Naisasiat

• 7 591 069
  • 26 615
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kai lojaalius ystäviä kohtaan tässä ole se pointti vaan tuo "mun pitää kertoo sulle yks juttu" mitä ei sitten voikaan kertoa. Mitähän luulet, että omista naisistanne ajattelisitte, jos ensin tulisi tuollaisella sanavalinnalla "mun pitää kertoo sulle yks juttu" ja sit ei kerrotakaan? Miksei voi vain olla koko asiasta hiljaa, jos se kerran on salaisuus?

Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kerrottiinhan tuossa se juttu, ainoastaan henkilö jolle nolo tapaus oli käynyt jätettiin kertomatta. Itsekin toimin näin mikäli juttu on sellainen jonka voi/haluaa naisystävälle kertoa, mutta ei viitsi välttämättä sitä paljastaa ketä tapahtuma koskee. Ihan normaalia, ja nimimerkki Nötkötiltä vitunmoista ylireagointia.

Sulla taitaa itsellä olla joku oikosulku päällä ja ei tainnu penaltikaan sitä poistaa..

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Minkä takia tuollaisia juttuja edes pitää jakaa puolisonsa kanssa? Jos kaverini kertoo mulle jonkun jutun luottamuksella, niin eipä sitä tarvitse puolisolle kertoa. Vaikka jättäisikin tekijän nimeämättä, niin silti.

Suosikkijoukkue
Lukko
Sulla taitaa itsellä olla joku oikosulku päällä ja ei tainnu penaltikaan sitä poistaa..

Mitä sinä nyt iniset? "Pidä pillusi, minä kävelen" ja "vaon haltija" läppiä siitä hyvästä että nainen kertoo jonkun arkaluontoisen jutun kaveristaan mutta ei suostu paljastamaan kenestä on kyse. Ihan saatanan traagista kyllä, pariterapia ei enää auta ja muija on ihan huora.

Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä takia tuollaisia juttuja edes pitää jakaa puolisonsa kanssa? Jos kaverini kertoo mulle jonkun jutun luottamuksella, niin eipä sitä tarvitse puolisolle kertoa. Vaikka jättäisikin tekijän nimeämättä, niin silti.

En osaa sanoa kun en tiedä millainen juttu on kyseessä. Todennäköisesti nainen/tyttö halusi jakaa mielestään hauskan tarinan.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mitä sinä nyt iniset? "Pidä pillusi, minä kävelen" ja "vaon haltija" läppiä siitä hyvästä että nainen kertoo jonkun arkaluontoisen jutun kaveristaan mutta ei suostu paljastamaan kenestä on kyse. Ihan saatanan traagista kyllä, pariterapia ei enää auta ja muija on ihan huora.

Robotti-Ruttusella taitaa olla vissiin ihan kunnon oikosulku päässä? Tuossahan nimenomaan sanottiin, että nainen kertoi että on salaisuus, mutta ei sitten kuitenkaan kertonut koko juttua missään muodossa.

Suosikkijoukkue
Lukko
Robotti-Ruttusella taitaa olla vissiin ihan kunnon oikosulku päässä? Tuossahan nimenomaan sanottiin, että nainen kertoi että on salaisuus, mutta ei sitten kuitenkaan kertonut koko juttua missään muodossa.

Tämä on vähän väsynyttä kun ihmiset ei ilmeisesti osaa lukea edes nimeksi, mutta kyllä se oikosulku siellä sinun pääkopassasi taitaa sijaita.

Nötkötti kirjoitti:
Mikä vittu miun akkaa vaivaa, toitottaa sitä kuinka kaikki pitää kertoa jne.
Mutta tänään, (ei ole ensimmäinen kerta) kertoi päivän kuulumisia ja kertoi eräästä jännästä jutusta mitä oli sattunut, eräälle henkilölle ja minä esitän kysymyksen: Kelle?
-"no en voi kertoo ku tää on niinku tosi luottamuksellista ja silleen"

Tämä vaon haltija ei siis ole opettaja, lääkäri tms. jonka asioista pitää olla hyshys, ja tämä sattumus oli ihan tavallinen nolo tilanne.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kyllähän ihmiset lukea osaa, mutta ilmeisesti täällä on nyt puhuttu kahdesta eri asiasta. Tuo lainaamasi pätkä kun löytyy edelliselä sivulta ja siihen ei missään kohti edes tällä sivulla olevissa kirjoituiksissa viitata. Tässä tapauksessa toki liityn ihmettelijöiden kerhoon, että mitä ihmettä se Nötkötille kuuluu kenestä on kyse jos se asia on salaisuus.

Tämän sivun ensimmäisessä postauksessa kun lukee näin:

Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:

-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"

Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?

...niin voihan siinä vähän harhautua kuvittelemaan, että tämä on se, mistä puhutaan.

Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän ihmiset lukea osaa, mutta ilmeisesti täällä on nyt puhuttu kahdesta eri asiasta. Tuo lainaamasi pätkä kun löytyy edelliselä sivulta ja siihen ei missään kohti edes tällä sivulla olevissa kirjoituiksissa viitata

Häh? Minä lainasin Nötkötin viestiä jossa tuo käydään läpi ja vastasin siihen. Löytyy tältä samalta sivulta ylempää. Sinun on ehkä parempi jättää tuo päteminen väliin jos et vaivaudu edes keskustelua seuraamaan.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Suosikkijoukkue
Lukko
Häh? Kerro toki lisää. Tämä on ensimmäinen tällä sivulla oleva viestisi: Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Naisasiat

Jep, lainaus edellisen sivun viestistä. Mikä tässä nyt on epäselvää? Lapsellisiin/junttimaisiin "pidä pillusi" juttuihin lähinnä lähdin ottamaan kantaa, kuten myös siihen tarvitseeko tuollaisesta mitättömästä jutusta herneitä lähteä niistämään. Sinä tulit sen jälkeen vittuilemaan asiasta ja sait nenillesi, deal with it.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ymmärrät varmaan, että tuosta lainauksesta ei vielä käy ilmi, että tarina on itse asiassa juurta jaksain kerrottu ja että herneet on vedetty nenään anonymiteetistä. Se olisi selvinnyt toki edellisenkin sivun läpi lukemalla tai ehkä jopa tuon lainatun viestin lukemista klikkaamalla, mutta yleensähän ihmisillä lainaaminen riittää kun se on tehty niin, että siitä ilmenee jutun pointti.

Itselleni selvisi koko kuvio ja lopetan omalta osaltani off-topic jankkauksen tähän, onnittelut toki sinulle internet-keskustelussa voittamisen johdosta.

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selvennetäämpäs nyt näitä asioita:

Vittuunnut siitä että naisesi on lojaalimpi ystäviään kohtaan mitä sinä olet omiasi?
Ehkä suutuit asiasta koska todellisuus iski kasvoille kuin märkä rätti. Juttujesi perusteella et parisuhteeseen ole millään lailla valmis, ikää ja kypsyyttä saa lisää ajan kanssa.

Mitä ihmettä? Ei minuun vaikuta millään lailla se että jos hän on lojaalimpi ystäviään kohtaan kuin minä omiani, itse asiassa missään kohtaan ei olla edes mainittu minun ystävistäni. Syyni suuttumukselleni oli se että minulle kerrotaan asia, jota ei sitten kuitenkaan kerrota.

Noh, enköhän minä sen kuitenkin itse tajua olenko valmis vai en.
Olen kovin huono ottamaan vastaan neuvoja tuntemiltani ihmisiltä, saatika sitten tuntemattomilta nimimerkeiltä Jatkoajan keskustelupalstalta.

Vitutushan ei siis tullut siitä ensimäisenä mainitsemastani tapauksesta jossa eräälle oli sattunut jotain. Vaan siitä että hän oli ennenkin harrastanut tätä "Mun pitää kertoa, vaan en kerro" jutskaa, sitten vain oli jotenkin pinna kireällä ja kilahdin.

Noita sovinisti läppiä nyt voi varmaankin ihan hyvin tänne Jatkoaikaan viljellä miten lystää? Anteeksi jos pahoitin mielesi näillä sovinistisilla sutkautuksilla
Tämä ceissi ei päättynyt traagisesti eikä pariterapiaa tarvittu, vaan kaikki rullaa nyt muijan kanssa ihan kivasti. Vaikka sanoin nyt Häntä muijaksi niin missää vaiheessa Hän ei ole ollut mielestäni huora.

Ja nyt palaan taas tähän keskiössä olevaan ongelmaan johon hain jo täältä jonkinlaista neuvoa.

Naiseni sanoo: -"Rakas, minun täytyy kertoa sinulle eräs tärkeä asia."
Vastaan: -"Kerro poijjes!"
Nainen: -"En pysty kertomaan vielä, mutta jos kuulet sen muualta niin tiedät että olisin kertonut sen sinulle ensimmäiseksi"

Eli liekköhän joka suhteeseen liittyvä asia kyseessä kun oli "tärkeää" mutta ei voinut kertoa vielä ja pelkää että kuulen muualta?

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Iloissani katsoin että onpas paljon uusia viestejä naisasiaketjussa, ja sitten se onkin jotain amistason jankkausta. Plöö teille!

Vaikka tuntuukin nyt pahalta niin luultavasti viimeistään 5 vuoden kuluttua olet naimisissa ja sinulla on kaksi lasta. Olet ottanut asuntolainan liian isolla korolla, jota maksat joka kuukausi perse ruvella ja muistelet kaiholla niitä villejä nuoruus aikoja. Pane niin paljon kuin kerkeät, koska jokaiselle meille löytyy se noutaja. Usko pois!
Ja tämä on kyllä täyttä höpöhöpöä. Tietyt ihmiset saavat seuraa, tietyt eivät, eikä mikään ajan magia ala itsekseen asioita muuttaa. Sen sijaan itseään ja/tai toimintaansa voi kyllä muuttaa, jos haluaa ja viitsii.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Naiseni sanoo: -"Rakas, minun täytyy kertoa sinulle eräs tärkeä asia."
Vastaan: -"Kerro poijjes!"
Nainen: -"En pysty kertomaan vielä, mutta jos kuulet sen muualta niin tiedät että olisin kertonut sen sinulle ensimmäiseksi"

Eli liekköhän joka suhteeseen liittyvä asia kyseessä kun oli "tärkeää" mutta ei voinut kertoa vielä ja pelkää että kuulen muualta?

Tuo olisi kyllä yksi legendaarisimmista tavoista kertoa pettämisestä :D

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Tattista vaan kaikille, jotka jotain neuvoivat ja vastasivat! Mjuu, kannattaisi varmaan puhua naisen kanssa ja sanoa hänelle, että haluan ottaa etäisyyttä asioista ja keskittyä omaan tekemiseen kun ei tästä tunnu tulevan yhtään mitään. Näemme kenties viikonloppuna niin jos vaihtaisi muutaman sanasen ja laittaisin vaon kiertoon, niinkuin joku neropatti muistaakseni täällä joskus väläytti.

Niin juu ja entiseni laittoikin juuri tänään sosiaalisessameediassa viestiä, että ikävä on ja hänen omat kuvionsa on menneet pilalle juuri samankaltaisesta vertailusta. Pyysi myös saada tavata jokin päivä, mitäpäs tässä nyt tekisi? Sillä jos häntä näen, niin se on satasen varma, että sille tielle jäädään ja se sama saatanan hymy sulattaa taas kerran.

Sen verran vielä, tuolla joku sanoi, että koeta muistella niitä riitoja entisen kanssa. No minä koetin ja ajattelin olleeni melko idiootti ja lapsellinen välillä ja teki mieli ihan anteeksi pyytää uudestaan. Sitäpaitsi eihän me edes erottu riitelyn takia, vaan sen takia, että hän sanoi olevansa hieman kyllästynyt ja minä siinä sinkkuelämää kaivaten huomasin paikkani tulleen ja kehittelin eron. Eron jälkeen oli sitten muutaman kuukauden seksisuhde, mikä lopetettiin jotta pääsisimme yli toisistamme, ihan yhteisymmärryksessä siis. Tällainen kuvio!

Kiva hei jätkät musta on söpöä, kun raavaat kiekkomiehet ja kiihkeät fanipojat tukevat toisiaan kun kierot naiset sekoittaa päätä.

Suosikkijoukkue
Lukko
Syyni suuttumukselleni oli se että minulle kerrotaan asia, jota ei sitten kuitenkaan kerrota.

Kyllä sinä kirjoitit että sinulle tuo asia kerrottiin, mutta ei subjektia.

Noh, enköhän minä sen kuitenkin itse tajua olenko valmis vai en.
Olen kovin huono ottamaan vastaan neuvoja tuntemiltani ihmisiltä, saatika sitten tuntemattomilta nimimerkeiltä Jatkoajan keskustelupalstalta.

Tää totta, sanoin turhan jyrkästi. Tuli vaan jotenkin viestistäsi ja ilmaisusta mieleen että olet nuori kaveri, ja et välttämättä kypsä parisuhteeseen.

Vitutushan ei siis tullut siitä ensimäisenä mainitsemastani tapauksesta jossa eräälle oli sattunut jotain. Vaan siitä että hän oli ennenkin harrastanut tätä "Mun pitää kertoa, vaan en kerro" jutskaa, sitten vain oli jotenkin pinna kireällä ja kilahdin.

En silti ymmärrä miksi tuo katkaisi kamelin selän, mielestäni suhteellisen normaalia jutustelua. Ja edelleen kauheeta ylireagointia, ihan järkyttävissä määrin. Edes suuremmin paheksuminen tuollaisesta on outoa, saati jotkut jättämisläpät. Mitä vittua?

Noita sovinisti läppiä nyt voi varmaankin ihan hyvin tänne Jatkoaikaan viljellä miten lystää? Anteeksi jos pahoitin mielesi näillä sovinistisilla sutkautuksilla

Voi, diggaan sovinistiläpistä ja viljelen niitä jatkuvasti. Nuo mainitsemasi eivät vaan oikein olleet uskottavia. Enemmän tuollaista noloa ja epävarmaa amistelua.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Sama tuli minulle mieleen, toivottavasti ei kumminkaan ole noin.

Täällä toinen vaimo menossa ja näyttäisi siltä ettei kolmatta tarvitse rengastaa, pelottavan täydellinen.

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä sinä kirjoitit että sinulle tuo asia kerrottiin, mutta ei subjektia.

Siis tässähän oli kolme eri tilannetta: Ensimmäisessä kerrottiin koko homma, ilman yhtä yksityiskohtaa, ja kahdessa muussa kerrottiin että on "joku juttu" muttei kerrottu mikä juttu. Rankan työpäivän jälkeen kirjoittaessa ei aina tule kaikkea tehtyä ihan millintarkasti.

En silti ymmärrä miksi tuo katkaisi kamelin selän, mielestäni suhteellisen normaalia jutustelua. Ja edelleen kauheeta ylireagointia, ihan järkyttävissä määrin. Edes suuremmin paheksuminen tuollaisesta on outoa, saati jotkut jättämisläpät. Mitä vittua?

Siinähän se syy oli lainaamassasi kohdassa: väsymys. Ei edes Robo-Ruttunen toimi samalla tavalla kuin normaalisti, jos patterit vähissä.
Ylireagoinnista aivan samaa mieltä. Mutta silti kummastuttaa "tärkeät" asiat jotka "pitää" kertoa vaan ei kerrota.

Voi, diggaan sovinistiläpistä ja viljelen niitä jatkuvasti. Nuo mainitsemasi eivät vaan oikein olleet uskottavia. Enemmän tuollaista noloa ja epävarmaa amistelua.

Kai se sitten on opiskelupaikasta tarttunut. :)

scholl

Jäsen

No kun vittu niin vässykkä, ettei ole oma yksilö, omaa elämää ollenkaan. Yhteinen tili, yhteiset ajatukset, yhteinen kaikki paska. 1+1=1. Todella järkevä riemuvoitto. Jos luottamuksella kerrotaan niin silloin sitä asiaakaan ei saa kertoa. Ei se ole olennaisinta, että jättää tekijän muka avoimeksi, vaan henkilö on sanonut, että tämä asia on luottamuksellinen tai salaisuus, jolloin nimen omaan sitä asiaa ei saa kertoa.

scholl

Jäsen
Pettämiseen liittyen.

Yksi opiskelukaveri petti aikanaan koko ajan, eikä malttanut sitten olla kertomatta tyttöystävälleen. Aina kertoi lopulta, että petti ja sitten tuli kova riita. Olen miettinyt, että oliko se niin että hänelle tuli huono omatunto vai saikohan jotain kiksejä riitelystä. Helpommalla olisi päässyt, jos olisi käynyt ripittäytymässä kuten espanjalaiset ja italialaiset käy. Sitten kaikki on taas hyvin.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Naiset on mahtavia! Taas tuli ilmiriita kuin sormia napsauttamalla. Ja mistä syystä!

Ollaan tapailtu reippaan kuukauden ajan tosi paljon, olin viime yönä tämän naaraan luona ja aamulla olin lähdössä heittämään sitä töihin. Sillä on joku pakkomielle ennen kotoa lähtöä tuijottaa pitkään liettä ja tarkastaa ettei se ole vaan jäänyt päälle. Menin sitten heittämään siihen, että "ihan kuin joku olis päällä" niin siinä vaiheessa tämä muija imaisi keilapallon syvälle nokkaansa ja alkoi myökkäämään kuinka suuri ongelma se hänelle oikeasti on ja minkälainen kusipää olen kun kiusaan ja miksen voi sanoa, että mikään niistä ei ole päällä... Lopulta meni kuppi nurin itselläkin ja painelin autolle. Automatka sujuikin rattoisasti radiota kuunnellen, ilman että oltaisiin vaihdettu sanaakaan ja duunipaikalla naaras hyppäsi kyydistä ja lämäsi oven kiinni niin että tärähti!

Valitsin taktiikkani, minähän en tuommoista ala anteeksi pyytelemään. Jos tuosta suuttuu niin täytyy olla kyllä todella huumorintajuton yksilö. Meni muutama tunti ja sain tekstarin missä sielunkumppanini totesi, että "Oon ehkä maailman hirvein ihminen". Viikonlopun jälkeen pitäisi kuulemma keskustella, että mitä tässä meille tapahtuu, kesäksi muutetaan kuitenkin useamman sadan kilometrin etäisyydelle toisistamme. Vai vieläköhän tuota tarvii tämän jälkeen miettiä. Sellasta.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietysti on helppoa olla jälkiviisas, mutta...

Menin sitten heittämään siihen...

WROOONG!! Kannattaisi ennemmin olla tyytyväinen, ettei muija räpsyttele katkaisijoita 164 kertaa edestakaisin ennen kotoa lähtöä, tai palaa kämpilleen uudestaan ja uudestaan, koska on ihan varma, että se hella on sittenkin päällä.

Mä tossa tilanteessa sanoisin olevani kovasti pahoillani, kertoisin ymmärtäneeni sanojeni töykeyden jne. Mutta tämä siis vain oma keinoni, vaikka epäilen meitä samalla lailla toimivia olevan muitakin. Tuossa tilanteessa et voi mitenkään olla mieliksi, mutta hallaa saat aiheutettua helposti. Ja voihan se oikeastikin olla tälle naiselle todella ahdistavaa, kun tietää levyjen olevan pois päältä, mutta ei osaa antaa järjelle voittoa epäilyksestä. Jos olette noin vähän aikaa tapailleet, niin tuskin hän on kertonut ahdistavimpia ajatuksiaan vielä sinulle. Tuli vaan mieleen. Googlaa vaikka "pakkoneuroosi" ja tutki asiaa. Ei kuitenkaan mikään leikin asia.

*edit*

Enkä siis leiki lääkäriä, kunhan toin ilmi mahdollisuuden, että ehkäpä taustalla on jotain muuta, kuin vain "outo tapa". Ymmärrän kyllä suakin arvon CaptainSlow, koska sulle tuo suuttuminen on merkki huumorintajuttomuudesta, vaikka taas naiselle koko asiasta huumori on luultavasti todella kaukana ja näin ollen hän ei koe olevansa huumorintajuton, vaan ehkä jopa pakko-oireinen.

Viimeksi muokattu:

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ja voihan se oikeastikin olla tälle naiselle todella ahdistavaa, kun tietää levyjen olevan pois päältä, mutta ei osaa antaa järjelle voittoa epäilyksestä. Jos olette noin vähän aikaa tapailleet, niin tuskin hän on kertonut ahdistavimpia ajatuksiaan vielä sinulle. Tuli vaan mieleen. Googlaa vaikka "pakkoneuroosi" ja tutki asiaa. Ei kuitenkaan mikään leikin asia.
En minä kyllä pahoittelemaan tuota ala, ei terve ihminen voi tuollaisesta suuttua, eihän? Toisaalta, voiko oikeasti olla tollanen pakkomielle? Oon luullut tähän asti, että se on jotain läppää, kun se on itsekin välillä vähän naureskellut sille, mutta sanonut sen kuitenkin olevan hänelle "ongelma".

Näkeehän sen nyt jumalauta, jos se hella päällä olisi. (hymiö)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy