Naisasiat

  • 7 518 419
  • 26 580
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kiitoksia vastauksista, itsekin olen järkeillyt samanlaisia ajatuksia kasaan, mutta ihan hyvä on samaa kuulla muiltakin.

Pakko vielä lisätä omakin ajatukseni. Jos ajattelen tilannettasi toisin päin, eli tyttöystävä olisi lähes kontrollifriikki, niin olisin juossut jo karkuun. Kokeiles nyt ihan oikeasti relata. Kännykän kyttäys saattaa johtua myös tekemisen puutteesta. Lähtekää vaikka kävelylle ilman puhelimia. Tai todennäköisesti ei ehdotettuna hyväksyisi, mutta meillä on ainakin ihan yleisesti ajatellen harvoin puhelin mukana, jos lähdemme lyhyelle lenkille. Sopii kaikkeen muuhunkin tekemiseen. Jos nainen on vaan halukas puuhaamaan kaikenlaista eikä tahdo pyöriä sohvalla, niin varmasti tulee epämiellyttävä olo ja pakkomielle siihen puhelimen vahtaamiseen. Yllätä nainen jollain kivalla puuhalla ja relaa vähän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
kun ollaan yhdessä niin hän päivystää puhelintaan tarkasti
Kun nyt kukaan ei tällä kertaa tätä neuvoa antanut, niin minun täytyy. Tietenkin otat sen kännykän joskus ja katsot, että onko siellä jotakin epämääräistä vilunkia. Tuollainen puhelimen kyttääminen aina vähän haiskahtaa. Muistan, kun vuonna 1999 kyttäsin omaa puhelintani ihan samasta syystä.

Muista, että nainen on voinut tallentaa kännykkäänsä miesten nimiä naisten nimillä, ihan vaan hämäyksen vuoksi.

Näytelmään kuuluu, että nyt tähän tulevat paheksujat, jotka kertovat, että tuo on laitonta, törkeää yksityisyyden loukkaamista ja että jos saisivat selville moisen käytöksen, niin jättäisivät sen toisen osapuolen saman tien. Siinäpä se, älä missään nimessä jää kiinni. Kuitenkin Jatkoajassa sanot jälkeenpäin, että toimit jalosti, niin saat sosiaalisia pisteitä. Ehkäpä jopa yv-postittelun jälkeen pillua joltakin Jatkoajan naiselta, kun nainen pitää sinua niin jalona herrasmiehenä.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Annetaanpa nyt omakin näkemys Fernandon "ongelmaan". Tuosta sinulle vastaamisen pitkästä viiveestä en lähtisi numeroa tekemään. Tuosta jatkuvasta puhelimen vahtaamisesta taas voisi ihan ohimennen puolihuolimattomasti kysäistä, tyyliin: "mikäs siellä nyt noin mielenkiintoista on?". Tätäkään ei kannata lähteä sen enempää tivaamaan ja siitä nyt voi jo jotain päätellä millaisen reaktion tähän sinällään pieneen ja viattomaan heittoon saa. Se ei vielä mitään tarkoita jos et suoraa vastausta saa, mutta jos nainen tuosta erityisen vaikeaksi menee, niin lähes varmasti siellä jotain hämärää on taustalla.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kun nyt kukaan ei tällä kertaa tätä neuvoa antanut, niin minun täytyy. Tietenkin otat sen kännykän joskus ja katsot, että onko siellä jotakin epämääräistä vilunkia. Tuollainen puhelimen kyttääminen aina vähän haiskahtaa. Muistan, kun vuonna 1999 kyttäsin omaa puhelintani ihan samasta syystä.

Muista, että nainen on voinut tallentaa kännykkäänsä miesten nimiä naisten nimillä, ihan vaan hämäyksen vuoksi.

Jos ei voi luottaa naiseensa ja joutuu tsekkailemaan sen viestejä, niin eipä oo suhde kovin vakaalla pohjalla ja musta toi on jo säälittävää ja huhhuh ja puhhuh ja uhhuh...

No ei. Käyttäjänimetön ehti jo mainita tästä asiasta, mikä tuli itsellänikin mieleen. Jos vahtaa kännykkäänsä koko ajan, saattaa hyvinkin pelätä sitä, että sieltä tulee juuri joku tietty viesti, jota sinä et saisi missään tapauksessa nähdä. Enhän minä tiedä, onko asia näin, mutta mieleen vain tuli tuo sama juttu. Itse tosin pidän myös kännykkääni nykyisin lähistöllä yllättävänkin paljon, mutta sinne ei ole kyllä tullut mitään tässä mielessä kutkuttavaa viimeiseen 5 vuoteen. Minä kun vain tykkään pelata sitä kuumottavan jännittävää Sanajahtia, jos on hetkenkään tylsää, se on hauska ja hemmetin addiktoiva peli.

Fernandon viestiin noin muuten: on kyllä välillä jopa käsittämätöntä, kuinka naiset reagoivat siihen, että itseään ei kiinnosta. Lahkeessa heti kiinni. Minua ei kiinnosta siksi, koska seurustelen, enkä asialle voi/halua tehdä tällä hetkellä mitään, niin siitäkös sitä riemastutaan. Sitten silloin kun olisi kiinnostanut, kun ei seurustellut, niin kappas vaan paljon vaikeampaa. Mutta tämä on jo vähän eri aihetta (mutta kun omista kokemuksista niin kiva kirjoittaa).

Otetaanpa siis hetkeksi parisuhdeneuvojan rooli, ja esitän sellaisia neuvoja, joita kuka tahansa Iltiksen rakkauspalstaa ja tätä Jatkoajan palstaa lukenut voisi helposti esittää. TQoFE asian jo selvittikin naisen puolelta, ja näinhän se on tuntunut menevän. Välinpitämättömän esittäminen toimii paljon paremmin, koska silloin annetaan sille toiselle enemmän tarvetta tehdä jotakin parisuhteen eteen. Tosin tämähän nyt ei aina toimi, jos toista ei kiinnosta pätkääkään, mutta silloinkin se on loppujen lopuksi vain hyvä juttu. Eipähän tule käytettyä aikaansa johonkin turhaan, joka ei kuitenkaan olisi toiminut.

Mutta välinpitämättömän esittämiselläkin tulee olla rajansa, koska se voi joskus turhauttaa toisen totaalisesti, ja saada muuten mahdollisesti hyvin toimivan parisuhteen kriisitilaan. Mitenkä tämä "kultainen keskitie" sitten saavutetaan?

No, se ei lopulta ole kovin vaikeaa. Teet niitä aivan samoja juttuja, mitä tekisit silloin, kun et ole parisuhteessa, mutta vähennät niistä omista jutuista parisuhteen tuoreudesta/intensiteetistä riippuen aluksi noin viidesosan. Jatkossa mennään vähän fiiliksen mukaan, yleensä joutunee käyttämään enemmän aikaa toiseen, mutta sekin riippuu parisuhteesta ja kumppanista. Itse olen vetänyt omaa linjaani aika vahvasti. Teen käytännössä melkein kaiken sen mitä tekisin muutenkin, mutta raivaan välillä tilaa sellaisille jutuille, jotka todella haluan tehdä itse (toisesta välittämättä ja toisen pyynnöstä huolimattakin), mutta toisaalta taas teen joitakin juttuja, mitä juuri tyttöystävä haluaa minun tekevän hänen kanssaan. Riippuen vähän, mistä tuulee.

Jatkossa toivoisin kysymykset ohjattavan suoraan iltiksen Sofian sohva-palstalle.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos ei voi luottaa naiseensa ja joutuu tsekkailemaan sen viestejä, niin eipä oo suhde kovin vakaalla pohjalla ja musta toi on jo säälittävää ja huhhuh ja puhhuh ja uhhuh...

Kannattaa laittaa se suojakoodi puhelimeen. Nimim. kokemusta on. Ei onnistu kyttääminen, oli sitten aihetta tai vaikkapa ei.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kannattaa laittaa se suojakoodi puhelimeen. Nimim. kokemusta on. Ei onnistu kyttääminen, oli sitten aihetta tai vaikkapa ei.
Niiin tietenkin, omaan puhelimeen suojakoodi päälle mutta jos naisella on suojakoodi puhelimessa, niin sehän on selvä merkki pettämisestä eli sitten huoraa turpaan (yksi Tauno kertoi, että näin toimitaan).
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos ei voi luottaa naiseensa ja joutuu tsekkailemaan sen viestejä, niin eipä oo suhde kovin vakaalla pohjalla

Mun mielestäni yleensä naisensa tai miehensä puhelimen tsekkailu on kerta kaikkiaan hyvän tavan vastaista. En voisi kuvitellakaan, että alentuisin moiseen toimintaan tai että miehenikään kuuna päivänä kävisi tsekkailemassa mun puhelimeni viestejä. Ei sillä, etteikö hän saisi pyytäessään puhelintani pläräillä, ei kuitenkaan ole aiheesta kiinnostunut pennin jeesusta.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Niiin tietenkin, omaan puhelimeen suojakoodi päälle mutta jos naisella on suojakoodi puhelimessa, niin sehän on selvä merkki pettämisestä eli sitten huoraa turpaan (yksi Tauno kertoi, että näin toimitaan).

Ehdottomasti, jos on suojakoodi puhelimessa eikä se oo sitä kertonu niin pikimmiten bitchii nekkuun. Ja jokaista yhteystiedoissa olevaa miestä myös (lähtökohtaisesti myös naisia, koska onhan se voinu laittaa Jannen nimeksi Sirpan). Jos siinä on sellanen haitek-lukitusjuttu, jossa se skannaa silmän, niin silmä silmästä ja riisifrutit päälle. Salaa tuota kännykkää on varmaan vaikea enää tuossa vaiheessa selailla, mutta eipä jää epäselväksi ja oppiipahan olemaan.

Ei mulla oikeestaan ollut muuta sanottavaa enää tästä tekstareiden lukemisesta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti, jos on suojakoodi puhelimessa eikä se oo sitä kertonu niin pikimmiten bitchii nekkuun...
Ja jos ei ole luurissa mitään suojakoodia tms. niin sehän tarkoittaa ainoastaan sitä että käytössä on täysin salainen kakkospuhelin, jolla kaikki huoraamisbisnekset hoidellaan..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ole olemassa liian löysiä pilluja vaan... No, on kuitenkin olemassa erityisen puristusvoimaisia pilluja. Tämä alla olevassa linkissä poseeraava nainen on 20 vuoden ajan treenannut pillulihaksiaan, niin että nykyisin hän kykenee pillullaan 14 kilon puristusvoimaan. Videolinkki.

Häneltä ei kannata kysyä, että paljonko nousee penkkipunnerruksessa vaan paljonko nousee pillupuristuksessa.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvemmin. Joko pelataan peliä tai halutaan käydä "vieraissa luvan kanssa" tai eropäätös on jo tehty, mutta sitä ei saada sanotuksi.

Olen pahoillani.

Pelkäsin jo itsekin pahinta, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Suhde jatkuu.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tarvisi vähän niinku apua.

Tuossa reilu vuosi sitten tapasin eräällä intterwebin seuranhakupalstalla erään todella kauniin ja nuorehkosta iästään huolimatta ajatusmaailmaltaan todella kypsän naishenkilön. Muutaman kerran tapasimme livenäkin ja homma tuntui toimivan. Hän kuitenkin pikkuisen vihjaili sillä hetkellä armeijassa olevassa exästään. Jossain vaiheessa tämä olikin sitten lähes päällimmäinen puheenaihe ja alkoi enemmän ja enemmän tuntua sillä, että nyt vanha suola janotti pahemman kerran. Samoihin aikoihin henkisesti kypsältä vaikuttanut maailmankuva näyttikin muuttuvan pissismäiseksi kikatteluksi kaikelle mahdolliselle ja jossain vaiheessa tuntui, että olisin hänen veljensä: kertoi kyllä avoimesti mitä kaikkea hänelle oli työpäivän aikana tapahtunut jne. mutta minkäänlaisen suhteen aloittamisesta tai tapailun jatkamisesta ei kuulunut puolikasta sanaakaan. Sama jatkui myös eräällä tapaamiskerralla, kun hän aloitti erään lauseen sanoilla "jos mä joskus löydän poikaystävän". En muista missä yhteydessä tuo tuli ja miten lause jatkui, jäin aika sanattomaksi. Tarvitseeko edes sanoa, että viimeseksi tapaamiseksihan tuo jäi. Seuraavana päivänä kuin kirsikkana kakun päälle hän sitten pyysi minut mukaan erään kaverinsa messenger-keskusteluun, jossa hän kertoi tälle kaverilleen kuinka hänen ja exänsä välillä "on sittenkin jotakin". Eli tätä ei voinut sanoa mulle suoraan, vaan piti pyytää katsomaan sivusta, kun hän kertoi tästä toiselle. Aika suoraan lähti kaikki yhteystiedot poistoon, eikä sieltä suunnaltakaan enää mitään kuulunut.

Tuskin olisin edes muistanut tätä kaikkea, mutta juuri äsken tuo samainen henkilö laittoi vieläpä saman seuranhakusivuston kautta viestiä, joka vaikutti siltä, ettei hän muistaisi meikäläistä ollenkaan. Tietysti on myös mahdollista, että hän vain esittää, ettei muistaisi ja odottaisi millä tavoin reagoin tällaiseen, mutten oikein jaksa uskoa tähän.

Pitäisikö siis...

A) Jättää kokonaan vastaamatta
B) Muistuttaa mitä viime kerralla tapahtui
C) Luottaa ja/tai toivoa, että naikkonen olisi oppinut virheistään ja kasvanut henkisesti ja kokeilla edes parin viestin verran, olisiko hommalla mitään tulevaisuutta
D) Jotain muuta, mitä?

Tiedän tiedän, olen vähän, tai itse asiassa aika paljonkin epätoivoinen, mutta älkää silti ainakaan pahasti haukkuko...
 

Kuoppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Nyt tarvisi vähän niinku apua.

Jännä tilanne. Itte valitsisin ehkä B:n pienellä twistillä. Eli muistuttaisin mitä viime kerralla tapahtu ja jos ittee kiinnostais vielä kyseiseen naikkoseen tutustua ni kattosin miten juttu siitä lähtee. Alkuun saattasin jopa mainita että mitkään pelkät kaverijutut ei kiinnosta. Jos samat jutut jatkuu ku viime kerralla ni suoraan vaan sanoa että ei kiitos.

Kuulostaa hullulta edes olettaa ettei muista jos siis on ihan livenäki tavattu. Jos se jotaki esitystä vetää ettei muka muistais ni alkaa vaikuttaan jo melko epätasapainoselta yksilöltä ja sanoisin ei kiitos.
 

Carlos

Jäsen
Tämä, nainen ei tiedä itsekään missä mennään. Uudet verkot vaan vesille.

Vahva sama. Äkkiä ko. hupakko pois mielestä ja mielenkiinto jonnekin muualle. Ei maksa minkäänlaista vaivaa. Tai voit tietty laittaa viestin että "ota yhteyttä 10 vuoden päästä, katsotaan jos olen sitten kiinnostunut".
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuskin olisin edes muistanut tätä kaikkea, mutta juuri äsken tuo samainen henkilö laittoi vieläpä saman seuranhakusivuston kautta viestiä, joka vaikutti siltä, ettei hän muistaisi meikäläistä ollenkaan. Tietysti on myös mahdollista, että hän vain esittää, ettei muistaisi ja odottaisi millä tavoin reagoin tällaiseen, mutten oikein jaksa uskoa tähän.

Pitäisikö siis...

A) Jättää kokonaan vastaamatta

Tuossapa on lukittuna oikea vastaus.

Jos nainen ei tosiaan muista sinua, niin tilanne voi äityä aika kiusalliseksi mahdollisessa tapaamisessa. Olet jo kerran ollut "kokelaana" ja jäänyt sille asteelle. Ja rehellisesti, jos nainen ei oikeasti muista edes sinua, uskotko oikeasti mahdollisuuksiisi? Miksi tilanne yhtäkkiä olisi erilainen? Ja jos nainen muistaa sinut ja haluaa testailla mahdollista reaktiota, niin kyseessä on joko vitun lapsellinen tai helvetin typerä tapaus. Suosittelen vahvasti ignooraamaan kyseisen mamman, annat sen joko potea muistinmenetystä tai pelata yksikseen pelejänsä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
D-vaihtoehto ja esität sille niin kuin et muistaisi koko henkilöä ja sovit treffit tms ja käyt paikalla toteamassa, että tollasen exien perään huutelijaan et koskisi pitkällä tikullakaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Sama jatkui myös eräällä tapaamiskerralla, kun hän aloitti erään lauseen sanoilla "jos mä joskus löydän poikaystävän". En muista missä yhteydessä tuo tuli ja miten lause jatkui, jäin aika sanattomaksi. Tarvitseeko edes sanoa, että viimeseksi tapaamiseksihan tuo jäi. Seuraavana päivänä kuin kirsikkana kakun päälle hän sitten pyysi minut mukaan erään kaverinsa messenger-keskusteluun, jossa hän kertoi tälle kaverilleen kuinka hänen ja exänsä välillä "on sittenkin jotakin". Eli tätä ei voinut sanoa mulle suoraan, vaan piti pyytää katsomaan sivusta, kun hän kertoi tästä toiselle.

Noista tuli mieleen, ettei naisella ole kykyä/uskallusta kysyä sinulta suoraan seurustelusta, ja koittaa noilla vihjata sinua sanomaan oma kiinnostuksesi.

Tuo että koittaa tehdä sinut mustasukkaiseksi, vaikkette toisianne vielä edes kunnolla tunne, on tullut aikoinaan itsellenikin eteen näissä treffailuhommissa, olin ihan ihmeissäni ja totesin että menen jatkamaan iltaa muualle kavereiden kanssa, ja sinnehän tyttö ilmestyi juttelemaan ja sanoi suoraan etten osoittanut kiinnostusta hänen mielestään tarpeeksi ja siitä johtui hänen käytös.

Tämä naisihminen oli todella hyvän näköinen ja homma lopahti juuri siihen että tarvitsi jatkuvasti huomiota tai sitten alkoi bimboilemaan.

Toinen vaihtoehto on tuo että se säätää exän kanssa.

Niin tai näin, kannattaa jättää sotkeentumatta, saattaa tulla päänsärky.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varoitus: Tämä viesti on kirjoitettu vittuuntuneisuuden vallassa, ja voi sisältää normaalista poikkeavia kielioppi virheitä, sekavuutta ja rumaa kielenkäyttöä, mutta yritän parhaani.

Mikä vittu miun akkaa vaivaa, toitottaa sitä kuinka kaikki pitää kertoa jne.
Mutta tänään, (ei ole ensimmäinen kerta) kertoi päivän kuulumisia ja kertoi eräästä jännästä jutusta mitä oli sattunut, eräälle henkilölle ja minä esitän kysymyksen: Kelle?
-"no en voi kertoo ku tää on niinku tosi luottamuksellista ja silleen"

Tämä vaon haltija ei siis ole opettaja, lääkäri tms. jonka asioista pitää olla hyshys, ja tämä sattumus oli ihan tavallinen nolo tilanne.

Vittuunnuin tästä väsyneenä paljon koska itse kerron aina kaiken mitä sattuu kenellekin jne. Ja kuten sanottua, tämä ei ollut eka kerta kun näin on käynyt, vaan edellinen tarina-tuokio oli vielä "parempi": -"haluutko kuulla yhen tosi jännän jutun?" -"kerro ihmeellä,muru." -"No en voi kertoa."

Perkele, pitääkö tolle tehdä tauskit vai sanoa vaan että "pidä pillusi. minä en tuollaista kliseepaskaa sulata" ja lähden kävelemään.

Ja loppuun hakamussuttelua
Juoni paljastukset päättyy tähän
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa Nötkötin naisella olevan se ihme halua kertoa, että tietää jotain noloa jostakin, mutta ei kuitenkaan kerro sitä, kun se on "salaisuus". Mielestäni hyvinkin yleistä suurimalla osalla naisista. Oma naiseni kyllä kertoo nuo "salaisuudetkin" ja salaisuudet. Välillä olen kyllä sanonut ettei kertoisi, mutta kertoo kuitenkin. Naiseni pahe on taas aika vakuuttava liioittelu. Kun en ole pariin päivään häntä vaikka halaillut, en halaa häntä ikinä. Tähän yhdistettynä oma näkemykseni ettei sanoja koskaan tai ikinä pitäisi sanoa koskaan tuo kivan lisämausteen näihin liioitteluihin.

Siinäpä oli tällä hetkellä suurimmat naisongelmani.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Se olisi sitten tyhjä kämppä edessä runsaan viikon päästä. 2,5 vuotta yhteistä taivalta takana ja yhdessä ehdittiin asua virallisesti lokakuusta alkaen, vaikka käytännössä on asuttu yhdessä ekan puolen vuoden jälkeen koko ajan.

Viime syksynä kumpikin myi oman kämppänsä ja itse ostin rivarin, johon muutettiin yhdessä. Muuton yhteydessä pistin käytännössä kaikki omat vähätkin tavarani / huonekaluni pois ja kämppä täytettiin naisen kalusteilla ja koristeilla yms. Nyt eron yhteydessä ehkä suurin hirvitys on se rahamäärä, jonka joudun käyttämään, että kämpästä tulisi "asuttava". 84 neliöiseen asuntoon kun jää vain tv-taso, 1 pöytä, 3 tuolia ja vuodesohva, niin siinä saa aika paljon rahaa käyttää... ja lisäksi ongelmana on, ettei tilillä olisi mitenkään turhan paljoa rahaa käytettävänä.

Tottakai itse suhteen päättyminenkin kalvaa mielessä, vaikka tietääkin, että parempi näin molempien kannalta. No ei muuta kuin kesää kohti ja elämän pienistä asioista nauttimaan :)
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

Tarkennas nyt vielä vähän, molemmat myi kämppänsä, sinä ostit uuden, johon muutitte. Uuteen kotiinne tuli nyt exän tavarat ja sinun romppeet hävitettiin. Naisen asunnon myynnistä saamat rahat on yhä hänellä ja nyt hän on viemässä kaikki tavaratkin. Näinkö? Eikös tuossa nyt kannattaisi hieman neuvotella, josko sinäkin saisit joitain kamoja pitää. Jos siellä siis on jotain mitä haluaisit.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Tarkennas nyt vielä vähän, molemmat myi kämppänsä, sinä ostit uuden, johon muutitte. Uuteen kotiinne tuli nyt exän tavarat ja sinun romppeet hävitettiin. Naisen asunnon myynnistä saamat rahat on yhä hänellä ja nyt hän on viemässä kaikki tavaratkin. Näinkö? Eikös tuossa nyt kannattaisi hieman neuvotella, josko sinäkin saisit joitain kamoja pitää. Jos siellä siis on jotain mitä haluaisit.
Kyllä kummankin asunnon myynnistä saaduista rahoista joko kokonaan tai suuren osan vei pankki :) Naisen kamppeet olivat selkeästi parempia ja arvokkaampia kuin omani, ja kaikki ei vaan mahtunut millään tänne uuteen, niin luovuin paljolti omistani, vaikkei silloinkaan paljoa itselläni ollut. Ja eihän toisen tavarat minulle kuulu...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Perkele, pitääkö tolle tehdä tauskit vai sanoa vaan että "pidä pillusi. minä en tuollaista kliseepaskaa sulata" ja lähden kävelemään.

Kyllä tuollainen on jo niin julmaa käytöstä ja verrattavissa ihan parisuhdeväkivalltaan, että kannattaa tosiaan lähteä vielä kun ehdit.

Jätä se sika, ansaitset parempaa!
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:

-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"

Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös