Oletko itse nainen, kun tiedät miten mimmit näkevät tämän jumalallisen olennon? Siis KAIKKI naiset niin kuin sanot. Käypäs joskus vaikka vähän eri baarissa, siis sellaisessa missä se jengi on tyystin erilaista. Saat perspektiiviä asioihin, sillä takaan, että on paikkoja jossa sitä janaria ei pidetä tasan minään.
Heh, ja mikset sitten erotu massasta jos sitä haluat? Perkele kun on kauhea voivottelu päällä ja sitten vain vedetään se sama ruutukuosi niskaan ja toivotaan niin kauheasti, että jos tänään erottuisin massasta. Sillä itsetunnolla siitä massasta erottuu, siisti ulkoasu sitten on piste iin päälle.
Mutta sitä ennen pitää toki tietää kuka itse on.
En olekkaan missään sanonut, että KAIKKI naiset pitäisivät tästä miehestä, aiemmin sanoinkin että naiset ovat erilaisia.
Mutta pointti onkin se, että siinä missä minä en saa minkäänlaista kiinnostusta naisilta, niin tämä mies huomataan heti. Suurin osa naisista vain kiinnostuu tästä miehestä, niin se vain menee. Eikä tuolla miehellä ole ne vaatteet ja itsetunto ainoastaan kunnossa, vaan ihan se kaikki muukin ulkonäkö ja karisma.
Niin, se homma vain menee niin, että jos aina on parempia ja kiinnostavampia miehiä, niin miksi minuun edes pitäisi tyytyä? Perustavismiehet ovat aina kuitenkin niitä perustavismiehiä. Perusulkonäkö (jos minulla olisi edes sitä), karismaa ei ole, eikä oikein älykkyyttäkään, jne. niin eipä sieltä massasta nousta esiin.
Eilenkin yökerhon tanssilattia oli aivan täynnä, itseasiassa koko yökerho oli aivan täynnä. Oli kauluspaita, hyvin istuvat farkut ja kengät, rannekello, Dieselin partavettä, jne. Kukaan nainen ei tullut juttelemaan, kukaan nainen ei tullut tanssimaan viereeni tanssilattialla, kukaan nainen ei tullut tekemään aloitteita, kukaan nainen ei ottanut kanssani katsekontaktia baaritiskillä, jne. Hauskaa oli, pilkettä oli silmäkulmassa, jne. mutta tulos on kuitenkin täysi nolla. Fakta on se, että paikalla oli 100 muutakin samanlaista miestä. Jotka sattuivat olemaan paljon miehekkäämmän ja komeamman näköisiä ja näille sitten kyllä mentiin juttelemaan, mutta minulle ei. Minä jäin ilman.
Tarkoitan tuolla esiin nousemisella sitä, että naiset laittavat kyseisen miehen heti merkille, kun hän tulee johonkin paikkaan. Minä en tee sellaista ikinä, mutta olenkin aivan erilainen, täysin päinvastainen. Ilman että tuo mies edes avaa suutaan, niin naiset ovat jo kiinnostuneita.
Pidinhän minäkin huolta ryhdistäni, pään ylhäällä ja selän suorassa, tanssin tanssilattialla, jne. mutta ei mitään, ei niin kerrassaan mitään.
Itselläni on muuten 12 erilaista kauluspaitaa, monenlaisia farkkuja ja kenkiä, jne. Eli valinnanvaraa löytyy, mutta kuten sanoin ja sanoitkin, niin nuo ovat vain pelkkää pintaa.
Mutta kuten todettua, niin samapa tällaisesta on vängätä. Itse kun kuitenkin tiedän ihan tasan tarkkaan sen oman tilanteeni, ja mihin on mahdollisuuksia. Hyvin harvoin sitä kukaan niin myöntää, mutta välillä olisi vain hyvä todeta muidenkin toimesta, että et vain ole naisten mieleen, yksinkertaisesti. Kun sitä ei ole, niin sitä ei ole. Sitä voi aina pyrkiä parantamaan ja itseään kehittämään, mutta sitä kuitenkin aina törmää siihen samaan juttuun: Naiset eivät vain ole kiinnostuneita ja that´s it. Karu fakta, joka itseni on kuitenkin pakko vain hyväksyä.