Valitettavasti se vaan on niin, että maailmassa pärjää vittumaiset ihmiset. Kiltteys ja mukavuus ovat nykymaailmassa toissijaisia hyveitä.
...
Voittajat pärjää ja ottaa mitä haluaa. Jos nainen huomaa, että olet heikko ja vietävissä niin kaverikortti paukahtaa sillä sekunnilla ja sen jälkeen kusessa oletkin kun pikkupyyntöihin juokset heti kun kutsu kuuluu ja se mitä on sovittu niin voidaan muuttaa yksipuolisella päätöksellä pakkasrajoituksi toiminnaksi.
Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä.
dynamon viestiin on sanottava, että 100% asiaa!!!
Itsellä oli viime keväänä kierroksessa silloin omaan silmääni erittäin viehättävä nainen (A), joka teki työpaikallani satunnaisia tuurauksia. Kuljettiin yhdessä ilman sitoumuksia, mutta hiukan pääsin bonus/s-etukorttia maistamaan. Tein virheen ja olin ns. kiltti mies kaikessa toiminnassani ja tein selväksi, että haluan varsinaisen suhteen. Kaverikortti paukahti lopullisesti esiin ja etuudet vähenivät.
Nainen oli kesän ulkomailla töissä, mutta piti jatkuvasti yhteyttä. Tuli lomalle ja halusi viettää aikaa kanssani. Näin myös tehtiin ja tein selväksi edelleen haluavani suhteen hänen kanssaan. Kun ei kelvannut ja etuuksiakaan ei ollut saatavilla, tein kylmän viileän ratkaisun ja kerroin olevani myös kiinnostunut toisesta naisesta (B), sellaisesta jonka myös tämä nainen tiesi/tunsi.
A nainen meni saman tien hämilleen eikä jatkanut enää yhteyden pitoa palattuaan lomansa jälkeen ulkomaille töihin. Samalla poistin hänet myös facebookin kaverilistalta.
No syksyn mittaan A nainen palasi ulkomailta (sieltä hankittu mies mukanaan) ja tuli tekemään jälleen myös noita satunnaisia tuurauksia työpaikalleni. Puhuttiin asiat selväksi ja kummallakaan ei kuulemma ollut hampaankolossa mitään. Tuossa vaiheessa itseltäni oli jäänyt B nainen pois suunnitelmista ja olin/olen C naisen kanssa suhteessa. Ei mennyt kuitenkaan kauaa, kun työpaikalla tuli korviini tieto, että A nainen kertoo alaisilleni, kuinka kohtelen naisia huonosti; kuljen ensin hänen kanssaan yhdessä ja sitten yhtäkkiä poistan fb-listalta yms...
Voitte varmaan arvata, että kyseinen A nainen ei todellakaan näytä enää minkäänlaiselta silmääni, vaan parhaiten tuntemuksia kuvaa lause "mitä helv**tiä mä olen tuossa nähnyt".
Jos sinkuksi vielä päädyn, niin ideologiana on, että average-nainen joutuu metsästämään mua ja itse suostun asettumaan metsästäjän rooliin vain huippuyksilöiden kohdalla. Kyllä mies on se luomakunnan kruunu. Kun tuon muistaa pitää mielessään, niin menestyy :)