Mainos

Naisasiat

• 7 596 919
  • 26 634

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kyllä itse ainakin komppaan tuota petteriä sen verran, että jotkut kaverit ovat hieman vässyköitä naisten suhteen. Ei todellakaan johdu siitä, että itse olisit huono ihminen välttämättä. Itsellä näitä vässyköitä oli kolme, nykyään kaksi. Pari naista sen verran hyvin tietäen ovat siinä parisuhteessa se painostava osapuoli, joten kavereillani ei jää osaa eikä arpaa mitä tekevät.

Pahemmalla tapauksella ei ole mielestäni kavereitakaan, kun "unohti" ne lähinnä nuorempana. Toinen tapaus alkaa olemaan jo samoilla raiteilla, ja kaveriporukalla vähän mietitty, että miten asian kanssa tehdään. Kaveri on itsekkin kokenut seurustelun tukalaksi. Kolmas tapaus on päästänyt naisesta irti ja on päässyt hengailemaan kavereidensa kanssa.

Toki, itselläni ei naista ole nyt, joten toivottavasti en ole samanlainen tissiposki, heh.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Ei kyllä mene jakeluun ollenkaan tämä ajattelu, jonka mukaan vain kaverien kanssa voi tehdä niitä juttuja kuin haluaa ja naisen kanssa kaikki tekeminen on pelkkää kompromissia.

Olisikohan puolisovalinta mennyt tuossa tilanteessa pieleen, jos yhteisiä mielenkiinnonkohteita ei ole?

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä mene jakeluun ollenkaan tämä ajattelu, jonka mukaan vain kaverien kanssa voi tehdä niitä juttuja kuin haluaa ja naisen kanssa kaikki tekeminen on pelkkää kompromissia.

Olisikohan puolisovalinta mennyt tuossa tilanteessa pieleen, jos yhteisiä mielenkiinnonkohteita ei ole?

Vähän samaa mieltä. Ja sitten kun täällä on näitä pettterin kaltaisia tosimiehiä, joita kuitenkin houkuttaa esimerkiksi halvan lutkan kairaaminen, niin kyllähän lauantai-illan viihtymispaketin pystyy ihan oman kumppanin kanssakin rakentamaan niin, että se sisältää itse kunkin preferoimia aktiviteetteja yhdessä kumppanin ja sitten vielä bonuksena köyrimistä.

Ja jos joku oikein hurjaksi heittäytyy ja lähtee kuitenkin kavereiden kanssa radalle, niin onhan se krapulakin nastempi, jos ei tarvitse välittömästi pää märkänä alkaa etsiä seuraavaa lähtöä Tallinnaan.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Näin, tai sitten näille jätkille ei ole olemassa oikeanlaista puolisoa. Eli lähinnä sellaista, joka siivoaa, tekee ruokaa ja toimii panopuuna.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä itse ainakin komppaan tuota petteriä sen verran, että jotkut kaverit ovat hieman vässyköitä naisten suhteen. Ei todellakaan johdu siitä, että itse olisit huono ihminen välttämättä. Itsellä näitä vässyköitä oli kolme, nykyään kaksi. Pari naista sen verran hyvin tietäen ovat siinä parisuhteessa se painostava osapuoli, joten kavereillani ei jää osaa eikä arpaa mitä tekevät.
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, minkälaisia tyyppejä nuo vässykät olivat kavereina? Tulivatko perskärpäsen tavoin kaikkialle mukana, kunhan vain ehdotettiin, että mennään vaikkapa tekemään sitä tai tätä? Oliko heillä omia toiveita vapaa-ajan viettojen suhteen kaveriporukassa? Vai olivatko peräti ÄIJIÄ! ennen naisiin haksahtamistaan? En väitä, että olivat vässyköitä jo kavereina. Kunhan vain haluan tietää.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Näin, tai sitten näille jätkille ei ole olemassa oikeanlaista puolisoa. Eli lähinnä sellaista, joka siivoaa, tekee ruokaa ja toimii panopuuna.

Taitaa tosiaan olla niin, että näille sosiaalisilta taidoiltaan jossain keräkaalin ja retiisin välimaastossa oleville parhas vaihtoehto onkin tuo pettterin mainostama yhdistelmä kodinhoitaja + ravintola + huora. Siinä on plussatkin helppo laskeskella kun muistaa pyytää kaikilta kuitin.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Pitkästä aikaa vois ketjuun kirjotella, koska jälleen naisten toiminta aiheuttaa ihmetystä.

Tässä kesän aikana on jo parikin eri mimmiä osoittanut kiinnostusta ja ensitapaamisen jälkeen ovat itse olleet erittäin innostuneita tapaamaan uudestaan, sanoneet kuinka hyvin mun seurassa viihtyy ja kuinka ihana oon jne. Pari kertaa on nähty ja on ollut kivaa. Sitten päästäänkin tähän erikoiseen tilanteeseen. Elikä sovitaan naisen kanssa menevämme elokuviin ja sinne myös menemme ja siellä elokuvan katsomisen lisäksi on muutenkin hempeä tunnelma ja tyttö ottaa kädestä kiinni ja lopulta kaivautuu jopa kainaloon.

Leffan jälkeen on sitten aika molempien poistua omaan kotiinsa, halataan ja sovitaan että nähään taas. Mutta paskat, tämän jälkeen mimmit on kiireisiä eikä aikaa ole näkemiselle, eikä myöskään yhteydenpitoa oo muutenkaan (pl. saattaa vastata laittamaani tekstiviestiin,mutta itse eivät kysele kuulumisten tai näkemisen perään mitään).

Saattaisin asian ymmärtää jos tapaamiset ja leffassa käynti ois ollut vaivaannuttavaa ja jäistä, mutta kun näin ei ole ollut. Eikä naista tämän johdosta kiinnosta enää nähdä. En halua yleistää, mutta rupeaako naisilla jotenkin ahdistamaan se tilanne,että toisen kanssa on todella mukava ja hyvä olla ja huomaa, että ihastuu jotenkin liikaa tms. Vai mitä helvettiä tämmönen käytös tarkoittaa?

Tässä on tosiaan nyt toinen samantyyppinen tapaus menossa, enkä haluais tämän mimmin suhteen luovuttaa, mutta en nyt oikein tiedä että miten tässä vois edetäkkään kun kuulemma on todella kiireistä. Tiedossa kyllä on että hänellä nyt on töiden suhteen kiirettä, kun kahdessa eri duunissa painaa ennenkuin opiskelut parin viikon päästä alkavat. Mutta luulis sitä nyt,että sen verran on aikaa että joskus laittaa jotain viestiä/soittaa kuulumisia?

Onko nyt suuri virhe suoraan kysyä,että mitäs helvettiä ja että kiinnostaako sillä vai ei? Vai onko järkevintä pitää radiohiljaisuutta ja toivoa,että toinen yhteyttä ottaa? Painostamalla en halua toista karkottaa meneen, joten neuvot/kokemukset vastaavista on tarpeen.

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotkut naiset eivät kehtaa ilmoittaa kovin suoraan ettei joku mies yksinkertaisesti kiinnosta heitä. Sitten ei vaan enää oteta yhteyttä tai keksitään tekosyitä. Pahinta mitä voit enää tehdä on se että rupeat tavalla tai toisella painostamaan (kyllä, nimen omaan painostamaan jos olet jo tehnyt omalta osaltasi selväksi että kiinnostusta on) toista ja kyselemään vielä uusia tapaamisehdotuksia.

Jos naisella olisi sanojesi mukaan ollut kanssasi todella mukavaa tai että hän olisi ihastunut sinuun niin hän ei käyttäytyisi noin. Voi myös pelata jotain peliä tai hakee vaan huomiota muilta miehiltä syystä tai toisesta. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten käsitystä tai motiivia jäädä vapaaehtoisesti kaverikorttilaiseksi.

Niin siitä pelistä. Jos olet pelimiehiä niin ehkä varmin tapa millä naisen voit saada kiinnostumaan vielä itseesi on se että tästä eteenpäin meet simppelisti i dont give a fuck -asenteella, tapailet muita naisia (nainen on naiselle susi joten voi tulla vielä mustasukkaiseksi) ja annat elämän viedä rennosti eteenpäin. Tarkemmin jos miettii niin eihän tossa tarvi mitään ees pelata. Relax and so on.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ehkä mä vaan en ole löytänyt tarpeeksi fiksua naista.

Mutta kyllä aika monesta tyypistä huomaa että ne ovat naisten kanssa erilaisia kuin mitä ovat kavereiden kanssa. Eli siis naisten kanssa ei pysty olemaan täysin normaali. Vissiinkin se on joku ajatusmalli että naisia pitää palvella ja miellyttää.

Ei mulla oikeastaan hirveästi tee edes mieli kaveerata naisten kanssa. Ei niiden kanssa ihan samoihin fiiliksiin pääse mitä jätkien kanssa, ja kyllä sen naisen luonteen tietää.

Ja seurustelusta. Mulle siinä on paljon enemmän huonoja puolia kuin hyviä. Esimerkiksi vaikkapa nukkuminen. Tuli mieleen kun äsken heräsin. Ihan naisessa kiinnihän sitä nyt ei halua olla kuten elokuvissa ollaan, mutta mun mielestä olisi hieman hankalaa nukkua samassa huoneessakin. Esim. toissayönä ryypiskelin aamu seiskaan asti ja olisi se ollut hieman tylsä juttu jos toinen olisi tunnin välein siinä vieressä heräillyt. Tai sitten mä olisin voinut yrittää nukkua siinä samalla kun mielessäni mietin että nyt en haluaisi olla tässä. Toi nyt oli vain yksi esimerkki, mutta koko ajan olisi jotain kompromisseja eli jostakin kivasta joutuisi luopumaan tai ainakin omasta päätäntävallasta. Miehet vässyköityy naisia miellyttäessä eivätkä tajua mitä itse oikeasti haluaisivat. Saavat ehkä kiksejä naisten miellyttämisestä eli sen takia se suhde ei olisi tasa-arvoinen kun mies on naisen palvelija, enemmän tai vähemmän. Niinhän se nykyään varmastikin kiistatta menee. En mä halua omista eduista ja hyvistä jutuista luopua jos mä saan takaisin nothing shit. Mä haluan konkreettisen hyödyn enkä mitään ajatusta että näin muutkin ovat ja näin mun lestamummo haluaa mun olevan. Joo mä en saa kiksejä nenät vastakkain lässyttämisestä tai mistään että käsi kädessä joutuu yleisillä paikoilla kulkemaan.

Ja miten se liittyy mitenkään sosiaalisiin taitoihin jos ei halua vässykäksi ruveta? Jos et suostu vaihtamaan hyviä juttuja kasaan paskaa, olet sosiaalisesti rajoittunut... Vittu mä olen vaan liian fiksu naisten kanssa seurustelemaan.

motamoro

Jäsen
Tässä kesän aikana on jo parikin eri mimmiä osoittanut kiinnostusta ja ensitapaamisen jälkeen ovat itse olleet erittäin innostuneita tapaamaan uudestaan, sanoneet kuinka hyvin mun seurassa viihtyy ja kuinka ihana oon jne. Pari kertaa on nähty ja on ollut kivaa. Sitten päästäänkin tähän erikoiseen tilanteeseen. Elikä sovitaan naisen kanssa menevämme elokuviin ja sinne myös menemme ja siellä elokuvan katsomisen lisäksi on muutenkin hempeä tunnelma ja tyttö ottaa kädestä kiinni ja lopulta kaivautuu jopa kainaloon.

Leffan jälkeen on sitten aika molempien poistua omaan kotiinsa, halataan ja sovitaan että nähään taas. Mutta paskat, tämän jälkeen mimmit on kiireisiä eikä aikaa ole näkemiselle, eikä myöskään yhteydenpitoa oo muutenkaan (pl. saattaa vastata laittamaani tekstiviestiin,mutta itse eivät kysele kuulumisten tai näkemisen perään mitään).

Boldasin tekstistäsi muutamat avainsanat, jotka saivat minussa aikaan seuraavia mietteitä.

Miksi menitte ensitapaamisen jälkeen leffaan, ettekä johonki missä voi vaihtaa tietoja toisesta, sekä ajatuksia ja tutustua hieman paremmin?

Jos tytöt viihtyivät leffassa ja hakeutuivat fyysiseen kontaktiin kanssasi, niin ehkä he odottivat elokuvaelämyksen jälkeen kutsua SINUN kotiisi vielä läheisempiin tunnelmiin.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
No ehkä mä vaan en ole löytänyt tarpeeksi fiksua naista.

Mutta kyllä aika monesta tyypistä huomaa että ne ovat naisten kanssa erilaisia kuin mitä ovat kavereiden kanssa. Eli siis naisten kanssa ei pysty olemaan täysin normaali. Vissiinkin se on joku ajatusmalli että naisia pitää palvella ja miellyttää.

Ei mulla oikeastaan hirveästi tee edes mieli kaveerata naisten kanssa. Ei niiden kanssa ihan samoihin fiiliksiin pääse mitä jätkien kanssa, ja kyllä sen naisen luonteen tietää.

--

Ja miten se liittyy mitenkään sosiaalisiin taitoihin jos ei halua vässykäksi ruveta? Jos et suostu vaihtamaan hyviä juttuja kasaan paskaa, olet sosiaalisesti rajoittunut... Vittu mä olen vaan liian fiksu naisten kanssa seurustelemaan.

Tuohan just kertoo siitä, että sun persoonan sosiaalinen aspekti on alikehittynyt tai sen kehityksessä on jokin häiriö jos maailma menee akselilla mun jutut - joudun luopumaan / naisen ehdoilla.

Onko muuten tullut mieleen, että ehkä sun seksuaalinen suuntautuminen ei oikeasti kohdistukaan naisiin, kun et kerran seurassaan viihdy? Useimmilla heteromiehillä kun menee niin, että jätkäporukassa ei pääse samoihin fiiliksiin kuin naisen kanssa.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Jotkut naiset eivät kehtaa ilmoittaa kovin suoraan ettei joku mies yksinkertaisesti kiinnosta heitä. Sitten ei vaan enää oteta yhteyttä tai keksitään tekosyitä. Pahinta mitä voit enää tehdä on se että rupeat tavalla tai toisella painostamaan (kyllä, nimen omaan painostamaan jos olet jo tehnyt omalta osaltasi selväksi että kiinnostusta on) toista ja kyselemään vielä uusia tapaamisehdotuksia.

Jos naisella olisi sanojesi mukaan ollut kanssasi todella mukavaa tai että hän olisi ihastunut sinuun niin hän ei käyttäytyisi noin. Voi myös pelata jotain peliä tai hakee vaan huomiota muilta miehiltä syystä tai toisesta. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten käsitystä tai motiivia jäädä vapaaehtoisesti kaverikorttilaiseksi.

Niin siitä pelistä. Jos olet pelimiehiä niin ehkä varmin tapa millä naisen voit saada kiinnostumaan vielä itseesi on se että tästä eteenpäin meet simppelisti i dont give a fuck -asenteella, tapailet muita naisia (nainen on naiselle susi joten voi tulla vielä mustasukkaiseksi) ja annat elämän viedä rennosti eteenpäin. Tarkemmin jos miettii niin eihän tossa tarvi mitään ees pelata. Relax and so on.

Tässä on paljon samaa, mitä oon itekki miettiny. Mutta naisen käytös esim. juurikin tuolla leffassa on todella ristiriidassa sen kanssa,että ei kuitenkaan kiinnosta. Siksi tää asia ihmetyttääkin. Toki oon ollu naisten kanssa ulkona ja käytöksestä on voinut päätellä, ettei tällä kertaa nappaa.

Tämän naisen kanssa itseasiassa tapailinkin toista samaan aikaan, mutta hyvin nopeasti itelle kävi selväksi, kumpi kiinnostaa enemmän. Ilmeisesti siinä vaiheessa, kun tämä nainen tajusi että alan olemaan enemmänkin kiinnostunut, niin hänen alkuinnostus lopahti? Tämänkin toki monesti aikasemmin jo todennut, mutta silti sitä aina pettyy uudelleen, kun antaa itsensä kiinnostua, vaikka aluksi oonki jossain määrin cool koska en niin hirveän helposti kenestäkään kunnolla jaksa kiinnostua.

Luultavasti tässä elelenkin ihan normaalisti ja oottelen seuraavaa junaa saapuvaksi, vaikka kieltämättä kyllä vituttaa tää "menetys" koska harvoin on ulkoisesti näin päteviä mimmejä tarjolla, joiden kanssa jopa saa jonkinäköisen muunkin yhteyden kuin vain lihallisen.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Komppaan kyllä Pettttttteriä. Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja, yhden niistä soisi olevan se että kummallekkin jää omaa aikaa. Ja miksi ihmeessä se lauantain hyötykäyttö kavereiden kanssa sulkisi pois sen, että puolison kanssa ei voisi harrastaa? Ehkä kaikki eivät vain halua sitä muijaa joka helvetin paikkaan. Ehkä jotkut haluavat hieman omaakin elämää. Siinä vaiheessa kun mies ei voi naisensa takia yhtä iltaa viikossa uhrata ystävilleen, on se kauniimpi puoliso kontrollifriikki ja jätkä on pahasti tossun alla. Jos yhteistä aikaa kuitenkin on se kuusi päivää viikossa, niin miksi parin tunnin menettäminen lauantaista on niin saatanan iso juttu? Sekö tarkoittaa, että jos on mahdollisuus olla yhdessä, niin se mahdollisuus pitää hyödyntää AINA?

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Boldasin tekstistäsi muutamat avainsanat, jotka saivat minussa aikaan seuraavia mietteitä.

Miksi menitte ensitapaamisen jälkeen leffaan, ettekä johonki missä voi vaihtaa tietoja toisesta, sekä ajatuksia ja tutustua hieman paremmin?

Jos tytöt viihtyivät leffassa ja hakeutuivat fyysiseen kontaktiin kanssasi, niin ehkä he odottivat elokuvaelämyksen jälkeen kutsua SINUN kotiisi vielä läheisempiin tunnelmiin.

Ensitapaaminen oli baarissa, nainen itse tuli juttusille ja lähti mukaani. Aamulla ja päivällä kysyi muutamaan kertaan,että kaime vielä nähdään. Sanoin että eiköhän se oo mahdollista ja vaihdettiin numerot. Nähtiin tän jälkeen, käytiin mm. yksillä ja sen jälkeen mun luo katteleen elokuvaa ja hengaileen. Jäi silloinkin yöksi. Juteltiin kyllä ja neiti selkeästi viihtyi seurassani, kuten myös itse hänen. Hän myös edelleen halusi nähdä, kun itse sitä ehdotti kun aamulla töihin mennessä hänet hyvästelin.

Muutama päivä ton jälkeen kysyin tonne leffaan, jonne hän lähti mielellään. Leffan jälkeen luonnollisesti kysyin, haluisiko tulla meille, mutta kieltäytyi koska hänellä oli aamulla aikainen herätys töihin. Siinä vaiheessa tuli ensimmäinen fiilis, että liekköhän se kiinnostus hänen osaltaan sitten tässä. Ja nyt kun aikaa tästä on kulunut reilu viikko, niin alan tuleen siihen tulokseen että fiilis oli jälleen kerran oikeassa.

motamoro

Jäsen
Ja nyt kun aikaa tästä on kulunut reilu viikko, niin alan tuleen siihen tulokseen että fiilis oli jälleen kerran oikeassa.

Eli tilanne eteni hieman eri tavalla mitä alkuperäisestä selityksestä kävi ilmi, hyvä että asia selkeytyi.

Kyllähän tuo vaikuttaa siltä, että peli tämän osalta on menetetty, pahoittelen etten osaa kertoa syytä tuolle epäloogiselle käyttäytymiselle, mutta Kalalokki esitti jo yllä hyvän teorian.

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, minkälaisia tyyppejä nuo vässykät olivat kavereina? Tulivatko perskärpäsen tavoin kaikkialle mukana, kunhan vain ehdotettiin, että mennään vaikkapa tekemään sitä tai tätä? Oliko heillä omia toiveita vapaa-ajan viettojen suhteen kaveriporukassa? Vai olivatko peräti ÄIJIÄ! ennen naisiin haksahtamistaan? En väitä, että olivat vässyköitä jo kavereina. Kunhan vain haluan tietää.

Noista on 1,5 henkilöä kavereita. Yksi on siis lähes menetetty tapaus. Mutta tosiaan, tämä joka on lähes menetetty kaveri oli yksi parhaista kavereista vielä, kunnes tuli kyseinen nainen hänen elämäänsä. Hän soitteli kyllä, mutta ideat piti itse tai muut kaverit ideoida. Häntä ollaan monta kertaa kysytty rilluttelemaan Helsingin yöhön, mutta aina on asian jotenkin kierrellyt. Menoa johonkin tai aina muka töitä.

Hieman pelimiehenäkin ennen tunnettu kaveri, minä ja 2 muuta olimme juomassa ja pelailemassa kaverilla yksi kerta. Tämä nainen soitti kaverilleni ja kysyi, että onko siellä jotkut bileet menossa. Miten niin bileet jos ollaan nelisteen + yhden kaverin pikkuveli ja sen muija. No hän katseli ikkunasta kun tämä yksi muija oli käynyt keittiössä. Luuli näin ollen olevan jonkinlaiset bileet, stalkkeri...

Tämä kyseinen kaveri on vielä jollain tapaa hieno mies, mutta nykyinen kumppani on pilannu kaverisuhteet. Naisia on moneen lähtöön!

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämäkin nyt saatana erikoista, että itseään jotenkin miehekkäinä pitävät miehet vikisevät mustasukkaisuuskohtauksissaan kuin pikkulapset, kun entinen bestis ei enää haluukaan olla mun kaa, vaan on mieluummin jonkun muun, tässä tapauksessa naisen, kaa.

Eikö kertaakaan ole tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se nainen voi oikeasti olla monella tapaa parempaa seuraa kuin joku pierunhajuinen jätkäporukka? Minulle ainakin riittää hyvin, jos jätkäporukalla pääsee riekkumaan vaikka parin kuukauden välein. Onhan himassa nyt saatanasti hauskempaa kuin jossain taksitolpalla kurkkupikkelsit rinnuksilla.

Mitä taas naisten miellyttämiseen tulee, niin kyllähän ihmisille pääsääntöisesti kannattaa olla kiva. Kyse on ihmisten huomioimisesta ja sama pätee myös muiden kuin oman naisen kohdalla. Minä en kotona huudata musiikkia silloin kun muut haluavat nukkua ja samalla tavalla en myöskään työnnä sormea perseeseen ravintolassa syödessäni.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Eikö kertaakaan ole tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se nainen voi oikeasti olla monella tapaa parempaa seuraa kuin joku pierunhajuinen jätkäporukka?

Kiitos tästä, piti itse tulla kirjoittamaan että ihmeellinen käsitys palstan miehillä siitä että nainen olisi aina se " pahis" joka riistää sen miehen niiltä kavereiltaan. Joskus vaan voi olla ihan niinkin että se mies vaan nyt haluaa mieluummin viettää iltaa naisen kanssa kuin kavereiden kanssa, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa hernettä nenään. Kyllä mä ainakin ymmärrän että omassa kaveriporukassa ne kaverit ei aina ilmesty, koska haluavat mieluummin hengailla puolison kanssa. Tietäen vielä että jossain suhteissa yhteistä aikaa on hankalaa järjestää, joten toki yhteinen aika halutaan käyttää yhdessä olemiseen. Luonnollista ja varsin ymmärettävää. Kyllä sieltä sitten jossain vaiheessa kolo taas kavereille löytyy...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että homo.

On se kumma kun miehet pystyvät elämän muissa osa-alueissa ajattelemaan järkevästi, esimerkiksi kukaan ei maksa kymppitonnin arvoisesta autosta 20 000, mutta sitten parisuhteessa syyllistytään epäloogisuuksiin. Mutta kun se vaan on tapana niin. Ja naisia pitää palvella ja miellyttää. Vai mitenhän lie koittavat puolustella.

Mut hei sen pettterin täytyy olla impotentti. Joo eunukki koko jätkä. Pakko vissiin jotenkin vittuilla kun ei kiistattomia faktoja voi kiistääkään.

Ja mua ei vässykkäjutut kiinnosta.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Että homouskommentti otettiin vittuiluna. Mielenkiintoista.

Se tietysti, että pitää noita omia horinoitaa plussista ja miinuksista edes etäisesti järkevinä, "kiistattomista faktoista" puhumattakaan, verraten ihmissuhteita autokauppaan kertoo kenties olennaisen kyseisen hahmon sosiaalisesta ymmärryksestä.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Se tietysti, että pitää noita omia horinoitaa plussista ja miinuksista edes etäisesti järkevinä, "kiistattomista faktoista" puhumattakaan, verraten ihmissuhteita autokauppaan kertoo kenties olennaisen kyseisen hahmon sosiaalisesta ymmärryksestä.

Niinhän se kertoo. Kyseisen henkilö sosiaalinen ymmärrys on valovuoden edellä näitä tossun alla eläviä vässyköitä edellä.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
On tämäkin nyt saatana erikoista, että itseään jotenkin miehekkäinä pitävät miehet vikisevät mustasukkaisuuskohtauksissaan kuin pikkulapset, kun entinen bestis ei enää haluukaan olla mun kaa, vaan on mieluummin jonkun muun, tässä tapauksessa naisen, kaa.

Eikö kertaakaan ole tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se nainen voi oikeasti olla monella tapaa parempaa seuraa kuin joku pierunhajuinen jätkäporukka?

Mielestäni tässä ei osuta ihan maaliin. Luonnollisesti sen oman kumppanin kanssa vietetty aika on parasta, muuten se ei ole sinun kumppanisi vaan joku panokaveri. Aika paljon on kuitenkin tapauksia, jossa homma menee yli, eli sitä niin sanottua omaa aikaa ole enää lainkaan.

Näihin liiallisuuksiin meneviin tapauksiin liittyy usein samankaltaisia tunnusmerkkejä. Esim. ns. omalla ajalla puhelin piippaa jatkuvasti kun valvonta on päälla, mukaan kysyttäessä selkeän juu/ei -vastauksen saaminen on kiven takana ja usein viime tingassa jo sovittuja menoja perutaan ties millä verukkeella. Tällä meiningillä niitä mukaan kysyjiä ei kovin kauaa ole.

rpeez

Jäsen
Mun mielestä Pettterin puheissa on kyllä totuuttakin aika paljon, pakko puolustaa kun kaikki tönii.
Esimerkiksi kyllä tunnistan itsestäni naisten palvelijan ja toden totta viihdyn paremmin miesten kanssa kun kaveritoiminnasta on kyse, vaikka mielestäni hetero olenkin.
Naisista ei ole minusta kavereiksi, vaan ..ööö no naisiksi parisuhteeseen.

Pettterin esitystyyli on kyllä äärimmäinen, liekö tarkoituskin vain sohaista muurahaispesää?

Ilotyttöjen huonoa kohtelua sen sijaan en komppaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niinhän se kertoo. Kyseisen henkilö sosiaalinen ymmärrys on valovuoden edellä näitä tossun alla eläviä vässyköitä edellä.
Jaa tuo kaveri, joka ei halua seurustella? Joka kertoo tasaisin väliajoin huoraseikkailuistaan ja poikamieselämän ihanuudesta? Ja joka viidennessä viestissään unohtaa roolinsa ja puhuu naisestaan? Feikki mikä feikki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy