Naisasiat

  • 7 511 983
  • 26 572

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Olen tuossa miettinyt tuota naikkosta taas ja aika lailla koko päivän hän on viettänyt Facebookissa. Ts. aina kun Feissarin avaan, niin hän siellä on.

Hän ei ole koskaan sitä keskustelua aloittanut, mutta haluaisin kuitenkin tietää, oliko hän esim. ihastunut meikäläiseen tai ajatteliko hän jossain vaiheessa jotain vakavempaa.

Hänellä on kuin onkin 5-v. lapsi, mistä en alkujaan oikeastaan ollut tietoinen. En tiedä kummalla se huoltajuus on, mutta eipä se tuon neidon elämässä ole hirveästi näkynyt. Melkein joka viikonloppu jossain bilettämässä kavereidensa kanssa.

Kannattaisiko esim. vaikka nyt ottaa keskustelun aiheeksi tuo? Kovasti kiinnostaisi kyseinen nainen, eli jos hän sitten oli jossain vaiheessa kiinnostunut, niin voikohan tuota sitten enää paikata mitenkään?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hän ei ole koskaan sitä keskustelua aloittanut, mutta haluaisin kuitenkin tietää, oliko hän esim. ihastunut meikäläiseen tai ajatteliko hän jossain vaiheessa jotain vakavempaa.

Hänellä on kuin onkin 5-v. lapsi, mistä en alkujaan oikeastaan ollut tietoinen. En tiedä kummalla se huoltajuus on, mutta eipä se tuon neidon elämässä ole hirveästi näkynyt. Melkein joka viikonloppu jossain bilettämässä kavereidensa kanssa.

Kannattaisiko esim. vaikka nyt ottaa keskustelun aiheeksi tuo? Kovasti kiinnostaisi kyseinen nainen, eli jos hän sitten oli jossain vaiheessa kiinnostunut, niin voikohan tuota sitten enää paikata mitenkään?

Kyllä varmaan suunnitteli kesähäitä ja näki sut loistavana isäpuolena ja hienona roolimallina lapselleen. Suosittelen, että kysyt suoraan, miksi hän ei kertonut ihastumisestaan suhun. Kun hän on kertonut, polvistut, pyydät hänen kättään ja lupaat puoli valtakuntaa.

Saletisti natsaa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kannattaisiko esim. vaikka nyt ottaa keskustelun aiheeksi tuo? Kovasti kiinnostaisi kyseinen nainen, eli jos hän sitten oli jossain vaiheessa kiinnostunut, niin voikohan tuota sitten enää paikata mitenkään?

Sinuna luovuttaisin saman tien naisen suhteen ja suuntaisin mielenkiintoni johonkin ihan muuhun. Näitä juttujasi seuranneena voin suoraan laukoa että olet kaikkea muuta kuin valmis parisuhteeseen naisen kanssa jolla on pian kouluikäinen lapsi. Puhumattakaan olemasta isäpuoli. Tee itsellesi palvelus ja etsi nainen jolla ei ole muksuja.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä miksi lähteä tätä sanomaan, mitä muut ovat toitottaneet sivutolkulla, mutta sanotaanpa nyt silti.

Parahin HIFK, unohda ihan oikeasti naisasiat näin alkuun. Oikeasti kannattaisi lähteä liikenteeseen oman itsensä parantamisesta. Ei parisuhde sinusta tee sitä rauhanturvaajaa/vartijaa/alfaurosta/heimopäällikköä. Luulen, että päinvastoin. Mahdollisen suhteen epäonnistumisen jälkeen olet todennäköisesti omasta mielestäsi entistä huonompi ihminen.

Ensinmäinen askel paremmaksi ihmiseksi olisi myöntää omat ongelmansa ja hakea niihin apua. Se ei voi olla pelkuruutta se?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Sinuna luovuttaisin saman tien naisen suhteen ja suuntaisin mielenkiintoni johonkin ihan muuhun. Näitä juttujasi seuranneena voin suoraan laukoa että olet kaikkea muuta kuin valmis parisuhteeseen naisen kanssa jolla on pian kouluikäinen lapsi. Puhumattakaan olemasta isäpuoli. Tee itsellesi palvelus ja etsi nainen jolla ei ole muksuja.

Tuo on kyllä erittäin totta. Eipä siitä kuin oikeastaan pelkkiä ongelmia tulisi. Mutta oikeastaan tuon voisi muotoilla niin, että olen kaikkea muuta kuin valmis parisuhteeseen ylipäätään. 17-vuotiaana tuli koettua se ensimmäinen kunnon ihastus. Ja jo silloin kun aloin miettimään, että mitä se seurustelu oikeastaan todellisuudessa on. Ei ihan sellaista kuin itse olin kuvitellut. Nyt, 22-vuotiaana on sama homma. Haluaisi kyllä parisuhteen ja naisia, mutta sitten kun alkaa oikeasti miettimään, että mitä se todellisuudessa onkaan, niin tuleekin tenkkapoo.

Monta kertaa sitä haluaisi ihan niitä yhden yön juttujakin vaikka kuinka paljon, mutta kun miettii, niin en todellakaan selviytyisi siitä, ihan sama kenet sänkyyn sitten saisin. Itse kun punastun kuin tomaatti, kun joku edes puhuu seksistä.

Eli on nämä naisasiat kyllä todella kaukaisia juttuja, kun oikein ajattelee. Monta kertaa olen miettinyt, että lähestulkoon kaikki, jotka tunnen edes ulkonäöltä, ovat jo seurustelleet, kokeneet sen ekan kerran, jne. niin tulee aika paska tunne. Ei vain kykene olemaan mitenkään naisten kanssa.

Tästä ei nyt sen enempää, kun ei nuo modetkaan hirveästi tykkää, mutta tulipahan vain mainittua tämäkin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Itelläki tuli nykyinen avovaimo tavattua internetin välityksellä. Sitä edellisen vakavan suhteen jälkeen meniki 2-3 vuotta ilman sen kummempia naisasioita, jotain pientä säätöä yms. Jossain vaiheessa kyllästyin baareissa siihen et naiset oikeestaan vaa flirttailee ja kiusaa miehiä ilman sen kummempia tarkoituksia. Yleensä toki suurin osa on vielä varattuja. Siitäpä viisastuneena päätin et meen baariin vaan vetään viinaa ja pitään hauskaa enkä edes kuvittele sieltä löytäväni naista.

Nykyisen kanssa tuli alkuun juteltua ihan niitä näitä, ei vielä mitään liian vakavia ja tuo vaihe kesti ehkä sen vajaan kuukauden. Tän jälkeen käytiin ekoilla treffeillä (tai oikeastaan sovittiin vaan et tavataan eikä otettu mitään turhia paineita) ja helvetin hyvinhän ne meni. Lähettiin siis ihan vaan kävelylenkille yhdes ja lopulta se venyki yli tunnin mittaseksi. Alko pikkuhiljaa tuntua et perhana, tos naises on kyl sitä jotain. Jos toinen osapuoli on vähääkään liikunnallinen niin suosittelen kyllä lämpimästi jotain yhteistä kävelyä tms. treffimuodoksi. Kahvittelut sun muut tuppaa monesti menemään vähän jäykistelyksi kun liikkuessa voi rentoutua helpommin.

Nyt on reilu pari vuotta yhteistä taivalta takana johon mahtuu niin ylä- kuin alamäkiä, mutta skippaan ihan suosiolla kaikki turhimmat kohdat ja siirryn nykyhetkeen. Elikä toi avokki lähtee ens syksynä Saksaan tekeen vapaaehtoisduunia nuorten parissa (arvioitu reissun kesto max. 1vuosi) ja tämän jälkeen suunnittelee vielä käyvänsä armeijan Suomessa. Armeijaa sit seuraakin todennäköinen muutto jonneki itä- rajalle, lähemmäksi kotiseutujaan. Itse olen Lapista kotoisin ja tällä hetkellä Rovaniemellä asutaan. Omat suunnitelmat on jossain etelässä, Tampereen suunnalla.

Itsehän en siis näe tässä mitään ongelmaa, rakastan kyseistä naista ja olen kyllä valmis tekemään kaikkeni tän suhteen eteen vaikka toinen oliski sen vuoden ulkomailla, vuoden armeijassa ja tämän jälkeen vielä muuttaisi toiselle puolelle Suomea. Tiedostan toki et on aika helvetin suuret todennäköisyydet ettei homma toimi kaukosuhteena ja päädytään eroon. Sen sijaan en ymmärrä avokin "luovuttamismentaliteettia" jo tässä vaiheessa. Suhde toimii helvetin hyvin niin mitä siinä oikeasti häviää et yrittää tosissaan? Kyllä se mahdollinen ero sit sattuu ihan helvetisti ja ehkä se ei tuntuis niin pahalta jos alkais nyt jo pikkuhiljaa petaamaan sitä eroa ja pidättelemään tunteitaan. Mut kuka helvetti haluaa elää elämäänsä sillä tavalla?

Ehkä jotain vaikutusta on silläkin et avokki täyttää vasta 20 tänä vuonna ja itse täytän 25. En ny koe olevani mitenkään erityisen kypsä tai aikuinen vielä, mutta ehkä kuitenki vähän eri tavalla osaan katsoa näitä asioita. Oon ny pikkuhiljaa yrittäny iskosta sille ajatusta, et mennään vaan päivä kerrallaan. Ehkä joskus erotaan, ehkä eletään loppuelämämme yhdessä, mutta kävi miten kävi niin nautitaan tästä hetkestä ja siitä ajasta mitä meillä on vielä jäljellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joskus tapasin naisen, joka vaikutti päällisin puolin kelvolta. Sitten (ekat treffit selvinpäin sen kanssa) mainitsin Romaniasta, jossa kaverini oli sillä hetkellä lomalla, niin se nainen luuli sen olevan kunta Lapissa! Sen jälkeen odotin vain, että miten pääsen siitä mahdollisimman äkkiä ja sujuvasti muualle. Siis kun minulle olisi myös selvinnyt, ettei se ollut jotain omalaatuista huumoria, ettei tiennyt.

Sitten yksi ei tiennyt mikä on Rambo-elokuva. Eikä Forrest Gumpista ollut kuullukaan. Paskoja leffoja molemmat, paitsi Rambo tietenkin on legenda, mutta kun ei niitä(kään) tiennyt, niin annoin monoa. Baddingkin oli hänelle ihan tuntematon suuruus, samoin Tapio Rautavaara.

Eihän sillä ole väliä tietääkö yksittäistä elokuvaa tai asiaa mutta kun niitä yksittäisiä asioita on sitten paljon, niin vaikeaksi menee, kun toinen on aivan pihalla maailman tapahtumista, vaikka saikin ylioppilaskirjoituksista E:tä ja L:ää ja opiskeli lääkiksessä.

Sitä vain, että vaikka olisi kuinka nätti ja lämminsydäminen, niin se on melkoinen kiinnostuksen lopahtamisen aiheuttava juttu jos yleistiedossa on noin valtavia aukkoja. Jotkut vain ovat henksiesti parturikampaajia, vaikka koulutuspuoli olisi muutoin kunnossa. Joillekin toki riittää, että naisella on yksi kappale pillua ja kaksi kappaletta tissejä ja se on sitten siinä... Elämän Suuri Rakkaus.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitä vain, että vaikka olisi kuinka nätti ja lämminsydäminen, niin se on melkoinen kiinnostuksen lopahtamisen aiheuttava juttu jos yleistiedossa on noin valtavia aukkoja. Jotkut vain ovat henksiesti parturikampaajia, vaikka koulutuspuoli olisi muutoin kunnossa. Joillekin toki riittää, että naisella on yksi kappale pillua ja kaksi kappaletta tissejä ja se on sitten siinä... Elämän Suuri Rakkaus.
Varsin samoilla linjoilla olen. Pelkkä ulkonäkö ei riitä, kuin korkeintaan satunnaiseen panemiseen, mutta pysyvempi juttu? No way. Todellakaan.

Näin ollen voin sanoa itse olevani hyvinkin vaativa ja mikä tahansa ei kelpaa loppupeleissä, ei siis välttämättä kaunotarkaan jos ei vaan ajatusradat kulje samoja latuja.

Juuri tähän ongelmaan törmää helposti jos yrittää vaikka baarissa pokailla. Toisen elämänkatsomuksesta ja mausta ei ole mitään takeita tai selvyyttä. Tämä ei tosiaan haittaa, jos on pelkästään nussimisseuraa hakemassa, mutta jotain syvällisempää etsiessä se on kyllä silkkaa hakuammuntaa. Minuun kun ei mikään perusmeininki iske. Netin kautta voi monissa eri yhteyksissä tutustua ihmisen mieltymyksiin ja sitä kautta jo päätellä, onko mitään mistä keskustella. Ehkä ainoa paikka missä voisin kuvitella löytävän ihan livenä sopivan ihmisen olisi joku festari, missä on tietyntyyppistä musiikkia ja sitä kautta suht samanhenkisiä ihmisiä. Muuten se on siis silkkaa arvailua ja en välttämättä jaksa lähteä siihen hommaan. Tietty, ei siinä mitään menetäkään, mutta jotenkin olen skeptinen onnistumisprosentin suhteen.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Sitten yksi ei tiennyt mikä on Rambo-elokuva. Eikä Forrest Gumpista ollut kuullukaan. Paskoja leffoja molemmat, paitsi Rambo tietenkin on legenda, mutta kun ei niitä(kään) tiennyt, niin annoin monoa. Baddingkin oli hänelle ihan tuntematon suuruus, samoin Tapio Rautavaara.

Kenkää vaan, jos ei osaa luetella Marxin veljeksiä nimeltä saati näiden tunnetuimpia teoksia.

Hyvän käsityksen naisen yleissivistyksestä saa, jos kysyy heti alkuunsa Suomen suurimman järvet ja joet ja testaa maailman valtioiden liput. Liekö tämä jo schollin käytössä.
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt vituttaa. Tämän vuoden alusta lähtien on ollut ns. juttu meneillään ja nyt sieltä sitten kilahta se kaverikortti. "Oot kyl hyvä tyyppi, mut haluun olla vaan kaveri sun kanssa". Mikä tässäkin sitten kusi, kun varmaa kuitenkin on ettei tässä alunperin mistään kaveruudesta ollut kyse... Ei hitto, että voi vetää mielen matalaks, just kun asioiden piti olla hyvin... Kerrankin
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Joskus tapasin naisen, joka vaikutti päällisin puolin kelvolta. Sitten (ekat treffit selvinpäin sen kanssa) mainitsin Romaniasta, jossa kaverini oli sillä hetkellä lomalla, niin se nainen luuli sen olevan kunta Lapissa! Sen jälkeen odotin vain, että miten pääsen siitä mahdollisimman äkkiä ja sujuvasti muualle. Siis kun minulle olisi myös selvinnyt, ettei se ollut jotain omalaatuista huumoria, ettei tiennyt.

Sitten yksi ei tiennyt mikä on Rambo-elokuva. Eikä Forrest Gumpista ollut kuullukaan. Paskoja leffoja molemmat, paitsi Rambo tietenkin on legenda, mutta kun ei niitä(kään) tiennyt, niin annoin monoa. Baddingkin oli hänelle ihan tuntematon suuruus, samoin Tapio Rautavaara.

Eihän sillä ole väliä tietääkö yksittäistä elokuvaa tai asiaa mutta kun niitä yksittäisiä asioita on sitten paljon, niin vaikeaksi menee, kun toinen on aivan pihalla maailman tapahtumista, vaikka saikin ylioppilaskirjoituksista E:tä ja L:ää ja opiskeli lääkiksessä.

Sitä vain, että vaikka olisi kuinka nätti ja lämminsydäminen, niin se on melkoinen kiinnostuksen lopahtamisen aiheuttava juttu jos yleistiedossa on noin valtavia aukkoja. Jotkut vain ovat henksiesti parturikampaajia, vaikka koulutuspuoli olisi muutoin kunnossa. Joillekin toki riittää, että naisella on yksi kappale pillua ja kaksi kappaletta tissejä ja se on sitten siinä... Elämän Suuri Rakkaus.

Kai kuitenkin panit noita molempia? Olisi hämmentävää jos niin ei olisi käynyt.

Makuasioita, joillekin toimii tyhmä, joillekkin viisas. Joillekkin laiha, toisille lihava. Tyhmistä sanovat ettei niitä aivoihin panna. Ei toki oo silti munkaan juttu
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
"Oot kyl hyvä tyyppi, mut haluun olla vaan kaveri sun kanssa".

Voitko hieman valottaa miten olit hyvä tyyppi?

Jos olit tällainen hyvä tyyppi,

-soittelee, tekstailee, spämmää Facebookissa joka päivä useita kertoja
-ostaa lahjoja
-ostaa baarissa juomat
-unohtaa aiemmat kaverit ja keskittyy vain tyttöön/naiseen
-jne...

niin kaverikortti heiluu 99% tapauksista, ellei sinulla ole todella paljon rahaa(mono heiluu kun rahat on loppu)/tyttöystävä ole venäläinen tai vastaava.

Vaikka naiset yleensä sanovat haluavansa noita ns. herrasmiehiä, joilla on kieli perseessä jatkuvasti, todellisuus on toinen. Pidä oma elämä, omat menot ja anna naisen ottaa yhteyttä. Juttele muille miehille ja varsinkin naisille baarissa yms. tapahtumissa, äläkä eristäydy muusta elämästä jonkun sutturan vuoksi. Jos nainen rupeaa omimaan sinua, viikon parin radiohiljaisuus ojentaa kummasti.

Nämä säännöt on syytä opettaa mahdolliselle tyttöystävälle heti, sillä jos annat pikkusormen, se vie koko käden ja "friend zone" heiluu jälkeenpäin
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kenkää vaan, jos ei osaa luetella Marxin veljeksiä nimeltä saati näiden tunnetuimpia teoksia.
Sieltähän ne tulivat juuri ne mitä tänne odottelinkin kommenteiksi. Varsinkin tuo Seymonin kommentti on niin väsynyttä Jatkoaika"läppää".

Tyhmälle passaa tyhmä. Tosin tämä lääkiksessä ollut ei ollut tyhmä vaan kohtuullisen älykäs mutta yleistieto oli aivan totaalisen paska. Sitä kautta viisaudessa oli puutteita. Älykkäällekin passaa tyhmä jos älykkäällä ei ole itsetunto kuosissa vaan hänestä on kiva ja pippeliä venyttävää päteä. Silloin se älykäs ei tosin ole viisas. Minua ei kiinnosta pätkääkään päteä, päinvastoin, vituttaisi semmoinen, joten mitä älykkäämpi ja viisaampi nainen, sen parempi. Toki muitakin ominaisuuksia on oltava, tämä Jatkoajan väsyneille "hassuttelijoille" tiedoksi jo tässä vaiheessa.

Niin, en pannut Romaniasta tietämätöntä, en todellakaan, vaikka se oikeastaan jo tyrkytti itseään. Ei ole yhden illan suhteen kiinnostaneet ja pelkät panemiset edelleenkään sen vuoden 2002 jälkeen.

Ihmetellä täytyy noin yleisestikin, miten heikko yleistieto monilla naisilla on. Kyllä täällä Gaussin käyrän oikealla laidalla on välillä tuskaista. (<-tästäkin voi mukahassutella vaikka minkälaista väsynyttä)
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voitko hieman valottaa miten olit hyvä tyyppi?
--
sillä jos annat pikkusormen, se vie koko käden ja "friend zone" heiluu jälkeenpäin

En usko että tähän olisin sortunut. Valotetaampa nyt sitten tarkemmin. Tekstailtua tuli välillä useimmiten tytön aloitteesta, muttei siis todellakaan montaa kertaa päivässä. Ja tuon Facebook-miinan pyrin tietoisesti välttämään, enkä jutellut hänellä aina vaikka tämä olisi ollut onlinessa. Toki aina välillä aloitin keskustelun ja niin teki myös hän. Lahjoja en ostanut, tosin tytön synttärit ovat pian, että niihin olisin varmaan jotain ostanut. Tavattiin muutaman kerran viikossa, tyttö kävi kämpillä ja minä vuoroin vieraissa. Myös yhdessä kaveriporukan mukana liikuttiin. Ja omaa elämää en unohtanut, käytiin äijäporukalla laivallakin välissä ja myös jätkien kanssa baarissa. Tänään sitten tytön piti tulla meille, mutta oli kuulemma "unohtanut" ja samaan syssyyn ilmoitti, että minä tahdon kuulemma liikaa ja hän haluaa olla vain kaveri.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Sieltähän ne tulivat juuri ne mitä tänne odottelinkin kommenteiksi. Varsinkin tuo Seymonin kommentti on niin väsynyttä Jatkoaika"läppää".

Näin työviikon päätteksi tuo väsynyt läppä sallittaneen.

Ymmärrän toki, ettei sitä ihan tyhjäpäästä jaksa innostua. Varmasti moni nainenkin ajattelee samalla tavalla. Vois luulla, että vittumarkoille ja tyhjäpää-palomiehille annetaan hyvin äkkiä kenkää, kun totuus aivokapasiteetista vihdoin valkenee.

Itselle tärkeintä on, että nainen on samalla aaltopituudella. Yleissivistyksellä niin väliä ole. Eivät naiset keskimäärin muutenkaan ole kovin kiinnostuneita nippelitiedosta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itselle tärkeintä on, että nainen on samalla aaltopituudella. Yleissivistyksellä niin väliä ole. Eivät naiset keskimäärin muutenkaan ole kovin kiinnostuneita nippelitiedosta.
Sehän siinä onkin, että nainen, jonka yleistietämys on keskivertoa huomattavasti huonompi, ei ole minun kanssani samalla aaltopituudella. Jos ei tiedä monista yleisesti tiedossa olevista asioista, niin se rajoittaa kommunikaatiota huomattavasti. Ellei sitten puhu vain käytännön asioista vaan eihän niistä jaksa puhua kuin sen mitä välttämättä on pakko.

En toki vittuillut siitä, ettei tiedä, sillä mikäs minä olen tuomaroimaan. Parisuhteeseen ei silti tarvitse ryhtyä senlaisen kiinnostuksentappajan vuoksi, kuin mitä yleistiedon surkeus on.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Voitko hieman valottaa miten olit hyvä tyyppi?

Jos olit tällainen hyvä tyyppi,
.
.
.
Tämä sama on kyllä tullut itselläkin kantapään kautta opittua viimeisten kuukausien aikana. Täyttä asiaa koko teksti. Mulla meinasi (huom. meinasi :) ) tämän tyttösen kanssa mennä vähän tuohon suuntaan tuo touhu, mutta nyt en ole puhunut sille enää muuta kuin koululla jos satutaan näkemään. Jos kerron sille esimerkiksi, että mitä olen tehnyt vaikkapa edellisenä päivänä, niin tyttö kysyy heti, että "kenen kanssa? olitko yksin?". Eipä ole kyllä tyttökään soitellut mulle, joten aika kuollutta on yhteydenpito ollut.

Mutta joka tapauksessa tuo välinpitämättömyys tuntuu tehoavan tosi hyvin. Nyt tajuaa jo itsekin, että on tullut kustua hommat aika rankasti jo ensimmäisten viikkojen aikana. En varmaankaan tämän jälkeen tule paljastaneeksi korttejani liian aikaisin. :) Tai mulle on oikeastaan tullut sellainen käsitys, että tuota ihastumistaan ei todellakaan saa paljastaa ellei tyttö sitten sano sitä ensiksi.

Eilen tuli muuten myös se perjantaina baarissa tapaamani tyttö koululla juttelemaan ihan muuten vaan. Harmi vaan, että on varattu, kun vaikuttaisi muuten ihan mielenkiintoiselta mimmiltä kaikin puolin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos kerron sille esimerkiksi, että mitä olen tehnyt vaikkapa edellisenä päivänä, niin tyttö kysyy heti, että "kenen kanssa? olitko yksin?".

Tohon pitäisi sitten vastata, että naapurin Lissun kanssa, tai yhden kaverin, jota sä et tunne tms(salaperäinen hymy). Mitä vähemmän kerrot, sitä enemmän naista kiinnostaa.

Tämä siis jos vielä haluat testailla mahdollisuuksia tuon naisen suhteen. Yleensähän kerran mokattu homma ei enää lähde tulille.

Eilen tuli muuten myös se perjantaina baarissa tapaamani tyttö koululla juttelemaan ihan muuten vaan. Harmi vaan, että on varattu, kun vaikuttaisi muuten ihan mielenkiintoiselta mimmiltä kaikin puolin.

Tämäkin on merrki siitä, että nainen oli jollain tasolla kiinnostunut, eikä pitänyt tollona. Naisia tässä maailmassa riittää, eli ei muuta kun uutta matoa koukkuun. Muutenkin esim. koulumaailmassa on hyvä olla naispuolisia kavereita ja jutella tyttöjen kanssa. Tuokin edesauttaa sitä, että sulla ei ole ongelmia lähestyä naisia ja koulussa muut naiset näkevät sinut hyvänä jätkänä

Vielä parempi jos voit mennä kaverinaisten kanssa vaikka baariin ja pitää hauskaa(tanssia ja hassutella). Siitä baarissa olevat naiset tajuaa myös, että jos noikin eukot hengailee sinun kanssa ja pidätte spontaanisti hauskaa, olet kiinnostava tyyppi.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tohon pitäisi sitten vastata, että naapurin Lissun kanssa, tai yhden kaverin, jota sä et tunne tms(salaperäinen hymy). Mitä vähemmän kerrot, sitä enemmän naista kiinnostaa.

Tämä siis jos vielä haluat testailla mahdollisuuksia tuon naisen suhteen. Yleensähän kerran mokattu homma ei enää lähde tulille.



Tämäkin on merrki siitä, että nainen oli jollain tasolla kiinnostunut, eikä pitänyt tollona. Naisia tässä maailmassa riittää, eli ei muuta kun uutta matoa koukkuun. Muutenkin esim. koulumaailmassa on hyvä olla naispuolisia kavereita ja jutella tyttöjen kanssa. Tuokin edesauttaa sitä, että sulla ei ole ongelmia lähestyä naisia ja koulussa muut naiset näkevät sinut hyvänä jätkänä
Noh, enpä taida jaksaa enää alkaa tässä mitään säätämään. Olen päättänyt, että kohtelen tyttöä kuin ihan ketä tahansa muutakin kaveria, enkä kysele mitään turhia. Jos tyttöä kiinnostaa jossain muussakin mielessä, niin sanokoon. Pari kuukautta tuli jo hakattua päätä seinään, niin kyllä mulle tällä erää riittää. :) Ja tosiaan, naisia kyllä riittää, joten mitäpä se haittaa, vaikka tätä tyttöä nyt en saisikaan.

Koululla noita tyttöjä kyllä onkin kavereina aika paljonkin, joten eipä siinä. Baarissa en ole kyllä niiden kanssa koskaan käynyt siis sillä tavalla, että oltaisiin porukalla menty. Silloin tällöin niitä on kuitenkin nähnyt sielläkin.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt tuli sitten ero tästä "uran" ensimmäisestä suhteesta. Kuulemma meidän suhde ei toimi ja ollaan vain kavereita. Eikä ollut miestä (tai naista) sanoa sitä edes suoraan vaan piti lähteä ensin leville ja sieltä pistää tekstiviestiä. Ero ei niinkään ottanut koville, koska en salli itseni alkaa murehtimaan asiasta, eikä tuo jättämistapakaan koville ottanut, enemmänkin vaan päässä kiehahti. "Haistapa paska" teki mieli lähettää takaisin. Onko tämä kovin yleinenkin tapa naisten keskuudessa, pelätä sitä suoraan puhumista?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Nyt tuli sitten ero tästä "uran" ensimmäisestä suhteesta. Kuulemma meidän suhde ei toimi ja ollaan vain kavereita. Eikä ollut miestä (tai naista) sanoa sitä edes suoraan vaan piti lähteä ensin leville ja sieltä pistää tekstiviestiä. Ero ei niinkään ottanut koville, koska en salli itseni alkaa murehtimaan asiasta, eikä tuo jättämistapakaan koville ottanut, enemmänkin vaan päässä kiehahti. "Haistapa paska" teki mieli lähettää takaisin. Onko tämä kovin yleinenkin tapa naisten keskuudessa, pelätä sitä suoraan puhumista?

No, älä ota millään pahalla... mutta on. Se meni panemaan. Olen ollut siellä tähän aikaan vuodesta.... ja mä tiedän. Uutta matoa koukkuun ja häntä pystyyn!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Onko tämä kovin yleinenkin tapa naisten keskuudessa, pelätä sitä suoraan puhumista?

En nyt tieda onko se yleinen tapa juuri naisten keskuudessa. Ja jattamisviestittelyissa. Kylla noita tekstareita tulee mullekin silloin kun esim tyontekijat ei voi tehda jotain vuoroa tai on jotain muuta "ei niin miellyyttavaa" kerrottavaa. Eikohan tuo ole inhimillinen juttu, etta mennaan siita mista aita on matalin. Kertoo ihmisesta toki aika paljon, oli syy mika tahansa.

Jaksamisia, ja sitte taas tulta munille!
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ei jumalauta! Tätä ette saatana usko! Tuli päätepiste tälle vuosisadan rakkaustarinalle ehkäpä maailman julmimmalla ja inhottavimmalla tavalla!

Menin reilu tunti sitten kaupungille vaateliikkeesseen ostamaan itselleni paitaa. Kauppaan päästyäni huomasin ihan tuon ihastukseni näköisen tytön sieltä hyllyjen välistä, mutta ajattelin, että ei kai se nyt voinut olla. Sitten n. 5min myöhemmin huomasin tytön pussailemassa jotain saatanan liimalettiä siinä keskellä käytävää! Aivan hirveä tuska tuli koko kroppaan ja niin suuri vitutus, että ei voi enää sanoin kuvailla! Vaikka en ole edes pitänyt yhteyttä tyttöön, ja ainoat kerrat ollaan tavattu koulussa, niin silti. Sen jälkeen kävelin ihan tahallani niiden vierestä ja tyttö meni hämilleen, mutta en sitten sanonut sanaakaan. Kunnon kusipää ämmä.

Aika monethan tätä jo täälläkin epäili ja itsekin taisin jo sanoa jossain vaiheessa, että kaikki merkit viittaavat siihen, että sillä on toinen ja olen vain kakkonen, jolle on kiva jutella. Ulkoilemaan lähtökin viivästyi kerran muutamalla tunnilla, kun se sanoi että "kaveri on käymässä ja pitää viedä juna-asemalle". Joo, niin varmasti pitikin. Tätä ei kyllä soisi tapahtuvan kellekkään ikinä missään... Kaikista eniten tässä ehkäpä vituttaa se, että se ei voinut mulle suoraan sanoa missään vaiheessa, että sillä on toinen, joten ei kiinnosta, vaan pelaili sitten mun kanssa loppuun asti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
CaptainSlow:lle. Kyllähän se on välillä niin, että pitää itse ne virheet tehdä. Virheistä pitää myös oppia. Älä myöskään katkeroidu ja ryhdy käyttäytymään kuin tuo unelmiesi kohde. Kohdallesi sattui vain kohtuullisen kylmä vedättäjä.

Toivottavasti enää et lähde ulos ulkoilemaan, jos se "ex" sinua kysyy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös