Naisasiat

  • 7 504 444
  • 26 557

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mimmillä ei selkeästikään ole ihan kauheasti kokemusta miehistä, jos yhden yön juttu (joka ei johda mihinkään) aiheuttaa moisen reaktion. Mitähän selvittämistä tilanteessa on? Vähällä on mimmi päässyt, jos kukaan ei ole koskaan kusettanut yhtä pahasti.

Et tietenkään mene. (on minun mielipiteeni)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mimmillä ei selkeästikään ole ihan kauheasti kokemusta miehistä, jos yhden yön juttu (joka ei johda mihinkään) aiheuttaa moisen reaktion. Mitähän selvittämistä tilanteessa on? Vähällä on mimmi päässyt, jos kukaan ei ole koskaan kusettanut yhtä pahasti.

Et tietenkään mene. (on minun mielipiteeni)
Itseasiassa olin järkyttynyt, kun se sanoi mulle että sillä on kolmisenkymmentä sänkykumppania ollut ja kyse on kuitenkin parikymppisestä likasta... Mutta joo, en ole menossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseasiassa olin järkyttynyt, kun se sanoi mulle että sillä on kolmisenkymmentä sänkykumppania ollut ja kyse on kuitenkin parikymppisestä likasta... Mutta joo, en ole menossa.
Mitämitämitä? Voiko olla kyse sellaisesta urbaanilegendatyypistä, kuin huonolla itsetunnolla varustetusta naisesta? Ei kai saatana. Ei semmosia ole. Ja mites se tilastointi menikään? Naisen ilmoittama seksikumppaneiden määrä on todellisuudessa kolminkertainen?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Omat naisasiani luokittelisin tällä hetkellä kategoriaan: Täydellinen. Naista\naisia ei nimittäin ole, ei millään tasolla. Ei panotasolla eikä deittailutasolla. Ja tämä siis täysin oma valinta.

Rupesi kyllästyttämään se ainainen pettyminen mitä naisiin tulee. Ei ole ollut juttua, jossa en ole saanut tavalla tai toisella pettyä. Jonkun mielestä olin liian kiltti, toisen mielestä liian kylmä. Jonkun mielestä olin liikaa töissä ja toisen mielestä vietin liikaa aikaa lätkätreeneissä. Niinpä päädyin ratkaisuun jossa kaikki naisiin, seksiin ja parisuhteisiin liittyvä saa jäädä määrittelemättömäksi ajaksi. Ajatus kypsyi viimeistään eräänä joulukuisena pimeänä iltana, kun sain panokutsun eräältä naiselta. Olin aikasemminkin kyseistä naista pannut, joten ajattelin että miksikäs ei. No, alettiin siinä hommiin, mutta nopeasti huomasin ettei tästä nyt tule mitään. Pikku-iibor ei ollut samaa mieltä asiasta. Ja siinä kun kävin mielessäni keskustelua mulkkuni kanssa, tulimme yhdessä siihen tulokseen ettei seksi enää tunnu miltään, lähinnä jopa ällöttää tällä hetkellä. Ilmoitin naiselle kohteliaasti, ettei tästä nyt tule mitään eikä johdu hänestä ja lähdin menemään.

Sen illan jälkeen ei ole ollut minkäänlaista äksöniä, ja täytyy sanoa etten koko elämäni aikana ole ollut rentoutuneempi ja onnellisempi. Tässä on nyt mennyt 3kk kohta siitä, kun olen tuntenut naisen läheisyyttä ja fuck it, mihin sitä tarvii edelleenkään. Tätäkin ketjua kun lukee, niin ei täällä montaa kertaa mitään positiivista naisasioista lue. Yleensä ne on niitä iänikuisia parisuhdeongelmia, jotka oli itsellekin niin tuttuja silloin joskus, mutta ei enää. Ehkä tää on joku ohi menevä vaihe, mutta aion ainakin nauttia tästä loppuun asti!
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Haluun tauon."

Voiko tää ikinä tarkoittaa mitään hyvää?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
"Haluun tauon."

Voiko tää ikinä tarkoittaa mitään hyvää?

Harvemmin. Joko pelataan peliä tai halutaan käydä "vieraissa luvan kanssa" tai eropäätös on jo tehty, mutta sitä ei saada sanotuksi.

Olen pahoillani.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Omat naisasiani luokittelisin tällä hetkellä kategoriaan: Täydellinen. Naista\naisia ei nimittäin ole, ei millään tasolla. Ei panotasolla eikä deittailutasolla. Ja tämä siis täysin oma valinta.
Hyvä on valinta. Rentouttaa elämää oikeasti hienosti. Ja voi keskittyä aivan kaikkeen muuhun kuin säätämiseen ja häsläämiseen. Tein itse saman päätöksen alkuvuodesta.

Mutta sitten niihin positiivisiin naisasioihin. Kuten kaikki hyvät päätökset, niin tuokin tekemäni rikkoutui. Oli lauantaina vähän tylsää, kunnes eräs nainen ehdotti treffejä. No, kun ei mitään tekemistä illalle ollut ja tyyppikin on vaikuttanut ihan kivalta niin tuli sitten lähdettyä. Onneksi tuli. Mulla (ja toivottavasti silläkin) oli aivan helvetin hauska ilta. Vieläkin vetää hymyn naamalle kun muistelee lauantaita.

Ollaan tässä nyt sitten päivittäin viestitelty ja pitäisi toiset treffit sopia. Että sinne taas taisi se itsekseenolopäätös murentua, mutta ei silti harmita.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tätäkin ketjua kun lukee, niin ei täällä montaa kertaa mitään positiivista naisasioista lue. Yleensä ne on niitä iänikuisia parisuhdeongelmia, jotka oli itsellekin niin tuttuja silloin joskus, mutta ei enää. Ehkä tää on joku ohi menevä vaihe, mutta aion ainakin nauttia tästä loppuun asti!

Täällä suunnalla samat mietteet, mutta hieman eri syistä. Ongelmana minulla on ollut se, etteivät naiset pysty pitämään kiinni sovituista asioista. Alkavat lässyttää parisuhteesta, vaikka selkeästi on sovittu, ettei sellaista tule.

Paskan avioliiton ja paskojen suhteiden jälkeen sitä o tullut aika kyyniseksi naisasioiden suhteen. Ongelmana tässä on se, että mitä vähemmä minua kiinnostaa, sitä enemmän naisia kiinnostaa.

Pattaya 2-3 kertaa vuodessa 2-3 viikkoa kerrallaan hoitaa naisasiat mainiosti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätäkin ketjua kun lukee, niin ei täällä montaa kertaa mitään positiivista naisasioista lue.
Eihän se olisi edes kiinnostavaa. Joskus harvoin, kun joku eksyy tähän ketjuun hehkuttamaan toimivaa naissuhdetta - paskapuhettahan se toki on - niin semmonenhan vituttaa vaan. Ei suomalainen osaa iloita toisen onnesta. Katkera länkytys on se pyhä voima, mikä tämän ketjun pitää pystyssä. Ja hyvä niin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pattaya 2-3 kertaa vuodessa 2-3 viikkoa kerrallaan hoitaa naisasiat mainiosti.

Tämä mua on aina hieman mietityttänyt. Vaikka kumilla mennään niin mulla ei vaan perhana olisi uskallusta touhuta Pattayan naisten kanssa. Tosin olen eka kertaa menossa Thaimaahan marraskuussa eli en tiedä miten homma tuolla toimii. Onko jotain takeita naisten terveydestä tms.? Matkaan lähden kumppanin kanssa joten tarvettakaan moiseen ei ole. Kai.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Matkaan lähden kumppanin kanssa joten tarvettakaan moiseen ei ole. Kai.
Jos kumppanisi tykkää myös tytöistä, niin kyllähän n+1 ihmisen kimppähärdelliä pitää kokeilla. Baarissa kyllä kertovat, ketkä tytöistä tekee näitä kimppahommia.

Thaimaassa on se hyvä puoli, että kaikki järjestyy rahalla. Suomessa typeriin sääntöihin ja niiden orjalliseen noudattamiseen tottuneella menee hetken aikaa tajuta tämä seikka. Tämä koskee lähes kaikkea, eikä pelkästään naisasioita. Toiset asiat ovat halvempia ja toiset kalliimpia.

Laitan nyt tähän esimerkin: Kaverin kanssa menimme hyvään musabaariin, jossa bändi soitti rankempaa jytää. Halusimme pullon vodkaa blandiksineen pöytään, ettei tarvitse koko ajan tilailla ja venailla juomia. Baarissa ei ollut sopivaa pulloa, joten paikan manageri ehdotti, että kävisimme tarjoilijan kanssa hakemassa nurkan takana olevasta 7-11 myymälästä sopivan pullon.

Haimme pullon ja baarille tietysti annoimme pienen korvauksen. Tarjoilija kävi tekemässä uudet drinksut aina kun lasi alkoi näyttämään tyhjältä.

Baarin bändi soitti tippiä vastaan toivomiasi kappaleita ja asiakkaat voivat myös itse hypätä kitaran varteen sopivaa korvausta vastaan.

Thaimaassa elämä on helppoa kunhan vaan on rahaa taskussa.
 

Kuoppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Täytyy nyt itekki tulla tänne avautumaan. Avautumaan siis siltä kannalta että kerranki tuntuu että asiat menee hyvin, liian hyvin. Koko ajan odottaa vaan että kohta paska lävähtää tuulettimeen.

Pari vuotta oon koittanu löytää edes jonki näköstä toimintaa naisrintamalle, mutta melko hiljaista on ollut. Ikinä muutenkaan oo mikään naistenmies ollu ja tuntunutki että kauniimman sukupuolen edustajat lähinnä kiertäneet mahdollisimman kaukaa meikän. Jokseenkin tullut taas todettua toi parisuhderintamalla vellova ulkonäkökeskeisyys. Pari vuotta sitte olin ylipainoinen ja muutenkaan en ulkonäöstäni huolta pitänyt ja nyt kun alkanut liikkua paljon ja huolehtimaan ulkonäöstä on alkanut tapahtua. Itseluottamus noussut yllättävänkin paljon kun alkaa huomaamaan että alkaa saamaan huomiota myös vastakkaiselta sukupuolelta.

Syksyllä tapasin yhden tosi mukavan tapauksen baarissa ja sitä lähtien aina sananen vaihdettu ku nähty. Nyt ei vähään aikaan oltu nähty ja ku sen verran munaton tapaus olen ollut että aikasemmin en numeroa saanut aikaiseksi kysyä, pelkäsin että josko hän olisi jo täysin unohtanut. Ei kuitenkaan ollut, onneksi. Tänä vkl sain kyseisen tapauksen puhelinnumeron ja kyllähän sielä kiinnostusta olisi nähdä. Itselle tuli jopa ylätyksenä kuinka paljo on ilmeisessti seurannut meikäläistä. Tosin nyt ku ajattelee niin itekki melko sokea ollut melko suorillekin aloitteille. Hieman vaan rajottaa ku itte asuu eri kaupungis ja tuppaa naikkonen tehdä töitä vkl.

Ennen joulua taas tapasin toisen mukavan naikkosen. Nyt on muutamia kuukausia viestitelty melko aktiivisesti ja koitettu tavatakki aina silloin tällöin. Hieman vaan omaan makuun vähälle on tapaamiset jääneet kun itsellä vkl tuppaa olemaan paljo töitä/muuta menoa ja molemat tykkäävät liikkua paljon niin harrastuksien takia sopivaa aikaa saa etsiä melko kauan. Ja etenki naikkoselle tuntuu olevan treenit melkonen henkireikä joita ei mieluusti halua skipata. Itte oon nyt alkanu enemmänki ehdotteleen kaikennäköstä että sais vähä useemin nähtyä.

Ja sitte tämä viimesin tapaus. Baaris jälleen tapasin meko timmis kunnos olevan parikymppisen naikkosen. Omaan silmään aivan täydellinen pakkaus, todella villi ja vapaa luonne ja ulkonäöltään juuri omaan silmään täydellinen. Ekaa kertaa sen kaverikortin sijaan sain panokaverikortin. En muuten ajatellu olla käyttämättä. Vielä ku tuntu olevan yhtä kiero ja likanen huumori ku meikällä ja liikkuu samalla seudulla melko paljon niin mikä ettei. Ihme ku en oo aiemmin kyseiseen naiseen törmänny.

Muutenki aina ku iltaa ollaan käyty baaris viettämäs viime aikoina niin ei oo itte tarvinnu paljookaan alotteita tehdä vaan jostaki jotenki aina joku kiinnostuu sen verta että yksin ei tartte olla. Jotku voi tuomita mut että tutustun pariinki naikkoseen samaan aikaan, mutta kenenkään kanssa ei olla kuitenkaan missään seurusteluvaihessa vaan sellasta jutustelu/tutustumis juttua enemmänki.

Eipä tässä mitään pointtia ollu, kuhan avauduin. Johonki oli pakko purkaa kaikke mitä nyt viime aikoina on tapahtunu.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä tässä mitään pointtia ollu, kuhan avauduin. Johonki oli pakko purkaa kaikke mitä nyt viime aikoina on tapahtunu.

Tässä oli hyvinkin paljon pointtia ja hyvä esimerkki siitä, miten aktiivisella otteella ja omilla valinnoilla pystyy vaikuttamaan näihinkin asioihin hyvin paljon. Hieno tarina siitä, miten joku pystyy muuttamaan itseään haluamaansa suuntaan ja ilmeisesti vielä niin, että ei tarvitse esittää tai muuttua sisimmässään miksikään toiseksi, vaan voi edelleen olla oma itsensä, vaikka tietyt aiemmin kaivelleet puutteet saisikin fiksattua kuntoon. Itsetunnostahan nämä asiat ovat hyvin paljon kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten tulisi tässä tilanteessa toimia? Tykkään nykyisestä parisuhteesta, enkä haluaisi siitä luopua, mutta mieltä painaa ja askarruttaa yo. ongelmat.

Olet vähän vainoharhainen tuon naisen käyttäytymisen suhteen, joten yksi ratkaisu voisi olla että otat rauhallisemmin ja et kuumotu noin mitättömistä asioista. Siis ei lähetä sulle tekstiviestiä välttämättä heti? En edes tiennyt tuollaisesta "säännöstä" jossa viestiin tulisi vastata välittömästi tai ilmoittaa jos se on mahdotonta.
Toinen vaihtoehto on se että et enää lähetä viestejä vaan soitat kyseiselle naiselle jos on asiaa, ei pääse yllättäen suihkuun tai rattiin kesken tiiviin keskustelun.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoitin sillä esimerkillä sitä, että hän tiedostaa huomionkipeyteni sekä mustasukkaisuuteni niin silti toimii oman päänsä mukaan, huomioimatta em. ongelmiani. Olen tosiaan hiljalleen oppinut pitämään pääni kylmänä varsinkin kun kyseessä tosiaan on mitättömiä asioita. Toivoisin kuitenkin hänen ymmärtävän tulla vastaan näissä asioissa.

Kyllä hän saattaa asian ymmärtää, mutta tuskin jatkuvasti osaa miettiä asiaa sinun fiiliksien kautta. Eli tätä asiaa ei oikein muut voi korjata kuin sinä itse, ei siitä mitään tule että toinen osapuoli joutuu tulemaan aina vastaan ja miettimään tilanteita liian kompleksisti omiin tapoihinsa nähden.

Mustasukkaisuus on inha piru kyllä, ratkaisuna on joku "luottamaan oppiminen" mutta en tiedä voiko sitä niin vain opetella.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tarkoitin sillä esimerkillä sitä, että hän tiedostaa huomionkipeyteni sekä mustasukkaisuuteni niin silti toimii oman päänsä mukaan, huomioimatta em. ongelmiani.

Mustasukkaisuus ja epävarmuus ovat normaaleja varsinkin tuoreessa suhteessa, mutta tuollainen kyttääminen enää ei - etenkään kun kertomasi perusteella hän ei ole jo heti kalkkiviivoilla käynyt vieraissa tai muuten pettänyt luottamustasi dramaattisella tavalla. On normaalia ihmetellä, jos viesteihin ei vastata koko päivänä, mutta ei ole normaalia hermostua, jos viestiin ei vastata viidessä minuutissa.

Ymmärrän hyvin, että naisesi ei halua eikä hänen pidäkään lähteä mukaan tällaiseen pelleilyyn. Toisen puutteet ja heikkoudet ja epävarmuudet on hyvä huomioida, mutta jossain menee myös raja. On ihan kohtuutonta odottaa jonkun erikseen ilmoittavan, että menen nyt suihkuun tai ajan nyt kaverille, voin vastata tekstareihin jälleen klo 9.58:47.

Ja puoli vuotta muuten menee vaikka päällään seisten. Ihmiset odottavat toisiaan paljon pidempiäkin aikoja, jopa turhaan.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Tarkoitin sillä esimerkillä sitä, että hän tiedostaa huomionkipeyteni sekä mustasukkaisuuteni niin silti toimii oman päänsä mukaan, huomioimatta em. ongelmiani. Olen tosiaan hiljalleen oppinut pitämään pääni kylmänä varsinkin kun kyseessä tosiaan on mitättömiä asioita. Toivoisin kuitenkin hänen ymmärtävän tulla vastaan näissä asioissa.

Mä olen oppinut naisista sen verran, että naiselle lähes varmin turn-off kaikella tavalla on miehen epävarma (sisältää nimenomaan huomionkipeyden&mustasukkaisuuden) käytös.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ja kannattaa muistaa ettei kaikki ihmiset edes tykkää keskustella tekstiviestein. Mua ainakin vituttaa suunnattomasti jos pitää jotain vähänkin pidempää/mutkikkaampaa asiaa käydä viestein läpi. Toki suhteen alkuvaiheessa haluaa olla jatkuvasti toisen kanssa, eikä etäsuhde varsinaisesti helpota asiaan, mutta kannattaa tosiaan vähän rauhoittaa tilannetta. On ihan ok kertoa että on ikävä, mutta ei kannatta tehdä asiasta isompaa numeroa jos tyttö vastaa tunnin viiveellä :)

Sopikaa tytön kanssa pari kertaa viikossa aika, jolloin soitatte ja puhutte puhelimessa ilman mitään häiriötekijöitä. Tai juttelette facebookissa. Ihan mitä tahansa, kunhan joku aika on varattu teidän kahden kommunikointiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös