Naisasiat

  • 7 522 277
  • 26 580
Ikinä en ole tyttöä lyönyt, muutaman kerran ns. voimannäytteen antanut, mutta en satuttanut, näyttänyt vain, että kyllä sitä isosta miehestä voimaa löytyy...

Omaa kämppää jos joskus suunnittelet niin osta mahd. halvat keittiön kaapit.
Ovat oiva työstöväline; meteli on helvetinmoinen, korkeus on sopiva, eikä rystysetkään murru.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omaa kämppää jos joskus suunnittelet niin osta mahd. halvat keittiön kaapit.
Ovat oiva työstöväline; meteli on helvetinmoinen, korkeus on sopiva, eikä rystysetkään murru.

Sää otat liian vakavasti tuon kirjoituksen. Mieshän käyttäytyi juuri kuten sinä olisit tehnyt, otti etäisyyttä ja poistui paikalta.

En hyväksy naistenhakkaamista missään nimessä, jos puhutaan osastosta perjantaina pullo kossua ja muijaa turpaan.

Tässähän ei tietenkään ollut siitä kyse.
 
Sää otat liian vakavasti tuon kirjoituksen. Mieshän käyttäytyi juuri kuten sinä olisit tehnyt, otti etäisyyttä ja poistui paikalta.

En hyväksy naistenhakkaamista missään nimessä, jos puhutaan osastosta perjantaina pullo kossua ja muijaa turpaan.

Tässähän ei tietenkään ollut siitä kyse.

En tiedä upposiko juttu muille, mutta nyt astuit kyllä miinaan siinä mielessä, että tuo kirjoitus oli enemmän semmoista vakavasta asiasta huumoria kun vakava neuvo.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä upposiko juttu muille, mutta nyt astuit kyllä miinaan siinä mielessä, että tuo kirjoitus oli enemmän semmoista vakavasta asiasta huumoria kun vakava neuvo.

Miinakentällä kävely avartaa mieltä.

Juu, ei mennyt pavut sieraimeen ja jos se olisi neuvo ollut, kannattaisi suosia lyhytkasvuisille suunnattua keittiösarjaa niin osuu paremmin.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tiedän maailmassa olevan sellaisiakin naisia, joiden kanssa voisin olla parisuhteessa. Olen nähnyt parisuhteita, joissa puolisot käyvät itse omilla matkoillaan ja joilla on omat harrastukset, eikä dokaamisesta/tupakoinnista nillitetä.

Minulla meni n. 10 vuotta ensimmäisen avioeron jälkeen, ennenkuin löysin juurikin tuollaisen naisen.
Siihen väliin mahtui kaikenlaista yrittäjää ja nillittäjää, lapset ja niiden harrastukset kuitenkin onneksi vei ajan niin hyvin, ettei noihin jaksanut niin vakavasti suhtautua.

Etsimättä se lopulta löytyi.
Tänä aamuna lähti kaverinsa kanssa etelään ja hyvä niin, paremmalla omallatunnolla lähden syksyllä taas Manchesteriin vajaan viikon reissuun johon mahtuu kaksi peliä.

Krapulasta ei motkota kun en ole kaljapäissäni persläpi, kommeitoi vaan että "ei ole krapula, mahatauti ja migreeni".

Juuri täydellinen minulle.
 

Jeffrey

Jäsen
Huhhuh, Avautuminen part 353!

Kerrataan siis se, että erosin naiseni kanssa tuossa pari kuukautta sitten kesän alussa.

Tuossa sitten kaksi viikkoa sitten nähtiin ensimmäisen kerran eron jälkeen, olikin yllättäen ihan kivaa ja sovittiin näkevämme myös seuraavana päivänä. Nähtiin ja sitten yllättäen hän sairastuikin melko pahasti illasta. Siinä sitten hoivasin häntä pari päivää, ei sen kummempaa. Ihan hyvältä tuo kuitenkin tuntui. Seuraava viikko nähtiin melkein joka päivä ja homma oli lähdössä taas luistamaan kunnes hän laittoin jällein jarrun päälle. Ei siinä mitään, ilmoitin etten jää roikkumaan ja jatkoin omiin hommiini.

Noh, tässä sitten viimeisen muutaman päivän aikana hän on erittäinkin ilmeisesti alkanut tapailemaan jotain kundia. Varsin yllättävää jopa, että tämä ahdistaa, sillä suhdetta hänen kanssaan en kaipaa ja olenhan jopa jo pannut muita (en usko hänen edenneen niin pitkälle), joten mikä vittu minä olen sanomaan mitä saa tehdä.

Eli perjaatteessa ei mitään missään, mutta perkele kun alkoikin ahdistamaan! Noh, tämä palstahan on sitä varten että avaudutaan ja helpotetaan omaa oloa, joten tässä nyt tämä.

Kaippa tämä on vain osa eroprosessiani, toisaalta tuli silti hieman yllätyksenä. Aikaisemminkun hän ilmoitti, että edellinen sinkkuaika (6kk) oli hänen mielestään liian lyhyt, jotta olisi päässyt menneisyyden haamuista ennen minua. Toisaalta minulta nyt ei haamuja kyllä jäänytkään.

Toisaalta voi olla niinkin, että nähneet vain kavereina no more, ja melkein todennäköisemmin näin. Kaippa on mahdollista myös, että haluaa ärsyttää mua, nyt kun katkasin yhteydenpidonkin häneen..
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Noh, tässä sitten viimeisen muutaman päivän aikana hän on erittäinkin ilmeisesti alkanut tapailemaan jotain kundia. Varsin yllättävää jopa, että tämä ahdistaa, sillä suhdetta hänen kanssaan en kaipaa ja olenhan jopa jo pannut muita (en usko hänen edenneen niin pitkälle), joten mikä vittu minä olen sanomaan mitä saa tehdä.

Kaippa tämä on vain osa eroprosessiani, toisaalta tuli silti hieman yllätyksenä.

Mielestäni olisi ennemminkin outoa, jos ei alkaisi ahdistamaan. Tuntuuhan se oudolta kun entinen oma ei ole enää nykyinen oma. Ja eiköhän tuo ole osa juurikin sitä mainitsemaasi eroprosessia ja kertoo vain siitä että välitit hänestä paljon aikanaan (ja vielä nykyäänkin, ainakin jossain mielessä).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli perjaatteessa ei mitään missään, mutta perkele kun alkoikin ahdistamaan! Noh, tämä palstahan on sitä varten että avaudutaan ja helpotetaan omaa oloa, joten tässä nyt tämä.

Se tunne, kun saat yllättäen ja pyytämättä kuulla, että samantien on jo joku toinen.

Mielummin seisoisin vaikka Eteläpäädyssä joskus ensi huhtikuussa ja sitten muuttaisin Pietariin.

Jos tuo ei tuntuisi miltään, niin sittenhän koskaan ei olisi mitään missään ollutkaan.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kirjoituksestasi päätellen sinulla on vielä tunteita exääsi kohtaan, vaikket sitä suostukaan myöntämään. Minusta teit virheen nähdessäsi exääsi toistuvasti ainoastaan kaksi kuukautta eroamispäätöksenne jälkeen ja omaan korvaani kuulostaa siltä, että exäsi halusi joltain tutulta ja turvalliselta joko munaa, läheisyyttä tai niitä molempia, kunnes hän löytää jonkun, jonka kanssa voisi kehitellä jotain enemmän. Tai sitten hänen tapailemansa kundi oli käynyt vaikeaksi ja hän rankaisi tätä viettämällä aikaa sinun kanssasi hänen sijastaan. Ei noilla syillä ole kuitenkaan mitään merkitystä, kunhan tässä aikani ratoksi pohdiskelin ääneen, mutta neuvoisin sinua unohtamaan exäsi, elämä jatkuu.

Ja mitä tulee tuohon muiden panemiseen, niin vaikka sinkkuihminen ei pitäisi (lue. ei ainakaan ennen pitänyt tietyn henkilön kanssa) seksistä tulee hän sitä mitä suurimmalla todennäköisyydellä harrastamaan, joten eiköhän exäsi ole myös peittoja heilutellut. Mutta mitäs sitten? Se ei kuulu sinulle pätkän vertaa, joten ei kannata vaivata päätäsi tuolla asialla. Hän ei enää kuulu sinun elämään, etkä sinä hänen elämään.

Tee hyvä mies selvä pesäero!
 

Jeffrey

Jäsen
Tee hyvä mies selvä pesäero!

Tämähän on juuri se, mitä tässä yritetään. Selvä pesäero oli jo olemassa ennen tuota sotkua tossa pari viikkoa sitten. Nyt olen ottanut sen uudelleen, mutta viikko on taas lyhyt aika kun kerennyt jo osittain asennoitumaan siihen yhteen ihmiseen.

Noh, avautuminen kuitenkin hommassa auttoi, ja nukutun yön jälkeen olo on jo paljon parempi. Syystä tai toisesta haluaisin kuitenkin tietää kuka tämä mahdollinen kundi on. Ei sillä, että sillä olisi mitään väliä, mutta haluaisinpahan vain tietää koska kuullemma hänet tiedän.

Eilen teki mieli hänet haukkua aiheesta, mutta hyvä että en sitä tehnyt. Ei se olisi ainakaan minua mitenkään helpottanut.

Niinkuin edellisellä sivulla kirjoittajat ansiokkaasti jauhoikin niin niistä tunteistahan tämä varmasti johtuu. Järki sanoo pysymään erossa tytöstä, niinkuin myös osa tunteista. On kuitenkin se muutama kymmenen prosenttia tunteista jotka toivovat vielä meidän onnistumista.

Huuh, onneksi koulut alkaa kohta ja pääsee yliopistolle rälläämään. Ensi vuodelle asuntolainan lyhennykset jäihin ja otetaan ja nautitaan nyt "vanhemmalla iällä" se minun opiskeluvuoteni. Keväällä sitten vaihtoon Tshekkeihin ja paikallista mammaa tippuriin asti!

Enemmän tässä huolettaa omasta puolestani se, että milloin sitä uskaltaa alkaa sitoutumaan uudestaan. Kaksi ihan mielenkiintoista tyttöä on nyt osoittanut jonkin asteista mielenkiintoa minua kohtaan. Noiden kanssa on kuitenkin ollut vähän sama kun katsoisi kattilaan jossa vain pohjalla vähän vesi kiehuu. Lisäksi toinen näistä on eksäni työkaveri ja heillä on enemmänkin historiaa yhdessä, mutta tämän viimeisen viikon kohtelun seurauksena, en näe enää "herrasmies" -sopimuksemme olevan voimassa. Sinällään harmi, että molemmat asuvat nykyään eri paikkakunnalla kun opiskelen, toisaalta se on ehkä ihan hyväkin.

Itse olen seurustelevaa tyyppiä, ja ehkä enemmän tässä stressaakin se, että en enää seurustele. Kovasti kaverit (tytöt ja pojat) sanovat, että nyt nautit ja panet kaikkia. Olematta liian itsevarma, uskon tai tiedän saavani sen paljon, mutta mitä jos en halua vain panna? Aikaisemmat panosuhteeni olivat hyvin pitkäikäisiä, enkä yhdenillan hommista ole oikein koskaan mitään irti saanut. Lisäksi meidän suhteemme eli tekohengityksellä niin pitkään, että en koe tällaisen normaalin sinkkuajan pätevän minun kohdallani. Lähinnä pelottaa se, ettei ala sitten myöhemmin katumaan. Toisaalta myös näiden mielenkiintoisten yksilöiden hylkääminen saattaisi aiheuttaa myöhemmin sitä katumusta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei sillä, että sillä olisi mitään väliä, mutta haluaisinpahan vain tietää koska kuullemma hänet tiedän.

...

Enemmän tässä huolettaa omasta puolestani se, että milloin sitä uskaltaa alkaa sitoutumaan uudestaan. Kaksi ihan mielenkiintoista tyttöä on nyt osoittanut jonkin asteista mielenkiintoa minua kohtaan. Noiden kanssa on kuitenkin ollut vähän sama kun katsoisi kattilaan jossa vain pohjalla vähän vesi kiehuu. Lisäksi toinen näistä on eksäni työkaveri ja heillä on enemmänkin historiaa yhdessä, mutta tämän viimeisen viikon kohtelun seurauksena, en näe enää "herrasmies" -sopimuksemme olevan voimassa. Sinällään harmi, että molemmat asuvat nykyään eri paikkakunnalla kun opiskelen, toisaalta se on ehkä ihan hyväkin.

Itse olen seurustelevaa tyyppiä, ja ehkä enemmän tässä stressaakin se, että en enää seurustele. Kovasti kaverit (tytöt ja pojat) sanovat, että nyt nautit ja panet kaikkia. Olematta liian itsevarma, uskon tai tiedän saavani sen paljon, mutta mitä jos en halua vain panna? Aikaisemmat panosuhteeni olivat hyvin pitkäikäisiä, enkä yhdenillan hommista ole oikein koskaan mitään irti saanut.

Vaikutat hyvin samankaltaiselta kuin minäkin. Ensimmäiseen sanoisin, että mitään "tuttua" miestä ei välttämättä ole, vaan tyttö voi ihan oikeasti sairaalloisesti testata miehen pääkoppaa. Tai sitten peräti tarkoituksella tai puolitarkoituksella kiusata, jos tietää mustasukkaisuuden olevan tuloksena. Suosittelen totaalista ignorea.

Tuosta sitoutumisesta sen verran, että sinunhan ei ole pakko sitoutua seurustelusuhteeseen. Moni fiksu nainen ymmärtää tilanteesi, kunhan kerrot sen rehellisesti. Tiedän erinomaisesti erään tapauksen näin esimerkkinä, jossa nainen ilmoitti että on valmis odottamaan. Paneskelivat satunnaisesti pari vuotta ennen kuin meni seurustelupuuhiksi. Nyt asuvat onnellisesti haluamansa lapsen kanssa omistustalossa ja kaikki tuntuu menevän mahtavasti. Rehellisellä suoraselkäisyydellä pääsee pitkälle, jos nainen on fiksu. Jos häntä oikeasti kiinnostaa paljon, niin hän on valmis tsekkaamaan kortin. Kunhan olet oikeasti rehellinen, muuten se kusee nilkoille myöhemmin. Exän kaveriin en menisi kyllä koskemaan, koska se voi nostaa semmoisen paskamyrskyn ilmaan, ettet pääse ikinä siitä eroon. Naiset osaavat olla vittumaisia ja jostain syystä saavat helposti ikuisen koston liekin syttymään.

Minäkään en tosiaan ole mikään irtosuhteiden ystävä ja ymmärrän kokemuksesta erinomaisesti sen, että kaverit kannustavat ja houkuttelevat seikkailemaan. Se oli ahdistavaa ainakin minulle. En ole koskaan saanut yhden yön jutuista mitään irti ja oikeastaan seksistä tuli minulle täysin joutavanpäiväinen asia. Ennen nykyistä avopuolisoani en ole nauttinut seksistä oikeastaan lainkaan, vaikka kumppaneista olisinkin aidosti välittänyt. En ymmärrä sitä miten jotkut juosksevat pillun perässä ympäri kyliä. Minulle tuli baarijutuissakin yleensä stoppi siinä vaiheessa kun ajattelin, että nainen on viemässä minua luokseen ja sieltä pitäisi jaksaa mahdollisessa krapulassa suunnata kotiin jollain. Voin yhtä hyvin vetää käteen baarin jälkeen ja nukkua omassa sängyssä. Seurustelu on kuitenkin jotain, josta olen yleensä nauttinut erittäin paljon. Pidän siitä läheisyydestä ja lämmöstä mitä elämässä on silloin. Kaunein asia, mitä naisessa tai elämässä ylipäänsä on, on hymy. Silloin kun hymy on herkässä, niin on hyvä olla. Se on hyvä nyrkkisääntö elämässä viihtymiseen.

Summasummarum... Jos et ole valmis sitoutumaan, muttet halua irtosuhteitakaan, niin suoraselkäisesti kerro naiselle se. Voit myös selittää että erosta on sen ja sen verran aikaa ja pitää vielä vähän kasailla itseään. Jos nainen on hyvä, niin ymmärtää. Jos ei, niin hän ei ole arvoisesi. Anna hymyn ohjata elämää. Ei ole merkitystä kuinka elät elämääsi, kunhan nautit siitä. Toiset ihmiset nauttivat erilaisesta elämästä ja heistä tuskin hyvää kumppania löydät.

Tsemppiä!
 

ruuhka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos löytyy tämänkin tason datanomi-sankareita verrokkeina, niin ei muutama tapaaminen saman tytön kanssa niin huono suoritus edes ole.

Taisi olla kirous linkata tämä. Ajauduin itse treffeille aivan ilmiselvän naisversion kanssa tästä sankarista. Jälkiseuraamukset eivät onneksi olleet samat, mutta ulkoasusta tuli heti mieleen tämä. Naisilla tietysti manboobseja vastaavat kukkulat ei ole niin paha iljetys, kuin miesnörteillä ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei, tää on teidän syytä. Tunnin ajan päätin ottaa normaalin puolen tunnin sijasta. No ensin siinä pakeskeltiin, hitto krapula kun vaivasi niin varmaan kymmenen minuuttia sai lykkiä ennen kuin nalli alkoi palamaan, mutta sen jälkeen sitten mä pötköttelin sen naisen vieressä varmaan joku 30-40 minuuttia. Silittelin sen kylkeä ja koskettelin karvaista selkää. Koko ajan tietenkin mietin että vittu mitä mä täällä vielä teen. Repussakin oli kaks pulloa kaljaa. Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?

En osaa vastata tuohon, koska en ole huoraa koskaan silitellyt. En oo myöskään seksistä maksanut, joten en osaa sanoa vaikuttaako se kiksien saamiseen.

Kyllä mä vaimoa taas ihan mielelläni silittelen ja koskettelen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jätkät hei, tää on teidän syytä. Tunnin ajan päätin ottaa normaalin puolen tunnin sijasta. No ensin siinä pakeskeltiin, hitto krapula kun vaivasi niin varmaan kymmenen minuuttia sai lykkiä ennen kuin nalli alkoi palamaan, mutta sen jälkeen sitten mä pötköttelin sen naisen vieressä varmaan joku 30-40 minuuttia. Silittelin sen kylkeä ja koskettelin karvaista selkää. Koko ajan tietenkin mietin että vittu mitä mä täällä vielä teen. Repussakin oli kaks pulloa kaljaa. Niin että millaisia kiksejä te muut oikein saatte tuosta?
Jos haluat silitellä kylkeä ja kosketella jonkun karvaista selkää, hommaa vaikka kissa tai koira. Tai tarkemmin ajatellen, älä tee sitä.

Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.

Oletko kokeillut vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa kokeilematta ja näkemättä paskaa? Eihän sitä tiedä, minkälainen pervertikko teikäläisestä kuoriutuisi, jos tuosta kiksit sattuisit saamaan...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oletko kokeillut vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa kokeilematta ja näkemättä paskaa? Eihän sitä tiedä, minkälainen pervertikko teikäläisestä kuoriutuisi, jos tuosta kiksit sattuisit saamaan...
Jos konditionaali olisi sulle yhtään tuttu käsite, niin ei tarvitsisi kysellä turhia. Maksettu kaveri on aina maksettu kaveri. Oikeat kaverit on paljon kivampia pitemmän päälle. Tosin pervertikkojahan me ollaan kaikki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ikinä enää astu jalallani tämän maan kamaralle. Voi perkeleen perkele. Joojoo aina lupaan samaa, mutta ette usko millaisessa mä äskenkin uitin mulkkua. Hitto ehtisinköhän mä käydä uimassa tossa Itämeressä. Ensin ostaisin jostakin litran nestesaippuaa ja pesusienen. Siis hitto että kuvottaa. Tästä lähtien yläikäraja on ehdoton max 20v, hätätapauksissa 25.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mä en ikinä enää astu jalallani tämän maan kamaralle. Voi perkeleen perkele. Joojoo aina lupaan samaa, mutta ette usko millaisessa mä äskenkin uitin mulkkua. Hitto ehtisinköhän mä käydä uimassa tossa Itämeressä. Ensin ostaisin jostakin litran nestesaippuaa ja pesusienen. Siis hitto että kuvottaa. Tästä lähtien yläikäraja on ehdoton max 20v, hätätapauksissa 25.

Kannattaa lähteä virkistävälle reissulle Pattayalle, kuten jo aiemminkin ehdotin. Siellä nuo kolmekymppisetkin ovat vielä kuosissa, sekä naaman että kropan suhteen. Nyt kun olin low seasonilla, niin valinnan varaa oli tuolla 20-25v. rintamalla, eikä tarvinnut tyytyä vanhempiin. High seasonilla pitää tehdä ajoissa NHL:n varaukset, jos haluaa noita parhaimpia.

Paljonko muuten maksaa Tallinnassa tuollainen tunnin setti?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vastataksesi kysymykseesi, en uskoisi saavani mitään kiksejä huoran kyljen silittelystä. Karvainen selkäkin on mulle turn-off.

Hurjassa nuoruudessa sain houkuteltua oikein vetävän neidin yökylään. Homma eteni oikein mukavasti aamuyön tunteina kohti panemista. Eräässä kohdassa erehdyin koskemaan neidin persettä joka oli YHTÄ KARVAINEN KUIN OMANI. En pannu, perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös