Vaikka kumilla mennään niin mulla ei vaan perhana olisi uskallusta touhuta Pattayan naisten kanssa.
Ei mullakaan. Muutenkaan ei 150cm:set, pojanvartaloiset ja hampaattomat vinosilmät nappaa. Ja niille pitäisi kai myös maksaa jotain?
Vaikka kumilla mennään niin mulla ei vaan perhana olisi uskallusta touhuta Pattayan naisten kanssa.
Ei mullakaan. Muutenkaan ei 150cm:set, pojanvartaloiset ja hampaattomat vinosilmät nappaa. Ja niille pitäisi kai myös maksaa jotain?
Ainahan voisit kysyä niiltä, että maksaavatko jotain kun saavat isoa suomipojan kullia...
vlad.
Sua taitaa oikeesti nyt kiihoittaa...
Kyllä! Eläinseksi kiihottaa aina, en ole koskaan päässyt hanhea panemaan...
vlad.
Jos kumppanisi tykkää myös tytöistä, niin kyllähän n+1 ihmisen kimppähärdelliä pitää kokeilla. Baarissa kyllä kertovat, ketkä tytöistä tekee näitä kimppahommia.Matkaan lähden kumppanin kanssa joten tarvettakaan moiseen ei ole. Kai.
Eipä tässä mitään pointtia ollu, kuhan avauduin. Johonki oli pakko purkaa kaikke mitä nyt viime aikoina on tapahtunu.
Miten tulisi tässä tilanteessa toimia? Tykkään nykyisestä parisuhteesta, enkä haluaisi siitä luopua, mutta mieltä painaa ja askarruttaa yo. ongelmat.
Tarkoitin sillä esimerkillä sitä, että hän tiedostaa huomionkipeyteni sekä mustasukkaisuuteni niin silti toimii oman päänsä mukaan, huomioimatta em. ongelmiani. Olen tosiaan hiljalleen oppinut pitämään pääni kylmänä varsinkin kun kyseessä tosiaan on mitättömiä asioita. Toivoisin kuitenkin hänen ymmärtävän tulla vastaan näissä asioissa.
Tarkoitin sillä esimerkillä sitä, että hän tiedostaa huomionkipeyteni sekä mustasukkaisuuteni niin silti toimii oman päänsä mukaan, huomioimatta em. ongelmiani.
Tarkoitin sillä esimerkillä sitä, että hän tiedostaa huomionkipeyteni sekä mustasukkaisuuteni niin silti toimii oman päänsä mukaan, huomioimatta em. ongelmiani. Olen tosiaan hiljalleen oppinut pitämään pääni kylmänä varsinkin kun kyseessä tosiaan on mitättömiä asioita. Toivoisin kuitenkin hänen ymmärtävän tulla vastaan näissä asioissa.
Kiitoksia vastauksista, itsekin olen järkeillyt samanlaisia ajatuksia kasaan, mutta ihan hyvä on samaa kuulla muiltakin.
Kun nyt kukaan ei tällä kertaa tätä neuvoa antanut, niin minun täytyy. Tietenkin otat sen kännykän joskus ja katsot, että onko siellä jotakin epämääräistä vilunkia. Tuollainen puhelimen kyttääminen aina vähän haiskahtaa. Muistan, kun vuonna 1999 kyttäsin omaa puhelintani ihan samasta syystä.kun ollaan yhdessä niin hän päivystää puhelintaan tarkasti
Kun nyt kukaan ei tällä kertaa tätä neuvoa antanut, niin minun täytyy. Tietenkin otat sen kännykän joskus ja katsot, että onko siellä jotakin epämääräistä vilunkia. Tuollainen puhelimen kyttääminen aina vähän haiskahtaa. Muistan, kun vuonna 1999 kyttäsin omaa puhelintani ihan samasta syystä.
Muista, että nainen on voinut tallentaa kännykkäänsä miesten nimiä naisten nimillä, ihan vaan hämäyksen vuoksi.
Jos ei voi luottaa naiseensa ja joutuu tsekkailemaan sen viestejä, niin eipä oo suhde kovin vakaalla pohjalla ja musta toi on jo säälittävää ja huhhuh ja puhhuh ja uhhuh...
Niiin tietenkin, omaan puhelimeen suojakoodi päälle mutta jos naisella on suojakoodi puhelimessa, niin sehän on selvä merkki pettämisestä eli sitten huoraa turpaan (yksi Tauno kertoi, että näin toimitaan).Kannattaa laittaa se suojakoodi puhelimeen. Nimim. kokemusta on. Ei onnistu kyttääminen, oli sitten aihetta tai vaikkapa ei.
Jos ei voi luottaa naiseensa ja joutuu tsekkailemaan sen viestejä, niin eipä oo suhde kovin vakaalla pohjalla
Niiin tietenkin, omaan puhelimeen suojakoodi päälle mutta jos naisella on suojakoodi puhelimessa, niin sehän on selvä merkki pettämisestä eli sitten huoraa turpaan (yksi Tauno kertoi, että näin toimitaan).
Ja jos ei ole luurissa mitään suojakoodia tms. niin sehän tarkoittaa ainoastaan sitä että käytössä on täysin salainen kakkospuhelin, jolla kaikki huoraamisbisnekset hoidellaan..Ehdottomasti, jos on suojakoodi puhelimessa eikä se oo sitä kertonu niin pikimmiten bitchii nekkuun...
Harvemmin. Joko pelataan peliä tai halutaan käydä "vieraissa luvan kanssa" tai eropäätös on jo tehty, mutta sitä ei saada sanotuksi.
Olen pahoillani.