Naisasiat

• 7 590 708
  • 26 615

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Naiset haluaa vain kokeilla miten reagoit. Ihan sama oletko kiltti vai et.

Jos olet ilkeä, sinun pitäisi muka olla kiltti. Jos olet kiltti, sinun pitäisi olla muka ilkeä jne..

Siis ei ole mitään väliä mitä olet. Vain sillä on väliä miten reagoit näihin kokeiluihin. Nainen haluaa vain tietää miten käyttäydyt kun tulee "ongelmia", ennenkuin on valmis alkamaan kunnon suhteeseen. Tämähän on ihan järkeenkäypää.

Jos ei ongelmia tule itsestään, niitä tehdään väkisellä. Ottakaa nyt iisisti.

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsekin olen saanut kuulla jonkin verran tätä että olen liian kiltti ja vastaavasti naiset jotka ovat kiinnostuneet kertovat yhdeksi kiinnostuksensa syyksi sen että "olet niin kiltti ja mukava". Aina se vain jaksaa hämmästyttää. Ilmeisesti se että ei koe tarvetta käyttäytyä aggressiivisesti ja itsekkäästi muita ihmisiä kohtaan viestii jonkinlaista heikkoutta ja että ei osaa ajatella omaa etuaan. Täh.
Sehän tässä niin hämmästyttävää onkin, että ne muutamat kerrat, kun on toiminut itsekkäästi tai puhunut asioista suoraan johtaa aina riitelyyn. Niitä tilanteita taas haluaisin välttää, koska en itse ainakaan koe niitä riitatilanteita kovin mielekkäiksi.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ah ja voi. Ihmisluonto se ei muutu, ainakaan mitä tulee naisten ja miesten välisiin suhteisiin. Tämä "liian kiltti" -tematiikka on esiintynyt tässäkin ketjussa noin tuhat kertaa. Enkä tällä millään muotoa siis vähättele tuoreinta tapausta, vaan haluan enemmän tuoda esiin ilmiön universaalia luonnetta.

Tiivistäen kyse on siitä, että naiset haluavat jostain syystä tuntea "kesyttävänsä" hiukan arvaamattoman ja villin miehen. Jos on jo valmiiksi kiltti ja kesytetty, naiselle ei ole enää mitään "haastetta" ja suhde alkaa ahdistaa.

Täydellisen epäreilua niitä (meitä) kilttejä kohtaan, mutta minkäs teet. Lisätään nyt vielä yksi moneen kertaan todettu totuus: Noin 30-vuotiaana tuo kiltteyden problematiikka väistyy ja nimenomaan ne kiltit kelpaavat naisille. Syyn tähän turvallisuuden kaipuuseen voi jokainen itse päätellä biologiasta.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos olet romanttinen, niin sinun ei pitäisi olla, jos et ole romanttinen, niin sinun pitäisi olla. Jos teet pitkää päivää + viikonloppuja, olet liian paljon töissä. Jos teet sen 37.5-40h viikossa, sinun pitäisi tienata enemmän (kuitenkin ilman että olisit enemmän töissä). Sinun pitäisi osata tehdä ruokaa, mutta ei liian hyvin jotta emäntä tuntee itsensä tarpeelliseksi. Kaikki rempat (kyseessä sitten pesukone, auto, talo tai naapurin kissa) kestävät liian kauan. Jos haluat viettää rauhallisen koti-illan olet tylsimys, jos haluat lähteä emännän kanssa viihteelle niin olet ikuinen "peter pan" joka ei suostu kantamaan vastuuta mistään.

Näin pääpiirteittäin. Aivan sama teetkö jotain vai oletko tekemättä, valituksia tulee. Joku sanoi että on helpompi pyytää anteeksi kuin pyytää lupa ja valituksia tulee aina, niin parempi olla tekemättä mitään ettei tee liian isoja virheitä

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Matka on jo maksettu puoliksi, eikä rahoja enää tässä vaiheessa saa takaisin.

Jotenkin tuntuu muijasi miettineen tätä sinun "vikaasi" pitempään ja halunnut päättää suhteen kanssasi. Naismaisesti myös ajatellut lomailun olevan ihan ok kaveripohjalta. Kun käsittääkseni kieltäydyit kaverilomailusta, vetänyt sanansa takaisin, jotta pääsee reissuun.

Loman jälkeen sama tilanne uudestaan edessä. Itse en lähtisi vaan lahjoittaisin oman puolikkaani vaikka ensimmäiselle vastaantulevalle ihmiselle.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotenkin tuntuu muijasi miettineen tätä sinun "vikaasi" pitempään ja halunnut päättää suhteen kanssasi. Naismaisesti myös ajatellut lomailun olevan ihan ok kaveripohjalta. Kun käsittääkseni kieltäydyit kaverilomailusta, vetänyt sanansa takaisin, jotta pääsee reissuun.

Loman jälkeen sama tilanne uudestaan edessä. Itse en lähtisi vaan lahjoittaisin oman puolikkaani vaikka ensimmäiselle vastaantulevalle ihmiselle.
Linkitä naisen kuva tänne strategisine mittoineen, niin eiköhän täältä joku vapaaehtoinen löydy.

No joo, anteeksi huono huumori. Samassa tilanteessa itsekin olen ollut. Enpä tiedä oikein mitä sanoa. Nykyisin kun maaginen 30 lähestyy, tällainen "kiltti" mies tuntuu kelpaavan paremmin ja kiinnostuneita naisia löytyy helposti. Sääli, että itseäni taas enemmän kiinnostavat särmikkäät naiset ja näiltä löytyy sitten taustalta jotain henkisiä ongelmia.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tai sitten hyödyntää kyseisen loman saannin kannalta ja esim. toiseksi viimeisenä iltana roudaa jonkun paikallisen daamin huoneeseen. Toteaa tälle "sen hetkiselle exälle" että "eikös me oltu vain kavereita".

Tuo kaveruus-hommakin toimii niin kauan kun kukaan muija ei änkeä seuraasi tai ole liian innokas. Siinä kohtaa sinä olet tämän "entisen" elämän valo ja hän ei pysty enää elämään ilman sinua. Kunnes tämä kilpailija on voitettu, sitten olette taas kavereita.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sääli, että itseäni taas enemmän kiinnostavat särmikkäät naiset ja näiltä löytyy sitten taustalta jotain henkisiä ongelmia.
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli olet kuin tämä Camon nainen ja monet muut; kumppani ei saa olla liian kiltti?
Näin olen asian itsekin järkeillyt. Mun puolestani nainen saa olla kiltti, mutta sellainen hiljainen kiltteys, jossa alistutaan siihen asemaan ei vaan itseäni kiinnosta pidemmän päälle. Oman kokemuksen mukaan kaikki tällaiset naiset ovat myös sängyssäkin olleet täysin lahnoja. Toki tällaisia naisia paneskelee ja nauttii, sillä huono seksikin on ihan kivaa, mutta ei sitä pidemmän päälle jaksa. Naisen täytyy olla henkisesti samalla tasolla kuin minäkin, eli yhtä vahva ja "älykäs". Vaikea avata tätä ajatusmaailmaa, mutta ehkäpä tiivistettynä: epätasa-arvoinen suhde ei itselleni toimi. Moni kiltti nainen hakee juurikin sellasta dominoivaa miestä, enkä itse taas tällaisesta syty vaikka tällaista roolia jaksaisikin vetää, mutta ei silloin tule oltua oma itsensä.

Mjoo. Myönnän itsekin olevani vaikea enkä ihmettele minkä takia sinkku olen. Toki eipä tässäkään elossa valittamista ole ainakaan verrattuna ainoaan "pidempään" vakavaan suhteeseen. Paljon mielekkäämpää ja hauskempaa nykyisin on kun kavereita tulee nähtyä paljon yms.

Suosikkijoukkue
Lukko

Itse ainakin olen. Kaipaan särmää suhteeseen, karikkojakin, mutta pääasiassa vaihtelua arkeen ja ripauksen tulta ja temperamenttia.

Ylikiltteys sopii toisille, toisille ei. Varmasti aluksi tuo asia ei haittaa ja kiltteys on vain bonaria, mutta osa naisista näkee tuon jatkossa tylsänä perusarkena ilman haasteita.
En pidä mitenkään ihmeellisenä, että jotkut naiset eivät halua madonnan kohtelua, seksikkyys lienee ensimmäinen asia josta tuo rokottaa pisteitä pitkässä aikajuoksussa. Vaaran tunne, tunne että elää... ihmisaivot ovat jokseenkin paradoksi temppeli.

Minua jaksaa hämmästyttää, että näinkin simppeli asia jaksaa vuodesta toiseen hämmästyttää ihmisiä.

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täydellisen epäreilua niitä (meitä) kilttejä kohtaan, mutta minkäs teet. Lisätään nyt vielä yksi moneen kertaan todettu totuus: Noin 30-vuotiaana tuo kiltteyden problematiikka väistyy ja nimenomaan ne kiltit kelpaavat naisille. Syyn tähän turvallisuuden kaipuuseen voi jokainen itse päätellä biologiasta.

Tämä totuus ei oikein osu tähän meidän suhteeseen, kun ollaan molemmat vähän yli kolmekymppisiä.

Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että pariskuntana lähdetään sinne reissuun ja itse ajattelin katsella, että miten se reissu sujuu ja teen sitten omat ratkaisut suuntaan tai toiseen. Eipä tässä tilanteessa enää kauheasti hävittävää ole. Armoton vitutus on kyllä päällä, se täytyy myöntää.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minua jaksaa hämmästyttää, että näinkin simppeli asia jaksaa vuodesta toiseen hämmästyttää ihmisiä.

Kai se ihmetyttää lähinnä niitä, jotka ovat kohdanneet vastakkaisen sukupuolen edustajan joka on samaan aikaan seksikäs/vaarallinen/särmikäs/vahva/älykäs, mutta silti kiltti. Tai sitten tietysti niitä, jotka eivät noita ensimainittuja ominaisuuksia kumppanilta kaipaakaan.

Toki tämä kaikki on äärimmäisen subjektiivista.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä totuus ei oikein osu tähän meidän suhteeseen, kun ollaan molemmat vähän yli kolmekymppisiä.

Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että pariskuntana lähdetään sinne reissuun ja itse ajattelin katsella, että miten se reissu sujuu ja teen sitten omat ratkaisut suuntaan tai toiseen. Eipä tässä tilanteessa enää kauheasti hävittävää ole. Armoton vitutus on kyllä päällä, se täytyy myöntää.

Reissussa jos missä on tosiaan mahdollisuus näyttää sitä särmikkäämpää puolta. Lentokentällä jo ränni päälle ja sillä teemalla sitten koko loma. Koneessa puristelet lentoemäntiä perseistä ja kerrot rasvaisia kaskuja, ja perillä kohteessa otat ilon irti kaikilla rintamilla.

Toisaalta ei kai siinä kavereina lähtemisessäkään mitään varsinaista vikaa ole, jos vaan osaat asennoitua siihen, että vietät hyvän loman vaikka yksinkin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Olet jo kaverikortin saanut ja se ei lomalla muuksi muutu. Kyllä sen tosiaan voi saada vielä kymmenenkin kuukauden jälkeen.

On tämä touhu vain niin pimeetä, että ei tiedä miten päin sitä olisi.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

No, mut sittenhän toi ei välttämättä ole (suhteelle) lopun alkua, jos tuon verran kuitenkin ikää. Yleensä kilttiydestä valittavat nähdäkseni "kaksvitoset", jotka haluaa vielä viipottaa vailla huolta huomisesta.

Voihan tuo juttu olla sitten ihan "kolmenkympin kriisiäkin". Tavallaan tyttö näkee kumppanin "kiltteyden" johtavan sellaiselle polulle, että aletaan pikkuhiljaa vakiintua ja ne menovuodet on takana. Tulevaisuus lupaa pelkkiä koti-iltoja Salkkareita katsoen. Ja ahdistaahan sellaisen tajuaminen. Ahdistaa, vaikka se ei edes ole mikään luonnonlaki se vakiintuminen tuolla tavalla.

Nojoo, eihän nää muutenkaan oo kiveen hakattuja. Mutta yllättävän samanlaisia tietyt tuntemukset on eri ihmisten kesken tietyissä i'issä ja elämänvaiheissa,

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Pistlelet naista pataan kunnolla. Jos et uskalla lyödä niin retuutat tukasta ja sanot miten asiat on.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pistlelet naista pataan kunnolla. Jos et uskalla lyödä niin retuutat tukasta ja sanot miten asiat on.

Allekirjoitan tämän täysin. Jos ei uppoa, naamalla sperman sijaan Turkan ulostetta ja Kaikurannan musiikkia.

Vakavalla pohjalla tarjoan tässä kohtaa naisen joka nussi eksäänsä satunnaisesti, mutta kertoi minulle ettei asia merkinnyt mitään. Täältä sinne ja sieltä tänne jne..

Suosikkijoukkue
Lukko

Ainoat vaihtoehdot ovat siis ylikiltti tai vaimonhakkaaja? Kunpa kaikki olisikin näin simppeliä ja mustavalkoista tässä maailmassa.

Tulee vähän mieleen taannoinen kauhistelu kaverikorttien suhteen, ja että se olisi muka joku naisten etuoikeus ja kaiken lisäksi jollain tavalla väärä tapa toimia.

Kaverikortti on ihan täysin normaali juttu mikäli suhde etenee deittailutasolla ja mitään isompaa ei olla sovittu. Itse olen muutaman kerran sellaisen saanut, ja antanut varmaan tusinan verran lappuja hameväelle. Ja suurimman osan kanssa ollaan pysytty kavereina, ei siinä ole mitään kummallista.

Joku 4-5 kiinnostavaa tyyppiä samaan aikaan ns. alfatestauksessa, voi viettää aikaa/ käydä kahvilla tai raflassa/ harrastaa kaikkea kivaa. Kyllä siinä automaattisesti putoaa joukosta ne vähiten kiinnostavat yksitellen. Yksi ainoista asioista jonka haluaisin apinoida jenkeistä suomeen, on nimenomaan tuo deittailukulttuuri. Täällä sitä ei kaikki oikeen tunnu sisäistävän, flirttailu ja toiseen tutustuminen ei ole mikään lupaus parisuhteesta. Se on koeaikaa jolloin tsekataan onko järkeä toisen kanssa yhteiseen savottaan lähteä.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Yksi ainoista asioista jonka haluaisin apinoida jenkeistä suomeen, on nimenomaan tuo deittailukulttuuri. Täällä sitä ei kaikki oikeen tunnu sisäistävän, flirttailu ja toiseen tutustuminen ei ole mikään lupaus parisuhteesta. Se on koeaikaa jolloin tsekataan onko järkeä toisen kanssa yhteiseen savottaan lähteä.

Niin, ehkäpä meillä on juurtunut geeniperimään ns. laaki ja vainaa kulttuuri.

Tavallaan myös ihan ymmärrettävää: "Otan 3 päivän eväät ja lähden hiihtelemään kylille päin, siellä on nähty naisia 3 kuukautta sitten..."

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten tuollainen ihminen on ylikiltti? En ainakaan itse osaa lokeroida tuollaiseksi mainitsemaasi ihmistyyppiä.

Tuollainen ihminen voi aivan hyvin olla "ylikiltti". Kiltteys on sellaisenaan pelkästään positiivinen asia, eikä sisällä mitenkään annettuna piirteitä kuten lahnuus, tylsyys, tapetti, alistuva jne, vaan nämä ovat omia erillisia piirteitään, jotka voivat kiltillä tai mulkulla ihmisellä olla.

Mutta kuten todettua, tämä on subjektiivista monella tasolla, lähtien termien määrittelystä ja aina siihen asti että ihmisen käytös muuttuu seuran mukaan.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kieltämättä pirullinen tilanne. Nainen haluaa reissuun, mutta haluaa myös erota. Todennäköisesti on tilanne ollut päällä jo pidempään. Saattanut käydä vähän viihteellä ja hieman kiinnostaisi muutkin miehet. Joko lähtisin reissuun yhdessä, mutta erikseen tai vaihtoehtoisesti luovuttaisin matkan jollekin hemmetin rumalle ja hygienialtaan epämiellyttävälle mieshenkilölle. Ensimmäinen vaihtoehto toimisi sillain hyvin, ettei liikoja tarvitsisi katsella toisen naamaa. Toki voi yksin olla turvatontakin, mutta toisaalta voit rauhassa tehdä tuttavuutta naisiin jne. Vähän matkakohteesta riippuen. Kyllä sä hyvän ratkaisun keksit. Luultavasti tämä nainen rupeaa parin viikon päästä kinuamaan takaisin ja jos ette yhteen palaa, niin alkaa semmoinen paskamyrsky selän takana, ettet ole ennen nähnyt. Pahoitteluni, mutta vaikuttaa hyväksikäyttäjänaiselta.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ainoat vaihtoehdot ovat siis ylikiltti tai vaimonhakkaaja? Kunpa kaikki olisikin näin simppeliä ja mustavalkoista tässä maailmassa.

Tulee vähän mieleen taannoinen kauhistelu kaverikorttien suhteen, ja että se olisi muka joku naisten etuoikeus ja kaiken lisäksi jollain tavalla väärä tapa toimia.

Kaverikortti on ihan täysin normaali juttu mikäli suhde etenee deittailutasolla ja mitään isompaa ei olla sovittu. Itse olen muutaman kerran sellaisen saanut, ja antanut varmaan tusinan verran lappuja hameväelle. Ja suurimman osan kanssa ollaan pysytty kavereina, ei siinä ole mitään kummallista.

Joku 4-5 kiinnostavaa tyyppiä samaan aikaan ns. alfatestauksessa, voi viettää aikaa/ käydä kahvilla tai raflassa/ harrastaa kaikkea kivaa. Kyllä siinä automaattisesti putoaa joukosta ne vähiten kiinnostavat yksitellen. Yksi ainoista asioista jonka haluaisin apinoida jenkeistä suomeen, on nimenomaan tuo deittailukulttuuri. Täällä sitä ei kaikki oikeen tunnu sisäistävän, flirttailu ja toiseen tutustuminen ei ole mikään lupaus parisuhteesta. Se on koeaikaa jolloin tsekataan onko järkeä toisen kanssa yhteiseen savottaan lähteä.

Pakko kompata. Ei lasilliselle meno tai leffailu velvoita mihinkään, eikä se ole välttämättä edes ns. tsekkailua. Sosiaalinen kanssakäyminen ja siihen kykeneväisyys kertoo ihmisestä enemmän kuin älykkyysosamäärä. Se, että halutaan viettää aikaa yhdessä tarkoitusperästä riippumatta, kertoo paljon kahden ihmisen välisestä suhteesta.

Carlos

Jäsen
Itsellä on kyllä aika ahdistunut ja neuvoton olo tällä hetkellä ja viime yö menikin sitten valvoessa, kun nämä asiat pyöri koko ajan päässä, enkä nyt oikein tiedä, että miten tässä pitäisi toimia. Omat tunteetkin meni ihan sekaisin...

Joskus vaan tuntuu siltä että kaikki naiset pitäisi polttaa roviolla, niin noitia tuntuvat olevan koko revohka. Tämä kyseinen nainen kyllä vähintäänkin pilasi teidän suhteen lopullisesti tällä ulostulollaan, mutta taitaa olla niin että on siellä eri paikkakunnalla joku jännittävä ukrainalainen laivamekaanikko, joka on ihqusti jännittävä kun edes sen puhetta ei ymmärrä. Tai sitten ei muuten vaan nappaa. Niin tai näin, lopun alkua.

Mitä siihen matkaan tulee, niin tarvitset sen varmasti nyt enemmän kuin koskaan, lähdet sinne puhaltamaan vähän pahaa mieltä pois. Ongelma on vaan siinä että miten saat tämän eukkosen heivattua pois kyydistä. Itse varmaan kertoisin että en lähde sinne matkalle ollenkaan, ei kiinnosta enää. Sitten lopetat yhteydenpidon, ja livahdat määräpäivänä vähin äänin lentokentälle. Jos käy hyvä tuuri, hän EI ole siellä, ja pääset nauttimaan matkasta. Jos hän taas kuitenkin ON siellä, niin sitten on kai vaan pakko yrittää tulla toimeen.

Ja jos hän tulee mukaan, varsinkin sillä kaverilinjalla, niin annat palaa ihan kunnolla. Tässä muutamia vinkkejä miten olla jännittävä:

- jatkuva kännääminen
- munasillaan rilluttelu
- hienovaraisesti vihjailevat kommentit tyyliin "sun perse on muuten kasvanut aika paljon"
- äänekäs piereskely
- verhoihin niistäminen
- hotellin parvekkeella huutelu suomeksi
- masturbointi hänen läsnäollessa
- tiputat "vahingossa" naisen meikit vessanpönttöön
- virittelet yöllä kompastusansoja ympäri kämppää, murtovarkaita varten tietty
- Yrität heittää roskia kuten banaaninkuoria roskikseen. Ei väliä onko kämpässä roskista.
- Käyt yöllä kusemassa naisen matkalaukkuun (vahinkoja sattuu)
- Ulkona liikkuessa kuolaat avoimesti kaikkia vastaantulevia naisia, ja tottakai viheltelet perään. Hiukan lomakohteesta riippuen voit myös läpsiä pehvalle.
- Julkisesti ruokaillessa kuuluu tottakai röyhtäillä äänekkäästi
- Kun puhuttelet tarjoilijaa, se pitää tehdä millä tahansa kielellä paitsi paikallisella, ja mielellään niin että kutsut naistarjoilijaa mieheksi ja päinvastoin
- Kun kutsut tarjoilijaa, se tehdään viheltämällä ja sormia napsuttelemalla
- Kun on syöty, poistut vaan pöydästä pokkana, eukko voi jäädä maksamaan laskun jos haluaa. Ja tottakai naama pyyhitään esim. naisen takin hihaan.
- Matkalla takaisin hotellille pyydät kuuluvalla äänellä toistuvasti taksikuskilta "miss, one more Gin and Tonic please".
- Sitten voit vahingossa polttaa naisen passin, minkä sä sille muka voit
- Kun passi on poltettu, voit myös käydä paikallisella poliisiasemalla vihjaamassa että epäilet tyttöystäväsi salakuljettaneen kohteeseen jotain muotihuumetta, päästät heidät tottakai sisään huoneeseen.
- Kotiinlähtöaamuna laitat naisen lasiin pari tyrmäystippaa, ja sitten reippaana matkaan! Kyllä ne sen sieltä hotellista pois hoitaa ennemmin tai myöhemmin.

Listaa voi jatkaa loputtomiin, näin saat oikein hauskan loman!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy