Naisasiat

  • 7 521 527
  • 26 580

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Heimopäällikölle helvetin yksinkertainen vinkki, pitkälti Carloksen elämänviisauksia myötäillen: Anna asian olla kaksi tai kolme viikkoa, miksei kuukaudenkin. Et soittele, viestitä tai ole minkäänlaisessa - ainakaan fyysisessä - kontaktikssa tämän takapenkin ihastuksesi kanssa. Eli otat reippaasti etäisyyttä akuuttiin solmukohtaasi ja tarkastelet, kuinka tilanne pääsi sisällä etenee. Jos kuukauden päästä edelleen haikailet uuden gimman perään ja koet nykyisen suhteesi nuukahtaneena, lienee syytä puuttua asiaan.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Onko kellään kokemusta iraninkurdittaren kanssa seurustelusta tai yleensäkin kurdinaisen ?

Ei varsinaista kokemusta, mutta kerran (vuonna miekka ja kilpi...) olin kutsuttuna Kurdien uudenvuodenjuhlaan ainoa miespuolisena länkkärinä ja voin sanoa, että kyllä veljet pitivät huolta tyttäristään ja siskoistaan, kun allekirjoittanut astui paikalle, heh! Likat sinänsä kyllä hyvinkin avoimesti heittivät flirttiä, mutta oli hivenen vaikea mennä edes juttelemaan, kun koko ajan ympärillä oli lauma mustasukkaisesti siskoaan/tyttöään/tulevaa vaimoaan varjelevia kurdi-äijiä... Ainoastaan Israelilaiset äijät suhtautuvat heimosisariinsa yhtä mustasukkaisesti, siis empiiristen kenttätestien perusteella...

Vakavasti puhuen kandee tsekata hy-vin tarkkaan, millainen perhe missuksella on ennekuin kuin osoitat mitään vakavampaa kiinnostusta. Perhe nimittäin paljastaa, kannattaako edes yrittää! Jos kyseessä on hyvin koulutettu, liberaalisti omaan kulttuuriin ja uskontoonsa suhtautuva perhe, pienet saumat saattavat olla olemassa. Mutta jos kyseessä on perinteet hiukan vakavammin ottavasta perheestä, niin tulet olemaan.... no.. kusessa!

Ja tämä kaikki sillä lähtökohtaisella (muttei toki itsestäänselvällä) oletuksella, ettei likassa ole mitään suurempaa vikaa itsessään!

Kuulostaa kyyniseltä, mutta kokemus on opettanut, että jos elämä naisen kanssa on muutenkin haastavaa, on se sitä potenssiin kaksi vieraasta kulttuurista olevan naisen kanssa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onko kellään kokemusta iraninkurdittaren kanssa seurustelusta tai yleensäkin kurdinaisen ?

Kävin joskus 10 vuotta sitten laivalla laittamassa irakilais-ruotsalaista tyttöä ja meinasi kyllä käydä huonosti. Veljet olivat mukana laivassa ja totta kai, kun olivat nähneet systerin mun seurassa, niin jouduin kuumotuksen kohteeksi. Kuin ihmeen kaupalla selvisin saamatta turpaan, mutta oman kokemuksen osalta en suosittele sörkkimään.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Kävin joskus 10 vuotta sitten laivalla laittamassa irakilais-ruotsalaista tyttöä ja meinasi kyllä käydä huonosti. Veljet olivat mukana laivassa ja totta kai, kun olivat nähneet systerin mun seurassa, niin jouduin kuumotuksen kohteeksi. Kuin ihmeen kaupalla selvisin saamatta turpaan, mutta oman kokemuksen osalta en suosittele sörkkimään.

Eikös tuossa yleensä käy huonosti lähinnä sille systerille?
 

Kuoppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Pitkästä aikaa aurinko paistaa tähänki risukasaan. Piti normaalisti yhdelle lähtee paikalliseen kuppilaan, mutta tapasin sielä sattumalta todella mukavan naisen. En edes heti kiinnittänyt huomiota häneen kun porukalla tulivat istumaan pöytään ja homma jatku yhtenä hälinänä kun kaikki jutteli kaikille. Mutta ku porukka väheni yötä myöden tuli juteltua enemmän kyseisen neitokaisen kanssa. Toisinkuin viime "suhteissani" jutustelu oli vaan todella helppoo ja kummallaki riitti mielenkiintoa, aina omasta näkökulmasta nähtynä. Iltaa jatkettiin sitte kahdestaan vielä baarin jälkeeenki ja vaikka mitään kummempaa ei tapahtunut, tuli todella hyvät fiilikset ja aamulla kumpikaan ei olis tahtonut nousta sängystä vaan juteltiin pitkän aikaa. Lähtiessä antoi vielä numeron ja ja kertoi että oli ollut mukavaa. Ainut miinus tai haitta tässä on että välimatkaa sattuu kyseiseen naikkoseen olemaan jonkun matkaa. Kauhean usein ei voida livenä tavata.

Vkl jälkeen on allekirjottaneella ollut kyllä niin paljon energiaa. Töissä olin ihan jossain muualla ku mitä olsi pitäny olla ja salilla löytyi miehestä energiaa enemmän kuin parina viime viikkona yhteensä. On se vaan kumma kuinka yhden illan istuskelu paikallisessa kuppilassa voi muuttaa miestä näin paljon...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eikös tuossa yleensä käy huonosti lähinnä sille systerille?

En tiedä miten systerille kävi. Koska ainakaan minä en koskaan myöntänyt olleeni missään lähemmässä kontaktissa siskoon, mutta myönsikö sisko, sitä en tiedä eikä ole väliksikään.
Mutta aikamoisia kuumakalleja olivat broidit ja voisin kuvitella tilanteen olevan samanlainen vieläkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ainut miinus tai haitta tässä on että välimatkaa sattuu kyseiseen naikkoseen olemaan jonkun matkaa. Kauhean usein ei voida livenä tavata.

Ei se aina mikään huono asia ole. Ei ainakaan tule tuhottua juttua heti alkuunsa olemalla liikaa yhdessä. Jos vain molemmilla kiinnostusta riittää, niin homma toimii hienosti.
Itselläni on pitkästä aikaa parisuhde, joka on kestänyt hieman pidempään kuin muutaman viikon nimittäin huimat 5 kuukautta. Meillä välimatkaa on 80 kilometriä ja molemmat töissä merellä eikä haittaa yhtään. Tosin, minä tarvitsen omaa aikaa välillä (niin kuin varmasti jokainen, jos miettii vähän tarkemmin) ja meidän työt sekä välimatka tarjoaa mahdollisuuden omaan aikaan ilman, että tarvitsee toiselle sanoa:"Sori, mut mä haluisin olla tänään ihan itsekseni".
Saas nähdä miten käy, mutta hyvältä näyttää.
Tsempit myös Kuoppikselle, hyvä siitä tulee. :)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Naisasiat menee kai periaatteessa hyvin. Onkos kellään muulla palstaveljellä sellaista fiilistä, että naisasiat saa rajoittua ainakin näin kesää vasten noihin yhden illan baarijuttuihin?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naisasiat menee kai periaatteessa hyvin. Onkos kellään muulla palstaveljellä sellaista fiilistä, että naisasiat saa rajoittua ainakin näin kesää vasten noihin yhden illan baarijuttuihin?
Kyllä. Tosin en niinkään baarijuttuja harrasta. Kaveripanoja ja sen sellaisia sitäkin enemmän, eli käy saman römpsän luona useemminkin. Mieluiten mahdollisimman selvinpäin. Toki uudet tuttavuudet on tervetulleita ja laajennan repertuaaria aina mahdollisuuksien mukaan.

Kun molemmat osapuolet tietää missä mennään, niin eipä siinä vahinkoa synny.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Sanotaan näin nyt alkuun, että ongelmia naisrintamalla ei juurikaan ole ja piparia tulee ihan kiitettävästi vaikka sinkkumies olenkin. En ole valmis seurustelemaankaan vielä vähään aikaan, vaan haluan tässä elää sinkkuelämää nyt ainakin vielä jonkun aikaa.

Mutta mikä mua mietityttää, on se, että mikä suomalaisia naisia vaivaa. Itseasiassa tämä koskee, oman kokemukseni mukaan, pääkaupunkiseutulaisia naisia. Aina puhutaan tasa-arvosta ja kuinka mies ja nainen pitäisi olla samalla viivalla niin palkoissa, kuin monessa muussa. Tämä on minusta oikein, ajattelen täysin samalla tavalla. Se, mitä en ymmärrä on, että miksi ihmeessä naiset sitten hakevat itselleen miestä, joka pistää naisen täysin matalaksi, joka osoittaa naiselle ettei tämä ole mitään, vaan nainen saa olla onnellinen että mies jaksaa katsella tätä naista vielä. Onko se onnellisuutta naisen mielestä, että saa kokoajan pelätä, koska mies jättää? Olen tätä kysellyt naispuolisilta kavereiltani ja vastaus on lähes poikkeuksetta ollut "no mutta ku se on niin mies, tarviin sellaisen miehen". Mitä on tapahtunut sille, että nainen haluaa miehen, joka arvostaa, kuuntelee, puhuu tunteistaan, ostaa lahjoja ja muistaa merkkipäivät? Onko tälläiset miehet ihan out jo nykyään?

Yksi asia pistää ainakin oman pään kiehumaan todella pahasti. Se, kun kuulen jonkun miehen haukkuneen tai arvostelleen oman puolisonsa ulkonäköä. Mitä vittua? Ethän sä jumalauta voi sanoa rakastamallesi ihmiselle, että "etsä nyt mikään maailman kaunein oo" tai "kyllä sulla on pienet tissit, jos haluut silarit ni voin maksaa". Vitun siistiä pilata jonkun ihmisen itsetunto.

Haluan nyt vain korrrrrrostaa sitä, että tässä on lähinnä kyse omista kokemuksistani. Monta naisjuttua on mennyt pieleen sen takia, koska en ole ilkeä, kusipää, toisinsanoen en ole naisten mielestä mies. Siinä vaiheessa kun alan seurustelemaan, näen mielessäni vain sen yhden naisen, en ketään muuta. Ja tämä nainen on mun silmissä maailman kaunein, ihanin ja oikeastaan ainut nainen maailmassa.

Tulipas herkkää tekstiä tohon loppuun, mutta menkööt :)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulipas herkkää tekstiä tohon loppuun, mutta menkööt :)

100 % asiaa tässä kirjoituksessa. Näinhän se tuntuu ainakin pääkaupunkiseudulla olevan, ja luulenpa, että samalla tavalla maakunnissakin ne mulkut saavat naisia siitettäväksi siinä varhaisessa iässä. Kai tästä jonkinlainen kierre alkaa ja naiselle kelpaa vain sellainen "äijä", joka osaa laittaa ojennukseen. Kai se on sitten turvallista ja hienoa elämää. Kukin tyylillään tietenkin.
 

PuTi

Jäsen
Kai se on sitten turvallista ja hienoa elämää. Kukin tyylillään tietenkin.
Ennemminkin näen tämän asian niin että nuoret naiset ei halua sitä tunnetta että on miehelle kaikki kaikessa. Nykyään kun saa lukea paljon avioeroista ja parisuhteen tuomista vaikeuksista. Jos mies tietää oman arvonsa ja tietää mitä elämältään haluaa, se yleensä riittää naiselle. Kun taas mies palvoo vain tätä yhtä naista eikä näe hänessä mitään virheitä, taitaa naiselle tulla sellainen tunne, että suhde on kokenut huippunsa eikä parempaa ole enää luvassa. Nuorena nainen haluaa kokea uusia ja jännittäviä asioita, kehittää itseään ja nauttia olostaan kaikilla osa-alueilla. Onnistuuko tämä jos mies palvoo myös naisen jokaista virhettä? Mielestäni ei.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Hihii... Tervemenoa Siperiaan, siellä oppii kyllä...

Niin siis kyllähän mulla on seurustelusta kokemusta jo 7 vuoden verran, 17-22 vuotiaaksi ja 22-25 vuotiaaksi. Mutta, no niin kuin sanoin, pääkaupungin naiset....

Mitähän arvon Freddie mahtaa tarkoittaa, kun noin hihittelee?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ennemminkin näen tämän asian niin että nuoret naiset ei halua sitä tunnetta että on miehelle kaikki kaikessa. Nykyään kun saa lukea paljon avioeroista ja parisuhteen tuomista vaikeuksista. Jos mies tietää oman arvonsa ja tietää mitä elämältään haluaa, se yleensä riittää naiselle. Kun taas mies palvoo vain tätä yhtä naista eikä näe hänessä mitään virheitä, taitaa naiselle tulla sellainen tunne, että suhde on kokenut huippunsa eikä parempaa ole enää luvassa. Nuorena nainen haluaa kokea uusia ja jännittäviä asioita, kehittää itseään ja nauttia olostaan kaikilla osa-alueilla. Onnistuuko tämä jos mies palvoo myös naisen jokaista virhettä? Mielestäni ei.

Palvominen on eri asia tietenkin, se menee jo vähän yli. Tottakai pitää tietää oma arvonsa ja mitä haluaa tehdä elämällään ja mitkä ovat omat tavoitteet elämälleen, mutta tarkoittaako se sitä että naiselle on oltava täys mulkku? Kyllähän mies, joka haluaa elää ja asettaa itselleen tietyt päämäärät elämässään, voi olla naiselleen myös hyvä, eikö?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Niin se vain menee mitä "mulkumpi" olet naisia kohtaan sitä enemmän naisia saat. Kokemusta on. Nyt olen vuoden ajan ollu sinkkuna ja pyörittelen muutamaa naista jopa samasta kaveripiiristä ja ei tunnu olevan mikään ongelma. Kummallisia on nuo naiset tosiaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Mitähän arvon Freddie mahtaa tarkoittaa, kun noin hihittelee?

No vitsivitsi, ei kannata vetää herneitä. Sitä lähinnä vaan hihittelin, että kun 20 vuotta viettää saman naisen kanssa, niin alkaa väkisinkin nähdä vähän muutakin, kuin sen yhden ainoan naisen.

Tavallasi minäkin ajattelin nuorena, ihmisluonto vaan on sillä tavalla rakennettu. Mutta tulee sekin päivä, jolloin ymmärrät, mitä tarkoitan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
No vitsivitsi, ei kannata vetää herneitä. Sitä lähinnä vaan hihittelin, että kun 20 vuotta viettää saman naisen kanssa, niin alkaa väkisinkin nähdä vähän muutakin, kuin sen yhden ainoan naisen.

Tavallasi minäkin ajattelin nuorena, ihmisluonto vaan on sillä tavalla rakennettu. Mutta tulee sekin päivä, jolloin ymmärrät, mitä tarkoitan.

Ei tässä mitään herneitä vedetty :)

Tottahan se on, että siinä missä suhteen alkuaikoina oma nainen on ollut todella kaunis saattaa ajatus 20 vuoden jälkeen hieman muuttua, kun on nähnyt naisensa paskalla, kuullut naisensa piereskelevän saunassa ja nähnyt tämän 40 asteen kuumeessa, järkyttävässä räkätaudissa.

Tarkoitin sitä, kun sanoin että minulle se oma nainen on kaikkein kaunein, että kun rakastan jotain ihmistä, on kauneus mulle muutakin kuin pelkkä se ulkonäkö. Tottakai voi viehättyä toisten naisten ulkonäöstä, mutta silti sitä aina tietää, että oma nainen on se paras loppujen lopuksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tarkoitin sitä, kun sanoin että minulle pse oma nainen on kaikkein kaunein, että kun rakastan jotain ihmistä, on kauneus mulle muutakin kuin pelkkä se ulkonäkö. Tottakai voi viehättyä toisten naisten ulkonäöstä, mutta silti sitä aina tietää, että oma nainen on se paras loppujen lopuksi.

Tästä on joku viisas joskus lausunut, että parisuhteessa rakastuminen pitää osata muuttaa rakastamiseksi ja se ei tule itsestään, vaan vaatii työtä.

Joku toinen viisas taas on on lausunut, että kun ihmiseen oikein kunnolla tutustuu, hänen ulkonäkönsä katoaa. Pätenee muutenkin kuin rakkaussuhteissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipas herkkää tekstiä tohon loppuun, mutta menkööt :)
Toisaalta kyllähän sekin on ikävä asia, kun jotkut miehet kehuvat ei-niin-kauniit naiset maasta taivaaseen. Enkä mä nyt tarkoita, että naisia pitäisi haukkua tai moittia, mutta meillä rehellisillä miehillä on vaikeat ajat kun lähes kaikki naiset on jo kehuttu maailman kauneimmiksi tms. Nyt ne ovat mitä lie prinsessoja joidenkin naisia palvovien vässyköiden takia, jotka ovat lähestulkoon kannelleet ne kynnysten ja vesilätäköiden yli. Ja vielä mielistelevät ja myötäilevat naisia lähes joka asiassa. Eihän se tietenkään ole mitään tasa-arvoa. Mä ajattelen, että tasa-arvo olisi noin 50-50 %, eikä esimerkiksi 80-20 naiselle.

Siis mua ihan oikeasti masentaa se, kun suurin osa miehistä on nykyään niin vässyköitä.
 

dimmu

Jäsen
Joo, kyllähän se niin menee, että mulkut miehet naisien kanssa saa touhuta enemmän kuin me kiltit. Olen miettinyt samaa asiaa itse sinkkuaikoina. Lähes aina tilanne menee niin, että jos olen juttelemassa semmoiselle likalle, joka on ns. vaimomatskua, niin tottakai olen silloin paljon kiltimpi ja mukavampi. Mutta harvoin nämä kiinnostuvat. Sitten kun muuttaa omaa linjaansa ja on mulkku, niin johan alkaa pyöriä jaloissa.

Olen itseasiassa testannut tämän yhden naisen kanssa. Olin hänestä kiinnostunut, kävimme jopa treffeillä pari kertaa, ja silloin olin todella kiltti ja huomaavainen, joten kyllähän sen arvaa, että siinä ei sitten pidempään naista kiinnostanut pyöriä. Sitten kun näin hänet seuraavan kerran yössä, olin todella kylmä ja vittumainen ja jopa ärsyttävä hänelle, niin johan alkoi jo yöllä ja seuraavina päivinä järjetön tekstiviestipommitus ja kuinka olisi kiinnostavaa nähdä jne. No, en tiedä johtuiko juuri tuosta käytöksestäni, ehkä. No se on selvä juttu, että minua ei kiinnostanut pätkääkään.

Muutaman kaverin ex-tyttöystävä on ollut juuri tämmöinen, että täytynyt kiltin tilalle saada paha poika. En vaan ymmärrä, mitä he näkevät näissä.

Ja sitten vielä sokerina pohjalla, minulle kävi juuri näin ex-tyttöystävän kanssa. Eli kohtelin häntä kuin kukkaa kämmenellä ja eräänä päivänä jäi sitten kiinni, että olit pettänyt. No ei siinä mitään, kyllähän noista yli pääsee kun ajattelee että hän ei ollut minua varten. Eteenpäin niinkuin Juti sanoo.
 

Ameno

Jäsen
Täälläkin tällainen kiltti kaveri kirjoittelee, eikä ole naista tiedossa kesällä missään muodossa, eikä kyllä muutenkaan. Kaikki mitä tapahtuis olis vaan plussaa. En osaa olla mulkku, enkä tiiä miks pitäis ees.

Pelaanpa kesän tietokonepelejä, että olen edes saatanasta. Joo, ei mulla mitää raportoitavaa asiasta tai muutenkaan ollut, kunhan vain on tylsää töissä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

On ne naiset eteviä, kun saavat jo miehetkin haukkumaan oman lahkonsa lyttyyn. Enemmän minä olen tavannut niitä pariskuntia, joissa nainen pompottelee miestä julkisesti nöyryyttävällä tavalla kuin toisin päin. Mikään ei ole niin kuvottavan näköistä kuin katsella Pirkon juoksuttavan Jaria kauppakeskuksessa; ''Vittu Jartsa! Nyt tuut tänne ja kannat niitä saatanan kasseja ja pidät turpasi kiinni!''. Toki ihan yhtälailla se on oksettavaa kuunnella miesten tyttöystäviensä ripitystä, mutta se on minun empiirisen kokemukseni mukaan se on täysin toissijaista naisten suorittamaan miesten pompotteluun.

Ja ei se nyt ihan niinkään mene, että ''mitä mulkumpi olet sitä enemmän saat pimperoa'' vaan pikemminkin ''mitä enemmän olet sinut itsesi kanssa sitä enemmän saat pimperoa''. Ne, jotka ovat antaneet itsellensä luvan olla sitä mitä he haluavat olla ovat aina iloisempia kuin ne, jotka eivät ole tajunneet tuota elämän tosiasiaa.
 

Dabab

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pens, #87, #71
Pakko tulla tänne avautumaan anonyymisti.

Eli... olen seurustellut n. kaksi vuotta kauniin, upean, huumorintajuisen ja muutenkin unelmieni naisen kanssa.
Mutta, nyt muutaman viimeisen kuukauden aikana on ilmestynyt ongelma, joka vaivaa suhdettamme. Meillä ei ole ollut mitään ongelmia tähän mennessä aikaisemmin.
Peittoja ei ole nimittäin viimeisen neljän kuukauden aikana heiluteltu meillä kuin harvoin. Viimeksi taisi olla tuossa reilu kuukausi sitten...
Ennen tätä ongelmaa seksielämämme kukoisti ja seksiäkin oli muutamia kertoja viikossa, mikä oli riittävä määrä. Itse kuitenkin haluan useammin kuin alle kerran kuukaudessa seksiä.

Muilla ollut näitä ongelmia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös