Naisasiat

• 7 590 827
  • 26 615

tsups

Jäsen
Jos naisasiat perustuu FB-chattaamiseen ja muutenkin tuppaa alkamaan tuolla virtuaalimaailmassa, niin onhan tuo kaverikortti enemmän kuin todennäköinen. Itse ainakin olen sellaisen teorian kannalla, että nuo kaverikortit rakennetaan ihan itse ajan kanssa. Parisuhteeseen tarvittava tunne syntyy ilman rakentamista kuin itsekseen.

Aamen.

Ja jottei jäisi onelineriksi, kerrottakoon että minä saan tänään pillua.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos naisasiat perustuu FB-chattaamiseen ja muutenkin tuppaa alkamaan tuolla virtuaalimaailmassa, niin onhan tuo kaverikortti enemmän kuin todennäköinen.
Itselläni on kaikki naisasiat alkanut "virtuaalimaailmassa", eli internetissä jos sitä tässä nyt haetaan. En osaa muulla tavoin tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, koska en juurikaan pyöri missään, missä ne kontaktit voisi syntyä. Baareissa varsinkaan en osaa "pokata".

Voi olla, että kaverikortti viuhuu sitten helpommin joo, mutta uskaltaisin väittää, että se viuhuisi ihan muissakin ympäristöissä yhtä lailla.

Internetin kautta voin sentään tuoda luonnettani paremmin esiin, mistä olen kiinnostunut ja millainen todella olen, toisinaan se on sitten riittänyt kun tällä naamavärkillä nyt ei pahemmin naisia kaadeta, ellei satu olemaan tosi erikoinen maku sillä naisella. Kai sitäkin on käynyt. Enimmäkseen uskon, että herätän mielenkiinnon kuitenkin ajatuksillani ja elämänasenteellani.

En siis näe mitään syytä, miksi en tekisi tuttavuutta jatkossakin netin kautta, kun olen kuitenkin onnistunut ja se on minulle luontevinta.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Internetin kautta voin sentään tuoda luonnettani paremmin esiin, mistä olen kiinnostunut ja millainen todella olen, toisinaan se on sitten riittänyt kun tällä naamavärkillä nyt ei pahemmin naisia kaadeta, ellei satu olemaan tosi erikoinen maku sillä naisella. Kai sitäkin on käynyt. Enimmäkseen uskon, että herätän mielenkiinnon kuitenkin ajatuksillani ja elämänasenteellani.

En siis näe mitään syytä, miksi en tekisi tuttavuutta jatkossakin netin kautta, kun olen kuitenkin onnistunut ja se on minulle luontevinta.

Nuo asiat jotka luettelit, ovat sellaisia jotka syventävät suhdetta, vahvistavat ja sanelevat sen, tuleeko hommasta mitään. Mutta ennen niiden vaikutusta, on ensireaktiot, jotain joka sanoo aivoissa että nyt mennään ja järki sumenee. Tuo saattaa kestää vähän aikaa ja sinä aikana seuraava vaihe tapahtuu.

Jos taas tuota ei tapahdu, on hyvinkin todennäköistä, että parhaat tyypitkin päätyvät vain kavereiksi. Ihastuminen on kaiketi jossain muodossa kemiallista reaktiota, ainakin osittain, jotain vapautuu jossain. Ja varmasti sillä hetkellä on osansa asiassa.

Ja tosiaan, näin itse asian ajattelen. Eli se voi mennä ihan toisellakin tavalla. Itse vaan en ajatellut silloin kun nykyisen vaimoni tapasin että "ompas siiän mukava tyttö..." vaan NO PERKELES!!!!!! Ja sitten vasta alettiin tutustumaan paremmin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja tosiaan, näin itse asian ajattelen. Eli se voi mennä ihan toisellakin tavalla. Itse vaan en ajatellut silloin kun nykyisen vaimoni tapasin että "ompas siiän mukava tyttö..." vaan NO PERKELES!!!!!! Ja sitten vasta alettiin tutustumaan paremmin.
Jep, no olet sinänsä tuossa aika lailla oikeassa. Tai siis kyllähän itselleni usein tule se reaktio, että lähtee jalat alta. Myös virtuaalimaailmassa, kas kun monessa paikkaa on ihmisistä kuvia esillä ja kyllä ne tarpeen tullen riittävästi kertoo, vaikka kuvat voi ollakin osa totuutta.

Tietysti on suhteita myös jotka etenee pikku hiljaa ja kaveruus muuttuukin rakkaudeksi. Jotenkin en ihan ehkä omalla kohdallani jaksa uskoa tuohon, mutta mistä näitä koskaan tietää.

Tällä hetkellä harmittaa ja tuntuu yhä niin pahalta, että kaikki tuollaiset on joka tapauksessa kovin etäisiä juttuja. Vedettiin matto alta kyllä ihan huolella. Vaikka, ehkä järki-ihminen olisi tajunnut merkit jo ajoissa... no, en ole järki-ihminen, eli samapa se. Uskoa oli vielä ihan viimemetreillä.

Pitää vaan päästä yli ja ohi, ei siinä muu auta.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kateeks käy! Pillua tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista ja vieläpä tietokoneestakin!

Kyllä mutta vain siksi kun ei juurikaan voisi vähempää kiinnostaa. Jos pitäisi väkisin pokailla, niin sittenhän se ei tietenkään onnistu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tutkimus: Suuseksi aiheuttaa kurkkusyöpää enemmän kuin tupakka! - Viihdelehti Stara

Tästä lähtien valistuneena ihmisenä pitänee siis mahdollisen sukupuolitautitestauksen yhteydessä lisäksi sanoa lääkärille, että otetaanpa myös röntgenkuva kurkusta. Niissä ennakkokaavakkeissahan kysytään, että onko tullut homosteltua tai vedettyä suonensisäisiä huumeita, nyt sitten pitänee lisätä tuo suuseksiosuus sinne.

"Voisitko vähän nuolla tuolta..." "Ei kiitos, poltetaan vain se tupakka sitten lopuksi, se on terveellisempi niin".

Ei tässä ole mitään hauskaa. Halusin vain informoida kaikkia syntisiä irstailijoita.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
No jopas täällä on arvon palstaveljille tapahtunut laidasta laitaan! Kaverikorteista jokeri-kortteihin, huh.

Rakkaudentarve on kyllä tarpeista raskain, varsinkin silloin kun tulee sitä lunta tupaan. Kurja juttu kun tunteet eivät kohtaa. Tsemppiä Tedille, ja aikahan sen 'rakkaushumalan' häivyttää ellei kokonaan poista. Tapauskohtaista, mutta täysin tuttua tämä myös omalla kohdallani.

Erikoinen ilmiö yhteiskunnassamme kuitenkin tämä naisten seksuaalisen aggressiivisuuden lisääntyminen. Onko se naisten menestyminen työelämässä, mikä nyt ajaa monia jopa naamakirjasta wonkaamaan raamikasta kullia itselleen 15 minuutin toimitusajalla? Kuitenkaan mä en välttämättä näe tuollaista naisten äijämäisyyttä kovin viehättävänä, mikäli roikutaan korvassa ja rukoillaan panoa. Kyllä naisessa ainakin minua viehättää edelleenkin se herkkyys. Kun miehenä tekee aloitteen, niin naisen kuuluu vähän nolostua ja ehkä jopa vähän aluksi vältellä ja sillee.

No, makuasioita kai...

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä naisessa ainakin minua viehättää edelleenkin se herkkyys. Kun miehenä tekee aloitteen, niin naisen kuuluu vähän nolostua ja ehkä jopa vähän aluksi vältellä ja sillee.
Kyllä minuakin viehättää juuri se herkkyys ja määrätty naisellisuus, ei siis välttämättä neitimäisyys. Saa tiettyä rasavilliä poikamaisuuttakin olla luonteessa. Tunneherkkyys on joka tapauksessa todella merkittävä asia, silloin on jotain yhteistä varmasti...

Myös nuo muut asiat itseäni naisessa viehättää.

No joo, kiitos tsempistä, myös #71:lle. Ainahan se siitä ajan kanssa. Joku voisi sanoa, että mitä edes murehdin, kun ei ehtinyt mitään todellista suhdetta syntyä ja kuukausia vaan oltu todella intensiivisessä kirjevaihdossa ja avannut mieltään ja sydäntään lähes kaikissa elämänasioissa ja toinen osapuoli vieläpä harvinaisen syvällisesti ymmärtää. Ainakin itse menetin sydämeni tuossa touhussa täysin ja ehkä perusteettomasti sitten rakentelin niitä pilvilinnoja mieleen. Nyt niitä sitten romautellaan alas. Pitäisi välillä rakentaa ne linnat jonnekin tukevammalle alustalle, vähän kallioisempaa maaperään.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä mutta vain siksi kun ei juurikaan voisi vähempää kiinnostaa. Jos pitäisi väkisin pokailla, niin sittenhän se ei tietenkään onnistu.

Paha. Varo vaan, kun nainen sitten tajuaa ettei sua nappaa. Ottaa sitten nokkiinsa ja alkaa haukkua homoksi ulkoistaakseen itsestään pois omilta pikkuharteiltaan sen faktan, ettei ole riittävän kiinnostava sulle.

Mut näinhän nää usein menee. Älä ole kiinnostunut, niin susta kiinnostutaan. Kiinnostu ja menestys karkaa luotasi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mut näinhän nää usein menee. Älä ole kiinnostunut, niin susta kiinnostutaan. Kiinnostu ja menestys karkaa luotasi.
Tämäkin on ihan totta. Se on vaan vaikea pysyä täysin coolina ja etäisenä jos on todella viehättynyt toisesta ihmisestä ja tämä on jatkuvasti mielessäsi. Melkoista taistelua oman itsensä kanssa jokaikinen hetki.

Kai se silti pitäisi vaan osata olla sopivan "kiinnostumaton", itse en kyllä oikein hallitse tuota jaloa taitoa.

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Itse katoin parhaaksi olla nyt vähän aikaan täysin yrittämättä. On tullu niitä epäonnistumisia tässä vuosien varrella ja yhteistä kaikille on sama asia. Helvetin vaikea ollu päästä aina yli jostain suhteesta. Nyt jos vaan antas itelleen aikaa ja ois ihan rauhassa sinkkuna.... Ei nappaa niin yhtään hajottaa itseään tällä hetkellä.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tämäkin on ihan totta. Se on vaan vaikea pysyä täysin coolina ja etäisenä jos on todella viehättynyt toisesta ihmisestä ja tämä on jatkuvasti mielessäsi. Melkoista taistelua oman itsensä kanssa jokaikinen hetki.

Kai se silti pitäisi vaan osata olla sopivan "kiinnostumaton", itse en kyllä oikein hallitse tuota jaloa taitoa.
Todellakin näin. Jos on täysin ihastunut, niin aika mahdotonta sitä on olla pitämättä sitä puhelinta kädessä tai olla ottamatta yhteyttä. Mulla oli itse asiassa ensimmäinen kerta, kun itse tein aloitteen jollekin naiselle ja olin ihan oikeasti tosissani kiinnostunut. Nyt kun saisi hypätä ajassa sen 3kk taakse päin, niin yhteydenpito omalta osaltani paljon vähemmälle ja kaikenlainen muukin höntyily, mitä tässä välillä on tullut tehtyä. Tehtyä ei kuitenkaan saa tekemättömäksi.

Se hyvä puolihan näissä varsinkin menetetyissä tapauksissa kuitenkin on, että näistä oppii aina kaikenlaista uutta. Tai ainakin pitäisi oppia.

Perjantaina tuli baarissa koulusta eräs tyttö juttelemaan siihen ihan niitä näitä ja käytiin tanssimassakin varmaan n. tunnin ajan. En ole ikinä jutellut edes sille ja ihan nätti tyttöhän sekin oli. Perseestähän tässä vaan on, että sekin on varattu.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä minuakin viehättää juuri se herkkyys ja määrätty naisellisuus, ei siis välttämättä neitimäisyys. Saa tiettyä rasavilliä poikamaisuuttakin olla luonteessa. Tunneherkkyys on joka tapauksessa todella merkittävä asia, silloin on jotain yhteistä varmasti...

Myönnän kyllä, että minussa on sellaisia vanhanaikaisia asenteita. 70-luvulla syntyneenä näen lähinnä - tietyllä tavalla - 50-luvun sukupuoliroolit noin yleistäen itseäni lähimpänä ja vähän mausteeksi vielä 60-luvun hippimenoa niin se on siinä. Maailma on tietysti nykyään ihan erilainen, mutta en ymmärrä miksi minun miehenä pitäisi menettää oma miehinen herkkyys ja herrasmiesmäisyyteni ollakseni jotenkin enemmän "hyvä jätkä" tai miksi naiset eivät enää halua olla herkkiä? Tuntuu että nykyään monet haluaa vaan olla jotain pahiksia.

Ainakin omasta puolestani voin sanoa, että naiset menevät metsään ainakin mikäli tarkoituksena on miellyttää miehiä, mutta ehkä onkin niin että he todellakin haluavat miellyttää vain itseään. Ja voi hieman poikamainenkin nainen olla ihan hurmaava, tyyliin Pakarisen Hanna. Pitää tosiaan varoa vetämästä liian tiukkoja rajoja.

Ted Raikas kirjoitti:

Mulle kerran eräs neito sanoi, että musta on kovin helppoa nähdä koska mua ns. kuumottaa, ja ymmärsin sen niin ettei se ole suinkaan hyvä asia.

Olen myöhemmin ollut ymmärtävinäni, että liika kiinnostuksen osoittaminen ahdistaa naista ja saa miehen näyttämään jotenkin ressukalta, mikä ei sitten kai ole eroottisesti puoleensavetävää(?). Naisen vähänkin kiinnostuksen voi tämä kuulemma tappaa. Mun mielestä on vaan hassua, jossei saa avoimesti näyttää fiiliksiään? Eikö se nyt ole aika tärkeääkin, varsinkin jos on yhteinen tulevaisuus mielessä? Kai naiset sitten on niin skitsofreenisiä olentoja, että he luulevat sun odottavan heidän pelastavan sun elämäs, vaikka tosiasassahan nainen tietenkin odottaa sun pelastavan hänen elämänsä. Mies joka ei näytä kovin kiinnostuneelta, näyttää siis naisesta enemmän ritarilliselta.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen myöhemmin ollut ymmärtävinäni, että liika kiinnostuksen osoittaminen ahdistaa naista ja saa miehen näyttämään jotenkin ressukalta, mikä ei sitten kai ole eroottisesti puoleensavetävää(?). Naisen vähänkin kiinnostuksen voi tämä kuulemma tappaa. Mun mielestä on vaan hassua, jossei saa avoimesti näyttää fiiliksiään? Eikö se nyt ole aika tärkeääkin, varsinkin jos on yhteinen tulevaisuus mielessä? Kai naiset sitten on niin skitsofreenisiä olentoja, että he luulevat sun odottavan heidän pelastavan sun elämäs, vaikka tosiasassahan nainen tietenkin odottaa sun pelastavan hänen elämänsä. Mies joka ei näytä kovin kiinnostuneelta, näyttää siis naisesta enemmän ritarilliselta.
No, jos näin on, niin ei taida olla kauhean ruusuisat tulevaisuudet naisasioissa... =) Tai sitten jotain perustavanlaatuista täytyy omassa sisimmässä muuttua. Tai se nainen poikkeaa tuosta esitetystä kaavasta melko tavalla. Mahdollista. Ehkä. Turha ennustaa tulevaa, kun se on mahdoton(ta).

Olen itsekin 70-luvun lapsia, jos nyt sieltä ihan loppupäästä. En tiedä mitkä kasvatuksellet eväät ja miltä vuosikymmeneltä on itseeni vaikuttanut, kasvua koko elämä. Tietysti perhetausta vaikuttaa paljon, en osaa analysoida miten se vaikuttaa itselläni tähän kaikkeen.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itselläni on kaikki naisasiat alkanut "virtuaalimaailmassa", eli internetissä jos sitä tässä nyt haetaan. En osaa muulla tavoin tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, koska en juurikaan pyöri missään, missä ne kontaktit voisi syntyä. Baareissa varsinkaan en osaa "pokata".

Tuossa virtuaalitutustumisessa on sellainen omgelma, että naiselle muodostuu susta tietty kuva ja sitten jos/kun tapaatte, mielikuva voi osoittautua vääräksi.

Jos joku nainen ottaa yhteyttä netin välityksellä, ehdotan heti tapaamista ihan livenä. Netin kautta lässyttäminen on hukkaan heitettyä aikaa, jos ihminen ei elävässä elämässä juurikaan aiheuta mitään kikcsejä.

Kuvat ja netissä höpöttely ei todista ihmisestä mitään. Sen sijaan livetapaamisessa tietää yleensä muutaman minuutin päästä, onko hommassa mitään järkeä.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kyllä naisessa ainakin minua viehättää edelleenkin se herkkyys. Kun miehenä tekee aloitteen, niin naisen kuuluu vähän nolostua ja ehkä jopa vähän aluksi vältellä ja sillee.
Tähän kyllä eri. Seksikkäin nainen on sellainen, joka haluaa seksiä. Kun pikkuprinsessat alkavat pelaamaan pelejään ja leikkimään vaikeasti tavoiteltavia, Chambza on jo menossa kaljalle.

Herkkyys ei toki ole huono ominaisuus itsessään, mutta mielestäni nämä ovatkin vähän eri asioita.

Tedille: sopivan naisen etsintään, karsintaan ja tapaamiseen netti on mainio väline, mutta jos "suhde" alkaa tai yritetään aloittaa online, niin et kyllä pääse ikinä kirjoittamaan tähän ketjuun "ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti"-viestiä. Ihminen on eläin, ja kemian täytyy toimia - ei metaforisesti vaan puhtaan fysikaalisesti. Täytyy löytää ne passelit geenit ja yhteensopivat hormonit.
Eräs ystäväni konkretisoi tämän asian mainiosti toteamalla "Ei se Maija ollut hyvä, kun sen hiki haisi pahalle. Liisa haisee hikisenäkin vaan Liisalta, ei se ole ikinä mua haitannut."

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tedille: sopivan naisen etsintään, karsintaan ja tapaamiseen netti on mainio väline, mutta jos "suhde" alkaa tai yritetään aloittaa online, niin et kyllä pääse ikinä kirjoittamaan tähän ketjuun "ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti"-viestiä. Ihminen on eläin, ja kemian täytyy toimia - ei metaforisesti vaan puhtaan fysikaalisesti. Täytyy löytää ne passelit geenit ja yhteensopivat hormonit.
Kiperiä sanoja ja ihan rehellisesti sanottuna vituttaa lukea tuota ylläolevaa tekstiä, mutta sehän johtuu yksinkertaisesti ihan vaan siitä, että se on totta. Totuus sattuu aina. Näin se menee.

Kai sitä olettaisi, että mies tässä iässä jotenkin tunnustaisi realiteetteja elämässään ja olisi oppinut jotain (no ehkä olenkin, vaikkei siltä tunnu). Silti vaan tuntuu, että lähtee liikkeelle hiukan vääristä suunnista. No, kenties sitten joskus.

Nyt voisin vaieta tästä asiasta, menee turhaksi vatvomiseksi jo. Pitää vaan nuolla haavojaan ja käsitellä jutut.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toisaalla intternettin ihmeellisessä maailmassa on käynnissä kova vääntö siitä, mitä parisuhteessa saa toisen läsnäollessa tehdä.

Onko esimerkiksi nenänkaivuu sallittua? Piereskely? WC-pöntöllä asioiminen? Erinäisten ihokarvojen sheivaus? Kuukautisista puhuminen?

Arvon palstaveljet, odotamme varmaa tietoa ja päätöksiä. Toisaalla eivät saaneet sopua aikaan.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minusta on kiva olla välillä muutama päivä yksikseni.

Ihan normia. Se on niin paljon ihmisen luonteesta kiinni, minua ainakin ahdistaisi olla 24/7 liimautuneena toiseen. Moni nainen (miehistä en tiedä) taas on sellainen tapaus, että jo normaalin pituisen työpäivän aikana pitää soittaa kun on jo niin ikävä, vaikka aamulla herättiin samasta sängystä ja töiden jälkeen ollaan taas saman katon alla. Mutta eiköhän se vuosien mittaan laannu se liika into.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laitanpas minäki lusikkani tedin soppaan :D. Netissä tutustuminen on munkin mielestä erinomainen juttu, MUTTA mikä tekee vaikeaksi kutsua nainen vaikka ulos? Itse olen parikin kertaa "saanut" naisen tuolla tavalla ja on ihan hyvin siis toiminut. Seurustelua ei siitä kyllä tullut, koska yhessä antoi mimmi pakit treffien jälkee ja muissa olen minä ite antanut. Eli netissä sen kun alottelee juttelun ja kutsuu sitten johki. Jos ei ala pyörii niin ei voi mitn, jos alkaa niin kyllä te tajuatte olla kasvokkain tekemisissä ;)

Mutta nyt on varmaan ihan hyvä aika kertoo jotain omiakin kuulumisia. Eli, oli wanhojen jatkot ja siellä kutsuin tanssimaan yhtä tyttöä, johon olen ollut jo aika pitkään salaa ihastunut (eli kunhan ihailin :D). Hän seurusteli mun koulukaverin kanssa, mutta nyt ~2vk sitten he erosivat, eli jatkoila hän oli jo sinkku. Kaveri oli kyllä koko illan vittuuntunut (en tiedä syytä, mutta ehkä juuri tämä), koska taisi olla tytön päätös viheltää poikki. Noh siinä sitte tanssittiin aik lähekkäin jonku aikaa, mut ite en oikee uskaltanu alkaa erityisemmin hiplailee, koska oli koko ajan epäilys ilmassa, mitä tän muijan ja sen kaverin välillä on, vai onko mitään. Ja tyttö siis tanssi mun kans ihan kunnollisesti, ite otti mua käsist kii jnejne hieroi siinä :D. Sitten hän lähti tanssimaan tyttöporukkaansa ja minä lähin omien kamujen luo vähän juomaan ja lauleskelee. Jonkun ajan päästä jatkot loppuivatkin, enkä kerenny kutsua häntä toistamiseen tanssahtelee... Ei ola missään netissäkään juteltu tuon jälkeen, eli meinaakohan tämä nyt sitä ettei häntä kiinnostaisi vai ehk se oottelee mun siirtoa? Vähän turhan haastava tilanne mulle tälläi arvaila, niin aattelin jos tuol koulun puolel menis vähän juttelee jostain skoleasioist ja jos siit lähtis :D. Hieno tilanne!

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan normia. Se on niin paljon ihmisen luonteesta kiinni, minua ainakin ahdistaisi olla 24/7 liimautuneena toiseen.
Näin juuri. Voi olla, että nämä omat olotilani ovat vain ohimenevää. Ärsyttää vain, kun fiilis vaihtelee päästä toiseen. Tämä oma tyttöni ymmärtää minua, nauraa jutuilleni ja on muutenkin kokonaisuudessaan aivan loistava paketti. En usko, että näin paljon kemiat toimii ihan jokaisen kanssa. Muutenkin, kun mietin tuota taannoin baarissa tapahtunutta melkein "vahinkoa", niin vaikka olinki ihan kunnon humalatilassa, niin silti alitajunnassa tiesin, että tätä ei voi tehdä. Ehkä tämä tästä...

Näin juuri. Voi olla, että nämä omat olotilani ovat vain ohimenevää. Ärsyttää vain, kun fiilis vaihtelee päästä toiseen. Tämä oma tyttöni ymmärtää minua, nauraa jutuilleni ja on muutenkin kokonaisuudessaan aivan loistava paketti. En usko, että näin paljon kemiat toimii ihan jokaisen kanssa. Muutenkin, kun mietin tuota taannoin baarissa tapahtunutta melkein "vahinkoa", niin vaikka olinki ihan kunnon humalatilassa, niin silti alitajunnassa tiesin, että tätä ei voi tehdä. Ehkä tämä tästä...

Minusta tuo kuulostaa enemmänkin sille, että alku huuma on mennyt ohi ja nyt et tarkkaan tiedä mitä oikeasti tuota naista kohtaan tunnet. Omalla kohdalla juurikin tuo puoli vuotta muutamien neitosten kanssa on ollut semmoinen vaihe, että alkaa pikku hiljaa tietämään rakastaako sitä toista oikeasti vai välittääkö hänestä vain paljon. Paljon osaltasi kertoo tuo "melkein vahinko" ja humalatila ei ole koskaan mikään selitys. Jos et ole varma tunteistasi viettäkää aikaa hieman erillään, silloin viimeistään huomaat mitkä todelliset tunteesi tätä naista kohtaan on.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta tuo kuulostaa enemmänkin sille, että alku huuma on mennyt ohi ja nyt et tarkkaan tiedä mitä oikeasti tuota naista kohtaan tunnet. Omalla kohdalla juurikin tuo puoli vuotta muutamien neitosten kanssa on ollut semmoinen vaihe, että alkaa pikku hiljaa tietämään rakastaako sitä toista oikeasti vai välittääkö hänestä vain paljon. Paljon osaltasi kertoo tuo "melkein vahinko" ja humalatila ei ole koskaan mikään selitys. Jos et ole varma tunteistasi viettäkää aikaa hieman erillään, silloin viimeistään huomaat mitkä todelliset tunteesi tätä naista kohtaan on.
Näin juuri. Tauko voisikin ehkä olla se mikä kertoisi sen, että missä oma pääkoppa menee tällä hetkellä. Tämmöisen asian ehdottaminen murtaisi tämän kyseisen tytön jo täysin. Elämässä hänellä ollut sen verran vaikeata ja huonoja juttuja. Kunhan saamme tämän viikon alta pois, niin vietän tämän tytön kanssa viikonlopun ja puhun omat tuntemukseni läpi. Ehkä se on kummiskin reiluinta tässä vaiheessa häntä kohtaan.

tutzba

Jäsen
Ja tyttö siis tanssi mun kans ihan kunnollisesti, ite otti mua käsist kii jnejne hieroi siinä -- Ei ola missään netissäkään juteltu tuon jälkeen, eli meinaakohan tämä nyt sitä ettei häntä kiinnostaisi vai ehk se oottelee mun siirtoa?

Sitten kun sinulla on sen verran ikää että pääset yökerhoihin tanssahtelemaan huomaat, että tuo on aivan normaalia. Tytöt tanssivat milloin kenenkäkin kanssa, mutta ei siitä valitettavasti mitään vakavaa saa väännettyä. Pelkkää hauskanpitoa. Eli ota yhteyttä tai älä ota, mutta älä ainakaan sano "kun sä tanssit mun kaa niin aattelin että oisit kiinnostunu".

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nosiis hei cmon, oiskohan erona kuitenkin se että tässä oli oma lukioporukka ja kaikki kumminkin tuttuja kaikille -.-? Klubissa on tilanne kumminkin vähän erilainen....

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy