Naisasiat

  • 7 512 497
  • 26 575

rpeez

Jäsen
Mikä oli sitten ongelmana? Omasta mielestäni ehkä paskin asia ikinä. Nainen on intialainen kulttuuritaustaltaan, tosin suomessa syntynyt ja suomen kansalainen. Isänsä vain on todella uskonnollinen ja vanhoillinen, ei hyväksy edes intialaista miestä tyttärelleen jos ei ole samaa "kastia", eli ilmeisesti haluaa itse valita vävynsä. Tämä nainen oli omien sanojensa mukaan todella ihastunut minuun, mutta tiesi että jossain vaiheessa meidän juttu kuitenkin loppuisi viimeistään isänsä takia. Isä oli kuulemma aiheuttanut tämän naisen isosiskon miehelle ja tämän perheelle myös aikamoisia ongelmia, kun ei miestä hyväksynyt.

Näkisin tässä ongelmassa harkinnan arvoiseksi, jollei jopa ainoaksi, ratkaisuksi huolellisesti valmistautumalla yksinkertaisesti "myy" itsesi isälle. Eli selvitä kulttuurista tarpeelliset asiat millä pääsee suosikiksi. Voi olla aika mahdottoman kuuloista, muttä täytyyhän se jotenkin olla mahdollista. Ehkäpä jopa se kun ukko huomaa kovan yrityksen ja intian kulttuurin opiskelun riittää osoittamaan kelpoisuuden, mene ja tiedä. Voihan myös olla että suomalainen "kastiton" on parempi kuin intialainen alempi kastinen...?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Bruno jos sinun naisesi on valmis uhraamaan koko suhteen sen takia, että olet ahdistuneessa mielentilassa käynyt vetämässä pään täyteen, on hänellä arvomaailma täysin hukassa. Mikä se sellainen kumppani on, jolta tuen sijaan heruu haukkuja ja mykkäkoulua? Kun ottaa huomioon elämäntilanteesi, tyttöystäväsi pitäisi ymmärtää että aina ei voi mennä hänen mukaansa ja välillä pienetkin asiat ovat vaikeita toteuttaa. Konfliktiin johtanut tilanne oli toki omaa syytäsi, mutta tyttöystäväsi ajattelee asiaa itsekkäästi ja vain omalta kannaltaan. Hän on se, jonka pitäisi tulla luoksesi ja sanoa, että Bruno, tiedän että sinulla on ollut vaikeaa ja arvostelukykyni vähän herpaantui kun petit lupauksesi, anteeksi. Ja sinun pitää tehdä sama, myönnät että teit virheen ja pahoittelet sitä. Tapauksesi ei ole maailmanloppu, et pettänyt, sinua ei petetty eikä kukaan ole kuollut. Rohkeasti vain puhumaan, ellei naikkonen ole sitä tyyppiä joka kaataa kaiken sinun niskoillesi!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän tästäkin pitäisi ajatella. Tuossa chattailen erään itseäni jonkun vuoden vanhemman naisen kanssa, asuu toisella paikkakunnalla. Tunnen kyllä hänet jo vuosien takaa ja myönnettäköön, että meillä on ollut säätöä makkarin puolella parisen vuotta sitten. Sanoo rakastavansa mua ystävänä ja kaipaa minun seuraa, on ikävä ja vaikka mitä. Sen lapsetkin kuulemma kehuu mua. Sitten tuon rakkausläpän jälkeen kysyy, että olisiko tässä Meidän biisi. Kysyn, että mikä biisi niin vastaus on tämä:

On sama kuinka kauas meet - Annika Eklund

Tulkitsen tämän niin, että nussia se haluaa ja ehkäpä (luultavasti) jotain enemmänkin (seurustelua...). Onko tulkintani täysin metsässä vai osuuko niin, että vain kutina käy alapäässä?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tulkitsen tämän niin, että nussia se haluaa ja ehkäpä (luultavasti) jotain enemmänkin (seurustelua...). Onko tulkintani täysin metsässä vai osuuko niin, että vain kutina käy alapäässä?

No hiukan vaikea sanoa tähän väliin tuosta vielä yhtään mitään. Mutta hän on ottanut lapsensa puheeksi, niin voi olla että siellä on jotain muutakin kuin pelkkä syyhy pimpissä. Jos yh-äiti haluaa seksiä, niin miksi siihen pitäisi lapsia puheisiin sekoittaa? Itseään kunnioittava yh suojelee lapsiaan ja jos pelkkää munaa halajaa, niin ei muuta kuin lässytykset sikseen ja hommiin ja sitten takaisin arkeen. Mutta jos kyseinen yh tuo lapsensa mukaan keskusteluihin ja ehkä myöhemmin tapaamisiin, niin sitten todennäköisesti haluaa muutakin, sillä on aina iso uhraus tuoda lapsensa mukaan kyseisiin asioihin. En tosin tiedä lasten ikää, mutta ei yh-äiti voi sekoittaa lapsia jos hiukan on munaa vailla. Eli jos on lapsiaan kunnioittava yh-äiti ja lapset sekoitetaan soppaa, niin tarkoittaa että hän olisi tosissaan yhteisen tulevaisuuden takia.

Mutta silti nykyään on monia yh-äitejä jotka eivät ajattele lastensa etuja ollenkaan vaan joka viikko käy kääntymässä uusi äijä ja sen vain saattaa arvata minkäläisen jäljen jättää lapsille. Mieti nyt mitä itse haluat ja yritä selvittää paremmin mitä nainen haluaa. Jos kyseessä on ylemmän luokan kuvaus naisesta, niin älä lähde leikkimään. Jos taas alempi kuvaus ja hän ei ajattele lapsiaan, niin toivottavasti sinä ajattelet vaikka se ei sinun tehtäväsi olisikaan.

Jos tosiaan pelkkää seksi juttua halajat niin sanot että lapset jäävät ulkopuolelle siinä asiassa ja niistä ei puhuta. Parasta on että puhutte asiat siten että kaikki on selvää, ennen toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkisin tässä ongelmassa harkinnan arvoiseksi, jollei jopa ainoaksi, ratkaisuksi huolellisesti valmistautumalla yksinkertaisesti "myy" itsesi isälle. Eli selvitä kulttuurista tarpeelliset asiat millä pääsee suosikiksi. Voi olla aika mahdottoman kuuloista, muttä täytyyhän se jotenkin olla mahdollista. Ehkäpä jopa se kun ukko huomaa kovan yrityksen ja intian kulttuurin opiskelun riittää osoittamaan kelpoisuuden, mene ja tiedä. Voihan myös olla että suomalainen "kastiton" on parempi kuin intialainen alempi kastinen...?

Käsitin ettei tämä ole mikään vaihtoehto... Tässä ollaan kyllä ison kysymyksen äärellä. Pallohan on täysin sillä mimmillä, että haluaako tehdä jonkin ratkaisun joka loukkaa tai mahdollisesti katkaisee isän ja tyttären välit. Toki voi yrittää tutustua ja selittää asiansa, todistaa olevansa kunnollinen mies. Mutta jokatapauksessa suosittelisin toimimaan hyvin rauhallisesti ja jos oma perhe ja kulttuuri merkitsee niin paljon että se estää suhteen, niin sitten se vain estää niin ikävää kun se onkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Bruno jos sinun naisesi on valmis uhraamaan koko suhteen sen takia, että olet ahdistuneessa mielentilassa käynyt vetämässä pään täyteen, on hänellä arvomaailma täysin hukassa. Mikä se sellainen kumppani on, jolta tuen sijaan heruu haukkuja ja mykkäkoulua? Kun ottaa huomioon elämäntilanteesi, tyttöystäväsi pitäisi ymmärtää että aina ei voi mennä hänen mukaansa ja välillä pienetkin asiat ovat vaikeita toteuttaa. Konfliktiin johtanut tilanne oli toki omaa syytäsi, mutta tyttöystäväsi ajattelee asiaa itsekkäästi ja vain omalta kannaltaan. Hän on se, jonka pitäisi tulla luoksesi ja sanoa, että Bruno, tiedän että sinulla on ollut vaikeaa ja arvostelukykyni vähän herpaantui kun petit lupauksesi, anteeksi. Ja sinun pitää tehdä sama, myönnät että teit virheen ja pahoittelet sitä. Tapauksesi ei ole maailmanloppu, et pettänyt, sinua ei petetty eikä kukaan ole kuollut. Rohkeasti vain puhumaan, ellei naikkonen ole sitä tyyppiä joka kaataa kaiken sinun niskoillesi!

Joo, kaksi viikkoa nyt takana tätä kiukuttelua. Vieläkin yhtä jääräpäinen nainen, ei myönnä itsessään mitään virheitä. "Ku kaikki on aina sun syytä", "en mä riitelis ja ois vihanen, jos sä et ois tommonen".
Eilen puhuttiin viimeksi puhelimessa ja viestiteltiin ja viimeiseksi viestiksi jäi:"mä tarviin nyt aikaa miettiä näitä asioita".
Mieti vittu ihan rauhassa, minä elän elämääni ja katselen maailmaa sen mukaan mitä nyt pystyy. Ei vaan kannata itkeä sitten joskus, kun tämä mietintä on päättynyt, jos Brunolla onkin jotain muuta mielessä kuin mahdollisuus kahden viikon riitelyyn.
Mikään ei auta, ei lepyttely puhelimessa, ei lepyttely kun nähdään, ei ravintolassa syöminen, ei vaikka vittu nöyristelen hänen edessään, suostun mihin vain mitä sanotaan.
Ehkä kannattaa vain antaa olla ja katsoa miten tästä suosta taas noustaan.
Enkä minä ole täydellinen vieläkään, vikaa on minussa enemmän varmasti enemmän kuin keskivertojampassa, mutta joku vitun raja pitää olla kiukuttelussakin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Mieti vittu ihan rauhassa, minä elän elämääni ja katselen maailmaa sen mukaan mitä nyt pystyy. Ei vaan kannata itkeä sitten joskus, kun tämä mietintä on päättynyt, jos Brunolla onkin jotain muuta mielessä kuin mahdollisuus kahden viikon riitelyyn.
...

Jep - tällä asenteella on hyvä jatkaa!

Vielä kun kerrot yo. ajatuksesi tuolle ladylle rauhallisesti ihan ilman sarvia ja hampaita niin asia on kunnossa. Miettiköön hänkin nyt rauhassa, minkä arvoiseksi tuntee suhteenne ja mitä siltä haluaa, jos ei kerran ole tyytyväinen.

Sitäpaitsi, nöyrä voi olla, kun on virheen tehnyt ja myöntää sen, mutta mihinkään nöyristelyyn ei ole aihetta eikä tarvetta - sellaisesta ei tule mitään!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Väkisin tulee tuosta Brunon tilanteesta mieleen, että onko naisella narsistisia piirteitä? Ei tuollaisessa toisen kyykyttämisessä ole mitään mieltä, jollei sitten nauti tilanteesta jollain tavoin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Väkisin tulee tuosta Brunon tilanteesta mieleen, että onko naisella narsistisia piirteitä? Ei tuollaisessa toisen kyykyttämisessä ole mitään mieltä, jollei sitten nauti tilanteesta jollain tavoin.

Totta, etenkin kun mitään maata mullistavaa tuossa nyt ei ole tapahtunut. Tai ei ainakaan mitään, mitä ei voisi aidolla anteeksipyynnöllä unohtaa. Periaatteessa olisi ihan järkeenkäypää sitten pitää itsekin pientä radiohiljaisuutta ja antaa naisen tosiaan ajatella rauhassa. Kun sitä jatkuvaa nöyristelyä ja anteeksipyytelyä ei kuulu, niin kenties nainenkin alkaa pikku hiljaa miettiä että mitä toisessa pääsä tapahtuu. Tuollaisen radiohiljaisuuden pitäminen tosin on aika pirun vaikeaa, mutta kyllä Bruno nyt aika paljon on jo anteeksiannon toivossa tehnyt..
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta, etenkin kun mitään maata mullistavaa tuossa nyt ei ole tapahtunut. Tai ei ainakaan mitään, mitä ei voisi aidolla anteeksipyynnöllä unohtaa.

Itse asiasta olen samaa mieltä, mutta kuitenkin on syytä muistaa, että raskauttavan asian määrittely on subjektiivinen juttu ja vaikka nuo Brunon touhut eivät ole meistä juuri kenestäkään kovin pahoja, niin kuitenkin siinä tehtiin asia, josta nainen oli selkeästi esittänyt toivomuksensa. Ei kyse ole siitä, mitä täsmälleen tuli tehtyä. Kuitenkin parisuhteessa ainakin itse toivoisin, että toinen osapuoli kunnioittaisi ja arvostaisi minua ja näkemyksiäni, että jos selkeästi ilmoitan, että joku tietty käyttäytyminen tai toiminta ei ole minusta hyvä juttu, niin sitä toivetta kunnioitettaisiin. Brunohan paskat nakkasi naisen toiveesta olla olematta krapulassa silloin kun on yhteistä aikaa.

Ei tuon kyllä suhteen kaatumista tai viikkokausien vittuilua pitäisi aiheuttaa, mutta onhan tuo nyt kusipäistä ja välinpitämätöntä toimintaa.

Omalta kohdaltani on myös sanottava, että tietysti on jonkun verran asioita, joita haluaisin tehdä eri tavalla kuin nykyisessä suhteessa on mahdollista juurikin toisen osapuolen toiveista johtuen, mutta siinä tapauksessa on kylmästi asetettava eri asiat vaakakuppiin ja puntaroitava, mikä on sen arvoista, että sen takia kannattaa luopua muuten toimivasta suhteesta. Yhdestäkään niin tärkeästä asiasta en ole joutunut luopumaan, että liittoa kannattaisi tieten tahtoen horjuttaa, ja on vaikea kuvitella, että raskaan työviikon jälkeinen kännäys silloin, kun nimenomaisesti on esitetty toive, että sitä ei sinä päivänä tapahtuisi, olisi niin tärkeä asia. Jos siis suhde on muuten kunnossa ja haluja sen ylläpitämiseen on.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Heh, olen tapaillut yhtä muijaa kesän, ja alussa ei oikein itellä napannu eikä ollu aikaa koko hommalle vaikka muija oli tosi kiinnostunut ja halus koko ajan nähdä. Nyt laitoin sähköpostia, että miten ois illallinen viikon päästä ja muija vastas, että olis kiva ku oltais vain kavereita. Miten tähänki pitäis aikuisen miehen suhtautua? No, poistin muijan numerot sun muut puhelimesta enkä ota mitenkää enää yhteyttä koko naiseen. Menen syömään kaverien kanssa ja pitämään hauskaa. Mietin vain ku olen kuullut joskus jostain ihmeen kaverikortista. Kait mie sitte pakasta semmosen nyt sain.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Heh, olen tapaillut yhtä muijaa kesän, ja alussa ei oikein itellä napannu eikä ollu aikaa koko hommalle vaikka muija oli tosi kiinnostunut ja halus koko ajan nähdä. Nyt laitoin sähköpostia, että miten ois illallinen viikon päästä ja muija vastas, että olis kiva ku oltais vain kavereita. Miten tähänki pitäis aikuisen miehen suhtautua? No, poistin muijan numerot sun muut puhelimesta enkä ota mitenkää enää yhteyttä koko naiseen. Menen syömään kaverien kanssa ja pitämään hauskaa. Mietin vain ku olen kuullut joskus jostain ihmeen kaverikortista. Kait mie sitte pakasta semmosen nyt sain.

Boldaukset minun. Sanoisin, että aikuisena ei kuitenkaan ole fiksuin mahdollinen toimintamalli tuo "numerot mäkeen samantien". Kai nyt jotain sentään vastasit?

Liekö tuo löytänyt toisen jahkaillessasi?

Itse kuitenkin sain aikanaan vastaavan kaltaisessa tilanteessa kaverikortin. Pysyttiin väleissä, jotka lämpenivätkin siitä noin puolessa vuodessa. Nyt onkin jo 8 vuotta liittoa takana.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Boldaukset minun. Sanoisin, että aikuisena ei kuitenkaan ole fiksuin mahdollinen toimintamalli tuo "numerot mäkeen samantien". Kai nyt jotain sentään vastasit?

Liekö tuo löytänyt toisen jahkaillessasi?

Itse kuitenkin sain aikanaan vastaavan kaltaisessa tilanteessa kaverikortin. Pysyttiin väleissä, jotka lämpenivätkin siitä noin puolessa vuodessa. Nyt onkin jo 8 vuotta liittoa takana.

Myönnän, että toimin aika äkkipikaisesti tuossa tilanteessa. Kyllä minä jonku sähköpostin kirjoitan sinne varmaan vastaukseksi. No, jos on löytänyt uuden niin silloin automaattisesti nainen on vääränlainen, eli suoraan sanottuna vosu. Ei minulla ole kyllä mitään tarvetta tuohon naiseen pitää lämpimiä välejä. Panoja kyllä löytää joka viikonloppu mutta älykästä keskustelu kumppania harvemmin. Se tässä jutussa vähän harmittaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli nähtyä tänään erästä mimmiä josta olen tännekkin varmaan joskus pari vuotta takaperin kirjoitellut. Ja kyllä vituttaa suoraan sanoen että tuli nähtyä. En käsitä miten tämä yksi ja sama nainen saa aina meikäläisen pasmat totaallisen sekaisin? Ne kuuluisat perhoset lentelee vatsassa jne. Toistaiseksi ainoa kuka on tähän pystynyt. Ongelma on vaan siinä, että kokeiltu on, ja kumpikin todennut ei niin hyväksi yhdistelmäksi. Se kipinähän siellä on aina ollut molemmilta puolilta ja on vieläkin, tiedän sen faktana. Kaiken lisäksi mimmi on nyt parisuhteessa, mutta tiedä sitten kuinka kauan. Mitä nyt kuuntelin, niin aika huteralla pohjalla on heidän juttu nykyään.

Toinen juttu on sitten tämä yksi itseäni parisen vuotta vanhempi mimmi. Olin pitkään hänestä kiinnostunut ja tuossa noin kuukausi takaperin räväytin kaikki kortit pöytään + pari päivää myöhemmin tuhannenpäissään raivosin puhelimessa naiselle. Lopputulos oli se että käteen ei jäänyt mitään. Pyysin anteeksi käytöstäni ja sovittiin että jatketaan kavereina. Hyväksyin tämän ja olen aikalailla päässyt jo siitä yli, mutta nyt mimmi on alkanut pitää muhun jatkuvasti yhteyttä, oikeastaan päivittäin. Sovittiin että nähdään keskiviikkona, ilmoitin kuitenkin tiistai-iltana että en sittenkään kerkiä. No keskiviikkona tuli sitten taas viestiä josko nähtäisiin, sanoin että katellaan huomenna aamusta (tänään siis) ja mitä puuhailen. Olin lopulta käymässä tämän toisen naisen luona, enkä sitten jaksanut enää sen jälkeen mihinkään lähteä. Naikkonen oli pettynyt.

Jotenkin vaikuttaa siltä, että ääni vaihtui kellossa tuon raivoamisen jälkeen + kun sai jotain kautta tietää, että olen taas ollut yhteyksissä tuohon toiseen naiseen.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Myönnän, että toimin aika äkkipikaisesti tuossa tilanteessa. Kyllä minä jonku sähköpostin kirjoitan sinne varmaan vastaukseksi. No, jos on löytänyt uuden niin silloin automaattisesti nainen on vääränlainen, eli suoraan sanottuna vosu. Ei minulla ole kyllä mitään tarvetta tuohon naiseen pitää lämpimiä välejä. Panoja kyllä löytää joka viikonloppu mutta älykästä keskustelu kumppania harvemmin. Se tässä jutussa vähän harmittaa.

Öö..eli sä et ollu alkuun kiinnostunut ja nyt kun olisit, niin muijan ois pitäny odottaa sua kiltisti ja pitäis olla ehdottomasti lähdössä sun kanssa syömään..aika ylimielinen asenne sulla..
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Myönnän, että toimin aika äkkipikaisesti tuossa tilanteessa. Kyllä minä jonku sähköpostin kirjoitan sinne varmaan vastaukseksi. No, jos on löytänyt uuden niin silloin automaattisesti nainen on vääränlainen, eli suoraan sanottuna vosu.

Vähän haiskahtaa kevyt sovinismi, naisen pitäisi olla valmiina ja ylläpitää kiinnostustaan sen mukaan kuin miehelle sopii.

En yleensä neuvo ketään naisasioissa, mutta joskus kannattaa kääntää asetelma toisin päin eli miten sitä saattaisi itse käyttäytyä jos olisikin naisen asemassa. Ei tietysti minulle kuulu, mutta vähän ärsyttää tuo vosuksi kutsuminen.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Vähän haiskahtaa kevyt sovinismi, naisen pitäisi olla valmiina ja ylläpitää kiinnostustaan sen mukaan kuin miehelle sopii.

En yleensä neuvo ketään naisasioissa, mutta joskus kannattaa kääntää asetelma toisin päin eli miten sitä saattaisi itse käyttäytyä jos olisikin naisen asemassa. Ei tietysti minulle kuulu, mutta vähän ärsyttää tuo vosuksi kutsuminen.

Minullakaan ei ole vara neuvo ketään naisasioissa, kun omat harvat jutut ovat kestäneet hyvin lyhyitä ajanjaksoja. Tuo sentterin viesti vain sotii hieman omaa ajausmaailmaani vastaan. Jos itse olisin kiinnostunut naisesta ja tapailisin häntä kesän saamatta mitään vastakaikua tunteilleni, niin tottakai tekisin asiasta johtopäätöksiä. Tähän syssyyn jos kuvioihin tulisi nainen, jonka kanssa asiat synkkaisi, niin en minä enää alkaisi tapailemaan sitä kesäkaveria, jolla ei mielenkiintoa ollut.

Tuossa klassisen sentterin tilanteessa en vaatisi itse naiselta, että hänen pitää varalta odotella, josko sattuisi toista vielä joskus kiinostamaan. Ei se naisesta ainakaan mitään vosua tee, jos osaa mennä ihmissuhteissa eteenpäin.

Omat naisasiat ovat olemattomat. Sinkkuna(harvinaisen typerä sana) elämiseen on tottunut niin täysin, ettei osaa kuvitellakaan muuta. Ehkä joskus, ehkä ei.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Totta, etenkin kun mitään maata mullistavaa tuossa nyt ei ole tapahtunut. Tai ei ainakaan mitään, mitä ei voisi aidolla anteeksipyynnöllä unohtaa. Periaatteessa olisi ihan järkeenkäypää sitten pitää itsekin pientä radiohiljaisuutta ja antaa naisen tosiaan ajatella rauhassa. Kun sitä jatkuvaa nöyristelyä ja anteeksipyytelyä ei kuulu, niin kenties nainenkin alkaa pikku hiljaa miettiä että mitä toisessa pääsä tapahtuu. Tuollaisen radiohiljaisuuden pitäminen tosin on aika pirun vaikeaa, mutta kyllä Bruno nyt aika paljon on jo anteeksiannon toivossa tehnyt..

Aidolla anteeksipyynnöllä ja miettimällä jatkossa ennen kuin rupeaa ryypiskelemään, muuten samaa mieltä. Mykkäkouluun ei kannata ryhtyä, mutta pieni etäisyys on ehkä paikallaan. Ja kuten Bruno sanoin, älä kuitenkaan pahenna sekä tätä tilannetta että omaa oloasi ryyppäämällä. Nyt on hyvä hetki olla tovin verran selvinpäin ja laittaa omaa päätä kondikseen.

Veli Snaksterin viesti vahvisti aiempaa käsitystäni siitä, että kyseessä on sukupuolensa edustajaksi harvinaisen älykäs yksilö. Otin jo jonotusnumeron, siltä varalta että satut joskus eroamaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veli Snaksterin viesti vahvisti aiempaa käsitystäni siitä, että kyseessä on sukupuolensa edustajaksi harvinaisen älykäs yksilö. Otin jo jonotusnumeron, siltä varalta että satut joskus eroamaan.

No jopas nyt. Naisasia ketjuun voinkin ilmeisesti siis kirjoittaa, että hyvin on asiat, kun kysyntää piisaa yli oman tarpeen. Pidetään mielessä, vaikka ei tuo juuri nyt kovin ajankohtaiselta tunnukaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noh, mieleni minun tekevi olla sanomatta mitään mutta justiinsa sitten kuitenkin mainitsen. Olen vielä hieman promilleissani, joten sitten sanotaan.

Loppui se avopuolistelu. Se 22 vee pääsi eli joutui Turun yliopistoon. En lähtenyt sinne, se lähti. On se täällä kämpilläni joskus käynyt, lähinnä minun kanssa nussimassa. Toissa päivänä viimeksi tekstasi kuinka on ikävä mutta haluaa olla sinkku, matkustella ja huonompaa seksiä useiden eri miesten kanssa. Joojoo. Eilen yritti soittaa, kun olin stand upissa.

Yhtenä päivänä se kävi jonkun miehen kanssa veneilemässä mutta tuli sitten siitä sataman läheltä minun luo nussimaan. Hitusen nauratti tuo ajatus, kun se exä sitten lähti seuraavana päivänä. Tuli mieleen vuosi 2008, kun yksi silloin tuore exä maksoi taksini klo 1.30 ja antoi 4 tuntia pillua. Jotain 20 minuutin taukoja meillä välillä oli. Se sai ainakin 20 orgasmia. Söin lähtiessäni sen uuden miehen pizzan jääkaapista, se mies kun oli saanut sinä iltana lähdöt ja pizza jäi. Ananasta siinä pizzassa oli, että mikä "mies" se semmoinen edes on.

Aloin sitten siinä heinäkuun aikana elellä, kun kerran akka lähti. Tässä on nyt sitten saatu yksi kaverikortti ja annettu muutama. QStockissa kesken PMMP:n keikan painuin jonkun ämmän kanssa pusikkoon panemaan. En edes yrittänyt iskeä sitä mutta jotenkin sitä sitten. Kännissä se milffi siihen puuhun nojautui ja takaapäin aloittelin. Käytiin siinä kamasutraa läpi. Jotain 1,5 - 2 h h me pantiin. Kylläpä voi kännissä tärvätä aikaa niinkin turhaan puuhaan kuin panemiseen, selvinpäin en jaksaisi (Jatkoajan humoristeille tiedoksi, että mulukku eli penis oli kovana koko ajan, eihän se ole kuin verenkiertoasia). Seuraavana päivänä lähdin Roxetten ekan biisin puolivälissä baariin, oli siis lauantai, ja panin paljaaltaan yhtä vitun kätilöä, jolta sain kesäkuussa 2011 klamydian silmääni! Että jos kortsua käyttää, niin pitää muistaa myös uimalasit, jos siis käyttää piilareita. Tuolla samalla viikolla olin pannut sitä exäänikin. Häntä tiedotin kaikesta, koska hän kyselee ja minä en valehtele. Jos ei kysele, en kerro, jos kyselee, kerron.

Roxetten keikan jälkeen oli tuhansia ihmisiä siinä sillalla yli joen ja minä näin yhden aivan mielettömän kauniin naisen. Olin siinä tungoksessa yksin ja sanoin itselleni, että noin kauniille sanon sanoja. No, se asuu Helsingissä. Oulun tienoilta kotoisin. Kerran nähtiin kahvilassa viikko sen jälkeen, kun numeronsa kertoi keikan jälkeen, kun kysyin. Varsinainen jumalatar. Saatan ensi viikolla mennä kylään, kun Kalevan kisat ovat Lahdessa, niin siinähän sitä niillä selkosilla olisin.

Siinä oli semmoinen 13 päivän ajankohta, jolloin minulla oli yhdeksän eri naisen kanssa jonkinmoista henkistä ja fyysistä meininkiä. Sinä aikana panin vain niitä kolmea, neljäs meni tuon aikasektorin ulkopuolelle mutta tutustuin häneen tuona aikana. On siinä pillun määrässäkin rajansa, niin en jaksanut kaikkiin pitää yhteyttä. Eikä minua edelleenkään oikeasti kiinnostanut yrittää iskeä ketään. Niitä nyt vaan oli siinä.

Kaksi naimisissa olevaakin rapia kolmikymppistä naista olisi hollilla. Ajattelin pitää niihin yhteyttä siksi, etteivät petä kenenkään kanssa. Annan ymmärtää vähäsen mutta että oppivat ymmärtämään miksi erota tai olla uskollinen. Teen tämän niin taitavasti, julistamatta.

En saatana mihinkään voi mennä, kun tuntuu, että aina joku kottarainen tarttuu mukaan. Enkä tosiaankaan mitenkään ole yritysfiiliksellä ollut menossa. Oikeasti tuntuu siltä, että juuri nyt saa ihan jokaisen naisen kenet haluaa. Olen pitänyt moista ihan mahdottomana ja vittupäägeelitukkien touhuna. Sellaisten, jotka pelaavat jossainVitunAaCeeOulussa ja yrittävät, nauravat omille vitseilleen, kuin äänet sitcomeissa. Semmoisten, jotka yrittämällä yrittävät. Joku päivä (ke-illasta torstaihin) tällä viikolla oli sellainen, että yksi aasialainen yliopisto-opiskelijanainen oli luonani yön ja sille seuraavalle päivälle tapasin kaksi muutakin naista ja sitten se exänikin olisi halunnut tulla minun luo yöksi mutta olin kavereitten kanssa ryyppäämässä, joten se oli nöynöy.

Joo. tällaista se on nyt. Viikonloppu. Uskaltaakohan mennä baariin, koska joku kottarainen sieltä kuitenkin tarttuu mukaan. Taas oli tänä aamuna klo 4.39 tullut viesti: "Tässä mun numero. T. Heidi". En muista mitään Heidiä. Laitanpa sille jonkun tekstarin takaisin. Aasialainenkin jo tekstasi. Ja exäkin on näemmä taas soittanut.

On tämä saatana työmaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuta ku parisuhde pystyyn, ni loppuu paneminen.
Joo, eilen stand up -henkilö Ismo Leikola sen muotoili (hieman itse muotoilen sen tarinan tässä parempaan kuosiin), että kun oli sinkkuna, niin pillusta oli puute ja kun on parisuhteessa, niin pillua ehkä saa vähemmän kuin sinkkuna, mutta puutetta ei silti enää ole.
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

Vähän samoilla fiiliksillä itse. Oma tausta on sellainen, että parisude päättyi tuossa puolisentoista vuotta sitten ja siitä meni ensimmäisen 10kk enemmän tai vähemmän harakoille. Tämän jälkeen kun otin itseäni niskasta kiinni, aloin käymään ulkona ja muutenkin toteuttamaan itseäni hieman paremmin. Nyt tuntuu sitten siltä, että joka hemmetin baarista tarttuu joku matkaan ja säätöä on kahen ja kolmen jos neljännenkin kanssa samaan aikaan. Yhtäältä teen tämän vielä tarkoituksella, mutta toisaalta taas alkaa hieman jo maku mennä.

Jos tähään yhtälöön vielä lisää pari kipaletta niin alkaa langat menemään solmuun. Yhden kanssa meinasi jo jotain suhteen tapaistakin toteutua, mutta hannasin, vaikka ihan kiva tyttö olikin. Kuulostaako fiksulta, että kerään nyt tässä seuraavan kolmen vuoden aikana jonkinlaisen haaremin ja valitsen sitten parhaan? Hauskintahan tässä on se, etten ole ikinä ollut mikään varsinainen naistenmies. Ei minulla ongelmia juuri ole ollut, mutta iskemistouhut tullut tutuksi vasta myöhäisparikymppisenä. Ja tuntuu, että tuo alkaa tulemaan jo luonnostaan eikä enää osaa olla vaan kavereiden kanssa baarissa. Lisäksi niitä avokkaita ja "mulla on poikaystävä" juttuja kuulee nykyään melko harvoin, joten onnistumiset vaan ruokkii tätä ketjua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös