Mainos

Naisasiat

• 7 597 090
  • 26 634

ruuhka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos löytyy tämänkin tason datanomi-sankareita verrokkeina, niin ei muutama tapaaminen saman tytön kanssa niin huono suoritus edes ole.

Taisi olla kirous linkata tämä. Ajauduin itse treffeille aivan ilmiselvän naisversion kanssa tästä sankarista. Jälkiseuraamukset eivät onneksi olleet samat, mutta ulkoasusta tuli heti mieleen tämä. Naisilla tietysti manboobseja vastaavat kukkulat ei ole niin paha iljetys, kuin miesnörteillä ;)

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei, tää on teidän syytä. Tunnin ajan päätin ottaa normaalin puolen tunnin sijasta. No ensin siinä pakeskeltiin, hitto krapula kun vaivasi niin varmaan kymmenen minuuttia sai lykkiä ennen kuin nalli alkoi palamaan, mutta sen jälkeen sitten mä pötköttelin sen naisen vieressä varmaan joku 30-40 minuuttia. Silittelin sen kylkeä ja koskettelin karvaista selkää. Koko ajan tietenkin mietin että vittu mitä mä täällä vielä teen. Repussakin oli kaks pulloa kaljaa. Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?

En osaa vastata tuohon, koska en ole huoraa koskaan silitellyt. En oo myöskään seksistä maksanut, joten en osaa sanoa vaikuttaako se kiksien saamiseen.

Kyllä mä vaimoa taas ihan mielelläni silittelen ja koskettelen.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jätkät hei, tää on teidän syytä. Tunnin ajan päätin ottaa normaalin puolen tunnin sijasta. No ensin siinä pakeskeltiin, hitto krapula kun vaivasi niin varmaan kymmenen minuuttia sai lykkiä ennen kuin nalli alkoi palamaan, mutta sen jälkeen sitten mä pötköttelin sen naisen vieressä varmaan joku 30-40 minuuttia. Silittelin sen kylkeä ja koskettelin karvaista selkää. Koko ajan tietenkin mietin että vittu mitä mä täällä vielä teen. Repussakin oli kaks pulloa kaljaa. Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?
Jos haluat silitellä kylkeä ja kosketella jonkun karvaista selkää, hommaa vaikka kissa tai koira. Tai tarkemmin ajatellen, älä tee sitä.

Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.

Oletko kokeillut vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa kokeilematta ja näkemättä paskaa? Eihän sitä tiedä, minkälainen pervertikko teikäläisestä kuoriutuisi, jos tuosta kiksit sattuisit saamaan...

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oletko kokeillut vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa kokeilematta ja näkemättä paskaa? Eihän sitä tiedä, minkälainen pervertikko teikäläisestä kuoriutuisi, jos tuosta kiksit sattuisit saamaan...
Jos konditionaali olisi sulle yhtään tuttu käsite, niin ei tarvitsisi kysellä turhia. Maksettu kaveri on aina maksettu kaveri. Oikeat kaverit on paljon kivampia pitemmän päälle. Tosin pervertikkojahan me ollaan kaikki.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ikinä enää astu jalallani tämän maan kamaralle. Voi perkeleen perkele. Joojoo aina lupaan samaa, mutta ette usko millaisessa mä äskenkin uitin mulkkua. Hitto ehtisinköhän mä käydä uimassa tossa Itämeressä. Ensin ostaisin jostakin litran nestesaippuaa ja pesusienen. Siis hitto että kuvottaa. Tästä lähtien yläikäraja on ehdoton max 20v, hätätapauksissa 25.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mä en ikinä enää astu jalallani tämän maan kamaralle. Voi perkeleen perkele. Joojoo aina lupaan samaa, mutta ette usko millaisessa mä äskenkin uitin mulkkua. Hitto ehtisinköhän mä käydä uimassa tossa Itämeressä. Ensin ostaisin jostakin litran nestesaippuaa ja pesusienen. Siis hitto että kuvottaa. Tästä lähtien yläikäraja on ehdoton max 20v, hätätapauksissa 25.

Kannattaa lähteä virkistävälle reissulle Pattayalle, kuten jo aiemminkin ehdotin. Siellä nuo kolmekymppisetkin ovat vielä kuosissa, sekä naaman että kropan suhteen. Nyt kun olin low seasonilla, niin valinnan varaa oli tuolla 20-25v. rintamalla, eikä tarvinnut tyytyä vanhempiin. High seasonilla pitää tehdä ajoissa NHL:n varaukset, jos haluaa noita parhaimpia.

Paljonko muuten maksaa Tallinnassa tuollainen tunnin setti?

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.

Hurjassa nuoruudessa sain houkuteltua oikein vetävän neidin yökylään. Homma eteni oikein mukavasti aamuyön tunteina kohti panemista. Eräässä kohdassa erehdyin koskemaan neidin persettä joka oli YHTÄ KARVAINEN KUIN OMANI. En pannu, perkele.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Selässä on kylläkin skolioosi. Mutta en tienny, että se olikin sun vaimos. Lähetän sitte ens kerralla rouvan kautta terveisiä. Leeeeikki leikkinä...

Nyt oli jo niin hauska ja osuva heitto, että menin sanattomaksi...
Parempi skolioosi kuin apina?

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Suuressa maailmassa kaikki osataan tehdä suuremmin. Suomessa tuon tyyppisiin perheneuvotteluihin on perinteisesti käytetty haulikkoa. Pohjois-Korealaiset hoitavat homman komeammin konekiväärillä.

Muhun teki myös suuren vaikutuksen se armeijan hihhuli joka oli kuulemma ollut kännissä. Raskaalla heittimellä ensin kuoppa maahan - äijä kuoppaan, ja uusi latinki perään. Nerokasta ja tehokasta. Ei tarvitse viritellä mitään hemmetin sähkötuoleja ym. säätöä.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olikos porukalla villi kesä? Tuliko naisia ovista ja ikkunoista sisään?

Itsellä oli aika kiireinen kesä, eikä oikein ollut aikaa paneutua naisiin. Lähinnä pitää kysellä vieläkö seksin harrastaminen on samanlaista kuin ennen, että ei tule yllätyksiä sitten kun tosipaikka koittaa.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Kovia hommia. Oon tutustun tässä nyt noin kuukauden päivät naikkoseen, joka on syntyny pari viikkoa '95 mm-kullan jälkeen :O Snadisti kehdonryöstäjä fiilis, olenhan sen kymmenisen vuotta vanhempi. Nooh, aika näyttää mitä tapahtuu. Ihan mukava tapaus.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Olikos porukalla villi kesä? Tuliko naisia ovista ja ikkunoista sisään?

No ei. Onneksi.

Huvittavinta oli, kun exä soitteli yhteisen ex-kämpän asioista, niin oli ilmeisesti ihan pakko kertoa kuinka hänellä on "romanssi" ja kysyä, että "oletkos sinä tavannut ketään mukavaa tyttöä kesän aikana?". Repesin täyteen merimiesnauruun. Ei jumalauta, kuinka moukka/juntti voikaan joku olla?

Elämä on mennyt hemmetin mukavasti ja vaivatta sen jälkeen, kun avokki päätti lähteä. Pitäisi melkein kiittää, mutta vain melkein. Paljon hukattua aikaa ja rahaa, mutta en muistele pahalla. Olihan siinä hyviäkin hetkiä ja juttuja välissä.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuli luettua kesätaukoni aikana missatut sivut Naisasiat-ketjusta heinäkuun alusta asti. Sivuja oli jokunen kertynyt, niissä paljon asiaa pettteriltä ja Midnight Ramblerilta, toki myös muiltakin. Eipä ole maailma miksikään muuttunut, eivät varsinkaan naiset.

Minulle tosin kelpaisi ihan hyvin se optio, että voisin viettää iltoja kotonani mahdollisen naisen kanssa sen sijaan, että mihinkään lähtisin ns. ulos (koska en nykyisinkään lähde juuri koskaan yhtään mihinkään, hyvä jos kaupassa käyn työnteon ja lätkämatsien lisäksi), mutta paradoksaalisesti tämä ominaisuus tekee minut naisten enemmistön silmissä epähaluttavaksi, ja silloin excel-taulukko alkaa taas raksuttaa pään sisällä. Tosimiehenhän pitäisi aina olla lähdössä kylille, ja siellähän niitä naisiakin pääsääntöisesti pyörii lihamarkkinoilla.

Nuorempana sitä romanttisesti tarrautuu erilaisiin illuusioihin ja toivoo, että olisi olemassa joku parisuhteen ideaali tai jopa "tosirakkaus", johon eivät vaikuttaisi jatkuvat päänsisäiset Excel-taulukoinnit ja loputon parempiin vertailu, valtataistelut ja yletön säätäminen isoissa ja pienissä asioissa. Tai vähintäänkin sellainen suhde, jossa rationaalisesti asioista sopimalla saavuttaisi jonkinasteisen harmonian, jolloin nainen olisi sekä suhteeseen että mieheen tyytyväinen ilman, että jokainen päivä olisi kuin runkosarjaottelu, jossa pelitilanne alkaa aina nolla-nollasta.

Mutta vanhempana sitä ymmärtää, ettei näin yleensä ole. Se johtaa väistämättä tiettyyn kyynisyyteen, mutta toisaalta se voi antaa myös realistisemman kuvan ihmisistä sekä johtaa siinä mielessä mielenrauhaan, ettei edes odota enää yhtään mitään samalla kun pääsee irti parisuhde/ihmissuhteiden oravanpyörästä tai tarpeesta saada epätoivoisena itselleen joku kumppani.

Katkeruutta ei välttämättä tarvitse viljellä, ennemmin voi seurata ulkopuolisen näkökulmasta sitä, miten jotkut ovat valmiita tekemään mitä tahansa naisen oikkujen eteen ja miten jotkut luopuvat vapaaehtoisesti kaikista heille tärkeistä asioista ja sitten yrittävät kerran pari vuodessa toteuttaa niitä salaa puolisoltaan.

Onhan se karua, että vaikkapa entinen rock-bändin kitaristi joutuu naimisiin mennessään luopumaan bändistä, kitarastaan ja levykokoelmastaan ja tulee sitten kerran pari vuodessa vaivihkaa kaverin luo kyselemään, että olisiko jotain uutta hyvää levyä, jota voisi autossa soittaa yksinään työmatkoilla. Nainen kun ei tykkää kyseisestä musiikista, joten siitä luovutaan iäksi - siitä huolimatta, että suhteen alkaessa kaveri nimen omaan soitti bändissä ja oli ns. rokkari, minkä nainen hyvin tiesi.

Omapa on tuttavan valinta, mutta eipä toimi minulla - enää. Ennen meni osittain, kun olin nuori, naiivi ja tyhmä. Eipä silti mikään riittänyt. Nykyisin saisi olla perin ihmeellinen naaras, jotta minut saisi luopumaan harrastuksistani, elämäntavoistani ja ennen kaikkea oman kotini hiljaisesta rauhasta iltaisin.

Läheisyyttä ja seksiä toki tulee kaivattua ajoittain siinä missä muutkin, mutta ei se nainen vieressä nukkumassa sen arvoinen ole, että sen eteen luopuisi mistä tahansa tai tekisi mitä tahansa. Seksiä olen harkinnut useastikin maksullisessa muodossa, mutta eipä ole vielä tilannetta tullut, että pillu olisi rahan arvoinen sijoitus ollut, vaikka välillä on läheltä liipannutkin. Ei pienipalkkaisella toimihenkilöllä ole varaa muutenkaan naisiin, parisuhteessa tai muuten. Raha ja valtahan siinäkin vaikuttavat enimmäkseen.

Kesäisellä Tallinnan reissulla kävi kyllä mielessä, että seuraisiko sitä pettterin jalanjälkiä, mutta aika meni muihin kohteisiin. Ehkä sitä jollain reissulla katson, että vaikkapa Lentosataman merimuseo ja aidossa sukellusveneessä vierailu olisikin vähempiarvoinen sijoitus kuin huora. Tai että Hampurin reissulla ajan voisi käyttää Reeperbahnin lutkiin sen sijaan, että viettää viisi tuntia paikallisessa keskitysleirissä. Mutta ei. Ennemmin konzentrationslagerille kuin terassille lageria nauttimaan ja naisia metsästämään.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ennen meni osittain, kun olin nuori, naiivi ja tyhmä. Eipä silti mikään riittänyt. Nykyisin saisi olla perin ihmeellinen naaras, jotta minut saisi luopumaan harrastuksistani, elämäntavoistani ja ennen kaikkea oman kotini hiljaisesta rauhasta iltaisin.

Läheisyyttä ja seksiä toki tulee kaivattua ajoittain siinä missä muutkin, mutta ei se nainen vieressä nukkumassa sen arvoinen ole, että sen eteen luopuisi mistä tahansa tai tekisi mitä tahansa. Seksiä olen harkinnut useastikin maksullisessa muodossa, mutta eipä ole vielä tilannetta tullut, että pillu olisi rahan arvoinen sijoitus ollut, vaikka välillä on läheltä liipannutkin. Ei pienipalkkaisella toimihenkilöllä ole varaa muutenkaan naisiin, parisuhteessa tai muuten. Raha ja valtahan siinäkin vaikuttavat enimmäkseen.

Kesäisellä Tallinnan reissulla kävi kyllä mielessä, että seuraisiko sitä pettterin jalanjälkiä, mutta aika meni muihin kohteisiin. Ehkä sitä jollain reissulla katson, että vaikkapa Lentosataman merimuseo ja aidossa sukellusveneessä vierailu olisikin vähempiarvoinen sijoitus kuin huora. Tai että Hampurin reissulla ajan voisi käyttää Reeperbahnin lutkiin sen sijaan, että viettää viisi tuntia paikallisessa keskitysleirissä. Mutta ei. Ennemmin konzentrationslagerille kuin terassille lageria nauttimaan ja naisia metsästämään.

Olen itsekin pohtinut, että maksullisia pimuja voisi käydä joskus ihan kokemuksen vuoksi testaamassa. Jos jättää akkojen luoman moraalisen kynnyksen taakse ja ajattelee asiaa kylmän objektiivisesti, niin sehän on kauppa joka kannattaa eikä kukaan pety. Nainen odottaa sulta vain tiettyä rahasummaa ja sä vain omien mieltymysten mukaista vartaloa, jonka onteloihin penetroida. Kyllähän se halvemmaksikin tulee, kuin vonkaaminen baareissa, jossa rahaa menee omiin juomiin, tarjottuihin juomiin, ovelle, taksiin ja joka vitun paikkaan. Kaiken lisäksi tämä tie yleensä johtaa vain yksinäiseen itkurunkkaukseen kotona aamuyöllä. Ja olishan siinä nyt tiettyä hohtoakin, jos voisi sanoa käyneensä huorissa Reeperbahnilla, yhtään keskitysleiriä vähättelemättä. Nehän voi hoitaa eri päivinä.. pitäisköhän alkaa jo lentolippuja kattomaan?

Itsekään en enää ole valmis tinkimään omista elämäntavoistani ja harrastuksistani sen vuoksi, että saisin jonkun nukkumaan öisin viereen. Se on nyt nähty. Sitä voi yrittää olla maailman täydellisin mies omien resurssien mukaan, mutta sinä päivänä kun Excel naisen päässä sanoo, että "Nyt on vain oltava itsekäs ja ajateltava kerrankin omaa etua.." ei sillä ole enää väliä. Silloin sitä todella tajuaa heittäneensä muutaman vuotta elämästään hukkaan ja uskoneensa pelkkiin muiden luomiin kuvitelmiin. En kuitenkaan ole katkera, koska tämä lienee sellainen koulu, joka jokaisen nuoren miehen lähes on käytävä. Opetus on: Älä luota naiseen, olet todennäköisesti pelkkä väliporras tämän pyrkyrin tikkailla.

On muutenkin huvittavaa, että kuinka nimenomaan naiset haikailevat "hyvien" suhteiden perään, joissa "ollaan vakiinnuttu". Tämä on aika pahassa ristiriidassa sen kanssa, että kuinka miehiä sitten tossutetaan joka päivä ja laitetaan eri tavoin todistamaan omaa arvoaan ainakin viikoittain. Kiristystä ja manipulaatiota voi harjoittaa mököttämisellä, pihtaamisella tai muulla dramatiikalla, jonka edessä mies luulee olevansa menettämässä edessään olevan "elämänsä naisen". Tämä valtapeli kaiken lisäksi johtaa lopulta juuri siihen, ellei mies satu esimerkiksi äkkirikastumaan, jolloin tämän asema Excelissä taas nousee. Toki tuolloinkin voidaan oman personaltrainerin, tanssiopettajan tai bodaavan työkaverin kanssa "purkamassa paineita", kun kotona oleva insinööri-esko ei kelpaa enää muuhun, kuin rahapuuksi. Pitäähän oman arvonsa tuntevan naisen saada tuntea itsensä naiseksi.

Pitäisiköhän ennen Reeperbahnia käydä Tallinnassa laittamassa veronpalautukset hyvään tarkoitukseen? pettteriltä varmaan suosituksia löytyy?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy