Naisasiat

  • 7 503 871
  • 26 557

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ihmettelen tuota Käyttäjänimettömän viestiä kohtaan syntynyttä kritiikkiä, onko naisasiat ketju vain marinaa siitä ettei saa pillua tai utelua siitä miten sitä voisi saada?

Tuo sinun ylimielisyyspäätelmäsi on täysin väärä tulkinta..

Itse olen törmännyt tuohon ylimielisyyspäätelmään aina kun on käynyt ilmi että naisen saaminen ei ole niin hankalaa mulle. Aina olen sitten ollut ylimielinen kun tämän on kertonut, onko se toisen osapuolen heikkoa itsetuntoa vai kateellisuuden verhoamista haukkumiseen? Tiedä häntä, pillua tulee.

Mutta, Carlos tuolla väitti että on erittäin vaikeaa päätyä onnelliseen parisuhteeseen jos hassuttelee paljon. Väitän omakohtaisesti vastaan, onnistuu ja jopa helposti. Totaalisen pelailun jälkeen kolmen vuoden liittoon, ilman mitään peliä mihinkään muuhun suuntaan tuona aikana. Ja nyt taas pelataan, ei tosin minun päätöksestäni. Siitä lisää alla.

Itselläni on Käyttäjänimettömän kanssa hieman samanlainen tilanne, nainen otti ja lähti opiskelemaan muualle ilmoittaen laittavansa oman uransa parisuhteen edelle.
Tuli jäätyä tyhjän päälle ja siinä sitten purin vitutusta antamalla kyytiä sinne ja tänne. Aina välillä nähtiin sitten ex:n kanssa ja paneskeluksihan se meni. Sitten se löysi jonkun panon tampereelta ja käynnit väheni, mutta välillä kotikulmilla käydessään paneskeli sitten mun kanssa.

Noh, se loppui sitten hänen puoleltaan ja edelleen kyllä antaisin tuosta naisesta oikeestaan minkä tahansa sormen jos saisin takaisin, ei ole vastaavaa tullut vielä eteen.

Sitten alkoikin ruljanssi, palasin viikonloppuduuneihin osa-aikasesti ja alkoi tulla puhelinnumeroa, viestiä ja lappuja rasitteeksi asti ovista, ikkunoista ja tuuletuskanavista. Puumaa, puuman tytärtä, puuman tyttären kaveria, yh-äitejä ja nuoria tyttöjä, ei ole järkeä siinä miten paljon tarjontaa alkoi olemaan.

Kavereitten muijat järjestää sinkkukavereitaan yhteisiin illanistujaisiin, FB suoltaa viestiä. Vanhat, sinkuksi jääneet panot lähestyvät ja kaipaavat nyt huomiota ja seksiä. Ja perhana vaikka niille kaikille teki selväksi ettei ala mitään tunteita luomaan niin joka pirun kerta meni ihastuksen puolelle ja siinähän sitä sitten oltiin ku toinen itkee että luuli että tästä tulisi jotain. En vieläkään tajua, löydänkö sitten vain takiaisia vai mikä siinä on.

Kerrottakoon sen verran että ihan nuori kolli en enää ole, duuni on hyvä, lapsia ei ole ja osaan käyttäytyä. Ulkonäölliset seikat jätän omaan arvoonsa, en ole itseäni osannut koskaan katsoa niin että siitä pitäisi päätellä jotain. Mutta sen voin sanoa että mulla on isompi leka kuin Vanhalla Lenillä, jos verrataan muuhun vartaloon.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miten niin on aina todistamassa ja vieläpä kärkkäänä?! Sitä paitsi aiemmin Rommeli tuossa sanoi, että ne, jotka naisia saavat, eivät koe tarvetta kertoa näistä asioista. Koettakaa nyt jo päättää, että kummin se asia on.

Tokihan noita juttuja voi täällä kertoilla ja ihan mielenkiintoistahan noita lukea on. Toisaalta jos lukaiset omia kirjoituksiasi niin sanotusti ulkopuolisen silmin, niin kyllä sieltä jossain määrin tuollaiset Jallun lukijoiden tarinat paistavat läpi. Ainakin tiettyjä yksityiskohtia korostetaan aivan liikaa ja se syö uskottavuutta, oli jutuissa perää tai ei.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta sen voin sanoa että mulla on isompi leka kuin Vanhalla Lenillä, jos verrataan muuhun vartaloon.

Huh huh...nyt se on sitten sanottu. En ole tuota viitsinyt aikaisemmin kertoa koska en ole sua halunut tähän juttuun sotkea mutta näin asia todellakin on. Olen nähnyt kentsun lekan ja siinä on KOKOA. Ehkä hieman liikaakin koska pidän kovasti anaaliyhdynnästä naisen kanssa ja omalla värkillä homma on toiminut ihan ok.
 
Tiedä häntä, pillua tulee.

Puumaa, puuman tytärtä, puuman tyttären kaveria, yh-äitejä ja nuoria tyttöjä, ei ole järkeä siinä miten paljon tarjontaa alkoi olemaan.

Kavereitten muijat järjestää sinkkukavereitaan yhteisiin illanistujaisiin, FB suoltaa viestiä. Vanhat, sinkuksi jääneet panot lähestyvät ja kaipaavat nyt huomiota ja seksiä. Ja perhana vaikka niille kaikille teki selväksi ettei ala mitään tunteita luomaan niin joka pirun kerta meni ihastuksen puolelle ja siinähän sitä sitten oltiin ku toinen itkee että luuli että tästä tulisi jotain. En vieläkään tajua, löydänkö sitten vain takiaisia vai mikä siinä on.
En nyt ymmärrä, onko ongelmasi se että saat liikaa pillua, vai se, että saat niistä pilluista liian vähän hengen täytettä. Jos ensimmäinen, niin hae ensi viikonloppuna Makuunista 3 leffaa kahden hinnalla ja jää himaan. Jos jälkimmäinen, niin jätä ne puumat ja puuman tytöt pois, hakeudu kaltaiseesi seuraan ja pane vaikka vasta viidennellä deitillä. Problem solved.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
En nyt ymmärrä, onko ongelmasi se että saat liikaa pillua, vai se, että saat niistä pilluista liian vähän hengen täytettä. Jos ensimmäinen, niin hae ensi viikonloppuna Makuunista 3 leffaa kahden hinnalla ja jää himaan. Jos jälkimmäinen, niin jätä ne puumat ja puuman tytöt pois, hakeudu kaltaiseesi seuraan ja pane vaikka vasta viidennellä deitillä. Problem solved.

Ei ole ongelmaa, sehän tässä onkin. Tämän takia alunperin kirjoitinkin ketjuun, ei mielestäni pidä olla ongelmaa jotta tänne voi kirjoittaa, enkä olisikaan kirjoittanut ellei Käyttäjänimettömän viestiä olisi niin paljon kommentoitu ja ehkä jopa paheksuttu.
Olen tyytyväinen elämääni muuten, mutta sen yhden haluan takaisin jota en saa.

Eikä sekään tuota ongelmaa olla himassa viikonloppuja, olin itseasiassa juuri edellisen viikonlopun himassa, yksin. Voin myös olla näiden naisten kanssa viikonloppuja himassa, ei sekään ole ongelma. Mielelläni olen himassa sen jälkeen kun 15 vuotta kiersin ammatikseni viikonloppuisin Suomea.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin no, ei sellaisia, jotka olisivat sanoneet, etteivät saisi ketään naista mutta kuitenkin sitä, että vaikeaa on ja mitä sitä naiselle sanoisi. Ja sitä paitsi, vieläkin täällä rauniot savuavat HIFK:n jäljiltä!

HIFK teki tosiaan paljon hallaa tälle keskustelulle, koska edusti "vässykkyyden" ääripäätä. Tuntuu, ettei sen jälkeen ole saanut enää mainita sanallakaan vaikeuksia, joita naisen lähestymisessä voi olla. Tai saa mainita, mutta sitten joutuu kategorisoiduksi sinne HIFK-osastoon.

En tarkoittanut juttuani "riemastuttavaksi", sellaista en ole väittänytkään vaan halusin (pitkästä aikaa) tuoda tasapainoa tähän ketjuun, että on sitä muutakin kuin "en saa ketään naista" ja "en saa juuri sitä naista" sekä "naiset ovat niin vaikeita" -keskusteluun.

Jees, tasapaino ja toinen näkökulma ovat toki hyvästä. Mutta kyllähän se kirjoitus heilahti HIFK:hon verrattuna toiseen ääripäähän. Toisin sanoen, provosoi hieman. Mutta sehän tekee vain hyvää keskustelupalstalla. Enkä olisikaan kommentoinut sitä tarinaa, mutta pari sen jälkeistä vastausta pisti silmään, koska olin lukevinani niistä pientä ylenkatsetta naisen puutetta valittavia kohtaan.

Niin, mikä on sarjapanija. Minä en pannut ennen heinäkuuta noin vuoteen ketään muuta kuin tyttöystävääni. Sitten olin sinkku ja heinäkuussa alkoi tapahtua, vähän liikaakin.

Nojuu. Ehkä tässä kohtaa minä olin liian kärkäs liputtamaan sinut sen "sata naista vuodessa" -blogin edustamaan ideologiaan. Kirjoituksesi tyylilaji oli vähän samanlainen.

Tuon blogin ja minkä-lie Henry Laasasen ja vastaavien ideologiaan kuuluu kiinteästi "vässyköiden ojentaminen" saarnamiehen elkein. Vässyköiden ei pidä kuin valaistua, niin johan naisia saa joka sormelle. Mutta kuten kaikissa ideologioissa, tuputtaminen vain ärsyttää. Eittämättä se vässyköiden jatkuva valituskin ärsyttää, en mä sillä.


ylimielisyyspäätelmäsi on täysin väärä tulkinta. Minä en esimerkiksi koe minkäänlaista ylimielistä suhtautumista esimerkiksi paria tämän ketjun antisankaria kohtaan.

Loppukaneettina: Olipa siinä kyllä nimimerkillä Jippo harvinaisen väärin ymmärretty viesti.

Pahoittelut väärästä tulkinnasta, jonka taustalla varmasti onkin jonkinlainen katkeruus pelimieskulttuuria kohtaan. Olen tosin päässyt siitä jo eroon perheen ja tietoisen päätöksen myötä. Katkeroituminen ei oo koskaan hyväksi.

Ja silloin sinkkuaikanakin katkeruus kohdistui ensisijaisesti pelureihin retkahtaviin naisiin, kun naiivisti uskoin silloin (nuortenkin) naisten arvostavan eniten kiltteyttä ja rehellisyyttä. Naisia saavat miehet ärsyttivät vain siinä tapauksessa, että he tulivat valistamaan, kuinka helppoa naisten saanti on.

Ehkäpä tähän sopisi fraasi "don't hate the player, hate the game". Notta peace vaan, kaikki pelimiehet, vässykät ja jopa naiset. ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pohdinpa tuossa sellaista asiaa, joka on kyllä aiemminkin käynyt mielessä... Aikoinaan yksi vanhempi herrasmies, joka oli duunikaverina piti pitkän luennon siitä kuinka tätä vähän Tabermania muistuttavaa kaveria vituttaa suomalaisen äijäkulttuurin ns. akoittelu.

Kaveri siis puhui siitä, kuinka aina äijien kesken on tapana haukkua oma muijansa jollain tapaa älyvapaana olentona, jonka elämäntehtävä on tehdä miehensä elämästä helvettiä. Toki aiheesta taitaa olla useammassakin kulttuurissa parinkin vitsikirjan verran tarinaa, joten ei se taida suomalaisen miehen (tai Jouni Hynysen) yksinoikeutta olla.

Jokatapauksessa, joko olen toisen yövuoron valvomisen jälkeen liian herkillä tai kulkuseni alkaa muodostamaan salakavalasti munasarjoja itsestään, mutta pakko on yhtyä tähän ajatukseen. Koko touhuhan kertoo enemmän miehien tavasta ulkoistaa ihmissuhteen mahdolliset vaikeudet akkojen turhamaisuuteen ja toisaalta jos akka on niin vitun hirveä, niin myös siitä kuinka vajaa mies on, jos kerran on valinnut puolisonsa niin päin helvettiä.

Toinen puoli on sitten se, että onko se meidän miehisyydestämme pois jos puhuu pelkästään hyvää omasta puolisostaan, siis siitä johon luottaa niin paljon että tekee tämän kanssa lapsia, vannoo ikuista rakkautta koko seurakunnan edessä tai vain valitsee omaksi elämänkumppanikseen, oli se tapa nyt mikä tahansa. (Tähän ei kuulu laittaa kysymysmerkkiä)

Toki vittumaisia piirteitä löytyy kaikista ja välillä varmasti nalkutetaan ja pihdataan jatkossakin. Mutta vittuako siitä valittamaan, tuskin sitä itsekään hoitaa asioitaan niin hyvin parisuhteessa että on varaa vittuilla armotta toisen puutteista. Joten taidanpa ottaa jatkossa entistä paremmin neuvosta vaarin.

Suosittelen sitä samaa teille tänä kauniin kuulaana loppukesän aamuna.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Itse olen törmännyt tuohon ylimielisyyspäätelmään aina kun on käynyt ilmi että naisen saaminen ei ole niin hankalaa mulle. Aina olen sitten ollut ylimielinen kun tämän on kertonut, onko se toisen osapuolen heikkoa itsetuntoa vai kateellisuuden verhoamista haukkumiseen? Tiedä häntä, pillua tulee.

Ainakin omaan nenään mm. nimimerkki Jipon viesteistä kateus haisee aika pahasti. Taitaa nykyään perheellistä miestä harmittaa edelleen, ettei sinkkuaikoina herunut enemmän, useammalta ja parempaa.

Ja perhana vaikka niille kaikille teki selväksi ettei ala mitään tunteita luomaan niin joka pirun kerta meni ihastuksen puolelle ja siinähän sitä sitten oltiin ku toinen itkee että luuli että tästä tulisi jotain. En vieläkään tajua, löydänkö sitten vain takiaisia vai mikä siinä on.

Teitä miehiä vaivaa tasan sama. Vaikka kuinka rautalangasta vääntää, että "soitan kun haluan ja parisuhdetta tästä ei tule", jotkut onnettomat menevät ihastumaan tai jopa rakastumaan ja sitten ei enää voikaan soitella. Yksikin raukka on edelleen, näin 6-7 vuotta panosuhteen jälkeen, niin silmittömän rakastunut ja tasaisin väliajoin kyselee, että eikö kuitenkin voitaisi yrittää yhdessä. Toivottavasti nykyinen ymmärtää pitää tunteensa kurissa; uuden sopivan skouttaamisessa on aina kauhea homma, kun en halua lähteä yhden illan tutun mukaan baarista. Vakipanolle(kin) kriteerilista on pitkä ja mistään ei tingitä.

Mutta sen voin sanoa että mulla on isompi leka kuin Vanhalla Lenillä, jos verrataan muuhun vartaloon.

Lekaa näkemättä sanon, että noiden reisien välissä kaikki näyttää isolta ;)

Mikäli huhupuheisiin on uskominen, kentsulla tosiaan on kuulemma valtavan suuri penis. Joku mieskin on joskus sanonut, että jos hänellä olisi yhtä iso kuin kentsulla, hän ei mitään muuta tekisikään kuin kuljeskelisi päivät pitkät laitumella tekemässä hevosia kateellisiksi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse asiassa varmin tapa herättää toisen syvempikin mielenkiinto on tuumata, ettei halua parisuhteita. On se ihme homma, että sanottu sana ei mene perille vaan juuri päinvastoin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Itse asiassa varmin tapa herättää toisen syvempikin mielenkiinto on tuumata, ettei halua parisuhteita. On se ihme homma, että sanottu sana ei mene perille vaan juuri päinvastoin.

Näinhän se menee. Harmin paikka, millään kun ei viitsisi valehdellakaan potevansa vauvakuumetta ja haaveilevansa 300 vieraan häistä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin omaan nenään mm. nimimerkki Jipon viesteistä kateus haisee aika pahasti. Taitaa nykyään perheellistä miestä harmittaa edelleen, ettei sinkkuaikoina herunut enemmän, useammalta ja parempaa.

Kysehän on varmaan myös kyvystä suunnitella omaa elämäänsä tai olla jollain tavalla itse oman elämänsä kippari. Vaikka parisuhteeseen tai avioliittoon ei noin periaatteessa pitäisi kenenkään ajautua sattumalta saatika sitten vastoin tahtoaan, niin joillain se liitto tuntuu olevan kivireki, jota hampaat irvessä kiskotaan.

Itse riettailin aikoinani ihan kiitettävästi, mutta jossain vaiheessa tuli mitta täyteen ja mieli alkoi tehdä jotain pysyvämpää. Muistan jopa sanoneeni ääneen muutamalle ystävälleni, että seuraavan kerran kun tapaan riittävän kiinnostavan naisen, niin en viitsi enää harrastaa mitään kepeää pelailua, vaan aion mennä naimisiin ja perustaa perheen. Näin myös tapahtui, tosin pikkuisen lisää riesaa aiheutui siitä, että löytämäni tapaus sattui olemaan kotoisin eri mantereelta.

Ymmärrän toki myös sen, että on osittain tuurista kiinni, että tuolla tavalla natsaa ja että ei kaikki aina muutenkaan mene niin kuin on suunnitellut. Mutta kyllähän naisasioissa on paljon samaa kuin työ- tai opiskelukuvioissa: asioihin pystyy itse vaikuttamaan, omia puutteitaan pystyy kehittämään ja jos itse tietää, mitä haluaa, se on myös helpompi saavuttaa. Ja sitten vielä se, että jonkun polun valitseminen sulkee monia muita pois.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin omaan nenään mm. nimimerkki Jipon viesteistä kateus haisee aika pahasti. Taitaa nykyään perheellistä miestä harmittaa edelleen, ettei sinkkuaikoina herunut enemmän, useammalta ja parempaa.

Ehkä niin, niin ehkä. Pidän kyllä kateutta ja katkeruutta eri asioina ja myönnän syyllistyneeni/syyllistyväni vain tuohon jälkimmäiseen.

Enkä oikein tiedä, harmittaako enää. Noiden asioiden pitää tulla luonnostaan ja ehkä en ole vain sellainen. Samalla lailla mua "harmittaa", etten ruvennut pelaamaan lätkää 3-vuotiaana hullun lailla, kun olisin ihan varmasti 600-NHL-maalin mies nyt.

Se kyllä harmittaa, että annoin katkeruuden vaikuttaa tekemiseeni ja asenteeseeni. Katkeroitunut vässykkä on surullinen tapaus, kuten esmes HIFK:n tapaus osoittaa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Miten pitäisi suhtautua tyttöystäväni chättäilyyn? Olen ymmärtänyt, että hän on hakenut joskus ammoisina aikoinaan seuraa treffi-palstoilta, mutta laittanut profiilinsa jäihin. Kuitenkin tykkää käydä chattailemassa, esim. minun ollessa yövuorossa. Hän ei tiedä, että tiedän, on vain muutaman kerranut osunut sivuhistorioissa silmään chattipalstat sekä miespuolisten keskustelukumppaneiden nimimerkit.

Mitähän helvettiä tässä taas pitäisi miettiä? En tietenkään tässä vaiheessa usko mihinkään pettämiseen tai vastaavaan, mutta ainahan tuokin vaara on, palstojen pursuessa niitä "minkä väriset pikkuhousut sinulla on tällä hetkellä?". Voiko tuo vain olla mukavaa ajanvietettä ja keskustelukumppanin kaipuuta yksin ollessa? Mutta miksi vain pelkkiä miespuolisia keskustelukumppaneita? Tiedän olevani mustasukkainen, ja juuri tällaiset asiat ovat kuin veistä hakkaisi sydämeen. Kaikki on kuitenkin muuten helvetin hyvin, mutta tuo asia rassaa todella. Voiko tämmöistä kysyä suoraan toiselta?
 
Mitähän helvettiä tässä taas pitäisi miettiä? En tietenkään tässä vaiheessa usko mihinkään pettämiseen tai vastaavaan, mutta ainahan tuokin vaara on, palstojen pursuessa niitä "minkä väriset pikkuhousut sinulla on tällä hetkellä?". Voiko tuo vain olla mukavaa ajanvietettä ja keskustelukumppanin kaipuuta yksin ollessa? Mutta miksi vain pelkkiä miespuolisia keskustelukumppaneita? Tiedän olevani mustasukkainen, ja juuri tällaiset asiat ovat kuin veistä hakkaisi sydämeen. Kaikki on kuitenkin muuten helvetin hyvin, mutta tuo asia rassaa todella. Voiko tämmöistä kysyä suoraan toiselta?

Kysy ihmeessä. Kyllä hyvä parisuhde kestää tällaiset asiat. Voisiko olla että tyttöystäväsi kaipaa hiukan huomiota ja hyväksyntää? Ottamalla asian hienovaraisesti puheeksi osoitat, että välität hänestä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kysy ihmeessä. Kyllä hyvä parisuhde kestää tällaiset asiat. Voisiko olla että tyttöystäväsi kaipaa hiukan huomiota ja hyväksyntää? Ottamalla asian hienovaraisesti puheeksi osoitat, että välität hänestä.

On kertonut, että tykkää huomiosta, varsinkin kun saa sitä miehiltä. Mutta jääkö se siihen?

Meillä on ollut muutama myrskyisä "keskustelu" liittyen mustasukkaisuuteen. Ottamalla asian esille, osoitan että välitän hänestä, mutta myös vahtaan häntä?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kertonut, että tykkää huomiosta, varsinkin kun saa sitä miehiltä. Mutta jääkö se siihen?

Luota, että jää.

Aikalailla sama tilanne täälläkin suunnalla. Tai en enää ole mustasukkainen, mutta alkuvaiheessa tuota tuli ihmeteltyä ja kyseltyä - seurasihan siitä välillä isojakin riitoja. Alkuun se ahdisti ja vaivasi, mutta nyt kun tietää hänen juttelevan vain mukavia, niin asiaan pystyy suhtautumaan ongelmitta. En kyllä tiedä mikä ongelma siinä alkuunkaan edes oli. Ehkä pienoinen epävarmuus itsestä ja sitä kautta mietti, että joko hän kyllästyi..
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Luota, että jää.

Aikalailla sama tilanne täälläkin suunnalla. Tai en enää ole mustasukkainen, mutta alkuvaiheessa tuota tuli ihmeteltyä ja kyseltyä - seurasihan siitä välillä isojakin riitoja. Alkuun se ahdisti ja vaivasi, mutta nyt kun tietää hänen juttelevan vain mukavia, niin asiaan pystyy suhtautumaan ongelmitta. En kyllä tiedä mikä ongelma siinä alkuunkaan edes oli. Ehkä pienoinen epävarmuus itsestä ja sitä kautta mietti, että joko hän kyllästyi..

Kiitos tästä! Helvetin tärkeä viesti tähän väliin. Mutta kysynpä vain, että jutteleeko miehet siellä vain mukavia? Luulisi, että miehillä on kuitenkin jossain muodossa vain se yksi asia mielessä. En vain osaa kuvitella, että siellä puhuttaisiin päivän säästä tai harrastuksista.

Edit. Ja miksi sitä pitää sitten salata, jos ei mitään salattavaa ole? Yhden tai kaksi kertaa olen sivuja bongannut, mutta luulen tai tiedän hänen käyvän useammin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos tästä! Helvetin tärkeä viesti tähän väliin. Mutta kysynpä vain, että jutteleeko miehet siellä vain mukavia? Luulisi, että miehillä on kuitenkin jossain muodossa vain se yksi asia mielessä. En vain osaa kuvitella, että siellä puhuttaisiin päivän säästä tai harrastuksista.

Päivänselvää lienee, että yksikään Jatkoajan varatuista miehistä ei koskaan käy missään chatti- saatika senssipalstoilla. Tuo hupi on varattu yksinomaan parisuhteessa eläville naisille.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kiitos tästä! Helvetin tärkeä viesti tähän väliin. Mutta kysynpä vain, että jutteleeko miehet siellä vain mukavia? Luulisi, että miehillä on kuitenkin jossain muodossa vain se yksi asia mielessä. En vain osaa kuvitella, että siellä puhuttaisiin päivän säästä tai harrastuksista.

Voipi olla, että alkuun puhutaankin, mutta aivan varmasti miehillä on taka-ajatuksia. Riippuu sitten naisesi mielenlujuudesta miten hän reagoi kun juttu alkaa siirtymään intiimimpään suuntaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hän ei tiedä, että tiedän, on vain muutaman kerranut osunut sivuhistorioissa silmään chattipalstat sekä miespuolisten keskustelukumppaneiden nimimerkit.

Mitähän helvettiä tässä taas pitäisi miettiä? En tietenkään tässä vaiheessa usko mihinkään pettämiseen tai vastaavaan

Olen hieman eri mieltä kuin muutama muu kirjoittaja. Anteeksi vain suorasukaisuuteni, mutta sinun kannattaisi pohtia realistisena vaihtoehtona pettämisen tai uuden puolison/seksikumppanin etsiskelyn mahdollisuutta. Monella naisellahan on ns. haku päällä parisuhteessakin, ja monesti se johtaa siihen, että eroilmoitus tulee miehelle täysin yllätyksenä samalla kun nainen on siihen valmistautunut henkisesti jo kuukausia ja kenties jo etsinyt uuden miehen.

Jos puoliso puuhailee selkäsi takana chattipalstoilla poissa ollessasi, niin hän ei parhaassakaan tapauksessa ole sinua kohtaan rehellinen, mikä on parisuhteen olennainen perusta. Mikäli hänellä olisi rehellisesti "vain miespuolisia kavereita" vaikkapa johonkin harrastustoimintaan tms. liittyen netissä, hän voisi kertoa niistä sinulle. Kyse ei ole myöskään siitä, että hän haluaisi testata sinua luomalla mustasukkaisuutta aiheuttavia tilanteita ja katsomalla miten niihin reagoit (tätäkin monet naiset harrastavat), koska hän tekee touhunsa sinulta salassa kun olet yöllä töissä. Eri asia, jos hän läsnäollessasi flirttailisi jatkuvasti muille miehille ja katsoisi miten reagoisit.

Lisäksi naisille kirjoittavat chatti- ja senssipalstojen mieskirjoittajat haluavat pillua, piste. Ei siellä jaaritella naisten kanssa jääkiekkojoukkueiden rostereista tai Breivikin vankilatuomioista, eikä kukaan etsi "vain kavereita" vastakkaisen sukupuolen edustajista, ei ainakaan yöaikaan.

Moni etsii tietysti elämänkumppania samalla, mutta monelle kelpaa sekin, että saa imartelulla ja small talkilla vokoteltua naisen, joka on halukas seksiin, oli tämä parisuhteessa tai ei. Eihän se chattipalstan sinkkumiehen ongelma ole, onko nainen varattu vai ei, sillä varattu nainenhan se pettäjä on, ei sinkkumies. Toki chattipalstalle kirjoittava voi olla itsekin varattu, jolloin kyseessä on molemminpuolinen pettäminen.

Sinuna nostaisin joko kissan pöydälle tai sitten tarkkailisit, jatkuuko touhu ja minkälaisena. Voit tietysti myös testimielessä luoda samoille chattipalstoille nimimerkin ja yrittää ottaa tuntemattomana yhteyttä naiseesi (jos tiedät tämän käyttämän nimimerkin) ja katsoa, minkälaisia vastauksia sieltä tulee. Joskus voit tietysti vaihtaa myös työvuoroa muistamatta kertoa siitä puolisolle ja saapua sitten yllättäen takaisin kotiin.

Jos mitään ei ole vireillä ja epäilykset ovat aiheettomia, niin siitä voi pieni perheriita tulla, mutta naisesi voi kuitenkin päätyä siihen lopputulokseen, että olet vain kärsinyt lievästä ohimenevästä mustasukkaisuudesta koska välität hänestä niin paljon jne. Jos taas epäilyt ovat aiheellisia, niin sittenpähän on vain hyvä, että asiat selviävät heti eikä mattoa vedetä jalkojesi alta myöhemmin kun puoliso kertoo, että "jätän sinut, koska löysin yöchatista uuden mieheni, tumman ja tulisen Tsai-jai-jai-Manoliton".
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luota, että jää.

Älä ihmeessä luota. Muista, että siellä toisella puolella on mies. Ja tietäähän miehet. Nauttivat, kun saavat ns lankaan jonkun, joku luulee, että tämähän on ihan vilpitöntä. Onhan se mukava tekstailla ja soitella jollekin naiselle, ja saada hänet muka kaverina luulemaan, että ei tässä mitään.

Sellaista ei ole, kuin "ei tässä mitään" , vaan taustalla on aina mies ja miehen mieli. Olisi kiva jutella tarkoittaa oikeasti koskahan pääsee vällyjen väliin. Anteeksi tämä näin miehenä, mutta en olekaan mitään turhia "olen sun kaveri" -juttuja koskaan hommannutkaan. Tositoimet sitten erikseen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylläolevan Mustan Nuolen viestin allekirjoitan täysin. Ei pepsin tässä tilanteessa tarvitse venkuroida missään joko-tai-tilanteessa, peläten seurauksia. Tarkastelet asiaa rauhassa ja käyt läpi mielessäsi. Sitten otat sen lopuksi puheeksi, tai et ota. Voit myös jatkaa tuota vaklailua ja ottaa asian puheeksi myöhemmin, jos se tuosta muka nyt on eskaloituakseen. Tai sitten voit itsekin harjoittaa vastaavaa jos kiinnostusta riittää moiseen, ja tajuat jossain vaiheessa että se huomio on helvetin kivaa, sitä on siistiä saada osakseen, mutta kynnys mihinkään isompaan saattaa olla merkittävän suuri. Itse en kyllä sitä huomiota chateissä hakisi, mutta tyyli on luonnollisesti täysin vapaa.


Mutta kysynpä vain, että jutteleeko miehet siellä vain mukavia? Luulisi, että miehillä on kuitenkin jossain muodossa vain se yksi asia mielessä. En vain osaa kuvitella, että siellä puhuttaisiin päivän säästä tai harrastuksista.
...
Ja miksi sitä pitää sitten salata, jos ei mitään salattavaa ole? Yhden tai kaksi kertaa olen sivuja bongannut, mutta luulen tai tiedän hänen käyvän useammin.

Omat kokemukseni eivät chattiin pahemmin liity, mutta vastaavasti olen itse usein siinä tilanteessa että morsiammelleni ventovieraat juttelevat mukavia, ja välillä ehdottelevat kohtalaisen suorasukaisestikin asioita kun käydään viihteellä paikallisissa ravitsemusliikkeissä. Siinä pitää välillä itsekin olla paikalla machoilemassa, mutta oikeastaan en koskaan mene tilanteisiin siksi että epäilisin naiseni edes kuuntelevan noita huutelijoita, vaan siksi että nuo naamat alkaa melko nopeasti vituttaa, kuuluu kai tähänkin mustasukkaiseen luonteeseen. Bottom line, sun ei tarvitse olettaa että nuo miehet haluaisivat jotenkin hillitysti keskustella mukavia, siihen auttaa heitä vaikkapa seurakunnan torstaimessujen jälkeiset kahvitilaisuudet, mutta en myöskään lähtisi ilman todisteita uskomaan että naisesi oikeasti tavoittelee mitään muuta kuin juuri sitä huomiota.

Päivänselvää lienee, että yksikään Jatkoajan varatuista miehistä ei koskaan käy missään chatti- saatika senssipalstoilla. Tuo hupi on varattu yksinomaan parisuhteessa eläville naisille.

Hah, juurikin näin. Loistava välihuomio.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Kiitos tästä! Helvetin tärkeä viesti tähän väliin. Mutta kysynpä vain, että jutteleeko miehet siellä vain mukavia? Luulisi, että miehillä on kuitenkin jossain muodossa vain se yksi asia mielessä. En vain osaa kuvitella, että siellä puhuttaisiin päivän säästä tai harrastuksista.

On siellä sellaisiakin miehiä, jotka vain juttelevat. Myönnän, että itsekin (varattuna) käyn aina joskus, ihan aikani kuluksi. Ihmiset juttelevat toisilleen ilman taka-ajatuksia myös kaduilla, kaupoissa jne., mikseivät sitten chateissakin? Sitä paitsi chateissa käy loistava "flaksi", kun ei hae mitään pano- tai muita vastaavia juttuja. Syynä lienee se, että näppituntumalla chateissa on aika paljon naisia, jotka eivät varsinaisesti hae yhtään mitään muuta kuin juttelua. Tällöin mies, joka ei ensimmäiseksi kysy: "Mitä mielessä, millaet tissit sul on, minkä väriset pikkarit sul on, onks ne jo märät, onko levoton olo?", on aika vahvoilla.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinuna nostaisin joko kissan pöydälle tai sitten tarkkailisit, jatkuuko touhu ja minkälaisena. Voit tietysti myös testimielessä luoda samoille chattipalstoille nimimerkin ja yrittää ottaa tuntemattomana yhteyttä naiseesi (jos tiedät tämän käyttämän nimimerkin) ja katsoa, minkälaisia vastauksia sieltä tulee. Joskus voit tietysti vaihtaa myös työvuoroa muistamatta kertoa siitä puolisolle ja saapua sitten yllättäen takaisin kotiin.

Mitä vittua nyt? Et voi olla tosissasi!

Toisaalta en ymmärtänyt, että nyt keskustellaan jostain chat -palstoista. Jumanskeba tätä nykypäivää. Ei näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös