Tai sitten häntä yksinkertaisesti ahdistaa koko tuppukylä, mikä saattaa vaikuttaa koko nuoren ihmisen elämänlaatua latistavasti ylipäänsä. Vaikka kaverit sinänsä olisivatkin kivoja ja hyvää seuraa, ainakin selvinpäin ollessaan, pienet piirit voivat ahdistaa ja halu olla muualla suuri. Ja juuri tästä syystä hän ei ehkä halua sitoa itseään kyseiseen paikkakuntaan yhtään sen enempää kuin on pakko.
Pukeutumisesta ei noilla spekseillä kannata kauheasti tehdä johtopäätöksiä. Mullakin on huppari usein päällä ja varmaan vieläkin useammin farkut ja lenkkarit. Mut voi myös nähdä ilman meikkiä viemässä roskia tai käymässä kaupassa ;). Ja minä olen ihan todistetusti kyllä kahden lapsen äiti ja täysin hetero. Jos en olisi, siis hetero, uskaltaisin sen myös sanoa. Olen myös siinä uskossa, että monilla lepakoilla ei ole vaikeuksia ystävystyä ja hengailla miesten kanssa laisinkaan. Varmasti tässäkin on poikkeuksia, mutta noin niinkuin yleisesti. Miesten ennakkoluulot ovat vähäisempiä lepakoita kuin miespuolisia homoseksuaaleja kohtaan, tällaisen käsityksen olen saanut.
Itselleni on tullut kuvaksistasi sellainen kuva, josko hän mahdollisesti käyttäisi vaikka jotain aineita tai lääkkeitä, jotka vaikuttavat hänen käytökseensä. Tai olisi vaikkapa maanis-depressiivinen? Mutta näitä nyt on sen enempää turha pyöritellä, kun totuutta ei ainakaan nyt saada selville. Tulipahan vaan mieleeni...
Tuo on itselläni aika lailla juuri noin, siis tuo, että pienet piirit, samat kapakat, samat naamat, samat jutut, jne. Nuo kaksi baaria on tämän kaupungin lähes ainoat menomestat (ts. paikat, minne porukkaa kerääntyy tavallista enemmän viikonloppuisin, toinen on kaksi kertaa viikossa tori, jota pidetään täällä yleisesti kohtaamispaikkana), eli ei kovin hääppöisesti mene.
Mutta mieseuraa hän välttelee selvästi. Joskus juttelee jonkun kanssa, mutta siinä se. Voi tietysti olla, että häntä ei parisuhteet yksinkertaisesti kiinnosta. Tanssilattiakin voi selittyä sillä, että vaikka muuten onkin menevää tyyppiä, niin ei bailaaminen/muu sellainen kiinnosta.
AD/HD:ta olen myös joskus epäillyt, muutaman tuollaisen varman tapauksen tiedän, ja samoja piirteitä on todella paljon. Koulu ei mennyt todellakaan vahvasti, huonot numerot voisi selittyä keskittymishäiriöillä.
Mutta nämä nyt ovat vain pelkkiä teorioita.