Naisasiat

  • 7 521 527
  • 26 580

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:

-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"

Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?

Anteeksi, nauroin. Joo kyllähän naisten jutut on ajoittain niin kryptisiä, että tuskin itsekään ymmärtävät mitä tarkoittavat.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Terve. Osaiskohan hieman viisammat ja vanhemmat ukkelit mua avittaa?
Mulla on nyt seuraavanlainen ongelma:
Olen nyt tässä muutaman kuukauden hääsännyt uuden tyttösen kanssa ja hän sanoo, että kovasti minusta tykkää ja haluaa minun kanssa olla yhdessä ja näin poispäin. Minulla taas on sellainen juttu, että ensin yhtenä päivänä en halua muuta tehdäkkään kuin olla kyseisen tytön kanssa jne, mutta toisena päivänä ei taas kiinnostaisi ollenkaan, ja jos tuollaisena päivänä tavataan, niin tuloksena on satavarmasti tappelu ja usein näinä päivinä ei seksikään kiinnosta. Mikä tässä tilanteessa olisi fiksuinta? Omat tunteeni kun vaihtelevat laidasta laitaan.

Yksi asia mikä tässä myös häiritsee, on se, että pyörimme samassa kaveriporukassa, tai no lähinnä minun hyvä ystäväni seurustelee tytön hyvän ystävän kanssa ja kaikki tulevat toistensa kanssa hyvin toimeen. Ja tämä minun ystäväni on sellainen vässykkä, että on pahemmin tossun alla kuin jatkoaika moderaattoireden alla, niin jostain syystä kun hänelle asiasta puhuu jotain niin hän on näiden tyttöjen puolella ynnämuuta. Ärsyttävää kun kaveriporukan paino on mun päätösten harteilla.

edit. Ennen kuin kysytään niin ikää on 19- vuotta eikä mihinkään elämää vakavempaan juttuun ole kiinnostusta.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Terve. Osaiskohan hieman viisammat ja vanhemmat ukkelit mua avittaa?
Mulla on nyt seuraavanlainen ongelma:
Olen nyt tässä muutaman kuukauden hääsännyt uuden tyttösen kanssa ja hän sanoo, että kovasti minusta tykkää ja haluaa minun kanssa olla yhdessä ja näin poispäin. Minulla taas on sellainen juttu, että ensin yhtenä päivänä en halua muuta tehdäkkään kuin olla kyseisen tytön kanssa jne, mutta toisena päivänä ei taas kiinnostaisi ollenkaan, ja jos tuollaisena päivänä tavataan, niin tuloksena on satavarmasti tappelu ja usein näinä päivinä ei seksikään kiinnosta. Mikä tässä tilanteessa olisi fiksuinta? Omat tunteeni kun vaihtelevat laidasta laitaan.

Viisaampi tuskin olen, vanhempi sentään.

Jaa-a. Miksi tapaat tyttöä päivinä joina ei kiinnosta? Kyllähän ihmisellä pitää muutakin elämää olla kuin tyttöystävän kanssa oleskelu.

Tietysti jos sun fiilikset tyttöä kohtaan vaihtelee päivittäin, niin en kovin herkästi usko että teillä mitään elämää suurempaa suhdetta olisi tulossa. Omiin kokemuksiin peilaten oon kyllä kohtuu nopeasti huomannut jos olen johonkin tyttöön tykästynyt, eikä se itse ihastumisen tunne ole vaihdellut päivien mukaan.

Voithan aina puhua tytön kanssa ja sanoa että haluat edetä rauhassa jne.

Yksi asia mikä tässä myös häiritsee, on se, että pyörimme samassa kaveriporukassa, tai no lähinnä minun hyvä ystäväni seurustelee tytön hyvän ystävän kanssa ja kaikki tulevat toistensa kanssa hyvin toimeen. Ja tämä minun ystäväni on sellainen vässykkä, että on pahemmin tossun alla kuin jatkoaika moderaattoireden alla, niin jostain syystä kun hänelle asiasta puhuu jotain niin hän on näiden tyttöjen puolella ynnämuuta. Ärsyttävää kun kaveriporukan paino on mun päätösten harteilla.

En oikein ymmärrä tätä. Eli siis onko ongelmana se, että teillä on sama kaveriporukka vai se että pyöritte jatkuvasti neljästään? Ei kai tuostakaan mitään ongelmaa tarvitse tehdä, sovitte kaverin kanssa että teette jotain kahdestaan ja muijat saavat tehdä keskenään jotain.

Ja tuo että tunnet jo entuudestaan toisen pariskunnan molemmat osapuolet on äärimmäisen positiivinen asia. Odotas kun eukkos raahaa koulu/työkaverit miehineen viettämään mukavaa iltaa kuudestaan. Kummallakaan miehellä ei ole paria olutta enempää mukana, joten tajuat heti että känni jää isolla todennäköisyydellä haaveeksi. Hieman enemmän tutustuttua tajuat että teillä ei ole mitään yhteistä juteltavaa kummankaan kanssa, kun kumpaakaan ei kiinnosta urheilu, ei musiikki eikä elokuvat. Eikä se alkoholi. Siinä sitten heität paskaa small talkkia säästä, politiikasta ja tietokone peleistä. Sitten kaivetaan joku helvetin hauska lautapeli esille ja tajuat, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ruveta ryyppäämään. Kahden tunnin Aliaksen jälkeen vieraat katselevat jo vähän pahaksuen sinua, olethan sentään vähän humalassa. Sitten keskustellaan lisää säästä, politiikasta ja niistä vitun tietokone peleistä. Tuntuu ettei ilta lopu koskaan, juot vähän olutta lisää jotta jaksat keskustella edellä mainituista asioista. Kuunnellaan kuitenkin vähän musiikkia. Reino Nordin on kuulema ihan ok. Haluat tappaa itsesi. Juot lisää ja jossain vaiheessa huomaat olevasi kohtuu tanakassa kännissä. Onneksi "jo" klo 23 vieraat on lähdössä ja olet hengissä.

Vieläkin tulee kylmiä väreitä tuosta illasta. Onneksi avovaimo oli ymmärtäväisellä tuulella, ja huomasi että ko. herrat oli kohtuullisen eri maata mitä minä.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Hauska kuvaus, voin kuvitella tuskasi parahin Knox!
En minä yleensä häntä tapaakkaan päivinä jolloin ei kiinnosta, mutta joskus yhdessä olessamme tämä tunne tulee myös esiin satunnaisesti. Ei me aina olla porukalla, vaan sitä tarkoitin, että ystäväni tuomitsee nämä satunnaiset tuntemukset ja halut naisen dumppaamisesta ja hän kun on vielä intissä niin eipä tuota tapaa muuta kuin silloin kun hänen naisensa on paikalla. Toisaalta vittuakos sillä on väliä mitä muut mun toimista tykkää, mutta vaivaahan se silti. Ei noita hyviä tovereita liikaa ole.

Sen unohdin mainita, että näinä huonoina hetkinä vertaan häntä useasti exääni, tähän kuuluisaan ensirakkauteen ja kaiholla muistelen minun ja exäni hyviä aikoja. Ehkä minä heitin lyhyet säädöt liian aikaisin poies, ja rupesin turhan aikaisin isommille jutuille. Mutta voisiko tämä sitten olla seurausta vielä edellisestä erosta ja pitkästä ylipääsyprosessista (erosimme elokuussa, 1v ja 8kk olimme yhdessä), tiedä häntä. Pahoittelen sekavaa tekstiä ja lainauksen puutetta kun näin mobiililla kirhoittelen.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
En minä yleensä häntä tapaakkaan päivinä jolloin ei kiinnosta, mutta joskus yhdessä olessamme tämä tunne tulee myös esiin satunnaisesti. Ei me aina olla porukalla, vaan sitä tarkoitin, että ystäväni tuomitsee nämä satunnaiset tuntemukset ja halut naisen dumppaamisesta ja hän kun on vielä intissä niin eipä tuota tapaa muuta kuin silloin kun hänen naisensa on paikalla. Toisaalta vittuakos sillä on väliä mitä muut mun toimista tykkää, mutta vaivaahan se silti. Ei noita hyviä tovereita liikaa ole.

Ehkä sun kannattaa vaan sanoa kyseiselle tytölle että otetaan vähän aikaa rauhallisemmin. Otat vähän etäisyyttä ja pohdit asoita itsekses. Ei ne tunteet pakottamalla parane.

Ja nuo ystäväsi "neuvot" on aivan yhtä tyhjän kanssa. Eihän sun tarvitse kaveriltas kysellä lupia tehdä yhtään mitään, teet miltä itsestä tuntuu. Ei sun ja kaveris ystävyys voi katketa siitä, että mahdollisesti jätät kaverisi muijan kaverin!

Sen unohdin mainita, että näinä huonoina hetkinä vertaan häntä useasti exääni, tähän kuuluisaan ensirakkauteen ja kaiholla muistelen minun ja exäni hyviä aikoja. Ehkä minä heitin lyhyet säädöt liian aikaisin poies, ja rupesin turhan aikaisin isommille jutuille. Mutta voisiko tämä sitten olla seurausta vielä edellisestä erosta ja pitkästä ylipääsyprosessista (erosimme elokuussa, 1v ja 8kk olimme yhdessä), tiedä häntä. Pahoittelen sekavaa tekstiä ja lainauksen puutetta kun näin mobiililla kirhoittelen.

Tämä nyt on aika normaalia. Mutta kannattaa muistaa että jokin syy siihenkin on, että miksi ko. nainen on sun ex. Ihmisillä on useasti mystinen tapa tehdä paskoistakin muistoista kultaa. Kuvitellaan että ei ne riidat ollut nyt niin pahoja, ei se oikeasti ollut niin vittumaista nalkutusta jne.

Ehkä tuo, että vertailet nykyistä tyttöä exään, kertoo sen ettet ole vielä päässyt täysin yli? Ei kahta samanlaista parisuhdetta ole olemassa, eri ihmiset, eri tavat ja tottumukset. Mutta nyt kannattaa olla rehellinen itselleen ja pohtia mitä haluaa jatkossa ja mitä ei. Pahimmassa tapauksessa huomaat olevasi parisuhteessa sekavien tunteiden ja kaverin painostuksesta. Ja siinä ei käy hyvin sinulle eikä tytölle.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Hauska kuvaus, voin kuvitella tuskasi parahin Knox!
En minä yleensä häntä tapaakkaan päivinä jolloin ei kiinnosta, mutta joskus yhdessä olessamme tämä tunne tulee myös esiin satunnaisesti. Ei me aina olla porukalla, vaan sitä tarkoitin, että ystäväni tuomitsee nämä satunnaiset tuntemukset ja halut naisen dumppaamisesta ja hän kun on vielä intissä niin eipä tuota tapaa muuta kuin silloin kun hänen naisensa on paikalla. Toisaalta vittuakos sillä on väliä mitä muut mun toimista tykkää, mutta vaivaahan se silti. Ei noita hyviä tovereita liikaa ole.

Sen unohdin mainita, että näinä huonoina hetkinä vertaan häntä useasti exääni, tähän kuuluisaan ensirakkauteen ja kaiholla muistelen minun ja exäni hyviä aikoja. Ehkä minä heitin lyhyet säädöt liian aikaisin poies, ja rupesin turhan aikaisin isommille jutuille. Mutta voisiko tämä sitten olla seurausta vielä edellisestä erosta ja pitkästä ylipääsyprosessista (erosimme elokuussa, 1v ja 8kk olimme yhdessä), tiedä häntä. Pahoittelen sekavaa tekstiä ja lainauksen puutetta kun näin mobiililla kirhoittelen.

Elämä on ihmisen parasta aikaa (by Matti). Olet nuori ja edessäsi on vielä paljon piparia tarjolla. Usko pois, vaikka se nyt tuntuukin pahalta. Pimpsa on tehty panemista varten, muista SE!

Vaikka tuntuukin nyt pahalta niin luultavasti viimeistään 5 vuoden kuluttua olet naimisissa ja sinulla on kaksi lasta. Olet ottanut asuntolainan liian isolla korolla, jota maksat joka kuukausi perse ruvella ja muistelet kaiholla niitä villejä nuoruus aikoja. Pane niin paljon kuin kerkeät, koska jokaiselle meille löytyy se noutaja. Usko pois!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:

-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"

Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?
Sun naisesi logiikka. Turha yleistää.
 

scholl

Jäsen
Jos on salaisuus niin silloin sitä ei saa kertoa ja sillä sipuli. Mitä järkeä tuollaisessa on, että voi muka kertoa, muttei voi kertoa kenelle on sattunut tai kertoo, että on yksi juttu, jota ei voi kertoa. Saatana. Uhkaile sitä.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos on salaisuus niin silloin sitä ei saa kertoa ja sillä sipuli. Mitä järkeä tuollaisessa on, että voi muka kertoa, muttei voi kertoa kenelle on sattunut tai kertoo, että on yksi juttu, jota ei voi kertoa. Saatana. Uhkaile sitä.

Blah, pitäkööt salaisuutensa joista kertoo, kertomatta niitä.
Vaan hämmästyttää ja kummastuttaa tuollainen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittuunnuin tästä väsyneenä paljon koska itse kerron aina kaiken mitä sattuu kenellekin jne. Ja kuten sanottua, tämä ei ollut eka kerta kun näin on käynyt, vaan edellinen tarina-tuokio oli vielä "parempi": -"haluutko kuulla yhen tosi jännän jutun?" -"kerro ihmeellä,muru." -"No en voi kertoa."

Perkele, pitääkö tolle tehdä tauskit vai sanoa vaan että "pidä pillusi. minä en tuollaista kliseepaskaa sulata" ja lähden kävelemään.

Vittuunnut siitä että naisesi on lojaalimpi ystäviään kohtaan mitä sinä olet omiasi? Ehkä suutuit asiasta koska todellisuus iski kasvoille kuin märkä rätti. Juttujesi perusteella et parisuhteeseen ole millään lailla valmis, ikää ja kypsyyttä saa lisää ajan kanssa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ei kai lojaalius ystäviä kohtaan tässä ole se pointti vaan tuo "mun pitää kertoo sulle yks juttu" mitä ei sitten voikaan kertoa. Mitähän luulet, että omista naisistanne ajattelisitte, jos ensin tulisi tuollaisella sanavalinnalla "mun pitää kertoo sulle yks juttu" ja sit ei kerrotakaan? Miksei voi vain olla koko asiasta hiljaa, jos se kerran on salaisuus?
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kai lojaalius ystäviä kohtaan tässä ole se pointti vaan tuo "mun pitää kertoo sulle yks juttu" mitä ei sitten voikaan kertoa. Mitähän luulet, että omista naisistanne ajattelisitte, jos ensin tulisi tuollaisella sanavalinnalla "mun pitää kertoo sulle yks juttu" ja sit ei kerrotakaan? Miksei voi vain olla koko asiasta hiljaa, jos se kerran on salaisuus?

Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.

Sulla taitaa itsellä olla joku oikosulku päällä ja ei tainnu penaltikaan sitä poistaa..
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.

Minkä takia tuollaisia juttuja edes pitää jakaa puolisonsa kanssa? Jos kaverini kertoo mulle jonkun jutun luottamuksella, niin eipä sitä tarvitse puolisolle kertoa. Vaikka jättäisikin tekijän nimeämättä, niin silti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Sulla taitaa itsellä olla joku oikosulku päällä ja ei tainnu penaltikaan sitä poistaa..

Mitä sinä nyt iniset? "Pidä pillusi, minä kävelen" ja "vaon haltija" läppiä siitä hyvästä että nainen kertoo jonkun arkaluontoisen jutun kaveristaan mutta ei suostu paljastamaan kenestä on kyse. Ihan saatanan traagista kyllä, pariterapia ei enää auta ja muija on ihan huora.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä takia tuollaisia juttuja edes pitää jakaa puolisonsa kanssa? Jos kaverini kertoo mulle jonkun jutun luottamuksella, niin eipä sitä tarvitse puolisolle kertoa. Vaikka jättäisikin tekijän nimeämättä, niin silti.

En osaa sanoa kun en tiedä millainen juttu on kyseessä. Todennäköisesti nainen/tyttö halusi jakaa mielestään hauskan tarinan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mitä sinä nyt iniset? "Pidä pillusi, minä kävelen" ja "vaon haltija" läppiä siitä hyvästä että nainen kertoo jonkun arkaluontoisen jutun kaveristaan mutta ei suostu paljastamaan kenestä on kyse. Ihan saatanan traagista kyllä, pariterapia ei enää auta ja muija on ihan huora.

Robotti-Ruttusella taitaa olla vissiin ihan kunnon oikosulku päässä? Tuossahan nimenomaan sanottiin, että nainen kertoi että on salaisuus, mutta ei sitten kuitenkaan kertonut koko juttua missään muodossa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Robotti-Ruttusella taitaa olla vissiin ihan kunnon oikosulku päässä? Tuossahan nimenomaan sanottiin, että nainen kertoi että on salaisuus, mutta ei sitten kuitenkaan kertonut koko juttua missään muodossa.

Tämä on vähän väsynyttä kun ihmiset ei ilmeisesti osaa lukea edes nimeksi, mutta kyllä se oikosulku siellä sinun pääkopassasi taitaa sijaita.

Nötkötti kirjoitti:
Mikä vittu miun akkaa vaivaa, toitottaa sitä kuinka kaikki pitää kertoa jne.
Mutta tänään, (ei ole ensimmäinen kerta) kertoi päivän kuulumisia ja kertoi eräästä jännästä jutusta mitä oli sattunut, eräälle henkilölle ja minä esitän kysymyksen: Kelle?
-"no en voi kertoo ku tää on niinku tosi luottamuksellista ja silleen"

Tämä vaon haltija ei siis ole opettaja, lääkäri tms. jonka asioista pitää olla hyshys, ja tämä sattumus oli ihan tavallinen nolo tilanne.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kyllähän ihmiset lukea osaa, mutta ilmeisesti täällä on nyt puhuttu kahdesta eri asiasta. Tuo lainaamasi pätkä kun löytyy edelliselä sivulta ja siihen ei missään kohti edes tällä sivulla olevissa kirjoituiksissa viitata. Tässä tapauksessa toki liityn ihmettelijöiden kerhoon, että mitä ihmettä se Nötkötille kuuluu kenestä on kyse jos se asia on salaisuus.

Tämän sivun ensimmäisessä postauksessa kun lukee näin:

Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:

-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"

Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?

...niin voihan siinä vähän harhautua kuvittelemaan, että tämä on se, mistä puhutaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän ihmiset lukea osaa, mutta ilmeisesti täällä on nyt puhuttu kahdesta eri asiasta. Tuo lainaamasi pätkä kun löytyy edelliselä sivulta ja siihen ei missään kohti edes tällä sivulla olevissa kirjoituiksissa viitata

Häh? Minä lainasin Nötkötin viestiä jossa tuo käydään läpi ja vastasin siihen. Löytyy tältä samalta sivulta ylempää. Sinun on ehkä parempi jättää tuo päteminen väliin jos et vaivaudu edes keskustelua seuraamaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Suosikkijoukkue
Lukko
Häh? Kerro toki lisää. Tämä on ensimmäinen tällä sivulla oleva viestisi: Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Naisasiat

Jep, lainaus edellisen sivun viestistä. Mikä tässä nyt on epäselvää? Lapsellisiin/junttimaisiin "pidä pillusi" juttuihin lähinnä lähdin ottamaan kantaa, kuten myös siihen tarvitseeko tuollaisesta mitättömästä jutusta herneitä lähteä niistämään. Sinä tulit sen jälkeen vittuilemaan asiasta ja sait nenillesi, deal with it.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ymmärrät varmaan, että tuosta lainauksesta ei vielä käy ilmi, että tarina on itse asiassa juurta jaksain kerrottu ja että herneet on vedetty nenään anonymiteetistä. Se olisi selvinnyt toki edellisenkin sivun läpi lukemalla tai ehkä jopa tuon lainatun viestin lukemista klikkaamalla, mutta yleensähän ihmisillä lainaaminen riittää kun se on tehty niin, että siitä ilmenee jutun pointti.

Itselleni selvisi koko kuvio ja lopetan omalta osaltani off-topic jankkauksen tähän, onnittelut toki sinulle internet-keskustelussa voittamisen johdosta.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selvennetäämpäs nyt näitä asioita:

Vittuunnut siitä että naisesi on lojaalimpi ystäviään kohtaan mitä sinä olet omiasi?
Ehkä suutuit asiasta koska todellisuus iski kasvoille kuin märkä rätti. Juttujesi perusteella et parisuhteeseen ole millään lailla valmis, ikää ja kypsyyttä saa lisää ajan kanssa.

Mitä ihmettä? Ei minuun vaikuta millään lailla se että jos hän on lojaalimpi ystäviään kohtaan kuin minä omiani, itse asiassa missään kohtaan ei olla edes mainittu minun ystävistäni. Syyni suuttumukselleni oli se että minulle kerrotaan asia, jota ei sitten kuitenkaan kerrota.

Noh, enköhän minä sen kuitenkin itse tajua olenko valmis vai en.
Olen kovin huono ottamaan vastaan neuvoja tuntemiltani ihmisiltä, saatika sitten tuntemattomilta nimimerkeiltä Jatkoajan keskustelupalstalta.




Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.

Vitutushan ei siis tullut siitä ensimäisenä mainitsemastani tapauksesta jossa eräälle oli sattunut jotain. Vaan siitä että hän oli ennenkin harrastanut tätä "Mun pitää kertoa, vaan en kerro" jutskaa, sitten vain oli jotenkin pinna kireällä ja kilahdin.

Mitä sinä nyt iniset? "Pidä pillusi, minä kävelen" ja "vaon haltija" läppiä siitä hyvästä että nainen kertoo jonkun arkaluontoisen jutun kaveristaan mutta ei suostu paljastamaan kenestä on kyse. Ihan saatanan traagista kyllä, pariterapia ei enää auta ja muija on ihan huora.

Noita sovinisti läppiä nyt voi varmaankin ihan hyvin tänne Jatkoaikaan viljellä miten lystää? Anteeksi jos pahoitin mielesi näillä sovinistisilla sutkautuksilla
Tämä ceissi ei päättynyt traagisesti eikä pariterapiaa tarvittu, vaan kaikki rullaa nyt muijan kanssa ihan kivasti. Vaikka sanoin nyt Häntä muijaksi niin missää vaiheessa Hän ei ole ollut mielestäni huora.

Ja nyt palaan taas tähän keskiössä olevaan ongelmaan johon hain jo täältä jonkinlaista neuvoa.

Naiseni sanoo: -"Rakas, minun täytyy kertoa sinulle eräs tärkeä asia."
Vastaan: -"Kerro poijjes!"
Nainen: -"En pysty kertomaan vielä, mutta jos kuulet sen muualta niin tiedät että olisin kertonut sen sinulle ensimmäiseksi"

Eli liekköhän joka suhteeseen liittyvä asia kyseessä kun oli "tärkeää" mutta ei voinut kertoa vielä ja pelkää että kuulen muualta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös