Naisasiat

• 7 587 470
  • 26 609

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos mimmiä olisi oikeasti kiinnostanut soittaa, miksei hän olisi ottanut numeroasi saman tien?
......

Etenkin teillä nuorilla miehillä on usein taipumusta luulla peruskohteliaisuutta ja siihen liitettyä pientä flirttiä kiinnostuksen osoitukseksi silloinkin, kun se ei sitä ole.

Kyllähän se niin on, että jos naista oikein kiinnostaa, niin ne tulee numeroa vonkaamaan, vaikka sitä ei ite antaa haluaiskaan. Jos nainen ei paria kieltäytymistä tajua, niin pyydä itse sitten numeroa naiselta, mutta soittaa siihen ei kannata =)

Mitkäs lasketaan tähän nuori mies kastiin? Itsellä lähempänä 30, kun 20 mutta nuoreks itteni vielä miellän. Kyllähän sen naisesta huomaa lähes heti, että hakeeko ne maksajaa juomille, munaa, baariseuraa vai jotain hiukan enemmän. Siinä kohtaa, kun ne kysyy että haetko mulle siiderin, on parempi jättää nainen oman onnensa nojaan. Voihan siinä pukille päästä, mutta kyllä naiselta täytyy saada ilman sitä 5 euron polttamistakin.

Itsekin oon baarissa monia vuosia nuorempana sillon tällön naisille tarjonnu juomista, mutta aina omasta halusta ja sillon ku sitä ei oo kinuttu. No okei, kerran tarjosin yhdelle, ku se vonkas juomaa. Tarjosin juoman, nuoleskelin sen kanssa illan ja sitten ku piti lähtee yhdes, niin sen mummo oli kotona.

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Kyllähän sen naisesta huomaa lähes heti, että hakeeko ne maksajaa juomille, munaa, baariseuraa vai jotain hiukan enemmän.

No harva kai sitä baarista suoraan aviopuolisoa ja lastensa isää hakee? Kyllä itse olen yhä kovasti siinä uskossa että nykyinen vaimoni ja lasteni äiti haki about 13 vuotta sitten ennen kaikkea baariseuraa ja munaa.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mitkäs lasketaan tähän nuori mies kastiin? Itsellä lähempänä 30, kun 20 mutta nuoreks itteni vielä miellän. Kyllähän sen naisesta huomaa lähes heti, että hakeeko ne maksajaa juomille, munaa, baariseuraa vai jotain hiukan enemmän. Siinä kohtaa, kun ne kysyy että haetko mulle siiderin, on parempi jättää nainen oman onnensa nojaan. Voihan siinä pukille päästä, mutta kyllä naiselta täytyy saada ilman sitä 5 euron polttamistakin.

Ite kyllä tarjosin tuon juoman omasta halusta. Ts. nainen oli baaritiskillä nojaamassa ja ajattelin tarjota.

Eipä ole viestiin vastannut, tarkkaa syytä en tiedä, mutta vaikuttaisi, että ei ole sillä tasolla kiinnostunut. Perjantaina varmasti baarissa on, joten ehkä se sitten selviää.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitkäs lasketaan tähän nuori mies kastiin? Itsellä lähempänä 30, kun 20 mutta nuoreks itteni vielä miellän.

Kaikki kehdosta hautaan, mutta kaikkein eniten nuo parikymppiset, joita nimimerkki HIFK käsittääkseni edustaa ;)

Eipä ole viestiin vastannut, tarkkaa syytä en tiedä, mutta vaikuttaisi, että ei ole sillä tasolla kiinnostunut. Perjantaina varmasti baarissa on, joten ehkä se sitten selviää.

No älä nyt ainakaan mene ahdistelemaan, saat yhtä hyvän maineen kuin eräs aiemmin tässä ketjussa mainetta niittänyt sankari runoineen ja mukeineen ja rahakuorineen. Jos naisella on ollut hyvä syy olla vastaamatta viestiisi, hän tulee kyllä kertomaan sen itse. Jollei, niin tiedät kysymättäkin, ettei kiinnosta.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Syitä siihen miksei ole vielä vastannut, voi olla useita. Malta nyt vielä. Kai nyt muistit laittaa oman nimesi ;)?

Jos näet tytön esim. viikonloppuna ja siihen mennessä ei minkäänlaista vastausta viesteihisi ole kuulunut, älä nyt missään nimessä itse hakeudu tytön seuraan. Toki jos kohtaatte, luonnollisesti moikkaat, koska tuttuja olette. Mutta muuten, annapa olla. Jos tyttö tulee luoksesi, voit jutella niitä näitä ja ihan suoraan kysyä, että mitä ihmettä tyttö susta oikein haluaa? Sanot ystävällisesti, että olet hänelle muutaman viestin ilman vastauksia lähettänyt, joten onpa erikoista, että hän luoksesi kuitenkin ilmaantuu. Voit vielä sanoa, että olet pitänyt teitä kavereina, joten sitäkin suuremmalla syyllä on erikoista, ettei mitään ole hänestä kuulunut.

On ihan jees, jos ei ole jostain ihmisestä "sillai" kiinnostunut. Mutta on tosi vastenmielistä, ettei ole pokkaa rehellisesti vastata viesteihin. Itselleni ainakin tulisi sellainen fiilis, että juu, ei, eipä varmasti muutenkaan ole sellainen ihminen, jonka kanssa yhteiselo sujuisi.

Onneksi ei tarvitse arvuutella, mitäköhän vastakkaisen sukupuolen edustajat mahtavat todella tarkoittaa. Avioliiton hyviä, joskin usein myös huonoja puolia on se, että tietää tasan tarkkaan, mitä toisen päässä pyörii. Itseasiassa jo otsaluun asennosta sen näkee. Ei kovin jännittävää, mutta eihän sitä jännitystä vanha ihminen liika jaksa muutenkaan :).

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Syitä siihen miksei ole vielä vastannut, voi olla useita. Malta nyt vielä. Kai nyt muistit laittaa oman nimesi ;)?

Jos näet tytön esim. viikonloppuna ja siihen mennessä ei minkäänlaista vastausta viesteihisi ole kuulunut, älä nyt missään nimessä itse hakeudu tytön seuraan. Toki jos kohtaatte, luonnollisesti moikkaat, koska tuttuja olette. Mutta muuten, annapa olla. Jos tyttö tulee luoksesi, voit jutella niitä näitä ja ihan suoraan kysyä, että mitä ihmettä tyttö susta oikein haluaa? Sanot ystävällisesti, että olet hänelle muutaman viestin ilman vastauksia lähettänyt, joten onpa erikoista, että hän luoksesi kuitenkin ilmaantuu. Voit vielä sanoa, että olet pitänyt teitä kavereina, joten sitäkin suuremmalla syyllä on erikoista, ettei mitään ole hänestä kuulunut.

Joo, ajattelinkin, että en enää viestejä tälle naikkoselle lähetä, ellei hän itse tuohon vastaa. Ja juurikin siksi, että en halua olla häiriöksi.

Siis 6 vuotta sitten tapasin hänet rippileirillä, jossa vaihdoimme oikeastaan vain pari sanaa. Muuten en sitten hänestä ole mitään kuullutkaan. Nyt sitten baarissa hänet näin n. kuukausi sitten ja hän tuli iloisesti juttelemaan. Siitä sitten lähti tämä tapahtumasarja liikkeelle.

Laitoin oman nimeni mukaan kyllä mukaan, mutta voihan olla, että puhelin on rikki, tms. Itselleni on meinaan niin käynyt pari kertaa. Todella tärkeitä asioita piti hoitaa ja juuri silloin puhelin sanoi sopimuksensa irti.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No harva kai sitä baarista suoraan aviopuolisoa ja lastensa isää hakee? Kyllä itse olen yhä kovasti siinä uskossa että nykyinen vaimoni ja lasteni äiti haki about 13 vuotta sitten ennen kaikkea baariseuraa ja munaa.

Äläs sano, kyllä niitä aviopuolison etsijöitä siellä riittää. Varsinkin yksinhuoltajissa näitä riittää. Tietysti kun ollaan lähempänä 20 vuotta, niin eipä ne naiset sieltä suuremmin lastensa isää etsi. Tietysti muutama teininä lapsen saanut saattaa kovinkin etsiä sitä lapsensa isää käsiinsä... Toivottavasti itse ei joudu etsittävän asemaan ja toivon mukaan ei oo syytäkään.

Mää suosittelen kanssa HIFK:lle, että jättää naisen nyt rauhaan. Kyllä se sieltä vastaa, jos halua on. Itsekin kerran lähetin yhdelle naiselle viestiä, mutta vastausta ei kuulunu. Lähetin toisenkin kerran varmaan parin kuukauden jälkeen, eikä vastausta. Siitä meni sitten pari vuotta ja näin sitten naisen baarissa (noin 4 kuukautta sitten), aluks menin jutteleen ja vastaukseks sain, että oon liian nuori. Eli nainen halus vanhemman miehen. No jätin naisen rauhaan ja jatkoin kaverin kanssa bilettämistä. Meni ehkä puolen tuntia ja tää nainen olikin oikein innostunu, siitä sitten jatkoille ja... Tän jälkeen nainen alko pommittaan ja mää otin etäisyyttä. Nyt nainen on kai muuttamassa samalle paikkakunnalle, missä määkin pyörin. Itse tapasin tän jälkeen paremman puoliskon, jonka kanssa nyt oikein hyvin viihdyn.

Eli välillä kannattaa antaa naiselle tilaa (pari vuotta) ja olla "välinpitämätön", niin saattaa saada erittäin hyvän suihinoton ja seuraa pidemmäksikin aikaa, jos niin haluaa.

dimmu

Jäsen
Tässä olisi nyt pikku pulma ratkaistavaksi.

Olen nyt vähän kiinnostunut eräästä neitokaisesta, jota voisi ehkä pyytää treffeille. Tullaan juttuun todella hyvin, ja selvästi häntäkin kiinnostaa edes vähän. Mutta mutta, tässä on semmoinen outo juttu, että hän ei aloita keskusteluja lähes ikinä. Sanotaan, että minä joudun aloittamaan 90% keskusteluistamme. Sitten kun alamme jutella, tulemma juttuun todella hyvin ja hän kyselee ja on kiinnostunut ja kyselee miksen seurustele jne. Mutta se tässä hämää, että miksi hän ei ikinä aloita keskusteluja, kun kuitenkin olemme jutelleet jo parin viikon ajan lähes joka päivä, joten tuskin ujouden ja jännityksen piikkiin voi pistää. Varmaan jonkinlaista testausta.

Kertokaa te mielipiteenne, apu olisi tarpeen!

Edit: Hahhah heti kun painoin lähetä-nappia niin tuli kännykkään viesti tytöltä, jospa tämä tästä...

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kertokaa te mielipiteenne, apu olisi tarpeen!

Haluaa susta vaan domin itselleen. Selkeä merkki ja käytä hyväksesi tää dude. Jos enempi apua kaipaat niin heitä yhteystietoja yyveellä. Tuun paikalle jos aikataulut täsmää.

Jeffrey

Jäsen
Pistetäänpäs pikkasen taas päivitystä.

Äskön se sitten tapahtui. Se mitä tässä kaksi viikkoa ehdittiin odottamaan elikkäs saatiin vastaus. Noh se oli tietenkin ei ja sekin tuli sieltä hieman kaivelun jälkeen.

Tässä tosiaan edellisen viestin jälkeen tuli tyttö pari kertaa nähtyä ja viime sunnuntain kohtaamisen jälkeen olin täysin varma, että me palataan yhteen. Hommat meni ihan nappiin ja tyttökin halusi nähdä mahdollisimman pian uudestaan. Itselläni tietysti oli pääsykokeet jotka menin nekin tyrimään ja näin ollen en tyttöä ehtinyt nähdä ja sovittiin, että oltaisiin nähty tänään keskiviikkona. Tytön kanssa siinä sitten ma ja ti soiteltiin ja siis tyttökin soitti. Ja tuntui jo siltä, että kyllä tää tästä vielä herää henkiin. Noh eilen illalla sitten yhtäkkiä tuli taas kylmempi vaihde silmään "huomenna ei kerkeekkään" jne. Tästä tietysti sitten vedin omat johtopäätökseni. Jotenkin tuntuu siltä, että joku ehti vaikuttaa tytön mielipiteisiin tuona aikana.

Tuossa sitten hetki sitten muutama tunti puhuttiin ja keskustelu oli aika selvästi urillaan alusta asti. Okei sovittiin, että nähtäisiin huomenna ja sitten tyttö alkoi taas sönköttämään, että ei tämä mitenkään johdu susta, mutta mä vaan en ole vielä valmis seurustelemaan. Okei tytön edellinen suhde päättyi erittäin rumasti ja olen sitä ymmärtänytkin kun hän on puhunut, että haluaa olla täysin varma ennen kuin lähtee mukaan. Siinä hän sitten valitteli sitäkin, että tämmönen kaksi viikkoa ei riitä hänelle päätöksen tekoon vaan hän tarvitsee pidemmän ajan. Elikkä siis suomeksi, että erotaan nyt ja kattellaan sitten syksymmällä. Tietysti itse sain nyt jo pistettyä vähän kovaa vastaan ja kyllä tyttökin sen huomasi. Ensin halusi pysyä yhteyksissä ja myöhemmin ei sitten enää halunnutkaan koska on kuullemma vielä liikaa tunteita, joskin niitä ei ole tarpeeksi. Sain sitten "pakotettua" tytön treffeille vielä huomenna, siihen pitäisikin sitten jotain juttua keksiä.

Tyttö yritti tietysti selittää, että tilanteeseen ei vaikuta kukaan muu mies, mutta hieman ihmetyttää kyllä. Tottakai sain senkin sanottua, että miltä hänestä tuntuisi jos mä ilmottaisin, että haluun olla nyt kesän sinkku, mutta katsellaan sitten uudestaan. Ymmärrän myöskin sen, että niin vakavasti kun tämä nainen surusteluasiat ottaa niin hän haluaa nähdä muitakin. Ja vaikka kyseessä nyt onkin aika tämmöinen tapaileva tyttö niin ei häntä helppo ole sänkyyn saada. Jotenkin vielä kun tähän ei mitään riittävän selkeää syytä saatu niin jotenkin tuntuu siltä, että tyttö haluaa katsoa pari korttia ensin ja sitten ottaa säälistä mut takaisin jos sikseen.

Vaikeintahan tässä jutussa on edelleen se, että nainen oli se "unelmieni nainen". Tai ainakin niin lähellä sitä kun siihen on realistista päästä. Isompi vitutus on taas se, että itse kun tuppaan olemaan "pariutuvaa" tyyppiä niin mun elämä vaan on paljon parempaa parisuhteessa. Joskin itse olen suht huono solmimaan sellaisia ja tuntuukin nyt siltä, että tässä saa taas olla sinkkuna aika kauan. Menihän multa reilu 22v löytää hänetkin. Ja kaikki se rumpa. Ja kun vielä uskon siihen, että naista ei voi ettiä vaan sen löytää. Tietysti vielä se, että tällaisen ensimmäisen vakavan seurustelun jälkeen tulen aina vertaamaan kaikkia naisia häneen ja haikailemaan häntä yms. Ja esim. se, että uskallanko enää heittäytyä suhteeseen näin täysillä? Tai kauan siihen menee?

Jotenkin vaan naurattaa tämä tilanne. Tyttö sanoo edelleen pitävänsä minusta, mutta ei ole valmis. Tytön vanhemmat ja käsittääkseni kaveritkin pitävät minua loistavana miehenä hänelle, mutta tyttö ei ole asiasta varma. Jotenkin musta tuntuu vaan edelleen, että nainen hakee sellaista miestä jota ei ole olemassa. Ja sitten kun lehdet alkaa putoilemaan puista niin alkaa haikailemaan Jeffreyn perään. Ja itsellänihän ei ole mitään käsitystä miten pitäisi toimia tällaisessa mahdollisessa skenaariossa.

Jotenkin vaan musta tuntuu, että tämän jutun viimeiset kappaleet ovat vielä kirjoittamatta.

Ei muuta kun nokka ylös ja kohti uusia epäonnistumisia!

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistetäänpäs pikkasen taas päivitystä.

Ymmärrän, että olet nuori mies, ja parikymppisenä tuntui minustakin siltä, että aikaa on vaikka kuinka paljon. Vaikka odottaa, josko se sydämen valittu vielä lämpenisi. Eikä sitä tietenkään koskaan tiedä, miten asiat menevät.

Mutta jokainen päivä jonka taaksesi jätät, on ainutkertainen - et saa sitä koskaan takaisin. Älä laita omaa elämääsi pakkaseen odottamaan sulatuspäivää, edessäsi on hieno kesä. Tulet seuraavan kolmenkymmenen vuoden aikana tapaamaan todella monta ihmistä, joiden kanssa haluaisit tutustua, olla yhdessä ja jopa perustaa perheen. Ja sitten kun se on tehty, tulet jonkun kerran miettimään, olisiko sittenkin pitänyt katsella vielä hiukan...

Että sitä wanha rouva tässä vaan yrittää sanoa, että sinunkin elämäsi vähenee päivä kerrallaan. Elä! Ole! Nauti! Ihan jokaisesta päivästä. Ja rakenna ikiomaa tulevaisuuttasi siinä sivussa.

Jeffrey

Jäsen

Ei ollut tarkoitus antaa sellaista kuvaa, että häntä mitenkään jäisin odottamaan. Totesin kuitenkin sen, että en usko, että tämä vieläkään jäi tähän. Ehkä siitä on osa tyhmää itsevarmuuttakin kun ajattelen, että saa se muitakin kokeilla, mutta ei se vastaavaa löydä. Ainakin siis vittuillakseni.

Kyllä se taitaa olla nyt niin, että saa naiset jäädä seurustelu mielessä hetkeksi. Vaikka kovasti haluaisinkin seurustella, rakastaa, antaa ja saada rakkautta. Nyt yritetään saada kroppa taas samaan kondikseen kuin ennen tätä tyttöä. Ja sitten kun taas elämä saatu raiteilleen on aikaa katsella ympärilleen ja mahdollisesti törmätä taas tyttöihin. Tämä kyseinen suhde vaan oli ainakin mulle niin isoa heti ensimmäisestä kohtaamisesta asti. Vituttaa sekin, että ajattelin kesällä tehdä yhtä sun toista mutta taitaa mennä dokaamiseksi.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totesin kuitenkin sen, että en usko, että tämä vieläkään jäi tähän. Ehkä siitä on osa tyhmää itsevarmuuttakin kun ajattelen, että saa se muitakin kokeilla, mutta ei se vastaavaa löydä. Ainakin siis vittuillakseni.

Hyvä noin (paitsi se dokaaminen, hei).
Toihan on vaan tervettä itseluottamusta :)

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tuossahan kävi juuri niin kuin ounastelinkin. Miksi muuten haluat nähdä hänet vielä huomenna/ tänään? Minusta tuo näyttää harvinaisen selvältä pelilltä = hän ei halua sinua elämäänsä, joten anna olla jo ja jatka sinäkin omaasi. Sekä sekin ihmetyttää miksi rinnastat hänet unelmien naiseksesi, johtuuko se pelkästään siitä, että kyseessä on sinun ensimmäinen tyttöystävä, hän on helvetin hyvännäköinen vai mistä?

Mielestäni kannattaa miettiä todella tarkkaan mitä olet valmis sietämään naiselta ja mitä et, sekä miten haluaisit, että nainen kohtelee sinua ja käyttäytyy seurassasi. Tästä sinun tilanteestasi minulle ainakin jäi kuva, että sinä toimit tytölle ns. elättäjänä etkä rakastajana(mobya lainatakseni) joihin naiset yleensä lankeavat. Voisin jopa lyödä vasemman virtuaalikivekseni vetoa, että naikkosella on ollut muitakin suhteita, siis seksi, seurustelunne aikana. Eikö Jeffrey olisi aika tehdä itsellesi palvelus ja antaa tilanteen jo olla. Ansaitset parempaa, kun vain itse tajuat sen.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Tulet seuraavan kolmenkymmenen vuoden aikana tapaamaan todella monta ihmistä, joiden kanssa haluaisit tutustua, olla yhdessä ja jopa perustaa perheen. Ja sitten kun se on tehty, tulet jonkun kerran miettimään, olisiko sittenkin pitänyt katsella vielä hiukan...

Joo, nuoriherra Jeffrey, kuuntele noita täti gredulinin viisaita sanoja, nöyristy niiden edessä ja paina ne sydämeesi... ;-)

Sellaista tautologiaa vanhemman valtiomiehen näkökulmasta vielä harrastaisin, että niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, niin kyllä sinä 'elämäsi naisia' tulet tapaamaan myöhemminkin, enemmän tai vähemmän! Ne pirulaiset tuppaavat vieläpä olemaan toinen toistaan parempia, jotta kaikkein parhaimman valinta olisi mahdollisimman vaikeaa (siis kaikille muille paitsi sveitsiläisen kellosepän tarkkuudella etenevälle Schollille, jolla on vedenpitävä lista jyväjemmareiden erottamiseksi akoista... ja jonka - siis listan, ei tietenkään Schollin - ainoa huono puoli on siinä, että vaadittavat ominaisuudet rajaavat valitettavasti kaikki (suomalais) naiset epäkelvoksi materiaaliksi...)!

I alla fall: sanoisin vahvasti empiriaan (köh) nojaavan etnografisen kenttätestauksen perusteella, että sosiaalisen luonteen omaavalle (ts. ettei jäädy kokovartalokipsiin viehättävän neitokaisen seurassa...) tämänkaltaisia 'unelmien nainen' tason kohtaamisia tapahtuu keskimäärin 2-3 vuoden välein. Mitenkään arkista se ei siis ole, muttei myöskään lottovoittoon verrattava ilmiö.

Pahoittelut, että sotken tällaista tylsää todennäköisyyslaskelmaa ja (puolivelttoa) humanistista tieteenharjoittamista romanttiseen tuskaasi! Ihan silleen hyväntahtoisesti vaan! Ja muista nyt villinä varsana aidan takaisille ruoholaitumille vilistäessäsi, että vaikka unelmiesi naista et sattuisikaan heti kohtaamaan, niin lähes kaikki naiset voi juoda kauniiksi! Pois synkkyys ja epätoivo!

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinhän siinä case-Jeffreyssä sitten kävi, kuten arvata saattoi. Pahoittelut, ettei asiat kääntyneet toivottuun suuntaan. Monesti näissä "elvytyksissä" tuppaa käymään niin, että pari viikkoa hassaantuu, eikä jälkipolville jää paljon kerrottavaa. Mutta tässäkin tapauksessa on paljon asioita, joista voi ja pitääkin ottaa opikseen. Kirvestä ei naisten suhteen kannata kuitenkaan kaivoon heittää.

Jos minä olisin Jeffrey, peruisin tämän päivän "treffit" ja toivottaisin tytölle hauskaa kesää. Sitten tekisin jotain sellaista, mistä itse nautin. Ja sen jälkeen poistaisin tytön numeron puhelimesta. Sitten nukkuisin kunnon yöunet ja aamulla avaisin silmät sille faktalle, että maailma on naisia täynnä ja elämä jatkuu.

Jeffrey

Jäsen
En nyt jaksa alkaa tässä enää erittelemään niitä positiivisia asioita jotka olisi tytöstä tehnyt minulle sen unelma naisen, mutta syitä oli tosiaan monia. Ja ainakin nykyisillä tiedoilla olisin ollut tyytyväinen hänen kanssaa pitkänkin ajan.

Se miksi tyttöä vielä haluan nähdä on puhtaasti saada vastauksia. Mulle ei riitä se, että "mä en ole valmis" yms. Okei eilen selvisi taas pikkasen enemmän ja ymmärrän toisaalta senkin, että meidän suhteemme alkoi melko nopeasti sen jälkeen kun tytön edellinen pitkä suhde oli päättynyt erittäin likaisesti. Kyllähän tyttö sanoikin, että ei aikonut alkaa seurustelemaan vielä aikoihin, mutta sitten minä tulinkin kuvioihin. Kuullemma kun kerran on tarpeeksi pahasti petetty niin sen jälkeen on vaikea sitoutua uudestaan. Varsinkin näin lyhyellä varotusajalla.

Selvähän se on, että tytöllä velloo tunteet aika sekavana ja muutenkin näkyy se, että kovin varma ei ole itsestään. Eilenkin saman puhelun aikana ensin sanoi, että toivoisi meidän pysyvän hyvissä väleissä ja, että me voitaisiin soitella päivittäin ja nähdäkkin viikottain. Ja saman puhelun aikana tuli myös skenaariot jos ei nähtäisi vähään aikaan, parempi jos ei nähdä ollenkaan ja aloitetaan tapailu uudestaan myöhemmin, mutta hän ei ole vielä vähään aikaan valmis sellaiseen. Tämä on tietysti nyt yksi asia johon haluan sen selkeän vastauksen. Toisaalta haluan olla myös tytön elämässä vaikka häntä en voisikaan rakastaa sillätavalla. Ehkä omasta mielestä tuo ei nyt olla yhteydessä vähään aikaan olisi paras. Mä vaan taas tiedän sen, että tyttö on tosi yksinäinen vaikka hänellä kavereita onkin, mutta ei sellaisia kavereita joiden kanssa hän esim. pystyisi juttelemaan tietyistä vaikeistakin asioista. Kuullemma tuo puolivuotta joka oli edellisen ja minun välilläni niin tyttö oli todella pohjalla. Nimenomaan sisimmässään.

Ehkä olen liian hyvä sydämminen ihminen, mutta toisaalta haluan pysyä toisen elämässä jos hänellä on selkeitä ongelmia itsensä kanssa. Tämänkin tytön kanssa oli pientä riitelyä alkuvaiheessa kun mun exä soitteli ja kyseli neuvoja ja mielipiteitä elämään. Kuullemma ei ymmärtänyt mitä mä hänen kanssaan olen enää tekemisissä. Selitin hänen elämän tilanteensa ja kaikki muutkin yksityiset asiat, mutta silti oli parempi, että hänet vain annoin olla yksin murheittensa kanssa.

Ja kyllähän minä sen tiedän, että maailma on naisia puolillaan, ja se onkin yksi iso syy miksi en aikaisemmin ole vakavalla pohjalla seurustellutkaan. Tiedän sen, että vaikka mussa on tosi paljon tosi isoja plussia niin on mulla miinuksetkin. En varmasti ole maailman helpoin ihminen ja oma erittäin korkealla oleva raja naisten suhteen aiheuttaa sen, että kun hyvän löytää niin siitä haluaisi pitää kiinni. Sitten sekin mitä jo aikaisemmassa viestissä sivusin, että itse olen todella seurustelevaa tyyppiä. Olen onnellisimmillaan parisuhteessa ja sinkku elämä ei mulle oikein sovi. Sinkkuna en saa otettua itseäni niskasta kiinni monissa asioissa ja muutenkin on aika vaikeaa. Mulla on kuitenkin aika voimakkaat ns. hoivavietti ja miellyttämisen halu yms. joita pääsen sitten toteuttamaan parhaiten parisuhteessa. Minä paljon mielummin istuisin rakkaan kanssa picnicillä suomenlinnassa kuin esim. terassilla.

Yritetään nyt kuitenkin ottaa kesästä kaikki irti ja annetaan tytölle tilaa ja jätetään ovi vielä raolleen jos se itsensä tutkiminen on oikeasti se mitä tyttö tarvitsee. Toki minä sanoin, että en usko, että ero on oikea tapa selvittää tällainen asia, mutta kaikilla meillä on omat toimintamallimme. Antaa nyt molempien katsella ympärilleen ja pohtia asioita. Katotaan sitten loppukesästä missä tilanteessa ja millä mielellä olemme asioiden suhteen.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sä et tule saamaan tytöltä mitään vastauksia. Tai voit sä jonkinlaisen vastauksen saada, mutta tod.näk. se on keksittyä ja hän haluaa vain sanoa sulle jotain, mitä haluat kuulla. Ja samalla kun hän niin tekee, sä yrität etsiä sieltä jotain, mihin takertua. Tässä on ihan selvä kaava, been there done that. Toinen vaihtoehto on se, että mitään "vastauksia" ei edes ole olemassa, elämässä kun niitä ei aina ole.

Sä haluat pysyä tytön kanssa väleissä, mutta mitä sä siitä hyödyt? Jos ja kun sulla on vielä tunteita häntä kohtaan, sä et pääse tytöstä irti tasan tarkkaan niin kauan kuin olette "väleissä". Vaikka ette olisikaan tekemisissä, mikään ei estä teitä löytämästä yhteistä säveltä myöhemmin uudelleen. Tyttö ei halua seurustella sun kanssa just nyt, siinä on se pohjimmainen selitys. Itsesi vuoksi tyydy siihen.

Mäkin olen enemmän parisuhdeihminen kuin sinkkuihminen. Siltikään mä en ole koskaan nähnyt itseäni "parempana" ihmisenä parisuhteessa kuin sinkkuna. Eihän se saa vaikuttaa siihen, millainen SINÄ olet ja miten elämässäsi esim. asioita hoidat. Vastuu on sinulla ja sun on vain pakko opetella hoitamaan asiat sinkkuna. Tai jos et opettele, siitä on yleensä jälkiseuraamuksia.

Mutta kyllä mä ymmärrän, että sulla on ristiriitaiset fiilikset. Nämä ovat niitä asioita, jotka jokaisen pitää itse oppia ja käydä läpi. Ja useimmiten saada siipeensä. Onkin sitten jokaisesta itsestään kiinni, miten jatkossa käy.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Sä et tule saamaan tytöltä mitään vastauksia. Tai voit sä jonkinlaisen vastauksen saada, mutta tod.näk. se on keksittyä ja hän haluaa vain sanoa sulle jotain, mitä haluat kuulla. Ja samalla kun hän niin tekee, sä yrität etsiä sieltä jotain, mihin takertua. Tässä on ihan selvä kaava, been there done that. Toinen vaihtoehto on se, että mitään "vastauksia" ei edes ole olemassa, elämässä kun niitä ei aina ole....

...Mutta kyllä mä ymmärrän, että sulla on ristiriitaiset fiilikset. Nämä ovat niitä asioita, jotka jokaisen pitää itse oppia ja käydä läpi. Ja useimmiten saada siipeensä. Onkin sitten jokaisesta itsestään kiinni, miten jatkossa käy.

Taas pelkkää asiaa! Miten sitä ennen pärjättiinkään parisuhteen kiemuroissa ilman jatkiksen naisasia-thredia??? Jeffreyn casen myötä alan uskoa, että jokaisen on todellakin tehtävä omat mokansa, vaikka onhan se tavallaan ymmärrettävää! Se on vähän sama, kuin että lähes poikkeuksetta jokainen lapsi polttaa näppinsä, työntää kielensä pakkasella metalliin kiinni tms... Ei sitä kipua usko, ennenkuin sen kerran itse kokee!

Morgoth

Jäsen
Se miksi tyttöä vielä haluan nähdä on puhtaasti saada vastauksia. Mulle ei riitä se, että "mä en ole valmis" yms.

Tuo on ihan turhaa. Ei nuo jutut ole mitään rationaalisia, jossa listataan plussat/miinukset ja niiden pohjalta tehdään ratkaisut. Se on irrationaalista ja tytöstä tuntuu, että sussa ei ole sitä jotain, niin sitä ei vain ole. Sille 'jollekin' on turha odottaa saavan mitään konkreettista vastausta tai ainakaan kuvitella, että jos tyttö sanoo mikä mättää, että sä jotenkin sen pystyt taikomaan sen.

Anteeksi vaan, mutta ihan suoraan sanottuna on tuo on vähän lapsellista roikkumista tytöstä etkä sä selvästi pysty hyväksymään että homma on ohi ja roikut epätoivoisesti kiinni. Tiedän, on sitä itsekin tullut tehty sama virhe eikä tuota opi ehkä kuin kokemuksen kautta, mutta täällä on nyt niin moni sanonut samaa, että ole kiltti ja usko. Tiedän että se ei käytännössä mene vaan jäät jumiin tuohon ihan turhaan.

Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Minä ainakin annan varovaisen peukun Jeffreyn pelastusyrityksille. Ei voi ainakaan luovuttamisesta syyttää. Joku voi pitää tuota epätoivoisena räpiköintinä, mutta sellaisia tekoja rakkausasiat taitavat joskus vaatia. Kunhan prosessi ei paisu pakkomielteeksi.

Kerta vielä, sitten ei enää. Yrittänyttä ei laiteta, yrittänyt laittaa. Tsemppiä J!

saat yhtä hyvän maineen kuin eräs aiemmin tässä ketjussa mainetta niittänyt sankari runoineen ja mukeineen ja rahakuorineen.

Mikään noista ei lopulta toteutunut, mukin lähettäminen lahjaksi oli ainut idea jonka harkitsin loppuun asti. Syytä vaan ahdistelijaksi vaikka et tiedä miten tarina todellisuudessa eteni/päättyi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy