Naisasiat

  • 7 506 675
  • 26 557

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen ero sillä on, että omakotitaloa ja farmari-Volvoa ei saa sadalla eurolla.
Niin siis naiselle ehkä on toi ero, mutta entä miehelle. Mä olen mies. Naiset haluavat jotain muutakin kuin miehet. En mä ainakaan maksaisi naiselle autosta ja asumisesta, ellen sitten olisi miljonääri tai jotain. Mä en tiedä maksaako muut. Ensimmäisenä tietenkin tulee mieleen, että ei kait nyt sentään kukaan maksa, mutta aina niitä tarinoita kuulee. Täälläkin.

Hitto onko tässä Laua-viinassa jotain vikaa kun mä en kunnolla ymmärrä näitä kysymyksiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta ette pojat usko miten paljon niitä huoria on noissa Tallinnan lähiöissä. Tai ei ne välttämättä mitään huoria ole, vaan tavallisia naisia, jotka maksusta suostuvat seksiin. Ja opiskelijatytöt etsivät sponsoria. Ei tietenkään kaikki, mutta sanotaanko vaikka että yllättävän moni. Muutenkin koko touhusta ajatellaan hieman toisella tavalla kuin Suomessa.

Tuota noin, tuota noin. Onko tämä nyt joku uusi tieto, että Helsingin Kampin kauppakeskuksessa pyöriviä juuri ja juuri 16-vuotiaita pääsee panemaan viinapalkalla? Rahaa ei tarvitse, koska sitten niiden pitäisi vielä löytää joku ostamaan sitä alkoholia.

Enpä ole näitä palveluita käyttänyt, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että palvelua ei olisi.

Ja se on ihan universaali-ilmiö, että opiskelijatytöt rahoittavat elämäänsä panemisella olematta mitään ammattihuoria.
 
Ja se on ihan universaali-ilmiö, että opiskelijatytöt rahoittavat elämäänsä panemisella olematta mitään ammattihuoria.

Tampereen yliopiston lehdessä Aviisissa oli vuosia sitten ihan artikkelikin yliopisto-opiskelijoista, jotka rahoittavat opintonsa tarjoamalla päiväkahviseuraa varakkaille vanhemmille herrasmiehille. Onhan siinä ainakin tuntiliksat vähän jotain toista kuin Siwan tai Hesburgerin kassalla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo puoli noissa maksullisissa varmasti onkin hyvä. Itseäni ahdistaa pelkkä ajatuskin, että baaritiskillä pitäisi yrittää näytellä kiinnostunutta jonkun pissiksen elämästä ja jutella tuntikaupalla pillunkiilto silmissä sen pimatsun tunteista ja sen tylsästä elämästä.

Sellaistakin kyllä olen kuullut puhuttavan, että osa naisista on yllättäen ihan fiksua ja muutenkin ok porukkaa. Osalla niistäkin saattaa olla ihan kiinnostava elämä ja mukavat jutut. Mutta kullekin tietysti seura oman tason mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tuo puoli noissa maksullisissa varmasti onkin hyvä. Itseäni ahdistaa pelkkä ajatuskin, että baaritiskillä pitäisi yrittää näytellä kiinnostunutta jonkun pissiksen elämästä ja jutella tuntikaupalla pillunkiilto silmissä sen pimatsun tunteista ja sen tylsästä elämästä. Lisäksi hirveällä riskillä, jos ilta päättyisikin pelkkiin halipusuihin taksijonossa.

No se voi myös päättyä siihen, että muija kiittää taksista ja jäät kuskin kanssa talviseen yöhön ajamaan lopulta omaan osoitteeseen. Siinä ei paljoa lämmitä, vaikka olisi saanut puhelinnumeron tai jotain. Kokeiltu on nuorena ja hölmönä tätäkin.

Se "pimpinkiilto silmissä" tosin muuttuu mulla lähinnä sameudeksi silmissä siinä vaiheessa, kun on pitänyt kuunnella jo jonkin tovin mimmin jankutusta BB:sta, indie-itkupopista, kasvissyönnistä tai koirien kouluttamisesta. Siinä vaiheessa viimeistään iskee se tunne kammottavasta elämän haaskaamisesta ja tarpeesta saada kossuvissy.
 
Viimeksi muokattu:

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kyllä aika moni reppana on käsittänyt naisasiat aika väärin, kun on valmis maksamaan seksistä. Naisethan haluavat kovasti seksiä, joten pitää vain valita halukkaista itselle sopiva nainen. Tietenkin reppanoilla on vaikeuksia naismarkkinoilla, joten en nyt tuomitse jyrkästi saamattomia. Ja ymmärrän kyllä, jos vaikka ruuminvamma/vast. aiheuttaa ongelmia. Tällöin tuon maksuhalukkuuden tajuaa. Mutta, että mies jolla on toimivat vehkeet ja joka voi antaa naiselle kunnon kyytiä siitä maksaa. Ei tuossa ole mitään järkeä, ennemmin toisinpäin. Ottakaapa nyt reppanat itseänne niskasta kiinni ja olkaa miehiä, niin naiset jonottavat luoksenne.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta, että mies jolla on toimivat vehkeet ja joka voi antaa naiselle kunnon kyytiä siitä maksaa. Ei tuossa ole mitään järkeä, ennemmin toisinpäin. Ottakaapa nyt reppanat itseänne niskasta kiinni ja olkaa miehiä, niin naiset jonottavat luoksenne.

Juu kyllä joka ukko rahalla pillua saa mutta se vasta tosimies on jolle naiset maksaa siitä että suvaitsee antaa hänelle rakkauden eliksiiriä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä aika moni reppana on käsittänyt naisasiat aika väärin, kun on valmis maksamaan seksistä.
Mutta silloin siinä on ne kaikki huonot jutut mukana. Siitähän kannattaa maksaa, että saa ne huonot jutut pois siitä. Kyllä mä ruuastakin olen valmis maksamaan kun tulee nälkä, vaikka tuolta luonnosta saisin ravintoa jos vaan keppi kädessä jaksaisin jänisten perässä juoksennella. Ja siitäkin vasta maksoin että juna kuljettaa mut pohjoiseen, vaikka hölkkäämällä olisin päässyt ilmaiseksi. Ja seksistäkin maksoin, vaikka nöyrtymällä ja alistumalla siihen kaikkeen skeidaan kyllä saisi seksiä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Juu kyllä joka ukko rahalla pillua saa mutta se vasta tosimies on jolle naiset maksaa siitä että suvaitsee antaa hänelle rakkauden eliksiiriä...

Tämä on tietenkin Schollismi, mutta näinhän se on. Jos puhutaan pelkästä seksistä, niin kannattaa tosiaan olla ennemmin myyjänä kuin ostajana. Varsinkin kun pojat kysyntää oikeista miehistä oikeasti on. No, en nyt sano, että tarvisi varsinaisesti ottaa rahaa. Itse olen aina kannattanut hyväntekeväisyyttä puutteen alaisille.
Toki moni ihminen tarvitsee muutakin kuin seksiä. Hyvässä parisuhteessa on kysyntä ja tarjonta tasapainossa niin seksin kuin muunkin kumppanuuden suhteen. Mutta tärkeä asiahan seksi on, joten jos on miehistymistä välttelevä reppana eikä sitä muuten saa niin ei kai sitä sitten muukaan auta?
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Mutta silloin siinä on ne kaikki huonot jutut mukana. Siitähän kannattaa maksaa, että saa ne huonot jutut pois siitä. Kyllä mä ruuastakin olen valmis maksamaan kun tulee nälkä, vaikka tuolta luonnosta saisin ravintoa jos vaan keppi kädessä jaksaisin jänisten perässä juoksennella. Ja siitäkin vasta maksoin että juna kuljettaa mut pohjoiseen, vaikka hölkkäämällä olisin päässyt ilmaiseksi. Ja seksistäkin maksoin, vaikka nöyrtymällä ja alistumalla siihen kaikkeen skeidaan kyllä saisi seksiä.

Jaa. Jokainen tavallaan. Tavallaan ymmärrän perustelut, mutta en kuitenkaan. Tosin mun ei tarvitse nöyrtyä ja alistua seksin saamiseksi, joten lähtökohdat ovat sikäli erit. Win-win tilanne. Mutta en rupea moralisoimaan suuntaan tai toiseen, ehkäpä tuo on sitten paras tapa elää sinun elämäsi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa. Jokainen tavallaan. Tavallaan ymmärrän perustelut, mutta en kuitenkaan. Tosin mun ei tarvitse nöyrtyä ja alistua seksin saamiseksi, joten lähtökohdat ovat sikäli erit. Win-win tilanne. Mutta en rupea moralisoimaan suuntaan tai toiseen, ehkäpä tuo on sitten paras tapa elää sinun elämäsi.
Kyllä mäkin ennen jaksoin naisia nauratella ja miellytellä tuolla baareissa ja muuallakin. Netistäkin näin vaikka kuinka monta. Mutta sitten mä rupesin tarkemmin ajattelemaan asioita. Aiemmin mä en jotenkin ollut suostunut tajuamaan niitä kaikkia huonoja juttuja, mitä sitä ennen teki saadakseen sitä pilluvärkkiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meidän suvussa on yksi perhe, joka kummastelee ja hämmästelee tuota, että joku käy huorissa. En tiedä onko vain sattumaa, mutta juuri tuo perhe on pieneltä paikkakunnalta.

Loppujen lopuksihan maksullinen seksi on luonnollista. Miestä panettaa ja se haluaa helppoa seksiä. Nainen haluaa rahaa ja on valmis pieneen palvelukseen. Luonnossa vastaavaa tapahtuu koko ajan, ja esimerkiksi parisuhteessa. Molemmat saavat jotain ja luopuvat jostakin.

Ennen mulle välillä tuli kauheita morkkiksia kun koko illan olin naista miellytellyt ja tyhmiä juttuja suostunut juttelemaan. Olisin mä silloinkin halunnut survasta mulkun ineen jo heti kättelyssä, mutta piti käydä se koko ruljanssi läpi. Nyt vasta olen saavuttanut todellisen win-win -tilanteen.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nyt vasta olen saavuttanut todellisen win-win -tilanteen.

En jaksa kommentoida koko viestiä, mutta lainaus on hervoton.

Olet saavuttanut todellisen win-win -tilanteen, kun käyt Tallinnassa huorissa ja dokaamassa? Ei ole kyllä ollut tavoitteetkaan kauhean korkealla, kun huorissa käyminen on ne täyttänyt.

Aika moni mies tekee tuota samaa, mutta niin, että dokaa kavereiden kanssa ja lähtee siitä panemaan jotain, ilman mitään drinkkien tarjoilua tai paskan jauhamista. Sä et ilmeisesti kykene hankkimaan panokavereita, joten siinä mielessä on varmaan oikea ratkaisu sinulle tuo Tallinnassa käyminen.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Miten ihmeessä joku myyttinen "miehistyminen" ja seksin ostaminen ovat toisensa poissulkevia asioita? Jos "miehen" mitta on se, että houkuttelee naisia ympärilleen, niin tiedän aika vitun monta sellaista kundia, joita kai pitäisi mennä valistamaan sukupuolen suhteen tapahtuneesta väärinkäsityksestä. Ehkä jossain Lapissa ja muilla äärimmäisillä syrjäkylillä riittää sekin kun on mies ja ei ihan lähin serkku siihen, että pukille pääsee aina halutessaan tms, mutta muuten on kovin hankala allekirjoittaa Stonewall'n röyhistelyjä. Vai tarkoitetaanko tällä jotain hiihtokeskuksia, joiden meininki on aika samaa kuin autolautoillakin, eli vastenmielisen epätoivoista "reikä se on reikäleivässäkin" touhua?

Toki olen itsekin vetänyt puoleeni naisia. Harmi vaan, että ne ovat kaikki olleet joko mielenterveysongelmaisia, ylipainoisia, hihhuleita, jotka ovat halunneet "parantaa minua" tai muuten vain kammottavia tapauksia. Jos seuraavana askeleena alkaisin käydä maksullisissa, niin välttäisin ainakin nuo ja kaikki niiden mukanaan tuomat ahdistukset, pahoinvoinnin ja vitutuksen. Voihan se prostituoitukin olla päästään vialla tai uskovainen, mutta eihän sitä tarvitse aktin aikana tietää eikä välittää jälkikäteen paskan vertaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika moni mies tekee tuota samaa, mutta niin, että dokaa kavereiden kanssa ja lähtee siitä panemaan jotain, ilman mitään drinkkien tarjoilua tai paskan jauhamista. Sä et ilmeisesti kykene hankkimaan panokavereita, joten siinä mielessä on varmaan oikea ratkaisu sinulle tuo Tallinnassa käyminen.
No niin. Taas aletaan vittuilemaan kun ei muuhun pystytä. Enhän mä noin ole sanonut, enkä kirjoittanut mitään mistä noin voisi päätellä.

Ja noissakin esimerkeissä on varmasti paljon niitä huonoja juttuja, joista maksamalla pääsisi eroon, ja siten siis mies saisi seksistä suuremman nautinnon. Monet miehet eivät vaan tajua.

Ykskin nainen sanoi kerran, että mä olin huono pano. Joo epäilemättä olinkin. Niin mä arvelinkin olevani, mä kun en halunnut tehdä sille niitä juttuja mistä naiset tykkäävät.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mielenkiintoisia juttuja keskustellaan, ja kyllä pettter saa tehdä mitä lystää naisien kanssa. Ei se minulta ole pois, jos kaveri tykkää Tallinnassa käydä ja tekee asiat niin, miten hän haluaa. Kyllä näillä muillakin varmasti mielessä on käynyt jokin huoralla käyminen tai jokin muu. Ja pidän kyllä aika kovana jätkänä jo tässäkin, että pystyy avautumaan tälläisestä asiasta täällä.

Vakipanothan ovat monella normaali käytäntö, ja siihen ei niin kuin aikaisemmin mainittiin, kuulu muuta kuin se seksi. Ja asiasta ei kerrota muualle, joten jos tuollainen luotto kumppani löytyy, niin ei ole varmaankaan paskan väliä, oletko huono panemaan vai et. Kyllä siinä oppii. Nuoremmilla on se ongelma, että jos käyt jollain melko tutulla kylässä ja olet huono, niin asia on seuraavana päivänä muidenkin tiedossa.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
No niin. Taas aletaan vittuilemaan kun ei muuhun pystytä. Enhän mä noin ole sanonut, enkä kirjoittanut mitään mistä noin voisi päätellä.
Eihän tuo nyt mitään vittuilua sinäänsä ollut, vaan enemmänkin olettamus ja pääpointti olikin tässä, mitä et kommentoinut millään lailla. Ja mihin muuhun olisi pitänyt pystyä?
En jaksa kommentoida koko viestiä, mutta lainaus on hervoton.

Olet saavuttanut todellisen win-win -tilanteen, kun käyt Tallinnassa huorissa ja dokaamassa? Ei ole kyllä ollut tavoitteetkaan kauhean korkealla, kun huorissa käyminen on ne täyttänyt.

Ja noissakin esimerkeissä on varmasti paljon niitä huonoja juttuja, joista maksamalla pääsisi eroon, ja siten siis mies saisi seksistä suuremman nautinnon. Monet miehet eivät vaan tajua.
Vai voisiko olla jopa niin, että kaikki miehet eivät vaan halua panna huoria, vaan sitä omaa naista. Jännä asia, että tätä et kykene tajuamaan vaan väännät jokaiseen viestiin maksamiset, vapauden menetyksen yms. mukaan, vaikka se ei pidä paikkaansa lähellekään kaikissa suhteissa.

Ykskin nainen sanoi kerran, että mä olin huono pano. Joo epäilemättä olinkin. Niin mä arvelinkin olevani, mä kun en halunnut tehdä sille niitä juttuja mistä naiset tykkäävät.
No mieti jos olisit ollut hyvä pano, niin voi olla että saisit ajaa sitäkin naista koska tahansa suuhun, perseeseen jne.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mieti jos olisit ollut hyvä pano, niin voi olla että saisit ajaa sitäkin naista koska tahansa suuhun, perseeseen jne.
Olisinhan mä tietenkin voinut olla hyväkin pano, mutta valitsin naisen tyydyttämisen sijasta isomman nautinnon mulle. Oon mä noita normimuijiakin paneskellut niin paljon että tiedän millaista se on. Välillä vieläkin paneskelen. En mä siinä pääse lähellekään samanlaisiin fiiliksiin. Meinaa lerpahtaakin kesken kaiken kun alan miettimään muita juttuja.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olisinhan mä tietenkin voinut olla hyväkin pano, mutta valitsin naisen tyydyttämisen sijasta isomman nautinnon mulle. Oon mä noita normimuijiakin paneskellut niin paljon että tiedän millaista se on. Välillä vieläkin paneskelen. En mä siinä pääse lähellekään samanlaisiin fiiliksiin. Meinaa lerpahtaakin kesken kaiken kun alan miettimään muita juttuja.

Vähemmän yllättäen et taas vastannut siihen pihviin ollenkaan, vaan loppuhassutteluun. No, en oikeastaan edes odottanut vastausta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähemmän yllättäen et taas vastannut siihen pihviin ollenkaan, vaan loppuhassutteluun. No, en oikeastaan edes odottanut vastausta.
Niin en mä parisuhteesta puhunut vaan seksistä. Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteeseen ja tykkää paneskella sitä omaa tyttöystävää, mutta ei mulla ole koskaan ollut mitään sellaisia tavoitteita, että pitäisi parisuhteeseen mennä, eikä ne sellaiset puuhat mua hirveästi innosta. Kaikkia meitä miehiä kuitenkin joskus panettaa. Tää on mulle win-win -tilanne. Tai no tietenkin enemmän pillua ja persettä haluaisin toinen toistaan seksikkäämmiltä tytöiltä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Niin en mä parisuhteesta puhunut vaan seksistä. Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteeseen ja tykkää paneskella sitä omaa tyttöystävää, mutta ei mulla ole koskaan ollut mitään sellaisia tavoitteita, että pitäisi parisuhteeseen mennä, eikä ne sellaiset puuhat mua hirveästi innosta. Kaikkia meitä miehiä kuitenkin joskus panettaa. Tää on mulle win-win -tilanne. Tai no tietenkin enemmän pillua ja persettä haluaisin toinen toistaan seksikkäämmiltä tytöiltä.

Saatko muuten paljonkin rahaa parittajilta, kun jaksat mainostaa huoraamista? Vai onko sulla omia tyttöjä? Meinaan jotenkin vielä tajuan, että et ressukkana pärjää naisille verbaalisesti, joten koet naisen kanssa olemisen liian haasteellisena kyvyillesi ja näin maksullisissa käyminen lienee ainoa vaihtoehto sulle. Mutta miksi jauhaa sitä viestistä toiseen? Olet vähän kuin taannoinen nimim. HIFK, joka jauhoi samaa tarinaa viestistä ja päivästä toiseen. Meinaan, että eihän tuossa maailman vanhimman ammatin mainostamisessa kai muuten ole mitään mieltä, ellei siitä jotain kostu. Normaaleilla miehillä ei tavaran saannissa ole kokemiasi ongelmia, koska kuten sanottua, naisetkin haluavat seksiä. Ja tee toki niin kuin sulle on parasta, ei siinä mitään. Ihmettelen vaan, että mikä saa noin asiaa mainostamaan, enkä keksi muuta mahdollista motiivia kuin rahan. Koska muuten olet tasapainoinen, et mitenkään vinksahtanut?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Niin en mä parisuhteesta puhunut vaan seksistä. Kyllä varmaan suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteeseen ja tykkää paneskella sitä omaa tyttöystävää, mutta ei mulla ole koskaan ollut mitään sellaisia tavoitteita, että pitäisi parisuhteeseen mennä, eikä ne sellaiset puuhat mua hirveästi innosta. Kaikkia meitä miehiä kuitenkin joskus panettaa. Tää on mulle win-win -tilanne. Tai no tietenkin enemmän pillua ja persettä haluaisin toinen toistaan seksikkäämmiltä tytöiltä.

No mitäs vittua. Et puhunut parisuhteesta?

Enemmän tai vähemmän iso osa sun viesteistä tähän ketjuun on sitä, että et ymmärrä miksi miehet suostuu parisuhteeseen, kun naiset vaan riistävät, pihtaavat ja vievät rahat, mutta nyt et sitten puhukaan parisuhteista? Yritä nyt päättää!

Ja siinä olet oikeassa, että kaikkia miehiä panettaa joskus, jos ei aseksuaaliksi ole sattunut syntymään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatko muuten paljonkin rahaa parittajilta, kun jaksat mainostaa huoraamista? Vai onko sulla omia tyttöjä? Meinaan jotenkin vielä tajuan, että et ressukkana pärjää naisille verbaalisesti, joten koet naisen kanssa olemisen liian haasteellisena kyvyillesi ja näin maksullisissa käyminen lienee ainoa vaihtoehto sulle....
Joo nyt voisin pitää vähän taukoa, totta. Pillu ja kalja vaan tuovat niin paljon nautintoa elämään, kiksejä ja fiiliksiä, kuten myös IFK ja Rolling Stones. En mä elämisestä mitään rakettitiedettä ole tehnyt. Jotkut toiset nauttivat varmaan siitä, että möllöttävät sohvalla tyttöystävänsä kainalossa. Mutta tota mä en ymmärrä, että aletaan puhumaan esimerkiksi etten pärjäisi naisille verbaalisesti tai etten muuten saisi seksiä. Perättömillä jutuilla pitää vittuilla.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Pikkusen kieltämättä tulee semmonen fiilis et jotain on mennyt pieleen, jos ei pimperoa saa ilman että tarvitsisi syvällisesti keskustella tai esittää jotain rikasta miljonääriä. Niin moni nainen nimittäin on baarireissulla vaan seksin perässä, eikä heitä sen enempää kiinnosta jutustella kuin vastapuoltakaan. Kello 3:45 kun hengailee narikoilla niin kyllä varmaan jonkun misukan saa sieltä sänkyynsä, jos vähääkään osaa korttinsa pelata. Toki tarjonta ei aina ole kehuttavaa, mutta kyllä siellä joskus voi joitain ok löytöjäkin tehdä.

Pakko sen verran vielä kommentoida, että joskus hämmästelen sitä kun jotkut naiset ottavat nokkiinsa jos mies suoraan ehdottaa panoreissua. Siinähän vastapuoli tekee suoraan selväksi millä asialla on ja itse voi sitten kieltäytyä tai vastata myöntävästi. Siinä mitään sen enempiä sitten edes tarvitse jankkailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös