Mietin ihan samaa, hyvä seksi ja hyvä huumorintaju mielestäni nimenomaan ovat niitä henkisiä klikkejä.
Itse ehkäpä omalla kohdallani täsmentäisin asiaa vielä siten, että hyvä seksi - jota pidän liitossa tärkeänä asiana - on niin henkinen kuin myös fyysinen kiksi. Se on minulle molempia ja siksi erinomaisen tärkeä asia toimivassa liitossa.
Olen vuosi vuodelta tullut enemmän kokeilunhaluisemmaksi, uskaliaammaksi ja haluan myös toteuttaa näitä asioita omassa liitossani, joten minun on todella vaikea kuvitella, että nykyinen minäni viihtyisi liitossa, jossa toisen mielestä uskalias asia on harrastaa seksiä valot päällä ja peiton päällä.
Ja kaikkiaan täsmennyksenä, minulle sen seksin ja huumorin oheen on muitakin tärkeitä asioita toimivassa liitossa, kuten toisen kunnioitus, arvostus, rakkaus, luottamus ja pidän myös tärkeänä sitä, että ollaan "henkisesti" samalla aaltopituudella. Minun on vaikea kuvitella, että voisin myöskään elää liitossa, jossa toisen päivittäinen tai viikottainen intohimon kohde on BB tms. ohjelma ja elämä pyörii hömpän ympärillä - täsmennys, minun hömppänä pitämäni asian ympärillä. En viihdy tällaisessakaan liitossa, en vaikka seksi olisi eläimellisen nautinnollista.
vlad.