Naisasiat

  • 7 571 137
  • 26 605

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos on sinkku, niin eikö ole teoriassakin mahdotonta viettää (oman) vaimon kanssa aikaa? Eli eihän sinkku voi tehdä läheskään mitä huvittaa, jos läheskään kaikki tekemiset eivät edes teoriassa ole sinkulle mahdollista.

Joo no ei oman vaimon kanssa, mutta onhan noita muita naisia, joiden kanssa voi viettää aikaa/heilutella peittoa silloin kun minulle sopii.

Veikkaan kuitenkin, että parisuhteessa olevan tekemiset ovat paljon enemmän rajoitettuja kuin sinkun.

Tiedän maailmassa olevan sellaisiakin naisia, joiden kanssa voisin olla parisuhteessa. Olen nähnyt parisuhteita, joissa puolisot käyvät itse omilla matkoillaan ja joilla on omat harrastukset, eikä dokaamisesta/tupakoinnista nillitetä. Tuollaista naista vaan on hiton hankala löytää, eikä löytämiseen käytetty aika korreloi hyötyä nykyiseen tilanteeseeni.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Naps vaan. Jokunen päivä sitten napsahti reilu vuoden suhde poikki. Molempien halu mutta harmittaahan se vaikka helpottaakin tietyllä tapaa. Muijalla ei ihan kaikki ollut kondiksesaa porukoiden kanssa ja sen tapa purkaa ne oli lyödä, repiä ja raapia. Muutama arpi jäi muistoksi ihmisestä jota rakastin todella paljon. Harmittaa todella paljon että meidän parisuhde kärsi erittäin paljon tytön muiden ongelmien takia. Eihän se väkivalta ole oikea ratkaisu ikinä, mutta niin siinä vaan kävi. Useita kertoja. Ja loppuaikoinaotin naisen käsistä kiinni kun alkoi kynnet tulemaan kohti jonka seuraus oli se että kohtelin häntä kuulemma kaltoin. Helpottunut ja surullinen olo. Viimeksi kuukausi sitten poistuin mökkiviikonlopulta mustan silmän kanssa.
Toivottavasti hän saa itsensä kuntoon, meidän juttu valitettavasti tuli tiensä päähän..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos on sinkku, niin eikö ole teoriassakin mahdotonta viettää (oman) vaimon kanssa aikaa? Eli eihän sinkku voi tehdä läheskään mitä huvittaa, jos läheskään kaikki tekemiset eivät edes teoriassa ole sinkulle mahdollista.

No nyt on hyvin sanottu. Sinkkuuden ylistämisessä on juuri naurettavinta tämä julistaminen kuinka saa aina tehdä aivan mitä haluaa. Ensinnäkään en edes halua tehdä jatkuvasti "aivan mitä haluan" vaan mielummin niinkin, että toinen kysyy tehtäisiinkö tätä ja sehän kuulostaakin hyvältä idealta.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tiedän maailmassa olevan sellaisiakin naisia, joiden kanssa voisin olla parisuhteessa. Olen nähnyt parisuhteita, joissa puolisot käyvät itse omilla matkoillaan ja joilla on omat harrastukset, eikä dokaamisesta/tupakoinnista nillitetä. Tuollaista naista vaan on hiton hankala löytää, eikä löytämiseen käytetty aika korreloi hyötyä nykyiseen tilanteeseeni.

Komppaan!

Usein näkee sellaistakin, että jostain syystä naisella ei ole omia kavereita juurikaan ja osittain senkin takia roikkuu miehensä helmoissa joka paikassa. Sellaista ei kyllä itselleen toivoisi.

Itsenäiset naiset, joilla on terve itsetunto ja oma elämä, niin tervetuloa!

Omassa lähipiirissä on monenlaista parisuhdetta, niin kuin varmasti kaikilla on. Kuitenkin se minkä kuvan siitä aikanaan oli itselleen muodostanut on särkynyt useaan otteeseen, kun parilla ystävällä on suhde jollaista moby kuvasi. Ja nämä ovat onnellisessa parisuhteessa edelleen, toinen muistaakseni jo yli 10 vuotta. Se vaan on tullut mieleen, että onko se heidän salaisuutensa nimenomaan juuri tuossa, että se kaikenlainen kontrollointi ja kiukuttelu loistaa poissaolollaan?

Kumpikin ihminen vastaa omista teoistaan ja jos tekee jotain väärää, niin se ei ole kumppani jonka siitä pitää muistutella, vaan oma peilikuva. Kaikki luurangot tulevat jossain vaiheessa kaapista, se on ihan auringonvarma asia. Joten miksi stressata sellaisesta?
 

Jeffrey

Jäsen
Ei se ole pelkästään paha asia, että joku nillittää ja sanelee ohjeistuks

Edellinen eksäni vihasi tupakkaa. Vähän niinkuin Moby tuossa mainitsikin niin nillitys oli melkoinen jos satuin tupakalta joskus haisemaan. Tämä kuitenkin piti oman sauhutteluni aisoissa, mitä nyt sillointällöin tuli parru tai kaksi poltettua.

Eron jälkeen sitten annoin itselleni luvan taas poltella. Muutaman viikonloppureissun aikana poltin sitten sen yhden askin kahden illan aikana. Näistä keikoista huomasin selkeät terveyshaitat. Esimerkiksi seuraavan viikon ensimmäinen treeni meni vituiksi kun ei happea saanut ja keuhkoja särki koko treenin ajan.

Myönnän, että on säälittävää poltella parrua tyttöystävältä salaa. Kuitenkin nyt asiassa viisastuneena polttelen mielummin salaa sen yksi kaksi tupakkaa kuukaudessa kuin, että polttelisin suurempia määriä ihan avoimesti.

Tämä vain on myös omaksi parhaakseni! Vaikka se naisten nillitys välillä pahalta tuntuukin, on ne asiat monesti ihan hyvästä miehen itsensäkin kannalta. Luulen kuitenkin, että usein nillityksessä ei ole kyse pomottelusta, vaan enemmänkin evolutionäärisesti myös miehen geenien hyvinvoinnista.

Yksi esimerkki tästä on yksi uudempi kaveri jolle naureskeltiin pitkään kun tyttöystävä oli häneltä kieltänyt kirkkaat viinat. Ei sitten niihin koskenut kunnes sitten eräänä iltana oli mukana ringissä jossa illan aikana tyhjeni yksi jallupullo. Kundeja oli kuitenkin useampi, mutta tämä yksi heitti ihan kärrynpyörää tuona iltana. Ovat suosiolla kaveritkin kierrättäneet pulloa hänen ohitseen tuon illan jälkeen...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvin samoilla linjoilla monen edellisen kanssa. Parisuhteessa tulee löytyä paljon omaa aikaa ja tilaa ja sitä, ettei aseteta ihan ihme rajoituksia. Kuulostaa helposti itsestäänselvyydeltä, mutta sepä ei ole. Hyvin usein suhteissa rajoitutaan ja joudutaan tinkimään aiemmasta elämästä ja elämän tulee muuttua ihan täysin.

Itse esim. haluan ehdottomasti käydä baarissa, keikoilla ja festareilla kavereiden kanssa tai ulkomaanreissuilla. Siitä en ole valmis tinkimään, koska ystävät on erittäin tärkeitä. Parisuhteen takia heitä ei tule laiminlyödä lainkaan. Kumppani voi toki noihin rientoihin tulla mukaan, mutta ei minään oletuksena ja pakon sanelemana. On myös olennaista hengailla tuttujen kanssa ilman, että toinen kyttää olan takana. Hengittäminen on avainsana. Suhteessa tulee olla tilaa hengittää. Sitä kautta luulen, että se on paljon pysyvämpi.

Näin ollen minulle kelpaa vain nainen jolla on myös samanlainen tarve omaan aikaan ja tilaan ja ymmärtää sen tärkeyden (lue: omat kaverit, kuviot, harrastukset). En jaksa olla kenenkään kanssa kellon ympäri päiväkausia. Sen verran erakkoluonnetta löytyy ja ajoittaista epäsosiaalisuuttakin. Toisinaan oma seura on paras seura.

Kaikki roikkuminen ja riippuminen sekä rajoitusten asettaminen on myrkkyä. Rajoituksilla en toki meinaa sitä, että pitäisi olla lupa saada tehdä mitä huvittaa. Ei. Totta kai on yhteisiä sääntöjä ja avoimuus ja kyky keskustella on merkittävässä asemassa.
 

julle-jr

Jäsen
En jaksa olla kenenkään kanssa kellon ympäri päiväkausia. Sen verran erakkoluonnetta löytyy ja ajoittaista epäsosiaalisuuttakin. Toisinaan oma seura on paras seura.
Harvalla kai nykymaailmassa olisi mahdollisuuttakaan roikkua kumppanin kanssa kellon ympäri, ainakaan työssäkäyvällä siis. Kyllä minusta isompi ongelma useimmilla on se, että perheen yhteistä aikaa ei meinaa löytyä tarpeeksi. Siis sellaista aikaa, jolloin ihan vain rauhotutaan kotona tai mennään vaikka biitsille. Ainakin mulla on jatkuvasti sellainen fiilis, että en pysty olemaan kotona niin paljon kuin haluaisin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harvalla kai nykymaailmassa olisi mahdollisuuttakaan roikkua kumppanin kanssa kellon ympäri, ainakaan työssäkäyvällä siis.
No se. Meinasin kuitenkin lähinnä sitä, että voi olla parempi jos molemmilla on oma asunto ja ympäristö. Vierailuja ja yhteisiä öitä voi viettää vuorotellen vaikka. Minulla ei ole ihmeemmin hinkua muuttaa yhteen. Voi kenties johtua siitä, että olen koko aikuiselämäni elänyt yksin. Vierastan hiukan ajatusta, että jakaa asunnon toisen kanssa. Ei se mahdotonkaan ajatus ole, mutta en pitäisi kiirettä.

Joka tapauksessa molemmilla tulee olla ehdottomasti omat kuviotkin, ettei käy siten, että on jatkuvasti pakko tehdä ja harrastaa yhdessä, vaikka ei juuri nappaisikaan. Ei ole kummankaan osapuolen etu, jos kaikki pyörii siinä "me" -asetelmassa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Naps vaan. Jokunen päivä sitten napsahti reilu vuoden suhde poikki. Molempien halu mutta harmittaahan se vaikka helpottaakin tietyllä tapaa. Muijalla ei ihan kaikki ollut kondiksesaa porukoiden kanssa ja sen tapa purkaa ne oli lyödä, repiä ja raapia. Muutama arpi jäi muistoksi ihmisestä jota rakastin todella paljon. Harmittaa todella paljon että meidän parisuhde kärsi erittäin paljon tytön muiden ongelmien takia. Eihän se väkivalta ole oikea ratkaisu ikinä, mutta niin siinä vaan kävi. Useita kertoja. Ja loppuaikoinaotin naisen käsistä kiinni kun alkoi kynnet tulemaan kohti jonka seuraus oli se että kohtelin häntä kuulemma kaltoin. Helpottunut ja surullinen olo. Viimeksi kuukausi sitten poistuin mökkiviikonlopulta mustan silmän kanssa.
Toivottavasti hän saa itsensä kuntoon, meidän juttu valitettavasti tuli tiensä päähän..
Tän on oltava vitsi, eihän naiset koskaan ole väkivaltaisia. Sinä se väkivaltainen olet kun otit käsistä kiinni. Tuosta saisi otsikonkin lehteen "mies piti naisen käsistä väkisin kiinni - 6kk ehdotonta". Ainakin näin tuntuu Suomalainen lehdistö toimivan ja yleinen mielipide olevan.

Ex-vaimoni äiti hakkasi miestään kaikella mitä käsiin sai parikymmentä vuotta ennenkuin mies sai tyttärensä rohkaisemana hankittua oman asunnon. Ex koitti pari kertaa riidassa tehdä samoin mutta itse ilmoitin heti että muhun ei äidin temput sitten toimi vaan lyön takaisin. Minä varmaan siitä syyt olisin saanut mutta eipähän tuo sitten uskaltanut.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naps vaan. Jokunen päivä sitten napsahti reilu vuoden suhde poikki. Molempien halu mutta harmittaahan se vaikka helpottaakin tietyllä tapaa. Muijalla ei ihan kaikki ollut kondiksesaa porukoiden kanssa ja sen tapa purkaa ne oli lyödä, repiä ja raapia. Muutama arpi jäi muistoksi ihmisestä jota rakastin todella paljon. Harmittaa todella paljon että meidän parisuhde kärsi erittäin paljon tytön muiden ongelmien takia. Eihän se väkivalta ole oikea ratkaisu ikinä, mutta niin siinä vaan kävi. Useita kertoja. Ja loppuaikoinaotin naisen käsistä kiinni kun alkoi kynnet tulemaan kohti jonka seuraus oli se että kohtelin häntä kuulemma kaltoin. Helpottunut ja surullinen olo. Viimeksi kuukausi sitten poistuin mökkiviikonlopulta mustan silmän kanssa.
Toivottavasti hän saa itsensä kuntoon, meidän juttu valitettavasti tuli tiensä päähän..

Naistahan ei saa löydä, ainakaan noin periaatetasolla, mutta olisin antanut neuvoksi isällisen avokämmenen poskelle ja tiedustelun "notta, loppuuko se silmille hyppiminen vai pitääkö sanoa uudestaan".

Toivottavasti pääsit eroon.
 
Naistahan ei saa löydä, ainakaan noin periaatetasolla, mutta olisin antanut neuvoksi isällisen avokämmenen poskelle ja tiedustelun "notta, loppuuko se silmille hyppiminen vai pitääkö sanoa uudestaan".

Toivottavasti pääsit eroon.

Vaihtoehtona on myös pois käveleminen. Kun äijästä ei kuulu viikkoon mitään, eikä vastaa puhelimeen ja saapuu paikalle episodin jälkeen niin pitäisi ääni kellossa olla hieman eri.

Tekee seuraavan kerran niin tuplaa ajan suoraan.
Jos tekee neljännen kerran niin sitten on parempi häipyä muutenkin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaihtoehtona on myös pois käveleminen. Kun äijästä ei kuulu viikkoon mitään, eikä vastaa puhelimeen ja saapuu paikalle episodin jälkeen niin pitäisi ääni kellossa olla hieman eri.

Tekee seuraavan kerran niin tuplaa ajan suoraan.
Jos tekee neljännen kerran niin sitten on parempi häipyä muutenkin.

Erinomainen neuvo enkä suosittele ensimmäisestä kerrasta omaani koittamaankaan. Taisi olla kirjoituksen perusteella vaan aika yleistä tuo lyöminen/raapiminen yms.
 

Jeffrey

Jäsen
Vaihtoehtona on myös pois käveleminen. Kun äijästä ei kuulu viikkoon mitään, eikä vastaa puhelimeen ja saapuu paikalle episodin jälkeen niin pitäisi ääni kellossa olla hieman eri.

Sen ainoan kerran kun minulla oli eksäni kanssa fyysistä kränää... Oltiin ulkomailla reissussa ja baarissa. Jostain eksäni sitten kimpaantui ja lätsäytti avokämmenellä poskelle, noh lähinnä henkisesti sattui. Eksä meni hetkeksi tilanteesta pois ja oli tulossa uudestaan iholle, tässä vaiheessa sitten tönäisin tytön pois (pysyi jaloillaan) ja lähdin itse toiseen suuntaan (Hotellille). Siinä sitten kävelin ja eksä laahusti metrien päässä takana parkuen ja huutaen kuinka hakkaan häntä ja kuinka olen väkivaltainen. Siinä oli sitten oikein mukava laahustaa kun toki osa Suomalaisia tuollakin oli, ja kyllähän varmaan muutkin vähintään eleet ymmärsi... Tuo matka olikin sitten käytännössä tuossa, loppuajan hengailin kaverini kanssa ja juotiin kaljaa.

Ikinä en ole tyttöä lyönyt, muutaman kerran ns. voimannäytteen antanut, mutta en satuttanut, näyttänyt vain, että kyllä sitä isosta miehestä voimaa löytyy...
 
Ikinä en ole tyttöä lyönyt, muutaman kerran ns. voimannäytteen antanut, mutta en satuttanut, näyttänyt vain, että kyllä sitä isosta miehestä voimaa löytyy...

Omaa kämppää jos joskus suunnittelet niin osta mahd. halvat keittiön kaapit.
Ovat oiva työstöväline; meteli on helvetinmoinen, korkeus on sopiva, eikä rystysetkään murru.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omaa kämppää jos joskus suunnittelet niin osta mahd. halvat keittiön kaapit.
Ovat oiva työstöväline; meteli on helvetinmoinen, korkeus on sopiva, eikä rystysetkään murru.

Sää otat liian vakavasti tuon kirjoituksen. Mieshän käyttäytyi juuri kuten sinä olisit tehnyt, otti etäisyyttä ja poistui paikalta.

En hyväksy naistenhakkaamista missään nimessä, jos puhutaan osastosta perjantaina pullo kossua ja muijaa turpaan.

Tässähän ei tietenkään ollut siitä kyse.
 
Sää otat liian vakavasti tuon kirjoituksen. Mieshän käyttäytyi juuri kuten sinä olisit tehnyt, otti etäisyyttä ja poistui paikalta.

En hyväksy naistenhakkaamista missään nimessä, jos puhutaan osastosta perjantaina pullo kossua ja muijaa turpaan.

Tässähän ei tietenkään ollut siitä kyse.

En tiedä upposiko juttu muille, mutta nyt astuit kyllä miinaan siinä mielessä, että tuo kirjoitus oli enemmän semmoista vakavasta asiasta huumoria kun vakava neuvo.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä upposiko juttu muille, mutta nyt astuit kyllä miinaan siinä mielessä, että tuo kirjoitus oli enemmän semmoista vakavasta asiasta huumoria kun vakava neuvo.

Miinakentällä kävely avartaa mieltä.

Juu, ei mennyt pavut sieraimeen ja jos se olisi neuvo ollut, kannattaisi suosia lyhytkasvuisille suunnattua keittiösarjaa niin osuu paremmin.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tiedän maailmassa olevan sellaisiakin naisia, joiden kanssa voisin olla parisuhteessa. Olen nähnyt parisuhteita, joissa puolisot käyvät itse omilla matkoillaan ja joilla on omat harrastukset, eikä dokaamisesta/tupakoinnista nillitetä.

Minulla meni n. 10 vuotta ensimmäisen avioeron jälkeen, ennenkuin löysin juurikin tuollaisen naisen.
Siihen väliin mahtui kaikenlaista yrittäjää ja nillittäjää, lapset ja niiden harrastukset kuitenkin onneksi vei ajan niin hyvin, ettei noihin jaksanut niin vakavasti suhtautua.

Etsimättä se lopulta löytyi.
Tänä aamuna lähti kaverinsa kanssa etelään ja hyvä niin, paremmalla omallatunnolla lähden syksyllä taas Manchesteriin vajaan viikon reissuun johon mahtuu kaksi peliä.

Krapulasta ei motkota kun en ole kaljapäissäni persläpi, kommeitoi vaan että "ei ole krapula, mahatauti ja migreeni".

Juuri täydellinen minulle.
 

Jeffrey

Jäsen
Huhhuh, Avautuminen part 353!

Kerrataan siis se, että erosin naiseni kanssa tuossa pari kuukautta sitten kesän alussa.

Tuossa sitten kaksi viikkoa sitten nähtiin ensimmäisen kerran eron jälkeen, olikin yllättäen ihan kivaa ja sovittiin näkevämme myös seuraavana päivänä. Nähtiin ja sitten yllättäen hän sairastuikin melko pahasti illasta. Siinä sitten hoivasin häntä pari päivää, ei sen kummempaa. Ihan hyvältä tuo kuitenkin tuntui. Seuraava viikko nähtiin melkein joka päivä ja homma oli lähdössä taas luistamaan kunnes hän laittoin jällein jarrun päälle. Ei siinä mitään, ilmoitin etten jää roikkumaan ja jatkoin omiin hommiini.

Noh, tässä sitten viimeisen muutaman päivän aikana hän on erittäinkin ilmeisesti alkanut tapailemaan jotain kundia. Varsin yllättävää jopa, että tämä ahdistaa, sillä suhdetta hänen kanssaan en kaipaa ja olenhan jopa jo pannut muita (en usko hänen edenneen niin pitkälle), joten mikä vittu minä olen sanomaan mitä saa tehdä.

Eli perjaatteessa ei mitään missään, mutta perkele kun alkoikin ahdistamaan! Noh, tämä palstahan on sitä varten että avaudutaan ja helpotetaan omaa oloa, joten tässä nyt tämä.

Kaippa tämä on vain osa eroprosessiani, toisaalta tuli silti hieman yllätyksenä. Aikaisemminkun hän ilmoitti, että edellinen sinkkuaika (6kk) oli hänen mielestään liian lyhyt, jotta olisi päässyt menneisyyden haamuista ennen minua. Toisaalta minulta nyt ei haamuja kyllä jäänytkään.

Toisaalta voi olla niinkin, että nähneet vain kavereina no more, ja melkein todennäköisemmin näin. Kaippa on mahdollista myös, että haluaa ärsyttää mua, nyt kun katkasin yhteydenpidonkin häneen..
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Noh, tässä sitten viimeisen muutaman päivän aikana hän on erittäinkin ilmeisesti alkanut tapailemaan jotain kundia. Varsin yllättävää jopa, että tämä ahdistaa, sillä suhdetta hänen kanssaan en kaipaa ja olenhan jopa jo pannut muita (en usko hänen edenneen niin pitkälle), joten mikä vittu minä olen sanomaan mitä saa tehdä.

Kaippa tämä on vain osa eroprosessiani, toisaalta tuli silti hieman yllätyksenä.

Mielestäni olisi ennemminkin outoa, jos ei alkaisi ahdistamaan. Tuntuuhan se oudolta kun entinen oma ei ole enää nykyinen oma. Ja eiköhän tuo ole osa juurikin sitä mainitsemaasi eroprosessia ja kertoo vain siitä että välitit hänestä paljon aikanaan (ja vielä nykyäänkin, ainakin jossain mielessä).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli perjaatteessa ei mitään missään, mutta perkele kun alkoikin ahdistamaan! Noh, tämä palstahan on sitä varten että avaudutaan ja helpotetaan omaa oloa, joten tässä nyt tämä.

Se tunne, kun saat yllättäen ja pyytämättä kuulla, että samantien on jo joku toinen.

Mielummin seisoisin vaikka Eteläpäädyssä joskus ensi huhtikuussa ja sitten muuttaisin Pietariin.

Jos tuo ei tuntuisi miltään, niin sittenhän koskaan ei olisi mitään missään ollutkaan.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kirjoituksestasi päätellen sinulla on vielä tunteita exääsi kohtaan, vaikket sitä suostukaan myöntämään. Minusta teit virheen nähdessäsi exääsi toistuvasti ainoastaan kaksi kuukautta eroamispäätöksenne jälkeen ja omaan korvaani kuulostaa siltä, että exäsi halusi joltain tutulta ja turvalliselta joko munaa, läheisyyttä tai niitä molempia, kunnes hän löytää jonkun, jonka kanssa voisi kehitellä jotain enemmän. Tai sitten hänen tapailemansa kundi oli käynyt vaikeaksi ja hän rankaisi tätä viettämällä aikaa sinun kanssasi hänen sijastaan. Ei noilla syillä ole kuitenkaan mitään merkitystä, kunhan tässä aikani ratoksi pohdiskelin ääneen, mutta neuvoisin sinua unohtamaan exäsi, elämä jatkuu.

Ja mitä tulee tuohon muiden panemiseen, niin vaikka sinkkuihminen ei pitäisi (lue. ei ainakaan ennen pitänyt tietyn henkilön kanssa) seksistä tulee hän sitä mitä suurimmalla todennäköisyydellä harrastamaan, joten eiköhän exäsi ole myös peittoja heilutellut. Mutta mitäs sitten? Se ei kuulu sinulle pätkän vertaa, joten ei kannata vaivata päätäsi tuolla asialla. Hän ei enää kuulu sinun elämään, etkä sinä hänen elämään.

Tee hyvä mies selvä pesäero!
 

Jeffrey

Jäsen
Tee hyvä mies selvä pesäero!

Tämähän on juuri se, mitä tässä yritetään. Selvä pesäero oli jo olemassa ennen tuota sotkua tossa pari viikkoa sitten. Nyt olen ottanut sen uudelleen, mutta viikko on taas lyhyt aika kun kerennyt jo osittain asennoitumaan siihen yhteen ihmiseen.

Noh, avautuminen kuitenkin hommassa auttoi, ja nukutun yön jälkeen olo on jo paljon parempi. Syystä tai toisesta haluaisin kuitenkin tietää kuka tämä mahdollinen kundi on. Ei sillä, että sillä olisi mitään väliä, mutta haluaisinpahan vain tietää koska kuullemma hänet tiedän.

Eilen teki mieli hänet haukkua aiheesta, mutta hyvä että en sitä tehnyt. Ei se olisi ainakaan minua mitenkään helpottanut.

Niinkuin edellisellä sivulla kirjoittajat ansiokkaasti jauhoikin niin niistä tunteistahan tämä varmasti johtuu. Järki sanoo pysymään erossa tytöstä, niinkuin myös osa tunteista. On kuitenkin se muutama kymmenen prosenttia tunteista jotka toivovat vielä meidän onnistumista.

Huuh, onneksi koulut alkaa kohta ja pääsee yliopistolle rälläämään. Ensi vuodelle asuntolainan lyhennykset jäihin ja otetaan ja nautitaan nyt "vanhemmalla iällä" se minun opiskeluvuoteni. Keväällä sitten vaihtoon Tshekkeihin ja paikallista mammaa tippuriin asti!

Enemmän tässä huolettaa omasta puolestani se, että milloin sitä uskaltaa alkaa sitoutumaan uudestaan. Kaksi ihan mielenkiintoista tyttöä on nyt osoittanut jonkin asteista mielenkiintoa minua kohtaan. Noiden kanssa on kuitenkin ollut vähän sama kun katsoisi kattilaan jossa vain pohjalla vähän vesi kiehuu. Lisäksi toinen näistä on eksäni työkaveri ja heillä on enemmänkin historiaa yhdessä, mutta tämän viimeisen viikon kohtelun seurauksena, en näe enää "herrasmies" -sopimuksemme olevan voimassa. Sinällään harmi, että molemmat asuvat nykyään eri paikkakunnalla kun opiskelen, toisaalta se on ehkä ihan hyväkin.

Itse olen seurustelevaa tyyppiä, ja ehkä enemmän tässä stressaakin se, että en enää seurustele. Kovasti kaverit (tytöt ja pojat) sanovat, että nyt nautit ja panet kaikkia. Olematta liian itsevarma, uskon tai tiedän saavani sen paljon, mutta mitä jos en halua vain panna? Aikaisemmat panosuhteeni olivat hyvin pitkäikäisiä, enkä yhdenillan hommista ole oikein koskaan mitään irti saanut. Lisäksi meidän suhteemme eli tekohengityksellä niin pitkään, että en koe tällaisen normaalin sinkkuajan pätevän minun kohdallani. Lähinnä pelottaa se, ettei ala sitten myöhemmin katumaan. Toisaalta myös näiden mielenkiintoisten yksilöiden hylkääminen saattaisi aiheuttaa myöhemmin sitä katumusta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei sillä, että sillä olisi mitään väliä, mutta haluaisinpahan vain tietää koska kuullemma hänet tiedän.

...

Enemmän tässä huolettaa omasta puolestani se, että milloin sitä uskaltaa alkaa sitoutumaan uudestaan. Kaksi ihan mielenkiintoista tyttöä on nyt osoittanut jonkin asteista mielenkiintoa minua kohtaan. Noiden kanssa on kuitenkin ollut vähän sama kun katsoisi kattilaan jossa vain pohjalla vähän vesi kiehuu. Lisäksi toinen näistä on eksäni työkaveri ja heillä on enemmänkin historiaa yhdessä, mutta tämän viimeisen viikon kohtelun seurauksena, en näe enää "herrasmies" -sopimuksemme olevan voimassa. Sinällään harmi, että molemmat asuvat nykyään eri paikkakunnalla kun opiskelen, toisaalta se on ehkä ihan hyväkin.

Itse olen seurustelevaa tyyppiä, ja ehkä enemmän tässä stressaakin se, että en enää seurustele. Kovasti kaverit (tytöt ja pojat) sanovat, että nyt nautit ja panet kaikkia. Olematta liian itsevarma, uskon tai tiedän saavani sen paljon, mutta mitä jos en halua vain panna? Aikaisemmat panosuhteeni olivat hyvin pitkäikäisiä, enkä yhdenillan hommista ole oikein koskaan mitään irti saanut.

Vaikutat hyvin samankaltaiselta kuin minäkin. Ensimmäiseen sanoisin, että mitään "tuttua" miestä ei välttämättä ole, vaan tyttö voi ihan oikeasti sairaalloisesti testata miehen pääkoppaa. Tai sitten peräti tarkoituksella tai puolitarkoituksella kiusata, jos tietää mustasukkaisuuden olevan tuloksena. Suosittelen totaalista ignorea.

Tuosta sitoutumisesta sen verran, että sinunhan ei ole pakko sitoutua seurustelusuhteeseen. Moni fiksu nainen ymmärtää tilanteesi, kunhan kerrot sen rehellisesti. Tiedän erinomaisesti erään tapauksen näin esimerkkinä, jossa nainen ilmoitti että on valmis odottamaan. Paneskelivat satunnaisesti pari vuotta ennen kuin meni seurustelupuuhiksi. Nyt asuvat onnellisesti haluamansa lapsen kanssa omistustalossa ja kaikki tuntuu menevän mahtavasti. Rehellisellä suoraselkäisyydellä pääsee pitkälle, jos nainen on fiksu. Jos häntä oikeasti kiinnostaa paljon, niin hän on valmis tsekkaamaan kortin. Kunhan olet oikeasti rehellinen, muuten se kusee nilkoille myöhemmin. Exän kaveriin en menisi kyllä koskemaan, koska se voi nostaa semmoisen paskamyrskyn ilmaan, ettet pääse ikinä siitä eroon. Naiset osaavat olla vittumaisia ja jostain syystä saavat helposti ikuisen koston liekin syttymään.

Minäkään en tosiaan ole mikään irtosuhteiden ystävä ja ymmärrän kokemuksesta erinomaisesti sen, että kaverit kannustavat ja houkuttelevat seikkailemaan. Se oli ahdistavaa ainakin minulle. En ole koskaan saanut yhden yön jutuista mitään irti ja oikeastaan seksistä tuli minulle täysin joutavanpäiväinen asia. Ennen nykyistä avopuolisoani en ole nauttinut seksistä oikeastaan lainkaan, vaikka kumppaneista olisinkin aidosti välittänyt. En ymmärrä sitä miten jotkut juosksevat pillun perässä ympäri kyliä. Minulle tuli baarijutuissakin yleensä stoppi siinä vaiheessa kun ajattelin, että nainen on viemässä minua luokseen ja sieltä pitäisi jaksaa mahdollisessa krapulassa suunnata kotiin jollain. Voin yhtä hyvin vetää käteen baarin jälkeen ja nukkua omassa sängyssä. Seurustelu on kuitenkin jotain, josta olen yleensä nauttinut erittäin paljon. Pidän siitä läheisyydestä ja lämmöstä mitä elämässä on silloin. Kaunein asia, mitä naisessa tai elämässä ylipäänsä on, on hymy. Silloin kun hymy on herkässä, niin on hyvä olla. Se on hyvä nyrkkisääntö elämässä viihtymiseen.

Summasummarum... Jos et ole valmis sitoutumaan, muttet halua irtosuhteitakaan, niin suoraselkäisesti kerro naiselle se. Voit myös selittää että erosta on sen ja sen verran aikaa ja pitää vielä vähän kasailla itseään. Jos nainen on hyvä, niin ymmärtää. Jos ei, niin hän ei ole arvoisesi. Anna hymyn ohjata elämää. Ei ole merkitystä kuinka elät elämääsi, kunhan nautit siitä. Toiset ihmiset nauttivat erilaisesta elämästä ja heistä tuskin hyvää kumppania löydät.

Tsemppiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös