Matka on jo maksettu puoliksi, eikä rahoja enää tässä vaiheessa saa takaisin.Kumpi maksaa matkan vai meneekö puoliksi?
Matka on jo maksettu puoliksi, eikä rahoja enää tässä vaiheessa saa takaisin.Kumpi maksaa matkan vai meneekö puoliksi?
Sehän tässä niin hämmästyttävää onkin, että ne muutamat kerrat, kun on toiminut itsekkäästi tai puhunut asioista suoraan johtaa aina riitelyyn. Niitä tilanteita taas haluaisin välttää, koska en itse ainakaan koe niitä riitatilanteita kovin mielekkäiksi.Itsekin olen saanut kuulla jonkin verran tätä että olen liian kiltti ja vastaavasti naiset jotka ovat kiinnostuneet kertovat yhdeksi kiinnostuksensa syyksi sen että "olet niin kiltti ja mukava". Aina se vain jaksaa hämmästyttää. Ilmeisesti se että ei koe tarvetta käyttäytyä aggressiivisesti ja itsekkäästi muita ihmisiä kohtaan viestii jonkinlaista heikkoutta ja että ei osaa ajatella omaa etuaan. Täh.
Matka on jo maksettu puoliksi, eikä rahoja enää tässä vaiheessa saa takaisin.
Linkitä naisen kuva tänne strategisine mittoineen, niin eiköhän täältä joku vapaaehtoinen löydy.Jotenkin tuntuu muijasi miettineen tätä sinun "vikaasi" pitempään ja halunnut päättää suhteen kanssasi. Naismaisesti myös ajatellut lomailun olevan ihan ok kaveripohjalta. Kun käsittääkseni kieltäydyit kaverilomailusta, vetänyt sanansa takaisin, jotta pääsee reissuun.
Loman jälkeen sama tilanne uudestaan edessä. Itse en lähtisi vaan lahjoittaisin oman puolikkaani vaikka ensimmäiselle vastaantulevalle ihmiselle.
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?Sääli, että itseäni taas enemmän kiinnostavat särmikkäät naiset ja näiltä löytyy sitten taustalta jotain henkisiä ongelmia.
Näin olen asian itsekin järkeillyt. Mun puolestani nainen saa olla kiltti, mutta sellainen hiljainen kiltteys, jossa alistutaan siihen asemaan ei vaan itseäni kiinnosta pidemmän päälle. Oman kokemuksen mukaan kaikki tällaiset naiset ovat myös sängyssäkin olleet täysin lahnoja. Toki tällaisia naisia paneskelee ja nauttii, sillä huono seksikin on ihan kivaa, mutta ei sitä pidemmän päälle jaksa. Naisen täytyy olla henkisesti samalla tasolla kuin minäkin, eli yhtä vahva ja "älykäs". Vaikea avata tätä ajatusmaailmaa, mutta ehkäpä tiivistettynä: epätasa-arvoinen suhde ei itselleni toimi. Moni kiltti nainen hakee juurikin sellasta dominoivaa miestä, enkä itse taas tällaisesta syty vaikka tällaista roolia jaksaisikin vetää, mutta ei silloin tule oltua oma itsensä.Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?
Täydellisen epäreilua niitä (meitä) kilttejä kohtaan, mutta minkäs teet. Lisätään nyt vielä yksi moneen kertaan todettu totuus: Noin 30-vuotiaana tuo kiltteyden problematiikka väistyy ja nimenomaan ne kiltit kelpaavat naisille. Syyn tähän turvallisuuden kaipuuseen voi jokainen itse päätellä biologiasta.
Minua jaksaa hämmästyttää, että näinkin simppeli asia jaksaa vuodesta toiseen hämmästyttää ihmisiä.
Kai se ihmetyttää lähinnä niitä, jotka ovat kohdanneet vastakkaisen sukupuolen edustajan joka on samaan aikaan seksikäs/vaarallinen/särmikäs/vahva/älykäs, mutta silti kiltti.
Tämä totuus ei oikein osu tähän meidän suhteeseen, kun ollaan molemmat vähän yli kolmekymppisiä.
Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että pariskuntana lähdetään sinne reissuun ja itse ajattelin katsella, että miten se reissu sujuu ja teen sitten omat ratkaisut suuntaan tai toiseen. Eipä tässä tilanteessa enää kauheasti hävittävää ole. Armoton vitutus on kyllä päällä, se täytyy myöntää.
Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että pariskuntana lähdetään sinne reissuun ja itse ajattelin katsella, että miten se reissu sujuu ja teen sitten omat ratkaisut suuntaan tai toiseen. Eipä tässä tilanteessa enää kauheasti hävittävää ole. Armoton vitutus on kyllä päällä, se täytyy myöntää.
Tämä totuus ei oikein osu tähän meidän suhteeseen, kun ollaan molemmat vähän yli kolmekymppisiä.
Pistlelet naista pataan kunnolla. Jos et uskalla lyödä niin retuutat tukasta ja sanot miten asiat on.
Pistlelet naista pataan kunnolla. Jos et uskalla lyödä niin retuutat tukasta ja sanot miten asiat on.
Yksi ainoista asioista jonka haluaisin apinoida jenkeistä suomeen, on nimenomaan tuo deittailukulttuuri. Täällä sitä ei kaikki oikeen tunnu sisäistävän, flirttailu ja toiseen tutustuminen ei ole mikään lupaus parisuhteesta. Se on koeaikaa jolloin tsekataan onko järkeä toisen kanssa yhteiseen savottaan lähteä.
Miten tuollainen ihminen on ylikiltti? En ainakaan itse osaa lokeroida tuollaiseksi mainitsemaasi ihmistyyppiä.
Ainoat vaihtoehdot ovat siis ylikiltti tai vaimonhakkaaja? Kunpa kaikki olisikin näin simppeliä ja mustavalkoista tässä maailmassa.
Tulee vähän mieleen taannoinen kauhistelu kaverikorttien suhteen, ja että se olisi muka joku naisten etuoikeus ja kaiken lisäksi jollain tavalla väärä tapa toimia.
Kaverikortti on ihan täysin normaali juttu mikäli suhde etenee deittailutasolla ja mitään isompaa ei olla sovittu. Itse olen muutaman kerran sellaisen saanut, ja antanut varmaan tusinan verran lappuja hameväelle. Ja suurimman osan kanssa ollaan pysytty kavereina, ei siinä ole mitään kummallista.
Joku 4-5 kiinnostavaa tyyppiä samaan aikaan ns. alfatestauksessa, voi viettää aikaa/ käydä kahvilla tai raflassa/ harrastaa kaikkea kivaa. Kyllä siinä automaattisesti putoaa joukosta ne vähiten kiinnostavat yksitellen. Yksi ainoista asioista jonka haluaisin apinoida jenkeistä suomeen, on nimenomaan tuo deittailukulttuuri. Täällä sitä ei kaikki oikeen tunnu sisäistävän, flirttailu ja toiseen tutustuminen ei ole mikään lupaus parisuhteesta. Se on koeaikaa jolloin tsekataan onko järkeä toisen kanssa yhteiseen savottaan lähteä.
Itsellä on kyllä aika ahdistunut ja neuvoton olo tällä hetkellä ja viime yö menikin sitten valvoessa, kun nämä asiat pyöri koko ajan päässä, enkä nyt oikein tiedä, että miten tässä pitäisi toimia. Omat tunteetkin meni ihan sekaisin...