Naisasiat

  • 7 523 194
  • 26 580

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja kun nimenomaan vain haluaisin olla itse sellainen. Komea, fiksu, osaava, ja ennen kaikkea miehinen mies. Tällä hetkellä olen juuri päinvastainen. Sen on huomannut myös kaikki muutkin, ketkä ovat tekemisissä kanssani olleet.
Koska et sellainen kuitenkaan ole ja mitä ilmeisimmin, et voi sitä asiaa saavuttaa milloinkaan, on sinun tyydyttävä siihen mitä olet. Sinun on vaan ajan kanssa hyväksyttävä itsesi sellaisena kuin olet ja myös tyytyä vähän vähempään, tai erilaisiin asioihin kuin mitä pakonomaisesti nyt hamuat.

Ei tässä sinänsä mitään uutta ole, mutta olemalla oma itsesi ja ennen kaikkea hyväksyväsi itsesi sellaisena, voit saavuttaa tavoitteet. Esim. sen naisen. Ehkei se ole sellainen hehkeä pimu, mutta joku nätti flikka ehkä silti. Kyllä sellainen voi osua ajan ja uusien kuvioiden myötä kohdalle jos vaan uskallat olla todellinen itsesi.

Edelleen vaikuttaisi siltä, että pakkomielteinen yrityksesi olla täysin jotain oman itsesi ja olemuksesi vastaista, aiheutat muissa hylkimisreaktion. Ihmiset vaistoaa jos joku yrittää liikaa tai teeskentelee.

Tiedän tämän omasta kokemuksesta ja ei nuo kaikki jutut ole ihan hallinnassa edelleenkään, mutta olen ainakin oppinut sen, minkälaisia naisia ei tule yrittää. Jos arvomaailma ja ihanteet on ihan toisesta universumista, niin tiet tuskin koskaan kohtaavat.

Toivoisin, että ajan kanssa ymmärrät, että sinun ei kannata yrittää olla kuin ne tuttavasi. Kaikkia ei ole luotu olemaan sellaisia, eikä se ole muutenkaan mikään paremman ihmisen mitta. Aina voi olla "parempi" jollain omalla tavallaan.

Ajattelet vielä tuossa elämäntilanteessasi liian mustavalkoisesti, etkä näe mitään siitä väliltä.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Edelleen vaikuttaisi siltä, että pakkomielteinen yrityksesi olla täysin jotain oman itsesi ja olemuksesi vastaista, aiheutat muissa hylkimisreaktion. Ihmiset vaistoaa jos joku yrittää liikaa tai teeskentelee.

Lainaamani kohta ei mielestäni voisi enempää osua oikeaan.

Tämä on nähty omallakin kohdalla lähiaikoina, että olemalla oma vittuuntunut itsensä, näissä naisasioissakin pärjää. En tiedä miten se näkyy, mutta jos olet itsesi kanssa sinut, niin naisiakin kiinnostaa paljon enemmän ja saattavat tulla tekemään aloitteita. HIFK:n kannattaisi unohtaa nyt kaikki naiskuviot ja keskittyä itseensä. Itsetunto pitäisi saada jotenkin normaalikansalaisen tasolle. Muuten ei auta vaikka olisi minkälainen Hasselhoff ulkonäöltään.

Kaikki lähtee itsevarmuudesta ja siitä että on sinut itsensä kanssa. Sen jälkeen elämässä tulee kaikki muu. Tokihan varmaan kaikilla on välillä itsetunnonkin kanssa hieman hankalaa. Mutta pyrkisi siihen, ettei se aivan pohjalukemiin mene.

Itsellä menee naisasioissa ensimmäistä kertaa elämässä hyvin. Ennen oli jotain yhden yön juttuja harvakseltaan. Nyt olen löytänyt tyypin, jonka kanssa jaksaisin viettää aikaa loputtomiin. Tuoreella pohjallahan tämä koko juttu on, mutta muutama viikko seurustelua takana kuitenkin. Pitää nauttia tästä tilanteesta täysin. Tuntuu hyvältä :)
 

Kaivanto

Jäsen
Siis tarkoitan noilla kahdella miespuolisella henkilöllä sitä, että nimenomaan haluaisin olla heidän kaltaisensa mieshenkilö. Sen takia heitä ihailenkin. Koska olen itse päinvastainen. Nuo kommentit perustuvat vain siihen, mitä muut naiset ovat hänestä puhuneet. En ole siis itse niitä keksinyt, vaan ihan naisten suusta olen nuo jutut kuullut.

Valitettava totuus vain on se, että noille rauhanturva-aikeilleni joko nauretaan tai sitten niitä vähätellään. Vanhempani esim. sanoivat, että sinne otetaan ihan toisenlaisia henkilöitä kuin itse olen. Ovatko hekin siis jotenkin väärässä?

Jos lyhyesti summaa loputtoman marttyyrinäytelmäsi näistä kahdesta teemasta (naiset ja rauhanturvaajuus), jotka palautuvat oikeastaan yhteen ja samaan teemaan (minäkuvasi), niin nähtävästi koet olevasi ihmisenä epäonnistunut, jos et ole niin kuin James Bond.

Ongelmasi ei ole siinä, että et ole James Bond, vaan siinä, että kuvittelet, että sinun pitäisi olla James Bond. Olet murheellinen ja elämääsi tyytymätön niin kauan kuin olet pettynyt siihen, ettet ole satuolento – et näe milloinkaan elämässäsi onnellista päivää, jos et pysty muuttamaan kieroutunutta ajatteluasi, sillä James Bondia sinusta ei tule.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ja kuitenkin kukaan ei täälläkään voi myöntää sitä tosiasiaa, että toisilla miehillä vain riittää sitä naisvientiä ja toisilla ei.
Kuule minä voin myöntää. Samojen miesten ympärille he pyörivät. Kaikki tämän tietävät, ja iso osa osaa elää asian kanssa. Onhan se joskus teini-iässä kiva juttu, jos muijat katselee perään, mutta ei siitä mitään kostu. Perässäkuolaajat on välitön turn off.

Jos sattuisikin niin kivasti, että saisit joku ilta, ei se sinun maailmasi siitä sen ruusuisemmaksi muuttuisi. Halveksisit itseäsi yhä. Sinun ongelmasi on jossain ihan muualla kuin naisasioissa, jotta tuota tuo mielenterveysketju on tällä hetkellä sinulle paljon oikeampi paikka.

Ja kun nimenomaan vain haluaisin olla itse sellainen. Komea, fiksu, osaava, ja ennen kaikkea miehinen mies.
Kukaan ei tule haluamalla komeaksi, fiksuksi eikä miehiseksi. Toisten naamavärkki miellyttää silmää, toisten ei. Keinot, joilla voi muuttaa itseään haluttavammaksi ovat rajalliset. "Fiksut" ihmiset ovat useimmiten ärsyttäviä ja itseään täynnä, sivistyneet paljon miellyttävämpää seuraa. Fiksuksi ei kannata haluta. Tuosta miehisyydestä sen verran, että ei se ole se autuaaksi tekevä asia naisten silmissä. En ole tavannut naista, jota olisi kiinnostanut penkkitulokseni tai joka olisi kehunut kroppaa. Muut miehet tuntuvat olevan tästä puolesta paljon kiinnostuneempia.

Olet mitä olet. Deal with it. Elä.

Ai niin, kaikkea hyvää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pari kysymystä HIFKille:

Mikset kysy isältäsi neuvoja tähän tilanteeseen? Olen muilta ihmisiltä kuullut, että yleensä isien tehtävänä on toimia poikiensa mentorina.

Miksi ylipäänsä juokset naisten perässä 24/7? Kerrot, että haluaisit olla fiksumpi, joten mielestäni tuon baareissa keikkumisen voisi vaihtaa esim. itsensä sivistämiseen.

Komeutta on monenlaista. On olemassa georgeclooneymaista komeutta ja sitten olemassa hifkmäistä komeutta. Ne tyypit, joita näet ympärilläsi ja joita ihailet kuin lehmä uutta veräjää, ovat oppineet hyväksymään itsensä sellaisina kuin ovat. Jopa näillä sinun eniten ihailemillasi kavereilla on omia vikojaan, ja he tasan tarkkaan tiedostavat ne. He ovat kuitenkin oppineet hyväksymään itsensä ja omat heikkoutensa ja niin ovat tehneet myös ne henkilöt, jotka heidän elämäänsä ovat tulleet.
Sinulla saattaa olla vielä tänään babyface, mutta odotapa muutama vuosi niin peilistä tuijottaa takaisin ihan eri näköinen ukko.

Ihmisiä on erilaisia eikä kukaan ole täydellinen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinulla saattaa olla vielä tänään babyface, mutta odotapa muutama vuosi niin peilistä tuijottaa takaisin ihan eri näköinen ukko.
Ja toisaalta jotkut naiset tykkäävät babyfaceista. Naisia on todella monenlaisia, vaikka nimimerkki HIFK ei sitä oikein tahdokaan uskoa. Hän sortuu naisten kohdalla kammottaviin yleistyksiin ja näkemyksiin, että vastakkaista sukupuolta kiinnostaa vain yhdenlainen miestyyppi.

Naisilla oikeasti on todella vaihteleva miesmaku. Se on sitten tietysti aina oma asiansa kohtaako omat mieltymykset sen naisen suhteen, mutta uskon, että olet melkeinpä minkänäköinen karju hyvänsä niin löytyy naisia joihin ulkonäkösi vetoaa (riittävissä määrin). Se toki sitten vaatii myös sitä sisältöä lisäksi tueksi. Sitä sisältöä HIFK:n pitäisi nyt hakea, tai lähinnä hyväksyä oma itsensä sellaisena kuin on. Se on ainoa tie.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Suurimmat ongelmat ovatkin tulleet juuri silloin, kun en ole ajatellut omaa tyhmyyttäni, rumuuttani, sun muita. Juuri sen takia olen viime aikoina näitä juttuja miettinytkin.

Koska juuri silloin kun olinkin se oma tyhmä ja ruma itseni, niin juuri silloin niitä ongelmia vain oli. Nykyään on ehkä edes hieman parempi tilanne, ainakin joku on saanut käsityksen, etten ihan täysin nyhverö ole.

Eli pyrkimällä olemaan jotain muuta kuin olen, tilanne on ehkä hivenen parempi. Koska hyväksymällä olevansa tyhmä ja nyhverö ei saavuta sitten yhtään mitään. Nyt on edes jotain saanut aikaan.

Naiset nimeomaan karttavat rumia, tyhmiä ja nyhverömäisiä tyyppejä. Enkä hyväksy itseäni sellaisena. En millään tavoin halua. Tuollaiset tyypit eivät vain saa aikaan yhtään mitään.

Joku nainen voi ajan kanssa osua kohdalle, paskin mahdollinen tilanne. Että ehkä joskus jonkun löytää, jonkun samanlaisen kuin itse olen. Ei kiitos millään muotoa.

Jos minua ei ole luotu sellaiseksi kuin mitä itse ihailen ja kunnioitan, niin se ei tarkoita, että tyytyisin yhtään vähempään. Se on mielestäni myös sitä nyhverömäisyyttä ja mameilua. Kun ei ole mahdollisuuksia parempaan, niin otetaan huonompi. Sellaiseen en alennu millään tavoin. Jos on niin heikko, ettei pärjää, ei pärjää. Mutta vähempään en tyydy.

Jollain toisella miehellä on mahdollista viettää joka viikonloppu eri naisen kanssa. Itse ehkä ajan kanssa saan jonkun. Siinä on aikamoinen ero.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin en isääni ole koskaan edes tavannut. Äidin kanssa kahdestaan asunut puolen elämästäni. Tuossakin voi olla paljonkin syytä.

Ja babyfaceista tuskin pitävät sellaiset naiset joita haen. Kauniit ja seksikkäät. En vain koskaan ole tuollaisten naisten kanssa nähnyt mitään babyfacea.

Ja kun en hae mitään itseni kaltaista naista, vaan ihan muunlaisia. Fiksuudesta voin vielä jonkin verran tinkiä, mutta en kauneudesta tai seksikkyydestä. Itsehän olen myös tyhmä, joten se tyhmyys ei nyt niin haittaa. Vaikka suurimpia kriteereitä tuo fiksuus myös on.
 

julle-jr

Jäsen
Jollain toisella miehellä on mahdollista viettää joka viikonloppu eri naisen kanssa. Itse ehkä ajan kanssa saan jonkun. Siinä on aikamoinen ero.
Eikös sinulla sitten ole valtavasti aikaa sivistää itseäsi, jos kerran et naisten kanssa pelehtimiseen kuluta aikaa? Ei muuten, mutta kun kerran haluat olla fiksu, niin miksi et käytä aikaasi tuon tavoitteen saavuttamiseksi? Vai mitä tarkoitat fiksuudella?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Eikös sinulla sitten ole valtavasti aikaa sivistää itseäsi, jos kerran et naisten kanssa pelehtimiseen kuluta aikaa? Ei muuten, mutta kun kerran haluat olla fiksu, niin miksi et käytä aikaasi tuon tavoitteen saavuttamiseksi? Vai mitä tarkoitat fiksuudella?

Pelkkä fiksuus ei auta, jos ulkoisesti työntää jo naisia pois. Komeus+fiksuus, sisäinen että ulkoinen komeus samassa henkilössä on se, mikä naisia kiinnostaa. Ei omat juttuni ketään naisia ole koskaan kiinnostanut, kun näyttää jo nyhveröltä ja muutenkin rumalta. Kyllähän siinä lähtee aika paljon kiinnostusta pois.

Oikeasti kauniita ja fiksuja naisia ei vietellä pelkillä jutuilla. Eivät he lähde ihan kenen tahansa matkaan, kun niitä oikeasti laatumiehiäkin on. Ja aina on paikalla myös niitä oikeasti puoleensavetäviä miehiä. Miksi siis naiset pelkistä jutuistani kiinnostuisivat? Ei tähän päivään asti ainakaan kertaakaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jännä juttu, että vaikka olen viitisen vuotta HIFK:ä vanhempi enkä ole koskaan seurustellut, pussannut viimeksi tyttöä herran vuonna 1991, viimeisimmästä halauksesta on aikaa päälle 6 vuotta sekä se ainoa kerta, kun olen jollekin tytölle tähän astisen elämäni aikana soittanut pyytäkseni häntä treffeille, tapahtui liki 14 vuotta sitten, niin silti koen olevani paremmassa jamassa kuin hän. Minulla ei ole ainuttakaan ystävää, edes kaveria, ollut yli seitsemään vuoteen ja ainoat kontaktini työelämän ulkopuolella löytyvät Facebookista.

Ehkä se johtuu siitä, siis tämä oma tilanteeni, että olen näiden vuosien aikana havahtunut siihen, että vaikka minulla on vikoja, ne eivät ole suurena esteenä muille ihmisille. Ne tyypit, joihin olen duunin kautta päässyt tutustumaan, ja joiden kanssa toisinaan olen päässyt viettämään hyvinkin paljon aikaa, ovat hyväksyneet minut sellaisena kuin olen.

Valitettavasti tunnen faijani liiankin hyvin, mutta onnekseni en ole nähnyt häntä kolmeen kuukauteen.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä nimimerkki HIFK. Sulla on selvästi paha itsetunto-ongelma. Jaarittelusi ei nyt johda mihinkään. Siitä taidetaan olla täällä jo usempaan otteeseen mainittu..
Mielestäni sait parhaan mahdollisen vinkin aiemmin tässä viestiketjussa nimimerkiltä pete2004, noudata nyt sitä hyvä mies. Viikonloppu "kuninkaana" varmasti tekisi terää itseluottamuksellesi ja uskon että muuttunut mies tulisi takaisin siltä reissulta. Ota vaikka matkakaveriksi J_Koo jos siitä kiinni. Nyt lopetat kirjoittelun tänne toistaiseksi ja matkaa varailemaan !
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi siis naiset pelkistä jutuistani kiinnostuisivat? Ei tähän päivään asti ainakaan kertaakaan.
Niimpä. Entäs jos kokeilisit uutta taktiikkaa. Suollat vain naisille baarissa ja kaikkialla muuallakin tätä samaa valitusvirttä kuin tänne. Herättäähän se kiinnostusta ja sympatiaa netissäkin niin miksei sama toimisi naisten suhteen. Keskity siihen mitä osaat eli nillittämään kurjuuttasi.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kai tää vois mennä tyhmiinkin kysymyksiin, mutta kokeillaan täältä:

Onko naisella oikeutta suuttua jos muutaman yhdessä vietetyn yön jälkeen ja yhteisesti sovittuna ettei meillä ole mitään sen suurempaa tulevaisuutta yhdessä, hän kysyy minulta paljonko tienaan ja minä heitän vastakysymyksenä että onko hän maksullinen vai miksi haluaa moisen tietää?

Lisäkuriositeettinä mainittakoon että kyseinen naaras kyllä osaa otteensa lähes kuin ammattilainen.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ymmärrän ja jotenkin tunnen nimimerkki HIFK:n tuskan. Olen kokenut samoja juttuja ja tullut jotakuinkin samoihin johtopäätöksiin elämästä ja naisasioista kuin hän, vaikken nyt ainakaan vielä näin 34 ikävuoden jälkeen ihan yhtä jojossa kuitenkaan ole. Itselläni terveys riisti mahdollisuudet päteä fyysisesti jo lapsena ja silti sisäisesti olisin halunnut olla joko liigatason jääkiekkoilija tai jopa lentokapteeni, edelleen haluaisin. Naisia olisin halunnut käsitellä kuin James Bond. Mutta kun olen kai yksi tuollainen fabyface tyyppi, jonka ainut kymppi todistuksessa oli käytös. Ehkä missään muussa asiassa ei ole yhtä paljon päähän elämä potkinut kuin naisasioissa, mutta silti olen onnistunut naimisiin pääsemään, vaikkakaan en sen haavenaisen kanssa tokikaan.

Kyllähän parinmuodostus on raadollinen asia. Kyllä nöösimpikin mies saattaa naisen itselleen elämänkumppaniksi löytää, jotkut jopa kahdesti (ja sen kai pitäisi se tärkein juttu olla?), mutta kyllä se on lähinnä nämä ns. alfauroot ja pienin varauksin myös sellaiset kosmeettisesti virheettömät mallipojat, jotka saavat sitten nauttia myös näistä puhtaasti seksuaaliseen himoon perustuvista suhteista. Muut vähemmän himottavat eivät sitten välttämättä sellaista pääse edes kokemaan, vaikka yrittäisivät.

Ja kyllä me suomalaiset ollaan sosiaalisesti ihan hemmetin tyhmää kansaa. Kun HIFK purkaa täällä tuskaansa omista NAIShuolistaan ja niiden suhteesta omaan nöösiyteensä, niin eihöhän ensimmäinen vastaaja nosta "nerokkaasti" pöydälle ajatuksen piilohomoudesta. Onhan se kieltämättä aika homoa haluta vetää puoleensa viehättäviä naisia ja palvella YK-joukoissa :D

Ehkä korkeintaan 20% ihmisistä kuuluu pinnallisten arvojen S/M-liigaan, lopuista 80% moni tosiaan löytää puutteistaan huolimatta sisäisen rauhansa ja ennenkaikkea aidosti tyytyvät pienempään osaansa. Divarissa pelaaminen ei heidän itsearvostustaan haittaa. Elämä maistuu kuitenkin. MUTTA valitettavasti kaikkia ei suosta nosta "Hyväksy itsesi ja tyydy siihen mitä olet" -filosofia. Pettymys haaveiden saavuttamattomuuteen ja omaan itseensä voi olla niin syvää, ettei siitä ihminen koskaan toivu. Tämä pitää muistaa! Pahaa pelkään, että nimim. HIFK kuuluu riskiryhmään.

Itse menetin toivoni, suuren osan itsearvostuksestani ja tavallaan luovutin joskus 25-vuotiaana ja elän nykyään aika yksinäistä ja eristäytyvää elämää - ukkomiehenä tosin. Mutta tiettyjä menetettyjä juttuja ei vaan voi koskaan antaa elämälle anteeksi. Näinkin se voi mennä.

Tsemiä HIFK:lle.

PS. Näen isääni pari kertaa kuukaudessa, ja on siinäkin aikamoinen luuseri.
 
Viimeksi muokattu:

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Onko naisella oikeutta suuttua jos muutaman yhdessä vietetyn yön jälkeen ja yhteisesti sovittuna ettei meillä ole mitään sen suurempaa tulevaisuutta yhdessä, hän kysyy minulta paljonko tienaan ja minä heitän vastakysymyksenä että onko hän maksullinen vai miksi haluaa moisen tietää?
Kyllähän nainen tuollaisesta suuttuu, riippumatta siitä, onko se suuttuminen "oikeutettua". Nokkelasti vastattu, täytyy myöntää. Ehkä nainen harkitsee suhteen johtamista vakavampaan suuntaan, ja yrittää tunnustella onko kannattava hanke.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kyllähän nainen tuollaisesta suuttuu, riippumatta siitä, onko se suuttuminen "oikeutettua". Nokkelasti vastattu, täytyy myöntää. Ehkä nainen harkitsee suhteen johtamista vakavampaan suuntaan, ja yrittää tunnustella onko kannattava hanke.

Kyseinen yksilö tietää sen olevan kannattavaa, eikä ainoastaan taloudellisesti, siksihän tuo täällä silloin tällöin käy. Mutta olen melko selkeästi mielestäni asian esittänyt ettei tästä sen enempää ole odotettavissa.

Niin ja tuosta kyseisestä tapauksesta, ottihan tuo ja suuttui. Noin päiväksi.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nimimerkki HIFK:n kannattaa vaikka vilkaista viimeisin Satuhäät-ohjelma Areenasta, sikäli kun satuit live-esityksen missaamaan. Siinä sinulle rohkaisua, että kyllä se varpunen pesii myös hieman harvennettuunkin puuhun. Ja mikäli oraalinen viestintäsi korreloi edes hippasen verran kirjallisen ilmaisusi kanssa, tilanteesi ei ole ollenkaan niin huono kuin jaksat täällä valittaa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nimimerkki magnumilta erittäin hyvä kirjoitus, oikeastaan paras mitä täällä on ollut. Edes joku ymmärtää tämän tilanteen.

Mikäs "kuningas" se on, jolla on maksullisia naisia vaikka kuinka? Ei mielestäni minkäänlainen. Seksistä ja naisista en ala maksamaan todellakaan. Jos ei ilmaiseksi saa, niin ei sitä millään rahalla korjata. Eihän se korjaa ongelmaa millään lailla. Samat ongelmat jäävät, alemmuuden tunne ja häpeä vain lisääntyy ja rahaa palaa. Siinä onkin sitten vain lisää ongelmia.

Tosimiehet ja oikeasti naisia kiinnostavat miehet saavat ihan ilmaiseksikin. Ja vielä laatunaisia.

Tuollainen Thaimaan reissu olisi juuri sieltä huonoimmasta päästä. Kyllä ainakin itseäni hävettäisi ja paljon. Kyllä ne ongelmat ihan täällä Suomen maassa on selvitettävä. Sen jälkeen sitten vaikka sinne Thaimaaseen saamaan naisia ja seksiä, ilmaiseksi. Mutta sinne on turha lähteä ongelmiaan karkuun.
 

tutzba

Jäsen
Ja kyllä me suomalaiset ollaan sosiaalisesti ihan hemmetin tyhmää kansaa. Kun HIFK purkaa täällä tuskaansa omista NAIShuolistaan ja niiden suhteesta omaan nöösiyteensä, niin eihöhän ensimmäinen vastaaja nosta "nerokkaasti" pöydälle ajatuksen piilohomoudesta.

Ensimmäinen vastaaja? Kai magnum tiedät, että täällä on HIFKille koitettu varmaan jo toista kuukautta tarjota ties minkälaisia vinkkejä ja tarjouksia, on pyydetty kaljalle ja tutustumaan toisten nimimerkkien ystäviin ja mitä vielä. Mikään vaan ei ole kelvannut ainakaan tähän asti.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nimimerkki HIFK:n kannattaa vaikka vilkaista viimeisin Satuhäät-ohjelma Areenasta, sikäli kun satuit live-esityksen missaamaan. Siinä sinulle rohkaisua, että kyllä se varpunen pesii myös hieman harvennettuunkin puuhun. Ja mikäli oraalinen viestintäsi korreloi edes hippasen verran kirjallisen ilmaisusi kanssa, tilanteesi ei ole ollenkaan niin huono kuin jaksat täällä valittaa.

Niin, aika samanlaisia oli molemmat henkilöt. Jaksoa en juurikaan katsellut, mutta täysin päinvastaiset naiset on itsellä mielessä.

Ehkä voi ajatella juuri niin, että itse voisin jonkun naisen saada, mutta se onkin sitten luokkaa "jonkun". Eli valinnanvaraa ei vain ole.

Itseni kaltaisia naisia ehkä saisin, kun eivät muille kelpaa. Ainoa vain, että en itse ole millään lailla sellaisista kiinnostunut. Ei itselleni mikä tahansa kelpaa todellakaan.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nimimerkki magnumilta erittäin hyvä kirjoitus, oikeastaan paras mitä täällä on ollut. Edes joku ymmärtää tämän tilanteen.

Vai niin. Kysymys kuuluu: miksi tilität täällä?

a) keräämässä ymmärrystä
b) keräämässä vinkkejä, millä tilanteesi voisi muuttua paremmaksi
c) joku muu, mikä?


Jos vastauksesi on b, niin noudata nyt jo perkele edes jotain niistä varmaan sadasta vinkistä, mitä olet täällä saanut. Vaihtoehto a:han tarjosi nimimerkki magnum37 vastauksen - mutta miten se sinua auttaa?
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai tää vois mennä tyhmiinkin kysymyksiin, mutta kokeillaan täältä:

Onko naisella oikeutta suuttua jos muutaman yhdessä vietetyn yön jälkeen ja yhteisesti sovittuna ettei meillä ole mitään sen suurempaa tulevaisuutta yhdessä, hän kysyy minulta paljonko tienaan ja minä heitän vastakysymyksenä että onko hän maksullinen vai miksi haluaa moisen tietää?

Lisäkuriositeettinä mainittakoon että kyseinen naaras kyllä osaa otteensa lähes kuin ammattilainen.

Ihme ämmä kyllä kun tienestejä alkaa kyselemään. Pankkitili ja sen rahaliikenne pitää olla aina vain omana tietona jokaisella. Toki on sellaisiakin outoja tapauksia, että pariskunnalla on yhteinen tili ja sitten vaimo on taloudenhoitajana ja päättää kaikesta. Tiedän muutamia ja noihin tapauksiin ei edes vaikuta se, että mies tienaa enemmän.
 

tutzba

Jäsen
Itseni kaltaisia naisia ehkä saisin, kun eivät muille kelpaa. Ainoa vain, että en itse ole millään lailla sellaisista kiinnostunut. Ei itselleni mikä tahansa kelpaa todellakaan.

Eikö sinulle sitten avaudu, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta? Jos olet kaikkea mitä sanot, ei pitäisi sinun ajatusmaailman omaavalle henkilölle olla epäselvää miksi olet yksin. Ihan oikeasti. Kauniilla naisilla on varaa valita, miksi he ottaisivat sinua? Ei heillekään kelpaa ihan mikä tahansa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Itseni kaltaisia naisia ehkä saisin, kun eivät muille kelpaa. Ainoa vain, että en itse ole millään lailla sellaisista kiinnostunut. Ei itselleni mikä tahansa kelpaa todellakaan.

Nyt on kyllä pakko kysyä että minkälaisista naisista pidät? Mikä tekee sun mielestä laatunaisen? Paksu meikkikerros ja päärynäsiideri handussa? Olen saanut sellaisen kuvan että "ihannoit" juurikin yökerhojen tanssilattioilta löytyviä "kaunottaria". Olenko oikeassa? Itse en näe kyseisissä naisissa mitään ihannoimisen arvoista. Ilkeästi sanottuna kertakäyttökamaa jos sitäkään. En mä ainakaan voisi olla sellaisen naisen kanssa kenestä ei löydy mitään sisältöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös