Mainos

Naisasiat

• 7 596 246
  • 26 634

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tai sitten häntä yksinkertaisesti ahdistaa koko tuppukylä, mikä saattaa vaikuttaa koko nuoren ihmisen elämänlaatua latistavasti ylipäänsä. Vaikka kaverit sinänsä olisivatkin kivoja ja hyvää seuraa, ainakin selvinpäin ollessaan, pienet piirit voivat ahdistaa ja halu olla muualla suuri. Ja juuri tästä syystä hän ei ehkä halua sitoa itseään kyseiseen paikkakuntaan yhtään sen enempää kuin on pakko.

Pukeutumisesta ei noilla spekseillä kannata kauheasti tehdä johtopäätöksiä. Mullakin on huppari usein päällä ja varmaan vieläkin useammin farkut ja lenkkarit. Mut voi myös nähdä ilman meikkiä viemässä roskia tai käymässä kaupassa ;). Ja minä olen ihan todistetusti kyllä kahden lapsen äiti ja täysin hetero. Jos en olisi, siis hetero, uskaltaisin sen myös sanoa. Olen myös siinä uskossa, että monilla lepakoilla ei ole vaikeuksia ystävystyä ja hengailla miesten kanssa laisinkaan. Varmasti tässäkin on poikkeuksia, mutta noin niinkuin yleisesti. Miesten ennakkoluulot ovat vähäisempiä lepakoita kuin miespuolisia homoseksuaaleja kohtaan, tällaisen käsityksen olen saanut.

Itselleni on tullut kuvaksistasi sellainen kuva, josko hän mahdollisesti käyttäisi vaikka jotain aineita tai lääkkeitä, jotka vaikuttavat hänen käytökseensä. Tai olisi vaikkapa maanis-depressiivinen? Mutta näitä nyt on sen enempää turha pyöritellä, kun totuutta ei ainakaan nyt saada selville. Tulipahan vaan mieleeni...

Tuo on itselläni aika lailla juuri noin, siis tuo, että pienet piirit, samat kapakat, samat naamat, samat jutut, jne. Nuo kaksi baaria on tämän kaupungin lähes ainoat menomestat (ts. paikat, minne porukkaa kerääntyy tavallista enemmän viikonloppuisin, toinen on kaksi kertaa viikossa tori, jota pidetään täällä yleisesti kohtaamispaikkana), eli ei kovin hääppöisesti mene.

Mutta mieseuraa hän välttelee selvästi. Joskus juttelee jonkun kanssa, mutta siinä se. Voi tietysti olla, että häntä ei parisuhteet yksinkertaisesti kiinnosta. Tanssilattiakin voi selittyä sillä, että vaikka muuten onkin menevää tyyppiä, niin ei bailaaminen/muu sellainen kiinnosta.

AD/HD:ta olen myös joskus epäillyt, muutaman tuollaisen varman tapauksen tiedän, ja samoja piirteitä on todella paljon. Koulu ei mennyt todellakaan vahvasti, huonot numerot voisi selittyä keskittymishäiriöillä.

Mutta nämä nyt ovat vain pelkkiä teorioita.

dimmu

Jäsen
Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai keitolla, neljältä eri muijalta pesää. Ei tunnu hyvältä vaan haluaisin vaan sen muijan kenestä kerroin. Taidan olla ihastunut.

Joo, ei lähetä mukin lähettely-linjalle, mutta silti ei tunnu erikoiselta. Palataan kunhan olen nukkunut humalan pois.

Mitähän juhannuksesta tulee...?

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän helvettiä taas oikein tapahtui? Eräs nainen laittoi mulle viestiä tiedätte-kyllä-millä seuranhakusivustolla. Paljon riitti neidolla asiaa, päälle kymmenen rivin viestejä. Kovasti tuntui allekirjottanut naishenkilöä kiinnostavan, ja lopulta tämä pyysikin minua lähettämään enemmän kuvia itsestäni. Laitoin sitten jokusen, ainakin omasta mielestäni varsin mukiinmenevän kuvan sähköpostilla eteenpäin, ja millainen oli vastaus?

"Moi, mä haluun olla rehellinen. Sä et ehkä ole se mitä mä etsin. Eihän kaikki aina voi tykätä kaikenlaisista ihmisistä. Toivottavasti kuitenkin löydät sen oikean, hyvää kesää :)"

Siis mitä helvettiä? Olenko tosiaan liian ruma tälle naiselle, vai oliko tuo vain joku kuukautisvuoto? Ensin ollaan hirveän kiinnostuneita, mutta aivan yhtäkkiä ei sitten enää ollakaan. Vai laittoiko tuo neitokainen vain "nauhan pyörimään" kysellessään minulta kaikenlaista, ja vasta lopuksi veti yhteenvedon "ei kelpaa"? Eihän tässä perkele ehtinyt edes katkeroitua. Ainakaan kunnolla.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tilanne on tämä, on eräs nainen johon olen ollut ihastunut pidemmän aikaa, mitään sen kummempaa en ole asian eteen tehnyt vaan olemme olleet ihan vaan kavereita. Tällä hetkellä asumme eri puolilla Eurooppaa joten en ole nähnyt häntä vajaaseen vuoteen, yhteyttä on pidetty silloin tällöin netissä. Nyt tämä nainen on kesällä tulossa Suomessa vierailemaan ja mm yhteisiä tuttuja tervehtimään. Nyt tässä sitten tuskailen että lähtisikö häntä siinä vaiheessa tapaamaan. Toisaalta olisi kiva pitkästä aikaa nähdä mutta toisaalta taas tapaaminen voisi tuoda taas nuo tunteet pintaan.

Miksi sitä pitääkin tehdä elämästään itselleen niin hankala kaikkea murehtimalla.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siis mitä helvettiä? Olenko tosiaan liian ruma tälle naiselle, vai oliko tuo vain joku kuukautisvuoto?

Ulkonäkösi ei miellyttänyt. Se ei välttämättä kuitenkaan tarkoita, että olisit ruma. Eri ihmiset pitävät erinäköisistä ihmisistä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samaa pohdin myös. Hän sanoo olevansa varattu, koska ei kaipaa miesseuraa.

Tämäkin voi olla selitys sille, että kun paikkakunnalla ei kerran ole muita baareja, niin hän tulee sinne iltaansa viettämään, vaikka se ei välttämättä ole se hänen juttunsa. Koittaa kepillä jäätä, että josko joku samanhenkinen joskus sinne ilmestyisi...
Myös tuo alkoholin vähäinen käyttömäärä voisi nimenomaan viitata siihen, että nainen haluaa säilyttää kontrollinsa, ettei ala kännipäisäään iskemään ketään tyttöä sieltä. Jutut leviäisivät samantien ja sitten tyttö vasta yksin saattaisi ollakin. Toki kaikki eivät muutenkaan juo itseään täysin sekaisin, oli tilanne mikä tahansa...

Mietin tuossa, että kannattaisikohan minun ottaa tuota asiaa enää puheeksi? Ts. kertoa, että en ole pahoillani, että hän valehteli (kuten en olekkaan), ja ymmärrän, että kaikki eivät halua mitään parisuhdemeininkiä (koska näin ainakin itse ajattelen vahvasti, vaikka tuossa lepakkojutussakin toki perääkin on.) En nyt tuota tietenkään mainitse.

Meni nuo välit hieman pieleen, kun ei voi edes moita sanoa.

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mietin tuossa, että kannattaisikohan minun ottaa tuota asiaa enää puheeksi? Ts. kertoa, että en ole pahoillani, että hän valehteli (kuten en olekkaan), ja ymmärrän, että kaikki eivät halua mitään parisuhdemeininkiä (koska näin ainakin itse ajattelen vahvasti, vaikka tuossa lepakkojutussakin toki perääkin on.) En nyt tuota tietenkään mainitse.

Meni nuo välit hieman pieleen, kun ei voi edes moita sanoa.

Ota asia puheeksi jos se sinua vielä häiritsee ja varmasti ehkä häiritseekin, kun tilanne tuohon pisteeseen meni. Mutta mun neuvoni on, ettet kuitenkaan "jahtaa" tyttöä, vaan mene juttusille, kun vaikuttaisi olevan sopiva hetki. Eli kun hän on yksin ja itse olet hyvässä kuosissa. Eihän sun tartte sanoa muuta, kuin että sua jäi vähän häiritsemään teidän viileät välit ja voitaisko moikata kun nähdään. Sano vaikka vielä, että sun puolelta kaikki on ok ja olet ihan mielelläsi kaveri. Kaveripohjalta voit saada joskus selvyyden tuohon mahdolliseen lepakkoasiaankin.

MIKÄLI tyttö on "lepakko", voi olla mukava ja helpottavaakin saada kaveri, jonka kanssa asiasta keskustella, etenkin tuollaisella pienellä paikkakunnalla ja jos kukaan hänen kavereistaan ei sitä tiedä. Miespuolisen kaverin kanssa ei ainakaan tule väärinkäsityksiä suuntaan eikä toiseen... ; )
Mutta tämäkin avautuminen vaatii toki aikansa. On muutenkin hyvin vaikea etukäteen arvioida kuinka kukakin mihinkin asiaan suhtautuu. Toisille pieni apu vihjeen muodossa voi olla suuri helpotus ja toiselle ahdistus. Voit saada ikuisen vihamiehen vihjaillessasi naisen suuntautuneisuudesta tai sitten se voi olla suuri helpotus, että on joku jolle ei tarvitse asiaa salata. Mutta kuten sanoit ekoilla juttutuokioilla tuota ei todellakaan kannata mainita tai vihjata. Paras on antaa tytön kertoa itse, jos jotain kerrottavaa on.
Mikäli teistä tulee ihan kunnon ystävät, niin silloin tyttö kyllä avautunee ihan itse tai silloin ehkä uskallat vähän hienosti kysyä/vihjaistakin. Seksuaalinen suuntautuneisuus ei toki ole ystävyydessä se tärkein juttu, mutta kyllä sekin selvinnee ajan kanssa. =) Tai sitten saat ehkä kuulla jotain muuta miksi neito käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.
Ystäviä tai ainakaan läheisiä teistä ei tietenkään välttämättä ikinä tule (enkä tiedä haluatko erityisesti edes), mutta ainakin olet saanut mielellesi rauhan asian suhteen. Ihmisuhdekiemurat on välillä todella kiemuraisia.

Tsemppiä!

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitoksia neuvoista!!!

Täytyy vaikka seuraavalla kerralla, kun nähdään ottaa asia hienovaraisesti esille.

J.Petke

Jäsen
Tilanne on tämä, on eräs nainen johon olen ollut ihastunut pidemmän aikaa, mitään sen kummempaa en ole asian eteen tehnyt vaan olemme olleet ihan vaan kavereita. Tällä hetkellä asumme eri puolilla Eurooppaa joten en ole nähnyt häntä vajaaseen vuoteen, yhteyttä on pidetty silloin tällöin netissä. Nyt tämä nainen on kesällä tulossa Suomessa vierailemaan ja mm yhteisiä tuttuja tervehtimään. Nyt tässä sitten tuskailen että lähtisikö häntä siinä vaiheessa tapaamaan. Toisaalta olisi kiva pitkästä aikaa nähdä mutta toisaalta taas tapaaminen voisi tuoda taas nuo tunteet pintaan.

Anna tapaamisten olla. Tiedän kokemuksesta, että tuo ei muuta tee kun pistää taas pohtimaan, että "josko sittenkin". Lopulta kuitenkin varmaan itsekin tiedät ettei tuolla ole mitään tulevaisuutta kun etäisyyttä on se muutama tuhat kilometriä. Voithan sinä tehdä naikkoselle muuten selväksi, että olet kiinnostunut ja jahka hän joskus Suomeen palaa niin haluat lähteä treffeille. Nyt kuitenkin mielestäni on parempi unohtaa nainen ja palata sitten asiaan kun etäisyys muuttuu.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Oi viisaammat kertokaa mitä nainen tarkoittaa sanoessaan "Aaaw sä oot niin ihana/tms, mä oisin kyllä sun kaa, jos en ois henkilön X kaa". Viime aikoina olen pari kertaa päätynyt tällaiseen tilanteeseen ja olen syvästi hämmentynyt. Minkäänlaista kiinnostusta näitä varattuja naisia kohtaan ei ole ollut, ja nämä kommentit ovat todellakin tulleet ihan puun takaa. Aina on oltu tilanteessa, jossa keskustelen kahdestaan naisen kanssa ja yleensä jostain hieman vakavammasta aiheesta, eli säästä ei olla puhuttu.

Ehkä mä olen niin perseestä, että nämä kommentit tulevat ihan vaan säälistä, tai sitten mulla on jotain piilossa olevia puheenlahjoja. Any ideas?

Hämmästyttää kummastuttaa pientä poikaa taas naiset.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oi viisaammat kertokaa mitä nainen tarkoittaa sanoessaan "Aaaw sä oot niin ihana/tms, mä oisin kyllä sun kaa, jos en ois henkilön X kaa" Any ideas?

Ens kerralla, jos itselläs on kiinnostusta, niin sano että sittenhän sun kannattaa jättää se ja ottaa mut. Jos nainen empii, tai ei oikein innostu tästä, niin se sano sen ihan kohteliaisuudesta ja siinä kaikki.

Toinen vaihtoehto on, että se haluaa sulle vihjata alotteen tekemisestä.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Oi viisaammat kertokaa mitä nainen tarkoittaa sanoessaan "Aaaw sä oot niin ihana/tms, mä oisin kyllä sun kaa, jos en ois henkilön X kaa".

Itsellä oli itseasiassa samanlainen tilanne reipas vuosi taaksepäin. Tavattiin juhannus kemuissa ja nainen ei yllättäen kertonut olevansa varattu tavattuamme, joten aika nopeasti kerkesin kiintymään, vaikka mitään "pussailua" tai muutakaan tapahtunut. Onni onnettomuudessa oli se, että muija asui samassa kaupungissa erittäin läheisen serkun kanssa ja näin nähtiin suhteellisen usein viime kesänä. Tilanne eteni erittäin hitaasti ja samalla kun rouvalla alkoi olemaan ongelmia edellisen suhteen kanssa, niin tila käytännössä aukesi meikäläiselle ja kuviot meni täsmälleen kuten itse toivoin. Itsellä on aina ollut se periaate, että varatut on varattuja ja niihin ei kosketa, mutta kyseisen leidin kohdalla kävi se ihastuminen ensisilmäyksellä ja en vaan voinut olla erossa hänestä. Monesti meinasin heittää hanskat tiskiin, kun neitokainen piti kiinni aikaisemmasta suhteesta ja mitään lähentymistä ei nopeasti käynyt.

Tietysti tuossa riippuu millä mallilla hunajahuulen nykyinen suhde on ja jos se yhtään säröilee, niin mahdollisuus on halutessaan napata se.

scholl

Jäsen
Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai keitolla, neljältä eri muijalta pesää.

Saitko edes maksun?

Heh, Frasier Crane sanoi äsken: "Luuletko, että saat minut takaisin noin vain. Minut täytyy viekoitella." Frasier on kyllä melkein yhtä kovatasoinen naisasiantuntija kuin Jerry Seinfeld.

dimmu

Jäsen
Saitko edes maksun?

Kaksi rommikolaa. Itsehän en tarjonnut naisille yhtäkään, ei kuulu tapoihin. Vituttaa semmoiset naiset, ketkä tulevat kerjäämään juotavia. Minkä takia lähtee baariin jos pitää kerjätä muilta? En minäkään ala kerjäämään keneltäkään juotavia, nyt vain kaksi heistä halusi välttämättä tarjota. Ja yllätykseksi he eivät yrittäneet saada minua tarjoamaan. Hyvin nopeasti käsken tämmöisten naisten katoamaan lähettyviltäni, ketkä haluavat saada ilmaisia juotavia.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Siis mitä helvettiä? Olenko tosiaan liian ruma tälle naiselle, vai oliko tuo vain joku kuukautisvuoto? Ensin ollaan hirveän kiinnostuneita, mutta aivan yhtäkkiä ei sitten enää ollakaan. Vai laittoiko tuo neitokainen vain "nauhan pyörimään" kysellessään minulta kaikenlaista, ja vasta lopuksi veti yhteenvedon "ei kelpaa"? Eihän tässä perkele ehtinyt edes katkeroitua. Ainakaan kunnolla.

Just kaverin kans oli puhetta tästä aihepiiristä tänään. Hän oli varsin miellyttävään naiseen (sisäisesti/ulkoisesti) törmännyt myöskin seuranhakusivulla (en tiedä millä).

Hänelle on vain hyvin tärkeää, että myös ulkoisessa olemuksessa se jokin natsaa, jota ei kuitenkaan tämän naisen kanssa tapahtunut. Hän antoi siis pakit tälle naiselle hieman samaan tyyliin, kuin sinäkin sait.

Sitten keskustelimme aiheesta, koska mielestäni tuo nainen oli varsin viehkeä ulkoisesti. Varmasti monen muunkin mielestä, eikä kaverinikaan naisen viehkeyttä käynyt kieltämään. Joskus se vain ei ulkoisesti kolahda, vaikka toinen olisikin varsin kaunis/komea. Ei siis tarvitse ruma olla.

Jotkut naiset haluavat pitkähiuksisen miehen, jotkut kaljun ja vastakohta ei vain kolahda.

En minuunkaan ole lyhythiuksinen nainen kolahtanut, vaikka kasvoiltaan olikin kuin enkeli :)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai keitolla, neljältä eri muijalta pesää.
Hyvin nopeasti käsken tämmöisten naisten katoamaan lähettyviltäni, ketkä haluavat saada ilmaisia juotavia.
Onhan täällä muitakin kuin vässyköitä muka herrasmiehen valeasuun pukeutuneina! Erittäin oikeaoppista toimintaa. Nuorna miesnä se kannattaa tutkia pesät, niin ei ehkä sitten vanhempana tarvitse kuin sillä omalla ainoan naisen kotipesällä visiteerata.

Omat naisasiani ovat rauhoittumaan päin. Mitä nyt viidessä päivässä olen pari naista käynyt koeajamassa ja on ollut kahdet kiltin söpikset treffit hoitsun kanssa. Aika-ajot on nyt käyty, hoitsu ylivoimaisesti paalulle ja muut voivat lähteä vaikka GB2-sarjaan.

Ranskatar leikkimielisesti nauraen ihmetteli, mikseivät finnish menit tuo kukkia. Vähän minun piti siinä kieltäni purra, etten mennyt sanomaan: "No mutta sinullahan on jo tuo omakin puskasi".

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kai sentään kohteliaana miekkosena kastelit neidon puskan? Näin kesähelteellä tuppaavat nuupahtamaan muutoin.
Vaikka sanontakin sanoo, että jos kentällä on nurmea, voi sillä pelata, niin kyllähän nurmi pitää leikata ennen peliä. Niittohommiin joutuu siis, eihän puskissa sohimisesta mitään tule.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kai sentään kohteliaana miekkosena kastelit neidon puskan? Näin kesähelteellä tuppaavat nuupahtamaan muutoin.
Tokihan kävin kastelemassa, tosin sadekamppeiden kanssa, mutta kastui se silti.

Jätin hänet eilen mutta hän halusi edes kerran paneskella. Noh, mietin siinä tunnin ja suostuin, kun puskan arvoitus 2,5 puolen vuoden tauon jälkeen kiinnosti sen verran, että vääntäydyin sitten paikalle. Ei se enää läheskään niin pahasti rehottanut kuin vuonna 2007. Joku on ehkä nootittanut. Onneksi!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyi, ällöttävän epätoivoinen ämmä. Voisit ehkä toimittaa hänelle numeroni.
Ei epätoivoinen mutta luontaisen vaatimattomuuteni vuoksi haluan nyt kertoa, että hänen mukaansa minun tasoistani ei ole löytynyt, joten hän ronkelina otti sitten minut, kun olin jokseenkin saatavilla. Käynyt kuulemma paritkymmenet treffit tässä 2,5 vuoden aikana ja kahta heistä ranskatar jaksoi tavata toiste. Ja noita kahtakaan ei usein.

Se palaa noin viikon kuluttua Suomeen ja tulee Helsingin kautta. Kyllä minä sen numeron voin antaa, kun en sitä enää tarvitse. Ei kai me kuitenkaan hänelle tästä delegoinnista mitään sanota. Sitähän minäkin, ei tietenkään. Kunhan joku hänen kanssaan jauhaa paskaa ja puhuu vähän viisaita ja antaa meisselin laulaa, niin luulisi riittävän.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Polttaa..

Lämmintä...

Viilenee....

Näin vois kai kuvata nyt näitä viikkoja ulkomailla ja nainen Suomessa. Eipä tosin mikään ihme, kun kaikenlaista stressiä ja paskaa siellä Suomen päässä nyt tapahtunu. Onneks en oo stressaava luonne, nainen tosin tuntuu vähän olevan =)

Noo, kohta takas Suomeen ja katteleen miltä tilanne näyttää. Kaikinpuolin hyvältä näyttää veikkaan, se vaan tuntuu naisesta pahalta nyt kun ei siellä oo. Tietysti itekin mieluummin Suomessa olis, mutta kai täälläkin nyt aikansa on.

Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Melkeen viikko ilman viestejä, onko kesäressi oikeesti muka rauhottunu? Itse soitin jussina kännissä tytölle, jonka kanssa oli säälittävää kihnäyskahnausta viime kesällä. Toivottavasti ei luule, että oon vuoden verran väijyny ja vakoillu sitä epätoivosena :D

Melkeen viikko ilman viestejä, onko kesäressi oikeesti muka rauhottunu?

Kyllä ainakin minulla olisi taas tähän ketjuun asiaa ja paljon, mutta en ole jaksanut vaivautua, koska ketju täyttyisi "se valehtelee" -huudoilla.

Sen verran kerron halukkaille, että minun naisasiat ovat todella hyvällä mallilla. Ainakin tällä hetkellä. Onhan siinä hommassa myös kysymysmerkkejä, mutta kun päästään paremmin juttelemaan niin eiköhän asiat siitä lähde selkenemään. Tässä ollaan siis nyt kohta jo kuukauden verran viestitelty puolin ja toisin. Kaikki lähti liikkeelle muutamasta katselukerrasta. Sen jälkeen en ole häntä mielestäni saanut ja todella paljon voi hänen viesteistään päätellä, että tunne on molemminpuoleinen.

Se sai vaan minun nimeni jollain oudolla tavalla selville... Hmm...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy