Kyllä mä ajoin ihan selkeästi miinaan sillä en odottanut kenenkään heittävän sarkasmia (vittuilua) sellaiselle nimimerkille, joka vakavissaan tänne kirjoittaa.
Olen Satakunnasta.
Kyllä mä ajoin ihan selkeästi miinaan sillä en odottanut kenenkään heittävän sarkasmia (vittuilua) sellaiselle nimimerkille, joka vakavissaan tänne kirjoittaa.
Olen Satakunnasta.
Satakunta on uljas maakunta.
Iloitsen puolestasi.
Alat oppia.
Se lieventää loimaalaisuuttasi vain vähäsen.Olin Satakuntalainen ensimmäisen kerran vuonna 1972.
Boldasin olennaisen. Jos olet noin kujalla asioista niin et todellakaan tiedä vielä mitä rakkaus on. Rakastat mutta halua samalla olla toisen naisen sylissä...? Menet todellakin tällä hetkellä ainoastaan muna pystyssä kohti uusia seikkailuja.
...
Tässäpä tätä riittää miettimistä taas seuraavaksi öiksi. Ja päiviksi.
En tiedä koskeeko naisia yleensä vaiko vain meidän perheen yksilöitä. Vuosia olen ihmetellyt vaimon halulle omistaa useampi sinisiä farkkuja ja usein niitä on sitten useammat pyykissä kerralla. Itsellä yhdet siniset farkut, mitkä pestään pari kertaa vuodessa jos sopiva hetki sattuu tulemaan ja muistaa eikä sotkeudu erikoisen paljolti. Nyt noteerasin että nelivuotiaan tytön osalta housuja alkanut kanssa olemaan pyykissä sellaisia määriä, että epäilen jo likan vaihtavan housuja useamman kerran päivässä.
Kaunis nainen, samalla aaltopituudella ja muutenkin kemiat natsaa. Paljon samanlaisia tulevaisuuden ajatuksia ja kiinnostustakin löytyi molemminpuolin.
Tätä tuossa edellisessä viestissä ehkä vähän sivusin. Tämä neiti x vaan sattui olemaan se ns. "ratkaiseva" pala tätä kuviota, ei välttämättä mikään elämäni nainen. Kuten Surukuku tuossa sanoi, että toimii vähän niinkuin kimmokkeena sille että olen herännyt miettimään näitä asioita. Näin hänessä jotain sellaista mitä ehkä vaan halusin nähdä, että saisin itselleni tekosyyn paeta niitä perimmäisiä ongelmia. Näin sen tilaisuuden tarttua oljenkorteen, etten jää tyhjän päälle jos lähden nykyisestä suhteesta. Toki, edelleen pidän tätä neitiä mielenkiintoisena, mutta se ei nyt taida olla ihan se asia mihin mun pitäs keskittyä.Edelleen en halua kiistää etteikö tämä voisi olla elämäsi nainen, mutta yleensä 1-2 illan yhdessäolon jälkeen ihastuksen huumassa aidanseiväskin voi olla syvällisin ja synkkaavin nainen mitä tiedät.
Mutta ihan vakavissaan, kertomasi perusteella kannattaa varmaan kyllä jutella sen avokin kanssa, että mitä kumpikin haluaa elämältä. Jos teillä on noin eriävät haaveet, niin voi ollakin hyvä että "irtisanoudutte". Mutta jos se siihen menee, niin hoida kuitenkin ko. homma ensin pois alta, koita pitää edes vähän taukoa, ja vasta sitten ala lämmittämään sitä uutta vosua. Muuten olet niin päästäsi sekaisin että uusi suhde on jo aluksi tuhoon tuomittu.
Se tässä on se haastavin asia, kun meillä ei tuo keskusteluyhteys oikein pelaa. Jos jostain vakavasta asiasta pitäisi keskustella, alkaa se saatanallinen huuto ja syyttely, loppupelistä minä istun sitten turpa kiinni kun en jaksa kuunnella sitä mesomista. Puolen vuoden päästä kokeillaan uudestaan.
Farkkujen lahkeet likaantuvat. Katso erityisesti sisäsaumaa sieltä alhaalta. Jos näet niissä jotain likaa silmämääräisesti niin silloin ne pitää pestä. Samoin takaa voivat likaantua myös, kun ottavat kenkiin. Sieltähän farkut myöskin kuluvat.
Onko kellään kokemusta iraninkurdittaren kanssa seurustelusta tai yleensäkin kurdinaisen ?
Onko kellään kokemusta iraninkurdittaren kanssa seurustelusta tai yleensäkin kurdinaisen ?
Kävin joskus 10 vuotta sitten laivalla laittamassa irakilais-ruotsalaista tyttöä ja meinasi kyllä käydä huonosti. Veljet olivat mukana laivassa ja totta kai, kun olivat nähneet systerin mun seurassa, niin jouduin kuumotuksen kohteeksi. Kuin ihmeen kaupalla selvisin saamatta turpaan, mutta oman kokemuksen osalta en suosittele sörkkimään.
Eikös tuossa yleensä käy huonosti lähinnä sille systerille?
Ainut miinus tai haitta tässä on että välimatkaa sattuu kyseiseen naikkoseen olemaan jonkun matkaa. Kauhean usein ei voida livenä tavata.
Kyllä. Tosin en niinkään baarijuttuja harrasta. Kaveripanoja ja sen sellaisia sitäkin enemmän, eli käy saman römpsän luona useemminkin. Mieluiten mahdollisimman selvinpäin. Toki uudet tuttavuudet on tervetulleita ja laajennan repertuaaria aina mahdollisuuksien mukaan.Naisasiat menee kai periaatteessa hyvin. Onkos kellään muulla palstaveljellä sellaista fiilistä, että naisasiat saa rajoittua ainakin näin kesää vasten noihin yhden illan baarijuttuihin?
Tulipas herkkää tekstiä tohon loppuun, mutta menkööt :)