No juu, kunhan herkistelin. Paitsi sitä mieltä kyllä, että ihan kai kaikki on mahdollista. Eikä sillee yks miljoonasta - skaalal.
Ei kai se tajunnanräjäyttävää ole edes sellaisen kanssa, jonka kanssa se mahdollista on joka kerta?
Omakohtaisen kokemuksen mukaan se voi olla sitä jopa pidemmässä suhteessa yhdeksän kertaa kymmenestä. Eikä se vaadi edes sirkustemppuja.
Jos sun tajunta on helposti räjähtävää sorttia?
Voin myöntyä kolmeen kertaan miljoonasta :)
Kts. viimeisin viestini tähän ketjuun ja vaikka kaikki viestisi Lapsia vai ei -ketjussa, missä väität minun sanoneen, että kukaan ei voi saada mitään itselleen arvokasta lapsilta, vaikka koko ajan korostin, että lapsilla ei ole tarjota mitään sellaista, mikä olisi minulle henkilökohtaisesti arvokasta.
Mulla loppui huumorintaju tuohon jatkuvaan vääristelyyn ja paskanpuhumiseen nyt. Pääset ingorelistalleni tekemään seuraa nimimerkeille HIFK ja finnishninja. Ei sitten tarvitse sinun enää yksityisviestejäkään lähetellä.
Uskomatonta paskaa.
Ei vittu sun kanssasi, hommaa itsetunto nyt aluksi. Mä olen tasan yhden yv:n sulle lähettänyt ruokaohjeita lukuunottamatta, ja sekin oli sellainen, että voisin sen täysin ilman häpeää julkaista. Pahoittelin tuolloin, jos loukkasin sua. Eipä tullut vastausta. Aika halpamaista viitata johonkin yv lähettelyyn, ikäänkuin ahdistelisin. Vittu mikä muija, kasva aikuiseksi. Jos mulla on jotain sua vastaan, niin sanon sen suoraan. Nyt on, ennen ei ollut.
Edit. Äläkä lässytä tuosta vanhasta keskustelusta vääristelynä. Minä en väittänyt tuollaista, vaan ettet sinä voi asiaa tietää ilman kokemusta täysin varmaksi. Jokainen voi halutessaan asian käydä tarkistamassa.
Uskomatonta paskaa.
En ole puhunut missään vaiheessa, että seksi ei merkkaisi parisuhteessa mitään, vaan että sen roolia mielestäni joskus paisutellaan. Äärettömän tärkeässä asemassa se on, mutta ei nyt kuitenkaan parisuhteen ydin.
Seksi juurikin on toimivan parisuhteen ydin. Mikä muu on tärkeämpää?
Monesko avioliitto nyt olikaan tulossa?
Toki sen seksin pitää sitten myöskin toimia, mutta ei se yksin suhdetta koossa pidä. Muutakin tarvitaan. En sitten osaa sanoa mikä on tärkeintä/tärkeämpää.
Monesko avioliitto nyt olikaan tulossa?
Toki aina on ihmisiä, joille tärkeintä on, että kumppani hihittää samoille asioille ja osaa panna taivaallisesti. Viis siitä, millä tasolla kohdataan henkisesti.
Toki aina on ihmisiä, joille tärkeintä on, että kumppani hihittää samoille asioille ja osaa panna taivaallisesti. Viis siitä, millä tasolla kohdataan henkisesti.
Mitäs kaikkea muuta tämä henkisellä tasolla kohtaaminen oikein mielestäsi käsittää, kun minä ainakin miellän sekä huumorin että seksin hyvinkin paljon kyseisen sarakkeen puolelle? Yhteiskunnallinen valveutuneisuus? Uskonnollisuus? Filosofinen ymmärrys? Valaise pöljää.
Onko tuo nyt oikeasti niin hankalaa ymmärtää? Mä voin kuvitella monta mimmiä, joiden kanssa olisi kiva paneskella ja heittää läppää, mutta parisuhteen kanssa olisikin sitten vähän niin ja näin. Mites sellaiset asiat kuin luottamus, uskollisuus, arvostus, hyväksyminen, rakkaus jne?
Tässä maassa olisi aika monta onnellista parisuhdetta, jos sen reseptinä olisi vain natsaavat huumorintajut ja seksimieltymykset.
Onko tuo nyt oikeasti niin hankalaa ymmärtää? Mä voin kuvitella monta mimmiä, joiden kanssa olisi kiva paneskella ja heittää läppää, mutta parisuhteen kanssa olisikin sitten vähän niin ja näin. Mites sellaiset asiat kuin luottamus, uskollisuus, arvostus, hyväksyminen, rakkaus jne? Tässä maassa olisi aika monta onnellista parisuhdetta, jos sen reseptinä olisi vain natsaavat huumorintajut ja seksimieltymykset.