Laitanpas minäki lusikkani tedin soppaan :D. Netissä tutustuminen on munkin mielestä erinomainen juttu, MUTTA mikä tekee vaikeaksi kutsua nainen vaikka ulos? Itse olen parikin kertaa "saanut" naisen tuolla tavalla ja on ihan hyvin siis toiminut. Seurustelua ei siitä kyllä tullut, koska yhessä antoi mimmi pakit treffien jälkee ja muissa olen minä ite antanut. Eli netissä sen kun alottelee juttelun ja kutsuu sitten johki. Jos ei ala pyörii niin ei voi mitn, jos alkaa niin kyllä te tajuatte olla kasvokkain tekemisissä ;)
Mutta nyt on varmaan ihan hyvä aika kertoo jotain omiakin kuulumisia. Eli, oli wanhojen jatkot ja siellä kutsuin tanssimaan yhtä tyttöä, johon olen ollut jo aika pitkään salaa ihastunut (eli kunhan ihailin :D). Hän seurusteli mun koulukaverin kanssa, mutta nyt ~2vk sitten he erosivat, eli jatkoila hän oli jo sinkku. Kaveri oli kyllä koko illan vittuuntunut (en tiedä syytä, mutta ehkä juuri tämä), koska taisi olla tytön päätös viheltää poikki. Noh siinä sitte tanssittiin aik lähekkäin jonku aikaa, mut ite en oikee uskaltanu alkaa erityisemmin hiplailee, koska oli koko ajan epäilys ilmassa, mitä tän muijan ja sen kaverin välillä on, vai onko mitään. Ja tyttö siis tanssi mun kans ihan kunnollisesti, ite otti mua käsist kii jnejne hieroi siinä :D. Sitten hän lähti tanssimaan tyttöporukkaansa ja minä lähin omien kamujen luo vähän juomaan ja lauleskelee. Jonkun ajan päästä jatkot loppuivatkin, enkä kerenny kutsua häntä toistamiseen tanssahtelee... Ei ola missään netissäkään juteltu tuon jälkeen, eli meinaakohan tämä nyt sitä ettei häntä kiinnostaisi vai ehk se oottelee mun siirtoa? Vähän turhan haastava tilanne mulle tälläi arvaila, niin aattelin jos tuol koulun puolel menis vähän juttelee jostain skoleasioist ja jos siit lähtis :D. Hieno tilanne!