Naisasiat

  • 7 522 381
  • 26 580
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Tällä hetkellä ikä 25. Voin vahvistaa nämä edellä olleet olettamukset. Silloin kun oli 18-20, niin naiset olivat tiukassa. Kerran taisin saada lähemmäs kolmekymppistä naista, jota tuli jo silloin pidettyä kehäraakkina(?!). Muuten omanikäiset naiset etsivät juuri näitä vanhempia miehiä. No nyt kun on ikää mittarissa 25, niin johan on homma muuttunut. Pystyy valkkaamaan mitä tahansa 18-45 väliltä, koska ikä ei ole kenellekkään tällä välillä este. Vanhemmille naisille olet jo tarpeeksi vanha ja nuorimpia naisia saa rumimpia ja pukkia pois. Kai sitä voi sanoa, että nyt elää sitä tähtihetkeä. Joku naiskirjoittaja voinee tämän vahvistaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin liikuttavaa, että täällä vallitsee harmoninen yksimielisyys siitä, miten miehen tulee sellaisen ja tällaisen naisen kanssa toimia, jotta ei anneta naiselle valtaa. Ja silti täälläkin moni ruikuttaa, että voi, voi, kun ei sopivaa naista löydy. Vikahan on luonnollisesti aina siinä, että suomalainen naisaines on huonoa. Olen samaa mieltä siitä, että osa näistä nykynuorista on aivan kieroon kasvatettuja, mutta se koskee aivan samalla tavalla myös poikia/miehiä. Eikä tämä nyt ole mikään suomalainen juttu, vaan yleismaailmallinen ongelma, ajan henkeen liittyvää hölmöilyä. Mutta ainahan sitä voi mennä merta edemmäs kalaan ja hakea sieltä itselleen morsmaikkua.

Ja mitä tulee tuohon vallan antamiseen ja itselle ottamiseen, niin on todettava, että parikymppisillä pojilla on harvemmin valtaa ikäisiinsä tyttöihin, päinvastoin. Näiden jälkiteinien valta ylettyy ehkä joihinkin viisitoistakesäisiin, joilla ei sitten kokemusta ole yhtään mistään. Mutta varsinkaan epävarmojen nuorten miesten ei kannata edes haaveilla mistään paikan näyttämisestä nuorille naisille, jos jo valmiiksi ollaan siinä asemassa, että on annettu mopettaa ja ollaan alakynnessä. Välit voi, ja ehkä kannattaakin laittaa poikki, mutta sitten kannattaa kyllä oikeasti unohtaa minkäänlaisten takaporttien aukipitämiset.

Ihmissuhteissa valta on aina toisella. Nyt mulla, kymmenen minuuttia sitten mun miehellä. Sen vallan kanssa on opittava elämään ja se pitää hyväksyä, että aina toisella on valta. AINA. Toinen käyttää valtaansa siinä, toinen tässä. Balanssi pitää säilyttää ja sen pitää tyydyttää molempia. Jos näin ei ole, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Ja sen verran, mitä mä naisia tunnen, suurin osa näistä vittupää-ämmistäkin haluaa, että mies panee kohteliaan jämäkästi stopin kaikenlaisille kyykytys-yrityksille. Osoittaa olevansa mies talossa, jonka silmille ei hypitä. Yleensä se vaatii pelisilmää ja sitä, että kysytään suoraan, mikä keissi naisen mielestä on meneillään. Kun asia on puhuttu selväksi, harva nainen on niin pönttö, että kehtaa enää pelailla mitään pelejä. Jos näin on, niin tällainen eukko kannattaa liputtaa varikolle lopullisesti. Ja kyllä, tällaisia ihmisiä on sekä naisissa että miehissä. Heille en ennusta ilman muutoksia kovinkaan hienoja parisuhteita noin ylipäänsäkään. Eikä heihin kannata sekaantua. Sen verran itsevarmuutta pitää jokaisella olla, että heivaa moiset luuserit hetimmiten pois elämästään.

Omat naisasiat ovat loistavasti. Elämäni nainen on mitä hauskinta ja miellyttävintä seuraa. Tosin ihan aina mäkään en häntä ymmärrä. Mutta toimeen ollaan tultu ja tullaan jatkossakin. On pakko, kun en voi ilmankaan elellä.
 

scholl

Jäsen
Ei kannata antaa niiden olla liikaa kaiken vitun kuningattaria. Sopivasti, joskus, kyllä.

Kunhan mies on kuningas ja häntä kehutaan maasta taivaaseen niin ei haittaa yhtään onko nainen sitten kuningatar. Kuningatar on kuitenkin pienempi kortti kuin kuningas.

Jos joku ei halua kävellä, vaan haluaa tehdä jotain muuta niin miksei hän sano niin. Vihjeet ja muu pelleily ovat säälittävää touhua. Ei arvailemaan joutumisessa ole mitään järkeä.

Hyvä huomio BOL:ilta, että suomalainen naisaines on huonoa. Se on todellakin totta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vikahan on luonnollisesti aina siinä, että suomalainen naisaines on huonoa.
En jaksanut lukea siteeraamaani lausetta pidemmälle, koska oli täysin varmaa mitä sieltä tulee ennen kuin luin edes tuonne.

Ei tietenkään suomalainen nainen sano kuin noin ja maustaa tuon lauseen kymmenillä rivillä ja sadoilla viesteillä. Enkä sano tätä millään tavalla vittuuntuneena. Tämä maa on sairas, scholl on tässä asiassa melkoisen oikeassa, vaikka muuten onkin scholl.

Otokseni on niin suuri, useampi sata, että voin tämän sanoa helposti jo ihan tilastollisestakin näkökulmasta. Ei, en tietenkään usko, että joku bolli sanoisi, että "ok, nyt ymmärrän, ollaan me". Se on sama jos sanoisi kesäyön ruudun hämähäkille, että olet hämis ja tämä on Jatkis.

Suosittelen tiettyjä ulkomaalaisia naisia. Sieltä avautuu aivan uusi ja hieno maailma. En venäläisiä vaan ulkomaalaisia.

On toki kelpoja suomalaisiakin naisia mutta neulaa heinäsuovassa -hommaa se on.

Jos on jääkiekkoilija, niin tokihan se missi ja kaksi tissiä passaa. Lausumani viittaa toisaalle.

Niin helppo on kääntää tämänlainen viesti vittuiluksi tänne suuntaan vaan sanoinpa silti.

Suomi on sairas.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mä olen päättänyt rauhoittaa naisasiat joksikin aikaa. Eihän sieltä ole tullut kovin hyviä tunnetiloja viime aikoina. Joo, oli yksi mutta kaverikortti heilahti ja ihan hyvä niin koska itsekin olin käynyt ajatella samalla tavalla. Niin joo, pari naimisissa olevaa naista on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan ja vähän enemmän kuin kaverina. Mä en kuitenkaan halua sotkea kenenkään muun parisuhdetta koska tiedän miltä tuntuu olla ottavana osapuolena. Ei ole muuten ollenkaan mukavaa. Kaverikortti heilahtaa näille naisille. Kyllä mulle voivat puhua asioistaan, mutta muuten asiat jää siihen. Ja ei, en ole vieläkään sekaantunut varattuihin naisiin.

Tosin on tuossa yksi johon olen vasta tutustunut. Todella mukava nainen ja kauniskin vielä. Mä olen vain tehnyt sen virheen että mennyt aivan hirveällä tahdilla. Moni nainen on säikähtänyt, ex tosin ilmeisesti vaan tykkäsi siitä silloin aikanaan. Joten nyt ajattelin vain olla kaveri hänen kanssaan ja jos siitä jotain kehittyy niin onhan se aina positiivista mutta väkisin en hae mitään.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Jos joku ei halua kävellä, vaan haluaa tehdä jotain muuta niin miksei hän sano niin. Vihjeet ja muu pelleily ovat säälittävää touhua. Ei arvailemaan joutumisessa ole mitään järkeä.
Nimenomaan! Olen sanonutkin sille, että jos ei halua tehdä jotain, niin sanoo reilusti ettei halua ja sitten ehdottaa jotain muuta, jos siltä tuntuu. Pakkaseen vetoaminen kyllä oli niin tekosyy kuin voi vaan enää olla. En tiedä kuinkahan tyhmänä se tyttö mua pitää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tiedä kuinkahan tyhmänä se tyttö mua pitää.
Koska nainen on lajina sekopää, niin tietenkin pitää, kun olet ollut naisen sairaisiin silmiin vässykkä. Minun mieleeni sinä olet ollut naistasi kohtaan rakastava ja tervehenkinen ihmissielu mutta koska olet tekemisissä naisen kanssa, niin ei pidä olettaa, kuten jo kirjoitin, että mitä.

Tietenkin olet voinut olla idioottikin mutta et sitä ole tänne kertonut. Mutta oletetaan nyt, että et.

Yksikään nainen ei ole jättänyt minua silloin kun olen ollut naiselle sikamaisempi. Siis ei yksikään, niistä kymmenistä, ainakin. Se ihmetyttää minua. Sitten kun olen arvostanut naista, niin kolme kertaa on tullut monoa ja pian sen jälkeen kehuttu kuitenkin termein "ihana", "tullaan tosi hyvin juttuun", "seksi oli parasta ikinä", "kiitos siitä kun näytit minulle hyvän ja kauniin elämän sekä parisuhteen mallin". Ja sitä rataa. Mitä vittua tuollaisilla lausumilla tekee. Ei niin mitään. Parempi olla vittupäisempi, niin nainen on aina pysynyt ja pysyy. Tuo CaptainSlow'n meininki on niin turmiollista kuin vain voi olla.

Lähe nyt meneen, saatana.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksikään nainen ei ole jättänyt minua silloin kun olen ollut naiselle sikamaisempi. Siis ei yksikään, niistä kymmenistä, ainakin. Se ihmetyttää minua. Sitten kun olen arvostanut naista, niin kolme kertaa on tullut monoa ja pian sen jälkeen kehuttu kuitenkin termein "ihana", "tullaan tosi hyvin juttuun", "seksi oli parasta ikinä", "kiitos siitä kun näytit minulle hyvän ja kauniin elämän sekä parisuhteen mallin". Ja sitä rataa. Mitä vittua tuollaisilla lausumilla tekee. Ei niin mitään. Parempi olla vittupäisempi, niin nainen on aina pysynyt ja pysyy.
Entäs jos mies, esim. minä, ei osaa olla sikamainen ja vittupäinen? Siis kyse on todella siitä, että ei osaa ja oikeastaan haluakaan, koska se on täysin vastoin omaa perimmäistä luonnetta. Myönnän, että oma luonteeni on nimenomaan juuri rauhaa rakastava, ystävällinen, huomaavainen, kiltti jne. Ehkä joku sanoisi sitten vässykkämäinen. Koen vaan, että sellainen ihmisen tulee olla, tai ainakin minun. Niin, että voin jollain tapaa arvostaa itseäni. Jos heittäytyisin mulkkumaisemmaksi, niin kadottaisin itsestäni jotain todella pian... joko kyynistyisin pahemman kerran, tai sitten murtuisin ennen pitkää ja tajuaisin esittäneeni jotain ja samalla aiheuttaneeni tarpeetonta pahaa.

Totta kyllä se, että tuolla tapaa, mitä itse olen, tulee henkisesti turpiin monet kerrat ja on usko koetuksella kerran jos toisenkin. Kai olen sitten jotenkin masokisti, kun kerta toisensa jälkeen hyppään pää edeltä sinne tuntemattomaan järveen ja aika isolla todennäköisyydellä siellä on teräviä kiviä pinnan alla odottamassa. Ei kun polla vähän kuntoon ja uudelleen hyppäämään...

Ei tietysti meinaa, että hyväksyisin ihan kaiken kohtelun. Eijei, osaan olla kyllä hyvin itsepäinen ja vaativa, hankalaksikin osaan heittäytyä jos siihen leikkiin lähdetään. En silti nauti moisista tilanteista, vaan mieluiten eläisin balanssissa, ilman mitään turhia kaapin paikan näyttämisiä ja vallanosoituksia.

Itse en kaipaa mitään valtaa, enkä tietysti toivo, että toisellakaan olisi kauhea tarve osoittaa ja todistaa mitään itselleen ja muillekaan tuolla lailla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Entäs jos mies, esim. minä, ei osaa olla sikamainen ja vittupäinen?
Sitten kannattaa olla seurustelematta, sillä yksikään suhteesi ei tule pysymään. Paitsi jos otat "kastissasi" alempana olevan.

Jos on ihan vitusti rahaa, niin sitten nainen pysyy. Siis niin paljon, ettei naisen tarvitse tehdä töitä, jos ei halua. Toisaalta, sitä rahaa voi olla mutta jos ei hyväksy huoraamista, niin raha ei auta. Muuankin tuttavani (ei exäni, eikä nykyiseni) eli nainen on nyt 33-vuotias ja Thaimaassa 2 kk miehensä ja lapsensa kanssa. Gradua vaille oikeustieteiden maisteri, edelleen. Hyvin menee, mies oikistelee työkseen ja maksaa kaiken. Naisen tulot ovat nolla euroa + lapsilisä. Ja se lapsilisä heittomerkeissä.

En minäkään naista lyö tai varsinaisesti kunnolla sikaile. Parasta sikailua on esimerkiksi se, että klo 14 soittaa kaveriltaan, että en tänään jaksakaan lähteä teatteriin klo 19, mene jonkun kaverisi kanssa, ehdit kyllä jonkun saada. Minä menen kavereitteni kanssa lätkämatsiin. Kyllähän se vituttaa mutta se pieni tieto ja lohtu, että parisuhde kestää noin, se lohduttaa ja peittää.

Ja sitten koettaa pitää pokkaa, kun nainen on varjoinen tumma pilvi ja nukut sohvalla.

Äläkä usko yhtäkään bollia, joka tulee sanomaan, että ei toimisi. Eivät ne sitä tiedä. Tai sitten elävät miehensä siivellä, jolloin säännöt ovat tiukemmat - mikä on sinänsä hyvin paradoksaalista.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitten kannattaa olla seurustelematta, sillä yksikään suhteesi ei tule pysymään. Paitsi jos otat "kastissasi" alempana olevan.
No, tuo on mahdollista, että ei tule pysymään. Tiedostan kyllä sen riskin omassa luonteessani. Tuskin siltikään välttelen seurustelua jos joku riittävän oikea osuu kohdalle. Riski on otettava, sitten sen näkee.

Sitä en nyt tiedä mikä on "kastissa" alempana oleva. En itse ainakaan kuulu varmaankaan kovin korkealle missään kastijärjestelmissä. Esim. toisen taloudellinen toimeentulo ja muut sellaiset seikat on ihan yhdentekeviä. Saa olla vaikka vähän mielenvikainen, niin olen itsekin.

Itseasiassa luulen, että selväjärkinen nainen tuskin kanssani kovin pitkälle jaksaakaan. "=)"
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä en nyt tiedä mikä on "kastissa" alempana oleva. En itse ainakaan kuulu varmaankaan kovin korkealle missään kastijärjestelmissä.
Kasteja on monia. Raha on yksi mutta vain yksi. Järki, äly, ymmärrys, viisaus, tyyli. Ja toki ulkonäkökin. Ja ne makuasioista lässyttävät voivat painua takaisin lukion ainekirjoituksiin.

Jos olisin korrekti, olisin kirjoittanut arvoista enkä kasteista.

Ehkä se "mielenvikainen" on juuri se sinulle sopivin. Ehkä se mielenvikaisuus on tavallaan terve merkki, kuten palstan loistavin ajattelija Hemingway on ymmärryksemme palapelin labyrintin viidakoissa viitannut. Ainakin toiselle mielenvikaiselle tai ainakin "mielenvikaiselle".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä se "mielenvikainen" on juuri se sinulle sopivin. Ehkä se mielenvikaisuus on tavallaan terve merkki, kuten palstan loistavin ajattelija Hemingway on ymmärryksemme palapelin labyrintin viidakoissa viitannut. Ainakin toiselle mielenvikaiselle tai ainakin "mielenvikaiselle".
Niin, se voi olla riittävä "yhdistävä tekijä." Uskoisin näin ja uskonkin.

Se, mikä jollekin siis toisessa ihmisessä voi olla todella epämääräinen ja tätä heikentävä ominaisuus, saattaa taas itselleni olla erittäin kiehtova rikastava tekijä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se, mikä jollekin siis toisessa ihmisessä voi olla todella epämääräinen ja tätä heikentävä ominaisuus, saattaa taas itselleni olla erittäin kiehtova rikastava tekijä.
Kiedoin saman asian jo vuosia sitten tällä tavalla: "vika rumassa on rumaa mutta vika kauniissa on vain ominaisuus."

Ja nimenomaan subjektiivisesti.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Jotenkin tuo Käyttäjänimettömän teoria alkaa mennä meikäläiseltä yli ymmärryksen. Eikä pelkästään siksi, että kuten varmaan olette huomaanneetkin, niin itsekään en osaa olla luonteeltani tarkoituksella vittumainen tai tyly, eikä se todellakaan kuulu millään tavalla omaan arvomaailmaani. Eihän se nyt kuitenkaan voi aina olla niin, että mikään suhde ei voi kestää, jos on luonteeltaan ystävällinen ja "kiltti". Sitähän ne naiset väittävät haluavansakin! Vai onko se sitten niin, että he sanovat jotain, mutta se tarkoittaa taas jotain ihan muuta?

Ymmärrän, että ihan mitä tahansa kohtelua ei pidä suvaita ja siitä pitää osata myös sanoa toiselle, mutta jotenkin tarkoituksella vittumaista esittämistä en vaan voi käsittää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jotenkin tuo Käyttäjänimettömän teoria alkaa mennä meikäläiseltä yli ymmärryksen. Eikä pelkästään siksi, että kuten varmaan olette huomaanneetkin, niin itsekään en osaa olla luonteeltani tarkoituksella vittumainen tai tyly, eikä se todellakaan kuulu millään tavalla omaan arvomaailmaani.
Ei minunkaan arvomaailmaani kuulu olla vittumainen naiselle. Minä vain kerroin, että miten naiset pysyvät.

Sitä paitsi, metodinäyttelemällä saattaa muuntua siksi, että pian jopa voi jopa luulla olevansa sitä mitä ei ole.

Alussa oli suo, kuokka ja Jussi. Lopussa oli marketin parkkipaikka, kassakone ja internetin keskustelupalsta. Siinä välissä oli paljon ymmärtämättömyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jotenkin tuo Käyttäjänimettömän teoria alkaa mennä meikäläiseltä yli ymmärryksen. Eikä pelkästään siksi, että kuten varmaan olette huomaanneetkin, niin itsekään en osaa olla luonteeltani tarkoituksella vittumainen tai tyly, eikä se todellakaan kuulu millään tavalla omaan arvomaailmaani. Eihän se nyt kuitenkaan voi aina olla niin, että mikään suhde ei voi kestää, jos on luonteeltaan ystävällinen ja "kiltti". Sitähän ne naiset väittävät haluavansakin! Vai onko se sitten niin, että he sanovat jotain, mutta se tarkoittaa taas jotain ihan muuta?

Valitettavasti se vaan on niin, että maailmassa pärjää vittumaiset ihmiset. Kiltteys ja mukavuus ovat nykymaailmassa toissijaisia hyveitä. Eikä tuotakaan tarvi yli vetää, riittää että on jämäkkä, pitää kurssinsa ja hoitaa asiat eikä vingu ja inise perään. Naiset kouluttaa miehiä ja miehet kouluttaa naisia. Voittajat pärjää ja ottaa mitä haluaa. Jos nainen huomaa, että olet heikko ja vietävissä niin kaverikortti paukahtaa sillä sekunnilla ja sen jälkeen kusessa oletkin kun pikkupyyntöihin juokset heti kun kutsu kuuluu ja se mitä on sovittu niin voidaan muuttaa yksipuolisella päätöksellä pakkasrajoituksi toiminnaksi.

Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä. Et vastaa ennenkuin se sanoo että haluan sinut CaptainSlow.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä. Et vastaa ennenkuin se sanoo että haluan sinut CaptainSlow.
En ole nyt ollut missään yhteydessä tyttöön, mutta tyttö sitten ottaa itse aina viimeistään iltaisin yhteyttä ja haluaa jutella. Tietystihän siinä nyt vastaa ihan mielellään vai pitäisikö esittää kusipäätä ja jättää vastaamatta? Taidanpa kysyä siltä, että mitä se meinaa tehdä mun suhteen. Jos se haluaa joka ilta vaan jutella mun kanssa, mutta ei muuta, niin silloin kyllä saa jutella jollekin muulle. Tyttö ehdottaa tapaamisia, mutta peruu tai siirtää niitä aina sitä mukaa.

Luulen, että pilasin tämän jutun jo muutama viikko sitten, kun menin sanomaan liian varhaisessa vaiheessa kuinka paljon tykkään hänestä ja kehumaan niin paljon. Perkele, kun olisin pitänyt turpani kiinni ja jättänyt tuollaisen ylimääräisen paskanjauhamisen, niin nyt tilanne voisi olla aivan eri.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen, että pilasin tämän jutun jo muutama viikko sitten, kun menin sanomaan liian varhaisessa vaiheessa kuinka paljon tykkään hänestä ja kehumaan niin paljon. Perkele, kun olisin pitänyt turpani kiinni ja jättänyt tuollaisen ylimääräisen paskanjauhamisen, niin nyt tilanne voisi olla aivan eri.
Been there, done that...

Se on kieltämättä moka ja tyhmä temppu. Pitäisi tehdä tiedustelutyötä enemmän ja tarkkailla. Vaan kaikki ei aina malta, jos on taipumusta pilvilinnojen rakenteluun.

Ainoa neuvo on tosiaan (mitä nyt tunnut onneksi noudattavankin), että olet riittävän etäinen ja "välinpitämätön", jos nainen rinkuttaa perään, niin antaa rinkuttaa. Ei ainakaan pidä liikaa antaa nyöriä. Ottaa nyt selvää, mitä se oikeasti haluaa. Jos se on valmis tekemään riittävän ison askeleen ja myös näyttää käytännössä sen, niin ehkä sitten voit taas olla itse vähän aktiivisempi ja aloitteita tekevämpi.

Itse ainakin kokeilen nyt tuota strategiaa, kun en vaan jaksa mitään epämääräistä touhua, missä annetaan ymmärtää kaikenlaista ja sitten käytännössä ei olla valmiita mihinkään. Olen toki sosiaalinen ja ystävällinen, mutta toinen osapuoli saa luvan tehdä niitä aloitteita keskusteluun ja kaikkeen muuhunkin. En siis tässä kohtaa jaksa olla juoksemassa perässä. Se on nyt toisen vuoro, jos tarpeeksi viehättää. Prkl!
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
En ole nyt ollut missään yhteydessä tyttöön, mutta tyttö sitten ottaa itse aina viimeistään iltaisin yhteyttä ja haluaa jutella. Tietystihän siinä nyt vastaa ihan mielellään vai pitäisikö esittää kusipäätä ja jättää vastaamatta? Taidanpa kysyä siltä, että mitä se meinaa tehdä mun suhteen. Jos se haluaa joka ilta vaan jutella mun kanssa, mutta ei muuta, niin silloin kyllä saa jutella jollekin muulle. Tyttö ehdottaa tapaamisia, mutta peruu tai siirtää niitä aina sitä mukaa.

Luulen, että pilasin tämän jutun jo muutama viikko sitten, kun menin sanomaan liian varhaisessa vaiheessa kuinka paljon tykkään hänestä ja kehumaan niin paljon. Perkele, kun olisin pitänyt turpani kiinni ja jättänyt tuollaisen ylimääräisen paskanjauhamisen, niin nyt tilanne voisi olla aivan eri.

Kysyn vielä, auttaako se jokainen iltainen juttelu oloa? Edistääkö se suhdettanne? Se soittaa sulle koska on yksinäistä ja paha mieli, silloin haluaa hengata sun kanssa, mutta aina kun tulee parempaa tarjolle iskee pakkasraja vastaan tai siirtää. Oot varamies. Mies, joka kaivetaan esille kun ei parempaakaan ole.

Et puhu nyt mimmille viikkoon mitään pl jos se haluaa tulla luoksesi imemään munaasi. Et sanaakaan jos ei halua suhteeseen. Tietää mitä tunnet, nyt mimmi päättää haluaako sut vai ei.

TOISTAN: Et puhu sanaakaan yhtenäkään iltana, lyön vetoa että ens pe pyytää sut leffaan tai treffeille koska kumminkin omaa tunteita sua kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Koska tässä maailmassa, jossa jotkut edelleen pitävät "homosuhteissa"* eläviä toisen luokan kansalaisina, ympäristön paine saattaa helposti ajaa ihmisen, joka ei ole 100-prosenttisen varma itsestään, valitsemaan lopulta sen helpoimman vaihtoehdon, vaikka sydän muuta sanoisikin.

*kamala sana, jota normaalisti pyrin välttämään hinnalla millä hyvänsä


Pieni päivitys, jossa on aihetta todeta tilanne toivottomaksi. Pelkoni, josta arvoisa nimimerkki mico tässä mainitsee, osoittautui varsin aiheelliseksi. Viime yönä tämä tyttönen päätti humalassa ilmaista jälleen rakkautensa entistä tyttöystäväänsä kohtaan. Tästä pieniä päätelmiä tekemällä selkisi, että olenpas hyväksikäytetty. Järjenjuoksuni mukaan tyttö erosi exästään äitinsä sekä siskonsa paineen alla. Äiti luvannut sitä sun tätä, mikäli tyttö eroaa alkoholisoituneesta exästään. No, onneksi selvisi tässä kohtaa, kun hätäuloskäynti on lähellä.
 

scholl

Jäsen
En ole nyt ollut missään yhteydessä tyttöön, mutta tyttö sitten ottaa itse aina viimeistään iltaisin yhteyttä ja haluaa jutella. Tietystihän siinä nyt vastaa ihan mielellään vai pitäisikö esittää kusipäätä ja jättää vastaamatta?

Itse vastaan puhelimeen aina silloin, kun se sopii itselleni. Turha ottaa puhelua vastaan, jos ei ole hyvä hetki. Yksi kollegani sanoi aikoinaan tyttöystävälleen, joka oli duunissa eri maassa, että soita viikonloppuisin. Ei arkena ole aikaa jaaritella.

Eihän sinulla ole mitään elämää, jos aina vastaat kun hän soittaa. Keskity vaikka lätkän katsomiseen.
 

julle-jr

Jäsen
Yksi kollegani sanoi aikoinaan tyttöystävälleen, joka oli duunissa eri maassa, että soita viikonloppuisin. Ei arkena ole aikaa jaaritella.
Jos kollegasi ajankäyttö on yhtään samanlaista kuin sinun, niin en ihmettele lainkaan sitä että arkena ei ole aikaa jaaritella muijan kanssa: Arkipäiväthän kuluvat tietenkin Jatkoaikaan kirjoitellessa! Eikä siinä mitään, sehän on varsin hyvä tapa tappaa aikaa.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Itse vastaan puhelimeen aina silloin, kun se sopii itselleni. Turha ottaa puhelua vastaan, jos ei ole hyvä hetki. Yksi kollegani sanoi aikoinaan tyttöystävälleen, joka oli duunissa eri maassa, että soita viikonloppuisin. Ei arkena ole aikaa jaaritella.

Eihän sinulla ole mitään elämää, jos aina vastaat kun hän soittaa. Keskity vaikka lätkän katsomiseen.
Tietysti nyt sen verran käytän omaa päätäni, että ei nyt ihan aina, jos on joku homma siinä kesken tai vastaavaa. Mutta jos vaikka katselen siinä tv:tä, niin en voi käsittää miksi minun pitäisi jättää vastaamatta.

Kokeillaan sitten vielä tuota dynamon kikkaa. :) Mutta mistä tiedän haluaako tyttö tulla tänne imemään mun munaa, jos en puhu mitään? Jospa se laittaa sitten tekstarin, kun siltä tuntuu. :)
 

scholl

Jäsen
Arkipäiväthän kuluvat tietenkin Jatkoaikaan kirjoitellessa! Eikä siinä mitään, sehän on varsin hyvä tapa tappaa aikaa.

Mielummin kirjoitan Jatkoaikaan kuin juttelen puhelimessa. Puhelin häiritsee kaikkea toimintaa. Ei sitä pysty tekemään kovin montaa asiaa samanaikaisesti kuin lörpöttelee puhelimessa. Välillä tulee soittoja tyyliin: "mitä oot tehnyt?" Siis haloo, jos henkilö soittaa niin eikö hänellä pitäisi olla jotain tärkeämpää sanottavaa.

Sen sijaan netti jos on auki niin jonkun jutun kirjoittaa Jatkoaikaan 15 sekunnissa ja sen jälkeen voi tehdä taas toisessa ruudussa jotain muuta. Tänään on muutenkin hyvä päivä, kun se tekeminen on ollut tuloksellista ja näkyy lompakossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös