Naisasiat

  • 7 503 608
  • 26 557

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ja vielä tuohon ravintolasta saa aina seksiä, varmana saakin, mutta onko se naislaatu sitten niin hyvää. Saako aina jokainen mies mukaansa sen kauneimman, seksikkäimmän ja hehkeimmän naisen vai täytyykö tyytyä siihen känniääliöön? Varmasti minäkin saisi, sen kännisen pubiruusun sieltä mukaani, mutta eri asia onkin, että kiinnostaako itseäni vähänkään vertaa kyseinen nainen. Eli seksiä saa, mutta eri asia on, minkätasoisen naisen, minkälaista seksiä ja kuinka se jakautuu miesten kesken.

Hyvä mies, sun pitää nyt tiedostaa sun kategorias. Jos et ole niiden fiksujen ja hyvännäkösten naisten tasolla, niin tyydy niihin oman kategorian naisiin (jotka ilmeisesti sitten ovat niitä jokinorsuja?). Voitko odottaa saavasi hyvännäköistä naista jos et ole itse hyvännäköinen? Jos et omaan kategoriaan tyydy, niin vietät loppuelämäsi mitä todennäköisimmin sinkkuna ja täysin kokemattomana. Väitän, että kivempaa sulla olis jos tyytyisit niihin oman tasosiin kuin täysin yksin olisit, vaikka tässä kovasti väität ettei niin olisi.

Ja en allekirjoita sitä, että miehillä tuo olisi vaikeampaa kuin naisilla. Kunhan tietää oman tasonsa niin sama se on molemmille sukupuolille.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Halusin ymmärtää tapausta HIFK hieman paremmin. Hänellä kun tuntuu olevan tehtynä iso Excel-taulukko miehisistä ominaisuuksista ja toimintatavoista.

Niin siis tällä tarkoitin sitä, että monesti naiset pitävät pidemmistä miehistä. Eli on miehen pituudellakin jonkun verran merkitystä. Siis tuo on vain yksi ominaisuus miehessä, mutta miehellä on sitä pituuttakin, niin onhan se jo pelkkää plussaa.

Ja tässä on nimeomaan kyse siitä, että minkälaisten miesten olen nimenomaan nähnyt olevan niitä kaikkein halutuimpia. Niin tämä kertomani mies on naisten silmissä todella komea, pitkä, tyylikäs, fiksu, karismaattinen, miehekäsääninen (eli todella matala), voimakkaat kasvonpiirteet ja onpahan myös palkka aika kova verrattuna ihan normityöntekijään, jne. Tuo mies on ollut juuri sellainen, kenen perässä ne oikeasti kauniit ja hehkeät naiset ovat olleet, ja joilla on ollut myös sitä älliä päässä.

Tuo mies vain on juuri sellainen, ketä saa valita kyllä naisensa. Kaikki naiset eivät tietenkään ole kiinnostuneita, mutta herättää kyllä paikalla olevien naisten mielenkiinnon heti, kun tulee paikalle. Eli painii aivan eri sarjassa kuin mitkään tavismiehet, jotka eivät massasta erotu. Tuo mies nimenomaan erottuu ja kiinnostavasti naisten silmissä.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Eli minulle on ainakin täysin turha sanoa, että minulla olisi yhtään minkäänlaista valinnanvaraa naisten suhteen. Tai että jollain tyylikkäillä vaatteilla, pilkkeellä silmäkulmassa ja hymyllä saisi automaattisesti naisasioissa yhtään mitään aikaan, se on fakta. Jotkut miehet saavat, mutta se onkin yksilökohtaista se.

Höpönlöpöt. Kun olet hyvä paketti niin aivan taatusti pääset naisten kanssa juttuun ja jonkun kanssa pidemmällekin. Kaikki liittyy kaikkeen, vaatteet, ulkoinen habitus jne. Mutta ilman sitä tervettä itsetuntoa ei ole mahdollisuuksia. Silloin ei edes huomaa, vaikka joku mimmi katselisi "sillä" tavalla. Nekin miehet jotka saavat paljon naisia ovat vain hyviä siinä hommassa, osaavat olla naisten kanssa ja vedellä oikeista naruista. Pillittäjät istuvat sitten peränurkassa yksinään.

HIFK kirjoitti:
Pointti tässä on aina se, että naisilla on usein paljon enemmän varaa valita kuin miehillä. Moni mies saattaa ottaa ravintolasta sen hirveän näköisen jokinorsun, mutta kaunis ja hehkeä nainen ei tyydy todellakaan kehen tahansa. Miehet lopulta tyytyvät siihen rumempaankin naiseen, jotkut jopa sanovat reikä se on rotallakin. Kuvastaa hyvin sitä touhua joidenkin miesten kohdalla. Naiset voivat aivan hyviin poistua ravintolasta yksinkin, jos sopivaa miestä ei tule kohdalle.

Voi pojat kun tietäisit vaan. Kauniilla naisilla on niitä kivoja luurankoja siellä kaapissa ihan samalla tavalla. Niitä on jokaisella joka on kännissä seuranhakumielessä. Miehetkin poistuvat ravintolasta helposti yksin jos ei hyviä mimmejä ole paikalla, onpas ihmeellinen asia. Tietenkin jos se on joku itsensä määrittely kysymys, niin sitten varmaan on kova paikka, kun joka kerta ei sata muijaa ole silittelemässä päätä ja voivottelemassa, että miten noin kiva mies ei löydä naisia.

Luuletko tosiaan, etteivät muijat tyydy rumiin kännipanoihin ikinä? Hah! Tuolla pyörii niin uskomattomia tapauksia baareissa ettei mikään yllätä kenestäkään ihmisestä.

Unohda se naisten jumaloiminen ja ala kohtelemaan niitä ihmisinä, jotka syövät ja juovat, ja jotka käyvät ihan vessassakin ja osa sanoo sen jopa ääneen. Mieti nyt jumalauta itsekin jos sinulle tulisi juttelemaan joku mimmi, joka olisi jatkuvasti vain uuh-aah ja jumaloisi sinun adonismaisia piirteitäsi ja menisi makaamaan jokaiseen vesilätäkköönkin etteivät kenkäsi kastu. Lyön tonni vetoa, että et sen naisen kanssa olisi minuuttia kauempaa.

Se pointti on oikeasti se, että tulee jos on tullakseen. Aina ei seuraa saa, puhumattakaan mistään rakastumisesta, mutta sosiaalinen, ystävällinen ja kohtelias kannattaa olla aina. Sekin päivä vielä koittaa, kun näet jonkun mimmin uudestaan ja kun se muistaa, että tuon kanssa oli mukava olla niin varmaan tulee ainakin moikkaamaan tai voit itse mennä kyselemään kuulumisia ja jatkamaan juttua. Ei siinä mistään laadusta silloin keskustella :D
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Oletkos HIFK kokeillut tai harkinnut kokeilevasi netin deittipalstoja? Toisille ei välttämättä sovi perinteinen parinmuodostustapa. Ilmeisesti haluaisit kuitenkin vakavan suhteen ja baareista ehkä paremminkin saa sitä helppoa piparia kuin vaimomateriaalia.

Olen joskus pari kertaa kokeillut ja voin sanoa, että täysin hakuammuntaa ja turhaa tuo on. Koska kuitenkin sielläkin, tarjontaa on naisille vaikka millä mitalla. Paljon parempia miehiä on tarjolla vaikka kuinka ja paljon. Mitä lisäarvoa kaltaiseni mies sinne sitten tuo? Aivan oikein, ei yhtään mitään.

Kun sinne kuvan ja profiilin laittaa, niin kukaan nainen ei ota yhteyttä. Kuitenkin joukossa on miehiä, jotka sinne ilmoituksen laittavat, niin heti naiset ottavat kontaktia. Se on omalla kohdallani aivan turhaa, voi ajatella, että naisia on paljon ja valinnanvaraa on paljon, mutta myös niitä miehiä on siellä tuhatmäärin eli valinnanvaraa on nimenomaan naisilla. Itse en tuo minkäänlaista lisäarvoa sinne. Ihan kiva varmaan jos tuollaisen taas tekisi, mutta kun ottaa realiteetit huomioon, niin niitä parempia miehiä on siellä tuhatmäärin, niin ei kannata vaivautua.

Pitäisi tyytyä niihin oman tasoisiin naisiin, mutta se tässä juuri onkin, että eivät kyllä kiinnosta seksuaalisella tasolla yhtään. Ei niin vähääkään. En ole ikinä milloinkaan olettanut, että voisin saada ketään vähänkään parempaa naista, en todellakaan. Tuosta että tyytyy niihin oman tasoisiin, niin tulee vain entistä paskempi olo, kun haluaisi aina jotain muuta.

Joutuisi edelleen katselemaan vierestä, kun ne paremmat miehet vievät ne paremmat naiset ja itse joutuu tyytymään naiseen, jota kohtaan ei tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa, ei minkäänlaista. Aivan yhtä paska ja huono fiilis olisi, kun ei kelpaa niille, kenelle haluaisi. Ei tuo tyytyminen ole todellakaan minkäänlainen ratkaisu, päinvastoin vain huonontaisi tilannetta.

Se itse asiassa olisi vain entistä paskempi tilanne, kun tajuaa, että minkälaisen naisen kanssa sitä on ja katselee vierestä kun ne paremmat ja laadukkaammat miehet saavat niitä, ketä itsekkin haluaisi. Siinä vain realisoituisi entistä enemmän se oma huonous ja kelpaamattomuus. Se kateus ja katkeruus vain olisi entistä pahempi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ilmeisesti haluaisit kuitenkin vakavan suhteen ja baareista ehkä paremminkin saa sitä helppoa piparia kuin vaimomateriaalia.
Baareissakin käy ihan tavallisia tyttösiä eikä mitään huoria, joten voi sieltäkin löytää helmiä. Toki olosuhteet ovat sellaiset, että äkkiseksillekin on mahdollisuus.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Halusin ymmärtää tapausta HIFK hieman paremmin. Hänellä kun tuntuu olevan tehtynä iso Excel-taulukko miehisistä ominaisuuksista ja toimintatavoista.
Anna olla. Ei tätä tapausta voi oppia ymmärtämään, ei ainakaan mittanauhan ja excelien välityksellä. Samaa settiä tulee torven täydeltä, oli kesä tai talvi. HIFK saa täältä näköjään aina uusia juttukumppaneita neuvomaan siitä yhdestä ja samasta teemasta, vaikka lukemattomat ovat jo saaneet mihinkään johtamattomasta junnaamisesta tarpeekseen. Mikään neuvo ei auta eikä mitään niistä kannata edes kokeilla. Aina päädytään siihen ettei tyhmällä, rumalla ja epäkiinnostavalla ole mitään saumaa kiinnostavien naisten kanssa, ja jos voisi teoriassa ollakin niin joku inttikaveri kuitenkin iskee nekin pois kuljeksimasta. Ja ainoastaan huippuluokan petomimmi kelpaa, yhtään vähemmän nättiä ei kannata edes yrittää jne jne. Ihmettelen että jengi jaksaa hinkata tuon trollin kanssa aina vaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämä ketju tuntuu kaipaavan käyttäjänimettömän hienovaraista mielipidettä itse aiheesta. Missä olet, oi tuntematon?
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ja tässä on nimeomaan kyse siitä, että minkälaisten miesten olen nimenomaan nähnyt olevan niitä kaikkein halutuimpia. Niin tämä kertomani mies on naisten silmissä todella komea, pitkä, tyylikäs, fiksu, karismaattinen, miehekäsääninen (eli todella matala), voimakkaat kasvonpiirteet ja onpahan myös palkka aika kova verrattuna ihan normityöntekijään, jne. Tuo mies on ollut juuri sellainen, kenen perässä ne oikeasti kauniit ja hehkeät naiset ovat olleet, ja joilla on ollut myös sitä älliä päässä.

Tuo mies vain on juuri sellainen, ketä saa valita kyllä naisensa. Kaikki naiset eivät tietenkään ole kiinnostuneita, mutta herättää kyllä paikalla olevien naisten mielenkiinnon heti, kun tulee paikalle. Eli painii aivan eri sarjassa kuin mitkään tavismiehet, jotka eivät massasta erotu. Tuo mies nimenomaan erottuu ja kiinnostavasti naisten silmissä.

Oletko itse nainen, kun tiedät miten mimmit näkevät tämän jumalallisen olennon? Siis KAIKKI naiset niin kuin sanot. Käypäs joskus vaikka vähän eri baarissa, siis sellaisessa missä se jengi on tyystin erilaista. Saat perspektiiviä asioihin, sillä takaan, että on paikkoja jossa sitä janaria ei pidetä tasan minään.

Heh, ja mikset sitten erotu massasta jos sitä haluat? Perkele kun on kauhea voivottelu päällä ja sitten vain vedetään se sama ruutukuosi niskaan ja toivotaan niin kauheasti, että jos tänään erottuisin massasta. Sillä itsetunnolla siitä massasta erottuu, siisti ulkoasu sitten on piste iin päälle.

Mutta sitä ennen pitää toki tietää kuka itse on.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Oma pituusmitta on asia johon ei voi paljoakaan vaikuttaa, paitsi napsimalla kasvuikäisenä joitakin epämääräisiä nappeja joita varten ei saa mistään reseptiä ellei ole ihan extreme-tapaus. Siksi kannattaa rakentaa kuvaa miehisyydestä ihan jostakin muista lähtökohdista kuin ihmettelemällä mittansa riittävyyttä tai liiallisuutta.

Pituuteen ei todellakaan voi vaikuttaa (pl. ne harvat poikkeustapaukset), joten minäkin - reilut 172 senttisenä - kannoin selässäni hyvin kauan kompleksia pituudestani ja koin itseni tämän tähden riittämättömäksi. Olin tumppi ja sillä selvä! No, nyt olen sitten vihdoin ja viimein onnistunut pääsemään eroon tästä kompleksistani, enkä koe itseäni huonommaksi koska olen keskivertomiestä lyhyempi. Olen jopa niin sinut oman pituuteni kanssa, että voisin vaikkapa kuvitella seurustelevani minua pidemmän naisen kanssa. Pituus ei ole tärkeintä vaan se mitä on korvien välissä!

vlad.

P.S. Tietty minullakin kauneusihanteet ovat mutta kohdehenkilöt lienevät keskimääräistä persoonallisempia ulkoisilta avuiltaan. Olivatpa he sitten kumpaa sukupuolta tahansa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Höpönlöpöt. Kun olet hyvä paketti niin aivan taatusti pääset naisten kanssa juttuun ja jonkun kanssa pidemmällekin. Kaikki liittyy kaikkeen, vaatteet, ulkoinen habitus jne. Mutta ilman sitä tervettä itsetuntoa ei ole mahdollisuuksia. Silloin ei edes huomaa, vaikka joku mimmi katselisi "sillä" tavalla. Nekin miehet jotka saavat paljon naisia ovat vain hyviä siinä hommassa, osaavat olla naisten kanssa ja vedellä oikeista naruista. Pillittäjät istuvat sitten peränurkassa yksinään.



Voi pojat kun tietäisit vaan. Kauniilla naisilla on niitä kivoja luurankoja siellä kaapissa ihan samalla tavalla. Niitä on jokaisella joka on kännissä seuranhakumielessä. Miehetkin poistuvat ravintolasta helposti yksin jos ei hyviä mimmejä ole paikalla, onpas ihmeellinen asia. Tietenkin jos se on joku itsensä määrittely kysymys, niin sitten varmaan on kova paikka, kun joka kerta ei sata muijaa ole silittelemässä päätä ja voivottelemassa, että miten noin kiva mies ei löydä naisia.

Luuletko tosiaan, etteivät muijat tyydy rumiin kännipanoihin ikinä? Hah! Tuolla pyörii niin uskomattomia tapauksia baareissa ettei mikään yllätä kenestäkään ihmisestä.

Unohda se naisten jumaloiminen ja ala kohtelemaan niitä ihmisinä, jotka syövät ja juovat, ja jotka käyvät ihan vessassakin ja osa sanoo sen jopa ääneen. Mieti nyt jumalauta itsekin jos sinulle tulisi juttelemaan joku mimmi, joka olisi jatkuvasti vain uuh-aah ja jumaloisi sinun adonismaisia piirteitäsi ja menisi makaamaan jokaiseen vesilätäkköönkin etteivät kenkäsi kastu. Lyön tonni vetoa, että et sen naisen kanssa olisi minuuttia kauempaa.

Se pointti on oikeasti se, että tulee jos on tullakseen. Aina ei seuraa saa, puhumattakaan mistään rakastumisesta, mutta sosiaalinen, ystävällinen ja kohtelias kannattaa olla aina. Sekin päivä vielä koittaa, kun näet jonkun mimmin uudestaan ja kun se muistaa, että tuon kanssa oli mukava olla niin varmaan tulee ainakin moikkaamaan tai voit itse mennä kyselemään kuulumisia ja jatkamaan juttua. Ei siinä mistään laadusta silloin keskustella :D

Nimenomaan, kun on hyvä paketti ja se kokonaisuus, niin varmasti pääsee pidemmälle. Pointti tässä on kuitenkin se, että kun se en ole minä. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että kun se ole minä, se en ole minä. Niin se vain on. Tiedän paljon miehiä, joilla naisia riittää, mutta ovatkin ihan erilaisia kuin minä. Minä en ole se hyvä paketti, minä en ole se haluttava ja puoleensavetävä mies, jne. Kun se en ole minä, niin se en ole minä.

Olen niin monta kertaa omin silmin nähnyt, kun miehet jotka ovat naisia yrittäneet ravintolasta saada, niin eivät ole saaneet. Se, joka muuttaa väittää, puhuu täytyy hevonpaskaa. Kaikilla miehillä ei ole samoja mahdollisuuksia naisten suhteen, olen sen jo pidempään tiennyt.

Kyllähän naiset suostuvat kännipanoihin, mutta suostuuko se ravintolana halutuin nainen tällaisiin ihan kenen tahansa kanssa? Kyllä se vain niin on, että vaikka ravintola olisi täynnä kauniita naisia, niin aivan varmasti moni mies harrastaisi näiden kanssa seksiä, jos vain pääsisi. Mutta kun se vain ei mene tasan se homma, ei vain mene tasan se homma.

"Nekin miehet jotka saavat paljon naisia ovat vain hyviä siinä hommassa, osaavat olla naisten kanssa ja vedellä oikeista naruista. Pillittäjät istuvat sitten peränurkassa yksinään." Ymmärsit tämänkin jutun aivan väärin. Tuo kyseinen kertomani mies ei todellakaan tee aloitteita, siis ei tee aloitteita, ei pokaa naisia, jne. Ei tee mitään tuollaista. Mutta silti ne kauniit ja hehkeät naiset tekevät aloitteita tälle miehelle. Ei ole kyse mistään, että olisi harjoitellut mitään iskemistä tai olisi naisten pokaamisessa hyvä, kun sitä ei kerran tee. Naiset tulevat iskemään ja tekemään aloitteita.

Tässä on nimenomaan se homma taustalla, että itse puhut aika varmasti jostain ihan perusnaisista, jotka saattavat sen ruman kännipanon ottaa. Mutta itse en tarkoita millään muotoa tuollaisia naisia, vaan sellaisia, jotka ovat niitä kaikkein halutuimpia. Niillä naisilla keillä on eniten valinnanvaraa, eivät todellakaan mene kännipanolle kenen tahansa kanssa.

Luulet ehkä, että sellaiset lähtevät kenen tahansa kanssa kännipanolle, mutta niin se vain ei mene.

Itse niin monta kertaa olen huomannut ja ihan omin silmin, että miehet jotka seksiä haluaisivat, niin monesti jäävät ravintolassa ilman. Eivät vain saa, kun taso ei riitä. Joku suuri ravintola, niin ei siellä todellakaan, siis todellakaan kaikki miehet saa, eivät lähellekkään saa todellakaan.

Kaikilla naisilla on luurankoja kaapissa, kaikki naiset ovat ihmisiä, jne. Totta kai, paikkansa pitää. Mutta ei heidän siltikään tarvitse tyytyä minunkaltaiseen mieheen, kun parempiakin on aina tarjolla.

Itse kun varmasti tarkoitat ihan niitä perustavallisia naisia, itse tarkoitan sellaisia naisia, kenellä on runsaasti valinnanvaraa miesten suhteen. Sellaiset naiset eivät kenen tahansa miehen perään lähde.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Nimenomaan, kun on hyvä paketti ja se kokonaisuus, niin varmasti pääsee pidemmälle. Pointti tässä on kuitenkin se, että kun se en ole minä.

Itse kun varmasti tarkoitat ihan niitä perustavallisia naisia, itse tarkoitan sellaisia naisia, kenellä on runsaasti valinnanvaraa miesten suhteen. Sellaiset naiset eivät kenen tahansa miehen perään lähde.

Sinä olet kyllä hauska tapaus :) Nuo jälkimmäisen kappaleen naiset ovat satuolentoja, juuri niitä joita sinäkin koitat iskeä. Oikeat naiset ovat tuolla elämässä elämää.

HIFK kirjoitti:
Tässä on nimenomaan se homma taustalla, että itse puhut aika varmasti jostain ihan perusnaisista, jotka saattavat sen ruman kännipanon ottaa. Mutta itse en tarkoita millään muotoa tuollaisia naisia, vaan sellaisia, jotka ovat niitä kaikkein halutuimpia. Niillä naisilla keillä on eniten valinnanvaraa, eivät todellakaan mene kännipanolle kenen tahansa kanssa.

Kyllä ne menevät, usko pois vaan.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Oletko itse nainen, kun tiedät miten mimmit näkevät tämän jumalallisen olennon? Siis KAIKKI naiset niin kuin sanot. Käypäs joskus vaikka vähän eri baarissa, siis sellaisessa missä se jengi on tyystin erilaista. Saat perspektiiviä asioihin, sillä takaan, että on paikkoja jossa sitä janaria ei pidetä tasan minään.

Heh, ja mikset sitten erotu massasta jos sitä haluat? Perkele kun on kauhea voivottelu päällä ja sitten vain vedetään se sama ruutukuosi niskaan ja toivotaan niin kauheasti, että jos tänään erottuisin massasta. Sillä itsetunnolla siitä massasta erottuu, siisti ulkoasu sitten on piste iin päälle.

