Naisasiat

  • 7 504 246
  • 26 557

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei ns. muutaman panon perusteella voi vielä yhtään tietää, mihin suuntaan mahdollinen seksielämä kehittyy ja kohtaavatko libidot myöhemmin.

Tästä samaa mieltä. Korkki tuossa ylempänä puheli, että suihin täytyisi ottaa jne. Monet naiset ei silti halua suumunaa ihan heti, varsinkaan jos ei ole tunnettu kauaa. Itselle kävi sillä lailla, että alku oli sellaista, että harrastettiin seksiä usein, mutta nainen halusi vain jotain perus lähetyssaarnaajaa. Mutta suhde eteni, niin nainenkin kaivoi temppulaatikosta kokoajan uusia juttuja. Tuli uusia asentoja ja sitä rataa. Sitten kun se suhde eteni, niin seksi vähentyi normaalisti, mutta samalla monipuolistui pirusti ja laatu parani. Seksi on kuitenkin kahden ihmisen välinen erittäin henkilökohtainen juttu ja ei moni henkilö ole parin ekan panon aikana niin avoimia. Joten parista ekasta kerrasta ei kyllä osaa sanoa yhtään mitään. Järkeile jos tuonkin naisen olisin muutaman ekan panon jälkeen jättänyt, koska "lahna", niin olisin menettänyt paljon.

Huumorintajusta vielä, että sen suhteen olen TQoFE:n kanssa samaa mieltä. Huumorintaju on kuitenkin iso asia meissä kaikissa. Kun oppii avautumaan toiselle ihmiselle, niin huumorintaju tulee mukaan ajattelemattomina letkautuksina. Jos letkautukset otetaan vastaan huonosti, niin siinä tulee sellainen tilanne että toinen rupeaa miettimään mitä saa sanoa ja mitä ei. Itse tykkään olla kavereideni kanssa, koska ei tarvitse miettiä mitä suustansa päästelee. Tulee semmonen kiva "flow"-tila eikä tarvitse esittää mitään. Jos puoliso ei pureskele sun juttuja ja joudut koko ajan funtsimaan ja miettimään sanomisiasi, niin onhan se omalla tavallaan itsensä pettämistä. Itse huomasin yhden jutun aikana, että emäntä ei vaastaanottanut vitsejäni hyvällä tavalla. Jälkeenpäin huomasin, että tietynlainen yhteys meiltä jäi puuttumaan, tai se ei koskaan rakentunut. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea puhua oikeastaan mitään vakaviakin ja se on huono juttu puolison kanssa. Sen takia homma kaatuikin.

Huumorintaju on hemmetin hyvä rakentamaan yhteyttä toisten välille. Jos toinen ottaa hyvin sun sairaammatkin läpät niin aika helppo on puhua muistakin asioista kyseisen kaiffarin kanssa. Ja sama homma toisinipäin.

Nämä vain omien köykäisten kokemusten kautta todennettuja asioita.

Voit olla oikeassa mitä miehiseen näkokulmaan tulee, mutta empiirisen tutkimuksen mukaan naisten näkökulmasta asia menee juuri kuten kirjoitin. Mikäli viimeistään muutaman kerran jälkeen seksi ei ole loistavaa, ei siitä tule tajunnanräjäyttävää edes pitkässä parisuhteessa vaikka mitä tekisi - tästä on ihan omakohtaistakin kokemusta viime vuosikymmenen puolelta. Toisten ihmisten kanssa sitten taas kaikki natsaa heti tai viimeistään kun on tutustunut toisen kehoon muutaman kerran.

Aivan joo, unohdin että olit nainen. Ymmärrän naisen pointin, että homma menee näin. Te olette hiukan monimutkaisempia, että kehot natsaa jne. kun miehille riittää että munan voi pistää jonnekin ja sitten heilutelle edestakasin. Mutta yksi juttu pisti silmään, eli täytyykö se seksi olla LOISTAVAA? Itse kun en ole saanut kuin muutaman kerran loistavaa seksiä, kuitenkin hyväkin on riittänyt meikäläiselle. Mutta oikeassa varmaan olet, eli miehen on vaikeampi kehittyä. Eli toisinsanoen muutama kerta riittää sanomaan toden naisen näkökulmasta. Nainen taas voi pyöriä ja kieriä ja ottaa munaa joka paikkaan, niin se on kovaa kehitystä jo se.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kenenkään kanssa seksi ei ole aina loistavaa. Väliin mahtuu väkisinkin niitä huonoja tai ainakin ei niin loistavia räpellyksiä. Mutta sittenpähän ne hyvät "suoritukset" tuntuvat vielä paremmalta, ja tietää ettei joka kerta tarvitse onnistua täydellisesti. Jatkuva loistava seksikin väljähtyy ja alkaa tuntua jossain vaiheessa puuduttavalta. Siksi se "avioliitto-seksikin" lauantaina saunan jälkeen on joskus ihan ok. Kunhan välillä löytyy niitä variaatioita...

Muuten TQoFE:n kanssa samoilla linjoilla. Muutamaan naiseen olen aikanani törmännyt joiden kanssa jutut synkkasi ihan hyvinkin mutta seksi olikin sitten ihan paskaa vaikka useammankin kerran tuli koitettua. Ei sitä pidemmän päälle jaksa. Toisaalta on sitä saatu ihan ok kännipanoja sellaisilta naisilta joiden juttuja ei selvinpäin kestä... Mutta se tunne taisi olla molemminpuoleinen...
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Voit olla oikeassa mitä miehiseen näkokulmaan tulee, mutta empiirisen tutkimuksen mukaan naisten näkökulmasta asia menee juuri kuten kirjoitin. Mikäli viimeistään muutaman kerran jälkeen seksi ei ole loistavaa, ei siitä tule tajunnanräjäyttävää edes pitkässä parisuhteessa vaikka mitä tekisi - tästä on ihan omakohtaistakin kokemusta viime vuosikymmenen puolelta. Toisten ihmisten kanssa sitten taas kaikki natsaa heti tai viimeistään kun on tutustunut toisen kehoon muutaman kerran.

Ei se kyllä noinkaan mene, se ei oikeastaan kerro yhtään mitään mikäli seksi ei parilla ekalla kerralla lähde sujumaan. Minullakin on omakohtaisia kokemuksia, ja ehkä parasta seksiä olen saanut ihmiseltä jonka kanssa ensimmäiset 4-5 kertaa menivät enemmän tai vähemmän sohlatessa.
Toki näissä täytyy asiat ottaa huumorilla ja on suositeltavaa ihan suoraan nostaa kissa pöydälle pilke silmäkulmassa.
Ei oo mikään yllätys, että toisten kanssa seksi onnistuu heti tai todella nopeasti ja toisen kanssa ei. Erot syntyvät pitkälti jo fyysistä ominaisuuksista, toisilla vapautuneisuudesta ja uskalluksesta. Jos ihan tosissasi väität, että nämä asiat ei tutun ihmisen kanssa toiston avulla voi parantua niin enpä tiedä mitä sanoa.
On todennäköistä että ne parantuvat.
Mutta joo, kunhan nyt todistin väitteesi vääräksi.

Musiikkimaku ja urheilu, itse en ole koskaan edes miettinyt asiaa. Ihan yhdentekevä detalji, kunhan itse saan kuunnella musiikkia ja seurata urheilua. En välttämättä edes haluaisi, että nainen on intohimoinen urheilutyyppi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Boldasin pääkohdan. Minun mielestäni hyvää suhdetta ei pääse edes syntymään, mikäli huumorin ja seksin suhteen ollaan aivan täysin eri linjoilla.
Ei varmasti, mikäli ollaan täysin eri linjoilla. Minä tartuin lähinnä siihen, että huumori olisi jotenkin radikaali vedenjakaja aina ja ehdottomasti, minkä käsityksen sain. Jos toinen on täysi höynä ja toinen toteemi, ei ehkä natsaa, mutta jos huumorissa on eroavaisuuksia, mutta muuten synkkaa, niin enpä ymmärrä, miksei suhdetta voisi rakentaa. Toiseen voi tutustua monella tasolla ja oppia ymmärtämään kumppania, vaikkei täysin jakaisikaan huumoria tms. elämän tärkeitä juttuja.

Aikuinen ihminen myös tietää, minkä kokoisia tuulimyllyjä vastaan kannattaa taistella ja milloin on järkevämpää hoputtaa Rosinante toiseen suuntaan.
Jep, aivan totta. Jos koet, ettet halua tutustua tyyppiin, joka ei jaa huumoriasi tms. arvostamiasi asioita, niin totta kai saat aikuisena ihmisenä tehdä omat ratkaisusi. Lähinnä halusin tuoda esille sen, ettei tuo sinänsä hyvä toteamuksesi ei päde aivan sellaisenaan eikä sitä kannata kenenkään orjallisesti noudattaa. Sehän ei toki ole sun vikasi, jos joku alkaa nettikeskusteluiden mukaan orientoitumaan.

Viittasin tuossa edellä omaan suhteeseeni, jossa lähtökohtana oli se, että huumorintajumme olivat kohtalaisen erilaiset. Edelleen meillä on aika erilaiset huumorintajut, esim. leffoissa nauramme usein eri tilanteille, vaikka yhteistäkin löytyy, kun olemme 11 vuoden ajan toisiimme tutustuneet. Yhdistäviä juttuja on kuitenkin niin paljon, ettei siinä juuri parin vitsin ohi menemiset toiselta osapuolelta hirveästi paina kupissa.

Evil ja Snakster puhuvat kyllä jääkiekosta ja musiikkimausta ja siitä, kuinka niiden ei ole pakko olla yhteneviä - mistä muuten minä taisin kirjoittaa ensimmäisen viestin (tältä erää).
Kyllä, mutta osin homma toimii samalla tavalla, vaikkei kyse ehkä ole niin perustavanlaatuisista asioista. Snakster tässä hyvin sitä avasikin.

Minun on todella vaikea kuvitella, että kykenisin suhteeseen sellaisen naisen kanssa jonka kanssa huumori ei olisi samalla aaltopituudella tai jonka kanssa en nauttisi seksistä juuri lainkaan tai en nauttisi siitä laisinkaan. Omien havaintojeni ja kokemusteni perusteella on vaikea kuvitella kykenevänsä elämään suhteessa jossa toinen osapuoli ei koskaan ole aktiivinen vaan häneltä on "nyhdettävä" väkisin seksiä ja siitäkin seuraa ainainen tappelu.
No joo, nyt mennään aika äärimmäisyyksin. En ole puhunut missään vaiheessa, että seksi ei merkkaisi parisuhteessa mitään, vaan että sen roolia mielestäni joskus paisutellaan. Äärettömän tärkeässä asemassa se on, mutta ei nyt kuitenkaan parisuhteen ydin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei se kyllä noinkaan mene, se ei oikeastaan kerro yhtään mitään mikäli seksi ei parilla ekalla kerralla lähde sujumaan. Minullakin on omakohtaisia kokemuksia, ja ehkä parasta seksiä olen saanut ihmiseltä jonka kanssa ensimmäiset 4-5 kertaa menivät enemmän tai vähemmän sohlatessa.

Aivan. Kuten varmaan huomasit, minäkin mainitsin jatkuvasti muutaman kerran, joten tämä ns. esimerkkisi poikkeuksesta ei sitä tosiasiassa ole.

Jos ihan tosissasi väität, että nämä asiat ei tutun ihmisen kanssa toiston avulla voi parantua niin enpä tiedä mitä sanoa.
On todennäköistä että ne parantuvat.

Mikäli viimeistään muutaman kerran jälkeen seksi ei ole loistavaa, ei siitä tule tajunnanräjäyttävää edes pitkässä parisuhteessa vaikka mitä tekisi - tästä on ihan omakohtaistakin kokemusta viime vuosikymmenen puolelta.

Jonkinlaisesta parantumisesta on edelleen valovuosi matkaa tajunnanräjäyttävään.

Toiseen voi tutustua monella tasolla ja oppia ymmärtämään kumppania, vaikkei täysin jakaisikaan huumoria tms. elämän tärkeitä juttuja. (...) Yhdistäviä juttuja on kuitenkin niin paljon, ettei siinä juuri parin vitsin ohi menemiset toiselta osapuolelta hirveästi paina kupissa.

Sulla sampio on edelleen harvinainen kyky vääristellä toisten sanomisia. Puutu ensi kerralla ihan oikeaan asiaan äläkä ala jankata jotain vääristelyihin perustuvaa käsittämätöntä paskaa.

Minun mielipiteeni on, että jos toisen heitot aiheuttavat useammin hämmästelyä tai myötähäpeää kuin naurattavat tai seksi ei ole loistavaa tai sitä on liian vähän, suhteella ei ole minkäänlaista tulevaisuutta. Sama koskee sitä, jos molempien heikkoudet sotivat keskenään tai ruokkivat toisiaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
No joo, nyt mennään aika äärimmäisyyksin. En ole puhunut missään vaiheessa, että seksi ei merkkaisi parisuhteessa mitään, vaan että sen roolia mielestäni joskus paisutellaan. Äärettömän tärkeässä asemassa se on, mutta ei nyt kuitenkaan parisuhteen ydin.

Sorry!

Tarkoitukseni ei ollut leimata millään muotoa sinun viestejäsi - oikeastaan ne olivat täydellisesti sivuroolissa omassa viestissäni, jossa kirjoitin ajatuksiani TQoFE:lle.

Paljon mahdollista, että minä korostan seksin roolia parisuhteessa sinuun verrattuna mutta kaikkiaan minun on vaikea kuvitella eläväni suhteessa jossa seksi on roolissa "pimeässä ja peiton alla" - kerran olin moisessa suhteenpoikasessa ja se ei todellakaan tarjonnut minulle yhtään mitään.

Olen seksuaalisesti hyvin vapaamielinen ja kokeilunhaluinen, joten en oikein voi kuvitella, että sellaisesta suhteesta tulisi pysyvää jossa joutuisin ruinamaan seksiä ja jossa en pääsisi toteuttamaan edes vähäisessä määrin fantasioitani tai kumppanini fantasioita - toki hänenkin fantasiansa ovat yhtä tärkeitä kuin minun, jos alkuun se yhteinen sävel löytyy. Mutta jos hänen fantasiansa ovat tyyliä "seksiä valot päällä" niin sanon, että kiitos mutta ei kiitos.

vlad.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Rahalähetykset

Tuli vaan mieleeni, että kukas se kirjoittaja olikaan, joka oli hieman epätoivoinen naisasioissaan ja kertoi lähettäneensä lemmenkirjeiden mukana rahaa ihastuksensa kohteille?

Käytettyjen kondomien lähetysjupakka paisuu | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Linkki vie Iltalehden sivuille uutiseen, jossa kerrotaan naisten saaneen kosiokirjeitä, jotka ovat sisältäneet kondomeja ja 5 €:n seteleitä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Linkki vie Iltalehden sivuille uutiseen, jossa kerrotaan naisten saaneen kosiokirjeitä, jotka ovat sisältäneet kondomeja ja 5 €:n seteleitä.

Jaahas, nimimerkki HIFK on päättänyt, että nyt heruu eikä Inttikaverikaan voi sitä estää.

Kyseinen Jatkoajan sankari oli Jomppa_koo.

vlad.

Perhana, sekös se olikin? Seison korjattuna.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tuli vaan mieleeni, että kukas se kirjoittaja olikaan, joka oli hieman epätoivoinen naisasioissaan ja kertoi lähettäneensä lemmenkirjeiden mukana rahaa ihastuksensa kohteille?

...

Linkki vie Iltalehden sivuille uutiseen, jossa kerrotaan naisten saaneen kosiokirjeitä, jotka ovat sisältäneet kondomeja ja 5 €:n seteleitä.

Kyseinen Jatkoajan sankari oli Jomppa_koo.

vlad.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sulla sampio on edelleen harvinainen kyky vääristellä toisten sanomisia. Puutu ensi kerralla ihan oikeaan asiaan äläkä ala jankata jotain vääristelyihin perustuvaa käsittämätöntä paskaa.
Sulla on käsittämätön kyky viedä keskustelut asiattomaksi.

Kokeillaan vielä:

Sinä kirjoitit alunperin: Vaikeampaa voi olla löytää sellainen ihminen, jonka kanssa huumorintaju osuu yksin ja jonka luonteen nurjempi puoli ei sodi omien heikkouksien kanssa ja / tai ruoki omia heikkouksia.

Minä kirjoitin alunperin:Tässä on asiaa, mutta väittäisin kuitenkin, että huumorin samankaltaisuutta korostetaan välillä liikaa. Vähän kuin seksinkin. Tärkeä toki, että on jotain yhteneväisyyttä, mutta kyllä noissakin ihan tutustumalla pääsee eteenpäin aika paljon.

Minä olen ollut pääpiirteissään samaa mieltä koko ajan alkuperäisen viestisi kanssa, mutta tarkentanut vain sitä, ettei tuo ole aivan ehdoton. Sulle se sitä voi olla, kuten olen asiallisesti todennut, mutta ei kaikille, esim. mulle. Olen myös myöntänyt, että suuri ero huumorintajussa ei lupaa hyvää. En ole pyrkinyt kumoamaan oikeuttasi mielipiteeseesi missään vaiheessa, vaan vain tarkentanut, ettei alkuperäinen viestisi sellaisenaan päde kaikissa suhteissa.

Kun jälleen tuohon paskanpuhumiseen ja vääristelyyn viittasit, niin olepa hyvä ja kaiva esille ne kerrat, äläkä vittu vikise, kiitos. Samalla voit kertoa, miksi ihmeessä sun on niin vaikea taipua missään asiassa. Et sinä ole aina oikeassa, kuten en ole minäkään. Turha perustella asiaa sillä, että sinun mielipiteesi saa kannatusta - ihan varmasti saa miesvoittoisella palstalla, jolla kerrot panohaluistasi ja tisseistäsi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kun jälleen tuohon paskanpuhumiseen ja vääristelyyn viittasit, niin olepa hyvä ja kaiva esille ne kerrat, äläkä vittu vikise, kiitos.

Kts. viimeisin viestini tähän ketjuun ja vaikka kaikki viestisi Lapsia vai ei -ketjussa, missä väität minun sanoneen, että kukaan ei voi saada mitään itselleen arvokasta lapsilta, vaikka koko ajan korostin, että lapsilla ei ole tarjota mitään sellaista, mikä olisi minulle henkilökohtaisesti arvokasta.

Mulla loppui huumorintaju tuohon jatkuvaan vääristelyyn ja paskanpuhumiseen nyt. Pääset ingorelistalleni tekemään seuraa nimimerkeille HIFK ja finnishninja. Ei sitten tarvitse sinun enää yksityisviestejäkään lähetellä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Aivan. Kuten varmaan huomasit, minäkin mainitsin jatkuvasti muutaman kerran, joten tämä ns. esimerkkisi poikkeuksesta ei sitä tosiasiassa ole.

Okay.


Jonkinlaisesta parantumisesta on edelleen valovuosi matkaa tajunnanräjäyttävään.

No juu, kunhan herkistelin. Paitsi sitä mieltä kyllä, että ihan kai kaikki on mahdollista. Eikä sillee yks miljoonasta - skaalal.
 
Viimeksi muokattu:

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Ei kai se tajunnanräjäyttävää ole edes sellaisen kanssa, jonka kanssa se mahdollista on joka kerta?

T: Nim. "Teenkö jotain väärin?"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No juu, kunhan herkistelin. Paitsi sitä mieltä kyllä, että ihan kai kaikki on mahdollista. Eikä sillee yks miljoonasta - skaalal.

Voin myöntyä kolmeen kertaan miljoonasta :)

Ei kai se tajunnanräjäyttävää ole edes sellaisen kanssa, jonka kanssa se mahdollista on joka kerta?

Omakohtaisen kokemuksen mukaan se voi olla sitä jopa pidemmässä suhteessa yhdeksän kertaa kymmenestä. Eikä se vaadi edes sirkustemppuja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kts. viimeisin viestini tähän ketjuun ja vaikka kaikki viestisi Lapsia vai ei -ketjussa, missä väität minun sanoneen, että kukaan ei voi saada mitään itselleen arvokasta lapsilta, vaikka koko ajan korostin, että lapsilla ei ole tarjota mitään sellaista, mikä olisi minulle henkilökohtaisesti arvokasta.

Mulla loppui huumorintaju tuohon jatkuvaan vääristelyyn ja paskanpuhumiseen nyt. Pääset ingorelistalleni tekemään seuraa nimimerkeille HIFK ja finnishninja. Ei sitten tarvitse sinun enää yksityisviestejäkään lähetellä.

Ei vittu sun kanssasi, hommaa itsetunto nyt aluksi. Mä olen tasan yhden yv:n sulle lähettänyt ruokaohjeita lukuunottamatta, ja sekin oli sellainen, että voisin sen täysin ilman häpeää julkaista. Pahoittelin tuolloin, jos loukkasin sua. Eipä tullut vastausta. Aika halpamaista viitata johonkin yv lähettelyyn, ikäänkuin ahdistelisin. Vittu mikä muija, kasva aikuiseksi. Jos mulla on jotain sua vastaan, niin sanon sen suoraan. Nyt on, ennen ei ollut.

Edit. Äläkä lässytä tuosta vanhasta keskustelusta vääristelynä. Minä en väittänyt tuollaista, vaan ettet sinä voi asiaa tietää ilman kokemusta täysin varmaksi. Jokainen voi halutessaan asian käydä tarkistamassa.

Uskomatonta paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omat naisasiat on ihan kondiksessa, ei huomautettavaa tai raportoitavaa aiheesta. Vaikka eipä täällä juuri näy keskustelua naisasioista, Sampio ja TQ ovat täällä(kin) napit vastakkain. Pyytäisin nöyrimmästi, että riitelisitte asianne keskenänne selväksi, mutta en pyydä, jos kerran ignore-kortti on jo pelattu. Että ei muuta kuin hyvää keväänodotusta näille rakastavaisille ja toki kaikille muillekin kanssakirjoittajille. Miksiköhän Sampio vastaa TQoFE:lle tänne, kun kuitenkin on jo päässyt ko. kirjoittajan ignore-listalle?

Tai no, raportoidaan nyt sen verran, että vanhasta paskasta ei tullut konvehtia, ei vaikka miten yritti itseään kusettaa. Mutta onneksi kesä, tai oikeastaan jo kevät toi muassansa jotain ihan muuta. Vaikka kyyninen puoleni terällään tökkiikin, kun sanon, että tällä kertaa mulla on jotain aitoa ja oikeasti hienoa. Olen onnellisimmillani moneen, moneen vuoteen. No virheistä oppii, sanovat. Hyvä olisi jos oppisi, koska tuntuu siltä, että olen jo kaikki mahdolliset virheet käynyt läpi. Menneisyys on opettanut epäilemään, jos joku asia tuntuu olevan liian hyvin. Toivon todella, että tällä kertaa epäilys on lopulta turha. Ja itse asiassa uskonkin siihen.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Reagoin tänne siksi, että tapanani ei ole ahdistella ketään yv:llä. Ja käsittääkseni se ignoren jälkeen turhaa olisikin. Pahoitteluni palstatilan täyttämisestä asiaankuulumattomalla viestinnän, mutta tippaakaan en reaktiotani kadu noin halpamaiseen väitteeseen. Jos ko. kirjoittaja ei viestiä lue niin ei voi mitään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei vittu sun kanssasi, hommaa itsetunto nyt aluksi. Mä olen tasan yhden yv:n sulle lähettänyt ruokaohjeita lukuunottamatta, ja sekin oli sellainen, että voisin sen täysin ilman häpeää julkaista. Pahoittelin tuolloin, jos loukkasin sua. Eipä tullut vastausta. Aika halpamaista viitata johonkin yv lähettelyyn, ikäänkuin ahdistelisin. Vittu mikä muija, kasva aikuiseksi. Jos mulla on jotain sua vastaan, niin sanon sen suoraan. Nyt on, ennen ei ollut.

Edit. Äläkä lässytä tuosta vanhasta keskustelusta vääristelynä. Minä en väittänyt tuollaista, vaan ettet sinä voi asiaa tietää ilman kokemusta täysin varmaksi. Jokainen voi halutessaan asian käydä tarkistamassa.

Uskomatonta paskaa.

Lainaan tämän siltä varalta, että Tqufe laittoi sinut ignoreen. Jota epäilen. Kohtuu huvittavat ja nolot raivarit silti häneltä.

Itse asian näkisin niin, että jos huumorintaju ja seksi osuvat täydellisesti yhteen, on erittäin todennäköistä että siinä ihmisessä on sitten jotain muuta pahasti vialla. Päihteitä, väkivaltaa, käytöshäiriöitä, pettämistä, sidosryhmiä, jne, mahdollisuuksia on lukemattomia. Lähes kaikki ihmiset ovat pitkällä tähtäimellä sietämättömiä, joko tasaisen kokonaisvaltaisesti tai yksittäisin erityisen perseestä olevin ominaisuuksin. Pitää löytää se joku joka ei ole, huumori ja seksi ovat siinä yksi osatekijä muiden joukossa. Siis jos elämänmittaista suhdetta haluaa. Jos taas tavoitteena on vain ajanjakson x mittainen suhde loistavalla huumorilla ja seksillä, ja tämä on molempien tiedossa, tilanne on toki toinen.

Kun aloitte vanhoja juttuja kaivella, niin tohdin senkin sanoa , etten näe Tqufea kovin uskottavana henkilönä antamaan parisuhdevinkkejä kestävään suhteeseen. Saa toki vapaasti antaa, ja antaakin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En ole puhunut missään vaiheessa, että seksi ei merkkaisi parisuhteessa mitään, vaan että sen roolia mielestäni joskus paisutellaan. Äärettömän tärkeässä asemassa se on, mutta ei nyt kuitenkaan parisuhteen ydin.

Seksi juurikin on toimivan parisuhteen ydin. Mikä muu on tärkeämpää?
 

Carlos

Jäsen
Seksi juurikin on toimivan parisuhteen ydin. Mikä muu on tärkeämpää?

No ei se nyt ihan näinkään mustavalkoista ole. Kun on parisuhteessa oikein kunnon "putki" päällä, eli koko perhe influenssassa, koira kuolee, velat ja laskut kaatuu niskaan, lasta kiusataan koulussa, hirveät työkiireet, perheen isällä epäillään syöpää, naisella hiivatulehdus, naapuri terrorisoi, niin siinä ei paljon seksiä jaksa edes ajatella. Siinä tarvitaan sitten jo ihan eri tason yhteen hiileen puhaltamista, jaksamista, ymmärtämistä, ja rakastamista. Tilanne voi olla päällä niin että menee useampi viikkokin ettei sänkyyn lopulta ehtiessä voi edes miettiä muuta kuin maksimaalista yöunta.

Toki sen seksin pitää sitten myöskin toimia, mutta ei se yksin suhdetta koossa pidä. Muutakin tarvitaan. En sitten osaa sanoa mikä on tärkeintä/tärkeämpää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös