Tuo ei pidä lainkaan paikkansa. Sellaisten kasin naiset kuten Viivi Pumpanen saavat eniten aloitteita osakseen. Sitten sellaiset todella kuuluisat ja laadukkaat kuten Jennifer Lopez tai todelliset kaunottaret maailmalla eivät saa niin paljon pokaamisyrityksiä, koska miehet eivät uskalla, kehtaa tai potevat alemmuuskompleksia. Kympin naisia ei uskalleta lähestyä. Sen takia niille naisille jää usein aika ankeita poikaystäviä.
Totta, mutta itse tarkoitan lähinnä sellaisia naisia, joita näkee vaikka Helsingin yöelämässä tai Helsingissä ylipäätään. Niillä joilla on oikeasti ulkonäköä, jne. niin eivät ihan mihin tahansa tyydy.
Mutta ymmärrän kyllä, että porukka alkaa jo vitsiä heittämään, mutta se, että joutuu koko ajan elämään ilman seksiä, ilman parisuhdetta, ilman läheisyyttä, jne. alkaa turhauttamaan jo todella paljon. Se on varmasti monesta hauskaa, tiedän, mutta se ei vain omalla kohdallani ole todellakaan hauskaa.
Kun aina huomaa, ettei kelpaa, kun aina huomaa, ettei riitä, kun aina huomaa, että parempiakin miehiä on tarjolla, jne. niin mitä siinä sitten enää voi tehdä, kuin ruikuttaa, kun ei kelpaa. Elämä on kovaa, aina ei mene nallekarkit tasan, jne. ja tajuan sen, etten ole todellakaan mikään haluttava mies, teen mitä tahansa. Kaikki eivät voi olla yhtä haluttavia ja se pitää vain hyväksyä.
Mutta vaikka olen sen monella tapaa jo hyväksynytkin, ettei kohdalleni mitään seksiä tai parisuhdetta ole tulossa, niin kyllä se vain satuttaa kovinkin. Sitten vierestä aina saa katsella, kun joillakin miehillä on naisia ja vientiä ja kateus ja katkeruus vain lisääntyy ja lisääntyy. Se vain ei ole hauskaa. Sitten sitä vain aina haaveilee, että joskus vaikka tänä viikonloppuna saisi joltain nätiltä ja mukavalta naiselta. Sitten kuitenkin aina toteaa hiljaa, että eihän se niin mennytkään taas jäätiin ilman.
Sitä aina jaksaa vain elätellä toiveita, vaikka parempaa olisi vain tylysti tehdä se itselleni selväksi, että en vain tule niitä asioita saamaan elämässäni. Että on aivan turhaa olettaa saavasi mitään seksiä kiinnostavilta naisilta tai parisuhdetta kenenkään kiinnostavan naisen kanssa. Kun niin ei kerran toteudu, niin ei toteudu. Hyväksy se.
Mutta kun miettii, että mitä minulla on tarjota kenellekkään naiselle parisuhteessa tai seksissä, niin onhan se enemmän kuin rehellistä, että jään ilman. Miksi heidän pitäisi tyytyä minuun, kun aina on parempaakin tarjolla? Tuota olen aina monesti miettinyt, että kun alkaa ajattelemaan, että kiva olisi joku naikkonen saada seuraksi. Että on se kiva haluta, mutta jos ei ole mitään annettavaa.