A) Jättää kokonaan vastaamatta
Tämä, nainen ei tiedä itsekään missä mennään. Uudet verkot vaan vesille.
Nyt tarvisi vähän niinku apua.
Tämä, nainen ei tiedä itsekään missä mennään. Uudet verkot vaan vesille.
Tuskin olisin edes muistanut tätä kaikkea, mutta juuri äsken tuo samainen henkilö laittoi vieläpä saman seuranhakusivuston kautta viestiä, joka vaikutti siltä, ettei hän muistaisi meikäläistä ollenkaan. Tietysti on myös mahdollista, että hän vain esittää, ettei muistaisi ja odottaisi millä tavoin reagoin tällaiseen, mutten oikein jaksa uskoa tähän.
Pitäisikö siis...
Sama jatkui myös eräällä tapaamiskerralla, kun hän aloitti erään lauseen sanoilla "jos mä joskus löydän poikaystävän". En muista missä yhteydessä tuo tuli ja miten lause jatkui, jäin aika sanattomaksi. Tarvitseeko edes sanoa, että viimeseksi tapaamiseksihan tuo jäi. Seuraavana päivänä kuin kirsikkana kakun päälle hän sitten pyysi minut mukaan erään kaverinsa messenger-keskusteluun, jossa hän kertoi tälle kaverilleen kuinka hänen ja exänsä välillä "on sittenkin jotakin". Eli tätä ei voinut sanoa mulle suoraan, vaan piti pyytää katsomaan sivusta, kun hän kertoi tästä toiselle.
tekstiä
Kyllä kummankin asunnon myynnistä saaduista rahoista joko kokonaan tai suuren osan vei pankki :) Naisen kamppeet olivat selkeästi parempia ja arvokkaampia kuin omani, ja kaikki ei vaan mahtunut millään tänne uuteen, niin luovuin paljolti omistani, vaikkei silloinkaan paljoa itselläni ollut. Ja eihän toisen tavarat minulle kuulu...Tarkennas nyt vielä vähän, molemmat myi kämppänsä, sinä ostit uuden, johon muutitte. Uuteen kotiinne tuli nyt exän tavarat ja sinun romppeet hävitettiin. Naisen asunnon myynnistä saamat rahat on yhä hänellä ja nyt hän on viemässä kaikki tavaratkin. Näinkö? Eikös tuossa nyt kannattaisi hieman neuvotella, josko sinäkin saisit joitain kamoja pitää. Jos siellä siis on jotain mitä haluaisit.
Perkele, pitääkö tolle tehdä tauskit vai sanoa vaan että "pidä pillusi. minä en tuollaista kliseepaskaa sulata" ja lähden kävelemään.
Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:
-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"
Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?
Terve. Osaiskohan hieman viisammat ja vanhemmat ukkelit mua avittaa?
Mulla on nyt seuraavanlainen ongelma:
Olen nyt tässä muutaman kuukauden hääsännyt uuden tyttösen kanssa ja hän sanoo, että kovasti minusta tykkää ja haluaa minun kanssa olla yhdessä ja näin poispäin. Minulla taas on sellainen juttu, että ensin yhtenä päivänä en halua muuta tehdäkkään kuin olla kyseisen tytön kanssa jne, mutta toisena päivänä ei taas kiinnostaisi ollenkaan, ja jos tuollaisena päivänä tavataan, niin tuloksena on satavarmasti tappelu ja usein näinä päivinä ei seksikään kiinnosta. Mikä tässä tilanteessa olisi fiksuinta? Omat tunteeni kun vaihtelevat laidasta laitaan.
Yksi asia mikä tässä myös häiritsee, on se, että pyörimme samassa kaveriporukassa, tai no lähinnä minun hyvä ystäväni seurustelee tytön hyvän ystävän kanssa ja kaikki tulevat toistensa kanssa hyvin toimeen. Ja tämä minun ystäväni on sellainen vässykkä, että on pahemmin tossun alla kuin jatkoaika moderaattoireden alla, niin jostain syystä kun hänelle asiasta puhuu jotain niin hän on näiden tyttöjen puolella ynnämuuta. Ärsyttävää kun kaveriporukan paino on mun päätösten harteilla.
En minä yleensä häntä tapaakkaan päivinä jolloin ei kiinnosta, mutta joskus yhdessä olessamme tämä tunne tulee myös esiin satunnaisesti. Ei me aina olla porukalla, vaan sitä tarkoitin, että ystäväni tuomitsee nämä satunnaiset tuntemukset ja halut naisen dumppaamisesta ja hän kun on vielä intissä niin eipä tuota tapaa muuta kuin silloin kun hänen naisensa on paikalla. Toisaalta vittuakos sillä on väliä mitä muut mun toimista tykkää, mutta vaivaahan se silti. Ei noita hyviä tovereita liikaa ole.
Sen unohdin mainita, että näinä huonoina hetkinä vertaan häntä useasti exääni, tähän kuuluisaan ensirakkauteen ja kaiholla muistelen minun ja exäni hyviä aikoja. Ehkä minä heitin lyhyet säädöt liian aikaisin poies, ja rupesin turhan aikaisin isommille jutuille. Mutta voisiko tämä sitten olla seurausta vielä edellisestä erosta ja pitkästä ylipääsyprosessista (erosimme elokuussa, 1v ja 8kk olimme yhdessä), tiedä häntä. Pahoittelen sekavaa tekstiä ja lainauksen puutetta kun näin mobiililla kirhoittelen.
Hauska kuvaus, voin kuvitella tuskasi parahin Knox!
En minä yleensä häntä tapaakkaan päivinä jolloin ei kiinnosta, mutta joskus yhdessä olessamme tämä tunne tulee myös esiin satunnaisesti. Ei me aina olla porukalla, vaan sitä tarkoitin, että ystäväni tuomitsee nämä satunnaiset tuntemukset ja halut naisen dumppaamisesta ja hän kun on vielä intissä niin eipä tuota tapaa muuta kuin silloin kun hänen naisensa on paikalla. Toisaalta vittuakos sillä on väliä mitä muut mun toimista tykkää, mutta vaivaahan se silti. Ei noita hyviä tovereita liikaa ole.
Sen unohdin mainita, että näinä huonoina hetkinä vertaan häntä useasti exääni, tähän kuuluisaan ensirakkauteen ja kaiholla muistelen minun ja exäni hyviä aikoja. Ehkä minä heitin lyhyet säädöt liian aikaisin poies, ja rupesin turhan aikaisin isommille jutuille. Mutta voisiko tämä sitten olla seurausta vielä edellisestä erosta ja pitkästä ylipääsyprosessista (erosimme elokuussa, 1v ja 8kk olimme yhdessä), tiedä häntä. Pahoittelen sekavaa tekstiä ja lainauksen puutetta kun näin mobiililla kirhoittelen.
Sun naisesi logiikka. Turha yleistää.Ainiin, ja ehkä kaikkein paras naiseni suusta:
-"Mun pitää kertoo sulle yks juttu"
-"kerro?"
-"no en voi, mutta nyt tiedät ainakin että oisin kertonu sen sulle jos kuulet muualta"
Mikä logiikka!? Naisen "logiikka"?
Sun naisesi logiikka. Turha yleistää.
Jos on salaisuus niin silloin sitä ei saa kertoa ja sillä sipuli. Mitä järkeä tuollaisessa on, että voi muka kertoa, muttei voi kertoa kenelle on sattunut tai kertoo, että on yksi juttu, jota ei voi kertoa. Saatana. Uhkaile sitä.
Vittuunnuin tästä väsyneenä paljon koska itse kerron aina kaiken mitä sattuu kenellekin jne. Ja kuten sanottua, tämä ei ollut eka kerta kun näin on käynyt, vaan edellinen tarina-tuokio oli vielä "parempi": -"haluutko kuulla yhen tosi jännän jutun?" -"kerro ihmeellä,muru." -"No en voi kertoa."
Perkele, pitääkö tolle tehdä tauskit vai sanoa vaan että "pidä pillusi. minä en tuollaista kliseepaskaa sulata" ja lähden kävelemään.