Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Hei, me ei olla niin laiskoja kuin eräät!Sitä vain ihmettelen niin sun kuin erityisesti näiden muutamien ystävieni kohdalla, että miten te jaksatte?
Se on eri tavalla hyvää.Harvoin ne ensipanot jonkun kanssa nyt kuitenkaan elämää parempaa seksiä tarjoavat.
Minä en itse asiassa oikeastaan ikinä lähde seksiä etsimään. Heinäkuu, paljon vapaa-aikaa, paljon juhlia, niin vain näköjään käy. Ja näyttää voivan käyvän oikein perusteellisesti. Itse asiassa tuo oli ensimmäinen yhden yön suhteeni 7 tai 9 vuoteen, riippuen laskentatavasta... Toki jos sellaisia noin viiden yön suhteita laskee, niin sitten on ollut enempi. Eipä siinä mitään säätämistä ole, sanoo vaan, että heippa. Ketään kun ei ole petetty ja kenenkään kanssa ei ole oltu parisuhteessa. Eikä tosiaan ole ympärivuotista tuommoinen meno, näyttää olevan hyvin kesäpainotteista. Koko vuosi tuollaista veisi kyllä burn outiin jo ennen vuoden täyttymistä.Mua kyllästyttäisi (ns. jatkuvasti harjoitettuna...) myös kaikki muu säätäminen, mikä hyvin usein satunnaispanoihin liittyy. Vaikka teet täysin tiettäväksi, että kaipaat vain seksiä
Ymmäsit pääosin juuri oikein. Se oli osin "kitinää", ehkä kuitenkin sellaista ihmettelyä enemmänkin. Mukana myös pieni, mutta vain pieni, ripaus morkkistakin. Ja sitten sitä, että tässä ketjussa olisi muitakin lätinöitä kuin sitä nimimerkin HIFK palstaperintöä, kuinka naista ei saa. Kyllä saa.Aika eri tavalla eri ihmiset lukevat näitä viestejä, minä taas tulkitsin nimim. Käyttäjänimetön kirjoituksen nimenomaan "kitinäksi" naisongelmista, vaan hiukan eri näkökulmasta kuin yleensä ajatellaan.
Huomattavasti enemmän olen vuodesta 1992 tähän päivään mennessä ollut parisuhteessa kuin sinkkuna eikä ole 10 vuoteen ollut minkäänlaista pettämistä (minun puoleltani) että sinänsä tuo lausumasi, josta olen teoriassa ja yleisellä eli keskimäärin -tasolla kanssasi samaa mieltä, ei ole minun kohdallani totta. Paljon vähemmän saattaisin luottaa esim. sellaiseen naiseen, joka ei ole kolmivitoseksi mennessä kuin yhtä munaa nussinut, joskus sen pitäisi kuitenkin saada ns. juoksunsa juosta. Ei toki välttämättä mutta luultavammin.varmasti erittäin vaikeaa päätyä onnelliseen vakisuhteeseen. Nimittäin jos tuolla tahdilla tarttuu tätejä mukaan ja niitä on tottunut hyödyntämään, voi olla käytännössä mahdotonta enää pystyä olemaan uskollinen sen vakikumppanin kanssa.
Noh, nyt ei ole kuin yksi, johon olen tutustumassa ja toinen siinä hieman hollilla ainakin vielä tänään, ei ehkä enää kauan. Kumpaakaan en ole pannut eikä kiinnostakaan ennen muunlaista tutustumista. Pitihän minun kunnon alkukarsinnat järjestää! (hah)