Nostellaanpas tätäkin ketjua, kun näyttää olevan kaikilla naisasiat reilassa.
Enpä uskonut tänne ketjuun kirjoittavani kuuna päivänä, koska seurailen lähinnä täältä JA:sta lätkäjuttuja, mutta nyt tuli sellanen fiilis että pitää saada purkaa oloaan.
Kaikki oli pirun hienosti vielä perjantaina, elämä hymyily kun loma alkoi. Parisuhteessakin ollaan saatu monen vuoden rämpimisen jälkeen harmonia takaisin, muutenkin kaikki asiat pitkästä aikaa siinä kunnossa ettei tartte mitään murehtia.
No kaikki alkoi siitä kun kaverini soitti ja pyysi apua, oli kuljetusyhtiö tuonut uudet nahkasohvat pihalle, ja tottakai kun ketään ei ole vastaanottamassa (kaveri ja sen mies oli toisessa kaupungissa) niin vettä rupeaa satamaan aivan saatanasti. Tottakai suostuin jeesaamaan kaveria ja soitin toiselle kaverille voisiko tämä lähteä kantamaan niitä sisälle, kun ei näillä naruilla nouse kun käsijarru. Kaveri suostui lähtemään ja kysyi että voisiko sen tyttöystävä ja hänen sisko tulla mukaan, toki suostuin tähänkin. Oon tän pikkusiskon tavannut useasti aikasemminkin, ja on meillä ollut pientä silmäpeliä edellisillä tapaamiskerroilla. No nyt se saatana hyppäs huorataksin takapenkille, ja olin aivan myyty mies, tyrmistyttävän näköinen nainen istui suoraan taustapeilin kohdalle. Käytiin siinä sit kantamassa sohvat ja kaveri rupes (kännipäissään) leikillään juttelemaan tälle naiselle että "tää x haluais panna sua", menin täysin jäihin ja änkytin jotain et "mistä vitusta keksit noita tarinoitas". Heitin ne sit jatkamaan juopottelua, ja lähdin ite tallille puunaamaan autoa hääajelu kuntoon. Jäi vaivaamaan niin perkeleesti tämä kaverin heitto niin laitoin tälle kaveri tyttöystävälle viestin, et "pyydän omasta puolestani anteeks tän kaverin puheita, ja etten oo mitään sellasta puhunu siskostas, sanoin vaan että on muuten helvetin kaunis sisko tuolla naisellas", vastaus tuli ja sovittiin et asia jää meidän väliseks.
Lauantaina toinen kaveri sit soitti grillaamaan, ja minä poeka läksin, kun oli hääajelut(ei siis omat) suoritettu. Otettiin siinä olutta, syötiin ja oli tarkotus lähteä käymään terassilla, mut ei tämä kaveri sit päässy lähtemään kun oli niin väsynyt. Soitin sitten tälle edellisiltana auttaneelle kaverille, et onko se lähössä käymään jossain, ja tokihan se oli. Näiden siskosten kanssa. Siinäpä sit mentiin kuppilaan, ja rupesin keskustelemaan tämän nuoremman siskon kanssa, ei siis kaverin naisen. Meillä osu kyllä välittömästi kemiat kohdilleen, ja kun aikasemminkin on ollut tätä "sähköä" ilmassa, niin mikäs siinä oli keskustella kauniin naisen kanssa, joka ymmärsikin vielä minua. Paljon oli yhteisiä harrastuksia, soittoharrastukset jne. ja lauloinpa vielä tytölle erästä kaunista suomalaista kappaletta tämän pyynnöstä (en ole ikinä suostunut laulamaan julkisella paikalla vaikka tiedän kyllä osaavani). Sit tuli tästä edellisillasta puhetta ja tokihan siskot juttelee toisilleen kaikesta, eikä tämä mun edellisiltainen sanomakaan ollut jäänyt kertomatta. Sanoin vaan että totta se on vaikka sitä miten päin kääntelis, ja tyttö tuumasi vaan tähän hän on aina ollut ihastunut minuun, ja sen jälkeen suuteli. Lähdettiin sit pilkun aikaan pois kuppilasta, ja saatoin tämän tytön siskonsa luokse. Tiedän että tämä oli todennäköisesti viimeinen kerta kun nään tämän naisen, koska kaveri ja sen nainen on muuttamassa pois täältä, ja tämä sisko asuu melko kaukana täältä, eikä hänellä ole mitään intressiä tulla tänne enää sen jälkeen. Tuli sit siitä puhe siinä ovella, jossa sain taas kohtuuttoman pitkän suudelman, jonka jälkeen tuumattiin molemmat kuin yhdestä suusta et kyllä me vielä nähdään, varmasti.
Oon ollu kaks päivää ihan lukossa, en pysty tekemään mitään, ajattelemaan mitään muuta kuin tätä naista. En pysty nukkumaan, ei ruoka maistu ja jotenkin tää tuntuu melkolailla sairaalta. Sit on vielä tuo oma avopuoliso, en tiedä mitä sille sanoisin. Unohtasinko vaan tän koko jutun ja jatkaisin tätä elämää, vai jättäsinkö nykyisen ja lähtisin uusille järville kalastelemaan? Miten voit kertoa naiselle joka suurinpiirtein palvoo maata jalkojen alla, et haluaisin erota, varsinkaan kun et itse tiedä mitä haluat? Ja toki, kyllähän minäkin häntä rakastan, ollaan menty tässä vuosien varrella melko kovien aikojen yli ja aina ollaan päästy asioitten yli vaikka monta kertaa olen jo meinannut luovuttaa. Toisaalta, jos eroaisimme niin mun pitäs sit vaihtaa kaupunkia. Jäis hyvä duunipaikka, kaverit, sukulaiset ja oikeastaan koko elämä, se olis hyppy tuntemattomaan. Ei me kaks mahduta samaan kaupunkiin erillään, ja tiedän että minun elämä olisi sen jälkeen yhtä helvettiä jos jäisin tänne. Vittu että vituttaa, kuula on niin saatanan jumissa ja kun en tiedä mitä tehdä, ensimmäistä kertaa elämässäni.
Olipas se selvitetty melkolailla pitkän kaavan kautta, mutta pakko oli tarinoida. Pyydän anteeksi yksityiskohtaista tarinointia, ei kuulunut tekstin referointi peruskoulussa niihin vahvuuksiin.