Naisasiat

  • 7 504 054
  • 26 557
Vaan tarkoitan siis sitä, että jos mies on samaan aikaan TODELLA komea, ulkoisesti että sisäisesti miehekäs, karismaattinen, hyvä hurmaamaan naisia, huumorintajuinen, varakas, karismaattinen ja fiksu, jne. niin kiinnostuneita naisia on todella, todella, todella paljon. Niistä riittäisi monelle, monelle miehelle.

Oletko miettinyt, että saattaisit olla homoseksuaali ?

Tälläisen kuvan olen ainakin saanut viestiesi perusteella, todellista tietoa minulla ei tietenkään ole. Kehut jatkuvasti miehiä lukemattomilla adjektiiveillä, mutta et ehkä osaa yhdistää niitä epävarmaan minä-kuvaasi.

Homous ei ole valinta, se on synnynnäistä, eikä mitenkään tuomittavaa. Ehkä olisi parempi, että tutkiskelisit itseäsi enemmän, ennenkuin tulet tänne taas vuodattamaan kuinka paska ihminen olet tai kuinka piilolinssisi eivät mene paikoilleen.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tarkoitan siis, että tuo mies on tuota kaikkea naisten silmissä, ei omasta mielestäni, vaan naisten mielestä.

Ehkä tuollainen juttu vain tulee mieleen, mutta kuitenkin edelleen, pointti on siinä, että tuo mies on sitä naisten silmissä ja mielestä.

Mutta itse vain kun olen sen verran kateellinen ja katkera, niin sitten tulee paljon kirjoiteltua siitä, kun joku on ihan täysin päinvastainen kuin itse olen, kun on ihan eri mahdollisuudetkin.

Ja tuossa on vain kyse siitä, että millainen myös minä haluaisin olla. Olen vain todella kateellinen ja katkera siitä, että joku mies on saanut tuollaiset mahdollisuudet, kun itse joudun kituuttelemaan ilman seksiä ja parisuhdetta. Myös minä haluan olla tuollainen mies, myös minä haluan, että naiset kiinnostuvat minusta yhtä paljon. Myös minä haluan olla naisten silmissä yhtä seksuaalisesti haluttava, mutta koska se vain ei yksinkertaisesti ole mahdollista, yksinkertaisesti.

Mutta siksi olenkin vain kateellinen ja katkera. Täysin turhia kommentteja, jotka eivät liity asiaan lainkaan, kun kyse on siitä, että haluaisin olla samanlainen mies naisten silmissä kuin hänkin. Mutta ongelma vain on siinä, että minulla ei ole LAINKAAN samoja mahdollisuuksia, yksinkertaisesti. Jäljellä on siis vain kateus ja katkeruus.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ja moni kun vain ei ihan oikeasti ymmärrä sitä, että toiset miehet saavat ja toiset eivät. Niin se vain menee, ei sille voi enää mitään.

Toiset miehet saavat koko ajan naisia, toiset eivät saa juuri millään. Toiset voivat tehdä vaikka ja mitä itsensä eteen, mutta siltikään naisia ei tule lähellekkään, ei lähellekkään, ei lähellekkään niin paljoa kuin niille laadukkaimmille ja parhaimmille miehille. Ei vain tule.

Toisista miehistä kiinnostutaan heti, kun tulevat paikalle, toisilla taas ei auta kovinkaan paljoa mikään. Toiset miehet vain ovat sitä pohjasakkaa, jotka eivät saa juuri keneltäkään, samaan aikaan, kun se alfa-uros panee vaikka naislauman jokaista naista. Niin se vain menee, halusi tai ei.

Olen niin selkeästi aina, niin selkeästi aina huomannut, että toiset miehet saavat samaan aikaan, kun toiset jäävät ilman. Se vain on karu fakta, kaikilla ei todellakaan ole samanlaisia mahdollisuuksia.

Minulle on vain aivan turha, aivan turha alkaa väittämään mitään muuta. Toiset saavat, toiset eivät. Minulle on aivan turha alkaa neuvomaan, että laitappa poika itseluottamus kuntoon, laita vähän tyylikkäämpää vaatetta päälle, pidä vähän pilkettä silmäkulmassa, jne. Aivan turha yrittää neuvoa mitään tuollaista, koska tajuan sen itsekkin, että pelkästään noilla asioilla EI TODELLAKAAN olla niitä halutuimpia miehiä naisten silmissä, tarvitaan paljon, paljon, paljon muutakin, kuin vain pelkästään nuo asiat.

Joku mies saisi helposti vaikka 100:lta naiselta, kun taas joku toinen mies jäisi kaikilta ilman. Toiset joutuvat tekemään aloitteita naisille, kun toiset saavat niitä NAISILTA. Toiset joutuvat tekemään vaikutuksen naisiin, toiset tekevät sen ihan jo itsestään, kun kiinnittävät HETI sen huomion. Toiset joutuvat maksamaan seksistä, kun eivät saa silloin kun panettaa. Parhaimmat miehet saavat ihan ilmaiseksikin, silloin kun panettaa.

Niin se vain menee, on aivan turha väittää mitään muuta tai että kaikilla miehillä olisi mahdollisuudet aivan samalle tasolle, kun on täysin ja itsestäänselvää, että niin ei ikinä tule tapahtumaan. Toisille on annettu kauhalla ja toiselle lusikalla, niin se vain menee ja mahdollisuudet on tässä maailmassa eritasoiset, teki sitä mitä hyvänsä tai tahansa itsensä eteen. Kaikkiin asioihin kun ei voi itse vaikuttaa todellakaan millään muotoa koskaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen itse saanut pakit lukemattomia kertoja ja naureskelen kavereilleni, jotka saavat näyttävästä pakit jokaisella baarireissulla. Kuitenkin kyseiset heebot ovat pesää saaneet todistettavasti useastikin. Eli ei miehiä voi jakaa inttikavereihin ja IFK-tyyppisiin vätyksiin. Maailma ei ole mustavalkoinen.

Suosittelen psykiatrista hoitoa.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Mulla tuli tällainen ajatus mieleen. MItäs jos HIFK tekisit samanlaisen blogin kuin tämä "Teppo" niminen herrasmies, jonka kunnianhimoisena tavoitteena oli saada seksiä sadalta naiselta?. (Linkki vie "Ellit" blogiin..Aloitus löytyy sivulta kolme.)

Kirjoittaisit blogin ikäänkuin käänteisessä mielessä, eli yrittäisit sataa naista mutta blogiin raportoisit mahdollisimman tarkkaan kuinka lähestyit, millä sanoilla, missä ympäristössä, minkälainen kohde oli jne, jne. ja loppuun oma arviosi miksi ei natsaa..
Jos tekisit tämän ihan vain projektina niin, luulisin että mielenkiintoisen blogin lisäksi saisit myös uutta näkemystä asiaan.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tarkoitan siis, että tuo mies on tuota kaikkea naisten silmissä, ei omasta mielestäni, vaan naisten mielestä.

Ehkä tuollainen juttu vain tulee mieleen, mutta kuitenkin edelleen, pointti on siinä, että tuo mies on sitä naisten silmissä ja mielestä.

Vaikka olen pidättäytynyt vastaamasta HIFKin viesteihin.
Kysyn että mistä tiedät että joku mies on naisten silmissä kaikkea jota tuossa olet luetellut. Sinullahan ei ole ollut kontaktia naisiin niin oletko kenties lukenut ajatukset vai jollain muulla telepaattisella kyvyllä saanut nuo asiat tietoosi? Miten on mahdollista että tiedät mitä naiset ajattelevat jostain miehestä kun et ole noiden naisten kanssa keskustellut?
Jos nyt vedät vastaukseksi että inttikaveri on kertonut, niin se inttikaveri voi jauhaa ihan totaalista paskaa. Minäkin voin kertoa että panin sataa naista eilen, todista se että en ole? Mistä myös tiedät että se inttikaveri on päässyt panemaan? Oletko ollut vieressä katsomassa? Tässäkin asiassa voi jokainen puhua mitä sattuu, yleensä mitä suuremmat jutut, sitä pienemmät teot.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelkästään tuosta viimeisimmästä kirjoituksestasi otetut seuraavat lainaukset osoittavat onneksi sen, että toiset miehet eivät ainakaan ole sinulle pakkomielle.

Ja moni kun vain ei ihan oikeasti ymmärrä sitä, että toiset miehet saavat ja toiset eivät.

Toiset miehet saavat koko ajan naisia, toiset eivät saa juuri millään.

Toiset voivat tehdä vaikka ja mitä itsensä eteen, mutta siltikään naisia ei tule lähellekkään

Toisista miehistä kiinnostutaan heti, kun tulevat paikalle, toisilla taas ei auta kovinkaan paljoa mikään.

Toiset miehet vain ovat sitä pohjasakkaa, jotka eivät saa juuri keneltäkään, samaan aikaan, kun se alfa-uros panee vaikka naislauman jokaista naista.

Olen niin selkeästi aina, niin selkeästi aina huomannut, että toiset miehet saavat samaan aikaan, kun toiset jäävät ilman.

Minulle on vain aivan turha, aivan turha alkaa väittämään mitään muuta. Toiset saavat, toiset eivät.

Joku mies saisi helposti vaikka 100:lta naiselta, kun taas joku toinen mies jäisi kaikilta ilman.

Toiset joutuvat tekemään aloitteita naisille, kun toiset saavat niitä NAISILTA. Toiset joutuvat tekemään vaikutuksen naisiin, toiset tekevät sen ihan jo itsestään, kun kiinnittävät HETI sen huomion.

Toiset joutuvat maksamaan seksistä, kun eivät saa silloin kun panettaa. Parhaimmat miehet saavat ihan ilmaiseksikin, silloin kun panettaa.

Toisille on annettu kauhalla ja toiselle lusikalla, niin se vain menee ja mahdollisuudet on tässä maailmassa eritasoiset, teki sitä mitä hyvänsä tai tahansa itsensä eteen.

Unohda naiset, unohda pillu ja keskity vaan niihin toisiin miehiin jotka elämäsi keskipisteenä ja pakkomielteenä nyt jo on. Jätä tämä ketju niille, joilla on naisasioita ja jatka omaa juttuasi paremmin sopivassa Miesasiat-ketjussa.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tottakai kaikki henkilöt ovat eri lähtöviivalla. Sama homma niin naisissa kuin miehissäkin.
On olemassa naisia, jotka eivät minua kiinnostaisi millään tavalla, koskaan. Mutta niin vain sellaisillakin naisilla joku mukiinmenevä jannu on käsipuolessa.

Samoin monesti näkee miehiä, jotka ovat kaukana kaikesta "alfa"-määritelmistä ja heillä on joku missistä seuraava kikattelemassa kainalosta.

Yhtä asiaa, mitä en HIFK:ssä ymmärrä. Hän aina painottaa sanoja "suurin osa", "enemmistö" ja muutoinkin puheet ovat yleistyksiä. Oikeassa elämässä yleistykset toimivat kuitenkin vain sille tietylle ryhmällä. Harvoin se ryhmä on edes 50% ihmisistä.

Eli arvon HIFK, joku päivä voit törmätä naiseen, joka on kaunis kuin enkeli, mutta vain sinun mielestä. Sinäkään et ole massaa, vaan yksilö, joka voi jonkun tietyn piirteen nähdä kauniita, kun toiset näkevät sen rumana. Ja tämä sinun uusi enkeli, voikin olla juuri sellainen hoivavietin omaava, joka haluaa juuri sinut.

Pelkälle HIFK:lle ei näitä kannata edes kirjoittaa, vaan ihan yleisesti... kun jaksaa yrittää, niin ihan varmasti jossain vaiheessa tärppää. Ja mitä yleisesti halutumpaa hakee sitä harvemmin tärppää..

Ainiin unohtui kysyä. Mikä HIFK on sinun juttujen pointti? Olet tyytynyt kohtaloosi olla koskaan saamatta naista? Olet hyväksynyt kohtalosi? Silti itket usemmalla palstalla, kuinka et saa naista. Valitat kuinka ei kannata edes yrittää ja kadehdit muita.Sanot, että maksimissaa 1% miehistä on noita alfa-uroksia. Veikkaisin, että silti tällä pallolla on 99 prosenttia miehiä, jotka ovat paritelleet omasta mielestään viehättävän naisen kanssa. Että olisiko sittenkin vika ihan sinun korvien välissä?

Niin ja nyt kun avaudutaan, niin avaudutaan kunnolla. Jos et ole päässyt siihen lähempään yhteyteen vielä, niin oletko miettinyt mitä käy kun pääset? Kahdehdit nyt jo niin paljon muita miehiä, että suorituspaineiden täytyy olla huikeat. Olet myös niin epävarma itsestäsi, että hommasta kuitenkaan tuskin tulee mitään, ennenkuin olet saanut pääsi kuntoon.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Joku mies saisi helposti vaikka 100:lta naiselta, kun taas joku toinen mies jäisi kaikilta ilman. Toiset joutuvat tekemään aloitteita naisille, kun toiset saavat niitä NAISILTA. Toiset joutuvat tekemään vaikutuksen naisiin, toiset tekevät sen ihan jo itsestään, kun kiinnittävät HETI sen huomion. Toiset joutuvat maksamaan seksistä, kun eivät saa silloin kun panettaa. Parhaimmat miehet saavat ihan ilmaiseksikin, silloin kun panettaa.

...

Tässä nyt on havaittavissa selkeää poikamaista haparointia.

Opiksi ja ojennukseksi:

Ei miestä aina tarvitse panettaa, kun se saa naisen tai naista. Kunnollisen naisen tehtävänä on, kaiken muun lisäksi, tehdä mies kiimaiseksi niin, että sitä alkaa panettamaan - luonnollisesti ilmaiseksi.
Konstit ovat moninaisia [sic], mutta en lähde niitä tässä erittelemään, se jääköön niiden onnellisten tietoon, jotka saavat kunnollista naista.

Kuten jo sanottuakin, lainaamani nimimerkki voi - edelleen - kiinnittää huomionsa niihin "toisiin miehiin" ja jättää naiset rauhaan - ihan vastavuoroisesti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ihan vaan tiedoksi niille, jotka vielä 22-vuotiaina ovat sinkkuja: se, että et ole vielä löytänyt elämäsi naista tai ylipäänsä sitä "ekaa", ei tarkoita automaattisesti sitä, että tulet olemaan ilman naista lopun ikääsi.

Minulle on tullut sellainen käsitys tästä eräästä nimimerkistä, että hänellä on ylipitkäksi venähtänyt teini-ikä sekä adhd. Ensimmäisestä kertoo se, että hän haluaa tulla hyväksytyksi ja palvotuksi hahmoksi, vähän kuin Jumalaksi. Tavoite on aivan liian korkealla, mutta koska häneltä puuttuu kosketus todellisuuteen, hän vaan vatvoo tätä fantasiaansa. Eikös kaikki teinit ainakin jossain vaiheessa muuttuessaan lapsesta aikuiseksi haaveile tulevansa tähdeksi tai panokoneeksi tai todella miehiseksi mieheksi?

Jälkimmäisestä puolestaan kertoo nuo kyseisen nimimerkin mielialan vaihtelut. Varmaan kaikki muistavat, mistä puhun.

On muuten aika lähellä, että tämä eräs nimimerkki joutuisi ignore-listalleni.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Niin pitäisiköhän sun hyvä HIFK yksinkertaisesti sitten tyytyä siihen mitä sanot..sen nyt ymmärtää tyhmempikin että jos itse pelaat korkeintaan mestis tasolla naisten metsästyksessä, niin ihan turha tähytä NHL:n parhaita "pelaajia"..sitä kutsutaan realismiksi ja sä oot aika hemmetin tyhmä jos et tätä tajua..toisaalta tunnut tämän ymmärtävän, mutta et sä täällä samaa jauhamalla siitä miksikään muutu ja ei ketään kiinnosta sellaista vinkumista lukea sivutolkulla..niitä sellaisia kavereita tosin itselläkin ketkä unelmoivat epärealistisista naisista itselleen, mutta minkäs sille teet..kannattaa vähentää sitä aikuisviihteen määrä, niin ei synny ihan niin kovat odotukset jos siihen ei ole edellytyksiä.

Turhaan sä tänne kirjoittelet ja pyörittelet asiaa sen enempää..se on vaan elämän tosiasia ettet sä tule olemaan sen suurempi naistenmies teet sitten mitä vaan..kyllä sä olisit jo sellainen jos olisit ja et jaksaisi tänne kirjoittaa tuota saarnaasi..kirjoita mielummin vaikka sitten kun olet löytänyt jonkun ihmisen elämääsi, niin siitä porukka varmaan jaksaa lukeakin..
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ihan vaan tiedoksi niille, jotka vielä 22-vuotiaina ovat sinkkuja: se, että et ole vielä löytänyt elämäsi naista tai ylipäänsä sitä "ekaa", ei tarkoita automaattisesti sitä, että tulet olemaan ilman naista lopun ikääsi.

Amen. Tämän voisi kohdistaa oikeastaan kaiken ikäisille nuorille aikuisille, jotka voivottelevat omaa kohtaloaan. Enkä minä millään ymmärrä, että pitää väkisin koittaa löytää se joku jonka kanssa seurustella, koska "no kun kavereillakin on naiset". Itse olen ollut kahdesti vakavassa seurustelusuhteessa ja molemmat ovat menneet reisille. Onhan nuo aina kovia kolauksia olleet, mutta elämä opettaa. Eivät kaikki löydä sitä elämänsä rakkauttaan alle 30-vuotiaina. Jokaisen nuoren sällin olisi hyvä myös muistaa, että elämässä on muutakin kuin se pillu ja naiset. Kivahan se on välillä päästä panemaan, mutta isompiakin ongelmia ja asioita elämässä voi olla.

Kerronpa tähän loppuun sitten pari kuukauden sisään sattunutta tapausta. Sattumalta törmäsin eräässä paikassa mukavan oloisen 20-vuotiaaseen tyttösen. Juteltiin sitten myös netin välityksellä niitä näitä ja sovittiin yhtäkkiä, että hän tulee minun luokseni katsomaan leffoja. Noh, tämä kyseinen neitonen sitten yön hämyisinä tunteina tuli luokseni (selvinpäin oltiin molemmat), mutta tämä osoittautui sellaiseksi kontrollifriikiksi, että oli pakko pyytää naista poistumaan asunnostani. Muuten ihan mukava neito hän oli, mutta en kyllä mitään kontrollifriikkiä ala omassa asunnossani katsomaan. Hänen lähtiessään sanoin, että voidaan sitten uudestaan miettiä sitä leffailtaa, kun hän on vähän rauhallisemmalla tuulella. Eipä naisesta mitään sen jälkeen kuulunut, onneksi.

Toinen tapaus sattui viime perjantaina. Eräs 29-vuotias nainen pyysi minua baariin kanssaan. En lähtenyt. En oikein hirveästi baareissa ole koskaan viihtynyt ja ensitreffipaikaksi ei kyllä baari oikein sovi, imo. Ei vain ole minun juttu. Sänkyyn olisin varmasti päässyt tuon illan aikana, jos olisin halunnut, mutta kun ei se nyt oikein natsaa juovuksissa ketään hässiä. Tämän naisen kyllä voisi jossain muussa yhteydessä treffata kuin baarissa. Mutta pitää nyt katsoa, että jaksaako sitä itse innostua kuinka paljon. En oikein ole parisuhteen perään tällä hetkellä, joten nähtäväksi jää.

Loppukaneettina vielä jokaiselle, joka surkuttelee sitä yksin oloaan. Kyllä niitä naisia tulee ajan kanssa varmasti vastaan. Itseään tyrkyttämällä ei sitä naista saa. Yleensä naiset vain vieroksuvat sellaisia friikkejä. Itsekkin olen molemmat exäni (ja valtaosan panoista) löytänyt ihan sattuman varaisesti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin joku kuus vuotta sitten Bluesin matsissa niin tuli yheltä mimmiltä viesti, että hänellä on klamydia. Jouduin saakeli itsekin menemään sen jälkeen jonnekin hemmetin testiin. Naiset ovat epäluotettavia.
En muista kerroinko siitä aikoinaan tänne mutta minullehan kävi niin, että käytin kyllä kortsua sen yhden naisen kanssa mutta sain silti klamydian - silmääni! Se on ainoa kerta, kun on sukupuolitaudin tynkää minulla ollut. Olin siis sormella vähän koettanut sieltä naisen alavärkistä ja sitten sen pilluoperaation jälkeen jossain kohtaa laitoin piilarin silmääni. Testeissä kävin, ei ollut klamydiaa mulkussa mutta silmässäni oli ikään kuin elohiiri noin 2 kuukauden ajan. Mitään muuta ongelmaa silmässäni ei ollut eikä näkynyt, näkökin oli ihan normaali. Kyllä vitutti se tauti kovasti paljon. Sain siihen tautiin jonkun silmävoiteen ja kuurin jälkeen se vielä noin kk:n toisinaan elohiiristeli vaan sitten onneksi loppui. Opinpa siitä, että kortsun lisäksi pitää käyttää myös uimalaseja. Jätin kyllä sen naisen saman tien - ja ostin ne uimalasit.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ja moni kun vain ei ihan oikeasti ymmärrä sitä, että toiset miehet saavat ja toiset eivät. Niin se vain menee, ei sille voi enää mitään.
Kyllä täällä kaikki ymmärtävät, että eroavaisuuksia on. Sinä sen sijaan olet ainoa, joka ei tajua, että asialle on jotain tehtävissäkin. Omasta mielestäsi et pysty muuttumaan sellaiseksi, että naiset ovat sinusta kiinnostuneita. Miksi et heitä pyyhettä kehään ja keskity johonkin aivan muuhun. Vai odotatko, että itsesi sijaan naiset muuttuvat yhtäkkiä ja alkavat kiinnostua mitättömistä luusereista.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mulla tuli tällainen ajatus mieleen. MItäs jos HIFK tekisit samanlaisen blogin kuin tämä "Teppo" niminen herrasmies, jonka kunnianhimoisena tavoitteena oli saada seksiä sadalta naiselta?. (Linkki vie "Ellit" blogiin..Aloitus löytyy sivulta kolme.)

Kirjoittaisit blogin ikäänkuin käänteisessä mielessä, eli yrittäisit sataa naista mutta blogiin raportoisit mahdollisimman tarkkaan kuinka lähestyit, millä sanoilla, missä ympäristössä, minkälainen kohde oli jne, jne. ja loppuun oma arviosi miksi ei natsaa..

Muuten hyvä, mutta tämä ei ole ikinä ollut se oma pointti. Tarkoitan miestä, jonka EI TARVITSE tehdä aloitteita, kun naisia riittää jo muutenkin. Tuo pitäisi tehdä niin, että saisi 100:lta naiselta aloitteen. Siis, että naiset tulisivat tekemään sille miehelle niitä seksitarjouksia, eikä niin että mies menee iskemään naisia. Kuten olen sanonut, niin en tee naisille aloitteita, en pokaa, en kysy treffeille, jne. koska haluan olla sen tason mies, jonka luokse ne naiset tulevat. Haluan itse olla mies, joka herättää sen verran seksuaalista kiinnostusta, että naiset tulevat minun luokseni tekemään niitä aloitteita, aivan kuten tuon kaverinkin kohdalla. Sama homma myös minun kohdallani.

Olen itse niin monta, niin monta, monta kertaa nähnyt, kuinka tuo mies herättää sen naisten mielenkiinnon, ihan omin silmin. Paljon kauniita ja seksikkäitä naisia. Ja vaikka en tuntisikaan kyseistä miestä, niin siltikin tuollaisia vain on, kieltää sen tai sitten ei kiellä, mutta sellaisia kuitenkin on. Halusi tai ei, niin tuollaisia vain on.

Siis tässä hommassa on pointtina siis se, että te tarkoitatte sellaista miestä, joka saa joskus jonkun YKSITTÄISEN naisen. Tarkoitatte että useat miehet ovat tässä maailmassa saaneet naista ja naiset. Totta kai on, en ole sitä ikinä kieltänytkään, aivan samaa mieltä olen itsekin 100 prosenttisesti.

Mutta en tarkoita sellaisia miehiä, EN TARKOITA SELLAISIA MIEHIÄ. En tarkoita.

Vaan tarkoitan sellaisia miehiä, joilla on vientiä TODELLA PALJON. Tarkoitan miehiä, jotka saavat SEKSUAALISTA kiinnostusta aikaan TODELLA monessa naisessa. En tarkoita miehiä, jotka ovat joskus saaneet naisen, vaan tarkoitan miehiä, joilla on mahdollisuudet TODELLA SUUREEN määrään seksiä eri naisten kanssa.

Korostin noita tiettyjä sanoja, että ehkä sitten ymmärrätte. En tarkoita mitään keskivertomiestä, joka voi sen yksittäisen nätin naisen saada, vaan miestä, jolla on mahdollisuuksia vaikka 50:N samantasoiseen naiseen. Mieheen jolle kertyy HUOMATTAVAN suuri määrä seksiä ja naisia.

Te vain puhutte jostain tavallisista miehistä, jotka herättävät kiinnostusta JOISSAKIN naisissa. En tarkoita sellaista, en tarkoita, EN TARKOITA!

Vaan miestä, joka hurmaa naisia sekä työpaikallaan, ravintolasta saa aina mukaansa jonkun hehkeän ja seksikkään naisen, kuntosalilla herättää SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA naisten seurassa, lenkkipolulta löytää jonkun nätin urheilijatytön, jne. Tuo vain ei ole millekkään tavismiehelle mahdollista, ei ole tavismiehelle mahdollista, ei vain yksinkertaisesti ole.

Puhun ihan eri tyyppisistä miehistä kuin te, aivan eri tasoisista ja tyyppisistä miehistä.

Tiedän, että itseään voi kehittää, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti, vain TIETTYYN PISTEESEEN asti. Asioihin voi vaikuttaa, sen tajuan, mutta kaikkea ei voi muuttaa, kaikkea ei voi mitenkään enää muuttaa. Joitakin asioita voi muuttaa, mutta ei kaikkea, EI KAIKKEA.

Ehkä nyt sitten ymmärrätte hieman paremmin, mitä tarkoitan. En tarkoita mitään tavismiestä, joka voi saada sen jonkun kauniin naisen itselleen, vaan miestä, joka voi saada vaikka 100 samantasoista.

Ja se pointti on ihan siinä, että kuinka paljon mies herättää naisissa sitä seksuaalista kiinnostusta? Työpaikalla, ravintolassa, kuntosalilla, jne. Kuinka paljon se yksittäinen mies herättää sitä SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA naisissa, kuinka paljon on mahdollisuuksia siihen seksiin ja naisiin, kuinka paljon naiset tekevät tälle miehelle aloitteita, jne.

Aika paljon olen korostanut noita tiettyjä sanoja, mutta ehkä nyt ymmärrätte paremmin, mitä tarkoitan. En PERUSMIESTÄ.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei hyvänen aika. Kyllähän sulla on niin paha fiksaatio "näitä" miehiä kohtaan, että eikö jo kannattaisi mennä puhumaan jollekin ammattiauttajalle tuosta ongelmasta?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
On olemassa naisia, jotka eivät minua kiinnostaisi millään tavalla, koskaan. Mutta niin vain sellaisillakin naisilla joku mukiinmenevä jannu on käsipuolessa.

Ainiin unohtui kysyä. Mikä HIFK on sinun juttujen pointti? Olet tyytynyt kohtaloosi olla koskaan saamatta naista? Olet hyväksynyt kohtalosi? Silti itket usemmalla palstalla, kuinka et saa naista. Valitat kuinka ei kannata edes yrittää ja kadehdit muita.Sanot, että maksimissaa 1% miehistä on noita alfa-uroksia. Veikkaisin, että silti tällä pallolla on 99 prosenttia miehiä, jotka ovat paritelleet omasta mielestään viehättävän naisen kanssa. Että olisiko sittenkin vika ihan sinun korvien välissä?

Tässä on oikeastaan tekstinpätkä, mitä tarkoitan. 99 % miehistä on paritellut, totta, mutta mitä vitun väliä, kun en ole ikinä tuosta puhunut ehkä tuota tarkoittanut? En todellakaan ole, en vain ole.

Tuo ei ole se oma pointtini, vaan se, että kuinka paljon sillä tietyllä miehellä on mahdollisuuksia naisiin, seksiin, kuinka paljon herättää SEKSUAALISTA kiinnostusta, jne. Esim. se, että kuinka moni nainen olisi valmis ja halukas harrastamaan seksiä jonkun tietyn miehen kanssa.

Se pointti EI MILLÄÄN TAVALLA ole se, ettenkö minä pääsisi joskus parittelemaan, ei todellakaan millään tavoin ole. Vaan se, että kuinka paljon minä herätän SEKSUAALISTA kiinnostusta muissa naisissa työpaikalla, kuntosalilla, ravintolassa, jne. Siis kuinka moni minut tunteva tai tietävä nainen olisi valmis harrastamaan seksiä kanssani, siis kuinka moni nainen tuntee minua kohtaan suurta SEKSUAALISTA kiinnostusta, kuinka moni nainen pitää minua SEKSUAALISESTI HALUTTAVANA. Ja kuinka moni nainen olisi kanssani halukas parisuhteeseen, seksisuhteeseen, jne. Siis kuinka haluttavana minua pidetään naisten silmissä, sitä siis tarkoitan, enkä mitään vitun yksittäisiä tapauksia.

Kyse ei ole siis siitä, ettenkö pääsisi parittelemaan, vaan aivan, aivan, aivan muista asioista.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kaikki miehet eivät vaan voi olla heitä gigoloita tai ketkä nyt pääsee pukille joka kerta, kun naisen näkevät. Kaikki naiset eivät haluakaan tuollaista naistennaurattajaa. Kyllä naisille kelpaa ihan taunotaviskin, kunhan ottaa rennon asenteen. Itse olen vähän huono puhumaan tuosta, mutta näin minulle ovat naiset kertoneet.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ei hyvänen aika. Kyllähän sulla on niin paha fiksaatio "näitä" miehiä kohtaan, että eikö jo kannattaisi mennä puhumaan jollekin ammattiauttajalle tuosta ongelmasta?

Suuri kateus, katkeruus, turhamaisuus, jne. Kun itse ei saa edes pienen pientä palaa siitä kakusta, niin se kateus on vain niin kova niitä kohtaan, jotka saavat sen koko kakun.

Kun itse ei saa edes suudelman suudelmaa keneltäkään kiinnostavalta naiselta, vaikka pyytäisi, niin tällaiset miehet saavat seksiehdotuksia paremmilta naisilta. Huomaa siis ero, toinen ei saa edes vähää, toinen saa vaikka kuinka ja paljon.

Kun itsekkin haluaisi seksiä, niin sitä ei saa. Kun itse haluaisi parisuhteen, sitä ei saa. Kun haluaisi edes sen yhden suudelman, edes sen yhden ainoan pienen suudelman, niin sitä ei saa. Niin sitten aivan päinvastainen mies saa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, kun halukkaita naisia siihen touhuun on paljon.

Se vain on niin epäreilua, niin epäreilua, niin epäreilua.

Olen siis hyväksynyt kohtaloni, tiedän siis aivan tasan ja tarkkaan oman tasoni naisten suhteen ja se on todella alhainen, todella alhainen. Ja kyllähän sen jo on kaikki muutkin huomannut, kun halukkaita naisia ei vain näy eikä kuulu. Kyllähän sen on jo kaikki muutkin huomannut, että minkätasoinen mies olen, kun ei naiset ikinä kiinnostu, eivät ikinä halua edes suudella kanssani. Se on siis aivan päivänselvää.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kaikki miehet eivät vaan voi olla heitä gigoloita tai ketkä nyt pääsee pukille joka kerta, kun naisen näkevät. Kaikki naiset eivät haluakaan tuollaista naistennaurattajaa. Kyllä naisille kelpaa ihan taunotaviskin, kunhan ottaa rennon asenteen. Itse olen vähän huono puhumaan tuosta, mutta näin minulle ovat naiset kertoneet.

Naisten sanomisiin kannattaa nimenomaan suhtautua todella suurella varauksella. Aivan kuten esim. se, että haluavat kiltin miehen, mutta kuitenkin, ovat viettien vietävissä. Kiltti mies ei kiinnostakaan sitten seksuaalisesti, vaan paha poika tekee sen. Haluavat kiltin miehen, mutta itkevät aina joka kerta, kun paha poika on jättänyt kyseisen naisen. Miten muuten tämä on selitettävissä?

Naiset vielä sanovat, että ulkonäöllä ei ole väliä, mutta kuitenkin, sillä nimenomaan on merkitystä. Saavat seksuaalista kiihoketta, kun näkevät komean miehen. Siinä on senkin jutun se merkitys.

Eli naiset kun aina sanovat toista ja tekevät toista, koska ihmiset ovat kuitenkin viettiensä vallassa. Naiset haluaisivat kiltin miehen, mutta kuitenkin päätyvät pahan pojan kanssa sänkyyn. Ja sitten itkevät, kun nämä pahat pojat jättävät. Niinhän se menee, vietit vievät ne naiset jonkun muun kuin sen kiltin miehen matkaan.

Naiset monesti myös sanovat, että eivät todellakaan arvosta pelimiehiä ja naisten miehiä. Kuitenkin joku pelimies tulee iskemään ja heti kiinnostuvat. Eli vaikka sanovat, että eivät pelimiesten mukaan lähde, niin kuitenkin ja nimenomaan lähtevät. Koska ovat viettiensä vietävissä. Ei siinä kiinnostavan miehen tapaessa tajua tai ala miettimään, että tuo on pelimies joka käyttää naisia hyväkseen, vaan ovat ihan täysillä mukana. Kunnes se totuus sitten paljastuu.

Itse nimenomaan suhtaudun niin suurella varauksella kaikkiin tällaisiin juttuihin, mitä naiset sanovat. Pahin virhe on kuunnella mitä naiset sanovat, vaan se huomio pitää kiinnittää siihen, mitä he TEKEVÄT. Ne kun ovat kaksi eri asiaa.

Ja tuohon, että naisille kelpaa ihan tavismieskin, niin siinähän se sana jo onkin. KELPAA tavismieskin, kyllä monesti kelpaa joku ihan tavis ja perusmieskin, mutta ei kyllä olisi todellakaan mikään huono asia, jos olisi laadukkaampikin mies.

Sisimmässään jokainen ihminen etsii kuitenkin sitä parasta vaihtoehtoa. Miksi tyytyä huonompaan, kun parempaakin on? Siinähän se pointti onkin, miksi ottaa huonompi kumppani kun kerran laadukkaampiakin ja parempiakin on? Moni nainen on sinkku vielä kolmekymppisenäkin, kun sitä komeaa, fiksua, varakasta, koulutettua, karismaattista, jne. miestä ei löytynytkään, parhaat menivät ihan muille naisille jo.

Sitten kolmenkympin jälkeen tyydytäänkin jo sitten vähän heikompaankin mieheen, että saataisiin edes joku suhde. Puhutaan riman alentamisesta. Siinähän tuokin termi taas on, "riman alentaminen". Kun ei saada niin hyvää kuink halutaan, niin TYYDYTÄÄN vähempään ja heikompaan. Ei saada sellaista kumppania kuin haluaa, vaan tyydytään johonkin muuhun.

Nuo sanat "tyytyä" ja "kelpaa" ovat juuri niitä kaikkein pahimpia.
 
Viimeksi muokattu:

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Itseään tyrkyttämällä ei sitä naista saa...

Tämä kannattaakin sitten HIFK:n kaltaisten nuorten miesten alleviivata. Se on aika ironista, mutta ne parhaat ja innokkaimmat rakastajamiehet ovat juuri niitä, jotka jäävät ilman naisten seksuaalista huomiota, koska naisen tunne-elämä, vai mikä se nyt on kun ei Hawkinskaan sitä ymmärrä, ei reagoi innokkuuteen myönteisesti. Naiset määrittlevät nopeasti "liian" innokkaat miehet epätoivoisiksi friikeiksi joista on päästävä eroon keinolla millä hyvänsä. Siinä saa sitten yksin makoilla sängyllä alahuuli vapisten kun ei saa. Itsekin olin parikymppisenä juuri tuollainen. Naisen saaminen oli ylivoimaisesti elämäni tärkein missio. Lukiossakaan en pystynyt oikein keskittymään mihinkään, kun mielessä oli seitsemänä päivänä viikossa lähinnä ainoastaan naiset ja niiden ihanat pimperot. Olin kyllä rohkea tekemään aloitteita, mutta rukkaset tuli kerta toisensa jälkeen. Sen sijaan, että olisin alkanut kehittää itseäni niin lääkitsin huonoa menestystäni uppoutumalla yhä syvemmin pornograafiseen aineistoon - kierre B-luokan mieheksi naisten silmissä oli valmis.

Naiset eivät tosiasiassa selvästikään halua tulla palvotuiksi siten, että miehet katsovat onnellisuutensa johtuvan heistä. Nainen kiinnostuu miehestä, jonka maailmaan mahtuu paljon muitakin asioita, eli monin eri tavoin aktiiviset miehet kiinnostavat naisia. Ne "pahat pojat" jotka joskus sitten heilauttavat sitä nyrkkiäkin, ovat juuri tuollaisia. Ovat aktiivisia eivätkä "väärällä tavalla" palvo naisia. Siksi he myös naisia saavat. Naisethan ovat yllättävänkin passiivisia olentoja. He odottavat sitä miestä, joka osaa heidät oikealla tavalla aktivoida. Ei siis todellakaan käy sellainen kuvio, missä mies odottaa naisen tuovan elämäänsä sisältöä - sitä saa odottaa tuomiopäivään saakka.

Ikäkin vaikuttaa naisissa. Kun menojalka vähän hiljenee niin alkaa tällaiset tasaisemman tylsemmätkin herrasmiestyypit kiinnostaa. Osa näistä aikoinaan kuumista neidoista, jotka ovat jotenkuten jääneet elämään kaverikortilla pyörimään ovat nyt vähän vanhempana alkaneet enemmänkin flirttailla satunnaisesti minun kanssani. No, ukkomieheksihän minäkin olen päätynyt omaa markkina-arvoa edustavan naisen kanssa. Eihän tämä aina itsekkäästi ajateltuna mikään dream come true parisuhde ole kummankaan kannalta, mutta jos lähtee niin suuri vaara on sitten jäädä yksinkin. Muutenkin ottaa ylpeyden päälle, että nyt sitten kelpaisi niille joille ei kelvannut nuorempana, kunhan ovat aikansa peuhanneet niiden "pahojen poikien" kanssa.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Se vain on niin epäreilua, niin epäreilua, niin epäreilua.

Niin no arvaa kiinnostaako meistä ketään..onko tässä sinun jutussasi enää mitään annettavaa kenellekään? Vaikka jauhat täällä kuinka paljon, niin tulet olemaan silti yhtä kateellinen lopun elämääsi ellet saa lääkitystä kohdalleen. Kuten olet jo sanonut ettei sinusta sellaista tule niin ei tule..voi voi..ei jokaisesta tule huippu-urheilijaakaan vaikka kuinka yrittää..that's life..ihan samalla tavalla me joudutaan elämän aikana huomaamaan, että joutuu tekemään sitä "normaalia" duunia ja meistä kaikista ei tule mitään julkkiksia vaikka teininä kuinka kuvittelisi elämän olevan jotain elokuvaa..oppii pitämään siitä normaalista elämästä jopa enemmän kun niistä teininä olleista unelmista..

Kuitenkin kannattaa ottaa järki käteen ja olla onnellinen, että ilmeisesti olet kuitenkin FYYSISESTI terve ja moni vamman kanssa syntynyt voisi haluta vaihtaa osaa sinun kanssasi vaikka minä hetkenä tahansa ja on sinulle kateellinen samallalailla. Luultavasti ei ole kateellinen jos on lukenut näitä tekstejä, mutta muuten..
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Kyse ei ole siis siitä, ettenkö pääsisi parittelemaan, vaan aivan, aivan, aivan muista asioista.

Kun itsekkin haluaisi seksiä, niin sitä ei saa. Kun itse haluaisi parisuhteen, sitä ei saa.

Huomaatko ristiriidan?

Kerrotko vielä, miksi on niin tärkeä olla haluttava yleisessä mittakaavassa? Miksi ei riitä, että on haluttava jonkun silmissä, kun kuitenkaan koko maailmassa ei ole sellaista adonista, joka olisi haluttava kaikkien mielestä. Vaikka vartalosi olisi kuin pronssinen patsas, ja leukaperät jyvevät kuin Ridgellä, et olisi haluttava jokaisen naisen silmissä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tämmöinen pieni heitto tähän väliin. Miehisyyttä tai kasvojenpiirteiden komeutta ei pysty juurikaan muuttamaan. Olemme jokainen sellaisia kuin olemme, kaikesta huolimatta. Terve ja hyvä itseluottamus kompensoi lukuisia "puutteita". Siihen naiset ihastuu ihmisessä. Ei kukaan jaksa kiinnostua mistään nysveröstä.

Kerroit, ettet saa suudelmaa, vaikka pyytäisit. Pyytäisit? Ei sitä pyydellä. Naiset tykkäävät toiminnasta, eikä turhasta vinkumisesta.

Astuin miinaan.

Kompensoi tiettyyn pisteeseen asti ja sitäkin hyvin vähän. Miehen seksuaalinen vetovoima rakentuu paljon sen ulkonäön ympärille. Niin se vain on. Ulkonäöllisesti haluttava mies naisten silmissä, jolla on sitä itseluottamusta, on se a ja o.

Mutta tässä tulee taas yksi hyvä pointti. On eria asia olla komea ja itseluottamusta omaava kuin ruma ja itseluottamusta omaava. Tuolla ulkonäöllä ja komeudella vain saa niin paljon anteeksi tässä maailmassa, halusi tai ei, myöntää sen itselleen tai ei. Aivan sama.

Miehen seksuaalinen vetovoima on niin paljon, niin paljon, niin paljon siitä ulkonäöstä kiinni. Seksin aikana kuitenkin nähdään koko ajan se toinen kumppani ja siitä ihmiset vain saavat kiihoketta lisää. Jos mies on ulkonäöllisesti naisten mieleen, niin totta kai se homma on täysin erilainen ja lisää vain sitä vettä sinne kuuluisaan myllyyn.

Tässä tapauksessa tarkoitankin miestä, jonka ulkonäkö KAIKIN PUOLIN (kasvonpiirteet, ulkoinen miehekkyys, vaatteet, hiustyyli, jne) yhdistettynä sitten niihin sisäisiin juttuihin (asenne, itseluottamus, sosiaalisuus, jne.). Mukana sitten vielä miehinen ääni (suurin osa naisista vain tykkää miehisestä äänestä eikä mistään kimeästä naisen äänestä) ja vaikka vähän partavettäkin mukaan.

Näin se vain nykymaailmassa menee, mitä enemmän on niitä haluttuja ominaisuuksia, sitä suurempi mahdollisuus on sitä seksiä saada paljon ja usein ja sitä enemmän herättää sitä seksuaalista kiinnostusta. Se ei vain mene niin, että olet juuri niin haluttava kuin suustasi tulee fiksua juttua. On karu ja yksinekertainen fakta, että miellyttävän ulkonäön omaavaa ihmistä vain kuuntelee ennemmin kuin päinvastaista. Miellyttävät kasvonpiirteet vain vahvistavat sitä mielenkiintoa toiseen ihmiseen, kun kuitenkin ne kasvot näkyvät koko ajan.

Ja kasvot ovat se ensimmäinen mitä katsotaan toisesta ihmisestä, sekin on yksinkertaista. Kasvot kertovat niin paljon kyseisestä ihmisestä, että moni ei tiedäkkään, kuinka paljon. Eihän sitä turhaan käytetä vaikka nimitystä "firman kasvot", "joukkueen kasvot", jne. Ne vain ovat todella tärkeä osa ihmistä, vaikka sitä ei haluaisikaan itselleen tai muille myöntää.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kerrotko vielä, miksi on niin tärkeä olla haluttava yleisessä mittakaavassa? Miksi ei riitä, että on haluttava jonkun silmissä, kun kuitenkaan koko maailmassa ei ole sellaista adonista, joka olisi haluttava kaikkien mielestä. Vaikka vartalosi olisi kuin pronssinen patsas, ja leukaperät jyvevät kuin Ridgellä, et olisi haluttava jokaisen naisen silmissä.

Ei sillä olekkaan mitään väliä, ettei ole haluttava jokaisen naisen silmissä tai mielestä. Ei kukaan voi olla, eikä se olekkaan tämän jutun pointti.

Vaan esim. se, että jos on todella suuren osan naisista mielestä haluttava, niin sitä valinnanvaraa vain on enemmän kuin jos niitä olisi se yksi tai kaksi. Toisekseen, jos minusta olisi todella suuri osa naisia kiinnostunut, niin ei minua enää siinä vaiheessa kiinnosta ne, ketkä eivät ole. Niitä kiinnostuneita on kuitenkin ihan riittävästi jo muutenkin. Saavat ne muut sitten olla, mitä ovat.

Valinnanvaran vuoksi, seksuaalisten tarpeiden vuoksi, jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös