Naisasiat

  • 7 523 554
  • 26 580

scholl

Jäsen
Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai keitolla, neljältä eri muijalta pesää.

Saitko edes maksun?

Heh, Frasier Crane sanoi äsken: "Luuletko, että saat minut takaisin noin vain. Minut täytyy viekoitella." Frasier on kyllä melkein yhtä kovatasoinen naisasiantuntija kuin Jerry Seinfeld.
 

dimmu

Jäsen
Saitko edes maksun?

Kaksi rommikolaa. Itsehän en tarjonnut naisille yhtäkään, ei kuulu tapoihin. Vituttaa semmoiset naiset, ketkä tulevat kerjäämään juotavia. Minkä takia lähtee baariin jos pitää kerjätä muilta? En minäkään ala kerjäämään keneltäkään juotavia, nyt vain kaksi heistä halusi välttämättä tarjota. Ja yllätykseksi he eivät yrittäneet saada minua tarjoamaan. Hyvin nopeasti käsken tämmöisten naisten katoamaan lähettyviltäni, ketkä haluavat saada ilmaisia juotavia.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Siis mitä helvettiä? Olenko tosiaan liian ruma tälle naiselle, vai oliko tuo vain joku kuukautisvuoto? Ensin ollaan hirveän kiinnostuneita, mutta aivan yhtäkkiä ei sitten enää ollakaan. Vai laittoiko tuo neitokainen vain "nauhan pyörimään" kysellessään minulta kaikenlaista, ja vasta lopuksi veti yhteenvedon "ei kelpaa"? Eihän tässä perkele ehtinyt edes katkeroitua. Ainakaan kunnolla.

Just kaverin kans oli puhetta tästä aihepiiristä tänään. Hän oli varsin miellyttävään naiseen (sisäisesti/ulkoisesti) törmännyt myöskin seuranhakusivulla (en tiedä millä).

Hänelle on vain hyvin tärkeää, että myös ulkoisessa olemuksessa se jokin natsaa, jota ei kuitenkaan tämän naisen kanssa tapahtunut. Hän antoi siis pakit tälle naiselle hieman samaan tyyliin, kuin sinäkin sait.

Sitten keskustelimme aiheesta, koska mielestäni tuo nainen oli varsin viehkeä ulkoisesti. Varmasti monen muunkin mielestä, eikä kaverinikaan naisen viehkeyttä käynyt kieltämään. Joskus se vain ei ulkoisesti kolahda, vaikka toinen olisikin varsin kaunis/komea. Ei siis tarvitse ruma olla.

Jotkut naiset haluavat pitkähiuksisen miehen, jotkut kaljun ja vastakohta ei vain kolahda.

En minuunkaan ole lyhythiuksinen nainen kolahtanut, vaikka kasvoiltaan olikin kuin enkeli :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai keitolla, neljältä eri muijalta pesää.
Hyvin nopeasti käsken tämmöisten naisten katoamaan lähettyviltäni, ketkä haluavat saada ilmaisia juotavia.
Onhan täällä muitakin kuin vässyköitä muka herrasmiehen valeasuun pukeutuneina! Erittäin oikeaoppista toimintaa. Nuorna miesnä se kannattaa tutkia pesät, niin ei ehkä sitten vanhempana tarvitse kuin sillä omalla ainoan naisen kotipesällä visiteerata.

Omat naisasiani ovat rauhoittumaan päin. Mitä nyt viidessä päivässä olen pari naista käynyt koeajamassa ja on ollut kahdet kiltin söpikset treffit hoitsun kanssa. Aika-ajot on nyt käyty, hoitsu ylivoimaisesti paalulle ja muut voivat lähteä vaikka GB2-sarjaan.

Ranskatar leikkimielisesti nauraen ihmetteli, mikseivät finnish menit tuo kukkia. Vähän minun piti siinä kieltäni purra, etten mennyt sanomaan: "No mutta sinullahan on jo tuo omakin puskasi".
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kai sentään kohteliaana miekkosena kastelit neidon puskan? Näin kesähelteellä tuppaavat nuupahtamaan muutoin.
Vaikka sanontakin sanoo, että jos kentällä on nurmea, voi sillä pelata, niin kyllähän nurmi pitää leikata ennen peliä. Niittohommiin joutuu siis, eihän puskissa sohimisesta mitään tule.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kai sentään kohteliaana miekkosena kastelit neidon puskan? Näin kesähelteellä tuppaavat nuupahtamaan muutoin.
Tokihan kävin kastelemassa, tosin sadekamppeiden kanssa, mutta kastui se silti.

Jätin hänet eilen mutta hän halusi edes kerran paneskella. Noh, mietin siinä tunnin ja suostuin, kun puskan arvoitus 2,5 puolen vuoden tauon jälkeen kiinnosti sen verran, että vääntäydyin sitten paikalle. Ei se enää läheskään niin pahasti rehottanut kuin vuonna 2007. Joku on ehkä nootittanut. Onneksi!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyi, ällöttävän epätoivoinen ämmä. Voisit ehkä toimittaa hänelle numeroni.
Ei epätoivoinen mutta luontaisen vaatimattomuuteni vuoksi haluan nyt kertoa, että hänen mukaansa minun tasoistani ei ole löytynyt, joten hän ronkelina otti sitten minut, kun olin jokseenkin saatavilla. Käynyt kuulemma paritkymmenet treffit tässä 2,5 vuoden aikana ja kahta heistä ranskatar jaksoi tavata toiste. Ja noita kahtakaan ei usein.

Se palaa noin viikon kuluttua Suomeen ja tulee Helsingin kautta. Kyllä minä sen numeron voin antaa, kun en sitä enää tarvitse. Ei kai me kuitenkaan hänelle tästä delegoinnista mitään sanota. Sitähän minäkin, ei tietenkään. Kunhan joku hänen kanssaan jauhaa paskaa ja puhuu vähän viisaita ja antaa meisselin laulaa, niin luulisi riittävän.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Polttaa..

Lämmintä...

Viilenee....

Näin vois kai kuvata nyt näitä viikkoja ulkomailla ja nainen Suomessa. Eipä tosin mikään ihme, kun kaikenlaista stressiä ja paskaa siellä Suomen päässä nyt tapahtunu. Onneks en oo stressaava luonne, nainen tosin tuntuu vähän olevan =)

Noo, kohta takas Suomeen ja katteleen miltä tilanne näyttää. Kaikinpuolin hyvältä näyttää veikkaan, se vaan tuntuu naisesta pahalta nyt kun ei siellä oo. Tietysti itekin mieluummin Suomessa olis, mutta kai täälläkin nyt aikansa on.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Melkeen viikko ilman viestejä, onko kesäressi oikeesti muka rauhottunu? Itse soitin jussina kännissä tytölle, jonka kanssa oli säälittävää kihnäyskahnausta viime kesällä. Toivottavasti ei luule, että oon vuoden verran väijyny ja vakoillu sitä epätoivosena :D
 
Melkeen viikko ilman viestejä, onko kesäressi oikeesti muka rauhottunu?

Kyllä ainakin minulla olisi taas tähän ketjuun asiaa ja paljon, mutta en ole jaksanut vaivautua, koska ketju täyttyisi "se valehtelee" -huudoilla.

Sen verran kerron halukkaille, että minun naisasiat ovat todella hyvällä mallilla. Ainakin tällä hetkellä. Onhan siinä hommassa myös kysymysmerkkejä, mutta kun päästään paremmin juttelemaan niin eiköhän asiat siitä lähde selkenemään. Tässä ollaan siis nyt kohta jo kuukauden verran viestitelty puolin ja toisin. Kaikki lähti liikkeelle muutamasta katselukerrasta. Sen jälkeen en ole häntä mielestäni saanut ja todella paljon voi hänen viesteistään päätellä, että tunne on molemminpuoleinen.

Se sai vaan minun nimeni jollain oudolla tavalla selville... Hmm...
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
terveeks vaan kaikille... aattelin kysellä täällä parisuhteessa olevilta (ja miksi ei muiltakin) tämmöistä...

Lehdestä luin että parisuhteesa tapahtuu 400 yhdyntäkerran jälkeen "rakastumisen loppumista" eli siinä 2-5 vuoden duunailun jälkeen... (tämän "rakastumisen hiipumisen" olen havainnut mutta että oikein yhdyntäkertoihin lisättynä)

Kenelle kaikille on käynyt näin?!... itse tätä kyselen siksi että ei keritty edes tuohon 400 astikka ja himot loppu tyystin (lähinnä naiselta siis) tai ainakaan meidän sängyssä ei mitään tapahtunut... mutta mites siellä muiden kammareissa?!

Ja jos näin on käynyt miten siitä sitten etiäpäin?
että millä saahaan sitä rakastumista/haluamista takaisin?!
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
terveeks vaan kaikille... aattelin kysellä täällä parisuhteessa olevilta (ja miksi ei muiltakin) tämmöistä...

Olin jo kirjoittamassa aikamoista tarinaa, mutta juuri ennen lahettamista muistin etta vaimo lukee usein taalla kirjoittelemiani juttuja joten paatanpa deletoida taman samantien. Heh.

Hyvin rullaa, siis!
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Onko mielestänne vakavaa valehdella entisistä kumppaneista?

Minua suututtaisi tilanteessa myos, ei niinkaan toki asia mutta miksi sille oli ikina tarvetta kertoa valhe. Olen itse yrittanyt puolisolle alusta alkaen sanoa etta totuus heti karkeen ja oli asia mika tahansa, lopputulos on aina suotuisampi versus kerrottu valhe ja siita kiinni jaaminen. Ymmarran siis tunnettasi taysin. Loppujen lopuksihan tuo on suhteen pienia asioita eika sinun pitaisi vaivata paatasi silla kovin pitkaan. Toki voit oikeutetusti kyseenalaistaa tarpeen valheelle mutta itse asia on kovin vahapatoinen kun punnitaan seurustelusuhdetta vaakakupissa.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Vähäpätöinen asia, kuten itse arvon vstk totesit. Eittämättä. Minun täytyykin mennä oman nuppini sisään, ja pohtia, kumpi juttu minua enemmin suututtaa; valehtelu, vai se mistä valehdeltiin. Jälkimmäiselle ei kukaan enää mitään voi. Menneisyyttä on turha märehtiä, sillä vain nykyhetkeen voimme vaikuttaa. Ehkä tästä oppii itse kukin..

Asiaa toki voi katsoa monelta kantilta ja valehtelu seurustelusuhteessa ei koskaan ole suotuisaa. Toki asiaa pitaa myoskin verrata asian mittasuhteiden piirissa. Sanottu valhe = aikaansaatu riita. Mikali pienet asiat saavat kohtuuttomia mittasuhteita, kannattaisiko omaa mustasukkaisuutta hieman pohdiskella? Mika on se perimmainen syy mika tuon tunteen aiheuttaa. Mustasukkaisuus, kateus, pelko vai petetyksi tuleminen?

Itse tunnen enemmalti ylpeytta etta vaimolla on jonkun verran kokemusta ennen meidan yhteisen taipaleen alkamista. Ajatella, kaikista niista aijista meika sai vieda taman kauniin naisen vihille.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse tunnen enemmalti ylpeytta etta vaimolla on jonkun verran kokemusta ennen meidan yhteisen taipaleen alkamista. Ajatella, kaikista niista aijista meika sai vieda taman kauniin naisen vihille.

Vaikka se vaimo näitä viestejä lukeekin, niin joku raja nyt tähän touhuun.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Naiseni tunnusti minulle äskettäin, että oli aikaisemmin valehdellut minulle entisten seksikumppaneidensa määrästä. Aiempaan saldoon tuli pari kappaletta lisää.
Vanha muistisääntö: miehet kolminkertaistavat kysyttäessä seksikumppaniensa määrän, naiset jakavat kolmella.

En kyllä itse ymmärrä, mikä tuossa suututtaa. Onhan aikuisella ihmisellä varmasti menneisyys myös vällyjen välissä, noin keskimäärin. Valkoiseen valheeseen voi olla monta syytä. Mikä siinä lukumäärässä hermostuttaa, jos se onkin 7 sijaan 9? tai 17 vs. 19? Jne. Korkeintaan silloin, kun luulee menevänsä naimisiin neitsyen kanssa, voi tulla itku silmään hääyönä totuuden paljastuessa. Muuten asia on: evvk.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
aattelin kysellä täällä parisuhteessa olevilta (ja miksi ei muiltakin) tämmöistä...

Hyvä Nuggis; rakastuminen on tunne, rakastaminen on tekemistä kuvaava sana (oliko se ny verbi tjsp.)!

Kaikissa parisuhteissa tuo ensimmäinen (huuma, himo, what ever) kantaa jonkin aikaa (ehkä jopa vuosia), mutta pysyvissä suhteissa tuo toinenkin alkaa jo hyvissä ajoin.

Petipuuhissa niitä alkuaikojen tunteita on pirun vaikea (ehkä jopa mahdoton) säilyttää kovin pitkään, mutta onhan se touhu pääosin oikein mukavaa puuhastelua, joten tuosta ongelmasta kyllä kannattaa puhua (ei siis pelkästään täällä vaan pääosin sen kumppanin kanssa). Joku wiksu on sanonut, että nuo suvunjatkamisvehkeet ovat tavallaan "ajattelevia elimiä", eli käytännössä jos parisuhteessa on huolia / murheita alkaa seksikin hiipua.

Tiedän kyllä ihan kokemuksesta, että jos sitä vastapuolta oikeasti rakastaa kannattaisi noihin puuhiin panostaa vaikka ei niin mahdottomasti juuri sillä hetkellä mieli tekisikään => kyllä se liekki syttyy kun kytevään hiillokseen puhaltaa! Tosin jos hiillos on hiipunut kovastikin ei siihen saa liian kovaa puhaltaa, muuten sammuu kokonaan... Eli jos läheisyyttä ei ole ollut juurikaan ei sinne himaan kannata mitään liukuvoiteita, anustappeja, kumiasuja ja kahleita kantaa vaan aloittaa ohimennessä sipaisemalla hiuksia, antamalla pusu niskaan, hieromalla vähän hartioita jne. => kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa kun oikea hetki ja fiilis valtaa mielen!

Heh, tulipahan paljon kiertoilmaisuja, mutta eiköhän tuosta nyt jotain tajua?

terv.- "vanhempi valtiomies"

edith => tuohon paneskelumäärään vielä sellainen kommentti, että tiedän suhteita jotka ovat loppuneet jo ekan kerran jälkeen, mutta myös pareja jotka parinkymmenen vuoden jälkeen ovat toistensa kimpussa niin, että ympärillä olevat kiusaantuu... Töitä vaan niin lopussa kiitos seisoo ;-)
 
Viimeksi muokattu:

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähinnä siksi, että minua vitutti kirkassilmäinen valehteltu noin pienestä asiasta. Toisaalta minua toki painoi ajatus, että tyttöni on kokenut kourallisen verran muita miehiä ennen minua. Itse kun olen aina ollut hyvin pidättyväinen seksin suhteen. En ole kuitenkaan noviisi, mutta huomattavasti kokemattomampi kuin nykyinen kumppanini.

Ehkä tässä nyt on tämä ongelmana, eli ite et ole päässyt pesää kunnolla maistelemaan, ja sitten ku sattuu vastaan nainen joka on ymmärtänyt antaa ni ollaan sitten niuhottamassa siitä. En vaan ymmärrä. Ja miks ihmeessä jostain entisistä hoidoista pitää edes keskustella? Vaatii todella kovaa itseluottamusta kummaltakin osapuolelta jos meinataan että noista ei saada jotain kärhämää aikaan. Aina on joku aiempi jolla on ollut isompi leka, parempi sängyssä, isommat tissit yms.

Itse en oo kertonut kuin monen kanssa oon sängyssä ollut, enkä kyl oo kysynykkää. Oikeastaan ihan sama, ja mitä se loppujen lopuks edes kummallekkaan kuuluu?
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Ehkä tässä nyt on tämä ongelmana, eli ite et ole päässyt pesää kunnolla maistelemaan, ja sitten ku sattuu vastaan nainen joka on ymmärtänyt antaa ni ollaan sitten niuhottamassa siitä.

Sama ajatus tuli heti mieleen. Jos Delterin naisystävä lukee tätä palstaa, niin neuvoisin lähtemään, jos kyseleminen vielä jatkuu. Ei sitä vänkäämistä ja utelemista jatkuvasti kestä.

Jos seurustelukumppanin exien lukumäärä huolestuttaa, niin kannattaa laittaa suhde poikki ja hankkia lisää kokemuksia. Jos vaikka itsetunto siitä vähän paranisi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos seurustelukumppanin exien lukumäärä huolestuttaa, niin kannattaa laittaa suhde poikki ja hankkia lisää kokemuksia. Jos vaikka itsetunto siitä vähän paranisi.
Juu ja ei. Siitä olen samaa mieltä, että ex-kumppaneiden määrä on periaatteessa aivan sama, koska meillä kaikilla on menneisyytemme ja se pitää hyväksyä. Sanon 'periaatteessa', koska jos omalla naisellani olisi esim. satoja seksikumppaneita ns. plakkarissa, saattaisi se jo hiukan mietityttää.

Sen sijaan tuo Delterin naisen muutamaan(?) otteeseen tapahtunut valehtelu asiasta ei mielestäni ole hyväksyttävää. Kyllä se vain niin on, että jos tuollaisesta asiasta pitää valehdella, niin kenties se epärehellisyys ulottuu muihinkin asioihin. Eihän tuollainen paskanpuhuminen ainakaan luottamusta herätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös