Naisasiat

  • 7 520 299
  • 26 580

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Meinaat että jostain vielä löytyy joku (täysi-ikäinen) nainen joka uskoo että mies haluaa vain halia ja pussailla, ihan vaan siitä ilosta että voi halia ja pussailla eikä esim. siksi että oikeasti vaan haluaa pukille ja on valmis kokeilemaan eri tapoja miten siihen pääsisi?

Karkeasti ottaen ja sanoen: "Näin"!

Mutta - kyse lienee enemmän siitä, kuinka paljon ja mitä mies on naisen mielestä valmis tekemään, jotta yhteinen rakasteluhetki voisi onnistua ja olisi antoisaa. Lisäksi huomionarvoista on, että miehen seksuaalisuus on paljon visuaalisempaa kuin naisen: mies nauttii/kiihoittuu naisensa katselemisesta(-kin).
Naisen seksuaalisuus periaatteessa kulminoituu niin fyysisen kuin henkisenkin tunteen harmoniaan ja virittäytyminen seksiin käy siis yleensä miestä hitaammin. Eli - silittelemällä ja hieromalla muualta kuin heti suoraan jalkovälistä sekä samalla pieniä kauniita sanoja käyttäen naisen VOI saada viriteltyä rakastelutuokioon.
Oma läsnäolo on myös yhtä tärkeää eli sivusilmällä URHOa seuraamalla samalla, kun hieroo puolihuolimattomasti naista ei saa kuin siirretyä tuota tavoitteena olevaa toimintaa hamaan tulevaisuuteen - naisilla on joskus pitkä muisti!

Edit: "Nothing compares thorough understanding of the problem, but sometimes you just get lucky"
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaat että jostain vielä löytyy joku (täysi-ikäinen) nainen joka uskoo että mies haluaa vain halia ja pussailla, ihan vaan siitä ilosta että voi halia ja pussailla eikä esim. siksi että oikeasti vaan haluaa pukille ja on valmis kokeilemaan eri tapoja miten siihen pääsisi?

Ei tietenkään löydy, mutta arvelisin, että löytyy sellainen täysi-ikäinen nainen, joka arvostaa sitä, että mies on valmis kaikenlaiseen joutavaan pelleilyyn vain saadakseen naisensa olon mukavaksi ja panemismyönteisemmäksi.

Eli jos naista se paneminen ahdistaa tai asiaan liittyy jotain paineita, niin eiväthän ne ainakaan sillä helpota, että painaa päälle entistä räväkämmin.
 

Jeffrey

Jäsen
Eli jos naista se paneminen ahdistaa tai asiaan liittyy jotain paineita, niin eiväthän ne ainakaan sillä helpota, että painaa päälle entistä räväkämmin.

Tämä on totta, ja siihen olen itsekin syyllistynyt. Tämä asia on painanut minua nyt kolmisen vuotta ja sinä aikana on tullut kokeiltua vaikka mitä lähestymistapoja.

Tosiaan naiselleni seksi ja osin myös läheisyys on ahdistava asia, jossain määrin tabu. Eikä asia ole kuin päästä kiinni. Sehän tästä asiasta vaikean tekeekin. Tuo monen mainitsema "muuten vaan läheisyys" alkoi vähenemään tuossa n. 1,5 vuotta sitten. Muistan tilanteen hyvin, kun silloin sain jonkinnäköisen syyn tähän. Halailtiin ja pussailtiin sängyllä ja yritin häntä lämmitellä. Työnsi pois ja sanoi, että "nyt lopetat, kohta mä kiihotun ja sitten pitää käydä suihkussa". Vähän jotta mitä vittua? Nainen ei edes anna kunnolla koskea itseensä. Pitkäjänteinen olen asian kanssa ollut ja yrittänyt löytää ratkaisua. Muutaman kerran ollut jo ottamassa parisuhteemme tulevaisuutta puheenaiheeksi, mutta silloin aina tullut jotain muuta. Toinen asia mitä parisuhteen lopettamisessa pelkään on se, että tyttö menisi vielä enemmän lukkoon. Kuitenkin hirveän tärkeästä ihmisestä kyse.

En ikinä osannut kuvitellakkaan, että minulle kävisi näin. Toisaalta lienee vain pakko tunnustaa tosiasiat, että ihmiset ovat seksuaalisuutensa suhteen erilaisia.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Otin Kiss Army Finlandin sivuilla yhteyttä naispuoliseen nimimerkkiin, joka oli Kissin keikalle menossa ja haeskeli huonekaveria jakamaan majoituskuluja, ilmoitin olevani alustavasti kiinnostunut jakamaan majoituskulut. No, tänään nainen ilmoitti että hänen poikaystävänsä olisi tulossa samaan huoneeseen. Tämä tietää ongelmia. Joten en taida mennä pariskunnan kanssa samaan huoneeseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ikinä osannut kuvitellakkaan, että minulle kävisi näin. Toisaalta lienee vain pakko tunnustaa tosiasiat, että ihmiset ovat seksuaalisuutensa suhteen erilaisia.
En halua olla mikään pahanilman paskalintu, mutta ihminen, kenen kanssa on seksuaalisesti hyvinkin eri tasolla ja jonka kanssa haluaa ihan eri juttuja on sellainen, kenen kanssa ei romanttista parisuhdetta uskalla ennustaa kovinkaan pitkälle. Seksi nyt vaan on parisuhteen yksi kulmakiviä ja jos siinä pariskunta on ihan eri linjoilla ja toisella on rajoitteita, kun taas toinen on kokeilunhaluisempi, niin huonostihan siinä vähän vääjäämättä käy. Jompi kumpi tympääntyy siihen halujen ristiriitaisuuteen ja ottaa asiakseen erota.

En suinkaan toivo, että sinulle noin käy ja toivon mukaan olen ihan väärässä. Kenties se yhteinen sävel sänkypuolella voi löytyäkin pienellä maltilla ja varovaisella kokeilulla. Olen vaan vähän skeptinen sellaisten asioiden suhteen. Koen helpommaksi, jos on jo valmiiksi aika avoin seksiasioiden suhteen, eikä tarvitse neuvotella. Se syö homman spontaaniutta ja luo ehkä ylimääräisiä paineita ja ylenpalttista varovaisuutta.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli siis luulen, että hän on erittäin epävarma oman seksuaalisuutensa kanssa. Hänen pitäisi vähän kokeilla ja nähdä lisää ja ennenkaikkea pystyä heittäytymään tilanteeseen ja vain antaa mennä. Jostain syystä meidän suhteessa hän ei tähän kykene. Seksi on hänelle ainakin jossain määrin ahdistava asia.

Veikkaan että tässä osut 100% oikeaan kohtaan. Harvemmin näissä on mitään mystistä tai salaliittomaista stooria taustalla. Tavallaan aika usealla tuntuu olevan(jos siis ongelmia on) tämä juttu taustalla, mitä nyt kuuntelee ihmisten keskusteluita aiheesta.

Omalla exexällä oli muuten samankaltainen vika. Mimmin kroppa oli ihan dynamiittia ja hyvännäköinen kuin mikä muutenkin. Lakanoiden välissä ja muualla puuhatessa tuli sitten ilmi tämä epävarmuus omaa ulkonäköä kohtaan-> sitten katkesi kaikki kokeiluhalu yms-> siitäkös sitten otettiin stressiä hänen puolesta-> pitkän pohdinnan ja keskustelun jälkeen oltiin aina samassa tilassa-> tuli muut probleemat tähän päällä. Syömishäiriö oli sitten se lopullinen syy tähän mutta sepä oireili näin ikävästi.

Keskustelua, keskustelua. Sitä se vaan vaatii. Ei näitä juttuja selvitetä millään muullakaan tavalla. Tai sitten ei selvitetä ollenkaan ja lähdetään eri suuntiin. Status quo se vasta onkin sietämätöntä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No, tänään nainen ilmoitti että hänen poikaystävänsä olisi tulossa samaan huoneeseen. Tämä tietää ongelmia. Joten en taida mennä pariskunnan kanssa samaan huoneeseen.

No mä näkisin tuossa mahdollisuuden...kolmen kimppaan. Meet nyt sinne tonteille itsevarmansa paskiaisena ja panet sitä mimmiä kun tilaisuus tulee...tai sitä kundia jos on kivan näköinen. Jätä nyt tuollainen nörttiajattelu pois ja nauti elämästä.

Tässä ei ole mitään ongelmaa...usko pois.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kenties se yhteinen sävel sänkypuolella voi löytyäkin pienellä maltilla ja varovaisella kokeilulla.
Olen joskus kohdannut naisia, joilla on aluksi ollut sellainen rajoittuneempi meininki. Sitten kun on oltu jonkin aikaa, niin eipä ole nainen enää ollut ujona ja vaikeana pihtarina. Jälkeenpäin jokunen sellainen, joka on aluksi vaikeillut, on suhteen jälkeen(kin) sanonut, että ainakin seksi oli mahtavaa. No ok, vuosikymmen sitten yksi oli aivan toivoton tapaus mutta jälkeenpäin ajatellen, osaisin nyt asiani vielä paremmin, uskon, että tietäisin miten senkin vaikeimman tapauksen olisi saanut himonussijaksi.

Olihan tämä Humble brag -ketju?
 

Jeffrey

Jäsen
Olen joskus kohdannut naisia, joilla on aluksi ollut sellainen rajoittuneempi meininki. Sitten kun on oltu jonkin aikaa, niin eipä ole nainen enää ollut ujona ja vaikeana pihtarina.

Uskon itsekin tähän teoriaan. Ja uskon myös siihen, että tilaisuuteni sain. Suhteemme ensimmäinen 6kk oli ihan hyvää seksin suhteenkin, kokeiltiin ja minäkin sain toimia. Nainen vain varoi orgasmia. Näin minä ainakin tulkitsin. Aina kun alkoi olemaan lähellä niin vaihdettiin käsi tai suupeliin. Siis hänen puoleltaan. Linkitän tämän ejakulaatioon ja siihen, että naiseni ilmeisesti kokee sen epämielyttävänä vaikka silloin yritinkin kertoa, että itse siitä juuri dikkailisin. Tätä teoriaa tukee myös silloinen hirveä kiire vessaan kesken seksin. Ihan vakaasti uskon siihen, että jos olisin paukuttanut loppuun asti enkä olisi hänen pyyntöjänsä lopettamisesta kuunnellut. Meidän suhteemme tilanne olisi tänäpäivänä täysin toinen. Tietysti vaihtoehtona se, että olisin saanut lähteä samantien. Tänä päivänä seksi ajautuu hänen ohjaamanaan pelkästään minun "huipennukseen".

Red Machinelta ja Ted Raikkaalta myös hyvää pohdintaa. Kanssanne en voisi oikeastaan olla enempää samaa mieltä. Täytyy yrittää nostaa nyt iso kissa pöydälle. Olen kokenut suhteemme olevan erittäin epävakaalla pöydällä jo pidempään, mutta "rakkaus" on ajanut minua tässä eteenpäin. Välillä tietenkin ajattelee myös sitä skenaariota, jos olisi suhde jossa kaikki asiat olisi hienosti. Tosin ei sellaista kukaan pysty mulle lupaamaan. On naisenikin useasti ottanut esille sen, että olisin onnellisempi jonkun muun kanssa. Ehkä olisinkin?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täytyy yrittää nostaa nyt iso kissa pöydälle. Olen kokenut suhteemme olevan erittäin epävakaalla pöydällä jo pidempään, mutta "rakkaus" on ajanut minua tässä eteenpäin.

Sitä ei ole otettu huomioon, että nainen saattaa hankkia seksinsä muualta ja sinun kanssa se on siksi aavistuksen epämiellyttävää?
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Uskon itsekin tähän teoriaan. Ja uskon myös siihen, että tilaisuuteni sain. Suhteemme ensimmäinen 6kk oli ihan hyvää seksin suhteenkin, kokeiltiin ja minäkin sain toimia. Nainen vain varoi orgasmia...

Hyvä ystäväni oli vuosia sitten tismalleen samassa tilanteessa kuin sinä! Turhia lässyttämättä, eroon se suhde päättyi, vaikka kumpikin alkuun rakastivat kovasti toisiaan. Ystäväni totesi jälkikäteen, että olisi pitänyt käydä jollain seksuaaliterapeutilla, mutta vaikea sanoa, olisiko siitä ollut apua...

Muuten olen kyllä valitettavasti samoilla llinjoilla kuin esim nimimerkki Carlos. Carlos myös otti hyvin oleellisen pointin esille, että hyvin toimiva seksi auttaa kantamaan muuten suhteessa olevien vaikeimpien aikojen ylitse, tai ainakin jonkin aikaa... Vastaavasti jos seksi ei toimi, niin suhteen eliniän ennuste tulee olemaan kovin lyhyt. Jossain vaiheessa annat periksi, tapaat jonkun kivan likan jonka kanssa homma pelaa sängyn puolella loistavasti ja sen jälkeen se on menoa.

Itse en usko tässä tapauksessa (kuvailusi perusteella...) pernaveikon tapaan siihen, että naisellasi olisi muuta säätöä, mutta sellainen kävi kieltämättä mielessä, että hänella saattaa olla (latentti) seksuaalinen viehtymys samaa sukupuolta kohtaan (siis joko tiedostetusti siten, että hän haluaa pysyä kaapissa, tai niin, ettei hän ole tätä taipumusta edes itselleen suostunut tunnustamaan...). Pidätkö itse tätä mahdottomana ajatuksena?

Onko naisellasi, esimerkiksi perheensä puolelta, jotain uskonnollista vakaumusta? Olen törmännyt matkan varrella muutamaan sellaiseen likkaan, jolle seksuaalisuus on ollut jonkin sortin tabu nimenomaan johtuen uskonnollisista syistä, siis vaikkeivat itse varsinaisesti 'väriä' enää tunnustaneetkaan... Kun koko lapsuus on saanut kuulla, kuinka seksi on likaista ja väärää (en väitä, että kaikki uskovaiset näin ajattelevat, mutta yllättävän moni kuitenkin...), niin kyllä siinä monenlaista juttua voi jäädä pääkoppaan kummittelemaan.

Toivottavasti saatte homman pelaamaan ja jos ja kun naisestasi oikeasti rakastat, niin anna hänelle vielä aikaa!
 

Jeffrey

Jäsen
Itse en usko tässä tapauksessa (kuvailusi perusteella...) pernaveikon tapaan siihen, että naisellasi olisi muuta säätöä, mutta sellainen kävi kieltämättä mielessä, että hänella saattaa olla (latentti) seksuaalinen viehtymys samaa sukupuolta kohtaan (siis joko tiedostetusti siten, että hän haluaa pysyä kaapissa, tai niin, ettei hän ole tätä taipumusta edes itselleen suostunut tunnustamaan...). Pidätkö itse tätä mahdottomana ajatuksena?

Onko naisellasi, esimerkiksi perheensä puolelta, jotain uskonnollista vakaumusta? Olen törmännyt matkan varrella muutamaan sellaiseen likkaan, jolle seksuaalisuus on ollut jonkin sortin tabu nimenomaan johtuen uskonnollisista syistä, siis vaikkeivat itse varsinaisesti 'väriä' enää tunnustaneetkaan...

Tuohon säätöön en usko minäkään. Suhteemme alkuvaiheessa jotain oli, mutta pientä ja kännin piikkiin.

Itseasiassa hassua, että otit tuon seksuaalisuuden puheeksi. Jollain tavalla olen itsekin asiaa ajatellut tuolta kantilta. Kaapista ulos tuleminen ei hänelle ja hänen elämäänsä sopisi millään tavalla. Kaikki ne unelmat ja tarpeet joita hänellä on vaativat miehen vierelleen. Silti jossain vaiheessa jopa aika paljon pohdin sitä, että voisiko kyse tosiaan olla seksuaalisuudesta. En tiedä kuvittelinko, mutta kun asiaa seurasin niin esimerkiksi jossain perus saippuan seksikohtauksissa tuntui kiinnostavan enemmän ne joissa oli kaksi naista. Olen häneltä myös asiaa suoraan kysynyt, jolloin vastaus oli mielikuvitukseton ei.

Perheen puolelta kyseessä ei ole mitään uskonnollista, mutta sen sijaan erittäin rikkonainen perhe. Jossa varmasti läheisyys, hellyys ja seksi on ollut varsin kaukainen ajatus. Läheisyys ollut sitä, että isä on kännissä kähminyt äitiä ja saanut nenilleen.

Eikä tässä varmasti ole kyse yhdestä asiasta. Sehän se tuskastustaa koska asian ratkaiseminen siis vaatisi useamman ongelman ratkaisua? Toisaalta en usko, että noin solmuun pääsisikään vain yhden ongelman takia.

Tietysti taustalla on myös se, että naiseni exä häntä petti (miksiköhän?). Se sitten säteilee luottamuksen puutteena myös minulle joka aiheuttaa sen, että hän ei anna itsestään kaikkea parisuhteelle jotta sydän ei uudestaan särkyisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuohon säätöön en usko minäkään. Suhteemme alkuvaiheessa jotain oli, mutta pientä ja kännin piikkiin.
Minun mielestäni mitään ei voida laskea kännin piikkiin. Silloin liu'utaan aika vaarallisille vesille jos ruvetaan tekoja perustelemaan sillä, että: olin niin humalassa.

Vastuu teoistaan on otettava, oli selvinpäin tai päihtyneenä. Niin se menee.
 

Dabab

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pens, #87, #71
Herranjumala että voikin olla pää sekaisin tunteista!
Nyt on pakko turvautua Jatkoajan kaikkitietäviin ihmisiin.

Alotetaanpa alusta. Olen seurustellut vähän reilu kolme vuotta tyttöystäväni kanssa. Olemme kumpikin nuoria, noin kaksikymppisiä.
Meillä on aina mennyt kaikki todella hyvin suhteessa, riitojakaan ei ole oikeastaan ollut. Ainoa ongelma on seksielämämme, joka on ollut jo puolisen vuotta melko jäissä. Itselläni olisi haluja, mutta hänellä ei. Olen yrittänyt lämmitellä häntä usealla eri keinolla, mutta yleensä hän ei innostu.
Suhteen alku- ja keskivaiheessa hän oli se, joka teki aloitteen. Nyt noita aloitteita ei ole nähty pitkään aikaan...

Olin tuossa viikko sitten lomalla sukulaisteni luona toisella paikkakunnalla.
Tänä aikana tyttöystäväni, olkoon vaikka Johanna (nimi keksitty), oli viettänyt aikaa erään Oton (nimi keksitty) kanssa tämän Oton luona.
Otto on Johannan exä. Otto on jo hetken aikaa yrittänyt iskeä Johannaa, vaikka tietää meidän seurustelevan.
Noh, tuolla Oton luona he sitten päätyivät makoilemaan vierekkäin. Oton kädet alkoivat seikkailemaan Johannan tisseillä ja perseellä (kuitenkin vaatteiden päällä) ja Otto yritti suudella häntä. Sitä Johanna ei kuitenkaan antanut tehdä.
Seksiä he eivät siis harrastaneet, mutta Otto kosketteli Johannaa, eikä Johanna kieltänyt häntä.
Johanna myös pitää Ottoa todella seksikkäänä ja haluttavana henkilönä.

Naiseni on sanonut (vahingossa kai, ei ole maininnutkaan asiasta tämän jälkeen, vaikka olen kysellyt), että hän ei näe minua enää seksuaalisesti kiihottavana. En tiedä mistä tuo johtuu, sillä olen todella hyvävartaloinen ja pukeudun tyylikkäästi. En myöskään ole tylsä ja järjestelen hänelle yllätyksiä.

Toinen asia mitä hän sanoi tuossa viikko takaperin kännissä oli, että hän on välillä miettinyt eroamista minusta. Samalla hän sopersi, ettei kuitenkaan haluaisi erota minusta, sillä meillä on todella paljon todella hyviä muistoja ja tapahtumia, sekä rakastaa minua ja hänellekin todella läheisiä ihmisiä katoaisi hänen elämästään.
Seuraavana aamuna hän sitten perui puheensa, ja sanoi haluavansa yhteisen tulevaisuuden kanssani.

Lisäksi tuntuu siltä, että hän välttelisi minua. Tai no ei välttele, mutta emme ole nähneet viimeiseen kahteen viikkoon kuin muutaman kerran. Aina on ollut joku syy, miksei voida nähdä. Omantunnontuskia kenties?

Mistäkö tiedän nämä? Noh, sanotaanko näin, että satuin lukemaan hänen viestejään Otolle, sillä nuo viestit oli ensimmäisenä kun avasi näytön. Joo, tiedän etten olisi saanut lukea toisen ihmisen viestejä...

Itse en todellakaan halua erota hänestä. Rakastan häntä todella paljon ja meillä on aina kivaa yhdessä.
Lisäksi juuri nuo muistot, jotka ovat korvaamattomia.
Johanna on myös äärimmäisen seksikäs nainen, aivan upea vartalo yhdistettynä kauniisiin kasvoihin, nam!

En nyt tiedä miten suhtautua, ottaako asia suoraan puheeksi ja kuulla että tein itsekin väärin, vai katselenko tilannetta jonkin aikaa, ja vasta sitten otan asian puheeksi?
Miten pystyisin muuttumaan taas seksuaalisesti haluttavaksi ihmiseksi hänen silmissään?


Kiitos ja anteeksi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kiitos ja anteeksi.

Ole hyvä ja saat anteeksi.

Mutta joo. Mitä tuosta kirjoituksestasi tuli mieleen, niin molemmat olette nuoria ja seurustellut jo suht pitkän aikaa. Ei millään pahalla, mutta tuntuu että tyttöystäväsi on vain kyllästynyt suhteeseen. Se ei johdu sinusta vaan ihan yksinkertaisesti nuoresta iästä ja pitkästä seurustelusta. Jos hän sinua oikeasti rakastaa, niin miksi ei sinua haluaisi seksuaalisesti? Toki pienoinen seksin vähentyminen kuuluu pitempään suhteeseen, mutta se ettei toista halua, niin se on vain merkki kyllästymisestä. Nuoreen ikään myös kuuluu ettei aina osaa nähdä suhteen tilaa välttämättä oikein. Nuorena sitä menee hormoonien vallassa, mutta sitten jos arki koittaa, niin ei välttämättä osaa tehdä sitä työtä mitä suhde vaatii. Monet nuoret myöskin notkuvat suhteissa, joissa ei välttämättä ole enää sydämellään mukana. Kun mietitään eroa, niin ei se käy, kun on nuo kivat muistotkin. Muistot pysyvät vaikka eroaisikin, ei niiden takia kannata jäädä suhteeseen. Teidän suhteenne tuntuu olevan mukavan helppoa hengailua keskenänne ilman mitään määränpäätä. Joku määränpääkin tarvisi olla ettei se ihan puulta tunnu. Olette kuitenkin jo sen ikäisiä että valintoja tulevaisuuteen tarvitsee tehdä ja kuitenkin jo kolme vuotta "hengaillut" yhdessä niin jotain uutta täytyisi löytyä.

Itse löisin ison vaihteen silmään. Ottaisin tytön puhutteluun ja sanoisin selkeät tulevaisuuden suunitelmat esim. "muutaman kuukauden päästä muutetaan yhteen". Selvät sävelet suhteeseen, eteenpäin suhteenkin on mentävä. Lyöt tiskiin tälläisen niin se pistää tytön oikeasti miettimään tulevaisuutta. Kivoja sanoja on helppo sanoa bla bla, mutta tuollainen pistää tytön valitsemaan. Voi olla että tyttö ei ole enää nähnyt tulevaisuutta sun kanssa, mutta ei ole uskaltanut sitä sanoa tai itselleen tunnustaa. Tuollaisen lyöt pöytään ja jos hän ei näe yhteistä tulevaisuutta niin sitten sanoo että ei ja sä näet mikä on oikeasti tytön ajatukset. Jos taas harkinnan jälkeen tyttö suostuu muuttamaan yhteen, niin on siinä eri malliin potentiaalia. Samoin kun yhdessä asutte niin se arki iskee erilailla ja pistää suhteen ihan eri testiin kuin nykyinen "hengailu" linja.

Tsemiä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse löisin ison vaihteen silmään. Ottaisin tytön puhutteluun ja sanoisin selkeät tulevaisuuden suunitelmat esim. "muutaman kuukauden päästä muutetaan yhteen".

Harvemmin jakelen täällä neuvoja, mutta nyt tuli niin järkyttävän surkea neuvo toiselta palstalaiselta, että nyt on aivan pakko puuttua peliin. Älä missään nimessä, toistan, älä missään nimessä ehdota saatika sitten oikeasti muuta yhteen tuon tytön kanssa noin nuorena. Jos tyttöystäväsi kohtelee sinua jo valmiiksi huonosti niin ei sitä tule korjaamaan yhteenmuuttaminen, ei todellakaan. Ja parikymppisenä ei ole mitään järkeä muuttaa tytön kanssa yhteen, olet aivan nuori siihen touhuun, joten jäitä hattuun ja mieti kiihkottomasti tilannettasi; mitä siedät ja mitä et. Minä esim. olisin eronnut tuosta tytöstä saman tien, kun sain kuulla tämän pettämisestä, ja kyllä, lasken ''koskettelun'' pettämiseksi. Kun luottamus on mennyt niin sitä on lähes mahdotonta saada takaisin. Sinulla on vaikea päätös edessäsi, mutta onneksi olet nuori ja sinulla on koko elämäsi edessä.

PS. Muistakaa miehet itsekunnioitus!
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minä esim. olisin eronnut tuosta tytöstä saman tien, kun sain kuulla tämän pettämisestä, ja kyllä, lasken ''koskettelun'' pettämiseksi. Kun luottamus on mennyt niin sitä on lähes mahdotonta saada takaisin.

PS. Muistakaa miehet itsekunnioitus!
Tähän täysin sama!

Itse jäin tyttöystävän kanssa vastaavanlaiseen tilanteeseen, jossa hän melkein petti minua, mutta ei sitten kuitenkaan (eli mitään fyysistä ei tapahtunut, mutta kaikki oli jo valmiiksi sovittua että missä ja milloin tehdään ja mitä). Tästä kerrasta kun se luottamus meni, niin on muuten ollut helvetin raskas taakka jatkaa ja yrittää luottaa toiseen! En siis itse jättänyt kyseistä naista (vaikka olisi pitänyt), vaan olen päivä päivältä yrittänyt luottaa. Silti,varsinkin mm. joka kerta kun hän lähtee tyttöjen kanssa baariin yms. niin saa istua kusi sukassa kotona ja odottaa että mitäs helvettiä sitä siellä taas tapahtuu.

Eli tiedän että tilanne ei ole helppo. Itse jatkoin tuosta, mutta melkein väittäisin että parempi ja helpompi keino olisi erota. Valitettavasti.

E. Sinänsä sama kuin Graingerilla että itsekin asun kyllä tämän naisen kanssa tällä hetkellä yhdessä, ja on kyllä parantanut ja helpottanut tilannetta erittäin paljon. Ei kyllä sinänsä liity aiheeseen mutta tulipahan mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Harvemmin jakelen täällä neuvoja, mutta nyt tuli niin järkyttävän surkea neuvo toiselta palstalaiselta, että nyt on aivan pakko puuttua peliin. Älä missään nimessä, toistan, älä missään nimessä ehdota saatika sitten oikeasti muuta yhteen tuon tytön kanssa noin nuorena.
Juuei. Tuo peli on jo nähty. Uutta matoa koukkuun. Tytölle moi ja hyvät jatkot. Minä en ainakaan katsoisi enää sekuntiakaan tuota touhua.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Juuei. Tuo peli on jo nähty. Uutta matoa koukkuun. Tytölle moi ja hyvät jatkot. Minä en ainakaan katsoisi enää sekuntiakaan tuota touhua.

Kompataan täältäkin. Eli ei missään nimessä mitään yhteenmuuttamisia, kyllä valitettavasti vaikuttaa siltä, että olet menettänyt jo pelin. jos nainen antaa kosketella itseään sängyssä(?), niin kyllähän se sittemn ennemmin tai myöhemmin suostuu johonkin muuhunkin, kun tilaisuus on sopiva.

Vaikka se pahalta tuntuukin, niin uutta matoa koukkuun ja eteen päin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Juuei. Tuo peli on jo nähty. Uutta matoa koukkuun. Tytölle moi ja hyvät jatkot. Minä en ainakaan katsoisi enää sekuntiakaan tuota touhua.

Yhdyn edelliseen puhujaan näin mielipiteen tasolla, Leon on täysin oikeassa. Ei hemmetissä mitään yhteenmuuttoa vaan ero!

Se on fakta, että jos nuorta naista ei kiinnosta oma poikaystävä seksuaalisesti puoleen vuoteen, niin silloin suhteella ei ole enää tulevaisuutta. Sen nyt ymmärtää, että vähän iäkkäämpien pariskuntien välillä eivät vällyt pölise samalla intensiteetillä kuin nuorempana, ja että perheen, työn yms. ristipaineissa sitä ei vain jaksa samalla vimmalla 24/7-tahdilla, vaan välillä tulee hiljaisempia kausia.

Mutta kun on nuorehkoista aikuisista kysymys, niin jos oma nainen ei enää tunnu syttyvän ja antaa jonkun random-heppulin kouria itseään ja vielä suoraan sanoo, ettei oma poikaystävä kiinnosta seksuaalisesti, niin siihen ei voi muuta sanoa kuin että "eiku mä vaan tän yhren pöllin imasen ja se o sil saletti".

Nainen itkee ja venkoilee asiasta lähinnä siksi, ettei halua niiden yhteisten ystävien katoavan elämästä, mutta yhteisten ystävien menettämisen pelko on helvetin huono syy ylläpitää parisuhdetta, jolla ei ole tulevaisuutta ja jossa naisen tuntema seksuaalinen kiinnostus on tipahtanut kuin TPS liigan hännille. Ei se sieltä enää nouse kuin ehkä säälipleijareihin, ja säälärithän eivät ole tosipelejä ollenkaan.

Sitä yhteistä tulevaisuutta kannattaisi miettiä ja mennä johonkin avioliittoterapiaan jos kyseessä olisi avioliitto, ikää parisuhteella 10-20 vuotta ja kotona pari lasta sekä asuntovelka, mutta parikymppisen kollin ei kannata väkisin roikkua sellaisessa naisessa, jota kaiken maailman "Otot" kiinnostavat enemmän.

Kipeäähän se tekee, kun tekee tutusta ihmisestä pesäeron ja monen vuoden hengailu katkeaa, mutta Dabab, usko minua, puhun kokemuksesta: mitä pidempään tuollainen tilanne jatkuu ja jatkuu, sitä kipeämmäksi ja vaikeammaksi lopullinen tilanteen selvittely aikanaan tulee. Olisinpa aikoinaan itsekin saanut neuvoja ja "valaistumisen" tilanteesta, niin olisin säästynyt parin vuoden kärvistelyltä ja itsepetokselta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yhdyn edelliseen puhujaan näin mielipiteen tasolla, Leon on täysin oikeassa.
Itse olet! Hyvä kiteytys, vaikka sillä mittaa olikin. Erittäin hyviä pointteja, varsinkin nuo ikään liittyvät huomiot. Sitä itsekin ajattelin, vaikken sitä tuohon kirjoittanutkaan. Ja todellakin, asia on hiukan eri, jos sitä yhteistä historiaa on yhtä paljon kuin Dababilla ikää.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten pystyisin muuttumaan taas seksuaalisesti haluttavaksi ihmiseksi hänen silmissään?
Minä lähtisin juuri päinvastaiseen, kuin ehdotettu yhteenmuuttaminen. Älä ripustaudu siihen naiseen. Ota etäisyyttä. Ilmaise teoillasi (välinpitämättömyys), että olet todellakin tavoittelemisen arvoinen, eikä sun tarvitse ripustautua tyttöystävään, joka hengailee exän kanssa. Sulle löytyy kyllä muitakin ottajia. Siten muija tajuaa, että voi oikeasti olla menettämässä sut, ja tekee sitten ratkaisut = näkee sut joko a) haluttavana tai b) entisenä. Jos vaihtoehto on b, sen kortin olisit joka tapauksessa saanut.

Mun mielestäni äskeisen kuvauksen jälkeen normaalimiehen reaktio on etäisyyden ottaminen. Jotkut ovat jyrkempiä, Leon olisi jo lempannut naisen. Älä nyt vaan jää ovimatoksi, jota saa talloa miten haluaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuei. Tuo peli on jo nähty. Uutta matoa koukkuun. Tytölle moi ja hyvät jatkot. Minä en ainakaan katsoisi enää sekuntiakaan tuota touhua.

Nimenomaan näin. Ja vielä sellainen lisäys, että kun otat asian puheeksi ja vilauttelet erokorttia, niin voit varautua siihen, että piparia alkaakin yks kaks lohjeta ihan käsittämättömiä määriä. Älä kuitenkaan sorru tämän edessä luulemaan, että muutos olisi pysyvä tai että sillä olisi jotain merkitystä suhteen jatkumisen kannalta.

Jos kenkiminen suorilta tuntuu pahalta niin toinen vaihtoehto on radio-silence. Et ota mitään yhteyttä, vastailet puhelimeen laiskasti ja sitä rataa. Kun tuossa nyt on ilmiselvästi kyseessä tytön luonteen heikkous sen suhteen, että hänellä ei riitä kanttia antaa sinulle kenkää, vaan odottaa, että sinä tekisit jonkun liikkeen, niin voithan toki vähän auttaa tyttöä sanomaan tarvittavat sanat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös