Naisasiat

  • 7 519 430
  • 26 580

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Aina kannattaa kostaa jos se on mahdollista. Toki voi olla ovimattona "minä en alennu, asiallista kieltä, anna kakkua anna sakkoa". Mutta oikea mies kostaisi! Panisi ja sen jälkeen kertoisi uudelle miehelle!
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aina kannattaa kostaa jos se on mahdollista. Toki voi olla ovimattona "minä en alennu, asiallista kieltä, anna kakkua anna sakkoa". Mutta oikea mies kostaisi! Panisi ja sen jälkeen kertoisi uudelle miehelle!

Tai panisi sitä äijää ja kertoisi sille exälle, loppuen lopuksi kaikkia vituttaisi..

Eiköhän Killeri tehnyt täysin oikean päätöksen. Työkaverilla oli vähän samanlainen tilanne, kun sen eukko petti ja kaveri sitten otti eron. Eron jälkeen kaverini jäi kuitenkin panokaveriksi. Vaikka kaveri kovin väitti, ettei tunteita ole ja että on ihan hauskaa, niin silti sitä miehen riutumista oli surullista seurata. Onneksi tää eukko päätti sitten paneskella kaverini bestiksen kanssa, niin kaverinikin vihdoin tuli jotenkin järkiinsä.


Joku ihmetteli että miksi tyttöystävä ja vaimo on niin eri asia, niin onhan se tyttöystävän vaimoksi tekeminen valtaosalle hyvin suuri kynnys. Aika harva menee naimisiin muuten vaan, vaan yleensä luotetaan siihen "kunnes kuolema meidät erottaa" -lupaukseen.
Itsellä ainakin sekoaisi pää, jos ajautuisin Killerin tilanteeseen ja päättäisin vielä panna ex-vaimoa, oli sitten kyse kiusanteosta tai ei.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsesrä ainakin vielä tuntuu, että päätös oli oikea. Koston tuoma mielihyvä olisi luultavasti ollut hetkellistä eikä siitä hyvää olisi kenellekään seurannut. Näillä mennään ja elämä jatkuu.
 

scholl

Jäsen
Aina kannattaa kostaa jos se on mahdollista. Toki voi olla ovimattona "minä en alennu, asiallista kieltä, anna kakkua anna sakkoa". Mutta oikea mies kostaisi! Panisi ja sen jälkeen kertoisi uudelle miehelle!

Itse en panisi. Ei se mikään kosto ole, että joutuu seksiä harrastamaan. Kosto on jotain, missä jollain on nenä kipeänä tms. Tänään olin hiihtämässä ja ylämäessä joku perinteisen hiihtäjä alko talloa mun suksien päälle. Se yritti estää ohituksen niin että talloi suksilla koko ajan mun suksien päälle ja hakkasi sauvalla mua jalkaan. En jaksanut jäädä siihen asiaa selvittämään, mutta jos olisin joskus asioinut Texasissa niin minulla olisi sellainen lamautin, jolla täräyttäisin tollaisen äijän ojaan lepäämään. Se olisi kosto. Siis esimerkkinä jollekin, joka ei tajua, mitä kostaminen on.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Koston tuoma mielihyvä olisi luultavasti ollut hetkellistä eikä siitä hyvää olisi kenellekään seurannut.

Käsittääkseni olisit tuolla kostolla tuottanut mielihyvää ex-muijalle joten parempi antaa sen ruikuttaa, reisille se uusi suhde on nähtävästi karahtanut ja se että mimmi vonkaa sua ja jää ilman, on riittävä kosto
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Itsesrä ainakin vielä tuntuu, että päätös oli oikea. Koston tuoma mielihyvä olisi luultavasti ollut hetkellistä eikä siitä hyvää olisi kenellekään seurannut. Näillä mennään ja elämä jatkuu.

Täältä ääni sille, että oikein teit. Kostamisen ja panemisen tuomat mieli- ja muut hyvät olisi kestäneet vain hetken, kun taas tuon päätöksen kanssa on helpompi jatkaa matkaa. Ja onhan sekin kosto tavallaan, että et antanut, vaikka toinen vonkasi. Asiaan liittyvien lasten kannalta ehdottomasti paras ratkaisu myös.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tämä on niitä hetkiä jolloin olen samaa mieltä Alamummon kanssa.

Jos joku ex tuli ovelleni kiemurtelemaan ja pyytämään panoa niin en todellakaan viitsisi alentua moiseen hommaan vaan tylysti jättäisin raapimaan ovenkarmeja. Vaikka kuinka olisin puutteessa niin en tällaisessa tilanteessa panokaveriksi ryhtyisi.

Paras "kosto" on se kun ei noteeraa näitä ruikuttajia laisinkaan. Sitähän ne haluavat, huomiota, mutta kun sitä huomioita ei anna niin se on niille kuin työntäisi puukkoa kylkiluiden väliin.

vlad.
Tuollaisen lahnan, joka kuvittelee miehen olevan hänen edessään automaattisesti polvillaan, pitää antaa maistaa omaa lääkettään. Esitetään kiinnostunutta sen houkutuksille ja sovitaan kuumista panosessioista. Sitten, kun muija makaa arpi auki sängyssä, mennään kylmän viileästi kattelemaan telkkarista jotain mahdollisimman kuivakkaa ohjelmaa. Tehdään lohnakkeelle selväksi, että paskinkin tv-ohjelma on kiinnostavampaa, kuin kevytkenkäisen exän puikottaminen. Muijaa varmaan vituttaa, eipä tuollaisten tunteita kannata pehemmin murehtia.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse en panisi. Ei se mikään kosto ole, että joutuu seksiä harrastamaan.
Ethän sinä muutenkaan pane, oli ilmassa kostoa tai ei. Harva pirkko nykypäivänä edes miettii haavan vilauttamista luurangonlaihalle alle 175 senttiselle kaverille oli tämä pukeutunut pinkkeihin speedoihin tai ei.
No Bernie Ecclestone on tietysti poikkeus mutta speedot puuttuvat häneltäkin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Täältä ääni sille, että oikein teit. Kostamisen ja panemisen tuomat mieli- ja muut hyvät olisi kestäneet vain hetken, kun taas tuon päätöksen kanssa on helpompi jatkaa matkaa. Ja onhan sekin kosto tavallaan, että et antanut, vaikka toinen vonkasi. Asiaan liittyvien lasten kannalta ehdottomasti paras ratkaisu myös.

Samaa mieltä. Tärkeintä on olla sinut itsensä ja valintojensa kanssa. Sitä paitsi kosto on parhaimmillaan tarjoiltuna kylmänä. Voimia.
 

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kylläpäs osaa olla taas ihmismieli ahdistunut ja mietteliäs. Seurustelua on nyt 10 kuukautta takana päin. Ei oltu nähty emännän kanssa taas viikkoon, koska asutaan eri osoitteissa ja välimatkaa on jonkin verran välissä. No, eilen tultuani naikkoseni luo, hän päätti heittää paskaa tuulettimeen ihan urakalla.

Oli kuulemma miettinyt asioita ja ehdotti, että pistettäisiin suhde tauolle toistaiseksi. Oli aikamoinen isku vasten kasvoja, kun luulin, että meillä menee hyvin. Tiedustelin syytä tähän ja hän kertoi, että olen liian kiltti. Siis mitä ihmettä? Haluaisi kuulemma tempperamenttisemman miehen jolla on enemmän särmää, joka ei olisi ihan noin kiltti. Pitäisiköhän tässä sitten mulkuksi ruveta? Meillä on reilun viikon päässä kallis lomareissu varattuna ja kysyin, että mites sen loman sitten käy. Ehdotti, että lähdetään sinne kavereina. No, voi vittu sentään!

Tästä suivaantuneena sanoin, että lähden takaisin kotiin, koska tänne on nyt turha jäädä. No, johan alkoi eukko vetämään sanoja takaisin ja halusi vielä keskustella jos tämä nyt tästä aukeaisi. Tilanne olikin illalla jo se, että eihän tässä mitään hätää ole ja jatketaan eteen päin...

Itsellä on kyllä aika ahdistunut ja neuvoton olo tällä hetkellä ja viime yö menikin sitten valvoessa, kun nämä asiat pyöri koko ajan päässä, enkä nyt oikein tiedä, että miten tässä pitäisi toimia. Omat tunteetkin meni ihan sekaisin...
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meillä on reilun viikon päässä kallis lomareissu varattuna ja kysyin, että mites sen loman sitten käy. Ehdotti, että lähdetään sinne kavereina. No, voi vittu sentään!

Tästä suivaantuneena sanoin, että lähden takaisin kotiin, koska tänne on nyt turha jäädä. No, johan alkoi eukko vetämään sanoja takaisin ja halusi vielä keskustella jos tämä nyt tästä aukeaisi. Tilanne olikin illalla jo se, että eihän tässä mitään hätää ole ja jatketaan eteen päin...

Kumpi maksaa matkan vai meneekö puoliksi?
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Oli kuulemma miettinyt asioita ja ehdotti, että pistettäisiin suhde tauolle toistaiseksi. Oli aikamoinen isku vasten kasvoja, kun luulin, että meillä menee hyvin. Tiedustelin syytä tähän ja hän kertoi, että olen liian kiltti. Siis mitä ihmettä? Haluaisi kuulemma tempperamenttisemman miehen jolla on enemmän särmää, joka ei olisi ihan noin kiltti. Pitäisiköhän tässä sitten mulkuksi ruveta? Meillä on reilun viikon päässä kallis lomareissu varattuna ja kysyin, että mites sen loman sitten käy. Ehdotti, että lähdetään sinne kavereina. No, voi vittu sentään!

Itsekin olen saanut kuulla jonkin verran tätä että olen liian kiltti ja vastaavasti naiset jotka ovat kiinnostuneet kertovat yhdeksi kiinnostuksensa syyksi sen että "olet niin kiltti ja mukava". Aina se vain jaksaa hämmästyttää. Ilmeisesti se että ei koe tarvetta käyttäytyä aggressiivisesti ja itsekkäästi muita ihmisiä kohtaan viestii jonkinlaista heikkoutta ja että ei osaa ajatella omaa etuaan. Täh.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Naiset haluaa vain kokeilla miten reagoit. Ihan sama oletko kiltti vai et.

Jos olet ilkeä, sinun pitäisi muka olla kiltti. Jos olet kiltti, sinun pitäisi olla muka ilkeä jne..

Siis ei ole mitään väliä mitä olet. Vain sillä on väliä miten reagoit näihin kokeiluihin. Nainen haluaa vain tietää miten käyttäydyt kun tulee "ongelmia", ennenkuin on valmis alkamaan kunnon suhteeseen. Tämähän on ihan järkeenkäypää.

Jos ei ongelmia tule itsestään, niitä tehdään väkisellä. Ottakaa nyt iisisti.
 

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsekin olen saanut kuulla jonkin verran tätä että olen liian kiltti ja vastaavasti naiset jotka ovat kiinnostuneet kertovat yhdeksi kiinnostuksensa syyksi sen että "olet niin kiltti ja mukava". Aina se vain jaksaa hämmästyttää. Ilmeisesti se että ei koe tarvetta käyttäytyä aggressiivisesti ja itsekkäästi muita ihmisiä kohtaan viestii jonkinlaista heikkoutta ja että ei osaa ajatella omaa etuaan. Täh.
Sehän tässä niin hämmästyttävää onkin, että ne muutamat kerrat, kun on toiminut itsekkäästi tai puhunut asioista suoraan johtaa aina riitelyyn. Niitä tilanteita taas haluaisin välttää, koska en itse ainakaan koe niitä riitatilanteita kovin mielekkäiksi.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ah ja voi. Ihmisluonto se ei muutu, ainakaan mitä tulee naisten ja miesten välisiin suhteisiin. Tämä "liian kiltti" -tematiikka on esiintynyt tässäkin ketjussa noin tuhat kertaa. Enkä tällä millään muotoa siis vähättele tuoreinta tapausta, vaan haluan enemmän tuoda esiin ilmiön universaalia luonnetta.

Tiivistäen kyse on siitä, että naiset haluavat jostain syystä tuntea "kesyttävänsä" hiukan arvaamattoman ja villin miehen. Jos on jo valmiiksi kiltti ja kesytetty, naiselle ei ole enää mitään "haastetta" ja suhde alkaa ahdistaa.

Täydellisen epäreilua niitä (meitä) kilttejä kohtaan, mutta minkäs teet. Lisätään nyt vielä yksi moneen kertaan todettu totuus: Noin 30-vuotiaana tuo kiltteyden problematiikka väistyy ja nimenomaan ne kiltit kelpaavat naisille. Syyn tähän turvallisuuden kaipuuseen voi jokainen itse päätellä biologiasta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos olet romanttinen, niin sinun ei pitäisi olla, jos et ole romanttinen, niin sinun pitäisi olla. Jos teet pitkää päivää + viikonloppuja, olet liian paljon töissä. Jos teet sen 37.5-40h viikossa, sinun pitäisi tienata enemmän (kuitenkin ilman että olisit enemmän töissä). Sinun pitäisi osata tehdä ruokaa, mutta ei liian hyvin jotta emäntä tuntee itsensä tarpeelliseksi. Kaikki rempat (kyseessä sitten pesukone, auto, talo tai naapurin kissa) kestävät liian kauan. Jos haluat viettää rauhallisen koti-illan olet tylsimys, jos haluat lähteä emännän kanssa viihteelle niin olet ikuinen "peter pan" joka ei suostu kantamaan vastuuta mistään.

Näin pääpiirteittäin. Aivan sama teetkö jotain vai oletko tekemättä, valituksia tulee. Joku sanoi että on helpompi pyytää anteeksi kuin pyytää lupa ja valituksia tulee aina, niin parempi olla tekemättä mitään ettei tee liian isoja virheitä
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Matka on jo maksettu puoliksi, eikä rahoja enää tässä vaiheessa saa takaisin.

Jotenkin tuntuu muijasi miettineen tätä sinun "vikaasi" pitempään ja halunnut päättää suhteen kanssasi. Naismaisesti myös ajatellut lomailun olevan ihan ok kaveripohjalta. Kun käsittääkseni kieltäydyit kaverilomailusta, vetänyt sanansa takaisin, jotta pääsee reissuun.

Loman jälkeen sama tilanne uudestaan edessä. Itse en lähtisi vaan lahjoittaisin oman puolikkaani vaikka ensimmäiselle vastaantulevalle ihmiselle.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotenkin tuntuu muijasi miettineen tätä sinun "vikaasi" pitempään ja halunnut päättää suhteen kanssasi. Naismaisesti myös ajatellut lomailun olevan ihan ok kaveripohjalta. Kun käsittääkseni kieltäydyit kaverilomailusta, vetänyt sanansa takaisin, jotta pääsee reissuun.

Loman jälkeen sama tilanne uudestaan edessä. Itse en lähtisi vaan lahjoittaisin oman puolikkaani vaikka ensimmäiselle vastaantulevalle ihmiselle.
Linkitä naisen kuva tänne strategisine mittoineen, niin eiköhän täältä joku vapaaehtoinen löydy.

No joo, anteeksi huono huumori. Samassa tilanteessa itsekin olen ollut. Enpä tiedä oikein mitä sanoa. Nykyisin kun maaginen 30 lähestyy, tällainen "kiltti" mies tuntuu kelpaavan paremmin ja kiinnostuneita naisia löytyy helposti. Sääli, että itseäni taas enemmän kiinnostavat särmikkäät naiset ja näiltä löytyy sitten taustalta jotain henkisiä ongelmia.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tai sitten hyödyntää kyseisen loman saannin kannalta ja esim. toiseksi viimeisenä iltana roudaa jonkun paikallisen daamin huoneeseen. Toteaa tälle "sen hetkiselle exälle" että "eikös me oltu vain kavereita".

Tuo kaveruus-hommakin toimii niin kauan kun kukaan muija ei änkeä seuraasi tai ole liian innokas. Siinä kohtaa sinä olet tämän "entisen" elämän valo ja hän ei pysty enää elämään ilman sinua. Kunnes tämä kilpailija on voitettu, sitten olette taas kavereita.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sääli, että itseäni taas enemmän kiinnostavat särmikkäät naiset ja näiltä löytyy sitten taustalta jotain henkisiä ongelmia.
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?
Näin olen asian itsekin järkeillyt. Mun puolestani nainen saa olla kiltti, mutta sellainen hiljainen kiltteys, jossa alistutaan siihen asemaan ei vaan itseäni kiinnosta pidemmän päälle. Oman kokemuksen mukaan kaikki tällaiset naiset ovat myös sängyssäkin olleet täysin lahnoja. Toki tällaisia naisia paneskelee ja nauttii, sillä huono seksikin on ihan kivaa, mutta ei sitä pidemmän päälle jaksa. Naisen täytyy olla henkisesti samalla tasolla kuin minäkin, eli yhtä vahva ja "älykäs". Vaikea avata tätä ajatusmaailmaa, mutta ehkäpä tiivistettynä: epätasa-arvoinen suhde ei itselleni toimi. Moni kiltti nainen hakee juurikin sellasta dominoivaa miestä, enkä itse taas tällaisesta syty vaikka tällaista roolia jaksaisikin vetää, mutta ei silloin tule oltua oma itsensä.

Mjoo. Myönnän itsekin olevani vaikea enkä ihmettele minkä takia sinkku olen. Toki eipä tässäkään elossa valittamista ole ainakaan verrattuna ainoaan "pidempään" vakavaan suhteeseen. Paljon mielekkäämpää ja hauskempaa nykyisin on kun kavereita tulee nähtyä paljon yms.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?

Itse ainakin olen. Kaipaan särmää suhteeseen, karikkojakin, mutta pääasiassa vaihtelua arkeen ja ripauksen tulta ja temperamenttia.

Ylikiltteys sopii toisille, toisille ei. Varmasti aluksi tuo asia ei haittaa ja kiltteys on vain bonaria, mutta osa naisista näkee tuon jatkossa tylsänä perusarkena ilman haasteita.
En pidä mitenkään ihmeellisenä, että jotkut naiset eivät halua madonnan kohtelua, seksikkyys lienee ensimmäinen asia josta tuo rokottaa pisteitä pitkässä aikajuoksussa. Vaaran tunne, tunne että elää... ihmisaivot ovat jokseenkin paradoksi temppeli.

Minua jaksaa hämmästyttää, että näinkin simppeli asia jaksaa vuodesta toiseen hämmästyttää ihmisiä.
 

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täydellisen epäreilua niitä (meitä) kilttejä kohtaan, mutta minkäs teet. Lisätään nyt vielä yksi moneen kertaan todettu totuus: Noin 30-vuotiaana tuo kiltteyden problematiikka väistyy ja nimenomaan ne kiltit kelpaavat naisille. Syyn tähän turvallisuuden kaipuuseen voi jokainen itse päätellä biologiasta.

Tämä totuus ei oikein osu tähän meidän suhteeseen, kun ollaan molemmat vähän yli kolmekymppisiä.

Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että pariskuntana lähdetään sinne reissuun ja itse ajattelin katsella, että miten se reissu sujuu ja teen sitten omat ratkaisut suuntaan tai toiseen. Eipä tässä tilanteessa enää kauheasti hävittävää ole. Armoton vitutus on kyllä päällä, se täytyy myöntää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minua jaksaa hämmästyttää, että näinkin simppeli asia jaksaa vuodesta toiseen hämmästyttää ihmisiä.

Kai se ihmetyttää lähinnä niitä, jotka ovat kohdanneet vastakkaisen sukupuolen edustajan joka on samaan aikaan seksikäs/vaarallinen/särmikäs/vahva/älykäs, mutta silti kiltti. Tai sitten tietysti niitä, jotka eivät noita ensimainittuja ominaisuuksia kumppanilta kaipaakaan.

Toki tämä kaikki on äärimmäisen subjektiivista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös