Naisasiat

• 7 590 856
  • 26 615

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
"Oot kyl hyvä tyyppi, mut haluun olla vaan kaveri sun kanssa".

Voitko hieman valottaa miten olit hyvä tyyppi?

Jos olit tällainen hyvä tyyppi,

-soittelee, tekstailee, spämmää Facebookissa joka päivä useita kertoja
-ostaa lahjoja
-ostaa baarissa juomat
-unohtaa aiemmat kaverit ja keskittyy vain tyttöön/naiseen
-jne...

niin kaverikortti heiluu 99% tapauksista, ellei sinulla ole todella paljon rahaa(mono heiluu kun rahat on loppu)/tyttöystävä ole venäläinen tai vastaava.

Vaikka naiset yleensä sanovat haluavansa noita ns. herrasmiehiä, joilla on kieli perseessä jatkuvasti, todellisuus on toinen. Pidä oma elämä, omat menot ja anna naisen ottaa yhteyttä. Juttele muille miehille ja varsinkin naisille baarissa yms. tapahtumissa, äläkä eristäydy muusta elämästä jonkun sutturan vuoksi. Jos nainen rupeaa omimaan sinua, viikon parin radiohiljaisuus ojentaa kummasti.

Nämä säännöt on syytä opettaa mahdolliselle tyttöystävälle heti, sillä jos annat pikkusormen, se vie koko käden ja "friend zone" heiluu jälkeenpäin

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kenkää vaan, jos ei osaa luetella Marxin veljeksiä nimeltä saati näiden tunnetuimpia teoksia.
Sieltähän ne tulivat juuri ne mitä tänne odottelinkin kommenteiksi. Varsinkin tuo Seymonin kommentti on niin väsynyttä Jatkoaika"läppää".

Tyhmälle passaa tyhmä. Tosin tämä lääkiksessä ollut ei ollut tyhmä vaan kohtuullisen älykäs mutta yleistieto oli aivan totaalisen paska. Sitä kautta viisaudessa oli puutteita. Älykkäällekin passaa tyhmä jos älykkäällä ei ole itsetunto kuosissa vaan hänestä on kiva ja pippeliä venyttävää päteä. Silloin se älykäs ei tosin ole viisas. Minua ei kiinnosta pätkääkään päteä, päinvastoin, vituttaisi semmoinen, joten mitä älykkäämpi ja viisaampi nainen, sen parempi. Toki muitakin ominaisuuksia on oltava, tämä Jatkoajan väsyneille "hassuttelijoille" tiedoksi jo tässä vaiheessa.

Niin, en pannut Romaniasta tietämätöntä, en todellakaan, vaikka se oikeastaan jo tyrkytti itseään. Ei ole yhden illan suhteen kiinnostaneet ja pelkät panemiset edelleenkään sen vuoden 2002 jälkeen.

Ihmetellä täytyy noin yleisestikin, miten heikko yleistieto monilla naisilla on. Kyllä täällä Gaussin käyrän oikealla laidalla on välillä tuskaista. (<-tästäkin voi mukahassutella vaikka minkälaista väsynyttä)

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
--
sillä jos annat pikkusormen, se vie koko käden ja "friend zone" heiluu jälkeenpäin

En usko että tähän olisin sortunut. Valotetaampa nyt sitten tarkemmin. Tekstailtua tuli välillä useimmiten tytön aloitteesta, muttei siis todellakaan montaa kertaa päivässä. Ja tuon Facebook-miinan pyrin tietoisesti välttämään, enkä jutellut hänellä aina vaikka tämä olisi ollut onlinessa. Toki aina välillä aloitin keskustelun ja niin teki myös hän. Lahjoja en ostanut, tosin tytön synttärit ovat pian, että niihin olisin varmaan jotain ostanut. Tavattiin muutaman kerran viikossa, tyttö kävi kämpillä ja minä vuoroin vieraissa. Myös yhdessä kaveriporukan mukana liikuttiin. Ja omaa elämää en unohtanut, käytiin äijäporukalla laivallakin välissä ja myös jätkien kanssa baarissa. Tänään sitten tytön piti tulla meille, mutta oli kuulemma "unohtanut" ja samaan syssyyn ilmoitti, että minä tahdon kuulemma liikaa ja hän haluaa olla vain kaveri.

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Sieltähän ne tulivat juuri ne mitä tänne odottelinkin kommenteiksi. Varsinkin tuo Seymonin kommentti on niin väsynyttä Jatkoaika"läppää".

Näin työviikon päätteksi tuo väsynyt läppä sallittaneen.

Ymmärrän toki, ettei sitä ihan tyhjäpäästä jaksa innostua. Varmasti moni nainenkin ajattelee samalla tavalla. Vois luulla, että vittumarkoille ja tyhjäpää-palomiehille annetaan hyvin äkkiä kenkää, kun totuus aivokapasiteetista vihdoin valkenee.

Itselle tärkeintä on, että nainen on samalla aaltopituudella. Yleissivistyksellä niin väliä ole. Eivät naiset keskimäärin muutenkaan ole kovin kiinnostuneita nippelitiedosta.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itselle tärkeintä on, että nainen on samalla aaltopituudella. Yleissivistyksellä niin väliä ole. Eivät naiset keskimäärin muutenkaan ole kovin kiinnostuneita nippelitiedosta.
Sehän siinä onkin, että nainen, jonka yleistietämys on keskivertoa huomattavasti huonompi, ei ole minun kanssani samalla aaltopituudella. Jos ei tiedä monista yleisesti tiedossa olevista asioista, niin se rajoittaa kommunikaatiota huomattavasti. Ellei sitten puhu vain käytännön asioista vaan eihän niistä jaksa puhua kuin sen mitä välttämättä on pakko.

En toki vittuillut siitä, ettei tiedä, sillä mikäs minä olen tuomaroimaan. Parisuhteeseen ei silti tarvitse ryhtyä senlaisen kiinnostuksentappajan vuoksi, kuin mitä yleistiedon surkeus on.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara

Jos olit tällainen hyvä tyyppi,
.
.
.
Tämä sama on kyllä tullut itselläkin kantapään kautta opittua viimeisten kuukausien aikana. Täyttä asiaa koko teksti. Mulla meinasi (huom. meinasi :) ) tämän tyttösen kanssa mennä vähän tuohon suuntaan tuo touhu, mutta nyt en ole puhunut sille enää muuta kuin koululla jos satutaan näkemään. Jos kerron sille esimerkiksi, että mitä olen tehnyt vaikkapa edellisenä päivänä, niin tyttö kysyy heti, että "kenen kanssa? olitko yksin?". Eipä ole kyllä tyttökään soitellut mulle, joten aika kuollutta on yhteydenpito ollut.

Mutta joka tapauksessa tuo välinpitämättömyys tuntuu tehoavan tosi hyvin. Nyt tajuaa jo itsekin, että on tullut kustua hommat aika rankasti jo ensimmäisten viikkojen aikana. En varmaankaan tämän jälkeen tule paljastaneeksi korttejani liian aikaisin. :) Tai mulle on oikeastaan tullut sellainen käsitys, että tuota ihastumistaan ei todellakaan saa paljastaa ellei tyttö sitten sano sitä ensiksi.

Eilen tuli muuten myös se perjantaina baarissa tapaamani tyttö koululla juttelemaan ihan muuten vaan. Harmi vaan, että on varattu, kun vaikuttaisi muuten ihan mielenkiintoiselta mimmiltä kaikin puolin.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos kerron sille esimerkiksi, että mitä olen tehnyt vaikkapa edellisenä päivänä, niin tyttö kysyy heti, että "kenen kanssa? olitko yksin?".

Tohon pitäisi sitten vastata, että naapurin Lissun kanssa, tai yhden kaverin, jota sä et tunne tms(salaperäinen hymy). Mitä vähemmän kerrot, sitä enemmän naista kiinnostaa.

Tämä siis jos vielä haluat testailla mahdollisuuksia tuon naisen suhteen. Yleensähän kerran mokattu homma ei enää lähde tulille.

Eilen tuli muuten myös se perjantaina baarissa tapaamani tyttö koululla juttelemaan ihan muuten vaan. Harmi vaan, että on varattu, kun vaikuttaisi muuten ihan mielenkiintoiselta mimmiltä kaikin puolin.

Tämäkin on merrki siitä, että nainen oli jollain tasolla kiinnostunut, eikä pitänyt tollona. Naisia tässä maailmassa riittää, eli ei muuta kun uutta matoa koukkuun. Muutenkin esim. koulumaailmassa on hyvä olla naispuolisia kavereita ja jutella tyttöjen kanssa. Tuokin edesauttaa sitä, että sulla ei ole ongelmia lähestyä naisia ja koulussa muut naiset näkevät sinut hyvänä jätkänä

Vielä parempi jos voit mennä kaverinaisten kanssa vaikka baariin ja pitää hauskaa(tanssia ja hassutella). Siitä baarissa olevat naiset tajuaa myös, että jos noikin eukot hengailee sinun kanssa ja pidätte spontaanisti hauskaa, olet kiinnostava tyyppi.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tohon pitäisi sitten vastata, että naapurin Lissun kanssa, tai yhden kaverin, jota sä et tunne tms(salaperäinen hymy). Mitä vähemmän kerrot, sitä enemmän naista kiinnostaa.

Tämä siis jos vielä haluat testailla mahdollisuuksia tuon naisen suhteen. Yleensähän kerran mokattu homma ei enää lähde tulille.

Tämäkin on merrki siitä, että nainen oli jollain tasolla kiinnostunut, eikä pitänyt tollona. Naisia tässä maailmassa riittää, eli ei muuta kun uutta matoa koukkuun. Muutenkin esim. koulumaailmassa on hyvä olla naispuolisia kavereita ja jutella tyttöjen kanssa. Tuokin edesauttaa sitä, että sulla ei ole ongelmia lähestyä naisia ja koulussa muut naiset näkevät sinut hyvänä jätkänä
Noh, enpä taida jaksaa enää alkaa tässä mitään säätämään. Olen päättänyt, että kohtelen tyttöä kuin ihan ketä tahansa muutakin kaveria, enkä kysele mitään turhia. Jos tyttöä kiinnostaa jossain muussakin mielessä, niin sanokoon. Pari kuukautta tuli jo hakattua päätä seinään, niin kyllä mulle tällä erää riittää. :) Ja tosiaan, naisia kyllä riittää, joten mitäpä se haittaa, vaikka tätä tyttöä nyt en saisikaan.

Koululla noita tyttöjä kyllä onkin kavereina aika paljonkin, joten eipä siinä. Baarissa en ole kyllä niiden kanssa koskaan käynyt siis sillä tavalla, että oltaisiin porukalla menty. Silloin tällöin niitä on kuitenkin nähnyt sielläkin.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt tuli sitten ero tästä "uran" ensimmäisestä suhteesta. Kuulemma meidän suhde ei toimi ja ollaan vain kavereita. Eikä ollut miestä (tai naista) sanoa sitä edes suoraan vaan piti lähteä ensin leville ja sieltä pistää tekstiviestiä. Ero ei niinkään ottanut koville, koska en salli itseni alkaa murehtimaan asiasta, eikä tuo jättämistapakaan koville ottanut, enemmänkin vaan päässä kiehahti. "Haistapa paska" teki mieli lähettää takaisin. Onko tämä kovin yleinenkin tapa naisten keskuudessa, pelätä sitä suoraan puhumista?

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Nyt tuli sitten ero tästä "uran" ensimmäisestä suhteesta. Kuulemma meidän suhde ei toimi ja ollaan vain kavereita. Eikä ollut miestä (tai naista) sanoa sitä edes suoraan vaan piti lähteä ensin leville ja sieltä pistää tekstiviestiä. Ero ei niinkään ottanut koville, koska en salli itseni alkaa murehtimaan asiasta, eikä tuo jättämistapakaan koville ottanut, enemmänkin vaan päässä kiehahti. "Haistapa paska" teki mieli lähettää takaisin. Onko tämä kovin yleinenkin tapa naisten keskuudessa, pelätä sitä suoraan puhumista?

No, älä ota millään pahalla... mutta on. Se meni panemaan. Olen ollut siellä tähän aikaan vuodesta.... ja mä tiedän. Uutta matoa koukkuun ja häntä pystyyn!

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Onko tämä kovin yleinenkin tapa naisten keskuudessa, pelätä sitä suoraan puhumista?

En nyt tieda onko se yleinen tapa juuri naisten keskuudessa. Ja jattamisviestittelyissa. Kylla noita tekstareita tulee mullekin silloin kun esim tyontekijat ei voi tehda jotain vuoroa tai on jotain muuta "ei niin miellyyttavaa" kerrottavaa. Eikohan tuo ole inhimillinen juttu, etta mennaan siita mista aita on matalin. Kertoo ihmisesta toki aika paljon, oli syy mika tahansa.

Jaksamisia, ja sitte taas tulta munille!

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei jumalauta! Tätä ette saatana usko! Tuli päätepiste tälle vuosisadan rakkaustarinalle ehkäpä maailman julmimmalla ja inhottavimmalla tavalla!

Menin reilu tunti sitten kaupungille vaateliikkeesseen ostamaan itselleni paitaa. Kauppaan päästyäni huomasin ihan tuon ihastukseni näköisen tytön sieltä hyllyjen välistä, mutta ajattelin, että ei kai se nyt voinut olla. Sitten n. 5min myöhemmin huomasin tytön pussailemassa jotain saatanan liimalettiä siinä keskellä käytävää! Aivan hirveä tuska tuli koko kroppaan ja niin suuri vitutus, että ei voi enää sanoin kuvailla! Vaikka en ole edes pitänyt yhteyttä tyttöön, ja ainoat kerrat ollaan tavattu koulussa, niin silti. Sen jälkeen kävelin ihan tahallani niiden vierestä ja tyttö meni hämilleen, mutta en sitten sanonut sanaakaan. Kunnon kusipää ämmä.

Aika monethan tätä jo täälläkin epäili ja itsekin taisin jo sanoa jossain vaiheessa, että kaikki merkit viittaavat siihen, että sillä on toinen ja olen vain kakkonen, jolle on kiva jutella. Ulkoilemaan lähtökin viivästyi kerran muutamalla tunnilla, kun se sanoi että "kaveri on käymässä ja pitää viedä juna-asemalle". Joo, niin varmasti pitikin. Tätä ei kyllä soisi tapahtuvan kellekkään ikinä missään... Kaikista eniten tässä ehkäpä vituttaa se, että se ei voinut mulle suoraan sanoa missään vaiheessa, että sillä on toinen, joten ei kiinnosta, vaan pelaili sitten mun kanssa loppuun asti.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
CaptainSlow:lle. Kyllähän se on välillä niin, että pitää itse ne virheet tehdä. Virheistä pitää myös oppia. Älä myöskään katkeroidu ja ryhdy käyttäytymään kuin tuo unelmiesi kohde. Kohdallesi sattui vain kohtuullisen kylmä vedättäjä.

Toivottavasti enää et lähde ulos ulkoilemaan, jos se "ex" sinua kysyy...

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
CaptainSlow:lle. Kyllähän se on välillä niin, että pitää itse ne virheet tehdä. Virheistä pitää myös oppia. Älä myöskään katkeroidu ja ryhdy käyttäytymään kuin tuo unelmiesi kohde. Kohdallesi sattui vain kohtuullisen kylmä vedättäjä.

Toivottavasti enää et lähde ulos ulkoilemaan, jos se "ex" sinua kysyy...
Jep näinhän se on. Eiköhän tämäkin paha olo lähde, kunhan pääsee kunnolla eroon tuosta ja tapaa vaikka uuden tyttösen. Tosiaan, onhan tuota tullut itsekin tehtyä melko suuria virheitä tytön kohdalla, mutta tuollainen kusetus on kyllä kaiken huippu. Toivottavasti se ei kysy mua mihinkään tai minulta (vaikka suht. rauhallinen ihmismieli olenkin) saattaisi tulla aika rumaa tekstiä siihen suuntaan. Perseestä, kun tuota tyttöä pitää vielä koulullakin nähdä joka päivä... Eihän sille onneksi ole pakko puhua, niin ei kai tässä auta muuta kuin ignorata se täysin.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Captain captain, meikä salapoliisina hoksas sut! Oliki ikävä tuol toises paikas, mut onneks tekstiä sitten ilmestyi, nimittäin samaa ;)

Mutjees, mitä tästä opimme? Ettikää ne muijat jostakin muualta, ettei sitten skolessa tarvi katella exän naamaa... Kokemuksesta tiedän, se on erittäin vittumaista. Jonkun ajan päästä se alkaa kummallisesti vaikuttamaan myöskin koulun rumimmalta dorkalta + totaalikusipäältä. Mutta me herrasmiehet emme tietenkään kerro ajatuksiamme julki, kunhan pään sisällä kiroamme ja ties mitä muuta! Tsemppiä sulle kumminki "palautumiseen" =)

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ma en ihan ymmartanyt tuota CaptainSlow:n juttua sikali, etta olitko sa koskaan antanut tuon tyton ymmartaa, etta sa oot ympari ampari rakastunut siihen? Tiesiko se sen? Tuosta sivun ylimpana olleesta tekstista ei saanut sita kuvaa, kun et oikeen edes puhunut sille (muuta kun koulussa vahan). Ehka tuo liimaletti oli hanelle sen kertonut ja siksi heidan suhteensa oli jo tuossa vaiheessa? Nain vahan vanhempana olen elamani aikana huomannut, etta niin monet asiat menee ohi suun, jos sita suuta ei saa auki. Pitais osata jollain tavalla paasta jutun juureen ja siita lahtea kehittelemaan asiaa. Ei sen ekan jutun tartte mitaan isoa ja huikeeta olla. Pitaa tehda ittensa vaan tyko ja nayttaa ihastustaan edes jollain tavalla. Mutta jos toinen ei edes tieda, etta on ihastunut, saatikka rakastunut, niin eihan se silloin siita toisesta ole kiinni. Valitettavasti. Naisissa on myos se, etta heilla on useinkin kundeja vaan kavereina ja he pystyvat paremmin pitamaan toista sukupuolta olevan kaverina kun me miehet. Aina ei tartte menna siita "eteenpain".

Asiasta toiseen. En tieda kuuluuko tama tanne, kaippa. Tassa mun ammatissa tapaa paljon ihmisia ja saa kuulla kaikenlaista. Flirttailuista suoriin ehdotuksiin. Harvemmin kuitenkaan miehilta... Eilen kuitenkin yksi meidan kanta-asiakkaista tuli ja ehdotti ihan suoraan threesomea hanen vaimonsa kanssa. Oli vaimo kuulemma ruvennut fantasioimaan minusta ja kertonut siita miehelleen, ja nyt mies avasi suunsa ja kysyi ihan suoraan, etta "Lahetko?". Juu, en.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan hirveä tuska tuli koko kroppaan ja niin suuri vitutus, että ei voi enää sanoin kuvailla! Vaikka en ole edes pitänyt yhteyttä tyttöön, ja ainoat kerrat ollaan tavattu koulussa, niin silti.

Otan osaa kurjaan oloosi, onneksi se varmaankin menee ohi ajan myötä.

Reality-check tässä kohtaa kuitenkin voisi olla paikallaan - oliko tyttö luvannut sinulle jotain vain harmittaako sinua vain se, että hän oli sinulle 'liian ystävällinen'? Seurustelitteko tai olitteko alkamassa seurustelusuhdetta? Sitä helposti alkaa kehittelemään omien tunteittensa pohjalta jotain suurempaa, vaikka mitään ei ole itse asiassa tapahtunutkaan. Jos niin käy, ei siitä pidä toista osapuolta syyttää - hän on mahdollisesti ollut onnellisen tietämätön siitä, mitä sinä tunnet häntä kohtaan.

Tapaat varmasti vielä tämän kevään aikana hurmaavia neitoja, jotka saavat sinussa aikaan suuria tunteita. Ne ovat kuitenkin sinun henkilökohtaisia tuntojasi, eivätkä kaikki vastaa niihin toivomallasi tavalla. Sellaista elämä on, ei voi mitään. Se ei tee sinusta tai hänestä yhtään huonompaa ihmistä :) Sitä hienompaa sitten onkin, kun tapaa sellaisen, jonka kanssa tuntee samoin.

Onnea matkaan!

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis kyllä olin kertonut tuolle tytölle, että olen ihastunut. Se olikin oikeastaan se virhe tässä alunperinkin, koska tyttö hieman pakeni tuon jälkeen. Sitten se kuitenkin alkoi taas pitää yhteyttä oikeastaan joka päivä. Varmasti ollut tosin osa omaa kuvitelmaakin tästä jutusta, mutta kyllä hän välillä selkeitä merkkejä antoi, että saattaisi olla ihastunut. Välillä sitten kuitenkin oli aina joku "kaveri" kylässä ja ei ollut mulle silloin koskaan aikaa. Nythän se vittu selvisi mikä tuo kaveri onkaan.

Tytöstä ei edelleenkään oikeastaan ole mitään pahaa sanottavaa, vaan se tässä kaikista eniten vituttaa, että tämän jutun piti selvitä mulle kaikista kusisimmalla tavalla. En tietenkään olisi riemusta kiljunut, vaikka se olisi mulle päin naamaakin tuon sanonut, mutta silloin olisin voinut harkita kaverina oloa joskus tulevaisuudessa jos tuosta ihastumisesta olisi päässyt jotenkin yli. Mutta miten helvetissä voin olla kaverina jollekin tuollaiselle ihmiselle, joka ei pysty tuollaista asiaa sanomaan mulle suoraan, vaan pitää mua jonain varamiehenä? Nyt olisi varmaan paikallaan se The Who:n biisi Substitute. :)

Onneksi noita tyttöjä riittää ylenmäärin, joten tämä juttu ei vaikuta yhtään mihinkään millään tavalla. Lisäksi tiedän omat suurimmat virheeni tämän jutun suhteen, joten ei kai tässä voi muuta kuin toivoa, että seuraavan tytön kanssa noista virheistä on opittu.

Suosikkijoukkue
NHL
Slow, harmi että toi homma meni nyt noin ja sait tietää asiasta kaikista paskimmalla tavalla. No, jos yritetään positiivisesti ajatella niin nyt sait ainakin tietää mitä hän tunti sinua kohtaan. Nyt vaan uutta matoa koukkuun ja jos tuntuu pahalta, niin sitten meet vaikka rankaisemaan rautaa salille.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eipä taas tuo naisten ajatusmaailma oikein tunnu uppoavan meikäläiseen. Taustoista jotain: ollaan nyt reilu vuosi asuttu yhdessä, tällä hetkellä oon ite 200km päässä himasta duunihommissa (ravintola-ala), omaa autoa ei ole ja bussilla ei ihan noin vaan pääse kotona käymään, nyt tulee ainaki neljä viikkoa et on vaan yksittäisiä vapaita joten ei mitään toivoa lähteä mihinkään suuntaan matkustamaan.

No eilen sit töissä kysyin vuoropäälliköltä et jos mitenkään onnistuis ens listaan sellanen 3-4 päivän vapaa et pääsen himassaki käymään välistä. No onnistuhan se ja itelle tuli ihan jees fiilis et pääsee sitä muijaaki näkemään, varsinki ku se lähtee tos ens kuun loppupuolella sit vaihtoon ulkomaille. No muijaltahan tuli vastaus et mulla on silloin sitä sun tätä (kirjoitukset yms.) etten kyllä kovin hyvää seuraa ole. Ja kuulemma se ois vaan stressanu sitä ettei pysty viettään tarpeeksi aikaa mun kanssa tai sit ois viettäny aikaa mun kanssa ja ois stressannu sitä ettei lue tarpeeksi kirjoituksiin tai hoida muita hommiaan siin ohes.

Tuli vähän sellanen mitä vittua fiilis taas. En mä nyt oletakaan mitään 24/7 yhdessäoloa enkä kyllä jaksaiskaan sellasta. Tos nyt oli ylipäätään pääasia et nähtäis vaan ennen sitä vaihtoon lähtöä (muuten tulis reilu 3kk näkemättä ollenkaan), oisin samal ylipäätään päässy himaan ja nähny kavereita yms. Tehny ylipäätään niitä asioita mitä normaalistiki kotona teen.

Toki siis ymmärrän et joku voi noi kirjoituksetki ottaa tosissaan, mut lähinnä nyt otti pannuun se ettei sieltä tullu minkäänlaista positiivista reaktiota. Ei edes myöhemmin illalla kun puhelimessa juteltiin asiasta. Tai no toki sit vasta sen jälkeen ku kerroin miten pettyny olin sen reaktioon..

Niin ja peruinki sit samantien koko vitun vapaat ku otti sen verran pannuun. Nähdään sit joskus huhtikuun loppupuolella jos vielä sattuu kiinnostamaan.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eipä taas tuo naisten ajatusmaailma oikein tunnu uppoavan meikäläiseen.
On kyllä vähän ihmeellinen reaktio tytöltä tuohon. Tuntuu stressaavan kirjoituksiakin aika paljon näköjään, mutta kai se nyt kerkeäisi pariksi tunniksi jättämään ne kirjat sivuun, että näkisi sua? Tuskin se kuitenkaan meinaa lukea koko aikaa. Sitten se voisi taas jatkaa lukemista ja sinä voisit, vaikka tavata kavereita ym. ym. Se varmaan käsitti tuon asian niin, että olette sen kolme päivää suurin piirtein käsi kädessä. :)

Mulla itsellä jokin aika sitten täällä koululla eräs tytön kaveri kulki ohi, katsoi silmiin ja totesti vaan kylmästi, että "vitun mulkku". En tiedä yhtään mitähän se kusipää on musta niille sen kavereille valehdellut, mutta minä en noin lapselliseksi ala heittäytymään. Hyvä, kun en ole edes tehnyt mitään, tyttöhän tässä on vehkeillyt kokoajan mun selän takana, joten aika raukkamaista, ettei pysty kertomaan totuutta edes kavereilleen. Tämä kyllä helpottaa toisaalta aika kovastikin tuon ihastuksen ylipääsemistä...

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
On kyllä vähän ihmeellinen reaktio tytöltä tuohon. Tuntuu stressaavan kirjoituksiakin aika paljon näköjään, mutta kai se nyt kerkeäisi pariksi tunniksi jättämään ne kirjat sivuun, että näkisi sua? Tuskin se kuitenkaan meinaa lukea koko aikaa. Sitten se voisi taas jatkaa lukemista ja sinä voisit, vaikka tavata kavereita ym. ym. Se varmaan käsitti tuon asian niin, että olette sen kolme päivää suurin piirtein käsi kädessä. :)

Enkä mä ny mitään paria tuntiakaan ois odottanu, kunhan ois päässy himaan, nähny sitä omaa rakasta, saanu ehkä vähän pillua ja päässy tuttuun paikkaan nukkumaan sen vierelle. Ihan samal taval me ollaan täs keväällä muutenki vedetty ku toinen pelaa lentopalloa ja opiskelee ahkerasti, ite vääntäny duunia niin parhaillaan ollaan päivän aikana nähty vasta illalla yhdentoista jälkeen ku oon päässy duunista ja muijaki on jo peiton alla ollu nukahtamaisillaan.

Jotenki se menee niin et mä pystyn hyväksymään nää elämän realiteetit et töitä on pakko tehdä, opiskeluihin kannattee panostaa ja et elämäs nyt on muutaki ku se parisuhde. Joskus ei ehditä viikkoon tehdä mitään yhdessä ja joskus taas ehditään. Mitä sitten? Elämä on sellasta. Enkä mä ala töitä vähentämään sen takia et ehtisin viettää enemmän aikaa jonku muijan kanssa enkä mäkään taas oleta et se vähentäis opiskelua mun takia.

Mulla itsellä jokin aika sitten täällä koululla eräs tytön kaveri kulki ohi, katsoi silmiin ja totesti vaan kylmästi, että "vitun mulkku".

Vaikuttaa siltä et parempi et pääsit siitä eroon hyvissä ajoin.

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen jonkun verran lukentut tätä ketjua ja hyvää keskustelua on ollut, joten ajattelin kertoa omasta tilanteesta.

Kun nainen toipuu erosta (n. kahden vuoden suhde) milloin voisi ehdottaa tapaamista?

Ko. nainen on siis entuudesta minulle tuttu. Pientä säpinää ollut aikanaan joka ei kuitenkaan suhteeseen johtanut. Nyt hän otti minuun yhteyttä FB:ssä (jota ei ole aiemmin tapahtunut yli 3 vuoden aikana) ja halusi keskustella paljon kaikesta. "Juteltiin" pitkään yhdestä sun toisesta. Hän on aiemmin sanonut suoraan että olen 'kiinnostava tyyppi' jne.

Haluaisin todella ehdottaa tapaamista ja katsoa miten tilanne voisi lähteä etenemään, mutta hän sanoi itsekin toipuvansa vielä enkä haluaisi mokata..

Kiinnostunut kuulemaan kaikista neuvoista.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Malllu85... Tossa on kaikki hyvat ainekset hyvaan ja pitkaan suhteeseen. Nyt sun pitais pyytaa sita kahville tai jotain ja pelaa se ensin ystavapohjalta. Nayttaa, etta sa oot kiinnostunut olemaan ennen kaikkea hyva ystava ja sen paalle ehka joskus muutakin. Ekat deitit vaan kaveripohjalta, kattoo meneeko se kosketteluksi ja/tai ehka jopa vahan pussailuksi jossain vaiheessa... Eli jos sa nyt vedat ton ensin sillai, etta se alkaa luottaa suhun ja nakee sussa luotettavan ja turvallisen hahmon, niin han on sun. Sulla on nyt tossa avaimet kadessa. Pelaa se oikein. Ala hataile. Anna sen homman tulla sulle, ei toisinpain. Kuuntele hanta ja opi kaikki mita hanella on anottavaa entisesta suhteesta ja ex:sta.

Omissa suhteissa olen aina huomannut sen, etta kun naiselle korostaa ystavyytta ja luotettavuutta (/turvallisuutta), niin suhde lahtee kasvamaan oikealla tavalla. Pimpasta ei kannata huolehtia heti, silla kylla rakastunut nainen hoitaa sen ja hyvin yleensa hoitaakin... Ne suhteet, jotka on lahteneet "sukupuolielimienkiiltosilmissa" (valitse omasi), eivat ole koskaan kasvaneet mihinkaan. Ennen pitkaa huomannut, etta iltauutisetkin kiinostaa enemman kun aika ja keskustelu sen naisen kanssa.

Mutta siis edelleen, mun mielesta sulla on tossa klassinen tilanne herkullisesti edessa. Pelaat sen oikein, et hataile ja annat hanen rakastua sinuun, niin siita voi tulla jotain hyvaa ja pitkaa kuule viela... Onnea!

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mats Bedö:

Eli olet sitä mieltä että esim. kahville vois heti pyytää? En siis itsekään ajatellut heti kertoa aikomuksistani :-)

Tosiaan, siis ihan kaveripohjalla kahville ym. Katsotaan. Tänään ehti häippästä FB:stä, mutta katsotaan joskus toiste..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy