Mulla tuli tällainen ajatus mieleen. MItäs jos HIFK tekisit samanlaisen blogin kuin tämä "Teppo" niminen herrasmies, jonka kunnianhimoisena tavoitteena oli saada seksiä
sadalta naiselta?. (Linkki vie "Ellit" blogiin..Aloitus löytyy sivulta kolme.)
Kirjoittaisit blogin ikäänkuin käänteisessä mielessä, eli yrittäisit sataa naista mutta blogiin raportoisit mahdollisimman tarkkaan kuinka lähestyit, millä sanoilla, missä ympäristössä, minkälainen kohde oli jne, jne. ja loppuun oma arviosi miksi ei natsaa..
Muuten hyvä, mutta tämä ei ole ikinä ollut se oma pointti. Tarkoitan miestä, jonka EI TARVITSE tehdä aloitteita, kun naisia riittää jo muutenkin. Tuo pitäisi tehdä niin, että saisi 100:lta naiselta aloitteen. Siis, että naiset tulisivat tekemään sille miehelle niitä seksitarjouksia, eikä niin että mies menee iskemään naisia. Kuten olen sanonut, niin en tee naisille aloitteita, en pokaa, en kysy treffeille, jne. koska haluan olla sen tason mies, jonka luokse ne naiset tulevat. Haluan itse olla mies, joka herättää sen verran seksuaalista kiinnostusta, että naiset tulevat minun luokseni tekemään niitä aloitteita, aivan kuten tuon kaverinkin kohdalla. Sama homma myös minun kohdallani.
Olen itse niin monta, niin monta, monta kertaa nähnyt, kuinka tuo mies herättää sen naisten mielenkiinnon, ihan omin silmin. Paljon kauniita ja seksikkäitä naisia. Ja vaikka en tuntisikaan kyseistä miestä, niin siltikin tuollaisia vain on, kieltää sen tai sitten ei kiellä, mutta sellaisia kuitenkin on. Halusi tai ei, niin tuollaisia vain on.
Siis tässä hommassa on pointtina siis se, että te tarkoitatte sellaista miestä, joka saa joskus jonkun YKSITTÄISEN naisen. Tarkoitatte että useat miehet ovat tässä maailmassa saaneet naista ja naiset. Totta kai on, en ole sitä ikinä kieltänytkään, aivan samaa mieltä olen itsekin 100 prosenttisesti.
Mutta en tarkoita sellaisia miehiä, EN TARKOITA SELLAISIA MIEHIÄ. En tarkoita.
Vaan tarkoitan sellaisia miehiä, joilla on vientiä TODELLA PALJON. Tarkoitan miehiä, jotka saavat SEKSUAALISTA kiinnostusta aikaan TODELLA monessa naisessa. En tarkoita miehiä, jotka ovat joskus saaneet naisen, vaan tarkoitan miehiä, joilla on mahdollisuudet TODELLA SUUREEN määrään seksiä eri naisten kanssa.
Korostin noita tiettyjä sanoja, että ehkä sitten ymmärrätte. En tarkoita mitään keskivertomiestä, joka voi sen yksittäisen nätin naisen saada, vaan miestä, jolla on mahdollisuuksia vaikka 50:N samantasoiseen naiseen. Mieheen jolle kertyy HUOMATTAVAN suuri määrä seksiä ja naisia.
Te vain puhutte jostain tavallisista miehistä, jotka herättävät kiinnostusta JOISSAKIN naisissa. En tarkoita sellaista, en tarkoita, EN TARKOITA!
Vaan miestä, joka hurmaa naisia sekä työpaikallaan, ravintolasta saa aina mukaansa jonkun hehkeän ja seksikkään naisen, kuntosalilla herättää SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA naisten seurassa, lenkkipolulta löytää jonkun nätin urheilijatytön, jne. Tuo vain ei ole millekkään tavismiehelle mahdollista, ei ole tavismiehelle mahdollista, ei vain yksinkertaisesti ole.
Puhun ihan eri tyyppisistä miehistä kuin te, aivan eri tasoisista ja tyyppisistä miehistä.
Tiedän, että itseään voi kehittää, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti, vain TIETTYYN PISTEESEEN asti. Asioihin voi vaikuttaa, sen tajuan, mutta kaikkea ei voi muuttaa, kaikkea ei voi mitenkään enää muuttaa. Joitakin asioita voi muuttaa, mutta ei kaikkea, EI KAIKKEA.
Ehkä nyt sitten ymmärrätte hieman paremmin, mitä tarkoitan. En tarkoita mitään tavismiestä, joka voi saada sen jonkun kauniin naisen itselleen, vaan miestä, joka voi saada vaikka 100 samantasoista.
Ja se pointti on ihan siinä, että kuinka paljon mies herättää naisissa sitä seksuaalista kiinnostusta? Työpaikalla, ravintolassa, kuntosalilla, jne. Kuinka paljon se yksittäinen mies herättää sitä SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA naisissa, kuinka paljon on mahdollisuuksia siihen seksiin ja naisiin, kuinka paljon naiset tekevät tälle miehelle aloitteita, jne.
Aika paljon olen korostanut noita tiettyjä sanoja, mutta ehkä nyt ymmärrätte paremmin, mitä tarkoitan. En PERUSMIESTÄ.