Prof. Puck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ***HIFK*** & Norristolainen
... Kaunein asia, mitä naisessa tai elämässä ylipäänsä on, on hymy. Silloin kun hymy on herkässä, niin on hyvä olla...
Siitä nimitys häpyhuulet...
... Kaunein asia, mitä naisessa tai elämässä ylipäänsä on, on hymy. Silloin kun hymy on herkässä, niin on hyvä olla...
Jos löytyy tämänkin tason datanomi-sankareita verrokkeina, niin ei muutama tapaaminen saman tytön kanssa niin huono suoritus edes ole.
Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?
Joo, mäkin tossa reilu viikko sitten silittelin ja koskettelin vaimoa. Sen äijää en tosin ole koskaan tavannut, joten en tiedä onko hyvä vaimo vai ei.Kyllä mä vaimoa taas ihan mielelläni silittelen ja koskettelen.
Jos haluat silitellä kylkeä ja kosketella jonkun karvaista selkää, hommaa vaikka kissa tai koira. Tai tarkemmin ajatellen, älä tee sitä.Jätkät hei, tää on teidän syytä. Tunnin ajan päätin ottaa normaalin puolen tunnin sijasta. No ensin siinä pakeskeltiin, hitto krapula kun vaivasi niin varmaan kymmenen minuuttia sai lykkiä ennen kuin nalli alkoi palamaan, mutta sen jälkeen sitten mä pötköttelin sen naisen vieressä varmaan joku 30-40 minuuttia. Silittelin sen kylkeä ja koskettelin karvaista selkää. Koko ajan tietenkin mietin että vittu mitä mä täällä vielä teen. Repussakin oli kaks pulloa kaljaa. Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?
...Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.
Jos konditionaali olisi sulle yhtään tuttu käsite, niin ei tarvitsisi kysellä turhia. Maksettu kaveri on aina maksettu kaveri. Oikeat kaverit on paljon kivampia pitemmän päälle. Tosin pervertikkojahan me ollaan kaikki.Oletko kokeillut vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa kokeilematta ja näkemättä paskaa? Eihän sitä tiedä, minkälainen pervertikko teikäläisestä kuoriutuisi, jos tuosta kiksit sattuisit saamaan...
Mä en ikinä enää astu jalallani tämän maan kamaralle. Voi perkeleen perkele. Joojoo aina lupaan samaa, mutta ette usko millaisessa mä äskenkin uitin mulkkua. Hitto ehtisinköhän mä käydä uimassa tossa Itämeressä. Ensin ostaisin jostakin litran nestesaippuaa ja pesusienen. Siis hitto että kuvottaa. Tästä lähtien yläikäraja on ehdoton max 20v, hätätapauksissa 25.
Joo, mäkin tossa reilu viikko sitten silittelin ja koskettelin vaimoa. Sen äijää en tosin ole koskaan tavannut, joten en tiedä onko hyvä vaimo vai ei.
Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.
Selässä on kylläkin skolioosi. Mutta en tienny, että se olikin sun vaimos. Lähetän sitte ens kerralla rouvan kautta terveisiä. Leeeeikki leikkinä...Sä ootkin pelimies ja suoraselkäinen ÄIJÄ!
Maksaa vaan niin kovin paljon. Tallinnan päiväristeilyjä saa esim. kympillä, niin siellä voi useinkin ravata.Kannattaa lähteä virkistävälle reissulle Pattayalle, kuten jo aiemminkin ehdotin.
Viitisen kymppiä pyytävät.Paljonko muuten maksaa Tallinnassa tuollainen tunnin setti?
Selässä on kylläkin skolioosi. Mutta en tienny, että se olikin sun vaimos. Lähetän sitte ens kerralla rouvan kautta terveisiä. Leeeeikki leikkinä...
Kim Jong-unin ex-rakastaja teloitettiin ampumalla | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Tuossa on äijämeininkiä. Senkin vässykät.
Kim Jong-unin ex-rakastaja teloitettiin ampumalla | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Tuossa on äijämeininkiä. Senkin vässykät.
Suuressa maailmassa kaikki osataan tehdä suuremmin. Suomessa tuon tyyppisiin perheneuvotteluihin on perinteisesti käytetty haulikkoa. Pohjois-Korealaiset hoitavat homman komeammin konekiväärillä.
Lähinnä pitää kysellä vieläkö seksin harrastaminen on samanlaista kuin ennen, että ei tule yllätyksiä sitten kun tosipaikka koittaa.
Olikos porukalla villi kesä? Tuliko naisia ovista ja ikkunoista sisään?
Ennen meni osittain, kun olin nuori, naiivi ja tyhmä. Eipä silti mikään riittänyt. Nykyisin saisi olla perin ihmeellinen naaras, jotta minut saisi luopumaan harrastuksistani, elämäntavoistani ja ennen kaikkea oman kotini hiljaisesta rauhasta iltaisin.
Läheisyyttä ja seksiä toki tulee kaivattua ajoittain siinä missä muutkin, mutta ei se nainen vieressä nukkumassa sen arvoinen ole, että sen eteen luopuisi mistä tahansa tai tekisi mitä tahansa. Seksiä olen harkinnut useastikin maksullisessa muodossa, mutta eipä ole vielä tilannetta tullut, että pillu olisi rahan arvoinen sijoitus ollut, vaikka välillä on läheltä liipannutkin. Ei pienipalkkaisella toimihenkilöllä ole varaa muutenkaan naisiin, parisuhteessa tai muuten. Raha ja valtahan siinäkin vaikuttavat enimmäkseen.
Kesäisellä Tallinnan reissulla kävi kyllä mielessä, että seuraisiko sitä pettterin jalanjälkiä, mutta aika meni muihin kohteisiin. Ehkä sitä jollain reissulla katson, että vaikkapa Lentosataman merimuseo ja aidossa sukellusveneessä vierailu olisikin vähempiarvoinen sijoitus kuin huora. Tai että Hampurin reissulla ajan voisi käyttää Reeperbahnin lutkiin sen sijaan, että viettää viisi tuntia paikallisessa keskitysleirissä. Mutta ei. Ennemmin konzentrationslagerille kuin terassille lageria nauttimaan ja naisia metsästämään.