Naisasiat

  • 7 497 748
  • 26 545

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vieläkö HIFK hengailet niiden sosiaalisesti rajoittuneiden kavereidesi kanssa vai oletko löytänyt kenties uuden possen?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Samaa porukkaa aika lailla joo, jotain uusiakin kavereita on tullut jonkun verran, siinä kaikki.

Ja tarkoitan tuolla muiden miesten iskemisellä sitä, että tuota näkee ihan joka paikassa. On se sitten ravintolat, yökerhot, työpaikat, opiskelupaikat, jne. On aina niitä, jotka yrittää ja sitten on niitä ketkä saa. Toiset yrittävät iskeä ja tehdä vaikutusta, pukeutua tyylikkäästi, kyselevät treffeille, jne. mutta eivät vain saa yksinkertaisesti. Mutta sitten on se porukka aina, ketä onnistuu saamaan runsaasti seksiseuraa, naisia treffeille, jne. On sitä säälittävää yrittämistä ja sitten on sitä saamista.

Ja itse kun kuitenkin ymmärrän ja tajuan sen, etten kuulu tuohon jälkimmäiseen porukkaan, niin se aloitteiden teko, treffeille pyytäminen, jne. on aivan turhaa. Kun kerran naiset eivät ole kiinnostuneita, niin sitä on silloin turha hakata päätään seinään. Siinä tekee vain itsestä entistä enemmän säälittävämmäksi.

Kun en kuitenkaan kuulu siihen joukkoon, kenelle naiset tekevät aloitteita, kukaan nainen ei tule luokseni juttelemaan, kukaan ei aloita flirttailua, jne.

Tavallaan tästä on tullut juuri sellainen normaali homma, kun ei ikinä saa, niin sitä vain monesti tyytyy siihen osaansa, eikä ehkä lopulta niin kaipaakkaan mitään seksiä tai parisuhdetta. Saamattomuudesta on tullut ihan normaali olotila, menee sitä minne vain, tekee sitä mitä vain, on sitä missä vain, jne. niin mitään seksiä tai parisuhdetta ei vain tule tai ole tulossa. Sitä vain tottuu tilanteeseen.
 

ace

Jäsen
Paistaa se aurinko näköjään välillä sinne saunan taaksekin.

....

Aikasempien kokemusten perusteella jossain syvällä piilee pieni pelko, että tästä tullaan alas taas ja lujaa, mutta tällä hetkellä jalat on tukevasti ilmassa.

Jep jep, alas tultiin ja rytisten. Tänään mimmi ilmoitti ihan puskista ettei halua enää jatkaa tapailua. Syyksi sanoi sen, että haluaa tulevaisuudessa perheen ja lapsia, mutta kun minä en eteenkään lapsia halua, niin ei näe meillä tulevaisuutta.

Syyhän on sinänsä ihan ok, kuitenkin kun ensitapaamisella tästä juttelimme, sain neidon puheista sen käsityksen, että hänelle lapsien teko ei ole mikään välttämättömyys. Osittain tästä syystä annoin itseni tykästyä täysillä, koska tuntui että olemme monessa asiassa samalla aaltopituudella, etenkin tässä, kiistatta tärkeässä lapsiasiassa.

No eilen aamulla kun neitokaisen luota lähdin, sovittiin että illalla tavataan eräissä juhlissa. Koskaan hän ei sinne saapunut, oli mennyt kavereidensa kanssa ulos. Tänään sitten kun soiteltiin, tuli tämä kyseinen ilmoitus.

Taidanpa vetäytyä takaisin sinne saunan taakse murjottamaan ja luottaa tästä eteenkinpäin vain omaan nyrkkiin.

Vituttaa, saatana!
 

scholl

Jäsen
Kai olet tehnyt selväksi, että kulut jaetaan tasan? Ettei vaan synny mitään olettamuksiin perustuvia pettymyksiä?
Joo no tilanne on se, että olen saanut ns. etumaksua. Join tuon jälkeen hänen työnantajansa maksamaa proseccoa ja minua on kestitty aiemminkin, joten no problem. Jos kävisi niin epätodennäköisesti, että tuo case joskus kehittyisi johonkin dinnereitä pidemmälle niin sitten kävisin luonnollisesti kehityskeskustelun, jos siihen olisi tarvetta. Nyt on hyvin vaikea sanoa, kun en tiedä, kenen lompakko nousee esiin.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
HIFK:n vinkumista lueskellessani tuli mieleen, että olen viime aikoina tehnyt mullistavan läpimurron naisten kanssa. Niiden kanssa näyttäisi menevän komeasti, kun on vain mies, hyvässä ja pahassa. Ei minulla niitä (naisia) siis ole mutta kontaktia saa kyllä helposti ja flirttailu on pirun mukavaa hommaa välillä.

Tuo iskemishommakin on sellainen, että uskoisin mimmien myös salaa tykkäävän siitä, kunhan nyt ei kauheassa simassa mene huutamaan. Mutta sillä lailla kohteliaasti ja itsevarmasti. Katselee silmiin, hymyilee ja vähän vahingossa hipaisee kättä. Siitä se riemu syntyy :) Eikä sitä aina sänkyyn pääse mutta ei sillä niin väliä olekaan, jos siihen asiaan hirttäytyy niin takuulla menee reisille hommat. Tai saahan sitä pesääkin jos vaan osaa etsiä ne oikeat tapaukset baarista, kyllä siellä niitäkin on aina läjäpäin. Ja kun ihmiset ovat erilaisia niin kaikkien kanssa ei vain tule juttuun, silloin voi sanoa moro ja jatkaa matkaa.

Kohtelias, siisti, hyväntuulinen, itsevarma ja luonnollinen mies on edelleen kovaa valuuttaa vuonna 2012.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuo on monella tapaa totta, mitä J.Grönvall kirjoittaa, mutta tuossa täytyy aina ottaa huomioon se, että kuka tai minkälainen mies tekee sen aloitteen. Eli se ei todellakaan ole mikään automaatio, että kun tekee aloitteen itsevarmasti, hipaisee kättä, yrittää flirttailla, jne. niin naiset kiinnostuisivat edes vähää alusta. Edelleenkin kyse on nimenomaan siitä, että oikeanlainen mies tekee sen aloitteen.

On täysin eri asia, jos minä teen aloitteen, kuin vaikkapa sellainen mies, joka saa jo naisiltakin aloitteita osakseen. Se homma on ihan täysin erilainen. Naiset voivat aina kieltäytyä sellaisesta aloitteen tekijästä, joka ei ole kiinnostava.

Monesti aina kuulee, että pitäisi esim. pukeutua hyvin. Totta, mutta kun se ei todellakaan ole mikään automaatio. Ihan kuin sillä yhtäkkiä saisi naiset kiinnostumaan edes auttavasti. Tai esim. tuo aloitteiden teko. Aivan sama on tehdä yhtään mitään aloitteita, kun naiset eivät kerran kiinnostu. Ei sekään ole mikään automaatio.

Homma kun kuitenkin menee aina niin, että tietyt miehet eivät vain vetoa naissukupuolen edustajiin. Vaikka kuinka pukeutuisivat tyylikkäästi, omaisivat itsevarmuutta, jne. niin eivät vain yksinkertaisesti vetoa naisiin. Silloin ihan turha yrittää neuvoa mitään vinkkejä, kun siitä ei kerran tule mitään.

Eli riippuu niin paljon siitä, minkälainen mies tekee aloitteen tai treffikutsun, millainen mies pukeutuu tyylikkäästi, millainen mies omaa itsevarmuutta, jne. Esim. tuo kertomani mies saa joka paikassa aloitteita kauniilta ja viehättäviltä naisilta, ei tarvitse itse pokata tai iskeä. Siinä on todella hyvä esimerkki miehestä, joka saa todella paljon naisia.

Eli en minäkään mitään aloitteita ala tekemään, enkä naisia iskemään, koska haluan että ne todella kauniit ja seksikkäät naiset tulevat minulle tekemään niitä aloitteita ja antamaan seksipyyntöjä. Eli haluan että minäkin olen sellainen mies, jonka ei tarvitse pokata, iskeä, tehdä vaikutusta, jne. naisiin, vaan ne tulevat minun luokseni.

Tuosta että ravintolasta saa pesää, niin tietenkin sitä saa. Mutta eivät kaikki kuitenkaan. On kuitenkin olemassa joukko miehiä, jotka eivät sitä pesää tai naista saa, vaikka haluaisivatkin. Jotkut saavat, jotkut eivät. Minä kuulun nimenomaan siihen porukkaan, joka ei sitä saa. Varmasti siellä on läjäpäin naisia, jotka antaisivat pesää, mutta vain tietyntyyppiselle miehelle. Eivät naiset kenelle tahansa sitä pesää anna.

Miettikää vaikka sellaista naista, joka saa miehiltä vaikka 50 aloitetta illan aikana, niin antaako muka jokaiselle? Ei todellakaan, yhdelle ehkä, jos sillekkään. Yksi voi siis olla se onnekas, joka sitä pesää saa, muut jäävät ilman. Ja ravintolassa on kuitenkin aina niitä parempiakin miehiä, niin huonommat jäävät ilman, tai eivät saa niitä halutuimpia ja seksikkäimpiä naisia.

Tuon olen nimenomaan huomannut tässä vuosien aikana. Mitä kauniimpi, seksikkäämpi ja hehkeämpi on nainen, niin sitä korkeampaa rimaa hän pitää. Ei hän jokaiselle anna todellakaan ja huonommat jäävät aina ilman.

Jotkut miehet sitten ovat aina niitä laadukkaimpia ja saavat aina niitä kauniimpia ja hehkeimpiä naisia. Niin se vain menee. Mitä parempi olet, sitä paremmat mahdollisuudet naisten suhteen. Sama homma parisuhteissa. Jos nainen on todella kaunis, fiksu, omaa asennetta, jne. niin eipä koskaan kumppaniksi valikoidu mikään turhimus. Taso voi tuollaisilla naisilla olla vaikka kuinka korkea, koska tarjokkaita on paljon ja minun tasoiseni miehet jäävät kelkasta heti pois, auttamatta. Ei ole mitään, mitä tarjota.

Varsinkin kun sen edes siedettävän oloisen naisen saaminen on aikas mahdotonta, niin miten sitten niitä paljon kauniimpien ja fiksumpien kanssa? Tai että kiinnittäisin naisten huomion pelkästään sillä, että tulen paikalle? Siis että kiinnitän suuressakin miesjoukossa naisten huomion.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole muutamaan sivuun nähnyt Jompan kirjoituksia tässä ketjussa, joten luultavasti hänellä on kaikki kunnossa?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Eipä ole Jompasta mitään kuulunut, toivottavasti on kaikki siis hyvin :)

Mutta oma tilanteeni naisten suhteen on siis todella toivoton. Ei parisuhdetta, ei seksiä, ei hellyyttä, ei mitään seksuaalista.

Tiedän sen, että jotkut poikamiehet eivät ikinä löydä kumppania, eivätkä ikinä tule harrastamaan seksiäkään. Siis omasta tahdostaan riippumatta. Eivät vain kelpaa kenellekkään. Monesti sitä aina kuulee esim. kolmekymppisistä tyypeistä, jotka aivan varmasti seurustelisivat tai harrastaisivat seksiä, mutta eivät vain kelpaa kenellekkään.

Itse kuulun niihin miehiin, joille ei sitä seksiä ole tarjolla, vaikka sitä kuinka niin haluaisikin. 6 vuotta sitten sitä halusi seurustelusuhteen, 3 vuotta sitten halusi seurustelusuhteen ja nyt sama homma. Ainoa vaan, että kun löytyisi joku kiinnostava nainen, joka olisi myös minusta kiinnostunut. Ja sama homma seksissä.

Mutta ymmärrän, että asiat eivät tässä maailmassa mene tasan. Kaikille ei riitä yhtä paljon seksiä kuin toisille. Kaikilla ei ole mahdollisuutta tässä maailmassa parisuhteeseen, onhan ikisinkkuja myös paljon muitakin. Eivät vain kelpaa kenellekkään.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Suosittelen nimimerkki HIFK:lle niiden vähemmän kiinnostavien naisten kanssa kontaktien luomista siihen asti kunnes kiinnostavampaa tulee vastaan. Jos et ole koskaan ajanut autolla, et voi ensimmäistä kiesiä ostaessa olla kovin asiantunteva käydessäsi eri autoja koeajamassa. Naisten kanssa on hieman sama juttu, kokemus tuo itsevarmuutta ja asiantuntemusta, siitä on hyötyä niitä laadukkaampia yksilöitä pokaillessa.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Pari viikkoa sitten kirjoittelin ihastumisesta työkaveriin ja työkaverin ihastumisesta minuun sekä muuta epämääräistä avautumista.

No mullahan oli melkeinpä samanlainen lähtötilanne kuin sulla Bruno. Nyt tilanne on se, että ei olla nähty toisiamme yli kahteen viikkoon ellei yhtä pika jutustelua työasioista lasketa. Muutenkin jutustelu esim fb:ssä on melkeinpä tyystin loppunut. Kovasti koitin saada neitokaista lähtemään ulos ja tutustumaan toisiimme enemmän kun hän sitä valitti, ettei tunneta toisiamme. Eipä ole lähtenyt kun elukat vie niin paljon aikaa ja muutenkin kun on vuorotyössä niin nuo vapaapäivät menevät aivan ristiin rastiin. Sitten yksi päivä hän myös totesi että olen todella ihana ja muuta lässyn lässyn -juttua, mutta hän ei juuri nyt etsi parisuhdetta. Neiti on ollut kohta yli 6v ilman poikaystävää eikä muka enää osaa seurustella..

Mitä neuvoksi? Edelleen ajattelen häntä päivittäin enkä haluaisi vaan luovuttaa.. Olisi niin vaimo-matskua että!
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tuo on monella tapaa totta, mitä J.Grönvall kirjoittaa, mutta tuossa täytyy aina ottaa huomioon se, että kuka tai minkälainen mies tekee sen aloitteen. Eli se ei todellakaan ole mikään automaatio, että kun tekee aloitteen itsevarmasti, hipaisee kättä, yrittää flirttailla, jne. niin naiset kiinnostuisivat edes vähää alusta. Edelleenkin kyse on nimenomaan siitä, että oikeanlainen mies tekee sen aloitteen.

Varsinkin kun sen edes siedettävän oloisen naisen saaminen on aikas mahdotonta, niin miten sitten niitä paljon kauniimpien ja fiksumpien kanssa? Tai että kiinnittäisin naisten huomion pelkästään sillä, että tulen paikalle? Siis että kiinnitän suuressakin miesjoukossa naisten huomion.

Joo niin se menee, että toisille on annettu kauhalla ja toisille lusikalla. Mutta ei se mitään meinaa, ei ne mimmitkään mitään täydellisiä kapineita ole yksikään. Kyse on siitä, että sinä otat ja olet se oikeanlainen mies, piste. Se itsesäälissä pyöriminen ja muu paska pitää unohtaa heti, SE haisee ja näkyy kilometrien päähän. Ei mitään yli-yrittämistä, käsikirjoituksia eikä mitään, aina kusee hommat.

Minäkään en ole Robbie Williams jonka perään miljoona muijaa kuolaa, vaikka kaveri tekisi mitä, enkä ole Lemmy joka on ruma kuin mikä mutta lanaa karismallaan likkoja ketoon. Minä ole minä ja sinä olet sinä.

Kauneimpia ja fiksuimpiakaan ei saa jos ei yritä, eikä välttämättä saa sen jälkeenkään. Mutta mitä sitten? Ne menevät muille kauniille ihmisille, mutta siihen jää vielä valtava tarjonta senkin jälkeen. Sitä paitsi, ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun näkee kauniin mimmin jonkun omasta mielestään onnettoman jätkän kainalossa. Asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät.

Ja onhan niitä kavereita jotka saavat mimmejä aina ja joita naiset tulevat iskemään. Ei siihenkään pidä hirttäytyä, päinvastoin siinähän on loistava tilaisuus samalla opiskella naisten käyttäytymistä, kun ne roikkuvat sen jätkän paidanhelmassa ja itse tiedät, että se kaveri vain pelaa niitä. Elämä on.

Jos playboyksi haluat, niin sitten vain kroppa kuntoon, itsetunto kuntoon, yleissivistys kuntoon ja vaatteet kuntoon. Tarkoittaa siis sitä, että osaat keskustella sujuvasti autoista, politiikasta, vaatemerkeistä, hyvistä ravintoloista jne. Olet "ajan hermolla". Mutta tyhjää se on monen playboynkin elämä, usko pois.

Minä suosittelisin lopettamaan vinkumisen ja katsomaan itseään peiliin, sitten tamimaisesti tekee johtopäätökset ja alkaa töihin. Puhut, että et edes yritä iskeä naisia, miten sitten kuvittelet tietäväsi millaisen naisen haluat ja millaisia on tarjolla?

Mutta toki, onhan sekin mahdollisuus, että yhtään naista ei ikinä tule elämääsi ja that's it.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Todella hyvä kirjoitus taas J.Grönvallillta.

Tuo että voisi muka itse muuttua sellaiseksi mieheksi, jonka perässä naiset ovat, niin ei tarkoita todellakaan millään muotoa sitä, että kaikista miehistä voi tulla sellaisia. Eli vaikka osaisikin keskustella asioista hyvin, pukeutuisin tyylikkäästi, kävisi salilla, jne. niin ei tarkoita todellakaan sitä, että kyseinen mies olisi sellainen, joka tekee vaikutuksen jo pelkästään sillä, että tulee paikalle. Kasvonpiirteet ja muu miehinen ulkonäkö, ääni, karisma, jne. ovat sellaisia, jotka tulevat ihan synnynnäisyydessä, niitä ei siis voi harjoitella. Jokainen mies on kasvoiltaan juuri niin ruma tai komea kuin on, jokainen on siis geeniperimältään ulkoisesti juuri sellainen kuin on, siihen ei voi enää vaikuttaa mitenkään. Lihaksikkuus ja tyylikkäät vaatteet täydentävät sen, mutta eivät tee kenestäkään vielä sitä halutuinta miestä.

Eikä kyse todellakaan ole siitä, ettei muka saisi niitä parhaimpia naisia, vaan siitä, että joutuisi tyytymään ihan niihin kaikista surkeimpiin hylkiöihin. Itse kun miehenä on sitä tasoa, että parempaa on aina joka paikassa, niin miksi naisten pitäisi edes tyytyä minunlaiseeni mieheen. Jos kerran parempaakin löytyy aina.

Tuo että harjoittelisi niiden naisten kanssa, ketkä eivät ole omaan mieleen, niin on varmasti hyvä, mutta ei todellakaan toimiva. Joka tapauksessa olen aina juuri niin kiinnostava mies kuin olen, vaikka kuinka harjoittelisin niiden muidenlaisten naisten kanssa. Vaikka siis saisin lisää itseluottamusta, niin se ei todellakaan tarkoita, että jotain tapahtuisi naisrintamalla. Tiedän paljon sellaisia miehiä, keillä on itseluottamusta, mutta eivät silti ole lainkaan suosittuja naisrintamalla, joutuvat tyytymään niihin jämiin, kun taso ei riitä.

Ne johtopäätökset olen tehnyt jo monen monta kertaa, ja tulos on aina sama. Tarjolla ei minunlaiselleni miehelle ole seksiä eikä parisuhdetta. En ihmettele sitä yhtään. Ulkonäköä minulla ei ole (okei, käyn salilla, pidän tyylikkäitä vaatteita, rannekelloa, 3:n laista partavettä, joista valitsen aina mieleni mukaan,) mutta sitä todellista ulkonäköä minulla ei ole lainkaan. Kasvonpiirteet, ruumiin pituus ja muu miehinen ulkonäkö puuttuvat täysin. Siis täysin.

Fiksuuttakaan ei ole, eikä karismaakaan. Karismaa ei voi enää harjoitella, sitä joko on tullut ihmiselle syntymässä tai sitten ei ole, minulle ei ole.

Kyllä minua aina viehättää monet, monet, monet naiset, mutta ymmärrän, että ne eivät ole minua varten, vaan joku muu mies saa ne. En siis iske naisia enkä pyydä treffeille, tuokin kaverini on sellainen, että naiset hoitavat sen työn ja minua toden teolla säälittää miehet, jotka ovat ilman naisia ja yrittävät niitä saada. Mutta eivät vain tajua, että ne naiset eivät ole heitä varten, tietynlaiset miehet kyllä kelpaisivat, mutta he eivät kelpaa.

Niinhän se on aina minunkin kohdallani. Joku ihmettelee, että miksi en aloita flirttailua jonkun naisen kanssa, miksi en kysynyt puhelinnumeroa, tai tehnyt aloitetta, niin siihen voi aina vastata, että koska en ole se mies, ketä heitä kiinnostaa, vaan ne menevät joillekkin paremmille miehille, koska heillä on varaa valita. Tai miksi en pyydä häntä treffeille, no siksi, koska tarjontaa hänelle on paljon ja on kiinnostunut muunlaisista miehistä.

Ei sitä kukaan mies vain muutu sellaiseksi oikeanlaiseksi mieheksi, jos et ole, niin et ole. Olisikin elämä jokaisella aina helppoa, kun voisi noin vain muuttua yhtäkkiä oikeanlaiseksi mieheksi. Ei sitä noin vain muututa sellaiseksi mieheksi, kenen perässä naiset ovat, kyllä siinä on niin paljon myös synnynnäisyyttä mukana ja sitä, että toisilla on erilaiset mahdollisuudet kuin toisilla, ja että kaikille ei noita juttuja vain jaeta tasan. Paljon voi itsekkin yrittää, mutta ihan oikeasti, jos lahjakas treenaa hullun lailla ja haluaa olla paras, niin siinä on lahjattomien turha yrittää ottaa enää kiinni. Kyllä kakkoseksi jää niin että heilahtaa ja lujaa.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Oletko siis sitä mieltä että oman persoonan markkinoimisessa ei voi kehittyä paremmaksi? Koskeeko tämä esimerkiksi työhaastattelutilannetta vai onko pelkästään naisasiat juttu missä ei voi kehittää omaa osaamistaan?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten paljon senttimetreinä ilmaistuna on "miehinen" ruumiin pituus?
 
Viimeksi muokattu:

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Eikä kyse todellakaan ole siitä, ettei muka saisi niitä parhaimpia naisia, vaan siitä, että joutuisi tyytymään ihan niihin kaikista surkeimpiin hylkiöihin. Itse kun miehenä on sitä tasoa, että parempaa on aina joka paikassa, niin miksi naisten pitäisi edes tyytyä minunlaiseeni mieheen. Jos kerran parempaakin löytyy aina.

Jos sinä olet sitä mieltä, että sinuun tyydytään niin sitten se asia on maailman tappiin niin. Siinä ei sitten auta muu kuin pyöriä itsesäälissä ja heristellä peiton alla nyrkkiä kaikille miehille jotka saavat kauniita naisia. Valintakysymyksiä.

Se, että joku jätkä saa naisia tekemättä mitään on sitä paitsi säälipillua, eihän tuo nyt mitään vaadi. Eivätkä nekään jätkät tosiaan ole mitään esikuvia, pikemminkin päinvastoin. Tuppaavat pitämään itseään jonain merkittävänä henkilönä.

Jos taas lähdet aidosti sillä meiningillä, että vittu tässä se on kaappaus kenelle tahansa mimmille niin taatusti tulee mukavia kokemuksia naisten kanssa. Ei nyt mikään leija pidä olla mutta itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä. Kyllä se oikeasti näkyy kauas kun ihmisellä on hommat hanskassa ja se hymyilee. Se on helvetin seksikästä sitä paitsi.

Kaupasta hakemaan pari hyvää t-paitaa, pikeetä, neuletta ja kauluspaitaa, itselle hyvin istuvat farkut, jalkaan hyvät monot ja vaikka rannekello käteen. Siitä baanalle, sopivasti pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huulille. Eikä mene kauaa, kun saat jo valita kenelle puhut ja mitä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miten paljon senttimetreinä ilmaistuna on "miehinen" ruumiin pituus?
Eikö elävä kävisi?

Ensin ajattelin luultavasti sitä minkä olet saattanut korjata ilmoittamallasi editoinnilla (?). Vastataan tähänkin, koska se on helppoa. Ekaksi kysyt mitat Vanhalta Leniltä ja sen jälkeen jaat tuloksen kahdella, tai varmuuden vuoksi kolmella. Tulos seisoo siinä.

Miehisen ruumiin oikea mitta on mielestäni noin 186 cm.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miehisen ruumiin oikea mitta on mielestäni noin 186 cm.

Eli kaikki tuota pidemmät ovat sitten ns. tosimiehisiä?
Todella erikoista, että jotkut sentit määräävät sen, onko joku mies miehinen tai ei.

Israelissa tutustuin aikoinaan noin 150-senttiseen mieheen, joka oli varsin suosittu sekä paikallisten että ulkomaalaisten naisten parissa.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tiedän paljon sellaisia miehiä, keillä on itseluottamusta, mutta eivät silti ole lainkaan suosittuja naisrintamalla, joutuvat tyytymään niihin jämiin, kun taso ei riitä.

Tämäkin on täyttä skeidaa. Ei ole olemassa mitään "tasoa" kenellekään. En tiedä millä jalustalla sinä niitä mimmejä yleensä pidät, mutta kyllä ne ihan samalla lailla elävät kuin miehetkin. Jämiin ei joudu tyytymään kukaan, vaan kyse on siitä, että he hyväksyvät ne "jämät", koska ovat tissiposkia tai siksi, että eivät jaksa yrittää. Baarista on maailman helpoin saada naisseuraa jos vain seksi on mielessä, etenkin jos kännipanoa hakee.

Jos joku ei ole suosittu naisrintamalla niin se johtuu siitä ettei hän osaa olla naisten kanssa. Jännittää tai on epävarma ja sen takia sitten käyttäytyy siten ettei muita kiinnosta. Eikä niitä "vääriä" muijia kannata hakea, hippityttö ei löydä juonta lätkäjätkän kanssa mutta se on elämä sellaista.

Minäkin pidän urheilijatytöistä mutta rakastan myös syödä rasvaista ruokaa, juoda olutta ja poltella samalla tupakkaa. Mitä luulet, kuinka moni urheilijatyttö pitää sellaisesta? Niinpä, joten jatkan naisrintamalla muissa merkeissä samalla kuin näen kauniita päiväunia ihanasta kolmiloikkaajasta. Tietysti voin myös jäädä kotiin itkemään, että vittu kun olen huono kaikessa ja Niklas Hagman pokailee Piritan näköisiä kaunottaria. Naiset ovat pilanneet maailman.

Kivoja tyttöjä on mukava jututtaa ilman mitään taka-ajatuksiakaan, ei niiden kanssa kaveri oikein pysty olemaan mutta sellaista kevyttä jutustelua on helppo harrastaa. Kusipäämuijia ei kannata jututtaa, eikä heikon itsetunnon omaavia naisia, niitä ei jaksa hullukaan. Niin ja teinitkin kannattaa melkein unohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kivoja tyttöjä on mukava jututtaa ilman mitään taka-ajatuksiakaan, ei niiden kanssa kaveri oikein pysty olemaan mutta sellaista kevyttä jutustelua on helppo harrastaa.
Asiaa koko viesti, mutta ottakaa hyvät ihmiset tästä vaarin. Ei ne hyvännäköisetkään naiset mitään taruolentoja ole. Kaikilla ei tietysti ole läpän heittämisen jaloa taitoa, mutta kannattaa sitten aloittaa jossain turvallisessa tilanteessa harjoittelemaan tai jotain. Ne rakkauden jumalattaretkin ovat jossain vaiheessa vapaita, ja muistavat kyllä, jos niitä on jututtanut ihan reippaasti silloinkin kun niillä oli joku hunksi talutusnuorassa.
--- jatkan naisrintamalla muissa merkeissä samalla kuin näen kauniita päiväunia ihanasta kolmiloikkaajasta.
Kuinka sopivasti heititkin tollaisen täkyn vielä tekstiisi. Töissä nimittäin hankkiuduin juttelemaan viime viikolla näpsäkän näköisen blondin kanssa, ja paljastui, että hän harrastaa kolmiloikkaa ihan tosissaan. Pari tuntia pakkailtiin kamaa hyllyyn ja puheltiin maailman menosta. Ihan niin kuin normaalit ihmiset tekevät. Tuskin tuosta mitään syntyy, eikä ole niin väliksikään, mutta vittu aina kannattaa olla hereillä.

***

Oikeat naisasiat alkoivat mennä sen verran vakaviksi (yöjuoksuja ja kaikkee), että jänistin. Kun sen saa, niin sitten ei enää kiinnostakaan. Perkele.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Se, että joku jätkä saa naisia tekemättä mitään on sitä paitsi säälipillua, eihän tuo nyt mitään vaadi.

Jos taas lähdet aidosti sillä meiningillä, että vittu tässä se on kaappaus kenelle tahansa mimmille niin taatusti tulee mukavia kokemuksia naisten kanssa. Ei nyt mikään leija pidä olla mutta itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä. Kyllä se oikeasti näkyy kauas kun ihmisellä on hommat hanskassa ja se hymyilee. Se on helvetin seksikästä sitä paitsi.

Kaupasta hakemaan pari hyvää t-paitaa, pikeetä, neuletta ja kauluspaitaa, itselle hyvin istuvat farkut, jalkaan hyvät monot ja vaikka rannekello käteen. Siitä baanalle, sopivasti pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huulille. Eikä mene kauaa, kun saat jo valita kenelle puhut ja mitä.

Tarkoitan, että tuo kyseinen mies saa niitä oikeasti kauniita, seksikkäitä ja hehkeitä naisia koko ajan ja nämä naiset tekevät tälle miehelle aloitteita. Todellakaan ei ole kyse mistään säälipillusta, ei todellakaan. Jos itse joskus näkisit, niin ymmärtäisit. Sellaiset naiset, joiden perään miehet kuolaavat, eivät anna kenellekkään mitään säälipillua, vaan huomaavat että kyseinen mies edustaa laatua, ja sen takia tekevät aloitteita. Moni tällaisen kieltää, mutta itse olen tämän monta kertaa nähnyt ja ihan omin silmin.

Ja todellakaan kyse ei ole millään tavalla mistään ylimielisyydestä tai että pitäisi itseään jonakin ihmeen merkittävänä henkilönä, ei todellakaan millään muotoa. Vaan kyseinen mies on vain sellainen, että kun tulee paikalle johonkin, niin naisten mielenkiinto kohdistuu tähän mieheen. Eli vaikka paikalla olisi suurikin miesjoukko, niin tuo mies vain erottuu sieltä. Ulkoisella miehekkyydellä, ulkonäöllä, komeudella, tyylikkyydellä, jne. Ne tyylikkäät vaatteet, rannekello, jne. ovat vain se loppusilaus jo valmiiksi miehekkääseen ja komeaan mieheen. Olisi haluttu mies, vaikka ei mitään tyylikkäitä vaatteita pitäisikään.

Eli kyseessä ei ole millään muotoa, siis millään muotoa sellainen tavallinen mies, joka on ehkä hieman tyylikäskin, vaan mies, joka edustaa naisten silmissä laatua. Siis sellaista laatua, joka saa naiset tekemään aloitteita. Tuollaiseksi mieheksi ei todellakaan, siis ei todellakaan millään muotoa ole mahdollisuuksia todellakaan kaikilla, ei lähellekkään. On täyttä paskapuhetta, että tuolle tasolle pääsisi ja itsensä kusettamista.

Ja voin sanoa, että itse käytän partavettä (on jopa kolmenlaista erilaista), pidän kauluspaitoja, erilaisia farkkuja, on neuleita, on rannekelloa, on istuvia t-paitoja, jne. Hymyilen paljon ja pidän hauskaa aina kun olen radalla. Mutta se homma kun on nimenomaan niin, että nuo ovat vain pelkkää pintaa. Minäkin luulin, että kun käytän tyylikkäitä vaatteita, rannekelloa, partavettä, jne. niin naiset tulisivat luokseni, mutta ei. Ne ovat vain pelkkää pintaa, ne vaikuttavat ulkonäköön, mutta vain välillisesti. Kasvonpiirteet, se muu ulkoinen miehekkyys, miehekäs ääni, jne. ne tekevät lopulta vaikutuksen siinä ulkonäössä. On täysin paskapuhetta väittää, että minä muka saisin valita yhtään mistään naisista yhtään mitään. Kun parempiakin miehiä on ympärillä joukoittain, niin miksi he minuun tyytyisivät? Tähän päivään mennessä ei ole yksikään. On vain aina niin helppo väittää, että kun pukeudut näin ja näin, niin naisia muka yhtäkkiä on ympärillä ja paljon. Totta, voi ollakkin, mutta riippuu ihan minkälaisella miehellä ne vaatteet ovat päällä.

Tuon kertomani miehen kohdalla ne vaatteet, partavesi, kengät, jne. vain tekevät sen loppusilauksen. Ja vain ja ainoastaan sen. Todella komea ja ulkoisesti miehekäs mies, joka pitää tyylikkäitä vaatteita, pitää huolta hygieniasta, tuoksuu naisten mielestä hyvältä, jne. Se on vain se loppusilaus. Kirsikka on aika huono juttu, jos ei ole sitä kakkua, mihin sen laittaa.

Eli mies voi olla vaikka kuinka tyylikäs, vaatteet voivat istua vaikka kuinka ja hyvin, partavesi voi olla naisten nenään vaikka kuinka ja hyvää, jne. itseluottamusta voi olla vaikka kuinka ja paljon, jne. mutta kun se vain ei tarkoita yhtään mitään. Jotenkin aina luullaan, että kyseessä on joku automaatio, mutta kun ei vain yksinkertaisesti ole, ei vain ole millään muotoa.

Miehelle, joka ei saa naisseuraa, ei seksiä, naiset eivät ole kiinnostuneita, niin aina sanotaan jotain yksinkertaisia ohjeita tyyliin, vaatteet, hiustyyli, partavesi, pilke silmäkulmassa, hygieniasta huolehtiminen, jne. Totta kai noilla asioilla on vaikutusta, mutta eivät tee kenestäkään miehestä yhtään mitään automaattisesti naisten silmissä, ei yhtään mitään. Tuollaisia miehiä on 11 10:ssä, ei tuollaiset miehet erotu sieltä mitenkään, jos ei ole muuta antaa.

Se hyvä itseluottamus mahdollistaa paljon elämässä, mutta tunnen miehiä, joilla on todella hyvä itseluottamus, eivät ole ylimielisiä, eivät tungettelevia, jne. mutta siltikään naiset eivät ole kiinnostuneita. Ulkonäkö ei näillä miehillä ole todellakaan mitään, karismaakaan ei ole, jne. niin eivätpä naiset ole kiinnostuneita.

Baarista löytää seksiseuraa, totta. Mutta kuten juuri sanoin, riippuu ketä löytää ja ketä saa. Kaikki miehet kun eivät saa ravintolasta seksiä, se on sataprosenttinen fakta, siis fakta. Kaikki miehet eivät saa ravintolasta seksiä. Toinen asia on, että saako jokainen mies juuri siltä haluamaltaan naiselta. Saanko juuri minä siltä ravintolan suosituimmalta naiselta seksiä sinä iltana, kun 200 parempaakin miestä olisi haluamassa? Eli seksiä varmasti saa ravintolasta aina, tosin se ei jakaudu millään muotoa tasan.

Eli minulle on ainakin täysin turha sanoa, että minulla olisi yhtään minkäänlaista valinnanvaraa naisten suhteen. Tai että jollain tyylikkäillä vaatteilla, pilkkeellä silmäkulmassa ja hymyllä saisi automaattisesti naisasioissa yhtään mitään aikaan, se on fakta. Jotkut miehet saavat, mutta se onkin yksilökohtaista se.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eli kaikki tuota pidemmät ovat sitten ns. tosimiehisiä?
Todella erikoista, että jotkut sentit määräävät sen, onko joku mies miehinen tai ei.
Totta puhuen, en usko että vertikaalisilla senteillä on niin väliä. Tietysti jos mittaa on helvetisti yli tai alle keskimääräisen, niin siitä voi koitua jotain pieniä erikoisuuksia tai jopa hankaluuksia eri yhteyksissä. Ehkä tuo on jonkinlainen itsetuntokysymys keskimääräistä lyhyemmillä miehillä. Jos on ihan helvetin pitkä mies, jotakin Hanno Möttölän luokkaa, niin voi senkin kokea hankalaksi. En tiedä kokeeko joku jätti itsensä "epämiehekkääksi". Sitäkin voin vain arvailla, mieltääkö tornimittainen mies haasteelliseksi saada naiset kiinnostumaan itsestään, josa naiset ovat järjestään yli puoli metriä itseä lyhyempiä.

Oma pituusmitta on asia johon ei voi paljoakaan vaikuttaa, paitsi napsimalla kasvuikäisenä joitakin epämääräisiä nappeja joita varten ei saa mistään reseptiä ellei ole ihan extreme-tapaus. Siksi kannattaa rakentaa kuvaa miehisyydestä ihan jostakin muista lähtökohdista kuin ihmettelemällä mittansa riittävyyttä tai liiallisuutta. Kuten itsekin 150-senttiseen kaveriin viitaten totesit, ei mitta voi kaikkea selittää. Miehestä voi olla miehisyys kaukana, olipa mittaa kuinka paljon tai vähän tahansa.

Vaan itsepä kysyit. Niin, miksi muuten kysyit?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Teinejä nimenomaan välttelen, ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta sitten taas selkeästi aikuisille naisille ei ole mitään annettavaa. Enkä minä sitä päätä, onko minulla annettavaa vai en. Jos naiset eivät minua koe fiksuksi, haluttavaksi, kiinnostavaksi, jne. niin voin tehdä vaikka ja mitä tässä maailmassa, mutta se tilanne ei vain muuksi muutu.

Pointti tässä on aina se, että naisilla on usein paljon enemmän varaa valita kuin miehillä. Moni mies saattaa ottaa ravintolasta sen hirveän näköisen jokinorsun, mutta kaunis ja hehkeä nainen ei tyydy todellakaan kehen tahansa. Miehet lopulta tyytyvät siihen rumempaankin naiseen, jotkut jopa sanovat reikä se on rotallakin. Kuvastaa hyvin sitä touhua joidenkin miesten kohdalla. Naiset voivat aivan hyviin poistua ravintolasta yksinkin, jos sopivaa miestä ei tule kohdalle.

Miehet monesti ovat aina sen määrän perään, naiset taas arvostavat laatua. Naiset eivät todellakaan sitä pesäänsä kenelle tahansa tarjoa, kun taas miehillä se touhu on huomattavasti vapaampaa. Jos sopivaa miestä ei ole tarjolla, niin nainen voi lähteä kotiin yksinkin. Ei hänen ole pakko tyytyä.

Ja vielä tuohon ravintolasta saa aina seksiä, varmana saakin, mutta onko se naislaatu sitten niin hyvää. Saako aina jokainen mies mukaansa sen kauneimman, seksikkäimmän ja hehkeimmän naisen vai täytyykö tyytyä siihen känniääliöön? Varmasti minäkin saisi, sen kännisen pubiruusun sieltä mukaani, mutta eri asia onkin, että kiinnostaako itseäni vähänkään vertaa kyseinen nainen. Eli seksiä saa, mutta eri asia on, minkätasoisen naisen, minkälaista seksiä ja kuinka se jakautuu miesten kesken.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Oletkos HIFK kokeillut tai harkinnut kokeilevasi netin deittipalstoja? Toisille ei välttämättä sovi perinteinen parinmuodostustapa. Ilmeisesti haluaisit kuitenkin vakavan suhteen ja baareista ehkä paremminkin saa sitä helppoa piparia kuin vaimomateriaalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös