Selvennetäämpäs nyt näitä asioita:
Vittuunnut siitä että naisesi on lojaalimpi ystäviään kohtaan mitä sinä olet omiasi?
Ehkä suutuit asiasta koska todellisuus iski kasvoille kuin märkä rätti. Juttujesi perusteella et parisuhteeseen ole millään lailla valmis, ikää ja kypsyyttä saa lisää ajan kanssa.
Mitä ihmettä? Ei minuun vaikuta millään lailla se että jos hän on lojaalimpi ystäviään kohtaan kuin minä omiani, itse asiassa missään kohtaan ei olla edes mainittu minun ystävistäni. Syyni suuttumukselleni oli se että minulle kerrotaan asia, jota ei sitten kuitenkaan kerrota.
Noh, enköhän minä sen kuitenkin itse tajua olenko valmis vai en.
Olen kovin huono ottamaan vastaan neuvoja tuntemiltani ihmisiltä, saatika sitten tuntemattomilta nimimerkeiltä Jatkoajan keskustelupalstalta.
Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.
Vitutushan ei siis tullut siitä ensimäisenä mainitsemastani tapauksesta jossa eräälle oli sattunut jotain. Vaan siitä että hän oli ennenkin harrastanut tätä "Mun pitää kertoa, vaan en kerro" jutskaa, sitten vain oli jotenkin pinna kireällä ja kilahdin.
Mitä sinä nyt iniset? "Pidä pillusi, minä kävelen" ja "vaon haltija" läppiä siitä hyvästä että nainen kertoo jonkun arkaluontoisen jutun kaveristaan mutta ei suostu paljastamaan kenestä on kyse. Ihan saatanan traagista kyllä, pariterapia ei enää auta ja muija on ihan huora.
Noita sovinisti läppiä nyt voi varmaankin ihan hyvin tänne Jatkoaikaan viljellä miten lystää? Anteeksi jos pahoitin mielesi näillä sovinistisilla sutkautuksilla
Tämä ceissi ei päättynyt traagisesti eikä pariterapiaa tarvittu, vaan kaikki rullaa nyt muijan kanssa ihan kivasti. Vaikka sanoin nyt Häntä muijaksi niin missää vaiheessa Hän ei ole ollut mielestäni huora.
Ja nyt palaan taas tähän keskiössä olevaan ongelmaan johon hain jo täältä jonkinlaista neuvoa.
Naiseni sanoo: -"Rakas, minun täytyy kertoa sinulle eräs tärkeä asia."
Vastaan: -"Kerro poijjes!"
Nainen: -"En pysty kertomaan vielä, mutta jos kuulet sen muualta niin tiedät että olisin kertonut sen sinulle ensimmäiseksi"
Eli liekköhän joka suhteeseen liittyvä asia kyseessä kun oli "tärkeää" mutta ei voinut kertoa vielä ja pelkää että kuulen muualta?