Mutta sitä ennen pitää toki tietää kuka itse on.

En olekkaan missään sanonut, että KAIKKI naiset pitäisivät tästä miehestä, aiemmin sanoinkin että naiset ovat erilaisia.

Mutta pointti onkin se, että siinä missä minä en saa minkäänlaista kiinnostusta naisilta, niin tämä mies huomataan heti. Suurin osa naisista vain kiinnostuu tästä miehestä, niin se vain menee. Eikä tuolla miehellä ole ne vaatteet ja itsetunto ainoastaan kunnossa, vaan ihan se kaikki muukin ulkonäkö ja karisma.

Niin, se homma vain menee niin, että jos aina on parempia ja kiinnostavampia miehiä, niin miksi minuun edes pitäisi tyytyä? Perustavismiehet ovat aina kuitenkin niitä perustavismiehiä. Perusulkonäkö (jos minulla olisi edes sitä), karismaa ei ole, eikä oikein älykkyyttäkään, jne. niin eipä sieltä massasta nousta esiin.

Eilenkin yökerhon tanssilattia oli aivan täynnä, itseasiassa koko yökerho oli aivan täynnä. Oli kauluspaita, hyvin istuvat farkut ja kengät, rannekello, Dieselin partavettä, jne. Kukaan nainen ei tullut juttelemaan, kukaan nainen ei tullut tanssimaan viereeni tanssilattialla, kukaan nainen ei tullut tekemään aloitteita, kukaan nainen ei ottanut kanssani katsekontaktia baaritiskillä, jne. Hauskaa oli, pilkettä oli silmäkulmassa, jne. mutta tulos on kuitenkin täysi nolla. Fakta on se, että paikalla oli 100 muutakin samanlaista miestä. Jotka sattuivat olemaan paljon miehekkäämmän ja komeamman näköisiä ja näille sitten kyllä mentiin juttelemaan, mutta minulle ei. Minä jäin ilman.

Tarkoitan tuolla esiin nousemisella sitä, että naiset laittavat kyseisen miehen heti merkille, kun hän tulee johonkin paikkaan. Minä en tee sellaista ikinä, mutta olenkin aivan erilainen, täysin päinvastainen. Ilman että tuo mies edes avaa suutaan, niin naiset ovat jo kiinnostuneita.

Pidinhän minäkin huolta ryhdistäni, pään ylhäällä ja selän suorassa, tanssin tanssilattialla, jne. mutta ei mitään, ei niin kerrassaan mitään.

Itselläni on muuten 12 erilaista kauluspaitaa, monenlaisia farkkuja ja kenkiä, jne. Eli valinnanvaraa löytyy, mutta kuten sanoin ja sanoitkin, niin nuo ovat vain pelkkää pintaa.

Mutta kuten todettua, niin samapa tällaisesta on vängätä. Itse kun kuitenkin tiedän ihan tasan tarkkaan sen oman tilanteeni, ja mihin on mahdollisuuksia. Hyvin harvoin sitä kukaan niin myöntää, mutta välillä olisi vain hyvä todeta muidenkin toimesta, että et vain ole naisten mieleen, yksinkertaisesti. Kun sitä ei ole, niin sitä ei ole. Sitä voi aina pyrkiä parantamaan ja itseään kehittämään, mutta sitä kuitenkin aina törmää siihen samaan juttuun: Naiset eivät vain ole kiinnostuneita ja that´s it. Karu fakta, joka itseni on kuitenkin pakko vain hyväksyä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Sinä olet kyllä hauska tapaus :) Nuo jälkimmäisen kappaleen naiset ovat satuolentoja, juuri niitä joita sinäkin koitat iskeä. Oikeat naiset ovat tuolla elämässä elämää.



Kyllä ne menevät, usko pois vaan.

Eli omasta mielestäsi ei ole olemassa naisia, joiden perään useat miehet ovat? Voin kyllä aivan hyvin kertoa, että sellaisia naisia on, joiden perään on useitakin miehiä, on sellaisia naisia, jotka saavat illan aikana useita aloitteita miehiltä, jne. Niitä sellaisia naisia on, voin vaikka vannoa.

Eli mielestäsi ne kaikkein halutuimmat ja seksikkäimmät naiset menevät sänkyyn ihan kenen tahansa miehen kanssa? Voin vaikka tässä vannoa, että eivät todellakaan mene. Monet tuollaiset naiset tietävät arvonsa, eivätkä todellakaan anna kenelle tahansa, todellakaan.

Ja muutenkin se, että on vain karu fakta, että kaikki miehet eivät saa yhtä paljon seksiä kuin toiset. Olen jo monta vuotta tajunnut sen, että kaikkien miesten perässä ei ole todellakaan yhtä paljon naisia. Kaikki eivät voi saada niitä kaikkein halutuimpia naisia.

Monet, siis todella monet miehet joutuvat poistumaan ravintoloista ilman naista, vaikka haluaisivatkin seksiä. Se on vain fakta, jonka olen nähnyt jokaisella ravintolakerralla. Siis jokaisella. Kaikille miehille ei riitä niitä naisia ja seksiä yhtä paljon kuin toisille.

Johan minäkin olen elävä esimerkki miehestä, joka ei saa vaikka haluaa. Sitten on niitä päinvastaisia miehiä, jotka saavat seksiä milloin vain. Kaikki tällaiset asiat eivät mene tasan tässä elämässä.

Olen aina tajunnut sen, että toisilla miehillä on enemmän vientiä kuin toisilla. Et kai sinäkään kumoa sitä tai väitä että olen väärässä?

Ja se, että miksi on sitten olemassa miehiä, jotka eivät ikinä löydä itselleen kumppania, vaikka haluaisivatkin ja miksi on olemassa miehiä, joille riittää seksiä ja naisia koko ajan? Tuohan nimenomaan todentaa sen, että nämä asiat eivät mene tässä maailmassa tasan, eivät vain mene.

Enhän minäkään ole ikinä saanut naista enkä seksiä, mutta tiedän, että on olemassa miehiä, joilla on vientiä vaikka kuinka ja paljon. Ja on olemassa miehiä, jotka eivät sitä seksiä juurikaan saa.
 
Viimeksi muokattu:

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
HIFK kirjoitti:
Eilenkin yökerhon tanssilattia oli aivan täynnä, itseasiassa koko yökerho oli aivan täynnä. Oli kauluspaita, hyvin istuvat farkut ja kengät, rannekello, Dieselin partavettä, jne. Kukaan nainen ei tullut juttelemaan, kukaan nainen ei tullut tanssimaan viereeni tanssilattialla, kukaan nainen ei tullut tekemään aloitteita, kukaan nainen ei ottanut kanssani katsekontaktia baaritiskillä, jne. Hauskaa oli, pilkettä oli silmäkulmassa, jne. mutta tulos on kuitenkin täysi nolla. Fakta on se, että paikalla oli 100 muutakin samanlaista miestä. Jotka sattuivat olemaan paljon miehekkäämmän ja komeamman näköisiä ja näille sitten kyllä mentiin juttelemaan, mutta minulle ei. Minä jäin ilman.

Kovaa koulua on ollut näemmä. Ensiksi sanoisin, että vaihda partavesimerkkiä, älä laita sitä kauluspaitaa (kun kaikilla muillakin on se) ja osta kunnollinen kello. Ja hyvin on tuntunut olevan pilkettä silmäkulmassa, kun sata jätkää sai naista mutta sinä et. Ilmeisen antelias baari kyseessä?

HIFK kirjoitti:
Eli omasta mielestäsi ei ole olemassa naisia, joiden perään useat miehet ovat? Voin kyllä aivan hyvin kertoa, että sellaisia naisia on, joiden perään on useitakin miehiä, on sellaisia naisia, jotka saavat illan aikana useita aloitteita miehiltä, jne. Niitä sellaisia naisia on, voin vaikka vannoa.

Eli mielestäsi ne kaikkein halutuimmat ja seksikkäimmät naiset menevät sänkyyn ihan kenen tahansa miehen kanssa? Voin vaikka tässä vannoa, että eivät todellakaan mene. Monet tuollaiset naiset tietävät arvonsa, eivätkä todellakaan anna kenelle tahansa, todellakaan.

Onhan niitä naisia mutta ihan tavallisia ihmisiä nekin ovat, eivät sen kummempia kuin minä tai sinä. Monet eivät anna joo ja monet antavat, ei tämä mikään elokuva ole. Siinä eivät sinun vannomisesi paina mitään. Minäkin olen vähän sillä linjalla, että monta kertaa naiset saavat eivätkä anna :)

Karu fakta, joka itseni on kuitenkin pakko vain hyväksyä.

Hyvin näköjään olet hyväksynyt kun siitä täytyy silti kirjoitella tuhansia rivejä :D.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapaukseen HIFK, minulla on tasan yksi sana sanottavana:

Pakkohoitoon.
Ei vaan:

- psykoterapiaan (mies terapeutille) joka yrittää laittaa itsetunnon ja -varmuuden edes jonkinlaiseen kuosiin.

HIFK, oletko ajatellut mitä tapahtuisi jos salama sattuisi lyömään kohdallesi ja kaunis nainen ehdottaisi seksiä kanssasi? Menisit tuolla itsetunnolla aivan puihin ja tuskin ottaisi edes eteen. Sen seurauksena olisit vielä enemmän romuna. Jos et laita pääkoppaasi kuntoon etkä ala rakastamaan itseäsi, naiset haistaa sen kilometrin päähän ja kaikkoavat luotasi.
Tarvitset myös kokemusten kautta tulevia onnistumisen fiiliksiä. Siihen suosittelen tapauksessasi huoria. Ne kyllä ymmärtävät ja ovat nähneet yhtä sun toista. Mene vaikka Pattayalle ja osta nainen viikoksi pariksi. Ne tytöt ei välitä vaikka olisit alkuun miten sukka.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä sitä aina sänkyyn pääse mutta ei sillä niin väliä olekaan, jos siihen asiaan hirttäytyy niin takuulla menee reisille hommat.

Jokainenhan määrittelee nuo itse, mutta kyllä laskisin sänkyyn pääsemiseksi/seksiksi tuon, vaikka yli-innokkaana ajoitus menisikin H-hetkellä vähän pieleen... :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei vaan:

- psykoterapiaan (mies terapeutille) joka yrittää laittaa itsetunnon ja -varmuuden edes jonkinlaiseen kuosiin.
Kylläpä vaan, koska nimimerkki HIFK ei mene psykoterapiaan, koska plaa plaa plaa, joten ainoa päänuppihoitovaihtoehto on siis pakkohoito, jonne häntä ei toki oteta, joten tie vie vääjäämättä runkkumaakarin uralle.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Anna olla. Ei tätä tapausta voi oppia ymmärtämään, ei ainakaan mittanauhan ja excelien välityksellä. Samaa settiä tulee torven täydeltä, oli kesä tai talvi. HIFK saa täältä näköjään aina uusia juttukumppaneita neuvomaan siitä yhdestä ja samasta teemasta, vaikka lukemattomat ovat jo saaneet mihinkään johtamattomasta junnaamisesta tarpeekseen. Mikään neuvo ei auta eikä mitään niistä kannata edes kokeilla. Aina päädytään siihen ettei tyhmällä, rumalla ja epäkiinnostavalla ole mitään saumaa kiinnostavien naisten kanssa, ja jos voisi teoriassa ollakin niin joku inttikaveri kuitenkin iskee nekin pois kuljeksimasta. Ja ainoastaan huippuluokan petomimmi kelpaa, yhtään vähemmän nättiä ei kannata edes yrittää jne jne. Ihmettelen että jengi jaksaa hinkata tuon trollin kanssa aina vaan.

Todellakaan ei naisen tarvitse olla mikään kymppiluokan nainen, todellakaan. Mutta niihin naisiin, joista olen kiinnostunut, ei minulla ole mahdollisuuksia. Kuten eräs nimimerkki jo kirjoittelikin, niin se oma taso vain täytyisi hyväksyä.

Olen kokeillut vaikka mitä neuvoja, mutta mikä on ollut tulos? Ei yhtään mitään. Ei yhtään harrastettua seksikertaa, ei yhtään parisuhdetta, yksikään nainen ei ole tehnyt aloitetta, jne. Joten omalla kohdallani aivan turhaa.

Jos olisin joku trolli, mutta kun en vain ole. Itseäni vain turhauttaa se, kun sitä itse haluaisi että naisrintamalla tapahtuisi täydellinen käänne, niin sitä ei kuitenkaan tapahdu. Kuten olen sanonut, niin monta, monta vuotta on joutunut vain haaveilemaan, että jos saisi seksiä jonkun kiinnostavan naisen kanssa, mutta kun ei. Kun haluaisi parisuhteen, niin ei.

Näen joka päivä kiinnostavia naisia, ainakin ulkonäöllisesti, mutta kun eivät ole minusta kiinnostuneita. Kun joka päivä näkee sellaisen naisen, kenen kanssa voi aloittaa keskustelun, niin ei sitten ole kiinnostunut minusta. Ei vain ole minua varten, niin alkaa jo toden teolla turhauttaa ja katkeroittaa.

Aina saa vain haaveilla ja haaveilla ja haaveilla, mutta kun se ei ole normaalissa elämässä sama asia. Saan vain haaveilla siitä, mitä jotkut pääsevät tekemään ihan tosielämässä. Tajuan sen, ettei nallekarkit mene tasan tässä elämässä, mutta sitä haluaisi tehdä ihan normaalissakin elämässä, eikä vain haaveilla.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Tästä päästäänkin siihen haluaako henkilö joka on omasta mielestään täysi lapanen ilman karismaa harrastaa edes masturbointia? Käsihommatkin hoituisi inttikaverilta varmasti ihan toisella tasolla.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Jokainenhan määrittelee nuo itse, mutta kyllä laskisin sänkyyn pääsemiseksi/seksiksi tuon, vaikka yli-innokkaana ajoitus menisikin H-hetkellä vähän pieleen... :)

Joo, itse lasken saamiseksi jo sen, että kaunis nainen hymyilee minulle. Olen siis saanut baarissakin lähes joka kerta!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pakkohoitoon.

Ei vaan:

- psykoterapiaan (mies terapeutille) joka yrittää laittaa itsetunnon ja -varmuuden edes jonkinlaiseen kuosiin.
Erona tuossa on myös se, että ensin mainittu tapahtuu seinien sisällä ja jälkimmäinen avopuolella. Ihan näin yhteisön näkökulmasta ei ole ollenkaan sama kummasta on kysymys. Siis nimen omaan kummasta on joka tapauksesta kysymys. Sitä en tiedä millaiset mahdollisuudet sisäruokinnassa on päästä näpyttelemään välillä palstoille, mutta oletan ettei noin vaan pääse.

Vakavasti puhuen ja kommenttina ihan kenelle tahansa, onnistuminen mahdollistaa onnistumiset kuten Metukka tuossa mainitsikin. Naiset lähinnä pelkäävät sellaista friikkiä, josta haisee jo kauas että kaverilla on kuulat pahasti sekaisin. Maksullisella tai ihan millä tahansa harjoittelukappaleella treenaaminen on parempi kuin naputella exceliä kriteereistä joihin ei ikinä mukamas yllä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos olisin joku trolli, mutta kun en vain ole. Itseäni vain turhauttaa se, kun sitä itse haluaisi että naisrintamalla tapahtuisi täydellinen käänne, niin sitä ei kuitenkaan tapahdu. Kuten olen sanonut, niin monta, monta vuotta on joutunut vain haaveilemaan, että jos saisi seksiä jonkun kiinnostavan naisen kanssa, mutta kun ei. Kun haluaisi parisuhteen, niin ei.
Ota nyt ekaksi se Metukan ehdottama maksullinen hoito jostakin ja aloita vaikka siitä. Huorankin kanssa voi kuulemma jutella jos olet maksanut ajastasi riittävästi, ja keskustelukykyisiä ynnä asioita ymmärtäviä ihmisiä hekin varmasti ovat siinä missä muutkin. Voisin kuvitella että jollakin maksusta nussivalla ja sinulla voisi olla mielenkiintoinen juttutuokio.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Välimaininta

Tuli tuossa yhtenä päivänä mieleen, että onneksi en ole töissä esimerkiksi yliopistolla. Niiden 19-28-vuotiaiden naisten keskellä ei voisi rauhoittua, koko ajan olisi pillunsaanti mielessä ja kauhea levottomuus päällä. Tai ei varsinaisesti pillunsaanti vaan teoriapillunsaanti, että olisiko saanut jos olisi ottanut tai pannut viritelmät hyvälle alulle.

Jo matkalla yliopistolle ohittaisin muita matkalaisia eli juuri niitä opiskelijaneitoja. Pyöräillessäni huomaisin, kuinka edessäpäin minun kanssa samaan suuntaan kävelevä perse lähenisi, vaikka olisi talvi ja perse vaatteiden alla piilossa, niin kyllä sen muodon silti erottaa. Sitten kun menisi ohi, niin huomaamaton sivusilmävilkaisu, että oliko naama yhtä hyvä kuin sen perse. Joskus näissä asioissa tulee kauheita epätasapainoisuuksia, kun perse töröttää nätisti mutta naama on kuin joku mutaatio.

Siitä sitten yliopistolle ja joka suunnalta viuhtoisi niitä nuoria neitoja. Sattuisinpa vielä pitämään jotakin luentoa, niin siitä sitä ei vasta tulisikaan yhtään mitään. Koko ajan skannaisi, vaikka kuinka yrittäisi keskittyä kaikkeen muuhun eli itse opetusasiaan, että keneltä irtoaisi ja ennen kaikkea kuka olisi sopivin, koska eihän minulle olisi ihan vain pillu mielessä vaan se mielen söpöys siis oikeastaan. No, sama asia.

Joo, parempi olla jossain omassa toimistokammiossa ja nähdä Jatkoaika.comin lisäksi töissä pääasiassa keski-ikäisiä tai eläkeikää lähellä olevia naisia ja minkä tahansa ikäisiä miehiä, niin saa olla rauhassa ja huomattavasti levollisemmin mielin.
 
Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kovaa koulua on ollut näemmä. Ensiksi sanoisin, että vaihda partavesimerkkiä, älä laita sitä kauluspaitaa (kun kaikilla muillakin on se) ja osta kunnollinen kello. Ja hyvin on tuntunut olevan pilkettä silmäkulmassa, kun sata jätkää sai naista mutta sinä et. Ilmeisen antelias baari kyseessä?



Onhan niitä naisia mutta ihan tavallisia ihmisiä nekin ovat, eivät sen kummempia kuin minä tai sinä. Monet eivät anna joo ja monet antavat, ei tämä mikään elokuva ole. Siinä eivät sinun vannomisesi paina mitään. Minäkin olen vähän sillä linjalla, että monta kertaa naiset saavat eivätkä anna :)



Hyvin näköjään olet hyväksynyt kun siitä täytyy silti kirjoitella tuhansia rivejä :D.

Itselläni on kolmenlaista partavettä, mutta se partavesi kun ei auta mitään, jos mies ei ole kiinnostava. Itselläni on monenlaisia vaatteita, mutta kuten tässä jo todettua, niin ne vaatteet eivät ratkaise mitään. Ne ovat vain pelkkää pintaa. Ja normaali Leijona-rannekello on itselläni.

100 parempaa miestä tarkoittaa sitä, että kun kerran kilpailu on noin kovaa, niin miksi naiset tyytyisivät minuun? Jos kerran tarjolla on paljon parempia miehiä, niin minuun ei tarvitse tyytyä kenenkään. Tuo ei siis tarkoittanut sitä, että kaikki miehet olisivat saaneet todellakaan. Varmasti huumorilla heitetty?

Ja aivan varmasti tuoltakin ravintolasta poistui miehiä, jotka olisivat halunneet, mutta eivät saaneet. Niin se vain menee, joka ravintolassa. Olen monta kertaa sen nähnyt ja niin on nähnyt moni muukin. Kaikki miehet kun eivät sitä seksiä saa.

Ihmisiä ne naiset ovat, mutta se ei ole missään nimessä ollut kirjoituksieni pointti koskaan. Vaan se, että saanko minä koskaan seksiä, olenko tarpeeksi haluttava ja kiinnostava niille naisille, joista minä olen kiinnostunut, jne. Kyllähän sen tiedän, että he ovat vain ihmisiä, mutta pointti olikin se, että niiden naisten ei tarvitse tyytyä minunlaiseeni mieheen, kun parempiakin on. Sen varmasti ymmärrät? Jos naiselle tekee 10 miestä aloitteen, niin miksi hänen pitäisi ottaa se kaikista huonoin? En ymmärrä.

Ja monet naiset poistuvat ravintolasta ihan yksin, koska tarpeeksi kiinnostavaa miestä ei ollut. On vain pelkkää itsensäkusetusta, jos väittää, että ne kauneimmat naiset ottavat jonkun ihan kenet vain mukaansa. Tai että kaikki miehet saisivat ravintolasta naisen, joka on todella kaunis ja haluttava. Tuollainen on pelkkää paskapuhetta.

Aina kun olen ollut ravintolassa, niin paikalla on ollut miehiä, jotka ovat yrittäneet saada naisia. Kuitenkin joutuvat lähtemään ilman naista ravintolasta, kun naiset eivät ole lähteneet mukaan. Miksi? Miksi joutuivat lähtemään ilman? Olen sen omin silmin nähnyt (ja on nähnyt moni muukin), että ravintolasta lähtee yksin miehiä pois, kun eivät ole seksiä saaneet. Paikalla olisi ollut siihen halukkaita naisia, mutta miehet vain eivät kelvanneet.

Tarkoitan siis sitä, että vaikka kyseinen mies ja nainen haluaisivat seksiä, niin eivät kuitenkaan lähde baarista yhdessä pois, kun se toinen ei ole tarpeeksi haluttava.

On täyttä hevonpaskaa ja itsensä kusettamista, että jokainen mies voisi saada ravintolasta sen halutuimman ja seksikkäimmän naisen, jonka kaikki muutkin haluavat. Yksi ehkä sen saa, mutta muut jäävät ilman.

Useat miehet voivat saada seksiä, mutta kenen kanssa, niin se onkin toinen juttu. Halutuimpia naisia kun ei riitä kaikille, tästä varmasti olet samaa mieltä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös