Naisasiat

  • 7 519 607
  • 26 580

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa kysäistä tai yrittää selvittää, olisiko puoliskolla ollut kenties jotain omia menoja kaavailtuna tuoksi illaksi/yöksi kun hän tiesi (tai oli tietävinään), että et ole tulossa kotiin. Naisten ilta naisystävien parissa, ilta muuten vain yksin kaupungilla tai vaikkapa koti-ilta hyvän kirjan/leffan parissa ja siihen päätteeksi ns. rentouttava pitkä kylpy/suihku? Jos sellainen menee ns. mönkään kun mies tulee "pilaamaan" illan, niin kenties moinen synnyttää kiekkureaktion?
Nämä on muuten kivoja tilanteita, nyt Talviklassikon aikana sopii palata omaan tarinaani viimevuotiseen klassikkopäivään liittyen.

Vaimo oli ollut muistaakseni jo kolme viikkoa Englannissa duunimatkalla, reilun viikon verran oli reissua vielä jäljellä. Oltiin tulossa kohti Talviklassikolauantaita ja elettiin edeltävää perjantaita, kun vaimo ilmoitti että tuleekin viikonlopuksi kotiin kun kerran mahdollisuus oli ja duunihommat jatkuvat Lontoossa taas maanantaina.

Meillä oli parin kaverin kanssa kuitenkin jo lauantaisuunnitelmat täysin selvät ja olihan tuota päivää odottanut innolla kaikkinensa. Suunnitelmana oli käydä aamulla kaupassa hakemassa safkatarvikkeet, sen jälkeen meiltä hyvissä ajoin lenkille, siitä sitten saunaa, olutta ja ruoanlaittoa ja lopulta kohti stadionia ja klassikkoa.

Siinä kun perjantaina iltapäivällä kuulee että "jee rakas, tulen illalla viikonlopuksi kotiin eli nähdään siellä..." niin olihan siinä kieltämättä hankalahko tilanne ensin ilmoittaa että hienoa, tosi kiva nähdä ja onhan tässä ikävä jne. mutta toivottavasti ei haittaa jos aamulla poistut viimeistään yhdeksän aikaan että päästään kavereiden kanssa suunnitellun ohjelmiston pariin naattimaan päivästä.

No, onneksi meillä ei ole tapana näistä suuttua ja mököttää ja tottakai vaimo ymmärsi että täällä päässä oli omat suunnitelmat jo tehty. Niinhän siinä sitten tehtiin, että sillä aikaa kun kaverin kanssa painettiin lenkkiä niin vaimo lähti vanhempiensa luokse päiväksi ja päästiin rauhassa sitten saunomaan ja litkimään päiväolutta.

Mutta joo, hankala joskin onneksi meidän parisuhteessa helposti selvitettävä tilanne samaan hengenvetoon osoittaa että on iloinen nähdessään mutta kuitenkin nyt on muuta menoa ja tsekkaillaan myöhemmin sitten tarkemmin.

Siitä kiitokset vaimolleni, että ei tule sanomista ja murjottamista turhista, kummallakin on omat menonsa silloin kun paikka niille on ja kuitenkin tässä ihan onnellisesti yhdessä ollaan ja nyt keskitytään muun ohella kuukauden ikäisen tyttölapsen kasvattamiseen ja hoitamiseen.

Nyt on isän vuoro olla kotona kahdestaan tytön kanssa, pitäähän sitä naisen ja tuoreen äidin päästä välillä mm. kampaajalle ja ulos tuulettumaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on isän vuoro olla kotona kahdestaan tytön kanssa, pitäähän sitä naisen ja tuoreen äidin päästä välillä mm. kampaajalle ja ulos tuulettumaan.
Onnitteluni. Sinulla on erittäin tervejärkinen nainen. Mutulla heittäisin, että 90 % naisista eivät olisi suhtautuneet tilanteeseen yhtä ymmärtävästi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vähän ikävä ilmiö kun ei päässyt neitsyydestä nuorempana (16-vuotiaana) eroon siitä on alkanut aikamoinen oravanpyörä. Silloin ajatteli ettei tässä ole mikään kiire, monet olivat olivat neitsyitä ja kunhan akne paranee niin nais(tyttö)asiat alkavat sujumaan. No, siinä kävikin niin, että kun ei pillua saanut niin itseluottamus naisasioissa laski samaa vauhtia kuin ikää tuli. Nyt ikää on reilusti yli 20 ja poikuus tallella, mutta itsetunto alamaissa :/

Sanoisin ettei kannata huolehtia tällaisen asian tähden, vaikka ymmärrän, että suorituspaineita voi tulla, koska osin median välityksellä luodaan sellainen kuva, että seksuaalinen kanssakäynti aloitetaan nuorena - mikä varmasti on totta - mutta, että henkilö, joka ei näin toimi on jollain tavalla poikkeuksellinen. Joidenkin mielestä jopa epäonnistunut.

Kliseistä sanoa, että opettele tuntemaan itsesi ja löydä vahvuutesi ja näin hiljalleen parannat itsetuntoasi ja osaat elää itsesi kanssa tasapainoisesti. Ja ennen kuin huomaatkaan, olet kenties löytänyt naisen, jonka kanssa haluat "menettää poikuutesi". Minä etsin nuorena itseäni, en tiennyt mikä olin ja mitä halusin. Kesti kauan hyväksyä tämä ja paikoin koetin olla jotain mitä en ole - rikoin itseni. Nyt tiedän mitä haluan ja mitä kaipaan, ja olen ilman niin kauan kunnes se osuu kohdalleni, tai jos todellinen pakottava tarve seksuaaliseen kanssa käyntiin tulee tiedän mitä teen. Nyt ei ole tullut moneen vuoteen ja tuntuu siltä ettei tulekaan. Menee sitten vuosi, viisi vuotta tai enemmän mutta jaksan odottaa sitä mitä haluan ja kaipaan.

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos sitä miettii jonkun tytön sopivuutta tyttöystäväksi, niin kannattaa kuunnella miten ja millaisia juttuja se juttelee puhelimessa kavereidensa kanssa. (Ja nykyäänhän on näitä facebookkejakin jne.) Jos sieltä tulee lässytystä jostakin muumimukeista, nalle puhista tai harry potterista, niin siitä kannattaa vetää omat johtopäätökset.

Ja toisena asiana kannattaa juottaa se tyttö känniin. Siis ei mihinkään muutaman siiderin pikkuhiprakkaan, vaan aivan kunnon känniin, jolloin ihmisen todellinen luonne paljastuu. Siinähän sitä näkee mikä se on naisiaan.
 

wall54

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli tässä vähän aikaa sitten treffit yhden neitokaisen kanssa. Oikeestaan treffien jälkeen jo jäi hieman epäilyttään, ettei tyttö ollut täysin kiinnostunut. Suoraanhan ei sanonut mitään, vaan "ehkäpä"-linjalla vastaili. Noh, päätin kuitenkin varmistaa asian pyytämällä uudestaan treffeille. Mietin, että rehelliset pakit ne pahimmillaan vaan tulee. Siitä rehellisyydestä sitten en tiedä mitään, koska tyttöhän ei vastailut enää mihinkään yhteydenottoon. Onko se oikeesti niin vaikeeta vastata "ei kiitos, et ollut mun tyyppiä" tai jotain siinä tilanteessa kun ei kiinnosta? Okei, ehkä sen ymmärrän, kun mun läpät oli kuitenkin sitä pahinta ö-luokkaa. Laamaannuttaahan semmonen vastailuun! :D Mutta ihmetyttää vaan, kun soittoon ja viestiin ei voi vastata millään tavalla. En vaan ymmärrä..
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Onko se oikeesti niin vaikeeta vastata "ei kiitos, et ollut mun tyyppiä" tai jotain siinä tilanteessa kun ei kiinnosta? Okei, ehkä sen ymmärrän, kun mun läpät oli kuitenkin sitä pahinta ö-luokkaa. Laamaannuttaahan semmonen vastailuun! :D Mutta ihmetyttää vaan, kun soittoon ja viestiin ei voi vastata millään tavalla. En vaan ymmärrä..

Kyllä se joillekin tuntuu olevan liian vaikeaa vastata, ettei kiinnosta. En sitten tiedä, mistä sekin johtuu. Ehkä ei vaan koe toista sen arvoiseksi, että jaksaisi edes vastata hänelle. Toinen vastaava luokka on sitten nämä henkilöt, jotka aluksi lupaavat lähteä treffeille tms. ja sitten viime hetkellä peruvat. Syitähän on monia, mutta tavallisesti on tullut yllättäen jotain muuta menoa tai äkillinen sairastuminen. Helpommalla tällöinkin pääsisi, jos vaan sanoisi suoraan, ettei nyt jaksa kiinnostaa ja tuskin tulevaisuudessakaan. Todennäköisesti em. henkilöt eivät halua "loukata" toista antamalla pakkeja, vaikka lopputulos on joka tapauksessa täsmälleen sama, joskin vittumaisella tavalla ilmoitettuna.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Onko se oikeesti niin vaikeeta vastata "ei kiitos, et ollut mun tyyppiä" tai jotain siinä tilanteessa kun ei kiinnosta?

Onhan se joillekkin. Jos jättää vastaamatta, niin silloin ajattelee vain itseään. Hän myös tietää toisen pettyvän, ilmoitti ei-kiinnostuksensa tai olemalla vastaamatta mitään, niin joka tapauksessa. Niinpä hän valitsee helpomman tien itselleen ja päättää, että jos en nyt vastaa, niin kyllä se mut rauhaan jättää. Niin kuin varmasti jättääkin. Jos on pelkoa, että joutuu vielä joskus törmäämään henkilöön jolle jätti vastaamatta, niin voi aina sopertaa jotain vaikka vaikesta elämäntilanteesta tai muusta paskasta. Se on vaan niin helppo tie, vaikkakin selkärangaton.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tulin kotiin, avasin oven ja puolisko ihmettelee että miksi olen siinä. Ja suuttuu, kun en ilmoittanut että tulen kotiin, enkä jäänyt rillaamaan kavereiden kanssa.

Toimii molemmin päin, että tietenkin on velvollisuus ilmoittaa, jos tulee etukäteen jostain. Myöhästymisillä ei ole niinkään väliä, jos ei mahdottoman pitkäksi veny.

Jokainen tarvitsee omaa rauhaa (tai muiden kanssa olemista) ja sitä saa juurikin sillä, kun tietää, että nainen ei tule vielä moneen tuntiin. Ei siihen vain saa pamahtaa paikalle ilmoittamatta ajoissa.

Johan semmoinenkin vituttaa, jos muija on iltavuorossa ja tulee tuntia etukäteen, kun vielä saisi rauhassa juoda kaljaa. Onneksi jotkut tajuavat ilmoittaa asiasta.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nyt oikeesti! Mikä vittu teitä naisia vaivaa? Haluatteko tahallanne satuttaa ihmistä, joka on teille hyvä ja välittää ja huolehtii?

Mulla oli sellanen n. 1,5 vuoden "parisuhde" yhden naisen kanssa, joka ei ikinä syventynyt virallisesti seurusteluksi, koska nainen oli sitoutumiskammoinen ja tunnevammanen omien sanojensa mukaan. Oli kuulemma jäänyt traumoja edellisestä suhteesta niin paljon. Kuitenkin oltiin kuin seurusteleva pari aina kun oltiin kahdestaan. No, yritin parhaani mukaan antaa naiselle tilaa, ettei ahdistuisi liikaa, mutta sitten kävi se mitä pelkäsin. Rakastuin. Ja helvetisti rakastuinkin. Pidin naista itse täydellisyytenä jopa itse rakkauden jumalattarena ja olin onneni kukkuloilla tämän ihmisen takia. Kerroin sen myös hänelle, koska itse pidän siitä, että tunteista puhutaan kunnolla ettei mikään jää epäselväksi. Nainen otti sanat vastaan, mutta ei voinut sanoa takaisin, edellämainittujen seikkojen takia.

No suhde jatkui samanlaisena, kunnes muutama kuukausi sitten naista alkoi kunnolla ahdistamaan kun huomasi että rupesi tuntemaan enemmän kun olisi halunnut. No, pistettiin sitten suhde tauolle kuukaudeksi, mutta jo viikon jälkeen nainen soitti että on ikävä ja halusi nähdä. Sitten oltiin taas pari viikkoa "radiohiljaisuudessa" ja sen jälkeen homma jatkui normaalisti taas. Kunnes taas erään aamun jälkeen hänen luotaan lähdettyäni emme nähneet pariin viikkoon.

Parin viikon jälkeen tuli jälleen puhelu, että haluaa nähdä ja sinnehän taas menin. Harrastimme seksiä ja kaikki oli tosi kivaa. No, sitten alkoi taas hiljaisuus, kunnes viime lauantaina soitti mulle että on ihan sekasin aina kun näkee mut tai kuulee mun äänen, eikä tiedä mitä tuntee tai mitä haluu. Sanoin sitten, että nähdään joku päivä ja puhutaan niin ehkä asiat selviää johonkin suuntaan. Tämä kävi naiselle. Tai niin luulin, lauantaiyönä tuli sitten viesti hieman puolen yön jälkeen: "Et varmaan halua tietää, mutta oon tapaillu yhtä tyyppiä jo jonkin aikaa. Haluan että päästät irti, jotta voin jatkaa elämässä eteenpäin". Tässä vaiheessa mietin mielessäni, että mitähän vittua nyt taas ja ajattelin soittaa ja kysyä että mites ne aikasemmat puheet tänään. No soitin ja siellä vastattiin, tosin ei tämä nainen, vaan tyyppi jota tämä oli tapaillut "jo jonkinaikaa". Mies ilmoitti tylysti minulle, että pitäiskö jo lopettaa soittelu. Haistatin vitut ja suljin puhelimen ja sen jälkeen haukuin naisen alimpaan helvettiin tekstiviesteillä, kun ei kerran puhelimeen uskaltanut vastata.

Jäi niin paska fiilis kaikesta tästä, etten tiedä voinko luottaa naisiin enää ikinä, kun tästä naisesta oli fiilis, että voin luottaa kuin vuoreen vaikka mitä tapahtuisi...

Kysymys siis kuuluu edelleen, mikä vittu teitä naisia vaivaa?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi

No voi perkele minkä meni ämmä tekemään.
Ite sanoisin että nyt paras on se että et ole missään yhteydessä häneen (vaikka ehkä tuntuukin tosi vaikealta?) ja jos hän soittaa tai laittaa tekstarin, et vastaa siihen tai vastaat korkeintaan että "miksi olet minuun yhteydessä?". Jätät tollasen vastuuta pakoilevan pissaliisan omaan onneensa.

Ja mitä ikinä koskaan tapahtuukin, älä hyvä ihminen tee sitä virhettä että ottaisit hänet takaisin jos hän tuleekin katumapäälle (niinkuin usein on tapana).

Täydellinen välinpitämättömyys on paras aine mitä voit sille ämmälle nyt syöttää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mulla oli sellanen n. 1,5 vuoden "parisuhde" yhden naisen kanssa, joka ei ikinä syventynyt virallisesti seurusteluksi, koska nainen oli sitoutumiskammoinen ja tunnevammanen omien sanojensa mukaan. Oli kuulemma jäänyt traumoja edellisestä suhteesta niin paljon.

[...]

Kysymys siis kuuluu edelleen, mikä vittu teitä naisia vaivaa?

Paska juttu, otan osaa. Mutta vastauksena kysymykseesi: tuota naista vaivasi tismalleen se, minkä hän ilmoittikin, eli sitoutumiskammo ja tunnevammaisuus. Eli luultavasti sitoutumiskammo iski päälle kun paljastit syvemmät tunteesi, ja tämä nainen alkoi pelaamaan kanssasi epämääräistä on/off-peliä. Tunnevammaisena hän ei myöskään nähnyt mitään ristiriitaa siinä, että antoi sinun ymmärtää toista ja nussi samaan aikaan toista miestä saadakseen tyydytystä sitoutumiskammoonsa.

Tuollainen on valitettavan yleistä monella naisella: "minä, minä, minun tunteeni, mua niin ahdistaa, etsä tajuu, mä tarvitsen tilaa, minä minä minä". Näiltä naisilta puuttuu lähes tykkänään kyky oikeasti käsitellä ja analysoida omia tunteitaan, tuntemuksiaan ja mielialojaan siitä huolimatta, että he voivat hautoa (ja puhua) "tunteistaan" asioita kyllästymiseen asti. Parempi olla antamatta tilaa ja parempi olla ruokkimatta moista vastuunpakoilua sekä laidasta laitaan poukkoilevaa lapsellisen itsekästä käytöstä.

Ehkei tämä nyt siltä tunnu, mutta sinun kannaltasi oli ehdottoman parempi, että tämä suhde katkesi. Ja sinun kannattaa pitää huolta, että suhde tosiaan on ja pysyy poikki: pistä välit poikki täysin. Puhelinnumero sulkuun, yhteystiedot pois muualtakin ja yhteenkään tekstariin yms. ei sitten vastata. Jos sorrut vastaamaan tai itse kirjoittelemaan viestejä tapahtuneesta niin pitkität vain omaa kärsimystäsi ja väännät veistä omassa haavassasi. Jos sorrut vielä anelemaan selitystä tai tapaamaan naista (jopa harrastamaan seksiä, jos tämä toinen mies häipyykin kuvioista), niin lopputuloksena on vain se, että tuntemasi nöyryytys ja alemmuudentunne on kahta kauheampaa.

Helvetin kauhealtahan se tuntuu, jos on itse rakastunut ja matto viedään jalkojen alta. Myös se tuntuu kauhealta kun tajuaa, että vaikka itse oli rakastunut niin toinen ei koskaan ollut, etkä koskaan ollut tälle naiselle muuta kuin tilapäinen korvike, seksihalujen ja läheisriippuvaisuuden hetkellinen tyydyttäjä ja se tyyppi, jota voi käyttää hyväksi omiin tarkoituksiin koska tietää tämän olevan korviaan myöten rakastunut ja suostuvan lähes mihin tahansa pallotteluun.

Kysyit, voitko luottaa naisiin enää ikinä. Vastaan, että et enää voi ainakaan samalla tavalla ja varauksetta. Pieni ripaus kyynisyyttä ja pessimismiä on hyvä olla olemassa, se antaa hieman suojaa ja panssaria eikä kukaan pääse jatkossa iskemään suoraan sydänkammioosi samalla intensiteetillä.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi perkele minkä meni ämmä tekemään.
Ite sanoisin että nyt paras on se että et ole missään yhteydessä häneen (vaikka ehkä tuntuukin tosi vaikealta?) ja jos hän soittaa tai laittaa tekstarin, et vastaa siihen tai vastaat korkeintaan että "miksi olet minuun yhteydessä?". Jätät tollasen vastuuta pakoilevan pissaliisan omaan onneensa.

Ja mitä ikinä koskaan tapahtuukin, älä hyvä ihminen tee sitä virhettä että ottaisit hänet takaisin jos hän tuleekin katumapäälle (niinkuin usein on tapana).

Täydellinen välinpitämättömyys on paras aine mitä voit sille ämmälle nyt syöttää.

Täyttä asiaa kirjoittaa Jerry100. Tällaisessa tapauksessa kannattaa pitää täydellinen hiljaisuus vaikka miten tekisi mieli olla yhteyksissä. Se on ihan luonnollista, että tuollaisenkin ajan jälkeen tulee ajatuksia mieleen miten hyvin asiat voisivatkaan olla mutta se on inhimillistä.

Hän osoitti välinpitämättömän tunnemaailmansa tuolla mitä teki sinulle joten jos hän ottaa yhteyttä, välinpitämättömyys on ainoa oikea keino toimia. Jos siellä menee nopeasti lusikat uuden kanssa jakoon, voit olla varma hänen ottavan tuttuun ja turvalliseen iiboriin yhteyttä. Päästämällä hänet keskusteluyhteyteen satutat vain itseäsi koska tiedät kuitenkin alitajuisesti koko ajan mihin hän pystyy ja vaivaat suotta päätäsi miettimällä milloin hän tekee lähdöt seuraavan kerran. Mitä pitempään annat hänen yrittää, sen vaikeammaksi se muuttuu eli laita peli selväksi kerralla, parempiakin naisia tästä maailmasta löytyy. Been there seen that! Tsemiä!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Iiborille sellainen kysymys/kommentti, etteihän tuo "tyyppi, jota nainen on tapaillut jo jonkin aikaa" vaan ole nimenomaan se naisen "edellisestä suhteesta traumoja jättänyt" tyyppi? Jotenkin juttu haisee siltä, ettei tuo tyyppi ole missään vaiheessa ollut ihan kokonaan pois kuvioista...

Oli miten oli, kyseinen nainen ei ansaitse minkäänlaista huomiota sinun toimestasi. Vaikeaahan se varmasti on, mutta kannattaa pysyä lujana. Eipä tuosta naisesta tule olemaan kuin pelkkää harmia noin 100 % todennäköisyydellä, vaikka päättäisikin taas kääntää kelkkaansa.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla oli eilen tiedonhakukäynti Hankenille. No siellä olin sitten kafeterian jonossa ja siinä oli pari sellaista Madden näköistä neitokaista. Mulla oli kädessä se HIFK:n pipo, joten en ole varma huomasivatko eli vaikuttiko se vielä positiivisemmin, mutta joka tapauksessa hymyilivät minulle kumpikin, toinen varsinkin ja jälkeenpäin mietin sitä juttua, että se on todellakin niin, että ainoastaan ehkä Hankenilla on Suomessa normaalinaisia.

Jalkahoitajlle tiedoksi että näitä "näin sinut ihana tyttö" viestejä voi laittaa moniin lehtiin jos et mitään uskalla sanoa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Iiborille sellainen kysymys/kommentti, etteihän tuo "tyyppi, jota nainen on tapaillut jo jonkin aikaa" vaan ole nimenomaan se naisen "edellisestä suhteesta traumoja jättänyt" tyyppi? Jotenkin juttu haisee siltä, ettei tuo tyyppi ole missään vaiheessa ollut ihan kokonaan pois kuvioista...

Tästä olen 100% varma, ettei ole. Suht läheltä tilannetta seuranneena, voin sanoa, että ennemmin helvetti jäätyy ennen kuin nämä kaksi palaavat yhteen.

Kiitos myötätunnosta edellisille. Aikomus ei todellakaan ole antaa anteeksi, eikä pitää mitään yhteyttä. Jos huomaa tehneensä virheen, huomaa sen liian myöhään. Juna meni jo. Enemmänkin tässä loukkaa ja järkyttää se, että luulin ihan oikeasti tuntevani tuon naisen. Oltiin kuitenkin tunnettu jo pitkään. En olisi ikinä voinu kuvitellakaan, että tämä olisi kykeneväinen satuttamaan mua näin pahasti. Näköjään tässä pätee jälleen se tosiasia, että puheet on puheita, teot ratkaisee.

Mutta, ei tässä tosiaan mitään ranteita auki vedetä. Uutta matoa koukkuun ja onneksi niitä kaloja kuuleman mukaan riittää...

btw. olisi kiva kuulla naispuoleisen kommentteja, mikä siinä on niin kauheata jos mies tykkää puhua tunteista ja joka haluaa olla lojaali ja luotettava kumppani. Tiedän, että tässä on nyt kyse vain tästä yhdestä naisesta, mutta tuntuu että hirveän moni nainen nykypäivänä, haluaa miehen joka on "vähän kusipää".
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Koko tarina

Tämä sinun naisesi kuulostaa lähes identtiseltä tapaukselta joka itselläni oli muutama vuosi takaperin. Täysi luotto ja puhutaan jo suurinpiirtein yhteisistä asunnoista sun muuta ja pam. Kun ensimmäiset karikot suhteellemme osuivat niin uusi mies löytyi samantien. Itse tein sen virheen että yritin tässä vaiheessa roikkua puoliväkisin mukana ja yhtäkkiä huomasin itse olevani se "entinen paha eksä", josta oli jäänyt traumoja ja muuta liirumlaarumia.

Mitä hänen elämäänsä on tullut facebookin yms harvan yhteydenpidon kautta seurattua jälkeenpäin niin olen huomannut että sama kuvio toistuu vuodesta toiseen. Veikkaan että on hyvinkin mahdollista että tämä entinen naisesi selittää nykyiselleen samaa pajunköyttä mitä sinä olet kuunnellut.

Anteeksi kyynisyyteni, mutta kyllähän itselläni loppui vastaavan kaltaisen suhteen jälkeen täysin luotto vastakkaisen sukupuolen edustajiin luotettavina pitkäaikaisina kumppaneina. Toivottavasti joku vielä todistaa minun olevani väärässä. :)
 

scholl

Jäsen
No soitin ja siellä vastattiin, tosin ei tämä nainen, vaan tyyppi jota tämä oli tapaillut "jo jonkinaikaa". Mies ilmoitti tylysti minulle, että pitäiskö jo lopettaa soittelu. Haistatin vitut ja suljin puhelimen ja sen jälkeen haukuin naisen alimpaan helvettiin tekstiviesteillä, kun ei kerran puhelimeen uskaltanut vastata.

Olisit uhkaillut sitä tyyppiä. Aika härskiä laittaa joku äijä vastaamaan puhelimeen. Sinun olisi pitänyt uhkailla sitä äijää.

Tarinasi kertoo muuten hyvin siitä, kuinka epärehellistä sakkia naiset ovat, mutta sehän on jo tiedossa, joten mitään uutta se ei ole.
 

scholl

Jäsen
Kun ensimmäiset karikot suhteellemme osuivat niin uusi mies löytyi samantien.

Tuota minä kanssa ihmettelen. Mistä niitä uusia löytyy jatkuvasti. Lehdissä kun on juttua julkkiksista niin niillä löytyy uusi aina jossain millisekunnissa. Itse taas olen huomannut, että edes jossain määrin siedettävän naisen voi tavata korkeintaan kerran vuosikymmenessä, jos niinkään usein.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tämä sinun naisesi kuulostaa lähes identtiseltä tapaukselta joka itselläni oli muutama vuosi takaperin. Täysi luotto ja puhutaan jo suurinpiirtein yhteisistä asunnoista sun muuta ja pam.

Eihän tässä sitten ole samanlaisista tapauksista kyse. Anteeksi kyynisyyteni, mutta jos nainen jo itse ilmoittaa suhteen alussa, että on sitoutumiskammoinen ja tunnevammainen, niin en siinä ihan äkkiä lähtisi mitään pilvilinnoja rakentelemaan. Suurella todennäköisyydellä ne nimittäin romahtavat juuri iiborinkin tapauksessa nähdyllä tavalla.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Aivan kuten infamous sanoi, olisi minunkin pitänyt tajuta olla olettamatta liikoja tästä suhteesta. Tänään rupesi myös vituttamaan sellainen pieni asia, että hylkäsin kaksi todella kivaa naista tämän yhden kusipään takia. Nämä kaksi naista olivat vielä oikeasti minusta kiinnostuneita, mutta ei. Iibor teki taas kerran väärän valinnan.

Miestä olisi todellakin pitänyt tajuta uhkailla, uskomattoman säälittävää puuttua kahden ihmisen välisiin asioihin tolla tavalla ja säälittävää naiselta sallia se. En olisi uskonut kohta 27-vuotiaalta naiselta.

En tiedä teinkö tyhmästi, mutta laitoin tälle naiselle viestin tuossa vähän aikaa sitten, jossa aika kylmään sävyyn ilmoitin etten halua kuulla hänestä mitään enää ikinä. Uskomatonta että pitikin olla niin sinisilmäinen.

Sent from my Lumia 800 using Board Express
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuota minä kanssa ihmettelen. Mistä niitä uusia löytyy jatkuvasti. Lehdissä kun on juttua julkkiksista niin niillä löytyy uusi aina jossain millisekunnissa. Itse taas olen huomannut, että edes jossain määrin siedettävän naisen voi tavata korkeintaan kerran vuosikymmenessä, jos niinkään usein.

Ei se uusi mies löydy julkkisnaiselle millisekunnissa - asiahan on niin, että se julkkisnainen on ylläpitänyt ns. kulissia ties vaikka kuinka pitkään ja pettänyt miestään. Kun on haku tuottanut toivotunlaisen tuloksen, niin hus vain vanha mies pihalle ja sitten naistenlehtiin kertomaan uudesta ihanasta rakkaudesta ja siitä, kuinka sielujen sympatia nyt toteutuu seksikkään uuden könsikkään kanssa, ja seksikin on paljon parempaa.

Oikeasti, jos pitkäaikainen suhde kariutuu ja ero tulee, niin siinä on ainakin mies niin alamaissa, ettei taatusti hommaa uutta pitkäaikaista parisuhdetta sormia napsauttamalla. Joku voi ns. lohtuseksiä hakea ja saadakin, mutta nämä julkkispiirien "uusi ihana rakas löytyi saman tien"-lööpit ovat yksinomaan julkkisnaisten ominaispiirre. Toki näin tapahtuu taviksillekin. Tavisnaiset eivät vain pääse lööppeihin.

Oletusarvona on valitettavasti oltava se, että mihinkään naisen luonteenpiirteeseen tai tutuksi luultuun ominaisuuteen ei ole luottamista, se voi muuttua kuin tuuliviiri jos kiikarissa on uusi mies tai muuten halutaan vanhasta kumppanista eroon.

Käytännön esimerkkinä omat kissani, joista toinen oli alun perin exäni hankkima kissa (ennen kuin exän edes tapasinkaan) ja toinen oli ns. yhteinen päätös. Kissoja hänellä oli ollut ennenkin, ja kovin eläinrakkaana exäni esiintyi koko parisuhteen ajan. Tavallaan sitä hän olikin siihen asti kunnes meillä menivät välit poikki ja etsiskelin sitten itselleni uutta asuntoa. Tässä vaiheessa oli puhetta kissoista, alun perin ajattelin, että hän pitää oman kissansa ja minä uuden kissan. Mutta ei: hän ilmoitti haluavansa olla "itsenäinen ja vapaa", ja että jos en kissaa (siis hänen omaa lemmikkiään) ottaisi, niin hän veisi sen piikille eli siis tappaisi kissan vain päästäkseen bilettämään vapaasti.

Päätös oli minulle itsestäänselvä, eli otin tietysti kummatkin kissat siitä huolimatta, että minulla oli tuossa vaiheessa hyvin vähän tuloja (olin vielä opiskelija) ja exä oli jo päässyt hyväpalkkaiseen työhön. Mutta en nyt jumalauta hyvin rakasta lemmikkiä antaisi murhauttaa sen takia, että mokoma naikkonen haluaisi elää jotain bilehilevaihettaan villinä ja vapaana. Kissat tulivat siis minulle, ja kissat ovat minulla edelleen. Kissaherra ei enää entistä emäntäänsä kaipaa ollenkaan vaan on minuun leimautunut vahvasti. Ironista tässä on se, että olin lapsena allerginen kissoille enkä ikinä ajatellut kissoja hankkia, nyt niitä on sitten kaksi kappaletta.

Eron jälkeen pähkäilin pitkään päättynyttä suhdetta ja sen hyviäkin vuosia, ja välillä pohdiskelin, että jospa vielä sitä yhteen palaisi. Mutta nämä pohdiskelut päättyivät aina osaltani siihen tosiasiaan, että exäni "eläinrakkaan" ulkokuoren alta paljastui hänen todellinen luonteensa, ja että minä en tätä luonnetta ollut tuntenut ollenkaan. Jos on valmis tappamaan vastuulleen ottamansa lemmikin vain päästäkseen irti vastuusta ja dokaamaan yökerhoihin, niin sitten en moista naista vierelleni kaipaa.

Onneksi ei sentään lapsia tullut hankittua. Niitä ei varmaan sentään olisi exä voinut piikillekään viedä tapettavaksi, ja vaikka olisin saanutkin edes osa-aikahuoltajuuden, niin olisin joutunut sietämään exää ja tämän lähisukua vielä vuosia. Tosin olisihan jälkikasvu ollut mukavaa, jos olisin itse saanut lapset kasvattaa eikä niitä olisi poispilattu exän ja tämän suvun toimesta.
 

rpeez

Jäsen
Miestä olisi todellakin pitänyt tajuta uhkailla, uskomattoman säälittävää puuttua kahden ihmisen välisiin asioihin tolla tavalla ja säälittävää naiselta sallia se. En olisi uskonut kohta 27-vuotiaalta naiselta.

Ihan hyvä ettet uhkaillut. Ensinnäkin se on laitonta. Toiseksi mitä se olisi auttanut. Kolmanneksi ei kai ongelmasi ole tämän jannun syytä, totta kai kuka tahansa kundi suojelee uutta naisystäväänsä jos nainen sitä pyytää.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
totta kai kuka tahansa kundi suojelee uutta naisystäväänsä jos nainen sitä pyytää.

Suojelee miltä? Multako?

Meillä oli tämän naisen kanssa sellainen yhteys, että aina voitiin soittaa toiselle kun siltä tuntui. Nytkin halusin vaan keskustella asiasta kauniisti puhelimessa, mutta eipä uskaltanut sanoa näitä asioita muuten kun viestillä. Tämän takia mua loukkasikin kaikki toi niin paljon. Tuli sellainen fiilis, että olisin joku hullu stalkkeri, joka ei jätä rauhaan tätä naista. Vaikka olin naisen sanojen mukaan "Vanhempiensa lisäksi ainoa kehen voi luottaa 100%".....
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suojelee miltä? Multako?

Meillä oli tämän naisen kanssa sellainen yhteys, että aina voitiin soittaa toiselle kun siltä tuntui. Nytkin halusin vaan keskustella asiasta kauniisti puhelimessa, mutta eipä uskaltanut sanoa näitä asioita muuten kun viestillä. Tämän takia mua loukkasikin kaikki toi niin paljon. Tuli sellainen fiilis, että olisin joku hullu stalkkeri, joka ei jätä rauhaan tätä naista. Vaikka olin naisen sanojen mukaan "Vanhempiensa lisäksi ainoa kehen voi luottaa 100%".....

Nainen on valehdellut susta sille uudelle miehelle. Sanonut sun olevan roikkujastalkkeri joka ei häntä jätä rauhaan. Viimeiset viikot hän on pitänyt sinusta kiinni ja samalla tapaillut tuota uutta tyyppiä. Uusi tyyppi ei tiedä sinusta muuta kuin valheet mitä nainen on hänelle syöttänyt.

Tuttu juttu ja itselle kävi näin myös n. 3 vuotta sitten. Itse hölmönä ja tunteellisena kävin häntä vielä myöhemmin jossain vaiheessa panemassa ym. Kuten ylhäällä on kirjoitettu, kannattaa ottaa etäisyyttä ja olla välinpitämätön. Tuo nainen ei ole sen arvoinen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nainen on valehdellut susta sille uudelle miehelle. Sanonut sun olevan roikkujastalkkeri joka ei häntä jätä rauhaan. Viimeiset viikot hän on pitänyt sinusta kiinni ja samalla tapaillut tuota uutta tyyppiä. Uusi tyyppi ei tiedä sinusta muuta kuin valheet mitä nainen on hänelle syöttänyt.

Tuttu juttu ja itselle kävi näin myös n. 3 vuotta sitten. Itse hölmönä ja tunteellisena kävin häntä vielä myöhemmin jossain vaiheessa panemassa ym. Kuten ylhäällä on kirjoitettu, kannattaa ottaa etäisyyttä ja olla välinpitämätön. Tuo nainen ei ole sen arvoinen.

Siltähän tuo vaikuttaa ja mitä enemmän asiaa ajattelen niin sitä enemmän pistää vihaksi! Ei todellakaan ole sen arvoinen, vaikka joskus olin valmis tekemään mitä vaan tuon naisen vuoksi. Tuntuu kyllä hassulta nyt.

Se on jännä fiilis kun näin käy, niin tuntuu että on yksin ja ainut jolle näin on käynyt. Sitä sitten tajuaa, kun juttelee asiasta muiden kanssa ja esim. täällä, ettei asia olekaan niin. Yllättävää, kuinka moni löytää menneisyydestään samankaltaisia tarinoita... Ja jopa ehkä surullista ja kertoo taas siitä, että älkäämme miehet luottako naisiin! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös