Naisasiat

  • 7 519 171
  • 26 580

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nämä ovat kyllä hankalia ajatuksia.

On ne hankalia ajatuksia. Ja en mä vielä luovuttanut ole. Kai se on sitä että asiat voisi olla helpompiakin. Niin mä asun täällä omassa kämpässä ja nainen lasten kanssa omassa. Naisellakin on omat murheensa ja en kaikissa niissä pysty millään tavoin auttamaan. Ja sitten se kieli juttu, kun lähes kukaan ei puhu englantia, kaikki tutut on tullu muijan kautta, tai onhan mulla tuo naapurin huumehörhö jonka tiedän.

Kyllä tässä vielä yritetään, voi se homma alkaa toimimaankin. Töitä olisi kiva saada, rupeaa säästöt loppumaan ja sitten on kusinen paikka. Perkele edes haastatteluihin pyydetä. Kyllä noihin ärsyttäviin rääpäleisiinkin on jonkin verran jo kiintynyt. :)

Annetaans nyt vielä mennä ja katsotaan sitten. Kotio on aina helppo kuitenkin palata jos siltä näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mistä niitä kunnollisia naisia sitten löytää? Yökerhot on koluttu läpi ja sieltä niitä ei ainakaan löydä. Kaukoidästä? Kertokaa joku.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei niitä mistään löydy. Ne löytävät sinut. Jos löytävät.
Aivan. Miehen ei kannata kauheasti uhrata aikaa naisten metsästämiseen, koska se ei tuota tulosta, varsinkaan jos olet sarjaa: teuvo tavallinen ja sinussa ei ole mitään erityisominaisuutta kuten merkittävä varallisuus tai yhteiskunnallinen asema. Muussa tapauksessa parempi olla suhteellisen neutraali ja odottaa, että nainen alkaa tehdä niitä aloitteita. Silloin olet vahvoilla ja voit säädellä vauhtia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika kauan saat odottaa, eivät ne ala.
No, sitten odottaa. Omalla kohdallani ainakin ne miellyttävimmät ja pitkäaikaisimmat tapaukset on olleet sellaisia, missä nainen on alkanut osoittaa sitä kiinnostustaan. Toisinpäin kun on toimittu, niin on jäänyt pääsääntöisesti luu käteen.

Omalla kohdallani ainakin olen todennut, että jos alkaa osoittaa liikaa kiinnostusta naiseen, niin juttu ei suju ja nainen alkaa ottamaan etäisyyttä tai katoaa kokonaan kuvioista. On toki nyt seksiä tullut suhteellisen rohkealla aloitteen tekemisellä, mutta ei mitään pysyvämpää kyllä.

Kuka mitenkin. Sanoisin silti, että naisten "jahtaaminen" ei kannata, ellet ole todella muotovalio tai ole jotain selkeitä meriittejä joilla kääntää pää. Tälläisen taviksen kannattaa odottaa, että nainen alkaa antaa merkkejä kiinnostuksesta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuka mitenkin. Sanoisin silti, että naisten "jahtaaminen" ei kannata, ellet ole todella muotovalio tai ole jotain selkeitä meriittejä joilla kääntää pää. Tälläisen taviksen kannattaa odottaa, että nainen alkaa antaa merkkejä kiinnostuksesta.
Bullshit. Järkyttävää yleistämistä muutenkin. En suosittele kenellekään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jatkoaikaan kirjoittelemalla saa naisseuraa. Mua ainakin seuraa ämmälauma ketjusta toiseen kitisemässä perässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sanoisin silti, että naisten "jahtaaminen" ei kannata, ellet ole todella muotovalio tai ole jotain selkeitä meriittejä joilla kääntää pää. Tälläisen taviksen kannattaa odottaa, että nainen alkaa antaa merkkejä kiinnostuksesta.

Tarkoitin siis juurikin sitä, että ei niitä jahdatakaan voi. Ainoa vaihtoehto on vain antaa koko asian olla ja odottaa tuleeko joku hakemaan sinut kotoa. Tuskin tulee, mutta muita vaihtoehtoja ei ole.
 

scholl

Jäsen
mulle yks nainen sanoi, että olen alkanut diivaksi, kun sanoin, etten minä viitsi mitään aloitteita tehdä, vaan odottelen tarjouksia. Se on taas tätä mukatasa-arvoa. Jos joku nainen ei tee aloitteita niin syytetäänköhän häntäkin diivaksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka tässä nyt on siitä puhunut, että jotakuta tultaisiin kotoa hakemaan? Pöljät! Totta hitossa sitä tulee käydä ulkomaailmassa, luoda suhteita ja kontakteja ja tavata ihmisiä ihan ylipäätään. Sen voi silti tehdä mahdollisimman neutraalisti ja ilman, että roikkuu heti perseessä kiinni kun näkee kiinnostavan naisen. Katselee tilannetta ja jos kyseinen nainen alkaa viestitellä jälkeenpäin jotain kautta tai tunnistaa sinut, niin sitten voi alkaa tehdä jo tuttavuutta. Silti, omasta mielestäni (huom.) sillä tapaa, että nainen saa olla alkuvaiheessa aloitteellisempi osapuoli. Näkemykseni mukaan se kiinnostustaso mitataan siinä. Mielestäni erityisen vaikeasti tavoiteltava nainen on myytti tai sitten sillä viiraa tosi pahasti kaalissa jos on pakko leikkiä jotain todella vaikeasti tunnistettavaa kissa ja hiiri leikkiä.

Eli. Jos nainen ei osoita sinuun mitään kiinnostusta se meinaa, että se ei ole sinusta kiinnostunut. Yksinkertaista. Melko tavalla turha silloin edes yrittää ja sitä kautta tuhlata aikaa. Tähtää niihin ketkä osoittavat eleillään, että charmisi puree. Sieltä voi lohjeta jotain, pillua tai ehkä enemmänkin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Se on lukenut jatkoaikaa. Ei vielä tosin tiedä, että se 25cm kalu tulee viiden sentin paloissa.

Hah...tää oli hyvä kun vieläpä melkein pitää paikkaansa.

Mut joo. Viikonloppu meni erittäin hyvin tuon naisen kanssa. Jopa niin hyvin, että kotiuduin vasta maanantaina. Hänessä on kaikki kohdillaan enkä ole nauranut aikoihin niin kuin viikonloppuna. Olo on onnellinen ja pirun rauhaisa. 200 kilsan välimatka aiheuttaa kuitenkin vain yhdessäolon viikonloppuisin mutta näin on ehkäpä ihan hyvä tutustuakin.

En olisi uskonut, että äijällä tällaisia tuntemuksia vielä pongahtaa esille varsinkin kun on jo parin vuoden aikan ehtinyt kyynistymään jonkin verran. Toivottavasti tässä ei nyt syöksytä sementtiin. Tosin tämä neito on vielä enemän pähkinöissään kun on jo muuttamassa tänne päin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin tämä neito on vielä enemän pähkinöissään kun on jo muuttamassa tänne päin.

Voi voi, tuo on kyllä huono merkki. Tai ainakin itseäni alkaa hyvin nopeasti ahdistaa ja pidän sitä hieman epäilyttävänä, jos toinen on salaman nopeudella täysin nuts. Jopa siinä määrin, että on valmis pistämään oman elämänsä enemmän tai vähemmän uusiksi. Mutta enhän minä tätä tapausta tunne, mutta noin yleisesti...
 

scholl

Jäsen
. Katselee tilannetta ja jos kyseinen nainen alkaa viestitellä jälkeenpäin jotain kautta tai tunnistaa sinut, niin sitten voi alkaa tehdä jo tuttavuutta. Silti, omasta mielestäni (huom.) sillä tapaa, että nainen saa olla alkuvaiheessa aloitteellisempi osapuoli. Näkemykseni mukaan se kiinnostustaso mitataan siinä. Mielestäni erityisen vaikeasti tavoiteltava nainen on myytti tai sitten sillä viiraa tosi pahasti kaalissa jos on pakko leikkiä jotain todella vaikeasti tunnistettavaa kissa ja hiiri leikkiä.

Aivan, miehen pitää olla vaikeasti tavoiteltava, koska on keskimäärin mahdollisesti laadukkaampi. Naisten, kun ovat usein ns. perusjengiä, kannattaa rohkeasti kokeilla kepillä jäätä. Sinänsähän sillä ei ole väliä, kumpi on aloitteellinen eli jos huomaa jonkun kiinnostavan niin voi lähestyä, mutta ainakin itse haluan seurata oikeasti pitkään, jotta tiedän henkilöstä riittävästi varmistaakseni sen, että hän ei ole mikään pölvästi. Mitä järkeä lähestyä jotain pölvästiä. En ole kyllä aikoihin nähnyt ketään kiinnostavaa naista. Aina on joku osa-alue pielessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tai ainakin itseäni alkaa hyvin nopeasti ahdistaa ja pidän sitä hieman epäilyttävänä, jos toinen on salaman nopeudella täysin nuts. Jopa siinä määrin, että on valmis pistämään oman elämänsä enemmän tai vähemmän uusiksi.

Hullu rakastuminen aiheuttaa tällaisia reaktioita. Ei ihminen ajattele järkevästi kun tällaista tapahtuu. Sitä haluaa vaan olla 24/7 toisen kanssa ja lähteä vaikka maailman ääriin. Tiedän kokemuksesta.

Se on kuitenkin totta, että hän haluaa pistää elämänsä uusiksi ja muuttaa ensinnäkin pois Helsingistä. Vaikka on syntyperäinen niin pitää henkisesti itseään enneminkin maalaisena ja luontoihmisenä. Mielipuolinen rakastuminen yhdistettynä tähän on mielestäni normaali reaktio tässä tapauksessa enkä mä ota asioista paineita. Tyypillisenä härkänä (merkki) rauhoitan tilannetta...toivottavasti:)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lenin kannattaisi harkita lähestymiskiellon hankkimista ja nukkua pistooli tyynyn alla.

Heh...lähestymiskieltoa en nyt ihan vielä viitsi anoa mutta pistooli on kyllä tuossa hollilla jos tarvetta tulee.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Hullu rakastuminen aiheuttaa tällaisia reaktioita. Ei ihminen ajattele järkevästi kun tällaista tapahtuu. Sitä haluaa vaan olla 24/7 toisen kanssa ja lähteä vaikka maailman ääriin. Tiedän kokemuksesta.

Se on kuitenkin totta, että hän haluaa pistää elämänsä uusiksi ja muuttaa ensinnäkin pois Helsingistä.

Onneksi olkoon! Jos homma on molemminpuolista, niin eikös sellaisesta harvinaisuudesta kannata pitää kiinni kynsi hampain? Bonuspuolelle vielä, että saat tuotua yhden ihmisen sivistyksen pariin. Joskus on hyvä himmailla, mutta kun et enään (käsittääkseni) nuori poikanen ole, niin tietänet itse mikä sinulle parhaiten sopii. Rouvani kansa päätettiin aikanaan mennä naimisiin kahdenviikon seurustelun jälkeen ja nykyään toinen vuosikymmen on jo onnellisesti menossa. Eli kyllä sitä voi joskus onnensa tunnistaakin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on kuitenkin totta, että hän haluaa pistää elämänsä uusiksi ja muuttaa ensinnäkin pois Helsingistä. Vaikka on syntyperäinen niin pitää henkisesti itseään enneminkin maalaisena ja luontoihmisenä. Mielipuolinen rakastuminen yhdistettynä tähän on mielestäni normaali reaktio tässä tapauksessa enkä mä ota asioista paineita. Tyypillisenä härkänä (merkki) rauhoitan tilannetta...toivottavasti:)

Juu, onhan tuo ihan normaali reaktio, jos todella kovaa joku juttu kolahtaa. Eikä sitä tietysti aina pidä ollakaan liian analyyttinen, vaan antaa mennä, jos siltä tuntuu. Itsekin löin aikanani hynttyyt yhteen liki 10 000 kilometrin päässä asuneen naisen kanssa ja menin koko lailla suorilta naimisiin asti. Ja hyvin pyyhkii edelleen.

En siis haluaisi olla kyyninen, mutta 36-vuotiaan naisen kohdalla vielä sellainen tulee mieleen, että mahtaakos mielitietylläsi olla lapsia? (tik-tak-tik-tak)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En siis haluaisi olla kyyninen, mutta 36-vuotiaan naisen kohdalla vielä sellainen tulee mieleen, että mahtaakos mielitietylläsi olla lapsia? (tik-tak-tik-tak)

Ei ole lapsia eikä myöskään halua lapsia vaan satsata hyvään loppuelämän parisuhteeseen. Kerroin jo heti alussa etten myöskään halua enää lapsia. Kertoi, että menee gynelle keskustelemaan "operaatiosta" nyt kun parisuhde hänen toivoakseen on alkamassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos nyt parin viikon? tuttavuuden perusteella nainen on muuttamassa jonnekin Mellilään ja menossa leikkelemään munajohtimensa ihan romantically just for you baby, niin eihän se ihan terveeltä kuullosta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulostaa juuri hyvänlaatuiselta naiselta minun mielestä. Onnea Vanhalle Lenkille, toivon mukaan asiat sujuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös