Naisasiat

• 7 590 786
  • 26 615

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä se "mielenvikainen" on juuri se sinulle sopivin. Ehkä se mielenvikaisuus on tavallaan terve merkki, kuten palstan loistavin ajattelija Hemingway on ymmärryksemme palapelin labyrintin viidakoissa viitannut. Ainakin toiselle mielenvikaiselle tai ainakin "mielenvikaiselle".
Niin, se voi olla riittävä "yhdistävä tekijä." Uskoisin näin ja uskonkin.

Se, mikä jollekin siis toisessa ihmisessä voi olla todella epämääräinen ja tätä heikentävä ominaisuus, saattaa taas itselleni olla erittäin kiehtova rikastava tekijä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se, mikä jollekin siis toisessa ihmisessä voi olla todella epämääräinen ja tätä heikentävä ominaisuus, saattaa taas itselleni olla erittäin kiehtova rikastava tekijä.
Kiedoin saman asian jo vuosia sitten tällä tavalla: "vika rumassa on rumaa mutta vika kauniissa on vain ominaisuus."

Ja nimenomaan subjektiivisesti.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Jotenkin tuo Käyttäjänimettömän teoria alkaa mennä meikäläiseltä yli ymmärryksen. Eikä pelkästään siksi, että kuten varmaan olette huomaanneetkin, niin itsekään en osaa olla luonteeltani tarkoituksella vittumainen tai tyly, eikä se todellakaan kuulu millään tavalla omaan arvomaailmaani. Eihän se nyt kuitenkaan voi aina olla niin, että mikään suhde ei voi kestää, jos on luonteeltaan ystävällinen ja "kiltti". Sitähän ne naiset väittävät haluavansakin! Vai onko se sitten niin, että he sanovat jotain, mutta se tarkoittaa taas jotain ihan muuta?

Ymmärrän, että ihan mitä tahansa kohtelua ei pidä suvaita ja siitä pitää osata myös sanoa toiselle, mutta jotenkin tarkoituksella vittumaista esittämistä en vaan voi käsittää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jotenkin tuo Käyttäjänimettömän teoria alkaa mennä meikäläiseltä yli ymmärryksen. Eikä pelkästään siksi, että kuten varmaan olette huomaanneetkin, niin itsekään en osaa olla luonteeltani tarkoituksella vittumainen tai tyly, eikä se todellakaan kuulu millään tavalla omaan arvomaailmaani.
Ei minunkaan arvomaailmaani kuulu olla vittumainen naiselle. Minä vain kerroin, että miten naiset pysyvät.

Sitä paitsi, metodinäyttelemällä saattaa muuntua siksi, että pian jopa voi jopa luulla olevansa sitä mitä ei ole.

Alussa oli suo, kuokka ja Jussi. Lopussa oli marketin parkkipaikka, kassakone ja internetin keskustelupalsta. Siinä välissä oli paljon ymmärtämättömyyttä.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jotenkin tuo Käyttäjänimettömän teoria alkaa mennä meikäläiseltä yli ymmärryksen. Eikä pelkästään siksi, että kuten varmaan olette huomaanneetkin, niin itsekään en osaa olla luonteeltani tarkoituksella vittumainen tai tyly, eikä se todellakaan kuulu millään tavalla omaan arvomaailmaani. Eihän se nyt kuitenkaan voi aina olla niin, että mikään suhde ei voi kestää, jos on luonteeltaan ystävällinen ja "kiltti". Sitähän ne naiset väittävät haluavansakin! Vai onko se sitten niin, että he sanovat jotain, mutta se tarkoittaa taas jotain ihan muuta?

Valitettavasti se vaan on niin, että maailmassa pärjää vittumaiset ihmiset. Kiltteys ja mukavuus ovat nykymaailmassa toissijaisia hyveitä. Eikä tuotakaan tarvi yli vetää, riittää että on jämäkkä, pitää kurssinsa ja hoitaa asiat eikä vingu ja inise perään. Naiset kouluttaa miehiä ja miehet kouluttaa naisia. Voittajat pärjää ja ottaa mitä haluaa. Jos nainen huomaa, että olet heikko ja vietävissä niin kaverikortti paukahtaa sillä sekunnilla ja sen jälkeen kusessa oletkin kun pikkupyyntöihin juokset heti kun kutsu kuuluu ja se mitä on sovittu niin voidaan muuttaa yksipuolisella päätöksellä pakkasrajoituksi toiminnaksi.

Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä. Et vastaa ennenkuin se sanoo että haluan sinut CaptainSlow.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä. Et vastaa ennenkuin se sanoo että haluan sinut CaptainSlow.
En ole nyt ollut missään yhteydessä tyttöön, mutta tyttö sitten ottaa itse aina viimeistään iltaisin yhteyttä ja haluaa jutella. Tietystihän siinä nyt vastaa ihan mielellään vai pitäisikö esittää kusipäätä ja jättää vastaamatta? Taidanpa kysyä siltä, että mitä se meinaa tehdä mun suhteen. Jos se haluaa joka ilta vaan jutella mun kanssa, mutta ei muuta, niin silloin kyllä saa jutella jollekin muulle. Tyttö ehdottaa tapaamisia, mutta peruu tai siirtää niitä aina sitä mukaa.

Luulen, että pilasin tämän jutun jo muutama viikko sitten, kun menin sanomaan liian varhaisessa vaiheessa kuinka paljon tykkään hänestä ja kehumaan niin paljon. Perkele, kun olisin pitänyt turpani kiinni ja jättänyt tuollaisen ylimääräisen paskanjauhamisen, niin nyt tilanne voisi olla aivan eri.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen, että pilasin tämän jutun jo muutama viikko sitten, kun menin sanomaan liian varhaisessa vaiheessa kuinka paljon tykkään hänestä ja kehumaan niin paljon. Perkele, kun olisin pitänyt turpani kiinni ja jättänyt tuollaisen ylimääräisen paskanjauhamisen, niin nyt tilanne voisi olla aivan eri.
Been there, done that...

Se on kieltämättä moka ja tyhmä temppu. Pitäisi tehdä tiedustelutyötä enemmän ja tarkkailla. Vaan kaikki ei aina malta, jos on taipumusta pilvilinnojen rakenteluun.

Ainoa neuvo on tosiaan (mitä nyt tunnut onneksi noudattavankin), että olet riittävän etäinen ja "välinpitämätön", jos nainen rinkuttaa perään, niin antaa rinkuttaa. Ei ainakaan pidä liikaa antaa nyöriä. Ottaa nyt selvää, mitä se oikeasti haluaa. Jos se on valmis tekemään riittävän ison askeleen ja myös näyttää käytännössä sen, niin ehkä sitten voit taas olla itse vähän aktiivisempi ja aloitteita tekevämpi.

Itse ainakin kokeilen nyt tuota strategiaa, kun en vaan jaksa mitään epämääräistä touhua, missä annetaan ymmärtää kaikenlaista ja sitten käytännössä ei olla valmiita mihinkään. Olen toki sosiaalinen ja ystävällinen, mutta toinen osapuoli saa luvan tehdä niitä aloitteita keskusteluun ja kaikkeen muuhunkin. En siis tässä kohtaa jaksa olla juoksemassa perässä. Se on nyt toisen vuoro, jos tarpeeksi viehättää. Prkl!

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
En ole nyt ollut missään yhteydessä tyttöön, mutta tyttö sitten ottaa itse aina viimeistään iltaisin yhteyttä ja haluaa jutella. Tietystihän siinä nyt vastaa ihan mielellään vai pitäisikö esittää kusipäätä ja jättää vastaamatta? Taidanpa kysyä siltä, että mitä se meinaa tehdä mun suhteen. Jos se haluaa joka ilta vaan jutella mun kanssa, mutta ei muuta, niin silloin kyllä saa jutella jollekin muulle. Tyttö ehdottaa tapaamisia, mutta peruu tai siirtää niitä aina sitä mukaa.

Kysyn vielä, auttaako se jokainen iltainen juttelu oloa? Edistääkö se suhdettanne? Se soittaa sulle koska on yksinäistä ja paha mieli, silloin haluaa hengata sun kanssa, mutta aina kun tulee parempaa tarjolle iskee pakkasraja vastaan tai siirtää. Oot varamies. Mies, joka kaivetaan esille kun ei parempaakaan ole.

Et puhu nyt mimmille viikkoon mitään pl jos se haluaa tulla luoksesi imemään munaasi. Et sanaakaan jos ei halua suhteeseen. Tietää mitä tunnet, nyt mimmi päättää haluaako sut vai ei.

TOISTAN: Et puhu sanaakaan yhtenäkään iltana, lyön vetoa että ens pe pyytää sut leffaan tai treffeille koska kumminkin omaa tunteita sua kohtaan.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Koska tässä maailmassa, jossa jotkut edelleen pitävät "homosuhteissa"* eläviä toisen luokan kansalaisina, ympäristön paine saattaa helposti ajaa ihmisen, joka ei ole 100-prosenttisen varma itsestään, valitsemaan lopulta sen helpoimman vaihtoehdon, vaikka sydän muuta sanoisikin.

*kamala sana, jota normaalisti pyrin välttämään hinnalla millä hyvänsä

Pieni päivitys, jossa on aihetta todeta tilanne toivottomaksi. Pelkoni, josta arvoisa nimimerkki mico tässä mainitsee, osoittautui varsin aiheelliseksi. Viime yönä tämä tyttönen päätti humalassa ilmaista jälleen rakkautensa entistä tyttöystäväänsä kohtaan. Tästä pieniä päätelmiä tekemällä selkisi, että olenpas hyväksikäytetty. Järjenjuoksuni mukaan tyttö erosi exästään äitinsä sekä siskonsa paineen alla. Äiti luvannut sitä sun tätä, mikäli tyttö eroaa alkoholisoituneesta exästään. No, onneksi selvisi tässä kohtaa, kun hätäuloskäynti on lähellä.

scholl

Jäsen
En ole nyt ollut missään yhteydessä tyttöön, mutta tyttö sitten ottaa itse aina viimeistään iltaisin yhteyttä ja haluaa jutella. Tietystihän siinä nyt vastaa ihan mielellään vai pitäisikö esittää kusipäätä ja jättää vastaamatta?

Itse vastaan puhelimeen aina silloin, kun se sopii itselleni. Turha ottaa puhelua vastaan, jos ei ole hyvä hetki. Yksi kollegani sanoi aikoinaan tyttöystävälleen, joka oli duunissa eri maassa, että soita viikonloppuisin. Ei arkena ole aikaa jaaritella.

Eihän sinulla ole mitään elämää, jos aina vastaat kun hän soittaa. Keskity vaikka lätkän katsomiseen.

julle-jr

Jäsen
Yksi kollegani sanoi aikoinaan tyttöystävälleen, joka oli duunissa eri maassa, että soita viikonloppuisin. Ei arkena ole aikaa jaaritella.
Jos kollegasi ajankäyttö on yhtään samanlaista kuin sinun, niin en ihmettele lainkaan sitä että arkena ei ole aikaa jaaritella muijan kanssa: Arkipäiväthän kuluvat tietenkin Jatkoaikaan kirjoitellessa! Eikä siinä mitään, sehän on varsin hyvä tapa tappaa aikaa.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse vastaan puhelimeen aina silloin, kun se sopii itselleni. Turha ottaa puhelua vastaan, jos ei ole hyvä hetki. Yksi kollegani sanoi aikoinaan tyttöystävälleen, joka oli duunissa eri maassa, että soita viikonloppuisin. Ei arkena ole aikaa jaaritella.

Eihän sinulla ole mitään elämää, jos aina vastaat kun hän soittaa. Keskity vaikka lätkän katsomiseen.
Tietysti nyt sen verran käytän omaa päätäni, että ei nyt ihan aina, jos on joku homma siinä kesken tai vastaavaa. Mutta jos vaikka katselen siinä tv:tä, niin en voi käsittää miksi minun pitäisi jättää vastaamatta.

Kokeillaan sitten vielä tuota dynamon kikkaa. :) Mutta mistä tiedän haluaako tyttö tulla tänne imemään mun munaa, jos en puhu mitään? Jospa se laittaa sitten tekstarin, kun siltä tuntuu. :)

scholl

Jäsen
Arkipäiväthän kuluvat tietenkin Jatkoaikaan kirjoitellessa! Eikä siinä mitään, sehän on varsin hyvä tapa tappaa aikaa.

Mielummin kirjoitan Jatkoaikaan kuin juttelen puhelimessa. Puhelin häiritsee kaikkea toimintaa. Ei sitä pysty tekemään kovin montaa asiaa samanaikaisesti kuin lörpöttelee puhelimessa. Välillä tulee soittoja tyyliin: "mitä oot tehnyt?" Siis haloo, jos henkilö soittaa niin eikö hänellä pitäisi olla jotain tärkeämpää sanottavaa.

Sen sijaan netti jos on auki niin jonkun jutun kirjoittaa Jatkoaikaan 15 sekunnissa ja sen jälkeen voi tehdä taas toisessa ruudussa jotain muuta. Tänään on muutenkin hyvä päivä, kun se tekeminen on ollut tuloksellista ja näkyy lompakossa.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeillaan sitten vielä tuota dynamon kikkaa. :) Mutta mistä tiedän haluaako tyttö tulla tänne imemään mun munaa, jos en puhu mitään? Jospa se laittaa sitten tekstarin, kun siltä tuntuu. :)

Dynamo ei varmaankaan pääse nyt vastaamaan, koska hänen kännykkänsä piippaa noita viestejä solkenaan...

Ihan vaan tässä ajattelin muistuttaa, että olet internetin keskustelupalstalla :) Kaikki ei välttämättä ole miltä näyttää, eivätkä kaikki neuvot, joita täältä saat sovi välttämättä juuri sinulle. Onnea matkaan!

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo ei varmaankaan pääse nyt vastaamaan, koska hänen kännykkänsä piippaa noita viestejä solkenaan...

Ihan vaan tässä ajattelin muistuttaa, että olet internetin keskustelupalstalla :) Kaikki ei välttämättä ole miltä näyttää, eivätkä kaikki neuvot, joita täältä saat sovi välttämättä juuri sinulle. Onnea matkaan!
Kiitoksia paljon! Niin, en minä nyt aivan tosissaan ollutkaan. :) Musta vaan nyt tuntuu, että haluan katsoa tämän jutun loppuun asti, vaikka mulla ei varsinaisesti mitään odotuksia tälle enää olekaan. Luotan siihen, että tyttö osaa kertoa mulle sitten joskus, että mitä mieltä se musta on. Minä olen jo sen hänelle kertonut, joten pallo on nyt hänellä. Yhteyttä en kuitenkaan itse aio ottaa edelleenkään, sillä se tuntuu tällä hetkellä turhalta.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.

Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan :) Eipä se ota jos ei annakaan. Tilanne on CaptainSlowlla huono, joko se paranee tai sitten tyttö käyttää poikaa hyväkseen jatkossakin jos ei pistä asioita kuntoon.

Naisilla on jotenkin kumma käsitys siitä, että väärin voi toimia eikä siitä tarvitse kantaa vastuuta. Jos tyttö oikeasti tykkään Slowsta niin kohtelee tätä oikein ja kantaa vastuunsa teoistaan.

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Valitettavasti se vaan on niin, että maailmassa pärjää vittumaiset ihmiset. Kiltteys ja mukavuus ovat nykymaailmassa toissijaisia hyveitä.
...
Voittajat pärjää ja ottaa mitä haluaa. Jos nainen huomaa, että olet heikko ja vietävissä niin kaverikortti paukahtaa sillä sekunnilla ja sen jälkeen kusessa oletkin kun pikkupyyntöihin juokset heti kun kutsu kuuluu ja se mitä on sovittu niin voidaan muuttaa yksipuolisella päätöksellä pakkasrajoituksi toiminnaksi.

Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä.
dynamon viestiin on sanottava, että 100% asiaa!!!
Itsellä oli viime keväänä kierroksessa silloin omaan silmääni erittäin viehättävä nainen (A), joka teki työpaikallani satunnaisia tuurauksia. Kuljettiin yhdessä ilman sitoumuksia, mutta hiukan pääsin bonus/s-etukorttia maistamaan. Tein virheen ja olin ns. kiltti mies kaikessa toiminnassani ja tein selväksi, että haluan varsinaisen suhteen. Kaverikortti paukahti lopullisesti esiin ja etuudet vähenivät.

Nainen oli kesän ulkomailla töissä, mutta piti jatkuvasti yhteyttä. Tuli lomalle ja halusi viettää aikaa kanssani. Näin myös tehtiin ja tein selväksi edelleen haluavani suhteen hänen kanssaan. Kun ei kelvannut ja etuuksiakaan ei ollut saatavilla, tein kylmän viileän ratkaisun ja kerroin olevani myös kiinnostunut toisesta naisesta (B), sellaisesta jonka myös tämä nainen tiesi/tunsi.

A nainen meni saman tien hämilleen eikä jatkanut enää yhteyden pitoa palattuaan lomansa jälkeen ulkomaille töihin. Samalla poistin hänet myös facebookin kaverilistalta.

No syksyn mittaan A nainen palasi ulkomailta (sieltä hankittu mies mukanaan) ja tuli tekemään jälleen myös noita satunnaisia tuurauksia työpaikalleni. Puhuttiin asiat selväksi ja kummallakaan ei kuulemma ollut hampaankolossa mitään. Tuossa vaiheessa itseltäni oli jäänyt B nainen pois suunnitelmista ja olin/olen C naisen kanssa suhteessa. Ei mennyt kuitenkaan kauaa, kun työpaikalla tuli korviini tieto, että A nainen kertoo alaisilleni, kuinka kohtelen naisia huonosti; kuljen ensin hänen kanssaan yhdessä ja sitten yhtäkkiä poistan fb-listalta yms...

Voitte varmaan arvata, että kyseinen A nainen ei todellakaan näytä enää minkäänlaiselta silmääni, vaan parhaiten tuntemuksia kuvaa lause "mitä helv**tiä mä olen tuossa nähnyt".

Jos sinkuksi vielä päädyn, niin ideologiana on, että average-nainen joutuu metsästämään mua ja itse suostun asettumaan metsästäjän rooliin vain huippuyksilöiden kohdalla. Kyllä mies on se luomakunnan kruunu. Kun tuon muistaa pitää mielessään, niin menestyy :)

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niinhän tuo dynamon viesti on juuri sitä asiaa.

Äsken taas baarissa ollessa huomasi saman vanhan kaavan. Pienen paikkakunnan kuppilassa oli about 20 sellaista naisihmistä, kenen seura olisi ilman muuta kelvannut. Naisihmisiä siellä oli yhteensä n. 25, eli kovin montaa sellaista päinvastaista ei ollut.

Ja siinä kävi juuri niin kuin aina ennenkin. Kasa paskaa jäi vain jäljelle. Ei mitään muuta. Ketään siellä ei edes kiinnostanut oma läsnäoloni. Millään lailla ei noteerattu edes jos jonkin näki, kun vastaan käveli. Ihan kuin olisi ilmaa vain.

Viime perjantaina Turussa käydessä päivän anti oli jonkun jäätävän sotanorsun kommentti, jota en edes kuullut kun musiikki pauhasi tavallista lujempaa. Eikä sillä että olisi edes kiinnostanut, ei ole millään lailla omaa tyyppiä.

Omalla kohdallani edes nuo rauhanturvatehtäviin haku ei ole muuttanut asiaa. Muutama naikkonen niistä kyseli ja säälittävä pellenä pitivät. Väittivät että en osaisi toimia siellä ja tulisin kuitenkin takaisin ennen aikojaa. Koska näkyyhän se nyt läpi, kukaan ei ota tuollaisia juttuja omalla kohdallani vakavasti. Intin sotilaspoliisinakin olemista jaksetaan pilkata. Pellehän tässä ollaan, mutta kuitenkin.

Mielisairaalataustaakin vielä, naisia kiinnostaa varmaan vieläkin enemmän. Jonon häntää ei edes näy. Muutenkaan täällä hyväksytä mt-taustaisia juuri lainkaan kuin omissa piireissä. Ja niihinhän en mene.

Onhan se ihan hyvä että tiedostaa omat paskat puolensa, niitä on vain erittäin vaikea muuttaa enää tässä vaiheessa.

Ja hyvä että jotkut saavat noita kaverikortteja edes. Itse kun en koskaan sellaisiakaan ole saanut, senpä takia mitään naisia ei kavereina ole ollut.

Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ainakin mun tuurilla viestissä sitten lukisi jotain tyyliin "Oisin halunnut imeä sun munaa, mut et vastannut puhelimeen, joten soitin tolle naapurin dynamolle."

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerrohan Flip sitten, miten kävelyt ja muut suju. Ihan mielenkiintoinen juttu nimittäin.
Kaikkien hankalien naisten äitinä, isänä ja kälynä sanon seuraavaa: kyllä ihan hyvin voi olla perusystävällisyyttäkin. Älä nyt hyvä mies mene tohon miinaan, "se puhuu mulle, se on kiinnostunut". Hyvin paljon mahdollista, että ei ole. Tai on kiinnostunut kaverina, mutta ei mitään muuta. Asia selvinnee ajan ja tapaamisten myötä.
Perjantaina pistin tuolle viestiä, että olisin raahannut kävelylle illalla omien juttujeni jälkeen, mutta mimmillä oli myös jotain omaa ohjelmaa sovittuna. Siinä snadin viestien vaihdon jälkeen ehti tulla hetkeksi fiilis, että niinköhän vaan ei haluakaan nähdä ja tekosyillä seivailee. Tänään(eilen) sitten kuitenkin otti heti FB:ssa yhteyttä ja kyseli menoja, ehdotti törmäämistä jos olisin itsekin pyörimässä keskustassa illalla. No, en ollut suunnitellut mitään dokailua, mutta himassa otin parit suuntaa-antavat ja kysyin sitten lähempänä keskiyötä, että missä pyörivät ystävänsä kanssa. Tyttö vastasi sitten, mihin olivat menossa ja ehdotti, jos tulisin myös. Ilmoitin mahdollisesti ilmestyväni paikalle, mihin tämä vielä, että olisi kiva jos tulisin. No, päädyin sitten menemään sinne, missä olivat frendinsä ja jonkun kolmannen tuntemattoman muijan kanssa. Tyttö ei itsekään tuntenut tätä "kolmatta osapuolta", joten tultuani sinne meikäläinen ja tämä "mun tapaukseni" juteltiin keskenämme ja ne 2 muuta keskenään, mikä sopi kyllä mulle. Kovin kauaa tätä lystiä ei kestänyt, kun mimmin kyyti soitteli tulleensa etuajassa. Saatoin sitten dösälle (joo, joku ihme kuvio, että ensin piti mennä dösällä johonkin, josta saisi kyydin) ja siinä erottuamme jäi taas sellaiset fiilikset, että molemmilla oli ihan kivaa ja parit tekstarit vielä perään. Ei siis mitään mullistavaa, mutta tosiaan ihan hyvät fiilarit jäi. Sitten vaan Stuttgarter rohkaisemaan uudelle tapaamiselle ja TQoFE jarruttelemaan, että ystävällinenhän se mimmi vaan on. :)

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taas ei tiedä mitä ajatella. Olin jo valmis luovuttamaan koko homman, niin yhtäkkiä tämä tyttö alkaakin pitää yhteyttä taas ihan tosissaan. Ei ole edes puhunut siitä toisesta sanaakaan ja on ollut paljon vapautuneempi mun kanssa ja kiinnostunut mun tekemisistä. Itse ajattelin olla silti nyt hieman varuillaan, kun eipä olisi ensimmäinen kerta, että tyttö puhuu toista, mutta teot ovat jotain muuta.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas ei tiedä mitä ajatella. Olin jo valmis luovuttamaan koko homman, niin yhtäkkiä tämä tyttö alkaakin pitää yhteyttä taas ihan tosissaan. Ei ole edes puhunut siitä toisesta sanaakaan ja on ollut paljon vapautuneempi mun kanssa ja kiinnostunut mun tekemisistä. Itse ajattelin olla silti nyt hieman varuillaan, kun eipä olisi ensimmäinen kerta, että tyttö puhuu toista, mutta teot ovat jotain muuta.

Nyt jätkä! Otat itteäs munista kiinni ja päätät selvästi mitä teet tämän naikkosen kanssa. Turha sitä tuollaisessa roikkua on, jos esittää kivaa vain silloin kun hänelle sopii. Kiusaat vaan itseäs. Parhaiten se onnistuu vaikka kahville pyynnöllä ja puhut siellä asiat selviksi ja that's it!

Omasta tilanteesta voisin kertoa, että hieman oudohko tilanne kylläkin. Historian kaikki voi lukea edellisiltä sivuilta, mutta koulussa emme oikeastaan puhu. Käytävällä saatamme moikata toisiamme nyökkäämällä, mutta muuten se jää oikeastaan tekstiviestittelyyn. Siltikin olen viikon sisään hänen luonaan kahdesti yöpynyt. Itseäni ei kyllä tilanne haittaa ollenkaan. Ilkeästi voisi sanoa, että on edes se joku kenelle sitten viestiä pistää. Saa kylläkin nähdä miten tämä tästä etenee, kun taas pääsee opiskelurytmiin ja alkaa enemmän tuolla opiskelijabileissä käymään.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sen verran tämä homma on edennyt, että ollaan tuon jälkeen oltu periaatteessa kokoajan yhteyksissä. Nyt sitten kysyin tytön uudestaan sinne kävelylle, kun silloin viimeksi oli niin "kehno ilma". Tällä kertaa ei ollut vastaus, että "nojoo kai me voitas" tai että "no jospa sitte mennään", vaan innostui itsekin kovasti asiasta. :) Pitkästä aikaa pystyy ajattelemaan jotain muutakin, kun asiat ovat menneet paremmin tämän tytön kanssa.

Ennen kaikkea se on mukavaa, että tyttö uskaltaa nyt jutella mun kanssa kaikesta mahdollisesta ja piikitteleekin aina välillä. Ei ole ihan itsestään selvää, kun se on luonteeltaan kuitenkin sen verran ujo. Joka kerta kun nähdään esimerkiksi koulussa, niin se hymy, joka irtoaa, on vaan yksinkertaisesti niin kaunis... :)

Niin ja toivottavasti sille kävelylle ei tällä kertaa satu "huonoa säätä".

Tsemppiä Kulkijalle täältä!

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen verran tämä homma on edennyt, että ollaan tuon jälkeen oltu periaatteessa kokoajan yhteyksissä. Nyt sitten kysyin tytön uudestaan sinne kävelylle, kun silloin viimeksi oli niin "kehno ilma". Tällä kertaa ei ollut vastaus, että "nojoo kai me voitas" tai että "no jospa sitte mennään", vaan innostui itsekin kovasti asiasta. :) Pitkästä aikaa pystyy ajattelemaan jotain muutakin, kun asiat ovat menneet paremmin tämän tytön kanssa.

Toivotaan sulle parasta, mitä ikinä se sitten olisikaan. Mutta, mutta...

Jos lukee tän ketjun läpi, niin onko yksikään tälläinen eipäs-juupas-ehkä-juttu edistynyt esim. sille tasolle, että olis mennyt seurusteluksi tai "edes" seksiä (omasta mielestäni tämä olisi ehkä parempi vaihtoehto!). Joko on niin, että jos on päästy etiäpäin, niin ei ole enää kiinnostanut kommentoida tänne. Epäonnistuneet sitten kertovat kokemuksensa.

Vaikea sanoa, mutta aika samaa kaavaa monen kuviot tuntuu noudattavan. EI sinällään, kyllä sitä itekkin nuorempana (paitti ei ollut tota nettiä joka on kyllä aika merkittävä seikka).

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin ja toivottavasti sille kävelylle ei tällä kertaa satu "huonoa säätä".

En halua murskata pilvilinnojasi, mutta..

Ensinnäkin: Kun olen aidosti kiinnostunut jostakin miespuolisesta henkilöstä, sellaista käsitettä kuin "huono sää" ei ole olemassakaan.

Toisenakin: Liian helppo ei ole koskaan hyvä. Kuka haluaa rinnalleen kävelevän ovimaton? Useat naiset pitävät itsevarmoista ja salaperäisistä miehistä. On luotaantyötävää, jos kaikki kortit heitetään pöytään liian aikaisin. Vähän sama, kuin sanoisi 'rakastan sinua' parin viikon tapailun jälkeen. Ihan kiva ele ja silleen, mutta niinsanotusti too serious too soon.

Eli ole nyt vain kylmä ja vaikea. Voit sitten deittaillessa käyttäytyä kuinka haluat, mutta anna nyt tytön rauhassa ihastua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy