Naisasiat

• 7 591 777
  • 26 618

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Todella hyvä kirjoitus taas J.Grönvallillta.

Tuo että voisi muka itse muuttua sellaiseksi mieheksi, jonka perässä naiset ovat, niin ei tarkoita todellakaan millään muotoa sitä, että kaikista miehistä voi tulla sellaisia. Eli vaikka osaisikin keskustella asioista hyvin, pukeutuisin tyylikkäästi, kävisi salilla, jne. niin ei tarkoita todellakaan sitä, että kyseinen mies olisi sellainen, joka tekee vaikutuksen jo pelkästään sillä, että tulee paikalle. Kasvonpiirteet ja muu miehinen ulkonäkö, ääni, karisma, jne. ovat sellaisia, jotka tulevat ihan synnynnäisyydessä, niitä ei siis voi harjoitella. Jokainen mies on kasvoiltaan juuri niin ruma tai komea kuin on, jokainen on siis geeniperimältään ulkoisesti juuri sellainen kuin on, siihen ei voi enää vaikuttaa mitenkään. Lihaksikkuus ja tyylikkäät vaatteet täydentävät sen, mutta eivät tee kenestäkään vielä sitä halutuinta miestä.

Eikä kyse todellakaan ole siitä, ettei muka saisi niitä parhaimpia naisia, vaan siitä, että joutuisi tyytymään ihan niihin kaikista surkeimpiin hylkiöihin. Itse kun miehenä on sitä tasoa, että parempaa on aina joka paikassa, niin miksi naisten pitäisi edes tyytyä minunlaiseeni mieheen. Jos kerran parempaakin löytyy aina.

Tuo että harjoittelisi niiden naisten kanssa, ketkä eivät ole omaan mieleen, niin on varmasti hyvä, mutta ei todellakaan toimiva. Joka tapauksessa olen aina juuri niin kiinnostava mies kuin olen, vaikka kuinka harjoittelisin niiden muidenlaisten naisten kanssa. Vaikka siis saisin lisää itseluottamusta, niin se ei todellakaan tarkoita, että jotain tapahtuisi naisrintamalla. Tiedän paljon sellaisia miehiä, keillä on itseluottamusta, mutta eivät silti ole lainkaan suosittuja naisrintamalla, joutuvat tyytymään niihin jämiin, kun taso ei riitä.

Ne johtopäätökset olen tehnyt jo monen monta kertaa, ja tulos on aina sama. Tarjolla ei minunlaiselleni miehelle ole seksiä eikä parisuhdetta. En ihmettele sitä yhtään. Ulkonäköä minulla ei ole (okei, käyn salilla, pidän tyylikkäitä vaatteita, rannekelloa, 3:n laista partavettä, joista valitsen aina mieleni mukaan,) mutta sitä todellista ulkonäköä minulla ei ole lainkaan. Kasvonpiirteet, ruumiin pituus ja muu miehinen ulkonäkö puuttuvat täysin. Siis täysin.

Fiksuuttakaan ei ole, eikä karismaakaan. Karismaa ei voi enää harjoitella, sitä joko on tullut ihmiselle syntymässä tai sitten ei ole, minulle ei ole.

Kyllä minua aina viehättää monet, monet, monet naiset, mutta ymmärrän, että ne eivät ole minua varten, vaan joku muu mies saa ne. En siis iske naisia enkä pyydä treffeille, tuokin kaverini on sellainen, että naiset hoitavat sen työn ja minua toden teolla säälittää miehet, jotka ovat ilman naisia ja yrittävät niitä saada. Mutta eivät vain tajua, että ne naiset eivät ole heitä varten, tietynlaiset miehet kyllä kelpaisivat, mutta he eivät kelpaa.

Niinhän se on aina minunkin kohdallani. Joku ihmettelee, että miksi en aloita flirttailua jonkun naisen kanssa, miksi en kysynyt puhelinnumeroa, tai tehnyt aloitetta, niin siihen voi aina vastata, että koska en ole se mies, ketä heitä kiinnostaa, vaan ne menevät joillekkin paremmille miehille, koska heillä on varaa valita. Tai miksi en pyydä häntä treffeille, no siksi, koska tarjontaa hänelle on paljon ja on kiinnostunut muunlaisista miehistä.

Ei sitä kukaan mies vain muutu sellaiseksi oikeanlaiseksi mieheksi, jos et ole, niin et ole. Olisikin elämä jokaisella aina helppoa, kun voisi noin vain muuttua yhtäkkiä oikeanlaiseksi mieheksi. Ei sitä noin vain muututa sellaiseksi mieheksi, kenen perässä naiset ovat, kyllä siinä on niin paljon myös synnynnäisyyttä mukana ja sitä, että toisilla on erilaiset mahdollisuudet kuin toisilla, ja että kaikille ei noita juttuja vain jaeta tasan. Paljon voi itsekkin yrittää, mutta ihan oikeasti, jos lahjakas treenaa hullun lailla ja haluaa olla paras, niin siinä on lahjattomien turha yrittää ottaa enää kiinni. Kyllä kakkoseksi jää niin että heilahtaa ja lujaa.

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Oletko siis sitä mieltä että oman persoonan markkinoimisessa ei voi kehittyä paremmaksi? Koskeeko tämä esimerkiksi työhaastattelutilannetta vai onko pelkästään naisasiat juttu missä ei voi kehittää omaa osaamistaan?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten paljon senttimetreinä ilmaistuna on "miehinen" ruumiin pituus?

Viimeksi muokattu:

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Eikä kyse todellakaan ole siitä, ettei muka saisi niitä parhaimpia naisia, vaan siitä, että joutuisi tyytymään ihan niihin kaikista surkeimpiin hylkiöihin. Itse kun miehenä on sitä tasoa, että parempaa on aina joka paikassa, niin miksi naisten pitäisi edes tyytyä minunlaiseeni mieheen. Jos kerran parempaakin löytyy aina.

Jos sinä olet sitä mieltä, että sinuun tyydytään niin sitten se asia on maailman tappiin niin. Siinä ei sitten auta muu kuin pyöriä itsesäälissä ja heristellä peiton alla nyrkkiä kaikille miehille jotka saavat kauniita naisia. Valintakysymyksiä.

Se, että joku jätkä saa naisia tekemättä mitään on sitä paitsi säälipillua, eihän tuo nyt mitään vaadi. Eivätkä nekään jätkät tosiaan ole mitään esikuvia, pikemminkin päinvastoin. Tuppaavat pitämään itseään jonain merkittävänä henkilönä.

Jos taas lähdet aidosti sillä meiningillä, että vittu tässä se on kaappaus kenelle tahansa mimmille niin taatusti tulee mukavia kokemuksia naisten kanssa. Ei nyt mikään leija pidä olla mutta itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä. Kyllä se oikeasti näkyy kauas kun ihmisellä on hommat hanskassa ja se hymyilee. Se on helvetin seksikästä sitä paitsi.

Kaupasta hakemaan pari hyvää t-paitaa, pikeetä, neuletta ja kauluspaitaa, itselle hyvin istuvat farkut, jalkaan hyvät monot ja vaikka rannekello käteen. Siitä baanalle, sopivasti pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huulille. Eikä mene kauaa, kun saat jo valita kenelle puhut ja mitä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miten paljon senttimetreinä ilmaistuna on "miehinen" ruumiin pituus?
Eikö elävä kävisi?

Ensin ajattelin luultavasti sitä minkä olet saattanut korjata ilmoittamallasi editoinnilla (?). Vastataan tähänkin, koska se on helppoa. Ekaksi kysyt mitat Vanhalta Leniltä ja sen jälkeen jaat tuloksen kahdella, tai varmuuden vuoksi kolmella. Tulos seisoo siinä.

Miehisen ruumiin oikea mitta on mielestäni noin 186 cm.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehisen ruumiin oikea mitta on mielestäni noin 186 cm.

Eli kaikki tuota pidemmät ovat sitten ns. tosimiehisiä?
Todella erikoista, että jotkut sentit määräävät sen, onko joku mies miehinen tai ei.

Israelissa tutustuin aikoinaan noin 150-senttiseen mieheen, joka oli varsin suosittu sekä paikallisten että ulkomaalaisten naisten parissa.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedän paljon sellaisia miehiä, keillä on itseluottamusta, mutta eivät silti ole lainkaan suosittuja naisrintamalla, joutuvat tyytymään niihin jämiin, kun taso ei riitä.

Tämäkin on täyttä skeidaa. Ei ole olemassa mitään "tasoa" kenellekään. En tiedä millä jalustalla sinä niitä mimmejä yleensä pidät, mutta kyllä ne ihan samalla lailla elävät kuin miehetkin. Jämiin ei joudu tyytymään kukaan, vaan kyse on siitä, että he hyväksyvät ne "jämät", koska ovat tissiposkia tai siksi, että eivät jaksa yrittää. Baarista on maailman helpoin saada naisseuraa jos vain seksi on mielessä, etenkin jos kännipanoa hakee.

Jos joku ei ole suosittu naisrintamalla niin se johtuu siitä ettei hän osaa olla naisten kanssa. Jännittää tai on epävarma ja sen takia sitten käyttäytyy siten ettei muita kiinnosta. Eikä niitä "vääriä" muijia kannata hakea, hippityttö ei löydä juonta lätkäjätkän kanssa mutta se on elämä sellaista.

Minäkin pidän urheilijatytöistä mutta rakastan myös syödä rasvaista ruokaa, juoda olutta ja poltella samalla tupakkaa. Mitä luulet, kuinka moni urheilijatyttö pitää sellaisesta? Niinpä, joten jatkan naisrintamalla muissa merkeissä samalla kuin näen kauniita päiväunia ihanasta kolmiloikkaajasta. Tietysti voin myös jäädä kotiin itkemään, että vittu kun olen huono kaikessa ja Niklas Hagman pokailee Piritan näköisiä kaunottaria. Naiset ovat pilanneet maailman.

Kivoja tyttöjä on mukava jututtaa ilman mitään taka-ajatuksiakaan, ei niiden kanssa kaveri oikein pysty olemaan mutta sellaista kevyttä jutustelua on helppo harrastaa. Kusipäämuijia ei kannata jututtaa, eikä heikon itsetunnon omaavia naisia, niitä ei jaksa hullukaan. Niin ja teinitkin kannattaa melkein unohtaa.

Viimeksi muokattu:

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Kivoja tyttöjä on mukava jututtaa ilman mitään taka-ajatuksiakaan, ei niiden kanssa kaveri oikein pysty olemaan mutta sellaista kevyttä jutustelua on helppo harrastaa.
Asiaa koko viesti, mutta ottakaa hyvät ihmiset tästä vaarin. Ei ne hyvännäköisetkään naiset mitään taruolentoja ole. Kaikilla ei tietysti ole läpän heittämisen jaloa taitoa, mutta kannattaa sitten aloittaa jossain turvallisessa tilanteessa harjoittelemaan tai jotain. Ne rakkauden jumalattaretkin ovat jossain vaiheessa vapaita, ja muistavat kyllä, jos niitä on jututtanut ihan reippaasti silloinkin kun niillä oli joku hunksi talutusnuorassa.
--- jatkan naisrintamalla muissa merkeissä samalla kuin näen kauniita päiväunia ihanasta kolmiloikkaajasta.
Kuinka sopivasti heititkin tollaisen täkyn vielä tekstiisi. Töissä nimittäin hankkiuduin juttelemaan viime viikolla näpsäkän näköisen blondin kanssa, ja paljastui, että hän harrastaa kolmiloikkaa ihan tosissaan. Pari tuntia pakkailtiin kamaa hyllyyn ja puheltiin maailman menosta. Ihan niin kuin normaalit ihmiset tekevät. Tuskin tuosta mitään syntyy, eikä ole niin väliksikään, mutta vittu aina kannattaa olla hereillä.

Oikeat naisasiat alkoivat mennä sen verran vakaviksi (yöjuoksuja ja kaikkee), että jänistin. Kun sen saa, niin sitten ei enää kiinnostakaan. Perkele.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se, että joku jätkä saa naisia tekemättä mitään on sitä paitsi säälipillua, eihän tuo nyt mitään vaadi.

Jos taas lähdet aidosti sillä meiningillä, että vittu tässä se on kaappaus kenelle tahansa mimmille niin taatusti tulee mukavia kokemuksia naisten kanssa. Ei nyt mikään leija pidä olla mutta itsevarma ja tyytyväinen elämäänsä. Kyllä se oikeasti näkyy kauas kun ihmisellä on hommat hanskassa ja se hymyilee. Se on helvetin seksikästä sitä paitsi.

Kaupasta hakemaan pari hyvää t-paitaa, pikeetä, neuletta ja kauluspaitaa, itselle hyvin istuvat farkut, jalkaan hyvät monot ja vaikka rannekello käteen. Siitä baanalle, sopivasti pilkettä silmäkulmaan ja hymyä huulille. Eikä mene kauaa, kun saat jo valita kenelle puhut ja mitä.

Tarkoitan, että tuo kyseinen mies saa niitä oikeasti kauniita, seksikkäitä ja hehkeitä naisia koko ajan ja nämä naiset tekevät tälle miehelle aloitteita. Todellakaan ei ole kyse mistään säälipillusta, ei todellakaan. Jos itse joskus näkisit, niin ymmärtäisit. Sellaiset naiset, joiden perään miehet kuolaavat, eivät anna kenellekkään mitään säälipillua, vaan huomaavat että kyseinen mies edustaa laatua, ja sen takia tekevät aloitteita. Moni tällaisen kieltää, mutta itse olen tämän monta kertaa nähnyt ja ihan omin silmin.

Ja todellakaan kyse ei ole millään tavalla mistään ylimielisyydestä tai että pitäisi itseään jonakin ihmeen merkittävänä henkilönä, ei todellakaan millään muotoa. Vaan kyseinen mies on vain sellainen, että kun tulee paikalle johonkin, niin naisten mielenkiinto kohdistuu tähän mieheen. Eli vaikka paikalla olisi suurikin miesjoukko, niin tuo mies vain erottuu sieltä. Ulkoisella miehekkyydellä, ulkonäöllä, komeudella, tyylikkyydellä, jne. Ne tyylikkäät vaatteet, rannekello, jne. ovat vain se loppusilaus jo valmiiksi miehekkääseen ja komeaan mieheen. Olisi haluttu mies, vaikka ei mitään tyylikkäitä vaatteita pitäisikään.

Eli kyseessä ei ole millään muotoa, siis millään muotoa sellainen tavallinen mies, joka on ehkä hieman tyylikäskin, vaan mies, joka edustaa naisten silmissä laatua. Siis sellaista laatua, joka saa naiset tekemään aloitteita. Tuollaiseksi mieheksi ei todellakaan, siis ei todellakaan millään muotoa ole mahdollisuuksia todellakaan kaikilla, ei lähellekkään. On täyttä paskapuhetta, että tuolle tasolle pääsisi ja itsensä kusettamista.

Ja voin sanoa, että itse käytän partavettä (on jopa kolmenlaista erilaista), pidän kauluspaitoja, erilaisia farkkuja, on neuleita, on rannekelloa, on istuvia t-paitoja, jne. Hymyilen paljon ja pidän hauskaa aina kun olen radalla. Mutta se homma kun on nimenomaan niin, että nuo ovat vain pelkkää pintaa. Minäkin luulin, että kun käytän tyylikkäitä vaatteita, rannekelloa, partavettä, jne. niin naiset tulisivat luokseni, mutta ei. Ne ovat vain pelkkää pintaa, ne vaikuttavat ulkonäköön, mutta vain välillisesti. Kasvonpiirteet, se muu ulkoinen miehekkyys, miehekäs ääni, jne. ne tekevät lopulta vaikutuksen siinä ulkonäössä. On täysin paskapuhetta väittää, että minä muka saisin valita yhtään mistään naisista yhtään mitään. Kun parempiakin miehiä on ympärillä joukoittain, niin miksi he minuun tyytyisivät? Tähän päivään mennessä ei ole yksikään. On vain aina niin helppo väittää, että kun pukeudut näin ja näin, niin naisia muka yhtäkkiä on ympärillä ja paljon. Totta, voi ollakkin, mutta riippuu ihan minkälaisella miehellä ne vaatteet ovat päällä.

Tuon kertomani miehen kohdalla ne vaatteet, partavesi, kengät, jne. vain tekevät sen loppusilauksen. Ja vain ja ainoastaan sen. Todella komea ja ulkoisesti miehekäs mies, joka pitää tyylikkäitä vaatteita, pitää huolta hygieniasta, tuoksuu naisten mielestä hyvältä, jne. Se on vain se loppusilaus. Kirsikka on aika huono juttu, jos ei ole sitä kakkua, mihin sen laittaa.

Eli mies voi olla vaikka kuinka tyylikäs, vaatteet voivat istua vaikka kuinka ja hyvin, partavesi voi olla naisten nenään vaikka kuinka ja hyvää, jne. itseluottamusta voi olla vaikka kuinka ja paljon, jne. mutta kun se vain ei tarkoita yhtään mitään. Jotenkin aina luullaan, että kyseessä on joku automaatio, mutta kun ei vain yksinkertaisesti ole, ei vain ole millään muotoa.

Miehelle, joka ei saa naisseuraa, ei seksiä, naiset eivät ole kiinnostuneita, niin aina sanotaan jotain yksinkertaisia ohjeita tyyliin, vaatteet, hiustyyli, partavesi, pilke silmäkulmassa, hygieniasta huolehtiminen, jne. Totta kai noilla asioilla on vaikutusta, mutta eivät tee kenestäkään miehestä yhtään mitään automaattisesti naisten silmissä, ei yhtään mitään. Tuollaisia miehiä on 11 10:ssä, ei tuollaiset miehet erotu sieltä mitenkään, jos ei ole muuta antaa.

Se hyvä itseluottamus mahdollistaa paljon elämässä, mutta tunnen miehiä, joilla on todella hyvä itseluottamus, eivät ole ylimielisiä, eivät tungettelevia, jne. mutta siltikään naiset eivät ole kiinnostuneita. Ulkonäkö ei näillä miehillä ole todellakaan mitään, karismaakaan ei ole, jne. niin eivätpä naiset ole kiinnostuneita.

Baarista löytää seksiseuraa, totta. Mutta kuten juuri sanoin, riippuu ketä löytää ja ketä saa. Kaikki miehet kun eivät saa ravintolasta seksiä, se on sataprosenttinen fakta, siis fakta. Kaikki miehet eivät saa ravintolasta seksiä. Toinen asia on, että saako jokainen mies juuri siltä haluamaltaan naiselta. Saanko juuri minä siltä ravintolan suosituimmalta naiselta seksiä sinä iltana, kun 200 parempaakin miestä olisi haluamassa? Eli seksiä varmasti saa ravintolasta aina, tosin se ei jakaudu millään muotoa tasan.

Eli minulle on ainakin täysin turha sanoa, että minulla olisi yhtään minkäänlaista valinnanvaraa naisten suhteen. Tai että jollain tyylikkäillä vaatteilla, pilkkeellä silmäkulmassa ja hymyllä saisi automaattisesti naisasioissa yhtään mitään aikaan, se on fakta. Jotkut miehet saavat, mutta se onkin yksilökohtaista se.

Suosikkijoukkue
Eli kaikki tuota pidemmät ovat sitten ns. tosimiehisiä?
Todella erikoista, että jotkut sentit määräävät sen, onko joku mies miehinen tai ei.
Totta puhuen, en usko että vertikaalisilla senteillä on niin väliä. Tietysti jos mittaa on helvetisti yli tai alle keskimääräisen, niin siitä voi koitua jotain pieniä erikoisuuksia tai jopa hankaluuksia eri yhteyksissä. Ehkä tuo on jonkinlainen itsetuntokysymys keskimääräistä lyhyemmillä miehillä. Jos on ihan helvetin pitkä mies, jotakin Hanno Möttölän luokkaa, niin voi senkin kokea hankalaksi. En tiedä kokeeko joku jätti itsensä "epämiehekkääksi". Sitäkin voin vain arvailla, mieltääkö tornimittainen mies haasteelliseksi saada naiset kiinnostumaan itsestään, josa naiset ovat järjestään yli puoli metriä itseä lyhyempiä.

Oma pituusmitta on asia johon ei voi paljoakaan vaikuttaa, paitsi napsimalla kasvuikäisenä joitakin epämääräisiä nappeja joita varten ei saa mistään reseptiä ellei ole ihan extreme-tapaus. Siksi kannattaa rakentaa kuvaa miehisyydestä ihan jostakin muista lähtökohdista kuin ihmettelemällä mittansa riittävyyttä tai liiallisuutta. Kuten itsekin 150-senttiseen kaveriin viitaten totesit, ei mitta voi kaikkea selittää. Miehestä voi olla miehisyys kaukana, olipa mittaa kuinka paljon tai vähän tahansa.

Vaan itsepä kysyit. Niin, miksi muuten kysyit?

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teinejä nimenomaan välttelen, ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta sitten taas selkeästi aikuisille naisille ei ole mitään annettavaa. Enkä minä sitä päätä, onko minulla annettavaa vai en. Jos naiset eivät minua koe fiksuksi, haluttavaksi, kiinnostavaksi, jne. niin voin tehdä vaikka ja mitä tässä maailmassa, mutta se tilanne ei vain muuksi muutu.

Pointti tässä on aina se, että naisilla on usein paljon enemmän varaa valita kuin miehillä. Moni mies saattaa ottaa ravintolasta sen hirveän näköisen jokinorsun, mutta kaunis ja hehkeä nainen ei tyydy todellakaan kehen tahansa. Miehet lopulta tyytyvät siihen rumempaankin naiseen, jotkut jopa sanovat reikä se on rotallakin. Kuvastaa hyvin sitä touhua joidenkin miesten kohdalla. Naiset voivat aivan hyviin poistua ravintolasta yksinkin, jos sopivaa miestä ei tule kohdalle.

Miehet monesti ovat aina sen määrän perään, naiset taas arvostavat laatua. Naiset eivät todellakaan sitä pesäänsä kenelle tahansa tarjoa, kun taas miehillä se touhu on huomattavasti vapaampaa. Jos sopivaa miestä ei ole tarjolla, niin nainen voi lähteä kotiin yksinkin. Ei hänen ole pakko tyytyä.

Ja vielä tuohon ravintolasta saa aina seksiä, varmana saakin, mutta onko se naislaatu sitten niin hyvää. Saako aina jokainen mies mukaansa sen kauneimman, seksikkäimmän ja hehkeimmän naisen vai täytyykö tyytyä siihen känniääliöön? Varmasti minäkin saisi, sen kännisen pubiruusun sieltä mukaani, mutta eri asia onkin, että kiinnostaako itseäni vähänkään vertaa kyseinen nainen. Eli seksiä saa, mutta eri asia on, minkätasoisen naisen, minkälaista seksiä ja kuinka se jakautuu miesten kesken.

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Oletkos HIFK kokeillut tai harkinnut kokeilevasi netin deittipalstoja? Toisille ei välttämättä sovi perinteinen parinmuodostustapa. Ilmeisesti haluaisit kuitenkin vakavan suhteen ja baareista ehkä paremminkin saa sitä helppoa piparia kuin vaimomateriaalia.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ja vielä tuohon ravintolasta saa aina seksiä, varmana saakin, mutta onko se naislaatu sitten niin hyvää. Saako aina jokainen mies mukaansa sen kauneimman, seksikkäimmän ja hehkeimmän naisen vai täytyykö tyytyä siihen känniääliöön? Varmasti minäkin saisi, sen kännisen pubiruusun sieltä mukaani, mutta eri asia onkin, että kiinnostaako itseäni vähänkään vertaa kyseinen nainen. Eli seksiä saa, mutta eri asia on, minkätasoisen naisen, minkälaista seksiä ja kuinka se jakautuu miesten kesken.

Hyvä mies, sun pitää nyt tiedostaa sun kategorias. Jos et ole niiden fiksujen ja hyvännäkösten naisten tasolla, niin tyydy niihin oman kategorian naisiin (jotka ilmeisesti sitten ovat niitä jokinorsuja?). Voitko odottaa saavasi hyvännäköistä naista jos et ole itse hyvännäköinen? Jos et omaan kategoriaan tyydy, niin vietät loppuelämäsi mitä todennäköisimmin sinkkuna ja täysin kokemattomana. Väitän, että kivempaa sulla olis jos tyytyisit niihin oman tasosiin kuin täysin yksin olisit, vaikka tässä kovasti väität ettei niin olisi.

Ja en allekirjoita sitä, että miehillä tuo olisi vaikeampaa kuin naisilla. Kunhan tietää oman tasonsa niin sama se on molemmille sukupuolille.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Halusin ymmärtää tapausta HIFK hieman paremmin. Hänellä kun tuntuu olevan tehtynä iso Excel-taulukko miehisistä ominaisuuksista ja toimintatavoista.

Niin siis tällä tarkoitin sitä, että monesti naiset pitävät pidemmistä miehistä. Eli on miehen pituudellakin jonkun verran merkitystä. Siis tuo on vain yksi ominaisuus miehessä, mutta miehellä on sitä pituuttakin, niin onhan se jo pelkkää plussaa.

Ja tässä on nimeomaan kyse siitä, että minkälaisten miesten olen nimenomaan nähnyt olevan niitä kaikkein halutuimpia. Niin tämä kertomani mies on naisten silmissä todella komea, pitkä, tyylikäs, fiksu, karismaattinen, miehekäsääninen (eli todella matala), voimakkaat kasvonpiirteet ja onpahan myös palkka aika kova verrattuna ihan normityöntekijään, jne. Tuo mies on ollut juuri sellainen, kenen perässä ne oikeasti kauniit ja hehkeät naiset ovat olleet, ja joilla on ollut myös sitä älliä päässä.

Tuo mies vain on juuri sellainen, ketä saa valita kyllä naisensa. Kaikki naiset eivät tietenkään ole kiinnostuneita, mutta herättää kyllä paikalla olevien naisten mielenkiinnon heti, kun tulee paikalle. Eli painii aivan eri sarjassa kuin mitkään tavismiehet, jotka eivät massasta erotu. Tuo mies nimenomaan erottuu ja kiinnostavasti naisten silmissä.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli minulle on ainakin täysin turha sanoa, että minulla olisi yhtään minkäänlaista valinnanvaraa naisten suhteen. Tai että jollain tyylikkäillä vaatteilla, pilkkeellä silmäkulmassa ja hymyllä saisi automaattisesti naisasioissa yhtään mitään aikaan, se on fakta. Jotkut miehet saavat, mutta se onkin yksilökohtaista se.

Höpönlöpöt. Kun olet hyvä paketti niin aivan taatusti pääset naisten kanssa juttuun ja jonkun kanssa pidemmällekin. Kaikki liittyy kaikkeen, vaatteet, ulkoinen habitus jne. Mutta ilman sitä tervettä itsetuntoa ei ole mahdollisuuksia. Silloin ei edes huomaa, vaikka joku mimmi katselisi "sillä" tavalla. Nekin miehet jotka saavat paljon naisia ovat vain hyviä siinä hommassa, osaavat olla naisten kanssa ja vedellä oikeista naruista. Pillittäjät istuvat sitten peränurkassa yksinään.

HIFK kirjoitti:
Pointti tässä on aina se, että naisilla on usein paljon enemmän varaa valita kuin miehillä. Moni mies saattaa ottaa ravintolasta sen hirveän näköisen jokinorsun, mutta kaunis ja hehkeä nainen ei tyydy todellakaan kehen tahansa. Miehet lopulta tyytyvät siihen rumempaankin naiseen, jotkut jopa sanovat reikä se on rotallakin. Kuvastaa hyvin sitä touhua joidenkin miesten kohdalla. Naiset voivat aivan hyviin poistua ravintolasta yksinkin, jos sopivaa miestä ei tule kohdalle.

Voi pojat kun tietäisit vaan. Kauniilla naisilla on niitä kivoja luurankoja siellä kaapissa ihan samalla tavalla. Niitä on jokaisella joka on kännissä seuranhakumielessä. Miehetkin poistuvat ravintolasta helposti yksin jos ei hyviä mimmejä ole paikalla, onpas ihmeellinen asia. Tietenkin jos se on joku itsensä määrittely kysymys, niin sitten varmaan on kova paikka, kun joka kerta ei sata muijaa ole silittelemässä päätä ja voivottelemassa, että miten noin kiva mies ei löydä naisia.

Luuletko tosiaan, etteivät muijat tyydy rumiin kännipanoihin ikinä? Hah! Tuolla pyörii niin uskomattomia tapauksia baareissa ettei mikään yllätä kenestäkään ihmisestä.

Unohda se naisten jumaloiminen ja ala kohtelemaan niitä ihmisinä, jotka syövät ja juovat, ja jotka käyvät ihan vessassakin ja osa sanoo sen jopa ääneen. Mieti nyt jumalauta itsekin jos sinulle tulisi juttelemaan joku mimmi, joka olisi jatkuvasti vain uuh-aah ja jumaloisi sinun adonismaisia piirteitäsi ja menisi makaamaan jokaiseen vesilätäkköönkin etteivät kenkäsi kastu. Lyön tonni vetoa, että et sen naisen kanssa olisi minuuttia kauempaa.

Se pointti on oikeasti se, että tulee jos on tullakseen. Aina ei seuraa saa, puhumattakaan mistään rakastumisesta, mutta sosiaalinen, ystävällinen ja kohtelias kannattaa olla aina. Sekin päivä vielä koittaa, kun näet jonkun mimmin uudestaan ja kun se muistaa, että tuon kanssa oli mukava olla niin varmaan tulee ainakin moikkaamaan tai voit itse mennä kyselemään kuulumisia ja jatkamaan juttua. Ei siinä mistään laadusta silloin keskustella :D

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletkos HIFK kokeillut tai harkinnut kokeilevasi netin deittipalstoja? Toisille ei välttämättä sovi perinteinen parinmuodostustapa. Ilmeisesti haluaisit kuitenkin vakavan suhteen ja baareista ehkä paremminkin saa sitä helppoa piparia kuin vaimomateriaalia.

Olen joskus pari kertaa kokeillut ja voin sanoa, että täysin hakuammuntaa ja turhaa tuo on. Koska kuitenkin sielläkin, tarjontaa on naisille vaikka millä mitalla. Paljon parempia miehiä on tarjolla vaikka kuinka ja paljon. Mitä lisäarvoa kaltaiseni mies sinne sitten tuo? Aivan oikein, ei yhtään mitään.

Kun sinne kuvan ja profiilin laittaa, niin kukaan nainen ei ota yhteyttä. Kuitenkin joukossa on miehiä, jotka sinne ilmoituksen laittavat, niin heti naiset ottavat kontaktia. Se on omalla kohdallani aivan turhaa, voi ajatella, että naisia on paljon ja valinnanvaraa on paljon, mutta myös niitä miehiä on siellä tuhatmäärin eli valinnanvaraa on nimenomaan naisilla. Itse en tuo minkäänlaista lisäarvoa sinne. Ihan kiva varmaan jos tuollaisen taas tekisi, mutta kun ottaa realiteetit huomioon, niin niitä parempia miehiä on siellä tuhatmäärin, niin ei kannata vaivautua.

Pitäisi tyytyä niihin oman tasoisiin naisiin, mutta se tässä juuri onkin, että eivät kyllä kiinnosta seksuaalisella tasolla yhtään. Ei niin vähääkään. En ole ikinä milloinkaan olettanut, että voisin saada ketään vähänkään parempaa naista, en todellakaan. Tuosta että tyytyy niihin oman tasoisiin, niin tulee vain entistä paskempi olo, kun haluaisi aina jotain muuta.

Joutuisi edelleen katselemaan vierestä, kun ne paremmat miehet vievät ne paremmat naiset ja itse joutuu tyytymään naiseen, jota kohtaan ei tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa, ei minkäänlaista. Aivan yhtä paska ja huono fiilis olisi, kun ei kelpaa niille, kenelle haluaisi. Ei tuo tyytyminen ole todellakaan minkäänlainen ratkaisu, päinvastoin vain huonontaisi tilannetta.

Se itse asiassa olisi vain entistä paskempi tilanne, kun tajuaa, että minkälaisen naisen kanssa sitä on ja katselee vierestä kun ne paremmat ja laadukkaammat miehet saavat niitä, ketä itsekkin haluaisi. Siinä vain realisoituisi entistä enemmän se oma huonous ja kelpaamattomuus. Se kateus ja katkeruus vain olisi entistä pahempi.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Ilmeisesti haluaisit kuitenkin vakavan suhteen ja baareista ehkä paremminkin saa sitä helppoa piparia kuin vaimomateriaalia.
Baareissakin käy ihan tavallisia tyttösiä eikä mitään huoria, joten voi sieltäkin löytää helmiä. Toki olosuhteet ovat sellaiset, että äkkiseksillekin on mahdollisuus.

Suosikkijoukkue
Halusin ymmärtää tapausta HIFK hieman paremmin. Hänellä kun tuntuu olevan tehtynä iso Excel-taulukko miehisistä ominaisuuksista ja toimintatavoista.
Anna olla. Ei tätä tapausta voi oppia ymmärtämään, ei ainakaan mittanauhan ja excelien välityksellä. Samaa settiä tulee torven täydeltä, oli kesä tai talvi. HIFK saa täältä näköjään aina uusia juttukumppaneita neuvomaan siitä yhdestä ja samasta teemasta, vaikka lukemattomat ovat jo saaneet mihinkään johtamattomasta junnaamisesta tarpeekseen. Mikään neuvo ei auta eikä mitään niistä kannata edes kokeilla. Aina päädytään siihen ettei tyhmällä, rumalla ja epäkiinnostavalla ole mitään saumaa kiinnostavien naisten kanssa, ja jos voisi teoriassa ollakin niin joku inttikaveri kuitenkin iskee nekin pois kuljeksimasta. Ja ainoastaan huippuluokan petomimmi kelpaa, yhtään vähemmän nättiä ei kannata edes yrittää jne jne. Ihmettelen että jengi jaksaa hinkata tuon trollin kanssa aina vaan.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä ketju tuntuu kaipaavan käyttäjänimettömän hienovaraista mielipidettä itse aiheesta. Missä olet, oi tuntematon?

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja tässä on nimeomaan kyse siitä, että minkälaisten miesten olen nimenomaan nähnyt olevan niitä kaikkein halutuimpia. Niin tämä kertomani mies on naisten silmissä todella komea, pitkä, tyylikäs, fiksu, karismaattinen, miehekäsääninen (eli todella matala), voimakkaat kasvonpiirteet ja onpahan myös palkka aika kova verrattuna ihan normityöntekijään, jne. Tuo mies on ollut juuri sellainen, kenen perässä ne oikeasti kauniit ja hehkeät naiset ovat olleet, ja joilla on ollut myös sitä älliä päässä.

Tuo mies vain on juuri sellainen, ketä saa valita kyllä naisensa. Kaikki naiset eivät tietenkään ole kiinnostuneita, mutta herättää kyllä paikalla olevien naisten mielenkiinnon heti, kun tulee paikalle. Eli painii aivan eri sarjassa kuin mitkään tavismiehet, jotka eivät massasta erotu. Tuo mies nimenomaan erottuu ja kiinnostavasti naisten silmissä.

Oletko itse nainen, kun tiedät miten mimmit näkevät tämän jumalallisen olennon? Siis KAIKKI naiset niin kuin sanot. Käypäs joskus vaikka vähän eri baarissa, siis sellaisessa missä se jengi on tyystin erilaista. Saat perspektiiviä asioihin, sillä takaan, että on paikkoja jossa sitä janaria ei pidetä tasan minään.

Heh, ja mikset sitten erotu massasta jos sitä haluat? Perkele kun on kauhea voivottelu päällä ja sitten vain vedetään se sama ruutukuosi niskaan ja toivotaan niin kauheasti, että jos tänään erottuisin massasta. Sillä itsetunnolla siitä massasta erottuu, siisti ulkoasu sitten on piste iin päälle.

Mutta sitä ennen pitää toki tietää kuka itse on.

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Oma pituusmitta on asia johon ei voi paljoakaan vaikuttaa, paitsi napsimalla kasvuikäisenä joitakin epämääräisiä nappeja joita varten ei saa mistään reseptiä ellei ole ihan extreme-tapaus. Siksi kannattaa rakentaa kuvaa miehisyydestä ihan jostakin muista lähtökohdista kuin ihmettelemällä mittansa riittävyyttä tai liiallisuutta.

Pituuteen ei todellakaan voi vaikuttaa (pl. ne harvat poikkeustapaukset), joten minäkin - reilut 172 senttisenä - kannoin selässäni hyvin kauan kompleksia pituudestani ja koin itseni tämän tähden riittämättömäksi. Olin tumppi ja sillä selvä! No, nyt olen sitten vihdoin ja viimein onnistunut pääsemään eroon tästä kompleksistani, enkä koe itseäni huonommaksi koska olen keskivertomiestä lyhyempi. Olen jopa niin sinut oman pituuteni kanssa, että voisin vaikkapa kuvitella seurustelevani minua pidemmän naisen kanssa. Pituus ei ole tärkeintä vaan se mitä on korvien välissä!

vlad.

P.S. Tietty minullakin kauneusihanteet ovat mutta kohdehenkilöt lienevät keskimääräistä persoonallisempia ulkoisilta avuiltaan. Olivatpa he sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Höpönlöpöt. Kun olet hyvä paketti niin aivan taatusti pääset naisten kanssa juttuun ja jonkun kanssa pidemmällekin. Kaikki liittyy kaikkeen, vaatteet, ulkoinen habitus jne. Mutta ilman sitä tervettä itsetuntoa ei ole mahdollisuuksia. Silloin ei edes huomaa, vaikka joku mimmi katselisi "sillä" tavalla. Nekin miehet jotka saavat paljon naisia ovat vain hyviä siinä hommassa, osaavat olla naisten kanssa ja vedellä oikeista naruista. Pillittäjät istuvat sitten peränurkassa yksinään.

Voi pojat kun tietäisit vaan. Kauniilla naisilla on niitä kivoja luurankoja siellä kaapissa ihan samalla tavalla. Niitä on jokaisella joka on kännissä seuranhakumielessä. Miehetkin poistuvat ravintolasta helposti yksin jos ei hyviä mimmejä ole paikalla, onpas ihmeellinen asia. Tietenkin jos se on joku itsensä määrittely kysymys, niin sitten varmaan on kova paikka, kun joka kerta ei sata muijaa ole silittelemässä päätä ja voivottelemassa, että miten noin kiva mies ei löydä naisia.

Luuletko tosiaan, etteivät muijat tyydy rumiin kännipanoihin ikinä? Hah! Tuolla pyörii niin uskomattomia tapauksia baareissa ettei mikään yllätä kenestäkään ihmisestä.

Unohda se naisten jumaloiminen ja ala kohtelemaan niitä ihmisinä, jotka syövät ja juovat, ja jotka käyvät ihan vessassakin ja osa sanoo sen jopa ääneen. Mieti nyt jumalauta itsekin jos sinulle tulisi juttelemaan joku mimmi, joka olisi jatkuvasti vain uuh-aah ja jumaloisi sinun adonismaisia piirteitäsi ja menisi makaamaan jokaiseen vesilätäkköönkin etteivät kenkäsi kastu. Lyön tonni vetoa, että et sen naisen kanssa olisi minuuttia kauempaa.

Se pointti on oikeasti se, että tulee jos on tullakseen. Aina ei seuraa saa, puhumattakaan mistään rakastumisesta, mutta sosiaalinen, ystävällinen ja kohtelias kannattaa olla aina. Sekin päivä vielä koittaa, kun näet jonkun mimmin uudestaan ja kun se muistaa, että tuon kanssa oli mukava olla niin varmaan tulee ainakin moikkaamaan tai voit itse mennä kyselemään kuulumisia ja jatkamaan juttua. Ei siinä mistään laadusta silloin keskustella :D

Nimenomaan, kun on hyvä paketti ja se kokonaisuus, niin varmasti pääsee pidemmälle. Pointti tässä on kuitenkin se, että kun se en ole minä. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että kun se ole minä, se en ole minä. Niin se vain on. Tiedän paljon miehiä, joilla naisia riittää, mutta ovatkin ihan erilaisia kuin minä. Minä en ole se hyvä paketti, minä en ole se haluttava ja puoleensavetävä mies, jne. Kun se en ole minä, niin se en ole minä.

Olen niin monta kertaa omin silmin nähnyt, kun miehet jotka ovat naisia yrittäneet ravintolasta saada, niin eivät ole saaneet. Se, joka muuttaa väittää, puhuu täytyy hevonpaskaa. Kaikilla miehillä ei ole samoja mahdollisuuksia naisten suhteen, olen sen jo pidempään tiennyt.

Kyllähän naiset suostuvat kännipanoihin, mutta suostuuko se ravintolana halutuin nainen tällaisiin ihan kenen tahansa kanssa? Kyllä se vain niin on, että vaikka ravintola olisi täynnä kauniita naisia, niin aivan varmasti moni mies harrastaisi näiden kanssa seksiä, jos vain pääsisi. Mutta kun se vain ei mene tasan se homma, ei vain mene tasan se homma.

"Nekin miehet jotka saavat paljon naisia ovat vain hyviä siinä hommassa, osaavat olla naisten kanssa ja vedellä oikeista naruista. Pillittäjät istuvat sitten peränurkassa yksinään." Ymmärsit tämänkin jutun aivan väärin. Tuo kyseinen kertomani mies ei todellakaan tee aloitteita, siis ei tee aloitteita, ei pokaa naisia, jne. Ei tee mitään tuollaista. Mutta silti ne kauniit ja hehkeät naiset tekevät aloitteita tälle miehelle. Ei ole kyse mistään, että olisi harjoitellut mitään iskemistä tai olisi naisten pokaamisessa hyvä, kun sitä ei kerran tee. Naiset tulevat iskemään ja tekemään aloitteita.

Tässä on nimenomaan se homma taustalla, että itse puhut aika varmasti jostain ihan perusnaisista, jotka saattavat sen ruman kännipanon ottaa. Mutta itse en tarkoita millään muotoa tuollaisia naisia, vaan sellaisia, jotka ovat niitä kaikkein halutuimpia. Niillä naisilla keillä on eniten valinnanvaraa, eivät todellakaan mene kännipanolle kenen tahansa kanssa.

Luulet ehkä, että sellaiset lähtevät kenen tahansa kanssa kännipanolle, mutta niin se vain ei mene.

Itse niin monta kertaa olen huomannut ja ihan omin silmin, että miehet jotka seksiä haluaisivat, niin monesti jäävät ravintolassa ilman. Eivät vain saa, kun taso ei riitä. Joku suuri ravintola, niin ei siellä todellakaan, siis todellakaan kaikki miehet saa, eivät lähellekkään saa todellakaan.

Kaikilla naisilla on luurankoja kaapissa, kaikki naiset ovat ihmisiä, jne. Totta kai, paikkansa pitää. Mutta ei heidän siltikään tarvitse tyytyä minunkaltaiseen mieheen, kun parempiakin on aina tarjolla.

Itse kun varmasti tarkoitat ihan niitä perustavallisia naisia, itse tarkoitan sellaisia naisia, kenellä on runsaasti valinnanvaraa miesten suhteen. Sellaiset naiset eivät kenen tahansa miehen perään lähde.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nimenomaan, kun on hyvä paketti ja se kokonaisuus, niin varmasti pääsee pidemmälle. Pointti tässä on kuitenkin se, että kun se en ole minä.

Itse kun varmasti tarkoitat ihan niitä perustavallisia naisia, itse tarkoitan sellaisia naisia, kenellä on runsaasti valinnanvaraa miesten suhteen. Sellaiset naiset eivät kenen tahansa miehen perään lähde.

Sinä olet kyllä hauska tapaus :) Nuo jälkimmäisen kappaleen naiset ovat satuolentoja, juuri niitä joita sinäkin koitat iskeä. Oikeat naiset ovat tuolla elämässä elämää.

HIFK kirjoitti:
Tässä on nimenomaan se homma taustalla, että itse puhut aika varmasti jostain ihan perusnaisista, jotka saattavat sen ruman kännipanon ottaa. Mutta itse en tarkoita millään muotoa tuollaisia naisia, vaan sellaisia, jotka ovat niitä kaikkein halutuimpia. Niillä naisilla keillä on eniten valinnanvaraa, eivät todellakaan mene kännipanolle kenen tahansa kanssa.

Kyllä ne menevät, usko pois vaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy