Naisasiat

  • 7 504 275
  • 26 557

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Naiset ja varatut miehet on kumma juttu. Tuntuu, että olisi jos jonkinlaista tarjousta ja pitkää katsetta tarjolla nyt kun ei pysty. Ehkä se johtuu siitä, että koko hommaan saa jonkinlaisen henkisen yliotteen, kun ei ole tarvetta.

Sama huomattu täällä. Heti kun Facebookin relationship status muuttui niin tuli kahdelta eri naiselta, toiselta Facebookissa ja toiselta tekstiviestillä, kyselyä mitä teen viikonloppuna. Mitä helvettiä? Onko se jotain huvia heille että sinkkuna ei anneta, mutta sitten kun on parisuhteessa niin aletaan kiusaamaan?
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaapas kokeneemmat nettideittailijat, että miten olette tehneet kun naisia on ollut useampi tarjoamassa seuraansa, mutta yksi on muita kiinnostavampi?

Oletteko käyneet tapailemassa useampaa naista rinnakkain vai lyöttekö kaiken sen yhden kortin varaan? Itseäni vähän tökkii se, kun en vain oikein pysty olemaan yhtä kiinnostunut muista kuin tästä yhdestä tapauksesta, vaikkei kaikissa niissä muissa ainakaan "paperilla" sen kummempaa vikaa ole.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä mulla oli suunnitelmissakin hoitaa homma HETI tanssien jälkeen, mutta jännitys vei (taas) voiton. FB:ssä tuli juteltua hänen kanssaan satunnaisesti, mutta ajatuksen tasolle jäi se ulospyytäminen sielläkin.

Viime keväänä ajauduimme muutamalle samalle kurssille. Tottakai hakeuduimme vierekkäin istumaan. Lainasin myös hänelle omia koulukirjojani kyseisillä kursseilla. Muutamaan otteeseen sitten oli vihkoon ilmestynyt tekstejä "olet ihq t. XXXX" tai jotain sen suuntaista, tiedä sitten mitä meinasi.....

Kesäloman alettua meni muutama päivä, ja fb:ssä hän kysyi puhelinnumeroani, ja sanoi että "ilmoita joskus, jos sulla on tylsää kesän aikana, nii ois kiva nähä suaki!". Kyllä tapasimmekin, kävimme jäätelöllä. Kaikki voi arvata sen, että miten nämä "treffit" meni. Relaaminen, ja omana itsenä oleminen oli suorastaan mahdoton ajatus. Normaalisti pystyn heittämään ihan jotain juttua, mutta pää löi aivan tyhjää, sanaa saanut suustani sanotuksi......



Nykyään koulussa katson häntä AINA silmiin ja aina saan vastauksen, ja se on silmiin katsominen. En mitään muuta. Tosin sekin saa minut hyvälle tuulelle.


Tämä poika haluaisi niin paljon enemmän, mutta kaatuu omaan paskahousumaisuuteensa.....


Etiäppäin, ei ole paljoakaan vaihtoehtoja.

Jos tämä tyttö oikeasti tuntuu kolahtavan noin kovaa, niin mikset vaikka laita facessa kuten täälläkin on ehdotettu viestiä tyyliin leffaan lähdöstä tai jotain muuta. Älä kuitenkaan soperra mitään mistään rakastuneena olosta. Sillä vastaus voi olla mitä tahansa kiinnostuksesta aina siihen, että hän on jo varattu. Sillä jos kyseessä on oikeasti sopiva tapaus niin ei tule menemään pitkään, kun joku muu hänet nappaa. Siinä on sitten kivaa jälkeenpäin miettiä, että olishan se ollut kivaa... Nostat päätä pystyyn, kirjaudut faceen heti kun luet tämän viestin röyhistät rintaasi ja sen puolen minuutin ajan kun kirjoitat viestiä ajattelet olevasi cool. Sen jälkeen voit taas vaipua itsesääliin jos huvittaa. Todennäköisesti ei huvita koska oli vastaus mikä tahansa niin voit ainakin ylpeänä katsella itseäsi ja todeta, että sinussa oli miestä tekemään jotain mitä et kuvitellut pystyväsi tekemään.
 
Viimeksi muokattu:

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Sellasta tässä mietistkelin, kun olin klubilla kaverin kanssa ja juttelimme katsekontaktin saamisesta naiselta. Ihan mielenkiinnosta haluan kysellä palstaveljiltä, että onko teillä tarve saada naiselta katsekontakti, jotta tutustuminen olisi mielekkäämpää, vai voitteko mennä ihan suoraan juttelemaan ilman mitään signaalia naiselta? Ja naisetkin voivat vastata, että odotatteko te kundia, joka sattuu tulemaan juttelemaan, vai onko teilläkin sitä, että haetaan katseella se kiinnostava kohde?

Kysymykset on kieltämättä vähän hassuja, koska kyllä minä sen verran tajuan silmäpelistä, ja että se on kaikin puolin silloin helpompaa tutustua ihmisiin. Mutta lähinnä kiinnostaa eroavaisuudet miehen ja naisen välillä, että onko naisilla sinänsä väliä onko jonkun kanssa silmäpeliä?

Itsellä on klubilla vähän tätä ongelmaa, etten lähesty naista, ellen saa katsekontaktia. Grindaus tanssilattialla kun ei vaan ole minun juttu. Se on vaan jännä kun arkisemmissa tilanteissa, esimerkiksi kun tapaa vaikkapa uusia opiskelijoita yliopistossa, tai jonkun muun harrastuksen lomassa uusia ihmisiä, heihin tutustuminen on paljon helpompaa, vaikka en mitään katsekontaktia alkuun saisikaan. Olenkin miettinyt, että mikä siitä klubitilanteesta tekee niin erilaisen, ettei tutustu ihmisiin samalla tavalla.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kertokaapas kokeneemmat nettideittailijat, että miten olette tehneet kun naisia on ollut useampi tarjoamassa seuraansa, mutta yksi on muita kiinnostavampi?

Oletteko käyneet tapailemassa useampaa naista rinnakkain vai lyöttekö kaiken sen yhden kortin varaan? Itseäni vähän tökkii se, kun en vain oikein pysty olemaan yhtä kiinnostunut muista kuin tästä yhdestä tapauksesta, vaikkei kaikissa niissä muissa ainakaan "paperilla" sen kummempaa vikaa ole.

Sehän riippuu tietenkin ihmisestä, miten nämä asiat haluaa hoitaa. Itse olen toki tapaillut monia naisia samaan aikaan, mutta muutaman kerran kun on osunut kohdalle kuvailemasi tilanne niin olen kyllä keskittynyt täysillä siihen kiinnostavimpaan tapaukseen. Eipä näistä ole toistaiseksi kehittynyt puolta vuotta pidempiä suhteita, mutta on tässä vielä elämän verran aikaa.

Siinä vaiheessa jos/kun tulee todettua, ettei hommasta tullutkaan mitään tämän kiinnostavimman kanssa, niin sitä uutta seuraa löytyy joka tapauksessa (ehkä jopa näitä samoja ketkä nyt seuraansa tarjoavat).
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kertokaapas kokeneemmat nettideittailijat, että miten olette tehneet kun naisia on ollut useampi tarjoamassa seuraansa, mutta yksi on muita kiinnostavampi?

Oletteko käyneet tapailemassa useampaa naista rinnakkain vai lyöttekö kaiken sen yhden kortin varaan? Itseäni vähän tökkii se, kun en vain oikein pysty olemaan yhtä kiinnostunut muista kuin tästä yhdestä tapauksesta, vaikkei kaikissa niissä muissa ainakaan "paperilla" sen kummempaa vikaa ole.

Taitaa tuollainen pelaaminen olla luultua yleisempää ja entistä hyväksyttävämpää. Itse en ole moista harrastanut, koska olen aina halunnut antaa kaiken huomioni yhdelle. Toisaalta kiinnostaisi kokeilla. Seuraahan on monenlaista. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä vällyjen väliin.
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kertokaapas kokeneemmat nettideittailijat, että miten olette tehneet kun naisia on ollut useampi tarjoamassa seuraansa, mutta yksi on muita kiinnostavampi?

Oletteko käyneet tapailemassa useampaa naista rinnakkain vai lyöttekö kaiken sen yhden kortin varaan? Itseäni vähän tökkii se, kun en vain oikein pysty olemaan yhtä kiinnostunut muista kuin tästä yhdestä tapauksesta, vaikkei kaikissa niissä muissa ainakaan "paperilla" sen kummempaa vikaa ole.

Tapaat kaikki kerran ja mietit sitten kuka menee jatkoon. Ihmisistä ei kannata vetää liikaa johtopäätöksiä kirjoittelun perusteella ja ties mitä menetät, jos lyöt all-in sen yhden varaan. Tuota ei vois edes pelaamiseksi laskea, jos vain kerran deittaat kaikkia, jos moraali on ongelma.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Tervehdys palstaveljille.

Kirjoittelen hetken tauon jälkeen tänne. Omasta erosta on nyt noin kuukausi, ja alan olemaan jo hyvässä kondiksessa ja elämä on lähtenyt taas käyntiin. Kotiuduin tammikuun alussa intistä, ja aloitin duunin heti seuraavalla viikolla. Ensimmäinen viikko duunissa meni miten meni, kun ajatukset oli vieläkin kaikessa tapahtuneessa ja exässä, mutta koen olevani jo melko yli hänestä, mistä olenkin itsestäni helvetin ylpeä. Toki hän kummittelee vieläkin ajoittain mun ajatuksissa. Ajoittain tulee niitä heikkoja hetkiä, jolloin ikävä iskee toden teolla. Ne hetket on onneksi vähentyneet, ja jotkut jutut, jotka aikaisemmin muistutti kivualiaasti hänestä, eivät enää aiheuta pistoja sydämessä tai muuta vastaavaa. En ole kuullut hänestä ja hänen tekemisistään mitään. Täytyy tunnustaa, että ajoittain tulee pohdittua mitenköhän hän mahtaa pärjäillä ym. mutta aina tajuan sen, että hänelle tämä kaikki oli varmasti helpompaa, ja hän on mennyt nopeammin eteenpäin kuin allekirjoittanut.

Helvetinmoisia valaistumisen kokemuksia tässä prosessin aikana on saanut kokea, etunenässä liittyen omaan toimintaan. Mä tein itsestäni meidän viimeisinä aikoina niin heikon ja riippuvaisen hänestä, että näin jälkikäteen kummastelen, miten en nähnyt sitä silloin mihin olin itseäni ajamassa. Olin kadottamassa viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet roikkumalla hänessä kuin takiainen ja yrittämällä kaikin keinoin muuttaa hänen mielensä. Ja juuri se mielestäni etäännytti exäni minusta entisestään. Naisethan arvostavat tunnetusti miehissä itseluottamusta. Ja osoittiko toimintani itseluottamusta ja -kunnioitusta? No, ei nyt varmaan hirveästi. Mitenköhän mulla skulaisi nyt, jos olisin vieläkin exäni kanssa? En halua ajatellakaan ajatusta, koska voisin olla aika heikossa hapessa henkisesti, enkä itse tajuaisi sitä rakkauden sokaisemana. Kaiketi muutos ja ero ahdisti minua niin paljon, etten voinut ajatella asioita järkevästi. Olen myös hiffannut paljon asioita, joista allekirjoittaneen tulisi oppia tulevia vastaavanlaisia seikkailuja ajatellen, niitä enempää erittelemättä tänne.

Ehkä se hienoin juttu tässä tilanteessa on se, että nyt olen jälleen oman elämäni herra, ja voin toteuttaa itseäni 110 lasissa. On ollut kiva tavata uusia naisia täysin ilman estoja, vaikka yksi kehno kokemus mahtuukin joukkoon. Se tulikin noissa TJ0-pippaloissa, jolloin törmäsin yhteen naispuoliseen tuttuuni baarissa, joka oli (kuten minäkin) aikalailla pelti kiinni. No, siinä juteltiin (tarkempia teemoja en oikein muista) mukafilosofista paskaa parisuhteesta ja eroamisesta ym. ja tuntui selkeästi lämpenevän mulle. Hän oli itsekin käynyt samankaltaisen eron läpi pari kuukautta aikaisemmin. Siinä sitten tanssilattialla tehtiin lähempää tuttavuutta melkoinen tovi. Lähdin sitten hakemaan juomista, ja yllätykseksi huomasin tämän vaihtaneen seuraansa mun inttikaveriin. Farssihan päättyi siten, että nainen lähti sen matkaan ja allekirjoittanut lensi pihalle koko klubilta typerän perseilyn jälkeen. Tuolloin oli liian aikaista, kun en vielä ollut yli mun exästä. Onneksi vastapainoksi on tullut myös hyviä kokemuksia. Yhden duunikaverin kanssa olen hieman koodaillut ja käynyt ruokatauolla kahvilla, ja tällä viikolla olisi tarkoitus käydä tsekkaamassa Django Unchained. Hän itsekin diggaa Tarantinon leffoista (me gusta!) ja vaikuttaa muutenkin hyvältä tyypiltä ja on muodollisestikin ihan pätevä. Mutta tällä hetkellä hän tuntuu enemmänkin kaverilta kuin potentiaaliselta... no, tiedätte miltä. Yhden gimman tapasin myös salilla viime viikolla ja tänään juteltiin hieman small talkia yhden treenin jälkeen. Ei numeroita vaihettu tai mitään, mutta katsoo nyt, jos hieman enemmän saisi kontaktia siihen. Ensivaikutelma oli kuitenkin selkeästi enemmän kiinnostusta herättävä kuin tuo duunikaverin vastaava. En nyt hae kuitenkaan mitään hirveän kestävää juttua, enemmänkin vain tuttavuuksia, kun on tuo muuttokin edessä syksyllä uudelle paikkakunnalle.

Parisuhteen loppuaikoina jumiuduin typerään ajatukseen, etten voi kokea olevani onnellinen muuten kuin hänen seurassaan, ja esim. kun vietin jätkäseurueessa iltaa, mietin vain huomista, jolloin olisin hänen kanssaan, enkä pystynyt nauttimaan illasta. Nyt on ollut enemmän aikaa viettää aikaa ystävienkin parissa ja mystisesti heidän seuransa tuntuu jälleen yhtä loistavalta kuin joskus aikaisemmin, ennen kuin parisuhteeni alkoi hajoilemaan käsiin. Yksinkertaistetusti olen onnellisempi nyt kuin kuukausiin, joka tuntuu uskomattomalta todeta tässä tilanteessa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tervehdys palstaveljille.

Kirjoittelen hetken tauon jälkeen tänne. Omasta erosta on nyt noin kuukausi, ja alan olemaan jo hyvässä kondiksessa ja elämä on lähtenyt taas käyntiin. Kotiuduin tammikuun alussa intistä, ja aloitin duunin heti seuraavalla viikolla. Ensimmäinen viikko duunissa meni miten meni, kun ajatukset oli vieläkin kaikessa tapahtuneessa ja exässä, mutta koen olevani jo melko yli hänestä, mistä olenkin itsestäni helvetin ylpeä. Toki hän kummittelee vieläkin ajoittain mun ajatuksissa. Ajoittain tulee niitä heikkoja hetkiä, jolloin ikävä iskee toden teolla. Ne hetket on onneksi vähentyneet, ja jotkut jutut, jotka aikaisemmin muistutti kivualiaasti hänestä, eivät enää aiheuta pistoja sydämessä tai muuta vastaavaa. En ole kuullut hänestä ja hänen tekemisistään mitään. Täytyy tunnustaa, että ajoittain tulee pohdittua mitenköhän hän mahtaa pärjäillä ym. mutta aina tajuan sen, että hänelle tämä kaikki oli varmasti helpompaa, ja hän on mennyt nopeammin eteenpäin kuin allekirjoittanut.
Heti ensimmäinen luku kirjoituksestasi paljastaa, että et todellakaan ole vielä päässyt hänestä yli. Prosessisi on hyvässä vauhdissa, mutta vasta puolivälissä. Olet päässyt jo shokin ja kieltämisen yli. Nyt olet prosessoimassa mennyttä suhdettasi ja sen jälkeen tulee hyväksyntä. Hyväksynnän jälkeen tulee vasta se aika jolloin prosessi on ohi ja voit jatkaa elämääsi täysipainoisesti. Älä kuitenkaan missään nimessä kiirehdi, sillä se vain loppujen lopuksi hidastaa prosessiasi. Suosittelen kuitenkin ettet lähtisi mitään uusia tunteita kehittelemään jotain uutta naista kohtaan vielä tässä vaiheessa, kun selkeästi et ole vielä käynyt prosessia läpi. Trust me, I've been there and made that mistake, kuten jossain jenkkileffoissakin varmaan sanottaisiin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suosittelen kuitenkin ettet lähtisi mitään uusia tunteita kehittelemään jotain uutta naista kohtaan vielä tässä vaiheessa, kun selkeästi et ole vielä käynyt prosessia läpi. Trust me, I've been there and made that mistake, kuten jossain jenkkileffoissakin varmaan sanottaisiin.

En ihan ole tätä mieltä itse. Uusia naisia kannattaa ottaa kierrokseen, jos sille tuntuu, koska saattavat käydä eräänlaisena terapiana. En nyt tarkoita että äkkipikaiset yhdenyönjutut suoranaisesti nopeuttaisi tuota prosessia, mutta naisten seura ainakin aikoinaan omalla kohdallani nopeutti tuota henkistä paranemista suuresti. Se on sitten sillä hetkellä eteen tuleva onglema tai "ongelma", mikäli jotain tunteitakin kehittää jotain tiettyä naista kohtaan, mutta ei niin pitkälle pidä suunnitella. Yhtäkkiä pintaan pulpahtavat uudet tunteet saattavat nekin tehdä hyvää. Parasta on, kun spontaanisti painaa menemään, eikä liikoja pelkää tai suunnittele. Silloin ryssimisen pelko ja turha kengän puristaminenkin pysyvät poissa.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Heti ensimmäinen luku kirjoituksestasi paljastaa, että et todellakaan ole vielä päässyt hänestä yli. Prosessisi on hyvässä vauhdissa, mutta vasta puolivälissä. Olet päässyt jo shokin ja kieltämisen yli. Nyt olet prosessoimassa mennyttä suhdettasi ja sen jälkeen tulee hyväksyntä. Hyväksynnän jälkeen tulee vasta se aika jolloin prosessi on ohi ja voit jatkaa elämääsi täysipainoisesti. Älä kuitenkaan missään nimessä kiirehdi, sillä se vain loppujen lopuksi hidastaa prosessiasi. Suosittelen kuitenkin ettet lähtisi mitään uusia tunteita kehittelemään jotain uutta naista kohtaan vielä tässä vaiheessa, kun selkeästi et ole vielä käynyt prosessia läpi. Trust me, I've been there and made that mistake, kuten jossain jenkkileffoissakin varmaan sanottaisiin.
Viestini pointtina olikin herättää palstaveljissä omia mielipiteitä mun tilanteesta. Painotankin sanaa "melko" kun sanon, että olen melko yli hänestä. Prosessi on vielä kesken, ja ei ehkä ole vielä järkeä ryntäillä uusiin vakaviin kuvioihin. Scissorsin ajatukset kiteyttää melko hyvin omat teesini tähän tilanteeseen. Kuten sanoin aikaisemmassa viestissä, en ole mitään vakavaa ajatellut näiden kahden suhteen, silkkaa spontaania hauskanpitoa vain. Ja omalle hyvinvoinnille mun mielestä tämä on paras tapa jatkaa eteenpäin.
 

scholl

Jäsen
Minusta tuntuu, että monesti nämä naisasiat ovat jotenkin toivotaan, toivotaan touhua tai jopa haihattelua, jossa ollaan täysin väärän henkilön kanssa liikenteessä ja annetaan kaiken lisäksi kaikki valtit sille vastapuolelle. Suosittelen kyllä vakavasti jonkunlaisen algoritmin hyväksikäyttämistä. Olen miettinyt sitä, että jos saisin todella laadukkaan, loppuun asti mietityn kysymyslomakkeen aikaiseksi ja saisin mietittyä painotukset kohdalleen niin kun pitäisin kirjallisia kokeita niin löytyisi paljon pätevämmin oikeat naiset kuin mitä yksikään ihminen pystyy itse löytämään. Eli siis puhtaasti lasketaan kuka on paras tyyppi ja sillä sipuli. Juuri painotukset ovat tärkeitä. Esim. jos ei ole opiskellut kauppakorkeakoulussa, saa niin paljon miinuspisteitä, ettei voi enää päästä jatkoon, vaikka muut kysymykset menisivät kuinka hyvin. Silloin poissuljetaan sellaiset tyypit, jotka ovat periaatteessa ihan ok, mutta joiden pässiys ärsyttää, ts. liian suuret kulttuurierot.
 
Esim. jos ei ole opiskellut kauppakorkeakoulussa, saa niin paljon miinuspisteitä, ettei voi enää päästä jatkoon, vaikka muut kysymykset menisivät kuinka hyvin. Silloin poissuljetaan sellaiset tyypit, jotka ovat periaatteessa ihan ok, mutta joiden pässiys ärsyttää, ts. liian suuret kulttuurierot.

Ettei se nyt kuitenkin menisi niin, että oikiksen tai lääkiksen käyneet naiset ovat vähän liian älykkäitä sinulle? Kauppakorkea kun taitaa olla melkoista puuhastelua noihin verrattuna.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viimeiset pari viikkoa naisasiat ovat olleet kunnossa - Pattayalla.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeiset pari viikkoa naisasiat ovat olleet kunnossa - Pattayalla.
Siinä pysyy samalla raha-asiatkin kunnossa.
Kuten me miehet hyvin tiedämme, maksulliset naiset tulevat halvemmaksi kuin tyttöystävät.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Siinä pysyy samalla raha-asiatkin kunnossa.
Kuten me miehet hyvin tiedämme, maksulliset naiset tulevat halvemmaksi kuin tyttöystävät.

Sinä sen sanoit ja minä vielä lisään sen faktan että maksullisilla naisilla särkee pää paljon harvemmin kun niille ehdottaa petipuuhia.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...Lähdin sitten hakemaan juomista, ja yllätykseksi huomasin tämän vaihtaneen seuraansa mun inttikaveriin. Farssihan päättyi siten, että nainen lähti sen matkaan...

Voi ei, nimim. HIFK:n tunnetuksi tekemä, legendaarinen naistenmies, inttikaveri on taas kuvioissa mukana.

Sori, oli pakko.
 
K

kiwipilot

Olen miettinyt sitä, että jos saisin todella laadukkaan, loppuun asti mietityn kysymyslomakkeen aikaiseksi ja saisin mietittyä painotukset kohdalleen niin...

...et edelleenkään saisi pillua, vaan jatkaisit muka-analyyttistä pohdintaasi ketjussa varmistaen samalla asemasi threadin kruunaamattomana viestikuninkaana.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen miettinyt sitä, että jos saisin todella laadukkaan, loppuun asti mietityn kysymyslomakkeen aikaiseksi ja saisin mietittyä painotukset kohdalleen niin kun pitäisin kirjallisia kokeita niin löytyisi paljon pätevämmin oikeat naiset kuin mitä yksikään ihminen pystyy itse löytämään. Eli siis puhtaasti lasketaan kuka on paras tyyppi ja sillä sipuli.
Oikeilla kysymyksillä saataisiin oikea tyyppi mihin? Ymmärtääkseni et halua lapsia etkä oikein seurustelusuhdettakaan. Seksin kanssakin on vähän niin ja näin. Naiset roikkuvat puntissa, mutta ei vaan nappaa (kummallisesti mieskuntoaan ja markkinavetovoimaansa esittelevät miehet rehentelevät yleensä panojensa määrällä, ei sillä kuinka monelle sutturalle on tullut annettua pakit). Lisäksi naisilla on geneettinen erityispiirre, siis kusettaminen. "Se on kromosomeissa" vai miten sen epäilyksesi asiasta ilmaisitkaan? Mihin sinä ylipäätään tarvitset niitä naisia? Kaljaseuraksi? Ymmärrykseni mukaan olet tässäkin asiassa rankannut miehet paremmin asiaan soveltuviksi. Kilpaseuraksi urheilukentille? -Hmm... jos pituutta on sen 170 ja painoa 55kg, niin tavallaan ymmärrän, vaikka en ehkä kuitenkaan siten kuin sinä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Scholl etsii tälläistä vanhan ajan naista ilmeisesti. Pitää itsensä kauniina, myötäilee mielipiteitä, viihdyttää makuuhuoneen puolella, tekee ruuan ja pitää huushollin siistinä. Mutta ei turhaa valita jostain verhoista, ei raahaa jonnekkin kissan ristiäisiin yms. Eli kaikki hyvät puolet, ilman huonoja puolia. hmm, mistä tuollaisia saa?

Tuo painotus voi olla kyllä huono ajatus, ainakin jos painotus-erot ovat liian isot. Voi jäädä monta hyvää huomaamatta. Kauppiksessa olleet huhujen mukaan osaavat/ymmärtävät ihan koulutukseltaankin jakaa. Ja mitä se hyödyttää jos saat jonkun kauppiksen pimun, jonka pääaine on ollut markkinointi ja sivuaineena lisäksi jotain höttöä?
 
Viimeksi muokattu:

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ettei se nyt kuitenkin menisi niin, että oikiksen tai lääkiksen käyneet naiset ovat vähän liian älykkäitä sinulle? Kauppakorkea kun taitaa olla melkoista puuhastelua noihin verrattuna.
Ei kai tuossa älykkyydestä ollut kyse vaan siitä, että nuo oikis- ja lääkisläiset eivät olisi riittävän samalla aaltopituudella? Muistaisin muuten joskus lukeneeni, että lääkiksessä opiskelevat ovat keskimäärin paljon älykkäämpiä kuin oikiksessa opiskelevat. Kuulostaa järkevältä, koska eikös oikiksessa lähinnä opetella asioita ulkoa eli opiskelu on siltä osin lähellä ala-asteen tasoa? Eli siellä pärjää vähemmilläkin älyn lahjoilla kunhan istumalihaksia löytyy. Tuo tutkimus tosin taisi koskea amerikkalaisopiskelijoita, mutta tosiaan tulos kuulosti järkevältä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ei kai tuossa älykkyydestä ollut kyse vaan siitä, että nuo oikis- ja lääkisläiset eivät olisi riittävän samalla aaltopituudella? Muistaisin muuten joskus lukeneeni, että lääkiksessä opiskelevat ovat keskimäärin paljon älykkäämpiä kuin oikiksessa opiskelevat. Kuulostaa järkevältä, koska eikös oikiksessa lähinnä opetella asioita ulkoa eli opiskelu on siltä osin lähellä ala-asteen tasoa? Eli siellä pärjää vähemmilläkin älyn lahjoilla kunhan istumalihaksia löytyy. Tuo tutkimus tosin taisi koskea amerikkalaisopiskelijoita, mutta tosiaan tulos kuulosti järkevältä.

Se, että on älykäs koulutuksellisesti, ei takaa sosiaalista älykkyyttä. Ts. mittavissa oleva ÄO ei ole suoraan verrannollinen siihen, kuinka mukava ja miellyttävä ihminen on sosiaalisesti. Monet lääkäksissä tai oikiksessa opiskelevat voivat olla kyvyttömiä a) luomaan ihmisuhteita ja b) pitämään niitä yllä avioliiton tms. kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös