Naisasiat

  • 7 512 792
  • 26 575

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon Onnea! Asennepuoli näyttää ainakin olevan kunnossa =)! Toiset joutuvat tekemään onnensa eteen enemmän töitä kuin toiset, mutta periaatteessa kaikilla on onnen avaimet käsissään. Sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kunnon eväitä hyvään liittoon ole syystä taikka toisesta olemassa, ei pitäisi minkäänlaisiin liittoihin ryhtyäkään. Se, että viihtyy hyvin toisen seurassa, on erinomainen lähtökohta. Vielä kerran, paljon onnea!
Kiitos paljon!

Täytyy tulla häistä sekä hääyöstä selvittyäni ja sunnuntaina kotiin palattuani heti tänne raportoimaan, onko ensimmäinen aviokriisi jo saatu aikaiseksi. Ei vaan, tokkopa elämä tästä mihinkään muuttuu, käytännön eron huomaa varmaan lähinnä siitä että postilaatikosta lähtee toinen nimi pois.

Mutta tosiaan, kiitos vielä ja saattaa olla että aamulla alkaa hieman jännitys puskemaan päälle.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Päivitetään nyt pitkästä aikaa omaa naistilannetta tänne muiden parisuhdekuvioiden sekaan.

Huomenna päätämme avovaimoni kanssa yhteisymmärryksessä kolmevuotisen avoliiton, kun sanomme toisillemme tahdon ja otetaan startti avioelämään. Niin se vaan aika rullaa ja elämä etenee, kohta on 30 mittarissa ja tosiaan vaimo kotona odottamassa. Vaatii hetken totuttelua tuota sanaa hänestä käyttää..

Mutta mikäs tässä on avioon astuessa, kaikki on kohdallaan ja ilmeisen hyvin toistemme seurassa viihdytään. Yritetään pitkää liittoa ja katsellaan miten meidän käy.
Mahtavat onnittelut! Avioliitto on ihan mukava instituutio ja naimisiin meneminenkin oli kivaa.

Ja hyvän päivämäärän valitsitte - enkä puhu nyt ruåttalaisista.
 
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Esa Tikkanen ja muut gurut
Omasta Jeffrey-tarinasta on jo useampi vuosi mutta voin tässä valoittaa miten se itselläni päättyi. Itseasiassa tälläiset tarinat ovat tuttuja lähes jokaiselle ystävälleni, pienin variaatioin tietenkin, joten kait se on sitten jokaisen väh. kerran tälläinen "rakkaus" käytävä läpi...

Alku.. yhdessä, erotaan, yhdessä, erotaan.. loppu

Siinä oman elämän raunioilla sitä sitten ihmetteli miten tälläinen oli mahdollista, tietenkään en kuunnellut kuin itselleni hyviä asioita ja olinhan kehittänyt itselleen valehtelun huippuunsa, mutta kun tyttö oli aivan mahtava, kaunis, ihana, kylläkin vähän traumatisoitunut, siis aivan mahtava mutta silti...

Jeffrey, hän on pyytänyt sinua "jättämään" hänet (pyytämällä taukoja ja treffailemalla muita), joten uskoisit häntä. Kärsimys ed. suhteessa ja luottamuspula toisiin ihmisiin ovat saat. rankkoja juttuja, joten älä sekaannu siihen. Jos et siis oikeasti ole ammattiauttaja tai kysymyksessä ole perheenjäsen (toivottavasti siis ei), sillä tällä hetkellä nuo tyttösi traumat kertovat hänen kyvystään käsitellä toisia ihmisiä eli antamaan ihmisarvoa toiselle ihmiselle (eli myös sinulle). Tyttösi ei ole paha ihminen, mutta silti ihminen (vaikka rakkaudessasi et tätä kykene näkemään), jos hän olisi oikeasti paha ihminen, et häntä edes katselisi. Mutta suhteenne tulee kestämään hyvänä tasan niin kauan kuin kykenet miellyttämään häntä eli hän kykenee luottamaan sinuun (voi olla aika pienestä kiinni) ja sen jälkeen... Hänellä ei siis ole luottoa ihmisiin, näin olet kertonut, joten varaudu edes tähän (mitä hän on siis kertonut)...

Noh, loppujen lopuksi siellä raunioilla tuli muutama totuus itselleni selväksi. Näistä yksi. Se on yksi ja sama kuinka ymmärrettävää tai rakastettavaa toisen käyttäytyminen on, sillä itsensä kanssa pitää pystyä elämään. Ja se eläminen itsensä kanssa on aika vaikeaa, kun tajuaa, (että jollakin typerällä tavalla) kaikista "kipein" suhteessa olinkin minä. (sillä tyttöhän "varoitti" eli kertoi kaiken jo etukäteen.)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täytyy tulla häistä sekä hääyöstä selvittyäni ja sunnuntaina kotiin palattuani heti tänne raportoimaan, onko ensimmäinen aviokriisi jo saatu aikaiseksi.
Nääh, tuttuun Jatkoaika-tyyliin tuut avautumaan illalla kalsarikänni- ja otteluseurantaketjuihin. Ei kun siis onneksi olkoon!
 

Jeffrey

Jäsen

Erittäin asiallista koko kirjoitus! Jos ja joskun tässä minun casessa käy niin kuin tässä kirjoitettiin niin en ihmettelisi ollenkaan. Tunnistan tytöstä jokaisen sanan piirteen mitä tässä kirjoitettiin. Alkoihan meidänkin ongelmamme ensimmäisen kerran kun asetin jotain muuta väliaikaisesti tytön edelle (eli pääsykokeet ja murtuneen jalan kuntoutuksen). Okei tässä tullaan taas siihen miten tämä tytössä nosti tunteet (traumat) pintaan. En näitä kaikkia asioita viitsi täällä julkisesti revitellä, mutta sovitaan vaikka niin, että laitan BOL:lle tässä lähipäivinä (kun ehdin) YV:nä sen kaiken faktan tästä mitä olen itse saanut selville ja BOL voi asiallisena kirjoittajana tänne kommentoida, että voiko tytön käytös todella selittyä näistä asioista ja miten tällaisessa tilanteessa tulisi minun tai hänen (ei BOL:n) toimia. Muistetaan kuitenkin se, että kaikki meistä ei ole yhtä vahvoja fyysisesti eikä edes henkisesti ja kaikki vaikuttavat eri ihmisiin erilailla.

Tyttö siis kuitenkin ihan ilmiselvästi haluaisi minun kanssani jatkaa. Tänään ja eilen minulle tuli mieleen se, että onko se rakkaudesta vaiko siitä, että pystyn tarjoamaan tytölle hänen kaipaamansa elämän. Noi psykologiset traumat tuli minulle mieleen oikeastaan ensinmäistä kertaa tosiaan kun eräs tuttu tyttö (jolle on myös tehty erittäi erittäin rumasti) niistä minua valaisi. Sanoi, että tällähetkellä hän ei pysty suhteeseen vaikka rakkaus iskisikin. Sen takia, että kaikki ahdistus veisi kuitenkin voiton rakkaudesta. Hänen onnekseen hänellä on tarpeeksi tukiverkkoja ja tuollainen puolenvuoden n. 2000€:n terapia on hänelle mahdollista. Sanoi, että vaikka kallista on niin hän ei pystyisi elämään ilman sitä. Valitettavasti tällä minun tytöllä ei ole mitenkään mahdollista samanlaiseen henkiseen sijoitukseen. Onneksi hän on ilmeisesti nyt pystynyt puhumaan ainakin äidilleen melko syvällisesti. Toivottavasti tarpeeksi syvällisesti. Vaikka hän minulle paljon kertoikin niin selkeästi ei kaikkea.

Tässä on nyt itse vielä tosiaan pihalla kuin se kuuluisa tamppoonin naru, mutta edelleen pysyn siinä päätöksessä, että yritän tytön kanssa vielä uudestaan kun tuo meidän aikamme kahden viikon päästä koittaa, koska sen tiedän, että mikäli tämä tulee pidemmällä aikavälillä onnistumaan niin tyttö tulee rakastamaan minua aivan varmasti koko sydämmestään. Ei se vaihtamalla parane. Ja ainakin voin jälkikäteen itselleni todeta, että ainakin yritin kaikkea. Eikä jää kaihertamaan lopunikää.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Elikkä nyt olen aika pitkäänkin katsellut yhtä naikkosta, joka käy baareissa joka perjantai ja lauantai, eli vaikeuksia ei ole nähdä tätä henkilöä.

Hän on todella sosiaalinen ja puhelias, tietyllä tapaa myös aika hölmö. Ei mikään juorukello, mutta jollain tapaa vähän yli-innostunut. Eikä aina niin vähääkään. Kavereita ja muita tuttuja on vaikka lampaat söis. Varmasti juuri tuon puheliaisuuden takia. Hän on baareissa aina kaveripiireissä, mutta sitten muut kaverit löytävät usein miesseuraa tai ainakin miespuolisen keskustelukumppanin. Tämä naikkonen sitten jää vähän ulkopuoliseksi ja etsii jotain juttuseuraa yksinään baareista.

Tapasin hänet 6 vuotta sitten rippileirillä, eikä sen jälkeen ole puhuttu mitään, eikä oikein nähtykkään. Nyt sitten yhtäkkiä, kun tein baarista lähtöä, niin hän moikkasi ja muisti vielä nimenkin. Kyseli kuulumisia, jne. Oli nähdäkseni ihan innoissaan siitä, että näki meikäläisen. Tietysti yli-innokas vähän kaikkea kohtaan.

Hän on kuitenkin harvinaisen nätti, siis oikein yllättää, miten nätti hän voi olla. Mutta juuri koskaan ei hänellä miesseuraa ole, ehkä joku jossain kyselee tupakille, mutta se on aina tuollaista "tuletko seuraksi"-juttua. Juttua lentää ja maisemat vaihtuu. Syy siihen, että kukaan ei oikein vakavissaan mitään yritä, on varmaan hänen tietynlainen lapsellisuus. Tai ainakin sellaiselta tuntuu.

Itselleni hän moikkaili usein ja uskaltauduin jopa juttelemaan hänen kanssaan baari-illan jälkeen. Todella innostunutta juttua lensi, hyvä kun suunvuoroa sai. Muutama minuutti ehdittiin turista, niin hänen piti lähteä. Nyt sitten viime viikonloppuna tartuin härkää sarvista ja menin baaritiskille hänen viereensä. Kysyin, olisiko hänellä hetki aikaa valomerkin jälkeen. Tarjosin vielä juomankin hänelle, ja hän sitten vuolaasti sitä kiitteli. Kerroin, että pidän hänestä ja että hän on todella kaunis. Hän ei vissiin ihan ymmärtänyt, mistä puhuin, hieman näytti siltä. "Tosi kiva tietää silleen"-tyylisiä vastauksia tuli, mutta oli sen oloinen, ettei ihan tajunnut pointtia. Vaikutti kuitenkin siltä, että keksi päästään juttuja, ettei olisi tarvinnut mennä pidemmälle. Mutta toisaalta kyseli myös asioita siihen tyyliin, että olisi ollut kiinnostunut. Mistä näitä tietää. Hän sanoi soittavansa sunnuntaina, mutta soittoa ei kuulunut. Sanoi enirosta etsivän numeroni.

Joo, elikkä päivitystä. Eli perjantai-iltana sitten baarissa tuli yhtäkkiä tämä naikkonen luokseni ja kertoi, että hän unohti kertoa, että seurustelee jo. Ja että jos ei olisi ollut jo varattu, niin olisi ilman muuta tietenkin ottanut minut. Tuo koko juttu ei taas pidä lainkaan paikkaansa (tässä tuppukylässä kaikki tuntevat kaikki, joskus jopa kirjaimellisesti). Hän oli jälleen kerran sellainen yli-iloinen ja yli-innostunut ja juttua riitti. Kehui kuitenkin kun olin häntä treffeille pyytänyt. Sitten vain normaalit "toivottavasti viel nähään tän illan aikana täällä"-jutut.

Nyt sitten viime yönä baarissa hänet näin, mutta ei edes moikkaillut. Ei vaikka tulimme kadulla vastaan niin, ettei ketään muuta ollut näköpiirissä. Tietysti enpä minäkään uskaltanut tehdä mitään elettä häneen. Eli aika 50-50. Näin sitten baarin edustalla erään tutun ja menin moikkailemaan, ja yhtäkkiä tämä naikkonen vain lähti baarin edustalta pois, johonkin en tiedä. En edes huomannut tätä silloin kun paikalle pörähdin.

Tämä tyttönen muutenkin aika erilainen muihin kavereihin nähden. Tulee kyllä muijaporukassa sisään baariin ja hengailee näiden kanssa aktiivisesti. Sitten jossain vaiheessa tämä vain irtautuu porukasta ja lähtee yksinään hengaamaan. Käy tupakilla yksinään, istuu jossain pöydässä yksinään, vaikka kavereilla on meno päällä toisella puolella ravintolaa, jne. Yksi syy on mahdollisesti kavereiden alkoholin käyttö ja mukaan pyydetty tai seuraan liittynyt miesseura. Tämä nainen ei hirveästi alkoholia juo, ehkä yhden annoksen, mutta kaverit ovat yleensä kännissä kuin pienet eläimet. Vaikeaa siinä on enää olla selvinpäin ja kuulua porukkaan, kun muut rellestää.

Miesseuraakin näillä kavereilla on aina paljon, mutta tällöin tämä naikkonen vasta yksinään onkin. Kyllähän hänelle yksi mies kävi esittäytymässä (ei ollut paikallisia) ja varmasti iskemässä, mutta ei onnistanut. Kyllähän tuossa kavereiden miesporukasta joku aina yrittää jotain juttua tämän tytön kanssa vääntää, mutta hän ei oikein innostu. On aina todella ulkopuolinen, kun ilta/yö menee eteenpäin. Kerran käynyt jopa niin, että muut menivät tanssilattialle (baari oli todella tyhjä), mutta tämä nainen vain jäi yksin istumaan pöytään.

Ennen valomerkkiä tämä vain poistui baarista muiden kavereiden jäädessä sinne, ja pyöri alueella koko ajan. Ja sitten vain poistui. En tiedä, johtuiko meikäläisestä, mutta voi olla vaikea asia hänellekkin. Ja ehkä vaikea asia siinäkin mielessä, että muut yrittää tuputtaa hänelle alkoholia, miehiä, sun muuta tanssilattiaa, vaikkei ehkä olekkaan sitä tyyppiä. Eipä hänellä sitten loppujen lopuksi kovin hauskaa näyttänyt olevan. Aika yksinään oleskeli viime yönä.

Ja täällä paikkakunnalla on vain kaksi baaria, jotka ovat todella pieniä, eli tulee kyllä nähtyä jokainen henkilö sataan kertaan siellä illan aikana. Siinä mielessä olen ehkä hieman vakoillutkin, mutta baarit ovat niin pieniä, että näkee joka puolelle aina.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja ehkä vaikea asia siinäkin mielessä, että muut yrittää tuputtaa hänelle alkoholia, miehiä, sun muuta tanssilattiaa, vaikkei ehkä olekkaan sitä tyyppiä. Eipä hänellä sitten loppujen lopuksi kovin hauskaa näyttänyt olevan. Aika yksinään oleskeli viime yönä.

Jokin tuossa stoorissasi sai kuulostamaan siltä, että en olisi aivan saletti naisen suuntautumisesta. Siis onko hän ylipäänsä hetero?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Jokin tuossa stoorissasi sai kuulostamaan siltä, että en olisi aivan saletti naisen suuntautumisesta. Siis onko hän ylipäänsä hetero?

Tuo on kieltämättä käynyt mielessä kerran jos toisenkin, mutta hän ei kyllä naisseuraakaan etsi. Tietysti tuollaisesta tuppukylän baarista nyt ei ihan ensimmäisenä tulisi mieleen naisena etsiä naisseuraa.

Tämä naikkonen pukeutuu kyllä huppariin ja on ehkä sellainen poikatyttömäinen aika paljonkin. Naisten kanssa hän hengailee, mutta muuta varmaa en osaa sanoa. Miesten kanssa en häntä ole juuri nähnyt kuin pieniä hetkiä.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Jokin tuossa stoorissasi sai kuulostamaan siltä, että en olisi aivan saletti naisen suuntautumisesta. Siis onko hän ylipäänsä hetero?

Samaa pohdin myös. Hän sanoo olevansa varattu, koska ei kaipaa miesseuraa.

Ja täällä paikkakunnalla on vain kaksi baaria, jotka ovat todella pieniä, eli tulee kyllä nähtyä jokainen henkilö sataan kertaan siellä illan aikana. Siinä mielessä olen ehkä hieman vakoillutkin, mutta baarit ovat niin pieniä, että näkee joka puolelle aina.

Tämäkin voi olla selitys sille, että kun paikkakunnalla ei kerran ole muita baareja, niin hän tulee sinne iltaansa viettämään, vaikka se ei välttämättä ole se hänen juttunsa. Koittaa kepillä jäätä, että josko joku samanhenkinen joskus sinne ilmestyisi...
Myös tuo alkoholin vähäinen käyttömäärä voisi nimenomaan viitata siihen, että nainen haluaa säilyttää kontrollinsa, ettei ala kännipäisäään iskemään ketään tyttöä sieltä. Jutut leviäisivät samantien ja sitten tyttö vasta yksin saattaisi ollakin. Toki kaikki eivät muutenkaan juo itseään täysin sekaisin, oli tilanne mikä tahansa...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo on kieltämättä käynyt mielessä kerran jos toisenkin, mutta hän ei kyllä naisseuraakaan etsi. Tietysti tuollaisesta tuppukylän baarista nyt ei ihan ensimmäisenä tulisi mieleen naisena etsiä naisseuraa.

Tämä naikkonen pukeutuu kyllä huppariin ja on ehkä sellainen poikatyttömäinen aika paljonkin. Naisten kanssa hän hengailee, mutta muuta varmaa en osaa sanoa. Miesten kanssa en häntä ole juuri nähnyt kuin pieniä hetkiä.

Tai sitten häntä yksinkertaisesti ahdistaa koko tuppukylä, mikä saattaa vaikuttaa koko nuoren ihmisen elämänlaatua latistavasti ylipäänsä. Vaikka kaverit sinänsä olisivatkin kivoja ja hyvää seuraa, ainakin selvinpäin ollessaan, pienet piirit voivat ahdistaa ja halu olla muualla suuri. Ja juuri tästä syystä hän ei ehkä halua sitoa itseään kyseiseen paikkakuntaan yhtään sen enempää kuin on pakko.

Pukeutumisesta ei noilla spekseillä kannata kauheasti tehdä johtopäätöksiä. Mullakin on huppari usein päällä ja varmaan vieläkin useammin farkut ja lenkkarit. Mut voi myös nähdä ilman meikkiä viemässä roskia tai käymässä kaupassa ;). Ja minä olen ihan todistetusti kyllä kahden lapsen äiti ja täysin hetero. Jos en olisi, siis hetero, uskaltaisin sen myös sanoa. Olen myös siinä uskossa, että monilla lepakoilla ei ole vaikeuksia ystävystyä ja hengailla miesten kanssa laisinkaan. Varmasti tässäkin on poikkeuksia, mutta noin niinkuin yleisesti. Miesten ennakkoluulot ovat vähäisempiä lepakoita kuin miespuolisia homoseksuaaleja kohtaan, tällaisen käsityksen olen saanut.

Itselleni on tullut kuvaksistasi sellainen kuva, josko hän mahdollisesti käyttäisi vaikka jotain aineita tai lääkkeitä, jotka vaikuttavat hänen käytökseensä. Tai olisi vaikkapa maanis-depressiivinen? Mutta näitä nyt on sen enempää turha pyöritellä, kun totuutta ei ainakaan nyt saada selville. Tulipahan vaan mieleeni...
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tai sitten häntä yksinkertaisesti ahdistaa koko tuppukylä, mikä saattaa vaikuttaa koko nuoren ihmisen elämänlaatua latistavasti ylipäänsä. Vaikka kaverit sinänsä olisivatkin kivoja ja hyvää seuraa, ainakin selvinpäin ollessaan, pienet piirit voivat ahdistaa ja halu olla muualla suuri. Ja juuri tästä syystä hän ei ehkä halua sitoa itseään kyseiseen paikkakuntaan yhtään sen enempää kuin on pakko.

Pukeutumisesta ei noilla spekseillä kannata kauheasti tehdä johtopäätöksiä. Mullakin on huppari usein päällä ja varmaan vieläkin useammin farkut ja lenkkarit. Mut voi myös nähdä ilman meikkiä viemässä roskia tai käymässä kaupassa ;). Ja minä olen ihan todistetusti kyllä kahden lapsen äiti ja täysin hetero. Jos en olisi, siis hetero, uskaltaisin sen myös sanoa. Olen myös siinä uskossa, että monilla lepakoilla ei ole vaikeuksia ystävystyä ja hengailla miesten kanssa laisinkaan. Varmasti tässäkin on poikkeuksia, mutta noin niinkuin yleisesti. Miesten ennakkoluulot ovat vähäisempiä lepakoita kuin miespuolisia homoseksuaaleja kohtaan, tällaisen käsityksen olen saanut.

Itselleni on tullut kuvaksistasi sellainen kuva, josko hän mahdollisesti käyttäisi vaikka jotain aineita tai lääkkeitä, jotka vaikuttavat hänen käytökseensä. Tai olisi vaikkapa maanis-depressiivinen? Mutta näitä nyt on sen enempää turha pyöritellä, kun totuutta ei ainakaan nyt saada selville. Tulipahan vaan mieleeni...

Tuo on itselläni aika lailla juuri noin, siis tuo, että pienet piirit, samat kapakat, samat naamat, samat jutut, jne. Nuo kaksi baaria on tämän kaupungin lähes ainoat menomestat (ts. paikat, minne porukkaa kerääntyy tavallista enemmän viikonloppuisin, toinen on kaksi kertaa viikossa tori, jota pidetään täällä yleisesti kohtaamispaikkana), eli ei kovin hääppöisesti mene.

Mutta mieseuraa hän välttelee selvästi. Joskus juttelee jonkun kanssa, mutta siinä se. Voi tietysti olla, että häntä ei parisuhteet yksinkertaisesti kiinnosta. Tanssilattiakin voi selittyä sillä, että vaikka muuten onkin menevää tyyppiä, niin ei bailaaminen/muu sellainen kiinnosta.

AD/HD:ta olen myös joskus epäillyt, muutaman tuollaisen varman tapauksen tiedän, ja samoja piirteitä on todella paljon. Koulu ei mennyt todellakaan vahvasti, huonot numerot voisi selittyä keskittymishäiriöillä.

Mutta nämä nyt ovat vain pelkkiä teorioita.
 

dimmu

Jäsen
Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai keitolla, neljältä eri muijalta pesää. Ei tunnu hyvältä vaan haluaisin vaan sen muijan kenestä kerroin. Taidan olla ihastunut.

Joo, ei lähetä mukin lähettely-linjalle, mutta silti ei tunnu erikoiselta. Palataan kunhan olen nukkunut humalan pois.

Mitähän juhannuksesta tulee...?
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän helvettiä taas oikein tapahtui? Eräs nainen laittoi mulle viestiä tiedätte-kyllä-millä seuranhakusivustolla. Paljon riitti neidolla asiaa, päälle kymmenen rivin viestejä. Kovasti tuntui allekirjottanut naishenkilöä kiinnostavan, ja lopulta tämä pyysikin minua lähettämään enemmän kuvia itsestäni. Laitoin sitten jokusen, ainakin omasta mielestäni varsin mukiinmenevän kuvan sähköpostilla eteenpäin, ja millainen oli vastaus?

"Moi, mä haluun olla rehellinen. Sä et ehkä ole se mitä mä etsin. Eihän kaikki aina voi tykätä kaikenlaisista ihmisistä. Toivottavasti kuitenkin löydät sen oikean, hyvää kesää :)"

Siis mitä helvettiä? Olenko tosiaan liian ruma tälle naiselle, vai oliko tuo vain joku kuukautisvuoto? Ensin ollaan hirveän kiinnostuneita, mutta aivan yhtäkkiä ei sitten enää ollakaan. Vai laittoiko tuo neitokainen vain "nauhan pyörimään" kysellessään minulta kaikenlaista, ja vasta lopuksi veti yhteenvedon "ei kelpaa"? Eihän tässä perkele ehtinyt edes katkeroitua. Ainakaan kunnolla.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tilanne on tämä, on eräs nainen johon olen ollut ihastunut pidemmän aikaa, mitään sen kummempaa en ole asian eteen tehnyt vaan olemme olleet ihan vaan kavereita. Tällä hetkellä asumme eri puolilla Eurooppaa joten en ole nähnyt häntä vajaaseen vuoteen, yhteyttä on pidetty silloin tällöin netissä. Nyt tämä nainen on kesällä tulossa Suomessa vierailemaan ja mm yhteisiä tuttuja tervehtimään. Nyt tässä sitten tuskailen että lähtisikö häntä siinä vaiheessa tapaamaan. Toisaalta olisi kiva pitkästä aikaa nähdä mutta toisaalta taas tapaaminen voisi tuoda taas nuo tunteet pintaan.

Miksi sitä pitääkin tehdä elämästään itselleen niin hankala kaikkea murehtimalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siis mitä helvettiä? Olenko tosiaan liian ruma tälle naiselle, vai oliko tuo vain joku kuukautisvuoto?

Ulkonäkösi ei miellyttänyt. Se ei välttämättä kuitenkaan tarkoita, että olisit ruma. Eri ihmiset pitävät erinäköisistä ihmisistä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Samaa pohdin myös. Hän sanoo olevansa varattu, koska ei kaipaa miesseuraa.

Tämäkin voi olla selitys sille, että kun paikkakunnalla ei kerran ole muita baareja, niin hän tulee sinne iltaansa viettämään, vaikka se ei välttämättä ole se hänen juttunsa. Koittaa kepillä jäätä, että josko joku samanhenkinen joskus sinne ilmestyisi...
Myös tuo alkoholin vähäinen käyttömäärä voisi nimenomaan viitata siihen, että nainen haluaa säilyttää kontrollinsa, ettei ala kännipäisäään iskemään ketään tyttöä sieltä. Jutut leviäisivät samantien ja sitten tyttö vasta yksin saattaisi ollakin. Toki kaikki eivät muutenkaan juo itseään täysin sekaisin, oli tilanne mikä tahansa...

Mietin tuossa, että kannattaisikohan minun ottaa tuota asiaa enää puheeksi? Ts. kertoa, että en ole pahoillani, että hän valehteli (kuten en olekkaan), ja ymmärrän, että kaikki eivät halua mitään parisuhdemeininkiä (koska näin ainakin itse ajattelen vahvasti, vaikka tuossa lepakkojutussakin toki perääkin on.) En nyt tuota tietenkään mainitse.

Meni nuo välit hieman pieleen, kun ei voi edes moita sanoa.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mietin tuossa, että kannattaisikohan minun ottaa tuota asiaa enää puheeksi? Ts. kertoa, että en ole pahoillani, että hän valehteli (kuten en olekkaan), ja ymmärrän, että kaikki eivät halua mitään parisuhdemeininkiä (koska näin ainakin itse ajattelen vahvasti, vaikka tuossa lepakkojutussakin toki perääkin on.) En nyt tuota tietenkään mainitse.

Meni nuo välit hieman pieleen, kun ei voi edes moita sanoa.

Ota asia puheeksi jos se sinua vielä häiritsee ja varmasti ehkä häiritseekin, kun tilanne tuohon pisteeseen meni. Mutta mun neuvoni on, ettet kuitenkaan "jahtaa" tyttöä, vaan mene juttusille, kun vaikuttaisi olevan sopiva hetki. Eli kun hän on yksin ja itse olet hyvässä kuosissa. Eihän sun tartte sanoa muuta, kuin että sua jäi vähän häiritsemään teidän viileät välit ja voitaisko moikata kun nähdään. Sano vaikka vielä, että sun puolelta kaikki on ok ja olet ihan mielelläsi kaveri. Kaveripohjalta voit saada joskus selvyyden tuohon mahdolliseen lepakkoasiaankin.

MIKÄLI tyttö on "lepakko", voi olla mukava ja helpottavaakin saada kaveri, jonka kanssa asiasta keskustella, etenkin tuollaisella pienellä paikkakunnalla ja jos kukaan hänen kavereistaan ei sitä tiedä. Miespuolisen kaverin kanssa ei ainakaan tule väärinkäsityksiä suuntaan eikä toiseen... ; )
Mutta tämäkin avautuminen vaatii toki aikansa. On muutenkin hyvin vaikea etukäteen arvioida kuinka kukakin mihinkin asiaan suhtautuu. Toisille pieni apu vihjeen muodossa voi olla suuri helpotus ja toiselle ahdistus. Voit saada ikuisen vihamiehen vihjaillessasi naisen suuntautuneisuudesta tai sitten se voi olla suuri helpotus, että on joku jolle ei tarvitse asiaa salata. Mutta kuten sanoit ekoilla juttutuokioilla tuota ei todellakaan kannata mainita tai vihjata. Paras on antaa tytön kertoa itse, jos jotain kerrottavaa on.
Mikäli teistä tulee ihan kunnon ystävät, niin silloin tyttö kyllä avautunee ihan itse tai silloin ehkä uskallat vähän hienosti kysyä/vihjaistakin. Seksuaalinen suuntautuneisuus ei toki ole ystävyydessä se tärkein juttu, mutta kyllä sekin selvinnee ajan kanssa. =) Tai sitten saat ehkä kuulla jotain muuta miksi neito käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.
Ystäviä tai ainakaan läheisiä teistä ei tietenkään välttämättä ikinä tule (enkä tiedä haluatko erityisesti edes), mutta ainakin olet saanut mielellesi rauhan asian suhteen. Ihmisuhdekiemurat on välillä todella kiemuraisia.

Tsemppiä!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kiitoksia neuvoista!!!

Täytyy vaikka seuraavalla kerralla, kun nähdään ottaa asia hienovaraisesti esille.
 

J.Petke

Jäsen
Tilanne on tämä, on eräs nainen johon olen ollut ihastunut pidemmän aikaa, mitään sen kummempaa en ole asian eteen tehnyt vaan olemme olleet ihan vaan kavereita. Tällä hetkellä asumme eri puolilla Eurooppaa joten en ole nähnyt häntä vajaaseen vuoteen, yhteyttä on pidetty silloin tällöin netissä. Nyt tämä nainen on kesällä tulossa Suomessa vierailemaan ja mm yhteisiä tuttuja tervehtimään. Nyt tässä sitten tuskailen että lähtisikö häntä siinä vaiheessa tapaamaan. Toisaalta olisi kiva pitkästä aikaa nähdä mutta toisaalta taas tapaaminen voisi tuoda taas nuo tunteet pintaan.

Anna tapaamisten olla. Tiedän kokemuksesta, että tuo ei muuta tee kun pistää taas pohtimaan, että "josko sittenkin". Lopulta kuitenkin varmaan itsekin tiedät ettei tuolla ole mitään tulevaisuutta kun etäisyyttä on se muutama tuhat kilometriä. Voithan sinä tehdä naikkoselle muuten selväksi, että olet kiinnostunut ja jahka hän joskus Suomeen palaa niin haluat lähteä treffeille. Nyt kuitenkin mielestäni on parempi unohtaa nainen ja palata sitten asiaan kun etäisyys muuttuu.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Oi viisaammat kertokaa mitä nainen tarkoittaa sanoessaan "Aaaw sä oot niin ihana/tms, mä oisin kyllä sun kaa, jos en ois henkilön X kaa". Viime aikoina olen pari kertaa päätynyt tällaiseen tilanteeseen ja olen syvästi hämmentynyt. Minkäänlaista kiinnostusta näitä varattuja naisia kohtaan ei ole ollut, ja nämä kommentit ovat todellakin tulleet ihan puun takaa. Aina on oltu tilanteessa, jossa keskustelen kahdestaan naisen kanssa ja yleensä jostain hieman vakavammasta aiheesta, eli säästä ei olla puhuttu.

Ehkä mä olen niin perseestä, että nämä kommentit tulevat ihan vaan säälistä, tai sitten mulla on jotain piilossa olevia puheenlahjoja. Any ideas?

Hämmästyttää kummastuttaa pientä poikaa taas naiset.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oi viisaammat kertokaa mitä nainen tarkoittaa sanoessaan "Aaaw sä oot niin ihana/tms, mä oisin kyllä sun kaa, jos en ois henkilön X kaa" Any ideas?


Ens kerralla, jos itselläs on kiinnostusta, niin sano että sittenhän sun kannattaa jättää se ja ottaa mut. Jos nainen empii, tai ei oikein innostu tästä, niin se sano sen ihan kohteliaisuudesta ja siinä kaikki.

Toinen vaihtoehto on, että se haluaa sulle vihjata alotteen tekemisestä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Oi viisaammat kertokaa mitä nainen tarkoittaa sanoessaan "Aaaw sä oot niin ihana/tms, mä oisin kyllä sun kaa, jos en ois henkilön X kaa".

Itsellä oli itseasiassa samanlainen tilanne reipas vuosi taaksepäin. Tavattiin juhannus kemuissa ja nainen ei yllättäen kertonut olevansa varattu tavattuamme, joten aika nopeasti kerkesin kiintymään, vaikka mitään "pussailua" tai muutakaan tapahtunut. Onni onnettomuudessa oli se, että muija asui samassa kaupungissa erittäin läheisen serkun kanssa ja näin nähtiin suhteellisen usein viime kesänä. Tilanne eteni erittäin hitaasti ja samalla kun rouvalla alkoi olemaan ongelmia edellisen suhteen kanssa, niin tila käytännössä aukesi meikäläiselle ja kuviot meni täsmälleen kuten itse toivoin. Itsellä on aina ollut se periaate, että varatut on varattuja ja niihin ei kosketa, mutta kyseisen leidin kohdalla kävi se ihastuminen ensisilmäyksellä ja en vaan voinut olla erossa hänestä. Monesti meinasin heittää hanskat tiskiin, kun neitokainen piti kiinni aikaisemmasta suhteesta ja mitään lähentymistä ei nopeasti käynyt.

Tietysti tuossa riippuu millä mallilla hunajahuulen nykyinen suhde on ja jos se yhtään säröilee, niin mahdollisuus on halutessaan napata se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös