Noh, mieleni minun tekevi olla sanomatta mitään mutta justiinsa sitten kuitenkin mainitsen. Olen vielä hieman promilleissani, joten sitten sanotaan.
Loppui se avopuolistelu. Se 22 vee pääsi eli joutui Turun yliopistoon. En lähtenyt sinne, se lähti. On se täällä kämpilläni joskus käynyt, lähinnä minun kanssa nussimassa. Toissa päivänä viimeksi tekstasi kuinka on ikävä mutta haluaa olla sinkku, matkustella ja huonompaa seksiä useiden eri miesten kanssa. Joojoo. Eilen yritti soittaa, kun olin stand upissa.
Yhtenä päivänä se kävi jonkun miehen kanssa veneilemässä mutta tuli sitten siitä sataman läheltä minun luo nussimaan. Hitusen nauratti tuo ajatus, kun se exä sitten lähti seuraavana päivänä. Tuli mieleen vuosi 2008, kun yksi silloin tuore exä maksoi taksini klo 1.30 ja antoi 4 tuntia pillua. Jotain 20 minuutin taukoja meillä välillä oli. Se sai ainakin 20 orgasmia. Söin lähtiessäni sen uuden miehen pizzan jääkaapista, se mies kun oli saanut sinä iltana lähdöt ja pizza jäi. Ananasta siinä pizzassa oli, että mikä "mies" se semmoinen edes on.
Aloin sitten siinä heinäkuun aikana elellä, kun kerran akka lähti. Tässä on nyt sitten saatu yksi kaverikortti ja annettu muutama. QStockissa kesken PMMP:n keikan painuin jonkun ämmän kanssa pusikkoon panemaan. En edes yrittänyt iskeä sitä mutta jotenkin sitä sitten. Kännissä se milffi siihen puuhun nojautui ja takaapäin aloittelin. Käytiin siinä kamasutraa läpi. Jotain 1,5 - 2 h h me pantiin. Kylläpä voi kännissä tärvätä aikaa niinkin turhaan puuhaan kuin panemiseen, selvinpäin en jaksaisi (Jatkoajan humoristeille tiedoksi, että mulukku eli penis oli kovana koko ajan, eihän se ole kuin verenkiertoasia). Seuraavana päivänä lähdin Roxetten ekan biisin puolivälissä baariin, oli siis lauantai, ja panin paljaaltaan yhtä vitun kätilöä, jolta sain kesäkuussa 2011 klamydian silmääni! Että jos kortsua käyttää, niin pitää muistaa myös uimalasit, jos siis käyttää piilareita. Tuolla samalla viikolla olin pannut sitä exäänikin. Häntä tiedotin kaikesta, koska hän kyselee ja minä en valehtele. Jos ei kysele, en kerro, jos kyselee, kerron.
Roxetten keikan jälkeen oli tuhansia ihmisiä siinä sillalla yli joen ja minä näin yhden aivan mielettömän kauniin naisen. Olin siinä tungoksessa yksin ja sanoin itselleni, että noin kauniille sanon sanoja. No, se asuu Helsingissä. Oulun tienoilta kotoisin. Kerran nähtiin kahvilassa viikko sen jälkeen, kun numeronsa kertoi keikan jälkeen, kun kysyin. Varsinainen jumalatar. Saatan ensi viikolla mennä kylään, kun Kalevan kisat ovat Lahdessa, niin siinähän sitä niillä selkosilla olisin.
Siinä oli semmoinen 13 päivän ajankohta, jolloin minulla oli yhdeksän eri naisen kanssa jonkinmoista henkistä ja fyysistä meininkiä. Sinä aikana panin vain niitä kolmea, neljäs meni tuon aikasektorin ulkopuolelle mutta tutustuin häneen tuona aikana. On siinä pillun määrässäkin rajansa, niin en jaksanut kaikkiin pitää yhteyttä. Eikä minua edelleenkään oikeasti kiinnostanut yrittää iskeä ketään. Niitä nyt vaan oli siinä.
Kaksi naimisissa olevaakin rapia kolmikymppistä naista olisi hollilla. Ajattelin pitää niihin yhteyttä siksi, etteivät petä kenenkään kanssa. Annan ymmärtää vähäsen mutta että oppivat ymmärtämään miksi erota tai olla uskollinen. Teen tämän niin taitavasti, julistamatta.
En saatana mihinkään voi mennä, kun tuntuu, että aina joku kottarainen tarttuu mukaan. Enkä tosiaankaan mitenkään ole yritysfiiliksellä ollut menossa. Oikeasti tuntuu siltä, että juuri nyt saa ihan jokaisen naisen kenet haluaa. Olen pitänyt moista ihan mahdottomana ja vittupäägeelitukkien touhuna. Sellaisten, jotka pelaavat jossainVitunAaCeeOulussa ja yrittävät, nauravat omille vitseilleen, kuin äänet sitcomeissa. Semmoisten, jotka yrittämällä yrittävät. Joku päivä (ke-illasta torstaihin) tällä viikolla oli sellainen, että yksi aasialainen yliopisto-opiskelijanainen oli luonani yön ja sille seuraavalle päivälle tapasin kaksi muutakin naista ja sitten se exänikin olisi halunnut tulla minun luo yöksi mutta olin kavereitten kanssa ryyppäämässä, joten se oli nöynöy.
Joo. tällaista se on nyt. Viikonloppu. Uskaltaakohan mennä baariin, koska joku kottarainen sieltä kuitenkin tarttuu mukaan. Taas oli tänä aamuna klo 4.39 tullut viesti: "Tässä mun numero. T. Heidi". En muista mitään Heidiä. Laitanpa sille jonkun tekstarin takaisin. Aasialainenkin jo tekstasi. Ja exäkin on näemmä taas soittanut.
On tämä saatana työmaa.