Naisasiat

  • 7 511 806
  • 26 572

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Boldasin tekstistäsi muutamat avainsanat, jotka saivat minussa aikaan seuraavia mietteitä.

Miksi menitte ensitapaamisen jälkeen leffaan, ettekä johonki missä voi vaihtaa tietoja toisesta, sekä ajatuksia ja tutustua hieman paremmin?

Jos tytöt viihtyivät leffassa ja hakeutuivat fyysiseen kontaktiin kanssasi, niin ehkä he odottivat elokuvaelämyksen jälkeen kutsua SINUN kotiisi vielä läheisempiin tunnelmiin.

Ensitapaaminen oli baarissa, nainen itse tuli juttusille ja lähti mukaani. Aamulla ja päivällä kysyi muutamaan kertaan,että kaime vielä nähdään. Sanoin että eiköhän se oo mahdollista ja vaihdettiin numerot. Nähtiin tän jälkeen, käytiin mm. yksillä ja sen jälkeen mun luo katteleen elokuvaa ja hengaileen. Jäi silloinkin yöksi. Juteltiin kyllä ja neiti selkeästi viihtyi seurassani, kuten myös itse hänen. Hän myös edelleen halusi nähdä, kun itse sitä ehdotti kun aamulla töihin mennessä hänet hyvästelin.

Muutama päivä ton jälkeen kysyin tonne leffaan, jonne hän lähti mielellään. Leffan jälkeen luonnollisesti kysyin, haluisiko tulla meille, mutta kieltäytyi koska hänellä oli aamulla aikainen herätys töihin. Siinä vaiheessa tuli ensimmäinen fiilis, että liekköhän se kiinnostus hänen osaltaan sitten tässä. Ja nyt kun aikaa tästä on kulunut reilu viikko, niin alan tuleen siihen tulokseen että fiilis oli jälleen kerran oikeassa.
 

motamoro

Jäsen
Ja nyt kun aikaa tästä on kulunut reilu viikko, niin alan tuleen siihen tulokseen että fiilis oli jälleen kerran oikeassa.

Eli tilanne eteni hieman eri tavalla mitä alkuperäisestä selityksestä kävi ilmi, hyvä että asia selkeytyi.

Kyllähän tuo vaikuttaa siltä, että peli tämän osalta on menetetty, pahoittelen etten osaa kertoa syytä tuolle epäloogiselle käyttäytymiselle, mutta Kalalokki esitti jo yllä hyvän teorian.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, minkälaisia tyyppejä nuo vässykät olivat kavereina? Tulivatko perskärpäsen tavoin kaikkialle mukana, kunhan vain ehdotettiin, että mennään vaikkapa tekemään sitä tai tätä? Oliko heillä omia toiveita vapaa-ajan viettojen suhteen kaveriporukassa? Vai olivatko peräti ÄIJIÄ! ennen naisiin haksahtamistaan? En väitä, että olivat vässyköitä jo kavereina. Kunhan vain haluan tietää.

Noista on 1,5 henkilöä kavereita. Yksi on siis lähes menetetty tapaus. Mutta tosiaan, tämä joka on lähes menetetty kaveri oli yksi parhaista kavereista vielä, kunnes tuli kyseinen nainen hänen elämäänsä. Hän soitteli kyllä, mutta ideat piti itse tai muut kaverit ideoida. Häntä ollaan monta kertaa kysytty rilluttelemaan Helsingin yöhön, mutta aina on asian jotenkin kierrellyt. Menoa johonkin tai aina muka töitä.

Hieman pelimiehenäkin ennen tunnettu kaveri, minä ja 2 muuta olimme juomassa ja pelailemassa kaverilla yksi kerta. Tämä nainen soitti kaverilleni ja kysyi, että onko siellä jotkut bileet menossa. Miten niin bileet jos ollaan nelisteen + yhden kaverin pikkuveli ja sen muija. No hän katseli ikkunasta kun tämä yksi muija oli käynyt keittiössä. Luuli näin ollen olevan jonkinlaiset bileet, stalkkeri...

Tämä kyseinen kaveri on vielä jollain tapaa hieno mies, mutta nykyinen kumppani on pilannu kaverisuhteet. Naisia on moneen lähtöön!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämäkin nyt saatana erikoista, että itseään jotenkin miehekkäinä pitävät miehet vikisevät mustasukkaisuuskohtauksissaan kuin pikkulapset, kun entinen bestis ei enää haluukaan olla mun kaa, vaan on mieluummin jonkun muun, tässä tapauksessa naisen, kaa.

Eikö kertaakaan ole tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se nainen voi oikeasti olla monella tapaa parempaa seuraa kuin joku pierunhajuinen jätkäporukka? Minulle ainakin riittää hyvin, jos jätkäporukalla pääsee riekkumaan vaikka parin kuukauden välein. Onhan himassa nyt saatanasti hauskempaa kuin jossain taksitolpalla kurkkupikkelsit rinnuksilla.

Mitä taas naisten miellyttämiseen tulee, niin kyllähän ihmisille pääsääntöisesti kannattaa olla kiva. Kyse on ihmisten huomioimisesta ja sama pätee myös muiden kuin oman naisen kohdalla. Minä en kotona huudata musiikkia silloin kun muut haluavat nukkua ja samalla tavalla en myöskään työnnä sormea perseeseen ravintolassa syödessäni.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Eikö kertaakaan ole tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se nainen voi oikeasti olla monella tapaa parempaa seuraa kuin joku pierunhajuinen jätkäporukka?

Kiitos tästä, piti itse tulla kirjoittamaan että ihmeellinen käsitys palstan miehillä siitä että nainen olisi aina se " pahis" joka riistää sen miehen niiltä kavereiltaan. Joskus vaan voi olla ihan niinkin että se mies vaan nyt haluaa mieluummin viettää iltaa naisen kanssa kuin kavereiden kanssa, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa hernettä nenään. Kyllä mä ainakin ymmärrän että omassa kaveriporukassa ne kaverit ei aina ilmesty, koska haluavat mieluummin hengailla puolison kanssa. Tietäen vielä että jossain suhteissa yhteistä aikaa on hankalaa järjestää, joten toki yhteinen aika halutaan käyttää yhdessä olemiseen. Luonnollista ja varsin ymmärettävää. Kyllä sieltä sitten jossain vaiheessa kolo taas kavereille löytyy...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että homo.

On se kumma kun miehet pystyvät elämän muissa osa-alueissa ajattelemaan järkevästi, esimerkiksi kukaan ei maksa kymppitonnin arvoisesta autosta 20 000, mutta sitten parisuhteessa syyllistytään epäloogisuuksiin. Mutta kun se vaan on tapana niin. Ja naisia pitää palvella ja miellyttää. Vai mitenhän lie koittavat puolustella.

Mut hei sen pettterin täytyy olla impotentti. Joo eunukki koko jätkä. Pakko vissiin jotenkin vittuilla kun ei kiistattomia faktoja voi kiistääkään.

Ja mua ei vässykkäjutut kiinnosta.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Että homouskommentti otettiin vittuiluna. Mielenkiintoista.

Se tietysti, että pitää noita omia horinoitaa plussista ja miinuksista edes etäisesti järkevinä, "kiistattomista faktoista" puhumattakaan, verraten ihmissuhteita autokauppaan kertoo kenties olennaisen kyseisen hahmon sosiaalisesta ymmärryksestä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Se tietysti, että pitää noita omia horinoitaa plussista ja miinuksista edes etäisesti järkevinä, "kiistattomista faktoista" puhumattakaan, verraten ihmissuhteita autokauppaan kertoo kenties olennaisen kyseisen hahmon sosiaalisesta ymmärryksestä.

Niinhän se kertoo. Kyseisen henkilö sosiaalinen ymmärrys on valovuoden edellä näitä tossun alla eläviä vässyköitä edellä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
On tämäkin nyt saatana erikoista, että itseään jotenkin miehekkäinä pitävät miehet vikisevät mustasukkaisuuskohtauksissaan kuin pikkulapset, kun entinen bestis ei enää haluukaan olla mun kaa, vaan on mieluummin jonkun muun, tässä tapauksessa naisen, kaa.

Eikö kertaakaan ole tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se nainen voi oikeasti olla monella tapaa parempaa seuraa kuin joku pierunhajuinen jätkäporukka?

Mielestäni tässä ei osuta ihan maaliin. Luonnollisesti sen oman kumppanin kanssa vietetty aika on parasta, muuten se ei ole sinun kumppanisi vaan joku panokaveri. Aika paljon on kuitenkin tapauksia, jossa homma menee yli, eli sitä niin sanottua omaa aikaa ole enää lainkaan.

Näihin liiallisuuksiin meneviin tapauksiin liittyy usein samankaltaisia tunnusmerkkejä. Esim. ns. omalla ajalla puhelin piippaa jatkuvasti kun valvonta on päälla, mukaan kysyttäessä selkeän juu/ei -vastauksen saaminen on kiven takana ja usein viime tingassa jo sovittuja menoja perutaan ties millä verukkeella. Tällä meiningillä niitä mukaan kysyjiä ei kovin kauaa ole.
 

rpeez

Jäsen
Mun mielestä Pettterin puheissa on kyllä totuuttakin aika paljon, pakko puolustaa kun kaikki tönii.
Esimerkiksi kyllä tunnistan itsestäni naisten palvelijan ja toden totta viihdyn paremmin miesten kanssa kun kaveritoiminnasta on kyse, vaikka mielestäni hetero olenkin.
Naisista ei ole minusta kavereiksi, vaan ..ööö no naisiksi parisuhteeseen.

Pettterin esitystyyli on kyllä äärimmäinen, liekö tarkoituskin vain sohaista muurahaispesää?

Ilotyttöjen huonoa kohtelua sen sijaan en komppaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niinhän se kertoo. Kyseisen henkilö sosiaalinen ymmärrys on valovuoden edellä näitä tossun alla eläviä vässyköitä edellä.
Jaa tuo kaveri, joka ei halua seurustella? Joka kertoo tasaisin väliajoin huoraseikkailuistaan ja poikamieselämän ihanuudesta? Ja joka viidennessä viestissään unohtaa roolinsa ja puhuu naisestaan? Feikki mikä feikki.
 
K

kiwipilot

Niinhän se kertoo. Kyseisen henkilö sosiaalinen ymmärrys on valovuoden edellä näitä tossun alla eläviä vässyköitä edellä.

Etkös sinä ole juuri se jannu joka hoitaa parisuhteensa nussimalla pikkutyttöjä Pattayalla tasaisin väliajoin? Jos näin, niin se selittääkin aika paljon. Teidän kannattaa perustaa tämän petttttttterin kanssa joku kerho missä voitte sitten rauhassa vertailla kokemuksianne äijäilytouhuistanne.

Jotenkin hellyttävää tämä muutaman tosiäijän kitinä naisille menetetyistä kavereista: toiset menee elämässään eteenpäin ja toiset taas ei. Mikään ei ole niin säälittävää kuin reippaasti yli kolmekymppiset äijäpoikamiehet jotka katkerana parkuvat jonkun kaverin perheellistymistä. Ja oletuksena on aina se, että tämä menetetty kaveri on onneton vässykkä jota nainen pitää pillunsa avulla kuristuspannassa.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ystävä perui joskus sovitun lätkämatsin, kun piti lähteä tyttöystävän kanssa hoitamaan kissaa! Pakko myöntää, että pokka petti :)

Meillä kun oli himassa kissa niin tiedän ettei se hirveästi hoitamista sinällään vaadi mutta ehkä tämä oli erilainen kissa. Hetkiseksi siinä meni usko ihmiskuntaan, kun peruutuksen syyn kuulin.

No ei siinä, ystävyys kestää tällaiset pienet ylämäet.
 
Ystävä perui joskus sovitun lätkämatsin, kun piti lähteä tyttöystävän kanssa hoitamaan kissaa! Pakko myöntää, että pokka petti :)

Meillä kun oli himassa kissa niin tiedän ettei se hirveästi hoitamista sinällään vaadi mutta ehkä tämä oli erilainen kissa. Hetkiseksi siinä meni usko ihmiskuntaan, kun peruutuksen syyn kuulin.

No ei siinä, ystävyys kestää tällaiset pienet ylämäet.

Jos se olikin mirri mitä lähdettiin hoitamaan paikalliselle terveysklinikalle ?

Tämä letkautus on ehkä hyvän huumorin rajamailla, mutta täysin tarkoitettu huumoriksi silti.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ei noita petterin juttuja liian vakavasti pidä ottaa. Viesteistä haisee katkeruus harvinaisen vahvasti. Kun oma ulkonäkö ei riitä laadukkaisiin naisiin, onkin parisuhteet yhtäkkiä ihan perseestä kun joudutaan tehdä kompromissejä ruoan tai mattojen värin suhteen. Heh.

Sama ilmiö esimurrosikäisillä: Matti hehkuttaa kavereilleen kuinka hyviä komposiittimailat ovat jääkiekossa. Matti tietää että joululahjaksi on saamassa sellaisen. Lahjaksi tuleekin yllättäen puumaila. Joulun jälkeen Matti kertoo kavereilleen kuinka heikkoja ja liian löysiä nuo komposiittimailat ovat. Ei olis halunnutkaan semmosta.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Ystävä perui joskus sovitun lätkämatsin, kun piti lähteä tyttöystävän kanssa hoitamaan kissaa! Pakko myöntää, että pokka petti :)

Meillä kun oli himassa kissa niin tiedän ettei se hirveästi hoitamista sinällään vaadi mutta ehkä tämä oli erilainen kissa. Hetkiseksi siinä meni usko ihmiskuntaan, kun peruutuksen syyn kuulin.

No ei siinä, ystävyys kestää tällaiset pienet ylämäet.

Kielivitsi. Jos meni ohi, suosittelen iltalukion kursseja.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän väliin sellainen vässykän kommentti tuohon lauantaipäivien ajankäyttöön, että "normaaleilla" työssäkäyvillä aikuisilla se on lähes ainoa mahdollinen päivä tehdä jotain yhdessä pariskuntana.

Vaikka se laskennallisesti onkin vain yksi seitsemästä päivästä, niin käytännössä arki-iltoina ei kummempia pysty tekemään / jaksa tehdä. Oletan, etteivät tämän alkuperäisen pariskunnan osapuolet ole samassa työpaikassa, joten eivät he näe 6/7 päivänä, kuten argumentti kuului, vaan viitenä iltana muutaman tunnin verran väsyineinä, ehkä tunnin aamuisin arkena ja sitten viikonloppuna on vasta se tehokas peliaika.

Ja jos tässä parisuhteessa x toinen osapuoli käyttää _jokaisen_ lauantain "omiin menoihinsa", niin ymmärrän kyllä tuohtumuksen. Joka "torstai" olisi varmasti paljon helpompi niellä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tähän väliin sellainen vässykän kommentti tuohon lauantaipäivien ajankäyttöön, että "normaaleilla" työssäkäyvillä aikuisilla se on lähes ainoa mahdollinen päivä tehdä jotain yhdessä pariskuntana.

Vaikka se laskennallisesti onkin vain yksi seitsemästä päivästä, niin käytännössä arki-iltoina ei kummempia pysty tekemään / jaksa tehdä. Oletan, etteivät tämän alkuperäisen pariskunnan osapuolet ole samassa työpaikassa, joten eivät he näe 6/7 päivänä, kuten argumentti kuului, vaan viitenä iltana muutaman tunnin verran väsyineinä, ehkä tunnin aamuisin arkena ja sitten viikonloppuna on vasta se tehokas peliaika.

Ja jos tässä parisuhteessa x toinen osapuoli käyttää _jokaisen_ lauantain "omiin menoihinsa", niin ymmärrän kyllä tuohtumuksen. Joka "torstai" olisi varmasti paljon helpompi niellä.

Tää oli hyvä - oikeesti...

Kävi nimittäin mielessä, että täälläkin mainostettua "vapaata parisuhdetta", jossa voi käydä bylsimässä toisiakin välillä, voi olla vaikeaa toteuttaa ihan ajanpuutteen vuoksi - tai sitten tuota "varsinaista" parisuhdetta voi olla vaikeaa vaalia, kun se vähäinenkin yhteinen aika pitää käydä hyppäämässä vieraissa.

Anyway, tää "vässykkä" -trendikin saa ihan uusia ulottuvuuksia siinä vaiheessa, kun useimmat oletetussa "kaveripiirissä" ilmoittelevat, ettei nyt(-kään) kuule käy, kun on ensin pojan kiekkotreenit ja illemmalla lähdetään mamman kanssa käymään vähän viihteellä, mutta mene sinä vaan ja katotaan vaikka jokin toinen vuosi uudestaan...
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas täällä ehdottomia mielipiteitä! Meitä on moneen junaan ja joillekin sopii ''rangerina'' toimiminen, jolloin hypitään ns. kukasta kukkaan ja toisille taas sopii yhden mimmin kanssa pelehtiminen (edellä mainitut esimerkit eivät ole ainoita vaihtoehtoja).

Minusta suurin kompastuskivi (varsinkin miehillä) on siinä, että suurin osa ei tiedä mikä heille sopii parhaiten, eivätkä he ole valmiita (lue: puuttuu uskallus tavoitella sitä mitä haluaa) ottamaan asioista selvää, jotta he saisivat tämän selville. Se on minun mielestäni se ''juju'', mikä monelta jää ymmärtämättä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Aina sitä osaa ajaa itsensä vaikeisiin paikkoihin, kun tunteiden kanssa aletaan pelaamaan.

Tapasin yhden mimmin 1½ kuukautta takaperin kaverin synttäreillä, tiesin henkilön entuudestaan, ja hän minut, ja alettiinkin siinä juttelemaan heti illan alussa, ja jokseenkin lähennyttiinkin illan mittaan, joskaan ei kovin fyysiselle asteelle asti. Oli hauskaa, ja mimmi lähti jossain vaiheessa kyydillä kotiinsa, ja minä jäin kaverille yöksi.

Seuraavana päivänä hän laittoi viestiä minulle, ja sen jälkeen juteltiinkin miltei kuukausi aamusta iltaan, pitkin päivää siis. Tutustuttiin, oli kokoajan kiinnostavaa kysyä ja kuulla uusia asioita toisesta ja tota rataa. Hän kertoi avoimesti, että on eronnut vasta ihan hetki sitten, ja käsitin kyllä mitä tämä tarkoittaa (ei uutta suhdetta ym, vakavaa.) Nähtiinkin jonkin verran, sekä naisen, että omasta aloitteestani. Menin käymään hänen luonaan, kun olivat juhlimassa siellä, ja jäinkin sinne yöksi kun tuputtivat viinaa naaman eteen. Päädyttiin samaan sänkyynkin yöksi, mutta pidin housut jalassa tällä kertaa, omasta päätöksestäni siis.

Tämän jälkeen nähtiin edelleen, ja tuossa toissa viikonloppuna, kun olin kaverin mökillä, ja ko. tyttö yyterissä, soiteltiin ja viestiteltiin kaiken näköistä, ja hän kehui meikäläisen suunnilleen maasta taivaisiin, kuinka helppo seurassani on olla ja että 'voisin olla henkilö, jonka kanssa hän olisi joskus onnellinen' ja tytön kaveritkin (kenet tunsin jo ennestään) sanoivat, että upeaa, että olet tavannut tyypin joka arvostaa sinua juuri omana itsenäsi. Toki tuollaista on kiva kuulla ihmiseltä, josta pitää, mutta en silti lähtenyt maalailemaan minkäännäköisiä parisuhdetauluja taivaalle, johtuen faktoista.

Sitten nähtiin viikko sitten keskiviikkona, mimmi tuli mun luo yöksi ja oli hauska ilta ym, käytiin leffassa ja niin edelleen. Kertoi aiemmin päivällä, että oli saanut kautta rantain kuulla, että häntä oli ilmeisesti petetty tuossa hetki sitten päättyneessä suhteessa. Tästä johtuen, kivasta illasta riippumatta, aamulla hän kertoi että ahdistaa kun asiat ovat menneet niin nopeasti ja vähän itkukin siinä taisi olla silmässä. Eipä tuollaista ole kovin helppo kuulla, joten oltiin siinä aika hiljasina koko aamu, ennen kuin vein tytön kotiin.

Tiesin takaraivossa, koska olimme asiasta puhuneet, että jossain vaiheessa se varmasti tulee, siis ahdistus erosta ja elämän jatkamisesta sen jälkeen, mutta kyllä se silti tuli vähän puun takaa, ja tuntui pahalta, kun tuo tieto pettämisestä eskaloi hänen tunnetilansa. Tästä johtuen myös muutaman kerran toistin itseäni kysellessäni hänen fiiliksistään ja vaikka sanoin, etten haluaisi olla kokoajan kyselemässä, niin eihän se aina onnistu. Sovimme myös tuon keskiviikon jälkeen, että otamme iisisti, ja annetaan asioiden mennä omalla painollaan (olimme sopineet niin jo aiemmin myös). Hän kertoi myös, että ahdistaa hieman ajatus minun loukkaamisesta, jos hän antaisikin kaverikortin tai näkisi jotain muuta tyyppiä, tai että joutuisi edes miettimään voiko tavata muita. Sanoin, ettei stressaa siitä, vaan tekee niin kuin oikealta tuntuu.

Olemme edelleen jutelleet, joskaan emme niin aktiivisesti tai 'innostuneesti' ja nyt vituttaa kun johtuen tuosta hänen tilastaan joudun itse miettimään sanomisiani ja tekemisiäni. On ollut tässä itselläkin vähän vaikeita juttuja kuluneen viikon aikana, jotka painavat mieltä tuon jutun lisäksi, ja tästä johtuen oma henkinen tasapaino on ollut enemmän ja vähemmän kallellaan. Mainitsin näistä asioista, ja siitä, että minä yritän ymmärtää häntä, joten toivottavasti hän myös ymmärtää minua heikkoina hetkinäni, kun olen rasittava tai hölmö. Jotenkin vääjäämättä ajauduin perinteiseen "miten sä voit"-tilaan, jossa varoo sanomasta vääränlaisia asioita toiselle, tai sitten kun miettii jälkeenpäin, niin täsmentää sanomisiaan, ettei toinen pahastu tai käsitä väärin.

Eilen nähtiin pikaisesti, ensi kertaa keskiviikon jälkeen, ja oli suhteessa melko jäinen meininki, verrattuna aiempaan. Tämä nyt on ihan luonnollista, kun tilanne on mikä on. Puhuttiin sitten Facebook-kavereista, joita ei tarvitsisi edes olla kavereina kun ei tule puhuttua koskaan jne, ja sitten hetken mielijohteesta sen kummemmin ajattelematta mainitsin omasta exästäni, jonka kanssa en ollut jutellut 11 kuukauteen, kun exä kyseli kuulumisiani muutama ilta sitten. Tosin sanoin vastaneeni exälle tyyliin "Hyvää, mitä sulle?" mutta silti tuon olisi voinut jättää välistä. Tämä alkoikin sitten vaivaamaan myöhemmin, ja laitoin mimmille perästä viestiä, että ei varmaan kiinnostanut kuulla exästä, enkä sanonut mitenkään tarkoituksella, en vain ajatellut mitä puhun, kuten minulla on välillä tapana. Toivoin myös, ettei hän pahastunut asiasta, vaikka se varmaan kuulosti oudolta. Hän kertoi, että ihmetteli kyllä hieman, miksi mainitsin, mutta ettei pahastunut, ja sanoin että yritän jatkossa edes välillä vähän miettiä, mitä puhun.

Mietin sitten vielä illalla, että oliko järkevää pahoitella asian mainitsemista vai ei? Koska hänen korviinsa saattoi kuulostaa siltä, että yritän tehdä mustasukkaiseksi tms, vaikkei siitä ollut kyse. Ja kuulostinko vässykältä, kun viestitin asiasta perään ja selvensin sitä, vai aattelikohan mimmi, että hyvä että osaan ajatella ja täsmentää/pahoitella silloin kun tuntuu että on tullut puhuttua ohi suun?

Nyt varmaan olisi parasta laittaa jäitä hattuun, miettiä vähän mitä sanoo, ei antaa painetta sinne ollenkaan ja olla se sama oma itsensä, mihin mimmi ensitilassa tykästyi.

Tulipas pitkä avautuminen, melkoista ajatusvirtaa. Toivottavasti joku jaksaa lukea edes puoliväliin ja jakaa ajatuksia.

Edit. Oli pakko ottaa tuo exästä mainitseminen vielä hänelle puheeksi, vaikkei aihetta olekkaan, kun se nyt jäi sitten vaivaamaan edelleen. Tämäkin johtuu siitä, että minulla on henk. koht. useampia isojakin asioita, mitkä vaivaavat, jolloin tuppaa käymään niin, että pienetkin asiat jäävät vaivaamaan. Sanoin, etten jaksaisi niistä puhua, mutta pakko, kun ne tuppaa kasautumaan, ja hän sanoi, että ei hänkään oikein jaksaisi, kun tuokin aihe oli jo käyty läpi. Voi olla, että painelin omaan arkkuuni naulan ottamalla sen vielä puheenaiheeksi, mutta hän kyllä tietää taustani, elämäni isot draamat ja takaiskut, joita on riittänyt. Nyt en aio palata aiheeseen enää kertaakaan, josko edes saan mahdollisuuttakaan. Epäilemättä häntä kyllästyttää tuo minun jauhaminen, kuten itseänikin, mutta jos hän aidosti haluaa yrittää ymmärtää minua, niin hän antanee sen anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Tulipas pitkä avautuminen, melkoista ajatusvirtaa. Toivottavasti joku jaksaa lukea edes puoliväliin ja jakaa ajatuksia.

Itse nyt aika lailla jo totesitkin, mitä tulee tehdä, ja olen samaa mieltä. Perussääntönä aina uusien suhteiden alussa, älä puhu koskaan aiemmasta tyttöystävästäsi (tai kumppanistasi) - ei sinänsä etteikö saisi, mutta se on helpompaa niin. Ja nimenomaisesti tuollaisista ns. "turhista" viesteistä Facebookissa on aivan turha mainita, niillä ei ole mitään merkitystä missään mielessä (ellei itsellä vanha suola janota) ja toisaalta toinen voi kuvitella, että oliko kyseisellä maininnalla exän viestistä joku erityinen syykin - vaikka omana ajatuksena olisikin ollut vain, että kertomisella/kertomatta jättämisellä ei ole väliä, joten tulipahan nyt kerrottua niin välittyy "rehellinen" vaikutelma. Rehelliset vaikutelmat jätetään sitten jo pidemmälle edenneeseen parisuhteeseen. Alussa kannattaa koijata ja olla kaikkea muuta kuin oma itsensä, ellei ole oikeasti aivan helvetin hyvä tyyppi. Ja jos kuvittelee olevansa aivan helvetin hyvä tyyppi, silloin nimenomaan kannattaa olla kaikkea muuta kuin oma itsensä. Joka tapauksessa, asiasta mainitseminen oli ehkä parempi kuin että et olisi siitä mitään puhunut.

En minä tiedä. Ihmiset ovat todella erilaisia, yllätysyllätys, mitä tulee näihin suhteesta toiseen hyppäämiseen, yksi kaveri nappas tytön päivä tämän poikaystävästään eroamisen jälkeen ja ovat nyt naimisissa 10:ttä vuotta, eräs toinen naispuolinen kaverini jätti kaikki noin 5-6:n vuoden aikana tapailemansa miehet muutaman kuukauden sisällä, koska ei ollut päässyt ilmeisesti yli erostaan (joka siis tapahtui juuri 5-6 vuotta aiemmin).

Toinen perussääntö: liiallisella yrittämisellä ei saa mitään aikaiseksi. Aina kannattaa ottaa rennosti, miksei jopa vähän nauttiakin ensihuumasta ennen kuin alkaa miettimään lapsia, pösöä ja rivaria Korsosta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa tuo kaveri, joka ei halua seurustella? Joka kertoo tasaisin väliajoin huoraseikkailuistaan ja poikamieselämän ihanuudesta? Ja joka viidennessä viestissään unohtaa roolinsa ja puhuu naisestaan? Feikki mikä feikki.
Nyt on Leon väärässä. Kyllä kait sitä naisia saa tapailla vaikka mitään kovinkaan vakavaa ei niiden kanssa haluaisi. Ja mä vähän veikkaan että huorissa käyvistä miehistäkin monella möllöttää vaimo kotona.

Ei noita petterin juttuja liian vakavasti pidä ottaa. Viesteistä haisee katkeruus harvinaisen vahvasti. Kun oma ulkonäkö ei riitä laadukkaisiin naisiin, onkin parisuhteet yhtäkkiä ihan perseestä kun joudutaan tehdä kompromissejä ruoan tai mattojen värin suhteen. Heh.
Myös _Kuusyks on väärässä. Mun mielestä mä olen tässä lähes kymmenen vuoden aikana jo aika montakin kertaa perustellut miksi en naisten kanssa niin hirveästi tykkää olla.

Esimerkiksi vasta kyselin puhelimessa yhdeltä naiselta neuvoa että mihin suuntaan mun pitää mennä, toisen kaupungin puolella kun olin ja sen naisen olin kohta näkemässä, mutta ei se tollo oikein osannut neuvoa vaikka tunsi sen seudun kuin omat taskunsa. Siitäkin yhdestä risteyksestä pääsi neljään suuntaan ja "jatka siitä suoraan" tuli vaan ohjeeksi vaikka en ollut kertonut mistä suunnasta olin tullut tai mihin mun rintamasuunta osoitti. Kyllä kait miehet osaisivat antaa hieman selkeämmät ohjeet, vai mitä olette mieltä? Tässä kohtaa varmaan moni teistäkin siellä nyökkäilee että niin osaakin, mutta miksi pitäisi sietää tuollaista? Onko se joku että naisen kuuluukin olla vähän yksinkertaisempi ja sen mukaan sitten pitää ajatella. Pitäisi siis antaa niille vähän tasoitusta, ja sitten hihitellä ja muka ymmärtää tyhmiä juttuja. Mä en jaksa feikkailla silleen. Mua ei naurata sellainen. Tää esimerkki oli taas vain yksi sadasta, mutta tosielämästä.

Parisuhteessa kun on sekä hyviä että huonoja puolia, mutta moni mies ei jostain syystä suostu tajuamaan tai myöntämään edes itselleen niitä kaikkia huonoja juttuja. Ehkä ajatellaan jotenkin että ne kuuluvat suhteeseen ja se suhteeseen meneminen on automaatio, oletus. No niin ne huonot jutut kuuluvatkin, mutta jos niitä on enemmän kuin hyviä juttuja niin ei silloin kannattaisi ruveta suhteeseen. Järjen käyttö on sallittua myös tässä asiassa. Toi naisten yksinkertaisuus vaikka yhtenä esimerkkinä. Jos sellaista suostut sietämään niin jotain positiivista pitäisi sitten toisesta jutusta saada. Ei tietenkään erikseen tarvitse jokaista juttua laskea, mutta moni mies ei vaan suostu tajuamaan että parisuhteen normaalissakin arjessa on tosi paljon noita huonoja juttuja, yhtenä esimerkkinä ne kaikki kompromissit.

Ja jos ajatellaan vaikka yhden yön juttuja. Ostelet drinkkejä ja ehkä maksat vielä taksinkin, suostut juttelemaan tyhmiä juttuja, esität kiinnostunutta, nöyrryt palvelijan tasolle jne. kaikki se skeida, ja sitten saat ehkä pillua jos saat. Siinä on monia huonoja juttuja ja mahdollisesti yksi hyvä juttu. Siitä voi jokainen miettiä jääkö kokonaisuus lopulta positiiviseksi vai negatiiviseksi. Tuotahan mä olen aina selitellyt. Ihan kuin kaikki eivät olisi koskaan tajunneet ajatella noin. Ja siis kyllähän mäkin voisin vaikka tehdä naiselle ruuan tai ostaa drinkin tai jotain jos saisin sitä ihanaa pilluvärkkiä, mutta jos noita enemmän tai vähemmän negatiivisia juttuja olisi ihan hirveästi, niin mä kyllä voin myöntää itselleni että nyt tässä ei ole enää järkeä. Sama asia se on parisuhteessa, hieman eri jutut vaan. "Mutta kun se vaan kuuluu tehdä niin" sanovat sitten jotkut, eivätkä suostu ajattelemaan niita huonoja juttuja. Miksi niitä ei laskettaisi?

Eikä kun ai niin, mun täytyy olla ruma homo joka katkeruuttaan vaan valittelee kun ei saa pillua.

Tässä käy usein niin kuten vasta pari viikkoa sitten kävi. Mä kirjoitin tähän ketjuun jotain ja monta nimimerkkiä tyrmäsi täysin sen mun kirjoituksen. Sitten pari päivää myöhemmin joku kyseli jotain neuvoa parisuhteesta ja moni nimimerkki sitten vastasi siihen ja kertoi suht samaa juttua kuin mitä mäkin olin aiemmin selittänyt. Muistatteko?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Esimerkiksi vasta kyselin puhelimessa yhdeltä naiselta neuvoa että mihin suuntaan mun pitää mennä, toisen kaupungin puolella kun olin ja sen naisen olin kohta näkemässä, mutta ei se tollo oikein osannut neuvoa vaikka tunsi sen seudun kuin omat taskunsa. Siitäkin yhdestä risteyksestä pääsi neljään suuntaan ja "jatka siitä suoraan" tuli vaan ohjeeksi vaikka en ollut kertonut mistä suunnasta olin tullut tai mihin mun rintamasuunta osoitti. Kyllä kait miehet osaisivat antaa hieman selkeämmät ohjeet, vai mitä olette mieltä? Tässä kohtaa varmaan moni teistäkin siellä nyökkäilee että niin osaakin, mutta miksi pitäisi sietää tuollaista? Onko se joku että naisen kuuluukin olla vähän yksinkertaisempi ja sen mukaan sitten pitää ajatella. Pitäisi siis antaa niille vähän tasoitusta, ja sitten hihitellä ja muka ymmärtää tyhmiä juttuja. Mä en jaksa feikkailla silleen. Mua ei naurata sellainen. Tää esimerkki oli taas vain yksi sadasta, mutta tosielämästä.

Naisia on moneen lähtöön ja jotkut ovat hieman fiksumpia kuin toiset. Tuo kuitenkaan kerro sitä, että nainen on tyhmä. Voi kertoa hieman huonoista suuntavaistoista. Kyllä sitä monelle on varmasti käynyt niinkin, vaikka asunut samassa kämpässä vaikka kuinka monta vuotta, niin sellaiselle ihmiselle, joka ei paikkaa tunne yhtään, on loppupeleissä vaikea asiaa kertoa puhelimessa järkevästi.

Ja mitä tulee noihin "kaveri-vässykkä" -juttuihin niin tänne on näköjään turha sellaista viljellä. Tulee heti nyrkkiä naamalle. Kaikki ottaa tuon asian niin eri tavalla, sillä kaikilla on erilaiset kaverit, elämä ja kaikki eivät ole +30 iältään. (enkä itsekkään kuulu siihen)

Mutta muuten tämä ketju on kyllä huippukamaa, enkä näitä juttuja tuomitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös