Temptation
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
^ Eipäs :D. Aiheeseen sopiva musiikkivideo (linkki youtuben sivulle):
http://www.youtube.com/watch?v=XcJU6zsNWyM
http://www.youtube.com/watch?v=XcJU6zsNWyM
Eipä tuohon voi suoranaista vastausta antaa. Itse vastaavassa tilanteessa yrittäisin antaa siimaa, mutta ne hetket kun olette yhdessä panostaisin hieman ekstraa.
Naiseni oli kertonut kaverilleen, että hänen tunteensa minua kohtaan ovat viilentyneet.
Jos asian sinulle kertoi kyseinen kaveri, niin sinulla on kaksi vaihtoehtoista toimintamallia:
a) Jatkat entiseen malliin ja jätät nuo jutut omaan arvoonsa. Korkeintaa vähän hemmottelet misuasi sopivassa käänteessä.
b) Annat naisellesi reippaasti siimaa ja siinä sivussa scoretat tuon juorunneen kaverin kuin kuolleen pulun. Hän on nimittäin takuuvarmasti valmista kauraa, mikäli hän sinulle noita juttuja kertoilee.
Ei kannata liikaa ressailla tuollaisesta käytöksestä. Jotkut (minun parisuhde myös) ovat vaan sellaisia, että ei pahemmin kiinnosta alkaa nuolemaan ison väkijoukon keskellä. Jos tuo on isoin huoli parisuhteessa, niin siinä vaiheessa menee jo todella hyvin.
:)
...teen sen kuitenkin väärin ja kaikki menee perseelleen.
No vittuako täällä nyt tulee joka tuutista eri mielipiteitä, ei siinä, hyvä juttuhan se vain on.
Worrell, senkin tomppeli! Pane nyt vaan sitä kuin viimeistä päivää. Olen minäkin kaverinaisten kanssa ollut vaakamambossa ja kaveruus sujuu edelleen. Jos vaan pelisäännöt on selvät, niin ei mitään ongelmaa. Ihan omasta suhtautumisesta kiinni.
Suhteistahan nyt yleisestikään suurimmasta osasta ei tule mitään, joten tottakai suurin osa kaveruudesta alkaneista seurusteluista menee vituralleen. Voiko sen jälkeen taas olla kavereita riippuu varmasti hyvinkin monesta asiasta.
Kuinkahan moni palstalaisista on edelleen sen ensimmäisen rakkautensa kanssa? Minä en ole, enkä sen kolmannenkymmenennenkään jne kanssa. Tai tavallaan kai olen, kun olen itsekseni, tiedä häntä.
Stoori.
Sirkuksessako vai Night lifessa olitte :) ?
Sain kuulla että heidän kotona (asuvat siis yhdessä) jokaiselle, siis ihan jokaiselle mun exä oli siihen asti haukkunu mut aivan pystyyn ja käskeny kiertään kaukaa. En ees jaksa tähän eritellä niitä juttuja joita käytti, tuulesta temmattuja kuitenkin suurin osa. Kunhan halus haukkua ja tehdä kiusaa.
Mutta pakko on vielä ihmetellä, että voiko joku valaista tämän naisten käsittämättömän kostonhimon?
Mikä sen jutun fokus on että saa kostettua "keinolla millä hyvänsä"?
Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista. Vähän väliä naiseni kertoo, kuinka herra X ehdotti tuota ja kuinka herra Y tuota. Kuinka näihin pitäisi suhtautua? Lähteä turpakäräjille asenteella "älä ala vittu mun naiselle ehrottelee" vai olankohautuksilla? Naiseeni nämä ehdottelut eivät kuulemma vaikuta sen kummemmin, vaikka ehdottelija olisi hänen hyväkin miespuolinen kaveri. Niin kauan kuin luotto toiseen pelaa, eipä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä , mutta kai saa silti vähän vituttaa? Olen hämmentynyt.
Boldaus oma. Tuossapa tuo tärkein pointti onkin. Saahan se totta kai hieman vituttaakin, se on ihan ymmärrettävää, mutta niin pitkään kun homma pysyy miesten yksipuolisena ehdotteluna niin ei mitään hätää. Hihat on syytä pitää vielä alhaalla ja pesäpallomailat kaapissa.
Joo hirttäkää mut munista lampunvarjostimeen tai jotain, mutta joskus monta monta vuotta sitten tyhmänä chattailin muutamankin kerran netissä jonkun tyttelin nimellä. Voi voi. Kämppiksen kanssa kaljaa kitatessa se oli mukavaa puuhaa. Pari kertaa sovin treffit siihen suht lähelle missä asuin ja piruuttani sitten kävin kävelemässä siitä ohi ja katsomassa millainen jamppa se siellä oikein pällistelee ja kelloa kurkkii. Keskellä yötä tatti sojossa kulkivat taksilla kuin mitkäkin tollot. Kerran jopa kun parin jätkän kanssa olin sopinut treffit samaan aikaan ja samaan paikkaan, menin itsekin sinne seisoskelee. Muutama sanakin tuli vaihdettua... ja hitto joku vitun pelle oli huijannut niitäkin. Voi voi. Joo ihme etten saanut koskaan turpaani.Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista....