Täytyy kyllä sanoa, että enpä ole pitkiin aikoihin lukenut yhtä hyvää tekstiä Mustalta Nuolelta tulee. Tietysti asiaan vaikuttaa sekin, että olen itse tismalleen samaa mieltä kuin hän, mutta myös se, että selittää nuo aiemmin kertomani jutut paljon paremmin ja selkeämmin, siitä siis plussat.
Itsekkin olen aina ollut sitä mieltä, että naisia kiinnostaa miehen asema muiden miesten keskuudessa, että monesti on vain se yksi mies, jolle kerääntyy todella suuri määrä niitä seksikumppaneita ja että naiset usein kiinnittävät enemmän huomiota siihen laatuun, kun miehet taas siihen määrään.
Sitten kun olen tällaisia juttuja tänne kirjoittanut, niin aina ne on vain tyrmätty tai väitetty jotain muuta. Ehkä siinä sitten porukka vain kieltäytyy näkemästä asioita, tai jotain muuta? Mutta itse en siis ole näitäkään juttuja keksinyt vaan todella monet muutkin henkilöt ovat aivan samaa mieltä kanssani.
Ainahan löytyy niitä poikkeuksia jokaisessa asiassa, siitä on turha kiistellä, eikä se tämän keskustelun pointti ole ikinä ollutkaan. Mutta kyse onkin nimenomaan siitä, miten ihmiset toimivat viettiensä, alitajuntansa, jne. mukaan. Aina löytyy niitä poikkeuksia, mutta kyse on kuitenkin niistä luonnonlaista. Ihmiset ja eläimet käyttäytyvät suurin piirtein eri tavalla, mutta niitä yhteisiä juttuja on monesti myös todella paljon, ihminenhän on kuitenkin myös itse eläin.
Kyllä moni mies sitä seksiä saa, enhän koskaan ole mitään muuta väittänytkään. Mutta kuitenkin, siitä huolimatta, miesten joukossa on aina niitä, jotka saavat todella vähän ja toiset todella paljon. Joku mies voi saada melkein keneltä haluaa ja toinen ei välttämättä saa juuri keneltäkään. Ovat ehkä harvinaisuuksia, mutta tuollaisia kuitenkin on. Joillekkin miehille vain kerääntyy paljon sekä naisia että seksiä.
Monesti sekin kielletään, että jos mies on valta-asemassa, alfauros, johtajatyyppi, jne. niin naiset eivät erityisemmin muka ole kiinnostuneita, tai että tuollainen ei muka vaikuta mitenkään. Kyseessä on tällöin todella suuri itsepetos ja itsekusetus. Sillä nimenomaan on merkitystä ja tällaisia miehiä ihaillaan naisten joukossa todella paljon. Se asema miesten joukossa vaikuttaa kuitenkin todella paljon, halusi sitä tai ei, myöntää sen tai ei.
Kaikenlaiset ihmiset pariutuvat, sehän on selvää tietenkin. Juopot pariutuvat, huippu-urheilijat pariutuvat, tavikset pariutuvat, jne. Mutta tästä ei kuitenkaan ainakaan omissa kirjoituksissani ole ollut millään lailla kyse, vaan siitä, että miten se seksin, naisten, ihailun, kiinnostuksen, jne. määrä jakautuu erityyppisten miesten kohdalla. Toiset saavat enemmän kuin toiset, ihan jo luonnostaan. Joku mies on todellakin sellainen, joka saa vaikka naisporukan jokaiselta naiselta, mutta sitten on taas mies, joka ei välttämättä saa juuri keneltäkään.
Monesti kaikki tällaiset halutaan aina kieltää, alfauroksia ei ole, varakkuudella, johtajan roolilla tai komeudella ei ole mitään merkitystä, jne. Monesti ne, ketkä tällaiset asiat kieltävät, ovat juuri niitä, kenellä se flaksi ei käy. Tavallaan kun ei itse ole suosittu, niin ei voi olla ketään muukaan. Suljetaan silmät taidokkaasti tällaiselta.
Ja varsinkin jos naiselta kysytään, niin vastaus on, että ei se miehen komeus ole tärkeää, tai että varakkuudella ei ole mitään väliä, tai että johtajamiehiä ei ihailla tai pidetä arvossa, jne. Monesti se vastaus on juurikin tuo. Mutta ne naisten vietit sen määräävät. Lopulta tekevät juuri päinvastoin kuin sanovat. Naiset haluavat kiltin miehen, mutta valitsevat pahan pojan. Tässä tulee juuri nuo vietit esiin. Kiltti ja mukava mies ei houkuta samalla tavalla kuin paha poika, joten valinta on juuri ja nimenomaan päinvastainen.
Ja monesti juuri silloin kun itse on aina se sivustakatsoja, niin sitä huomaa niitä sellaisia asioita, joita muut eivät huomaa. Siinä aina huomaa sen, että miten tällaiset asiat pyörivät ja toimivat. Parhaimmat pärjää, muut jäävät nuolemaan näppejään. Huonommat jäävät lopulta tässäkin kilpailussa auttamatta jämäsijoille, halusi tai ei, ja ennen kaikkea, myöntää sen itselleen tai ei.
Ja totta tosiaan, se oma sarjataso olisi aina hyvä löytää, mutta silloin tuleekin eteen se homma, että onko se yhtään sen hienompaa tai antoisampaa kuin kokonaan ilman oleminen. Ainakin omalla kohdallani tuo olisi vielä pahempi vaihtoehto sitten tyytyä niihin hylkiönaisiin ja pahimpiin jokinorsuihin, kun kuitenkin niitä kiinnostavia naisia joutuisi katselemaan vierestä ja toteamaan tilanteen. Ja monesti se, että tuo omaan sarjatasoon tyytyminen tuo sen oman tappiotilanteen ihan selkeästi näkyville: Taso ei riitä parempaa, joten tyydyn tähän. Jotkut saavat parempaa, koska he voivat tehdä niin. Olen siis myöntänyt hiljaa tappioni ja huonouteni, joten tyydyn tähän. Olen lopulta kuitenkin hävinnyt 100-0 niille paremmille miehille ja tyydyn tähän osaani. En edelleenkään ole sellainen mies, jonka naiset haluavat vaan ihan jotain muuta, aivan jotain muuta. Vetovoimani on jotain aivan muuta kuin pitäisi.
Eli siihen omaan tasooni en tyydy vaikka mikä olisi, maksullisia en todellakaan ala kokeilemaan, mieluummin olen ilman. Ei ainakaan omasta mielestäni ole millään tavalla miehekästä mennä maksullisiin, kun ei muualta saa. Huonontaisi vain entisestään omaa tilannettani, joutuisin kahta kauheammin myöntämään oman huonouteni itselleni. Kun se oma halu ja toiveeni olisi ihan jotain muuta, aivan jotain muuta kuin että maksullisten avulla saisin seksiä. Se halu ja toive on jotain aivan päinvastaista.