Naisasiat

  • 7 523 468
  • 26 580

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen myöhemmin ollut ymmärtävinäni, että liika kiinnostuksen osoittaminen ahdistaa naista ja saa miehen näyttämään jotenkin ressukalta, mikä ei sitten kai ole eroottisesti puoleensavetävää(?). Naisen vähänkin kiinnostuksen voi tämä kuulemma tappaa. Mun mielestä on vaan hassua, jossei saa avoimesti näyttää fiiliksiään? Eikö se nyt ole aika tärkeääkin, varsinkin jos on yhteinen tulevaisuus mielessä? Kai naiset sitten on niin skitsofreenisiä olentoja, että he luulevat sun odottavan heidän pelastavan sun elämäs, vaikka tosiasassahan nainen tietenkin odottaa sun pelastavan hänen elämänsä. Mies joka ei näytä kovin kiinnostuneelta, näyttää siis naisesta enemmän ritarilliselta.
No, jos näin on, niin ei taida olla kauhean ruusuisat tulevaisuudet naisasioissa... =) Tai sitten jotain perustavanlaatuista täytyy omassa sisimmässä muuttua. Tai se nainen poikkeaa tuosta esitetystä kaavasta melko tavalla. Mahdollista. Ehkä. Turha ennustaa tulevaa, kun se on mahdoton(ta).

Olen itsekin 70-luvun lapsia, jos nyt sieltä ihan loppupäästä. En tiedä mitkä kasvatuksellet eväät ja miltä vuosikymmeneltä on itseeni vaikuttanut, kasvua koko elämä. Tietysti perhetausta vaikuttaa paljon, en osaa analysoida miten se vaikuttaa itselläni tähän kaikkeen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itselläni on kaikki naisasiat alkanut "virtuaalimaailmassa", eli internetissä jos sitä tässä nyt haetaan. En osaa muulla tavoin tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, koska en juurikaan pyöri missään, missä ne kontaktit voisi syntyä. Baareissa varsinkaan en osaa "pokata".

Tuossa virtuaalitutustumisessa on sellainen omgelma, että naiselle muodostuu susta tietty kuva ja sitten jos/kun tapaatte, mielikuva voi osoittautua vääräksi.

Jos joku nainen ottaa yhteyttä netin välityksellä, ehdotan heti tapaamista ihan livenä. Netin kautta lässyttäminen on hukkaan heitettyä aikaa, jos ihminen ei elävässä elämässä juurikaan aiheuta mitään kikcsejä.

Kuvat ja netissä höpöttely ei todista ihmisestä mitään. Sen sijaan livetapaamisessa tietää yleensä muutaman minuutin päästä, onko hommassa mitään järkeä.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kyllä naisessa ainakin minua viehättää edelleenkin se herkkyys. Kun miehenä tekee aloitteen, niin naisen kuuluu vähän nolostua ja ehkä jopa vähän aluksi vältellä ja sillee.
Tähän kyllä eri. Seksikkäin nainen on sellainen, joka haluaa seksiä. Kun pikkuprinsessat alkavat pelaamaan pelejään ja leikkimään vaikeasti tavoiteltavia, Chambza on jo menossa kaljalle.

Herkkyys ei toki ole huono ominaisuus itsessään, mutta mielestäni nämä ovatkin vähän eri asioita.

***

Tedille: sopivan naisen etsintään, karsintaan ja tapaamiseen netti on mainio väline, mutta jos "suhde" alkaa tai yritetään aloittaa online, niin et kyllä pääse ikinä kirjoittamaan tähän ketjuun "ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti"-viestiä. Ihminen on eläin, ja kemian täytyy toimia - ei metaforisesti vaan puhtaan fysikaalisesti. Täytyy löytää ne passelit geenit ja yhteensopivat hormonit.
Eräs ystäväni konkretisoi tämän asian mainiosti toteamalla "Ei se Maija ollut hyvä, kun sen hiki haisi pahalle. Liisa haisee hikisenäkin vaan Liisalta, ei se ole ikinä mua haitannut."
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tedille: sopivan naisen etsintään, karsintaan ja tapaamiseen netti on mainio väline, mutta jos "suhde" alkaa tai yritetään aloittaa online, niin et kyllä pääse ikinä kirjoittamaan tähän ketjuun "ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti"-viestiä. Ihminen on eläin, ja kemian täytyy toimia - ei metaforisesti vaan puhtaan fysikaalisesti. Täytyy löytää ne passelit geenit ja yhteensopivat hormonit.
Kiperiä sanoja ja ihan rehellisesti sanottuna vituttaa lukea tuota ylläolevaa tekstiä, mutta sehän johtuu yksinkertaisesti ihan vaan siitä, että se on totta. Totuus sattuu aina. Näin se menee.

Kai sitä olettaisi, että mies tässä iässä jotenkin tunnustaisi realiteetteja elämässään ja olisi oppinut jotain (no ehkä olenkin, vaikkei siltä tunnu). Silti vaan tuntuu, että lähtee liikkeelle hiukan vääristä suunnista. No, kenties sitten joskus.

Nyt voisin vaieta tästä asiasta, menee turhaksi vatvomiseksi jo. Pitää vaan nuolla haavojaan ja käsitellä jutut.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toisaalla intternettin ihmeellisessä maailmassa on käynnissä kova vääntö siitä, mitä parisuhteessa saa toisen läsnäollessa tehdä.

Onko esimerkiksi nenänkaivuu sallittua? Piereskely? WC-pöntöllä asioiminen? Erinäisten ihokarvojen sheivaus? Kuukautisista puhuminen?

Arvon palstaveljet, odotamme varmaa tietoa ja päätöksiä. Toisaalla eivät saaneet sopua aikaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minusta on kiva olla välillä muutama päivä yksikseni.

Ihan normia. Se on niin paljon ihmisen luonteesta kiinni, minua ainakin ahdistaisi olla 24/7 liimautuneena toiseen. Moni nainen (miehistä en tiedä) taas on sellainen tapaus, että jo normaalin pituisen työpäivän aikana pitää soittaa kun on jo niin ikävä, vaikka aamulla herättiin samasta sängystä ja töiden jälkeen ollaan taas saman katon alla. Mutta eiköhän se vuosien mittaan laannu se liika into.
 
Laitanpas minäki lusikkani tedin soppaan :D. Netissä tutustuminen on munkin mielestä erinomainen juttu, MUTTA mikä tekee vaikeaksi kutsua nainen vaikka ulos? Itse olen parikin kertaa "saanut" naisen tuolla tavalla ja on ihan hyvin siis toiminut. Seurustelua ei siitä kyllä tullut, koska yhessä antoi mimmi pakit treffien jälkee ja muissa olen minä ite antanut. Eli netissä sen kun alottelee juttelun ja kutsuu sitten johki. Jos ei ala pyörii niin ei voi mitn, jos alkaa niin kyllä te tajuatte olla kasvokkain tekemisissä ;)

Mutta nyt on varmaan ihan hyvä aika kertoo jotain omiakin kuulumisia. Eli, oli wanhojen jatkot ja siellä kutsuin tanssimaan yhtä tyttöä, johon olen ollut jo aika pitkään salaa ihastunut (eli kunhan ihailin :D). Hän seurusteli mun koulukaverin kanssa, mutta nyt ~2vk sitten he erosivat, eli jatkoila hän oli jo sinkku. Kaveri oli kyllä koko illan vittuuntunut (en tiedä syytä, mutta ehkä juuri tämä), koska taisi olla tytön päätös viheltää poikki. Noh siinä sitte tanssittiin aik lähekkäin jonku aikaa, mut ite en oikee uskaltanu alkaa erityisemmin hiplailee, koska oli koko ajan epäilys ilmassa, mitä tän muijan ja sen kaverin välillä on, vai onko mitään. Ja tyttö siis tanssi mun kans ihan kunnollisesti, ite otti mua käsist kii jnejne hieroi siinä :D. Sitten hän lähti tanssimaan tyttöporukkaansa ja minä lähin omien kamujen luo vähän juomaan ja lauleskelee. Jonkun ajan päästä jatkot loppuivatkin, enkä kerenny kutsua häntä toistamiseen tanssahtelee... Ei ola missään netissäkään juteltu tuon jälkeen, eli meinaakohan tämä nyt sitä ettei häntä kiinnostaisi vai ehk se oottelee mun siirtoa? Vähän turhan haastava tilanne mulle tälläi arvaila, niin aattelin jos tuol koulun puolel menis vähän juttelee jostain skoleasioist ja jos siit lähtis :D. Hieno tilanne!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan normia. Se on niin paljon ihmisen luonteesta kiinni, minua ainakin ahdistaisi olla 24/7 liimautuneena toiseen.
Näin juuri. Voi olla, että nämä omat olotilani ovat vain ohimenevää. Ärsyttää vain, kun fiilis vaihtelee päästä toiseen. Tämä oma tyttöni ymmärtää minua, nauraa jutuilleni ja on muutenkin kokonaisuudessaan aivan loistava paketti. En usko, että näin paljon kemiat toimii ihan jokaisen kanssa. Muutenkin, kun mietin tuota taannoin baarissa tapahtunutta melkein "vahinkoa", niin vaikka olinki ihan kunnon humalatilassa, niin silti alitajunnassa tiesin, että tätä ei voi tehdä. Ehkä tämä tästä...
 
Näin juuri. Voi olla, että nämä omat olotilani ovat vain ohimenevää. Ärsyttää vain, kun fiilis vaihtelee päästä toiseen. Tämä oma tyttöni ymmärtää minua, nauraa jutuilleni ja on muutenkin kokonaisuudessaan aivan loistava paketti. En usko, että näin paljon kemiat toimii ihan jokaisen kanssa. Muutenkin, kun mietin tuota taannoin baarissa tapahtunutta melkein "vahinkoa", niin vaikka olinki ihan kunnon humalatilassa, niin silti alitajunnassa tiesin, että tätä ei voi tehdä. Ehkä tämä tästä...

Minusta tuo kuulostaa enemmänkin sille, että alku huuma on mennyt ohi ja nyt et tarkkaan tiedä mitä oikeasti tuota naista kohtaan tunnet. Omalla kohdalla juurikin tuo puoli vuotta muutamien neitosten kanssa on ollut semmoinen vaihe, että alkaa pikku hiljaa tietämään rakastaako sitä toista oikeasti vai välittääkö hänestä vain paljon. Paljon osaltasi kertoo tuo "melkein vahinko" ja humalatila ei ole koskaan mikään selitys. Jos et ole varma tunteistasi viettäkää aikaa hieman erillään, silloin viimeistään huomaat mitkä todelliset tunteesi tätä naista kohtaan on.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta tuo kuulostaa enemmänkin sille, että alku huuma on mennyt ohi ja nyt et tarkkaan tiedä mitä oikeasti tuota naista kohtaan tunnet. Omalla kohdalla juurikin tuo puoli vuotta muutamien neitosten kanssa on ollut semmoinen vaihe, että alkaa pikku hiljaa tietämään rakastaako sitä toista oikeasti vai välittääkö hänestä vain paljon. Paljon osaltasi kertoo tuo "melkein vahinko" ja humalatila ei ole koskaan mikään selitys. Jos et ole varma tunteistasi viettäkää aikaa hieman erillään, silloin viimeistään huomaat mitkä todelliset tunteesi tätä naista kohtaan on.
Näin juuri. Tauko voisikin ehkä olla se mikä kertoisi sen, että missä oma pääkoppa menee tällä hetkellä. Tämmöisen asian ehdottaminen murtaisi tämän kyseisen tytön jo täysin. Elämässä hänellä ollut sen verran vaikeata ja huonoja juttuja. Kunhan saamme tämän viikon alta pois, niin vietän tämän tytön kanssa viikonlopun ja puhun omat tuntemukseni läpi. Ehkä se on kummiskin reiluinta tässä vaiheessa häntä kohtaan.
 

tutzba

Jäsen
Ja tyttö siis tanssi mun kans ihan kunnollisesti, ite otti mua käsist kii jnejne hieroi siinä -- Ei ola missään netissäkään juteltu tuon jälkeen, eli meinaakohan tämä nyt sitä ettei häntä kiinnostaisi vai ehk se oottelee mun siirtoa?

Sitten kun sinulla on sen verran ikää että pääset yökerhoihin tanssahtelemaan huomaat, että tuo on aivan normaalia. Tytöt tanssivat milloin kenenkäkin kanssa, mutta ei siitä valitettavasti mitään vakavaa saa väännettyä. Pelkkää hauskanpitoa. Eli ota yhteyttä tai älä ota, mutta älä ainakaan sano "kun sä tanssit mun kaa niin aattelin että oisit kiinnostunu".
 
Nosiis hei cmon, oiskohan erona kuitenkin se että tässä oli oma lukioporukka ja kaikki kumminkin tuttuja kaikille -.-? Klubissa on tilanne kumminkin vähän erilainen....
 
Viimeksi muokattu:

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Onkos tämä se sama tyttö siis, josta olet puhunut? Se ujo tytteli, johon olit jo ihastunut aiemminkin ja se oli sinuun, mutta juttu meni pilalle? En usko, että ainakaan juuri nyt haluaa aloittaa mitään vakavampaa, jos erosta ei ole kuin se pari viikkoa aikaa. Tai jos haluaa, niin se varmaan sanoo viikon jälkeen, että ei tästä tuu mitään. Tosiaan, kannattaa kuitenkin pysyä kaverina siinä lähellä ja katsella tilanteen etenemistä ihan rauhassa.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Nosiis hei cmon, oiskohan erona kuitenkin se että tässä oli oma lukiporukka ja kaikki kumminkin tuttuja kaikille -.-? Klubissa on tilanne kumminkin vähän erilainen....

Plaah. Empä usko tohon teoriaan. Kyllä tässä tuli nähtyä ja koettua sellaisia tilanteita 4:n päivän aikana, niin kuumasta tanssista tiukkaan halailuun, että eipä sillä paljoa ole merkitystä ollut, vaikka kaikki tunsivat toisensa hyvin, ja jotkut toki huonommin.

Mutta itse muistan kyllä vanhojen jatkoilta sen, että siellä meni itsekullakin melkolujaa, tutussa seurassa, eikä tuollaisista kannata varmaan mitään suuren suuria toiveita elätellä.

Mutta toivon kuitenkin, että onni potkaisi mahdollisimman monia henkilöitä tästä ketjusta. Eniten toivon kyllä "hitaan kapteenin" onnistumista. :)
 
Ei ole sama tyttö sentään :D. Tuon toisen kanssa pistin itse "poikki", vaikkei meillä tosiaan ollutkaan mitään. Hän kylmeni tosi paljon mua kohtaan ja kelasin, että turhaan mä sydäntäni rasittaisin, siitä kun ei kuitenkaan tulisi koskaan mitään. Ei mua kiinnosta olla edes tuttuna, koska en ole koskaan osannu unohtaa ihastuksiani. Ja näin on vaan parempi ollut :D

Mutta vois mennä juttelee joskus tälle toiselle tytölle koulussa, kunhan menee jonkun aikaa tästä hänen erosta.

e. Joo taisin hiukan liian värikkäästi ilmaista tunteeni :D. Ei siis ole kyse mistään vakavasta, kunhan olen aina ollut sitä mieltä, että tämä tyttö on tosi kiva, mutta hän on siis ollut varattuna. Nyt kun on sinkkuna, niin käytin tilaisuutta hyväks ja kysäsin tanssimaan. Ei muuta. Mutta tästähän on mielestäni hyvä jatkaa, jos vaikka tyttö menee ja suostuu mun ehdotukseen vaikkapa lähteä koulun jälkeen ulos ;)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mutta toivon kuitenkin, että onni potkaisi mahdollisimman monia henkilöitä tästä ketjusta. Eniten toivon kyllä "hitaan kapteenin" onnistumista. :)
Kiitän suuresti! :D Vaikka aika paha tästä suosta on enää noustakaan. :) Alun höntyily kostautuu nyt pahasti. Itse asiassa viikonloppuna mietin tätä juttua ja tuota mun alun sekoilua, niin tulin siihen tulokseen, että on ihme että tuo tyttö haluaa enää edes pitää yhteyttä muhun millään tavalla. Nyt olen ottanut paljon rauhallisemmin ja katsellut rauhassa.

Nyt ottaa kyllä päähän, että se perjantaina baarissa tapaamani tyttö on varattu. Tosi hauskaa meillä oli ja seuraavana päivänäkin se tuli vielä aamusta moikkaamaan. Onneksi ei kuitenkaan mitään tanssimista kummempaa tapahtunut tai tässähän saisi pelätä oman henkensä puolesta, sillä se sen jätkä ei ole maailman rennoimman näköinen tyyppi. :)
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
No, jos näin on, niin ei taida olla kauhean ruusuisat tulevaisuudet naisasioissa... =)

Meni miten meni, eteenpäin täysillä ja sydän entistäkin enemmän pamppaillen, Ted. Vikahan on naisessa, ellei omaa parastaan ymmärrä :)

TQoFE kirjoitti:
Onko esimerkiksi nenänkaivuu sallittua? Piereskely? WC-pöntöllä asioiminen? Erinäisten ihokarvojen sheivaus? Kuukautisista puhuminen?

Mulla on edelleen sellainen denial-tila, että tahdon uskoa naisväestön noin keskimäärin olevan lähes piereskelemättä ja nenää kaivamatta, vaikka kotona empiirinen näyttö tukee järkytyksekseni toisenlaista teoriaa. Mutta en vielä täysin lannistu elämän raadollisuudesta.

Naisten tarve aina nostaa tuo kuukautiskierto puheenaiheeksi tuottaa myös vaikeuksia ymmärtää. Sehän on sama kuin miehenä aina mainitsisi, kun on sattunut yöllinen siemensyöksy.

"Erinäisten ihokarvojen sheivaus" on suotava puheenaihe. Siinä voi pian avuliaassa hengessä olla itsellä razor pystyssä.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämäkin on ihan totta. Se on vaan vaikea pysyä täysin coolina ja etäisenä jos on todella viehättynyt toisesta ihmisestä ja tämä on jatkuvasti mielessäsi. Melkoista taistelua oman itsensä kanssa jokaikinen hetki.

Kai se silti pitäisi vaan osata olla sopivan "kiinnostumaton", itse en kyllä oikein hallitse tuota jaloa taitoa.

En tiedä tarvitseeko sitä tietoisesti olla vaikeasti tavoiteltava, mutta hyvän kuvan antaa varmasti potentiaaliselle kumppanille, jos on välillä kiireinen omien menojensa takia eikä ehdi olla puhelin kädessä tai tietokoneen ääressä koko ajan. Enkä nyt tarkoita mitään kymmenen tunnin työpäiviä jatkuvasti tai muuta uraohjuselämää vaan intohimoinen harrastaminenkin käy. Kai useimmat naisetkin etsivät kumppania jolla on seurustelun ohella oma elämä ja omia intohimoja, ja sen pystyy osoittamaan aika helposti jo tuttavuuden alkuvaiheilla jos oma normaalielämä on sellaista, ettei yksinkertaisesti ole aikaa kytätä koko ajan toisen osapuolen viestejä muiden aktiviteettien takia.

Tämän sanon lähinnä sillä, että omat naisasiat vilkastuivat aikoinaan varsin paljon sen jälkeen, kun elämässä alkoivat muut osa-alueet onnistua eli sain mielekkäitä työprojekteja ja harrastuksia, joissa onnistumisen kautta tuli sitten lisää itseluottamusta, ja se heijastui sitten myös naisrintamalle. Mitään vaikeasti tavoiteltavan leikkimistä tai roolin vetämistä asiaan ei liittynyt. Nykyisen avopuolison kanssakin kommunikoitiin aluksi kokonaan netissä, koska asuttiin eri maissa, mutta viestien vaihdossa oli välillä viikkojenkin taukoja koska toisella osapuolella oli aikaavievät opinnot ja mulla Suomessa töitä ja aikaavieviä harrastuksia. Eipä se silti kiinnostuksen kasvamista haitannut - ehkä jopa päinvastoin - ja naisen palattua Suomeen homma oli aika lailla selvä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä tarvitseeko sitä tietoisesti olla vaikeasti tavoiteltava, mutta hyvän kuvan antaa varmasti potentiaaliselle kumppanille, jos on välillä kiireinen omien menojensa takia eikä ehdi olla puhelin kädessä tai tietokoneen ääressä koko ajan.
Lainasin nyt tämän alun vaan, mutta koko viesti on toki asiaa. Tai no osa siitä on omista kokemuksistasi, jotka on tietysti subjektiivisia asioita, mutta kuulostavat järkeenkäyviltä.

Noinhan se tosiaan menee. Itselläni on tässä hiertänyt asioita työttömyys ja määrätyt henkisen puolen ongelmat, jotka lähti vähän pahenemaan jokunen vuosi sitten (toki on ollut koko aikuisiän jos ei kauemmankin erinäisiä ongelmia - ei niistä tässä sen enempiä). Niihin olen tietysti lähtenyt hakemaan apua, mutta ne siis tekee sen, että on hankaluuksia päästä kiinni erilaisiin harrasteisiin.

Miettimisen arvoisia juttuja joka tapauksessa, hyvä, että otit esille. Sinänsä juttuja jotka kyllä ymmärrän, mutta ne helposti unohtuu kun vaipuu alakuloon ja epätoivoon.

Noh, se siitä (taas). Tässä on tänään tullut mietiskeltyä monenlaista, ihan juuri liittyen omiin tapoihin ja yleisiin suhtautumisiin ja myös monet viestit täällä kaikessa julmuudessaan pistänyt ajattelemaan elämänmuutosta. Vielä kun saisi siihen riittävästi energiaa, että sinkoaisi oikeaan suuntaan, tai edes jonnekin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luultavasti poistutte jossain vaiheessa kahvilasta, lähdette kävelylle, joka venähtää yllättäen pitkäksi ja kas, jutut on juteltu. Valintojen aika.

Oltiin tänään kahvilla ja eihän se ihan näin mennyt. Tilaisuus olisi kyllä tullut sanoa jotain, mutta en kertakaikkiaan pystynyt. Tuntui jotenkin niin helvetin väärältä. Itseasiassa tämä sama efekti käy aina mulla, kun olen hänen seurassa. Tekisi mieli jotain sanoa, mutta sitten sitä rupee miettimään asioita ja ei vaan pysty. Varattu nainen, on varattu nainen. Pitäis vaan unohtaa koko mimmi ja tähytä vapaille markkinoille. Helpommin sanottu kuin tehty.
 

tutzba

Jäsen
No siis hei c'mon, oiskohan erona kuitenkin se että tässä oli oma lukioporukka ja kaikki kumminkin tuttuja kaikille? Klubissa on tilanne kumminkin vähän erilainen.

(Ei sataprosenttisesti oikea lainaus, korjasin kirjoitusvirheitä).

Miksi olisi erilainen? Väittäisin, että juuri tuossa lukioporukassa tulee enemmän tanssittua vain kaverimielessä sen takia, että kaikki ovat tuttuja kaikille. Hauskanpitoa, kuten jo aiemminkin sanoin. Jos olet kiinnostunut tytöstä niin tee ihmeessä liikkeesi, mutta itse en viittaisi mitenkään siihen tanssimiseen. Voi olla, että olen pahasti väärässä, mutta näin minä kuitenkin tekisin.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Näin juuri. Tauko voisikin ehkä olla se mikä kertoisi sen, että missä oma pääkoppa menee tällä hetkellä. Tämmöisen asian ehdottaminen murtaisi tämän kyseisen tytön jo täysin. Elämässä hänellä ollut sen verran vaikeata ja huonoja juttuja. Kunhan saamme tämän viikon alta pois, niin vietän tämän tytön kanssa viikonlopun ja puhun omat tuntemukseni läpi. Ehkä se on kummiskin reiluinta tässä vaiheessa häntä kohtaan.

Kyllähän toi suoraan sanottuna kuulostaa lopun alulle, jos jo puolen vuoden seurustelun jälkeen mietit tauon pitämistä. Mutta tuo on oikeaa meininkiä, että nostat kissan pöydälle ja puhutte asiat selviksi.

Ja Temptationille, ei tuo lukioporukassa tanssiminen eroa oikeastaan mitenkään yökerhossa tanssimisesta. Samanlaisia ne naiset on. Mutta jos olet kiinnostunut, niin sitten vaan koulussa juttelemaan jne, nopeasti sen huomaa lämpeekö tyttö vai ei.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Oltiin tänään kahvilla ja eihän se ihan näin mennyt. Tilaisuus olisi kyllä tullut sanoa jotain, mutta en kertakaikkiaan pystynyt. Tuntui jotenkin niin helvetin väärältä. Itseasiassa tämä sama efekti käy aina mulla, kun olen hänen seurassa. Tekisi mieli jotain sanoa, mutta sitten sitä rupee miettimään asioita ja ei vaan pysty. Varattu nainen, on varattu nainen. Pitäis vaan unohtaa koko mimmi ja tähytä vapaille markkinoille. Helpommin sanottu kuin tehty.

Minusta on todella hieno piirre, että pystyt tunteistasi huolimatta huomioimaan toisen parisuhdetilanteen. Jos onnistut vaivatta unohtamaan kyseisen neitosen ja siirtymään vapaiden pariin, kerro heti, kuinka sen teit. :D
 
(Ei sataprosenttisesti oikea lainaus, korjasin kirjoitusvirheitä).

Miksi olisi erilainen? Väittäisin, että juuri tuossa lukioporukassa tulee enemmän tanssittua vain kaverimielessä sen takia, että kaikki ovat tuttuja kaikille. Hauskanpitoa, kuten jo aiemminkin sanoin. Jos olet kiinnostunut tytöstä niin tee ihmeessä liikkeesi, mutta itse en viittaisi mitenkään siihen tanssimiseen. Voi olla, että olen pahasti väärässä, mutta näin minä kuitenkin tekisin.

Siis nimenomaan, just näin minäkin ajattelin tilannetta. Ja kun lukiossa ei voi kumminkaan tuntea kaikkia, varsinkaan naisia niin koitin tällä tanssilla ikäänku tutustua. Ja thats it. Kaverit sitten täällä alko jo suhdetta rakentelee meijän välillä :D Kunhan hiukan innostuin kirjottelee tuota viestiäni, mutta sen idis oli pelkästään kertoa mukava tarina tämän kaiken draaman keskelle. En oikeastaan mitn neuvoja kaivannutkaan, koska tiedän itsekin tasan tarkkaan mitä tehdä.

Oon ite henk. koht sitä mieltä muutenkin, ettei bileistä saa koskaan mitn pysyvää seuraa. Lähinnä parin tunnin hauskanpitoa. Eli katotaan sitten jos vaikka koulussa menis juttelemaan niitä näitä hyvästä säästä ja paskasta kouluruoasta ;)
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos onnistut vaivatta unohtamaan kyseisen neitosen ja siirtymään vapaiden pariin, kerro heti, kuinka sen teit. :D

No ei se helppoa tule ainakaan olemaan, kun kyseinen nainen ottaa vähän väliä yhteyttä. Maanantaina juteltiin vielä illalla mesen ääressä, kuten myös eilen. Nämä jutustelutkin venähtää aina sellaisiksi, että kello on yöllä yksi tai kaksi. Ja minähän en mitään keskusteluita ole aloittanut, vaan ne aloitukset tulee aina sieltä päästä. Kait se täytyy mennä vaan kaverilinjalla ja antaa hänen tehdä se ensimmäinen liike, jos on tehdäkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös