on enemmän huolissaan kun vittuilevat ? Eli toisaalta, eikö ole kiva että joku yrittää ajattella sunkin "parasta" (vaikkakin väärin) ? Älä suhtaudu asiaan niin paineistavasti vaan hymyile ja sano, että "mä nyt tykkään olla näin tällä hetkellä".
 
Ei niille saa, varsinkin jos sattuvat osumaan siihen "normaaliin" kategoriaan. Itselläni ei ole tätä ongelmaa vaikka olen periaatteessa samassa tilanteessa (paitsi noiden naiskontaktien suhteen, lue yllä). Mulle ei ehkä niin vahvasti tulla selittämään moista, sillä meikäläisen kaveripiiri on vähän vapaammin ajattelevaa kuitenkin. Ainoa mitä voit tehdä miten sut jätetään rauhaan on valehteleminen (en suosittele, voi kostautua), että etsit joo sitä vakaata parisuhdetta, mutta ei osu nyt yksiin...

Toisaalta, miksi ihmeessä välität ? Siis toki, ystäviä jne ja ymmärrän, että kyseleminen häiritsee, mutta kaippa nuo tuommoset on enemmän huolissaan kun vittuilevat ? Eli toisaalta, eikö ole kiva että joku yrittää ajattella sunkin "parasta" (vaikkakin väärin) ? Älä suhtaudu asiaan niin paineistavasti vaan hymyile ja sano, että "mä nyt tykkään olla näin tällä hetkellä".

Ongelma on siinä, että vaikka olen asian tehnyt selväksi jo vuosikausia omasta mielestäni, niin silti siihen vähintään joka toisella näkemisellä aina palataan. Aina saa sitten toistaa itseään ja vääntää samasta rautalankakelasta samat vastaukset samoihin kysymyksiin. Ilmeisesti mua pidetään jotenkin tyhmänä tai yksinkertaisena, kun en havittele jotain mikä tekee muut onnellisiksi. Eli ei, en ole kamalan otettu enää siitä, että joku ajattelee mun "parasta" :D
 
Ongelma on siinä, että vaikka olen asian tehnyt selväksi jo vuosikausia omasta mielestäni, niin silti siihen vähintään joka toisella näkemisellä aina palataan. Aina saa sitten toistaa itseään ja vääntää samasta rautalankakelasta samat vastaukset samoihin kysymyksiin. Ilmeisesti mua pidetään jotenkin tyhmänä tai yksinkertaisena, kun en havittele jotain mikä tekee muut onnellisiksi. Eli ei, en ole kamalan otettu enää siitä, että joku ajattelee mun "parasta" :D

No eikai siinä sitten enää auta kun hymyillä? Oletan, että olet sanonut suoraan, että suo ärsyttää, että asiasta kysellään jatkuvasti ? Kysy suoraan, että voitasko puhua jostain muusta ?
 
No eikai siinä sitten enää auta kun hymyillä? Oletan, että olet sanonut suoraan, että suo ärsyttää, että asiasta kysellään jatkuvasti ? Kysy suoraan, että voitasko puhua jostain muusta ?

Totta kai, totta kai. Tietää ne itsekin, että ärsyynnyn, mutta "kun sinun pitäisi jo tulla tässä asiassa järkiisi ja..". Puheenaihe vaihtuu kyllä viimeistään sitten, kun alan vittuilla ja uhkaan lähteä himaan. Ja "järkiini?" Järjellähän mä tän koko kuvion kelaan, jumalauta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ongelma on siinä, että vaikka olen asian tehnyt selväksi jo vuosikausia omasta mielestäni, niin silti siihen vähintään joka toisella näkemisellä aina palataan. Aina saa sitten toistaa itseään ja vääntää samasta rautalankakelasta samat vastaukset samoihin kysymyksiin. Ilmeisesti mua pidetään jotenkin tyhmänä tai yksinkertaisena, kun en havittele jotain mikä tekee muut onnellisiksi. Eli ei, en ole kamalan otettu enää siitä, että joku ajattelee mun "parasta" :D

Olen ratkaissut tämän asian dumppaamalla moiset "kaverit" ja mielummin hengailemalla samanhenkisten kanssa. Ihan yhtä tyhmää olla yhteyksissä vituttaviin kavereihin kuin olla parisuhteessa jonkin nalkuttavaan akan kanssa.
 
Olen ratkaissut tämän asian dumppaamalla moiset "kaverit" ja mielummin hengailemalla samanhenkisten kanssa. Ihan yhtä tyhmää olla yhteyksissä vituttaviin kavereihin kuin olla parisuhteessa jonkin nalkuttavaan akan kanssa.

Olen asiaa miettinyt, mutta kun ollaan melkein tarhasta saakka tunnettu, niin ei sellai viitti. Porukoita tietysti vielä vaikeampi heittää mäkeen. Kun olen vielä ainoo lapsi, niin tavallaan ymmärrän kuumottelun yhtälön tylsä vakiakka -> suhde -> toukkia saamiseksi, mutta turha toivo. Hölmöä kiduttaa itseään lapsenlapsista unelmoiden, kun sekin asia on moneen kertaan selväksi tehty. Ei ole eikä tule. Ja jos vahinko käy, niin päivääkään en isänä ala olemaan.

Mutta onneksi on noita samanhenkisiäkin kavereita, täällä ja muualla. Sääli vastaavasti, että miten moni hyvä jätkä on ukkoutunut sohvalle syömään jäätelöä mammansa kanssa samaan aikaan, kun miehet elävät ja juovat kaljaa.
 
Jokaisen valinta on oma valinta ja arvostus sille, mutta jos meinaat arvostettavana pysyä, käythän napsauttamassa piuhasi poikki mitä pikimmin, ellet ole vielä sitä älynnyt tehdä.

En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita ylimääräinen vastuu sekä rahanmeno. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.

Eipä tartte, mun silmiin olet jäte, jos et osaa vastuutasi kantaa, muuten elä kun pellossa sama mulle.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En jaksa, liian kallista ja jännityksessä on hyvä elää :D Toisaalta fiksu nainen tekee kyllä abortin, jos satunnaispuuhassa raskautuu ja sitä toista osapuolta ei huvita ylimääräinen vastuu sekä rahanmeno. Enkä mä muuten nakkaa pätkääkään kenenkään arvostuksista.

Toivottavasti tuo nyt on vaan leikkimielistä uhoamista. Mikäli ei ole, niin aikamoista ihmisjätettä kaltaisesi kaverit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös