Naisasiat

• 7 591 777
  • 26 618

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Oletko itse nainen, kun tiedät miten mimmit näkevät tämän jumalallisen olennon? Siis KAIKKI naiset niin kuin sanot. Käypäs joskus vaikka vähän eri baarissa, siis sellaisessa missä se jengi on tyystin erilaista. Saat perspektiiviä asioihin, sillä takaan, että on paikkoja jossa sitä janaria ei pidetä tasan minään.

Heh, ja mikset sitten erotu massasta jos sitä haluat? Perkele kun on kauhea voivottelu päällä ja sitten vain vedetään se sama ruutukuosi niskaan ja toivotaan niin kauheasti, että jos tänään erottuisin massasta. Sillä itsetunnolla siitä massasta erottuu, siisti ulkoasu sitten on piste iin päälle.

Mutta sitä ennen pitää toki tietää kuka itse on.

En olekkaan missään sanonut, että KAIKKI naiset pitäisivät tästä miehestä, aiemmin sanoinkin että naiset ovat erilaisia.

Mutta pointti onkin se, että siinä missä minä en saa minkäänlaista kiinnostusta naisilta, niin tämä mies huomataan heti. Suurin osa naisista vain kiinnostuu tästä miehestä, niin se vain menee. Eikä tuolla miehellä ole ne vaatteet ja itsetunto ainoastaan kunnossa, vaan ihan se kaikki muukin ulkonäkö ja karisma.

Niin, se homma vain menee niin, että jos aina on parempia ja kiinnostavampia miehiä, niin miksi minuun edes pitäisi tyytyä? Perustavismiehet ovat aina kuitenkin niitä perustavismiehiä. Perusulkonäkö (jos minulla olisi edes sitä), karismaa ei ole, eikä oikein älykkyyttäkään, jne. niin eipä sieltä massasta nousta esiin.

Eilenkin yökerhon tanssilattia oli aivan täynnä, itseasiassa koko yökerho oli aivan täynnä. Oli kauluspaita, hyvin istuvat farkut ja kengät, rannekello, Dieselin partavettä, jne. Kukaan nainen ei tullut juttelemaan, kukaan nainen ei tullut tanssimaan viereeni tanssilattialla, kukaan nainen ei tullut tekemään aloitteita, kukaan nainen ei ottanut kanssani katsekontaktia baaritiskillä, jne. Hauskaa oli, pilkettä oli silmäkulmassa, jne. mutta tulos on kuitenkin täysi nolla. Fakta on se, että paikalla oli 100 muutakin samanlaista miestä. Jotka sattuivat olemaan paljon miehekkäämmän ja komeamman näköisiä ja näille sitten kyllä mentiin juttelemaan, mutta minulle ei. Minä jäin ilman.

Tarkoitan tuolla esiin nousemisella sitä, että naiset laittavat kyseisen miehen heti merkille, kun hän tulee johonkin paikkaan. Minä en tee sellaista ikinä, mutta olenkin aivan erilainen, täysin päinvastainen. Ilman että tuo mies edes avaa suutaan, niin naiset ovat jo kiinnostuneita.

Pidinhän minäkin huolta ryhdistäni, pään ylhäällä ja selän suorassa, tanssin tanssilattialla, jne. mutta ei mitään, ei niin kerrassaan mitään.

Itselläni on muuten 12 erilaista kauluspaitaa, monenlaisia farkkuja ja kenkiä, jne. Eli valinnanvaraa löytyy, mutta kuten sanoin ja sanoitkin, niin nuo ovat vain pelkkää pintaa.

Mutta kuten todettua, niin samapa tällaisesta on vängätä. Itse kun kuitenkin tiedän ihan tasan tarkkaan sen oman tilanteeni, ja mihin on mahdollisuuksia. Hyvin harvoin sitä kukaan niin myöntää, mutta välillä olisi vain hyvä todeta muidenkin toimesta, että et vain ole naisten mieleen, yksinkertaisesti. Kun sitä ei ole, niin sitä ei ole. Sitä voi aina pyrkiä parantamaan ja itseään kehittämään, mutta sitä kuitenkin aina törmää siihen samaan juttuun: Naiset eivät vain ole kiinnostuneita ja that´s it. Karu fakta, joka itseni on kuitenkin pakko vain hyväksyä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinä olet kyllä hauska tapaus :) Nuo jälkimmäisen kappaleen naiset ovat satuolentoja, juuri niitä joita sinäkin koitat iskeä. Oikeat naiset ovat tuolla elämässä elämää.

Kyllä ne menevät, usko pois vaan.

Eli omasta mielestäsi ei ole olemassa naisia, joiden perään useat miehet ovat? Voin kyllä aivan hyvin kertoa, että sellaisia naisia on, joiden perään on useitakin miehiä, on sellaisia naisia, jotka saavat illan aikana useita aloitteita miehiltä, jne. Niitä sellaisia naisia on, voin vaikka vannoa.

Eli mielestäsi ne kaikkein halutuimmat ja seksikkäimmät naiset menevät sänkyyn ihan kenen tahansa miehen kanssa? Voin vaikka tässä vannoa, että eivät todellakaan mene. Monet tuollaiset naiset tietävät arvonsa, eivätkä todellakaan anna kenelle tahansa, todellakaan.

Ja muutenkin se, että on vain karu fakta, että kaikki miehet eivät saa yhtä paljon seksiä kuin toiset. Olen jo monta vuotta tajunnut sen, että kaikkien miesten perässä ei ole todellakaan yhtä paljon naisia. Kaikki eivät voi saada niitä kaikkein halutuimpia naisia.

Monet, siis todella monet miehet joutuvat poistumaan ravintoloista ilman naista, vaikka haluaisivatkin seksiä. Se on vain fakta, jonka olen nähnyt jokaisella ravintolakerralla. Siis jokaisella. Kaikille miehille ei riitä niitä naisia ja seksiä yhtä paljon kuin toisille.

Johan minäkin olen elävä esimerkki miehestä, joka ei saa vaikka haluaa. Sitten on niitä päinvastaisia miehiä, jotka saavat seksiä milloin vain. Kaikki tällaiset asiat eivät mene tasan tässä elämässä.

Olen aina tajunnut sen, että toisilla miehillä on enemmän vientiä kuin toisilla. Et kai sinäkään kumoa sitä tai väitä että olen väärässä?

Ja se, että miksi on sitten olemassa miehiä, jotka eivät ikinä löydä itselleen kumppania, vaikka haluaisivatkin ja miksi on olemassa miehiä, joille riittää seksiä ja naisia koko ajan? Tuohan nimenomaan todentaa sen, että nämä asiat eivät mene tässä maailmassa tasan, eivät vain mene.

Enhän minäkään ole ikinä saanut naista enkä seksiä, mutta tiedän, että on olemassa miehiä, joilla on vientiä vaikka kuinka ja paljon. Ja on olemassa miehiä, jotka eivät sitä seksiä juurikaan saa.

Viimeksi muokattu:

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
HIFK kirjoitti:
Eilenkin yökerhon tanssilattia oli aivan täynnä, itseasiassa koko yökerho oli aivan täynnä. Oli kauluspaita, hyvin istuvat farkut ja kengät, rannekello, Dieselin partavettä, jne. Kukaan nainen ei tullut juttelemaan, kukaan nainen ei tullut tanssimaan viereeni tanssilattialla, kukaan nainen ei tullut tekemään aloitteita, kukaan nainen ei ottanut kanssani katsekontaktia baaritiskillä, jne. Hauskaa oli, pilkettä oli silmäkulmassa, jne. mutta tulos on kuitenkin täysi nolla. Fakta on se, että paikalla oli 100 muutakin samanlaista miestä. Jotka sattuivat olemaan paljon miehekkäämmän ja komeamman näköisiä ja näille sitten kyllä mentiin juttelemaan, mutta minulle ei. Minä jäin ilman.

Kovaa koulua on ollut näemmä. Ensiksi sanoisin, että vaihda partavesimerkkiä, älä laita sitä kauluspaitaa (kun kaikilla muillakin on se) ja osta kunnollinen kello. Ja hyvin on tuntunut olevan pilkettä silmäkulmassa, kun sata jätkää sai naista mutta sinä et. Ilmeisen antelias baari kyseessä?

HIFK kirjoitti:
Eli omasta mielestäsi ei ole olemassa naisia, joiden perään useat miehet ovat? Voin kyllä aivan hyvin kertoa, että sellaisia naisia on, joiden perään on useitakin miehiä, on sellaisia naisia, jotka saavat illan aikana useita aloitteita miehiltä, jne. Niitä sellaisia naisia on, voin vaikka vannoa.

Eli mielestäsi ne kaikkein halutuimmat ja seksikkäimmät naiset menevät sänkyyn ihan kenen tahansa miehen kanssa? Voin vaikka tässä vannoa, että eivät todellakaan mene. Monet tuollaiset naiset tietävät arvonsa, eivätkä todellakaan anna kenelle tahansa, todellakaan.

Onhan niitä naisia mutta ihan tavallisia ihmisiä nekin ovat, eivät sen kummempia kuin minä tai sinä. Monet eivät anna joo ja monet antavat, ei tämä mikään elokuva ole. Siinä eivät sinun vannomisesi paina mitään. Minäkin olen vähän sillä linjalla, että monta kertaa naiset saavat eivätkä anna :)

Karu fakta, joka itseni on kuitenkin pakko vain hyväksyä.

Hyvin näköjään olet hyväksynyt kun siitä täytyy silti kirjoitella tuhansia rivejä :D.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Tapaukseen HIFK, minulla on tasan yksi sana sanottavana:

Pakkohoitoon.
Ei vaan:

- psykoterapiaan (mies terapeutille) joka yrittää laittaa itsetunnon ja -varmuuden edes jonkinlaiseen kuosiin.

HIFK, oletko ajatellut mitä tapahtuisi jos salama sattuisi lyömään kohdallesi ja kaunis nainen ehdottaisi seksiä kanssasi? Menisit tuolla itsetunnolla aivan puihin ja tuskin ottaisi edes eteen. Sen seurauksena olisit vielä enemmän romuna. Jos et laita pääkoppaasi kuntoon etkä ala rakastamaan itseäsi, naiset haistaa sen kilometrin päähän ja kaikkoavat luotasi.
Tarvitset myös kokemusten kautta tulevia onnistumisen fiiliksiä. Siihen suosittelen tapauksessasi huoria. Ne kyllä ymmärtävät ja ovat nähneet yhtä sun toista. Mene vaikka Pattayalle ja osta nainen viikoksi pariksi. Ne tytöt ei välitä vaikka olisit alkuun miten sukka.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä sitä aina sänkyyn pääse mutta ei sillä niin väliä olekaan, jos siihen asiaan hirttäytyy niin takuulla menee reisille hommat.

Jokainenhan määrittelee nuo itse, mutta kyllä laskisin sänkyyn pääsemiseksi/seksiksi tuon, vaikka yli-innokkaana ajoitus menisikin H-hetkellä vähän pieleen... :)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei vaan:

- psykoterapiaan (mies terapeutille) joka yrittää laittaa itsetunnon ja -varmuuden edes jonkinlaiseen kuosiin.
Kylläpä vaan, koska nimimerkki HIFK ei mene psykoterapiaan, koska plaa plaa plaa, joten ainoa päänuppihoitovaihtoehto on siis pakkohoito, jonne häntä ei toki oteta, joten tie vie vääjäämättä runkkumaakarin uralle.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anna olla. Ei tätä tapausta voi oppia ymmärtämään, ei ainakaan mittanauhan ja excelien välityksellä. Samaa settiä tulee torven täydeltä, oli kesä tai talvi. HIFK saa täältä näköjään aina uusia juttukumppaneita neuvomaan siitä yhdestä ja samasta teemasta, vaikka lukemattomat ovat jo saaneet mihinkään johtamattomasta junnaamisesta tarpeekseen. Mikään neuvo ei auta eikä mitään niistä kannata edes kokeilla. Aina päädytään siihen ettei tyhmällä, rumalla ja epäkiinnostavalla ole mitään saumaa kiinnostavien naisten kanssa, ja jos voisi teoriassa ollakin niin joku inttikaveri kuitenkin iskee nekin pois kuljeksimasta. Ja ainoastaan huippuluokan petomimmi kelpaa, yhtään vähemmän nättiä ei kannata edes yrittää jne jne. Ihmettelen että jengi jaksaa hinkata tuon trollin kanssa aina vaan.

Todellakaan ei naisen tarvitse olla mikään kymppiluokan nainen, todellakaan. Mutta niihin naisiin, joista olen kiinnostunut, ei minulla ole mahdollisuuksia. Kuten eräs nimimerkki jo kirjoittelikin, niin se oma taso vain täytyisi hyväksyä.

Olen kokeillut vaikka mitä neuvoja, mutta mikä on ollut tulos? Ei yhtään mitään. Ei yhtään harrastettua seksikertaa, ei yhtään parisuhdetta, yksikään nainen ei ole tehnyt aloitetta, jne. Joten omalla kohdallani aivan turhaa.

Jos olisin joku trolli, mutta kun en vain ole. Itseäni vain turhauttaa se, kun sitä itse haluaisi että naisrintamalla tapahtuisi täydellinen käänne, niin sitä ei kuitenkaan tapahdu. Kuten olen sanonut, niin monta, monta vuotta on joutunut vain haaveilemaan, että jos saisi seksiä jonkun kiinnostavan naisen kanssa, mutta kun ei. Kun haluaisi parisuhteen, niin ei.

Näen joka päivä kiinnostavia naisia, ainakin ulkonäöllisesti, mutta kun eivät ole minusta kiinnostuneita. Kun joka päivä näkee sellaisen naisen, kenen kanssa voi aloittaa keskustelun, niin ei sitten ole kiinnostunut minusta. Ei vain ole minua varten, niin alkaa jo toden teolla turhauttaa ja katkeroittaa.

Aina saa vain haaveilla ja haaveilla ja haaveilla, mutta kun se ei ole normaalissa elämässä sama asia. Saan vain haaveilla siitä, mitä jotkut pääsevät tekemään ihan tosielämässä. Tajuan sen, ettei nallekarkit mene tasan tässä elämässä, mutta sitä haluaisi tehdä ihan normaalissakin elämässä, eikä vain haaveilla.

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Tästä päästäänkin siihen haluaako henkilö joka on omasta mielestään täysi lapanen ilman karismaa harrastaa edes masturbointia? Käsihommatkin hoituisi inttikaverilta varmasti ihan toisella tasolla.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokainenhan määrittelee nuo itse, mutta kyllä laskisin sänkyyn pääsemiseksi/seksiksi tuon, vaikka yli-innokkaana ajoitus menisikin H-hetkellä vähän pieleen... :)

Joo, itse lasken saamiseksi jo sen, että kaunis nainen hymyilee minulle. Olen siis saanut baarissakin lähes joka kerta!

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pakkohoitoon.

Ei vaan:

Erona tuossa on myös se, että ensin mainittu tapahtuu seinien sisällä ja jälkimmäinen avopuolella. Ihan näin yhteisön näkökulmasta ei ole ollenkaan sama kummasta on kysymys. Siis nimen omaan kummasta on joka tapauksesta kysymys. Sitä en tiedä millaiset mahdollisuudet sisäruokinnassa on päästä näpyttelemään välillä palstoille, mutta oletan ettei noin vaan pääse.

Vakavasti puhuen ja kommenttina ihan kenelle tahansa, onnistuminen mahdollistaa onnistumiset kuten Metukka tuossa mainitsikin. Naiset lähinnä pelkäävät sellaista friikkiä, josta haisee jo kauas että kaverilla on kuulat pahasti sekaisin. Maksullisella tai ihan millä tahansa harjoittelukappaleella treenaaminen on parempi kuin naputella exceliä kriteereistä joihin ei ikinä mukamas yllä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos olisin joku trolli, mutta kun en vain ole. Itseäni vain turhauttaa se, kun sitä itse haluaisi että naisrintamalla tapahtuisi täydellinen käänne, niin sitä ei kuitenkaan tapahdu. Kuten olen sanonut, niin monta, monta vuotta on joutunut vain haaveilemaan, että jos saisi seksiä jonkun kiinnostavan naisen kanssa, mutta kun ei. Kun haluaisi parisuhteen, niin ei.
Ota nyt ekaksi se Metukan ehdottama maksullinen hoito jostakin ja aloita vaikka siitä. Huorankin kanssa voi kuulemma jutella jos olet maksanut ajastasi riittävästi, ja keskustelukykyisiä ynnä asioita ymmärtäviä ihmisiä hekin varmasti ovat siinä missä muutkin. Voisin kuvitella että jollakin maksusta nussivalla ja sinulla voisi olla mielenkiintoinen juttutuokio.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Välimaininta

Tuli tuossa yhtenä päivänä mieleen, että onneksi en ole töissä esimerkiksi yliopistolla. Niiden 19-28-vuotiaiden naisten keskellä ei voisi rauhoittua, koko ajan olisi pillunsaanti mielessä ja kauhea levottomuus päällä. Tai ei varsinaisesti pillunsaanti vaan teoriapillunsaanti, että olisiko saanut jos olisi ottanut tai pannut viritelmät hyvälle alulle.

Jo matkalla yliopistolle ohittaisin muita matkalaisia eli juuri niitä opiskelijaneitoja. Pyöräillessäni huomaisin, kuinka edessäpäin minun kanssa samaan suuntaan kävelevä perse lähenisi, vaikka olisi talvi ja perse vaatteiden alla piilossa, niin kyllä sen muodon silti erottaa. Sitten kun menisi ohi, niin huomaamaton sivusilmävilkaisu, että oliko naama yhtä hyvä kuin sen perse. Joskus näissä asioissa tulee kauheita epätasapainoisuuksia, kun perse töröttää nätisti mutta naama on kuin joku mutaatio.

Siitä sitten yliopistolle ja joka suunnalta viuhtoisi niitä nuoria neitoja. Sattuisinpa vielä pitämään jotakin luentoa, niin siitä sitä ei vasta tulisikaan yhtään mitään. Koko ajan skannaisi, vaikka kuinka yrittäisi keskittyä kaikkeen muuhun eli itse opetusasiaan, että keneltä irtoaisi ja ennen kaikkea kuka olisi sopivin, koska eihän minulle olisi ihan vain pillu mielessä vaan se mielen söpöys siis oikeastaan. No, sama asia.

Joo, parempi olla jossain omassa toimistokammiossa ja nähdä Jatkoaika.comin lisäksi töissä pääasiassa keski-ikäisiä tai eläkeikää lähellä olevia naisia ja minkä tahansa ikäisiä miehiä, niin saa olla rauhassa ja huomattavasti levollisemmin mielin.

Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kovaa koulua on ollut näemmä. Ensiksi sanoisin, että vaihda partavesimerkkiä, älä laita sitä kauluspaitaa (kun kaikilla muillakin on se) ja osta kunnollinen kello. Ja hyvin on tuntunut olevan pilkettä silmäkulmassa, kun sata jätkää sai naista mutta sinä et. Ilmeisen antelias baari kyseessä?

Onhan niitä naisia mutta ihan tavallisia ihmisiä nekin ovat, eivät sen kummempia kuin minä tai sinä. Monet eivät anna joo ja monet antavat, ei tämä mikään elokuva ole. Siinä eivät sinun vannomisesi paina mitään. Minäkin olen vähän sillä linjalla, että monta kertaa naiset saavat eivätkä anna :)

Hyvin näköjään olet hyväksynyt kun siitä täytyy silti kirjoitella tuhansia rivejä :D.

Itselläni on kolmenlaista partavettä, mutta se partavesi kun ei auta mitään, jos mies ei ole kiinnostava. Itselläni on monenlaisia vaatteita, mutta kuten tässä jo todettua, niin ne vaatteet eivät ratkaise mitään. Ne ovat vain pelkkää pintaa. Ja normaali Leijona-rannekello on itselläni.

100 parempaa miestä tarkoittaa sitä, että kun kerran kilpailu on noin kovaa, niin miksi naiset tyytyisivät minuun? Jos kerran tarjolla on paljon parempia miehiä, niin minuun ei tarvitse tyytyä kenenkään. Tuo ei siis tarkoittanut sitä, että kaikki miehet olisivat saaneet todellakaan. Varmasti huumorilla heitetty?

Ja aivan varmasti tuoltakin ravintolasta poistui miehiä, jotka olisivat halunneet, mutta eivät saaneet. Niin se vain menee, joka ravintolassa. Olen monta kertaa sen nähnyt ja niin on nähnyt moni muukin. Kaikki miehet kun eivät sitä seksiä saa.

Ihmisiä ne naiset ovat, mutta se ei ole missään nimessä ollut kirjoituksieni pointti koskaan. Vaan se, että saanko minä koskaan seksiä, olenko tarpeeksi haluttava ja kiinnostava niille naisille, joista minä olen kiinnostunut, jne. Kyllähän sen tiedän, että he ovat vain ihmisiä, mutta pointti olikin se, että niiden naisten ei tarvitse tyytyä minunlaiseeni mieheen, kun parempiakin on. Sen varmasti ymmärrät? Jos naiselle tekee 10 miestä aloitteen, niin miksi hänen pitäisi ottaa se kaikista huonoin? En ymmärrä.

Ja monet naiset poistuvat ravintolasta ihan yksin, koska tarpeeksi kiinnostavaa miestä ei ollut. On vain pelkkää itsensäkusetusta, jos väittää, että ne kauneimmat naiset ottavat jonkun ihan kenet vain mukaansa. Tai että kaikki miehet saisivat ravintolasta naisen, joka on todella kaunis ja haluttava. Tuollainen on pelkkää paskapuhetta.

Aina kun olen ollut ravintolassa, niin paikalla on ollut miehiä, jotka ovat yrittäneet saada naisia. Kuitenkin joutuvat lähtemään ilman naista ravintolasta, kun naiset eivät ole lähteneet mukaan. Miksi? Miksi joutuivat lähtemään ilman? Olen sen omin silmin nähnyt (ja on nähnyt moni muukin), että ravintolasta lähtee yksin miehiä pois, kun eivät ole seksiä saaneet. Paikalla olisi ollut siihen halukkaita naisia, mutta miehet vain eivät kelvanneet.

Tarkoitan siis sitä, että vaikka kyseinen mies ja nainen haluaisivat seksiä, niin eivät kuitenkaan lähde baarista yhdessä pois, kun se toinen ei ole tarpeeksi haluttava.

On täyttä hevonpaskaa ja itsensä kusettamista, että jokainen mies voisi saada ravintolasta sen halutuimman ja seksikkäimmän naisen, jonka kaikki muutkin haluavat. Yksi ehkä sen saa, mutta muut jäävät ilman.

Useat miehet voivat saada seksiä, mutta kenen kanssa, niin se onkin toinen juttu. Halutuimpia naisia kun ei riitä kaikille, tästä varmasti olet samaa mieltä?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pisin Kääpiö 186cm on siinä mielestäni jäljillä, että treenikumppaneita on hyvä olla. Se treenaaminen voi nostaa sitä itseluottamusta ja myös korostua sitten siinä kun lähtee tosipeleihin mukaan. Hakemaan sitä oikeaa trophya.

Ei nyt perkele jääkiekkoakaan opita ilman treenaamista. Turha sinne kentälle on lähteä, jos ei mailanhallinta luistelukyvystä puhumattakaan ole hallussa.

Treeniä prkl!

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ota nyt ekaksi se Metukan ehdottama maksullinen hoito jostakin ja aloita vaikka siitä. Huorankin kanssa voi kuulemma jutella jos olet maksanut ajastasi riittävästi, ja keskustelukykyisiä ynnä asioita ymmärtäviä ihmisiä hekin varmasti ovat siinä missä muutkin. Voisin kuvitella että jollakin maksusta nussivalla ja sinulla voisi olla mielenkiintoinen juttutuokio.

Maksullisia naisia en todellakaan harrasta, en millään muotoa, eikä tulisi todellakaan mieleenikään. Jos ei mies ilmaiseksi saa, niin sitten on ilman.

Säälittäviä sellaiset miehet, jotka menevät maksulliselle, kun eivät ilmaiseksi saa. Toinen säälittävä osio miehiä ovat sellaiset, jotka menevät esim. strippareita katselemaan, on edes jotain nautintoa. Tilanne sitten onkin sellainen, että naista ei saada, seksiä ei saada, niin katsellaan sitten strippareita.

Olenhan minäkin todella säälittävä mies, mutta niin ovat myös tuohon miesryhmään kuuluvat.

Jännä juttu, että täällä monet nimimerkit ikäänkuin kiistävät sen, että jotkut miehet saavat seksiä kauniilta ja seksikkäiltä naisilta solkenaan. Tavallaan, että ei tuollaisia miehiä ole olemassa. En tiedä onko syynä kateus vai mikä, mutta tuollainen ikäänkuin kielletään. Samalla kielletään sekin, että on olemassa miehiä, jotka eivät juuri ikinä saa naista vaikka haluaisivatkin. Tuokin aina jotenkin kumotaan, että ei tuollaisia miehiä ole. Ovat kuitenkin vaikka kolmekymppisiksi eläneet, mutta ikinä eivät ole pillua saaneet eikä naisia ole ollut.

Itse kyllä tiedän, että tuollaisia, kumpaakin sorttia on olemassa. Olen jopa omin silmin nähnytkin. Mutta nuo jutut ikään kuin kumotaan täällä, miksi? Miksi tuollaisia ei voi olla muka olemassa?

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue

Joo, sinä et saa naisia ja muut saavat, ymmärsin. Ei muuta kuin elä elämääsi ja pidä silmät ja korvat auki. Opit ymmärtämään sen mitä tarkoitin kun sanoin, että naiset ovat nekin vain ihmisiä.

Ja kun sinua eivät kaikki naiset kiinnosta ja ne jotka kiinnostavat eivät sinulle anna, niin ainahan sinulle jää Internet ja hanskoitus.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Erona tuossa on myös se, että ensin mainittu tapahtuu seinien sisällä ja jälkimmäinen avopuolella. Ihan näin yhteisön näkökulmasta ei ole ollenkaan sama kummasta on kysymys. Siis nimen omaan kummasta on joka tapauksesta kysymys. Sitä en tiedä millaiset mahdollisuudet sisäruokinnassa on päästä näpyttelemään välillä palstoille, mutta oletan ettei noin vaan pääse.

Varmuutta koko maan käytännöstä minulla ei ole mutta joillain psyk.osastoilla on tietokoneet käytössä, joilla potilaat voivat kommunikoida ulkomaailmaan. Laittaa sähköposteja tms. mutta en sitten tiedä kuinka säänneltyä toiminta on ja onko käyttäjäkohtaisia aikarajoituksia. Tietenkään niissä tapauksissa koneelle ei pääse käsiksi kun on lepareissa tai "kopissa" rauhoittumassa. Mutta kuten todettua, käytännöt varmasti vaihtelevat sairaanhoitopiireittäin, kenties paljonkin. HUS:n alueella ainakin on yksiköitä, joissa potilaat pääsevät nettiin.

vlad.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitä yliopistoja suosittelet, Käyttis?
Ymmärsin viestistäsi, että käyt ainakin silloin tällöin "vierailemassa" noissa paikoissa.

scholl

Jäsen
mutta kontaktia saa kyllä helposti ja flirttailu on pirun mukavaa hommaa välillä.

Itse en allekirjoita tuota, että flirttailu on mukavaa. Mielestäni se on jotenkin homojen hommaa, en harrasta sellaista. Johdatat HIFKiä nyt harhaan sen suhteen, mikä on järkevää. Siitä olen samaa mieltä, että kontaktia saa helposti, mutta valitettavasti suurin osa naisista eivät ole mielenkiintoisia tyyppejä.

Tuo iskemishommakin on sellainen, että uskoisin mimmien myös salaa tykkäävän siitä, kunhan nyt ei kauheassa simassa mene huutamaan. Mutta sillä lailla kohteliaasti ja itsevarmasti. Katselee silmiin, hymyilee ja vähän vahingossa hipaisee kättä. Siitä se riemu syntyy :)

Mielestäni pitäisi enemmän miettiä sitä, mistä me miehet salaisesti itse tykkäämme. Aivan älytöntä miettiä sitä, mistä mimmit salaa tykkäävät, koska meidänhän pitäisi saada elää herroiksi, eikä pokkuroida ketään. Iskeminen on jotenkin kuin perseensä myyminen.

Eikä sitä aina sänkyyn pääse

Pääse vai joudu?

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, sinä et saa naisia ja muut saavat, ymmärsin. Ei muuta kuin elä elämääsi ja pidä silmät ja korvat auki. Opit ymmärtämään sen mitä tarkoitin kun sanoin, että naiset ovat nekin vain ihmisiä.

Ja kun sinua eivät kaikki naiset kiinnosta ja ne jotka kiinnostavat eivät sinulle anna, niin ainahan sinulle jää Internet ja hanskoitus.

Kyllä minä sen tiedän, että naisetkin ovat vain ihmisiä, mutta se ei ollutkaan se pointti, edelleenkään. Vaan se, että miksi tuollaiset naiset tyytyisivät minunkaltaiseen mieheen, jos parempiakin on tarjolla?

Varmaan myös itsekkin uskot, että on olemassa miehiä, jotka vain eivät millään löydä kumppania ja joille ei sitä seksiä juurikaan siunaannu? Olen aika lailla varma, että tiedät, että tällaisia miehiä on olemassa. Olen aika varma siitä.

Vaikka naiset siis ovat ihmisiä, niin silti jotkut miehet jäävät toistuvasti ilman. Vaikka naiset ovat siis ihmisiä, niin silti on miehiä, jotka saavat seksiä todella paljon useilta naisilta. Varmasti allekirjoitat tämänkin?

Naiset ovat vain ihmisiä, totta kai, mutta se ei tarkoita sitä, että niille pitäisi kelvata kaltaiseni mies. Siinä mielessä on aivan turha sanoa, että naiset ovat nekin ihmisiä. On aivan turha sanoa mitään tuollaista, jos en ole heidän silmissään kiinnostava.

Ihmisiä hekin ovat, ja senpä takia heillä onkin mahdollisuus kieltäytyä sellaisista miehistä, jotka eivät ole kiinnostavia.

Itselleni jää internet ja hanskaaminen, mutta kuinka paljon se helpottaa omaa oloani? Aivan yhtä kelpaamaton olen edelleenkin. Itsekin kuitenkin haluaisin seksiä, parisuhteen, haluaisin läheisyyttä, haluaisin tuntea itseni halutuksi, mutta internet ja hanksaaminen ei sitä tunnetta tuo.

Tiedän, että jotkut miehet jäävät lopullisesti ilman kumppania, ja kuten sanoitkin, että voi olla, että en ikinä löydä kumppania, enkä ikinä tule harrastamaan seksiä. Se on nimenomaan se todennäköisin vaihtoehto. Mikään ei ainakaan viittaa siihen, että tilanne paranisi.

Ja tuohon, että kun väitit, että en saa ja muut saavat. Ei se niinkään mene. Eivät kaikki miehet saa, vaikka haluaisivatkin. On niitä monia muitakin, jotka eivät pääse lihan ilosta nauttimaan. Eivätkä parisuhteessa elämään. Sellaisia löytyy yllättävän paljonkin.

scholl

Jäsen
Ymmärsin viestistäsi, että käyt ainakin silloin tällöin "vierailemassa" noissa paikoissa.

Hanken on ainoa, jossa on oikeasti kivannäköisiä mimmejä, jotka käyttävät laatumerkkien vaatteita ja jotka eivät ole vasemmistolaisia. Itselläni on HKKK tausta ja näin vain pari asiallista koko aikana. Helsingin yliopistolla on vähän sama tilanne eli hyvin harvoin siellä joku säväyttäisi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Esimerkiksi Oulun yliopistoa, kunhan varmistaa, ettei opiskelija ole asunut koko ikäänsä Oulussa eikä myös ole millään tavalla turkulainen. Jos haluaa vain panna, niin saa olla teekkarikin, jos haluaa pitempää suhdetta, niin ei kannata teekkareihin sekaantua.

Kaikista parasta naisvosukkaa on tietenkin Itä-Suomen yliopistossa. Kuopio ja Joensuu siis sijainteina, Savonlinnasta en tiedä ja en ehkä suosittelekaan, koska opettajat... noh.

Enpä kyllä pahana näe Lapin yliopistonkaan tyyppejä. Siellä on tosin huimaa kontrastia, koska se on niin pieni yliopisto ihan fyysisesti varsinkin, niin kun siinä ovat oikislaiset ja taiteiden opiskelijat ihan sikinsokin, niin eipä siinä enää kontrasti suurene. Ihmeen kusipäistä oikislaista on nimenomaan Lapin yliopistossa. Tai no, kyllähän ne ovat samanlaisia vähän joka paikassa mutta se yllättää, että siellä ihkussa Lapissakin ne ovat semmoisia. Taiteiden opiskelijat ovat jotenkin korneja, siis suoraan sanottuna ihmeen tyhmää jengiä mutta on siellä varmaan helppojaa pilluja jahka ensin jaksaa hehkuttaa Pekka Haavistoa yms. skeidaa.

Turun yliopistossa ei kannata yrittää yhtään mitään. Ei kannata edes mennä sinne.

Helsingin yliopistossa on niin sekalaista jengiä, että niitä ei samaan muotiin saa, vaikka kuinka suurpiirteinen olisi. Sen olen huomannut, että eläinlääkäriopiskelijoilta saa pillua ihan vaan kysymällä. Tai siis ei nyt ihan suoraan kysymällä, ensin pitää pari tuntia lätistä ja juottaa ne känniin ja känniin ne haluavat mennä.

scholl

Jäsen
Tuon olen nimenomaan huomannut tässä vuosien aikana. Mitä kauniimpi, seksikkäämpi ja hehkeämpi on nainen, niin sitä korkeampaa rimaa hän pitää. Ei hän jokaiselle anna todellakaan ja huonommat jäävät aina ilman.

Tuo ei pidä lainkaan paikkansa. Sellaisten kasin naiset kuten Viivi Pumpanen saavat eniten aloitteita osakseen. Sitten sellaiset todella kuuluisat ja laadukkaat kuten Jennifer Lopez tai todelliset kaunottaret maailmalla eivät saa niin paljon pokaamisyrityksiä, koska miehet eivät uskalla, kehtaa tai potevat alemmuuskompleksia. Kympin naisia ei uskalleta lähestyä. Sen takia niille naisille jää usein aika ankeita poikaystäviä.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse en allekirjoita tuota, että flirttailu on mukavaa. Mielestäni se on jotenkin homojen hommaa, en harrasta sellaista. Johdatat HIFKiä nyt harhaan sen suhteen, mikä on järkevää. Siitä olen samaa mieltä, että kontaktia saa helposti, mutta valitettavasti suurin osa naisista eivät ole mielenkiintoisia tyyppejä.

Heh, no eivät kaikki futiksestakaan tykkää. Kyllä meitsi tykkää siitä silmäpelistä. Eivätkä ne kaikki olekaan mielenkiintoisia mutta sitähän ei tiedä ennen kuin kokeilee.

Mielestäni pitäisi enemmän miettiä sitä, mistä me miehet salaisesti itse tykkäämme. Aivan älytöntä miettiä sitä, mistä mimmit salaa tykkäävät, koska meidänhän pitäisi saada elää herroiksi, eikä pokkuroida ketään. Iskeminen on jotenkin kuin perseensä myyminen.

Samaa mieltä mutta nyky-yhteiskunnassa on vain toimittava näin. Muuten melkein pitää käyttää maksullisia palveluita.

Pääse vai joudu?

Riippuu tytöstä.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja tuohon, että kun väitit, että en saa ja muut saavat. Ei se niinkään mene. Eivät kaikki miehet saa, vaikka haluaisivatkin. On niitä monia muitakin, jotka eivät pääse lihan ilosta nauttimaan. Eivätkä parisuhteessa elämään. Sellaisia löytyy yllättävän paljonkin.

Jokainen saa jos haluaa, pitää olla vain valmis maksamaan hinta. Tämä siis kuvainnollisesti tai konkreettisesti. Se, että on ihmisiä jotka eivät ole seksiä harrastaneet johtuu lähes aina niistä ihmisistä jotka eivät ole seksiä harrastaneet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy