Naisasiat

  • 7 523 468
  • 26 580

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin siis ei mulla ole ongelmia mennä naisille juttelemaan, mutta eipä vaan ole vielä tullut niin mielenkiintoisen näköistä tyyppiä vastaan, että olisin mennyt.

Miksi näin? Kai sitä voi puhua vähemmänkin mielenkiintoisten kanssa? Hyvää harjoitusta ja antaa sinusta ja sosiaalisuudestasi paremman kuvan muutenkin. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Miksi näin? Kai sitä voi puhua vähemmänkin mielenkiintoisten kanssa? Hyvää harjoitusta ja antaa sinusta ja sosiaalisuudestasi paremman kuvan muutenkin. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa.
Eihän sitä tietysti mikään estä, mutta perus suomalaisena (junttina) ei vaan jaksa alkaa kellekään sen oloiselle tuntemattomalle naiselle alkaa juttelemaan, kenestä ei voisi kuvitellakaan mitään sen kummempaa. Tietysti, jos ihan oikeasti on jotain asiaa, niin aivan eri juttu, mutta mitään small-talkia ei kiinnosta heittää sellaisille, jotka eivät tunnu miellyttäviltä.

Silloin kyllä, jos oikeasti on joku mielestäni mielenkiintoinen tyyppi, niin toimin välittömästi, jos tilanne on otollinen. Sitä henkilöä ei 99% todennäköisyydellä näe enää ikinä, jos ei tee mitään, joten ei ole mitään menetettävää.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Captainslow, teetkö ulkonäön perusteella jaon sen väliltä tuleeko jutusta mitään vai ei? Jos noin teet, niin en usko että se kantaa pitkälle. En sano että jokaista naista pitäisi vikitellä tai minkäänlaista ulkonäkörajaa ei saisi olla. Enemminkin kehottaisin avartamaan näkökulmaa. Ihminen voi myös muuttua fiksummaksi/tyhmäksi/rumemmaksi/kauniimmaksi myös puhumisen myötä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Captainslow, teetkö ulkonäön perusteella jaon sen väliltä tuleeko jutusta mitään vai ei? Jos noin teet, niin en usko että se kantaa pitkälle. En sano että jokaista naista pitäisi vikitellä tai minkäänlaista ulkonäkörajaa ei saisi olla. Enemminkin kehottaisin avartamaan näkökulmaa. Ihminen voi myös muuttua fiksummaksi/tyhmäksi/rumemmaksi/kauniimmaksi myös puhumisen myötä.
Tuokin on kyllä totta. Minulla se on lähinnä ulkonäkö, mikä antaa se alkusysäyksen juttelemaan menemiselle. Toinen iso tekijä on paikka, jossa menen juttelemaan. Esimerkiksi salilla olisi mielestäni kaikista helpointa tehdä joku lähestymisyritys, koska siellä on todennäköisesti paljon oman henkistäni porukkaa. Ulkonäkö ei kuitenkaan ole se tärkein arvo missään nimessä, mutta kuten kaikilla, pitäähän sen toisen ulkonäön nyt omaa silmää miellyttää.

Ulkonäöltään ei tarvitse olla todellakaan kuin "ihan hyvännäköinen", mutta siihen liittyy tosiaan aika paljon muutakin. Otetaan nyt taas esimerkkinä tämä viimeisin tapaus, jota olin jo jonkun kuukauden koululla ihastellut ensin, koska tuntui tulevan kavereiden kanssa tosi hienosti juttuun ja oli kaunein tyttö kenet olen koskaan tähän mennessä vielä nähnyt, joten ei ollut vaikeaa alkaa juttelemaan, kun tilaisuus tuli. Tuolla koulullakin olisi kyllä aika helppoakin saada juttua aikaiseksi, vaan enpä ole oikein niin kiinnostavan oloisiin tyyppeihin törmännyt tähän mennessä, että olisi ollut tarvetta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haluaisin nähdä ihmisen, joka sanoo ettei luokittele naisehdokkaita kauneuden mukaan. Monella tietenkin se ei ole se suurin kriiteri, mutta kyllä itse ainakin vaimoke-ehdokkeita katsellessa ensimmäisenä tulee ulkonäkö. Jos viehättää omaa silmää niin siitä vain eteenpäin. Eiköhän se vanha ja kliseinen sanonta, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Haluaisin nähdä ihmisen, yrittäisi iskeä naista joka ei hänen omaa silmäänsä miellyttä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Haluaisin nähdä ihmisen, yrittäisi iskeä naista joka ei hänen omaa silmäänsä miellyttä.

Öö.. varmasti aika moniki jossain vaiheessa elämäänsä on ihan vaan lähteny sillä mielellä iskeen jotain muijaa et tolta varmasti saa pillua. Toki kaikki Jatkoajan käyttäjät ovat keskivertoa komeampia ja rikkaampia adoniksia, mutta tuolla oikeassa elämässä on myös sellaisia tyyppejä joiden ei kannate haaveillakaan niistä paremman näköisistä.

Toki iteki laitan mielessäni naisia jonkinlaiseen järjestykseen ulkonäön, olemuksen, pukeutumisen yms. asioiden suhteen. Tässä mielessä oon monesti havainnu netissä tutustumisen alkuun paremmaksi vaihtoehdoksi jolloin ei pääse syntymään vääriä mielikuvia toisen ulkonäön perusteella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mullahan on mahtavia ja kauniita naisia ihan ystävinä.

Joidenkin kanssa voisi olla mahdollista vähän syvenpäänkin ystävyyteen, mutta en vain ole valmis mihinkään omien mielenterveysongelmieni takia.

Jos ja kun mä tästä itseni kuntoon saan niin ehkä sitten voisi naisasioita ollakin. Nyt olen hyvin tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Siis erittäin tyytyväinen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei sinä! Juuri sinä. Katseletko tällä hetkellä tätä sivua? Oletko sattumoisin hieman säälittävä ja mahdollisesti finninaamainenkin jatkoaikanörtti? Eikö seksikkäät naiset pörrää ympärilläsi? Onko tyttöystäväsi ruma tai lihava? Vai eikö sinulla ole tyttöystävää? Ei hätää. Mikäli vastasit yhteenkin kysymykseen myöntävästi, jatka lukemista... Eikö olisikin kiva päästä panemaan uskomattoman seksikkäitä tyttöjä - niitä joiden kuvia katselet netistä? Niinpä, way out of my league, mutta nyt sinulla on mahdollisuus siihen ja vielä täysin ilmaiseksi noudattamalla seuraavaa yksinkertaista ohjetta. Vaihdat vaan alkoholin ostopaikkaa hieman etelämmäs. Eikä tarvitse ostaa kuin pieni määrä viinaa kerralla, niin käytännössä saat ilmaiseksi jotain sellaista, mistä olet aiemmin vain unelmoinut. Ulkoistamalla mahdollinen seksielämä Tallinnaan, elämä alkaa hymyilymään sinullekin. Ja jos repullisenkin ostat tavaraa, niin käytännössä saat kaupan päälle matkat, hotelliyöpymisen, safkat ravintolassa ja kaljat baarissa sekä tietenkin sen parikymppisen pystytissin. Siis samalla rahalla mitä Suomessa maksaisi pelkkä tuo viina, ja moni meistähän kun ostaa sitä joka tapauksessa. Elämä on täynnä valintoja. Nopeat syövät hitaat. Tuolla kiekkopuolella kirjoitettaisiin että low risk - high reward. Win-win tilanne. Lähe menee vielä kun kerkeet.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
...Vai eikö sinulla ole tyttöystävää?...

Missä vaiheessa tuossa kuvioihin astuu se tyttöystävä?
Käsittääkseni tuolla sinun systeemilläsi ei saa kuin maksullista tautista pillua ja kännissä vielä menettää ehkä rahansa ja jopa henkesäkin.

Mutta, mikäli se pillun saanti on jollekin nyt se proriteetti numero uno, niin siitä vaan, mutta en suosittele.

Jee, sain rahalla pillua, onpa hienoa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei niitä tauteja nyt 2000-luvulla enää tarvitse silleen pelätä kuin joskus ennen vanhaan. Jos mä olisin vaikkapa tuplasti tämän ikäinen kuin nyt, mä en enää kortsuja käyttäis ollenkaan..

Ehkä se on se vallantunne tai jotain. Vai onkohan toi edes yhdyssana. Mut mistä saat paremmat kiksit kuin siitä, että tyttö kun tulee jo valmiiksi nöyryytettynä hotellihuoneeseen, sä käsket sen siihen eteesi polvilleen, otat korvista tai tukasta kiinni ja vetelet rajusti ääntä kohti, ja samalla katsot kun toinen kuola valuen röhisee siinä jotain.. Ei siihen vaan koskaan kyllästy. Toiset pienimunaiset taas ostaa bemarin. (vitsi)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Edelliseen viestiin perustaen voin todeta ettei minulla taida sittenkään niin kauhean huonosti mennä.
Ainakin minä kunnioitan naisia.
 
Mut mistä saat paremmat kiksit kuin siitä, että tyttö kun tulee jo valmiiksi nöyryytettynä hotellihuoneeseen, sä käsket sen siihen eteesi polvilleen, otat korvista tai tukasta kiinni ja vetelet rajusti ääntä kohti, ja samalla katsot kun toinen kuola valuen röhisee siinä jotain.. Ei siihen vaan koskaan kyllästy. Toiset pienimunaiset taas ostaa bemarin. (vitsi)

Makunsa kullakin sanoi koira kun pallejaan nuoli. Mistä saa paremmat kiksit kuin siitä, että haluat toista aivan helvetin paljon ja tunnet että toinen haluaa sinua aivan yhtä paljon?

Vai siitä että ajattelet että "saanpa nyt nämä pakollisest miehiset askareet hoideltua!" ja toinen ajattelee samaan aikaan "tulis nyt vittu ja äkkiä! tässä on näillä saamillani rahoilla jo ens viikon ruuat mietittyna ja kauppakin menee perkele kohta kiinni!" ?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Makunsa kullakin sanoi koira kun pallejaan nuoli. Mistä saa paremmat kiksit kuin siitä, että haluat toista aivan helvetin paljon ja tunnet että toinen haluaa sinua aivan yhtä paljon?

Pettterin törkeähköstä ilmaisutavasta huolimatta ei se ny ihan mahdottomalta kuulosta. Ei kaikki ihmiset koe tarvitsevansa rakkautta, kumppania yms. elämäänsä. Sen sijaan seksiä aika moni kaipaa/tarvitsee/haluaa. Itellä tulee välistä parisuhteessaki hetkiä jolloin toivois vaan et muija pitäis muuten turpansa kiinni, antais olla rauhas, mut aina välistä antais kuitenki pillua. Välistä haluais vaan olla yksin ja unohtaa et koko nainen on olemassa.

Silti vaihtoehtoja punnitessa valitsen ehdottomasti oikean parisuhteen, mielellään sellaisen jossa on rakkautta. Sinkku jos oisin niin ihan varmaan kävisin huorissa säännöllisesti jos mulla ois ylimääräistä rahaa. Tällä hetkellä tosin keksin paljon parempia käyttöjä vähille varoilleni kuin virolaiset huorat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monet jenkkipokeleffat on täynnä tota menoa mistä aiemmassa viestissäni puhuin, niin tuskin olen ihan ainut tuon ajatuksen kanssa.

Ja kun tottuu noihin maksullisiin, niin sen jälkeen siviilipipari tuntuu jotenkin tosi nihkeältä, tai siis kaikki se paska mitä siihen liittyy, siis kun pitää hirveästi säädellä kaikkea ja oikeastaan myös sekin, kun pitää ottaa toinen huomioon, mikä vie ainakin minulta osan omasta nautinnostani, siis jos en tee ihan silleen miten haluaisin tehdä. Mutta monet varmaan tykkää siitä, ja taas koira nuolee persettä.

Tää on nyt ehkä vähän hölmö kappale, enkä nyt tahtoisi hirveästi yleistää, mutta monesti ns. "seksikkäämmät" naiset on hieman yksinkertaisia. Ei tietenkään kaikki. Tuntuu jotenkin, että moni mies seurustelee niiden kanssa enimmäkseen sen ulkonäön takia. Mutta kun käy maksullisissa, voi jättää ne hölmöt keskustelut väliin. Ja kaikilla jätkillä ei välttämättä muuten olisi edes mahdollisuuksia niihin sellaisiin naisiin. Ja maailma muuttuu.

Ei kaikki ihmiset koe tarvitsevansa rakkautta, kumppania yms. elämäänsä. Sen sijaan seksiä aika moni kaipaa/tarvitsee/haluaa.
Niinpä. Sitä tuskin tarvitsee pyytää anteeksi että on mies. Ja sukupuoliviettiäkin on vissiin esiintynyt täällä maapallolla jo melko kauan, ja tuohon varmaankin liittyy enemmänkin se tarve paneskella tms. kuin esimerkiksi perheen perustaminen, ainakin miehillä. Tai no en mä ole mikään professori.
 
Tällä hetkellä tosin keksin paljon parempia käyttöjä vähille varoilleni kuin virolaiset huorat.

Pitääkö sen huoran välttämättä olla virolainen? Minulta tuli joskus viime vuonna joku venäläinen nainen kysymään että olenko kiinnostunut siitä, kun se huomasi minun katselevan sitä. No, en saanut oikein sanaa suusta eikä rahaakaan ollut yhtään taskussa. Siinä minun kohokohta naisasioissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En nyt sinänsä jaa pettterin kanssa näkemyksiä kovinkaan paljon henkilökohtaiselta kantilta, koska parisuhde on merkittävä juttu, mutta arvostan silti kyseisen nimimerkin lähestymistä aiheeseen ja suorasukaista rehellisyyttä. Tuo on jotain, mitä moni mies ajattelee ja haluaa, mutta ei syystä tai toisesta uskalla sitä tunnustaa ääneen edes internetin ihmeellisessä maailmassa. Kyllähän se varmasti välillä menee itse kullakin kaksilahkeisella niin, että homman toivoo olevan tosi fyysistä ja omia tarpeita myötäilevää ja ilman, että tarvii pyytää ja suostutella: "voisko näin".

Maksullisten palvelujen käyttäminen ole mitenkään huono asia, jos nyt vaan rahaa riittää. En itse köyhätaskuna lähtisi siihen suuntaan etsimään seuraa, kun seksintarve ei ole tässä kohtaa niin iso juttu todellakaan. Noin periaatteessa voisin kuitenkin käydä huorissa, ei se olisi moraalille mikään isku, pikemminkin uusi kokemus lajissaan. Enkä näe siinä mitään säälittävääkään, jokaisen ihan oma asia ja päätös mihin rahansa syytää. Säälittävämpää on joku epätoivoinen ruikutus jossain yöklubilla, kun piparia ei irtoakaan ja nolaa itsensä. Ei se ilmaista puuhaa ole sekään, voi olla, että joutuu useemmankin drinkin ostaa kohteelle, ennen kuin saa... jos sittenkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi tietysti väittää, ettei prostituutiossa välttämättä ole kyse naisten alistamisesta, muttemme voi koskaan olla täysin varmoja siitä, minkälaisissa olosuhteissa ja minkälaisten valintojen kautta ihminen päätyy prostituoiduksi. Lisäksi väittäisin, ettei kukaan prostituoitu oikeasti halua työskennellä prostituoituna. En voisi ikinä maksaa seksistä (minkälaista seksiä se edes olisi?).
Ai ettäkö minkälaista? No uskomatonta, mahtavaa.

No joo totta turiset. Jostain muistan lukeneeni, että Virossa esimerkiksi tarjoilijat (Tallinnan keskustassa ainakin melkein kaikissa baareissa ja ravintoloissa tarjoilijat ovat nuoria ja hyvännäköisiä naisia) tienaavat keskimäärin 320 e/kk. Ja hintatasohan ei muuten ole noin selvästi Suomen hintoja matalampi, mitä siis eri tuotteet maksavat. Mutta ei siellä yleinen suhtautuminenkaan seksin myymiseen ole lähellekään niin kielteistä ja negatiivistä mitä täällä Suomessa. Monet tytöt eivät edes ajattele olevansa "huoria", vaan enemmänkin etsivät sponsoria, joka on ihan yleinen tuota asiaa kuvaava sana Virossa. Netissä eri kontaktisivuilla on monesti erikseen nuo kaksi vaihtoehtoa, vaikka käytännössä asia on hyvin pitkälti samaa. Netissä joissakin virolaisissa "kuvagallerioissa" on jopa profiilisivulla rasti ruutuun kohta, johon laitetaan ruksi jos mahdollisesti etsii sponsoria tai sitten jos on halukas sponsoriksi.

Tai no eihän ne sitä kurjaa kohtaloaan nyt mulle itkisi, mutta siis kuitenkin. Kyllähän niitä surullisiakin tarinoita kuulee, mutta usein törmää myös tapauksiin, jossa tyttö haluaa ostaa kymmenennen parin kenkiä tai sen kalliin merkkikäsilaukun sen sijaan, että oikeasti tarvitsisi makkaraa leivän päälle. Ja esimerkiksi mulla on mesessä yksi virolainen rikkaasta perheestä oleva hyvin menestyvä tyttö, joka tapailee miehiä rahasta.

Tuossa on yksi asiaan liittyvä kirjoitus (kristillisdemokraattinen lehti), jos jotakuta nyt edes kiinnostaa. Suomalainen toimittaja kirjoittaa kyllä tuossakin melko negatiiviseen sävyyn, mutta tuollainen jutussa mainittu toiminta on todella yleistä Tallinnassa nuorilla naisilla. Itseasiassa ihan ihmeellisen yleistä. Onhan tuo joo kieltämättä surullista, mutta kyllä noista tyttöjen kommenteista näkee, ettei se homma ainakaan ihan niin vastenmielistä ole mitä suomalaiset luulee.

Ja minä tiedän mistä puhun.
 

scholl

Jäsen
Voisiko joku selittää tämän kuvion:

Ensin Jonas Bergström pettää Madeleine Bernadottea. Sitten Madde antaa kenkää, muuttaa Nykiin ja deittailee siellä nyt jotain paikallista heeboa. Tämän jälkeen Tukholmaan jäänyt Jonas alkaa tapailla jotain tukholmalaista naista, joka sattuu olemaan Madden kaveri ja se on suomalaisille iltapäivälehdille liikaa. Mistä tämä hikeentyminen johtuu? Maddehan antoi Jonakselle kenkää, joten mies on kai vapaa tapailemaan muita ja jos pyörii jossain Tukholman yöelämässä niin tuntee takuulla jokaisen ja aika moni niistä on varmaan Madden kaveri.

En kertakaikkiaan tajua mikä kuviossa on ongelmana. Pitäisikö Jonaksen pidättäytyä kokonaan tapailemasta naista/naisia vai pitäisikö hänen varmistua, että se/nämä nainen/naiset eivät tunne Maddea?
 

scholl

Jäsen
Minä luulin, että Madde hikeentyi, eikä lehdet :) Tosin en ihan ymmärrä sitäkään. 'Kirjoittamattomat säännöt' varmaankin, mutta kauanko karenssi oikein kestää?

Minä luulin, että lehdet, kun näin jonkun otsikon ja sen alla kysyttiin kansalaisilta kyllä tai ei jossain äänestyksessä. Lehti vaatii lukijoilta tuomiota.

Oli miten oli niin Madde antoi kenkää, joten mitä nokankoputtamista siinä enää voi olla?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko avautuu. Eli kerroin tilanteestani jokunen sivu sitten, mutta kirjotetaanpa nyt mikä on tilanne.

Eli olin tuossa viikonloppuna kavereiden kanssa viihteellä. Sattui sitten virhe, jossa minun ja tuntemattoman naishenkilön huulet koskivat toisiinsa, eikä millään pienellä tavalla. Tätä kaduin ja kerroin sitten omalle tyttöystävälle, että mitä tein, koska en halunnut valehdella (Joo tällä ei mitään sankarinviittaa haalita). Eilen tyttöystävä tuli luokseni, kun kerroin tämän ja antoi anteeksi jotenkin helposti. Melkein olkia kohauttamalla. Olin ihan ihmeissäni. Tänään soitti ja äänensävy oli eri. Todella kyyniseltä ja pettyneeltä kuulosti. Eikä mikään ihme. Kun oma poikakaveri suutelee toisen naisen kanssa niin en ihmettele.

Olen itse tällä hetkellä aivan sekaisin. Mitä tehdä? Lopettaa suhde? Onko se parasta kaikille? En halua loukata tätä erittäin mahtavaa naista, joka ei todellakaan ansaitse tämmöistä. Nainen itse on rehellisyyden perikuva ja todella sitoutunut. Nainen tulee myös todella hyvin toimeen perheeni kanssa, mutta onko sekään mikää syy olla parisuhteessa? Rakastan kyllä neitokaista, mutta onko järkeä enään yrittää. Pelkään loukkaavani naista vaan uudestaan. Olen ehkä vähän liian menevää sorttia. Tai tässä meidän sävelet ei kohtaa. Toinen haluaa olla kotona ja itse tykkään nähdä kavereita myös. Ehkä liiankin usein. Tykkään toki itsekin viettää koti-iltoja, mutta en niin useasti, kuin parisuhde vaatisi (vai onko siihenkään mitää tiettyä lukua, kuinka useasti pitäisi olla yhdessä.

Summattuna koko teksti. Olen ihan hajalla siitä mitä tein naiselleni. En tiedä pitäisikö tässä yrittää vai antaa mennä vain. En olisi arvannut, että tunteiden kanssa voi saada itsensä näin palasiin ja vielä mikä pahempaa saada toinen osapuoli vielä pienempiin palasiin. Hyvä minä siis.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
....Summattuna koko teksti. Olen ihan hajalla siitä mitä tein naiselleni. En tiedä pitäisikö tässä yrittää vai antaa mennä vain. En olisi arvannut, että tunteiden kanssa voi saada itsensä näin palasiin ja vielä mikä pahempaa saada toinen osapuoli vielä pienempiin palasiin. Hyvä minä siis.

Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin tyttöystäväsi nytten. Omia kokemuksia tässäkin siis käytän avuksi. Aluksi se tuntui, kuin sydän olisi oikeasti särkynyt tuhansiksi sirpaleiksi. Satuin itse vain kuulemaan ystävältäni, enkä tyttöystävältäni. Mutta ÄLÄ lopeta suhdetta sen takia, että pelkäät satuttavasti tyttöä enemmän. Anna hänelle aikaa ja rauhaa miettiä asioita ja itse antaisin hänen päättää. Pystyisikö hän enään luottamaan sinuun ja siten olemaan valmis suhteenjatkamiseen. Itselle kävi juurikin niin, että tyttöystävä jätti hieman sen jälkeen, kun oli pettänyt. Siinä tuli hieman outoja ajatuksia mieleen. Ei hyvä, ei hyvä. Itse en tiedä mitä olet pari sivua sitten selittänyt, joten sinäänsä heikko pohja alkaa analysoimaan.

Neuvo kuitenkin anna aikaa ja rauhaa hänelle ja anna hänen päättää tulevaisuudesta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eilen tyttöystävä tuli luokseni, kun kerroin tämän ja antoi anteeksi jotenkin helposti. Melkein olkia kohauttamalla. Olin ihan ihmeissäni. Tänään soitti ja äänensävy oli eri. Todella kyyniseltä ja pettyneeltä kuulosti. Eikä mikään ihme. Kun oma poikakaveri suutelee toisen naisen kanssa niin en ihmettele.

Olen itse tällä hetkellä aivan sekaisin. Mitä tehdä? Lopettaa suhde? Onko se parasta kaikille? En halua loukata tätä erittäin mahtavaa naista, joka ei todellakaan ansaitse tämmöistä.

Kuten Kulkija tuossa mainitsi niin jos nyt heti tai hyvin pian tämän jälkeen jätät tyttöystäväsi niin se varmasti alkaa miettimään et sulla on toinen, oot tapaillu sitä jo ties kuinka pitkään yms. Omalla kohdalla ehkä hirvein ero oli silloin kun en oikeasti pystynyt uskomaan/luottamaan toiseen osapuoleen ja pitkän aikaa kidutin itseäni kaiken maailman ajatuksilla. "Entä jos silloin kerran kun se meni kaverinsa luo niin se oliki panemassa jotain äijää..." Ihmismieli on vähän sellainen. Toki ei voi ikinä yleistää, mut mahdollista se on.

Eilen tyttöystäväsi ei ehkä vielä käsittänyt koko asiaa, varsinkin jos suhteessa on asiat ollu hyvin niin tollanen ilmoitus tulee aina niin yllätyksenä et sitä ikään ku menee shokkiin. Tänään se on sit varmaan saanu jo vähän etäisyyttä asiaan ja tajunnu mitä oikeasti on tapahtunu. Mut yhden puhelun perusteella sä et voi päätellä yhtään mitään. Anna hänelle aikaa ja sen jälkeen juttelette ihan kasvotusten asiasta.

Olitko muuten miten kovassa humalassa kun suutelit toista naista? Kännin piikkiin ei toki koskaan voi näitä asioita laittaa, mutta jos olit vielä suht hyvässä kunnossa niin kuka tietää vaikka voisit toisenki kerran suudella jotain tuntematonta naista? Ite oon kerran suhteessa sortunu samaan ja olin silloin niin naamat et hädin tuskin muistan tapahtumaa. Enkä vielä tänäkään päivänä voi uskoa, että selvinpäin tekisin jotain sellaista.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuli vähän sellanen mitä vittua fiilis taas. En mä nyt oletakaan mitään 24/7 yhdessäoloa enkä kyllä jaksaiskaan sellasta. Tos nyt oli ylipäätään pääasia et nähtäis vaan ennen sitä vaihtoon lähtöä (muuten tulis reilu 3kk näkemättä ollenkaan), oisin samal ylipäätään päässy himaan ja nähny kavereita yms. Tehny ylipäätään niitä asioita mitä normaalistiki kotona teen.

Jossain toises ketjus tulluki mainittua, mut hommahan johtu siit et muija halus erota. Ja nyt ollaan erottu. Naisen tunteet "hiipu" pikkuhiljaa ja viimeiset kuukaudet olin kuulemma vain ystävä ja kämppis sille. Minussa ei kuulemma ollu mitään vikaa, en tehny mitään väärin ja olin kaikin puolin täydellinen mies. Oli kuulemma iteki ajatellu siin lopun alkuvaihees et "kyllä mie vielä opin tuota miestä rakastamaan ku se on noin ihana".

Ihan hyvis väleis erottiin kyllä ja toivottavasti pysytään ystävinä viel pitkään. Mut nää on jotenki toisaalta niin perseestä tälläset erot. Varsinki ku ite en ole ikinä kokenut sitä tunteiden "hiipumista" tai joutunu jättämään täydellistä naista koska ei vaan tunnu siltä. Pakkohan tähän on joku syy löytää, en mä tajua ollenkaan tämmösiä eroja. Tyhmä kun olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös