Naisasiat

  • 7 495 338
  • 26 542

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sun pitää tehdä sille muijalle selväksi, että sua kiinnostaa. Ei se muuten tiedä, että teillä on mitään "juttua".
Eiköhän se ole tuon ikäiselle neidille selvää, että jätkä on kiinnostunut, jos heittelee lehmänkatseita perään. Jos on vielä lisäksi kutsunut kahville tms., tyhmempikin tajuaa.

Minusta ainakin tuon ikäisistä (ja vähän vanhemmistakin) muijista näkee aika hyvin silmistä ja käytöksestä onko se go or no. Ei siihen mitään kyselytutkimuksia tarvita. Varatut yksilöt toki saattavat heittää pelkkää jännäflirttiä.
 
Eiköhän se ole tuon ikäiselle neidille selvää, että jätkä on kiinnostunut, jos heittelee lehmänkatseita perään. Jos on vielä lisäksi kutsunut kahville tms., tyhmempikin tajuaa.

Näinpä. Kyllä saa olla todella tyhmä, jos ei kahvikutsu jo avaa silmiä, että mistä syystä mahdollisesti sinne kahville pyydetään. Ja kyllä se sen tajusi, turha alkaa sellaista miettiä.

Toki myönnän nyt suoraan, että tiedän kyllä tasan tarkkaan sen tärkeimmän syyn, miksi tyttö vastasi "sori, ei kiinnosta..." Omaa tyhmyyttäni ja vika on vain minussa. En kuitenkaan ala tässä yksityiskohtia kirjoittelemaan. Nyt kuitenkin meni taas yksi nainen oman tyhmyyteni takia, enkä ala enkä voi alkaa puolustelemaan tekojani. Voihan siinä kahden vuoden ikäerokin painaa, mutta tärkein syy löytyy oman pään sisältä. Oli taas mentävä hakemaan yhdet pakit lisää. Kiitos ja näkemiin.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Toki myönnän nyt suoraan, että tiedän kyllä tasan tarkkaan sen tärkeimmän syyn, miksi tyttö vastasi "sori, ei kiinnosta..." Omaa tyhmyyttäni ja vika on vain minussa.

Tyttöpoikahommat ovat sen verran vaativaa viettimatematiikkaa, ettei niitä kannata edes yrittää ymmärtää yksinkertaisia syitä nimeämällä.

Joskus piirittäminen on vaivan arvoista. Tiedän vuosien työn joskus johtaneen avioliittoon. Niin ikään jomman kumman mieli voi kummasti parin vuoden aikana muuttua. Piirittäessä kannattaa vain olla erittäin hienotunteinen. Ei pidä käydä päälle vaan olla ikään kuin tarjolla. Useimmat naiset näet nauttivat huomiosta, vaikka eivät heti lämpenisikään.

Mutta jos heti haluaa jonkun kainaloon saada, niin varminta on maksimoida määrä. Sata yritystä ja joku tarttuu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinpä. Kyllä saa olla todella tyhmä, jos ei kahvikutsu jo avaa silmiä, että mistä syystä mahdollisesti sinne kahville pyydetään. Ja kyllä se sen tajusi, turha alkaa sellaista miettiä.

Toki myönnän nyt suoraan, että tiedän kyllä tasan tarkkaan sen tärkeimmän syyn, miksi tyttö vastasi "sori, ei kiinnosta..." Omaa tyhmyyttäni ja vika on vain minussa. En kuitenkaan ala tässä yksityiskohtia kirjoittelemaan. Nyt kuitenkin meni taas yksi nainen oman tyhmyyteni takia, enkä ala enkä voi alkaa puolustelemaan tekojani. Voihan siinä kahden vuoden ikäerokin painaa, mutta tärkein syy löytyy oman pään sisältä. Oli taas mentävä hakemaan yhdet pakit lisää. Kiitos ja näkemiin.

Tottakai tyttö tajusi. Ja siksi vastasikin suoraan, ettei kiinnosta. Sillähän nyt ei liene kauheasti merkitystä, miksi tyttöä ei kiinnosta. Joskus seikat ovat puhtaasti "pinnallisia" eli ulkonäköriippuvaisia tai vastaavia, joskus taas liittyvät johonkin aiemmin sattuneeseen. Pointti kai on kuitenkin edelleen siinä, ettei toista kiinnosta. Ikäerolla ei varmaankaan enää tuossa vaiheessa ole merkitystä, kun kyseessä on kuitenkin lähes täysi-ikäinen ihminen ja ikäeroakin vain pari vuotta.

Minä en oikein ymmärrä tätä " Oli taas mentävä hakemaan yhdet pakit lisää"-kohtaa. Et kai sinä nyt pakkeja mennyt hakemaan? Vai arvelitko etukäteen, että toinen mitä luultavimmin ei ole sinusta kiinnostunut? Siinä tapauksessa asian voi ehkä noin ajatellakin. Mutta miksi ihmeessä ihminen, joka ei osaa suhtautua mahdollisiin, jopa todennäköisiin pakkeihin huumorilla tai olan kohautksella, ylipäänsä lähtee esittämään kahvittelukutsuja henkilölle, jonka halukkuus vastata myöntävästi on epätodennäköistä?

Ymmärrän, että kaipuu toisen ihmisen lähelle on joskus suurta. Sanoisinko melkein epätoivoista. Siinä on vain sellainen ongelma, että epätoivo ei ole viehättävää. Itse pidän läpipaistavaa epätoivoisuutta vastenmielisenä ja se on todella huono lähtökohta minkäänlaiselle suhteelle.

Monesti pidemmissä suhteissa tulee tilanteita, missä seksuaaliset halut eivät kohtaa. Useimmiten se kai menee niin, että mies haluaisi seksiä naista enemmän, mutta tilanne on monessa suhteessa myös päinvastoin. Kun toinen oikein kovasti haluaa, tilanne kehittyy usein painostavaksi. Toinen muuttuu lähes epätoivoiseksi, pitää mykkäkoulua tai hermostuu oikein kunnolla. On ihan jees kertoa tuntemuksistaan ja asioista pitääkin keskustella avoimesti, mutta kolikon kääntöpuolella on valitettavasti usein myös se, että toisen kova halu ja epätoivo ei saa toista haluamaan yhtään enempää. Monesti jopa päinvastoin. Tällöin tilanteesta tulee monissa suhteissa kestämätön ja se heijastuu muuhunkin yhteiseloon. Ymmärrän molempia osapuolia, vaikka rehellisyyden nimissä olen itse ollut enemmän "pihtarin" roolissa. Kokeneemmat naiset ovat tienneet kertoa, että joskus on parempi ymmärtää antaa, vaikka itseä ei voisi vähempää kiinnostaa. Joskus se sotii enemmän omia periaatteita vastaan, joskus vähemmän. Monesti asia ratkeaa nopeammin, kun asiaa ei liikaa korosta tai toinen tuijota lihan himo silmissään ja "kassit täynnä" jatkuvasti. On ihana tunne, kun toinen haluaa seksuaalisesti, mutta raja sen ja omien himon tyydyttämisen tarpeiden kanssa on joskus hiuksenhieno. Mutta näitä tilanteita tulee ja menee pidemmissä suhteissa, eikä ne aina merkitse parisuhteen laimenemista. Elämässä vain aika usein käy niin, ettei tarpeet ja halut kohtaa. Jos suhteen perustukset ovat kunnossa, ne eivät tärisytä suhdetta kuin ehkä tilapäisesti. Ja kun tarpeet on tyydytetty, ajatuksetkin monesti selkeytyvät ja toisen ihmisen haluamattomuuttakin saattaa olla helpompi ymmärtää.
 

Morgoth

Jäsen
a hän on kuulemma kusettanut exäänsä, siis ihan kirjaimellisesti pitämällä mulkusta kiinni, kuulemma yllättävän vaikeaa puuhaa. Tiukkisjustiinat eivät noin tekisi, eivätkä puhuisi!

Ehkä tuokin oli kaunisteltua totuutta, ehkä ns. kultaiset suihkut kuuluvat repertuaariin, mutta kukin tyylillään ja mieltymystensä mukaan. Siinähän voi sitten korkokengät jalassa pissiä tai pisittää tai miten vaan...
Oliko muuten enemmänkin juttua eritteistä?

Kysyy nimimerkki romantikko
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Jos nainen (17v) sanoo fb:ssa kahvikutsulle "sori, mutta en oo oikein kiinnostunut lähtemään...", onko homma jo selvä vai voiko vielä yrittää jollakin hienommalla tyylillä? Mikäs on yleinen käsitys tällaisesta? Kukat ja kortti on harkinnassa ja ihan henk.koht ajattelin tämän tytölle toimittaa, kunhan sopii oikean ajan ja paikan. Tällä tavalla aion yrittää todistaa, kuinka tosissani jutun suhteen olen.

Kertokaas palstan naiset, voiko kertomani ajatusmalli toimia teihin, jos oikeasti yrittää saada kiinnostuksen heräämään?

Jutihan vastaa sinulle sopivasti "älä lähre shinne". Vähän on kuin selittäisit, että voisit voittaa Klitshkon kun se vaikka voi kompastua sun nyrkkiin. En toki ole palstan naisia saatika sitten nainen ollenkaan, mutta älä hyvä mies mene tyrimään.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuli tuossa baarissa tavattua (tai vastaavaa) eräs naishenkilö, ikää luultavasti sellainen 20-v. Itsellä ikää nyt 21, eli aika samoissa ollaan.

Tämä naikkonen kävi pari vuotta sitten salilla samaan aikaan kuin minä, 3:sen kertaa muistan käyneen. Ainoa keskustelu mitä käytiin, oli kun hän kysyi, teenkö kyseisillä välineillä vielä jotain, johon vastasin kieltävästi. Tietysti treenit meni itsellä aina niin, että olin jo melkein lähdössä, kun hän tuli ja porukkaa oli aina silloin aika paljon salilla, joten tutustuminen jäi väliin.

Samalla paikkakunnalla hän asuu lähes 100 %:sen varmasti, kun usein käy samassa baarissa (pieni paikkakunta, oikeastaan kaksi kunnon "menomestaa" löytyy) ja on Hesessä töissä. Muutamaan kertaan käynyt safkaa ostamassa ja on katsonut silmiin ihan kunnolla (katsoo mielestäni myös muita asiakkaita silmiin), eli ei johdu pelkästään omasta lärvestäni.

Mitä juttuja olen ennestään kuullut, niin on aikamoinen jakari. Tämä on taasen kuultu henkilöltä, joka keksii kaikenlaisia juttuja päästään, enkä muutenkaan voi uskoa tällaista juttua. Varmaan 15-20 kertaa olen nähnyt baarissa, eikä koskaan kenenkään miespuolisen kanssa ole mitään juttua ollut, itse asiassa aika rauhassa on saanut pöydässään istua, jos kaverit eivät seurassa istu.

Tämä yksikin tyttökaveri (en siis miehiä ole tämän naikkosen seurassa juurikaan nähnyt) oli kanssani samaan aikaan kesätöissä eräässä kaupassa. Siellä nyt mitään erikoisempaa tullut juteltua, kun koko ajan oli kiire ja tauollakin sai olla vain yksi työntekijä kerrallaan. Kuitenkin työsuhteiden jälkeen juteltiin pitkäänkin tuon kanssa niitä näitä, kun bussiasemalla nähtiin.

Eli kaveriporukkakin on jonkin verran tuttua. Nyt nämä molemmat olivat samaan aikaan tanssilattialla lauantaiyöstä (olen nähnyt heidät molemmat baarissa jo lokakuusta lähtien, ja sieltä lähtien olen ajatellut iskeväni tämän naisen tai ainakin tekevän seuraakin aluksi, mutta ujouteni takia en ole sitten mitään saanutkaan aikaan.) Nyt kuitenkin viime viikonloppuna nämä olivat tanssilattialla ja tanssivat oikeastaan nelisteen, mukana oli vielä pari tyttöpuolista kaveria. Katselin sitten baaritiskillä kaverin kanssa tätä menoa, ja nämä tietysti huomasivat tämän. Kaikki muut lähtivät tansseista, paitsi nämä kaksi.

He sitten katsoivat minua kohti melkein koko ajan, koska huomasivat meikäläisen ainakin aikovan mennä sinnä seuraksi. He huomasivat myös, että kaveri melkein alkoi työntää minua sinne, mutta hannasin, koska jotenkin tuollaisestakin tilanteesta itselläni on suuri epävarmuus. Tilanne sitten kuivui kasaan, kun en mennytkään sinne. Myöhemmin meninkin, mutta tämä tyttö oli juonut jo sen verran naista väkevämpää, että siideri valui molemmista suupielistä ulos. Tyttö oli täysin kujalla, eikä näyttänyt tajuavan mitään tuon taivaallista. Kysyin sitten, kävisikö kauniille tytöllä muutama tanssi, mutta musiikin ja alkoholin takia kysyi melkein koko ajan "mitä? Sitten lopulta ymmärsi mitä tarkoitin, mutta ei ainakaan osoittanut kiinnostusta. Eikä osoittanut muitakaan miehiä kohtaan, jotka kävivät yrittämässä onneaan.

Pitäisikö minun ensi kerralla koittaa onneani, vai oliko tuo selvä merkki siitä, että en ole tämän naikkosen mieleen?

Lähiaikoina olen ainakin onnistunut lähentymään naishenkilöitä, kun ennen se oli mahdotonta. Mutta pitäisikö tanssilattialla sitten vain mennä naisen viereen mitään kysymättä ja alkaa joraamaan? Joskushan käy niin, että katseet vain kohtaa, ja homma on valmis, mutta näin yleensä?
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Lähiaikoina olen ainakin onnistunut lähentymään naishenkilöitä, kun ennen se oli mahdotonta. Mutta pitäisikö tanssilattialla sitten vain mennä naisen viereen mitään kysymättä ja alkaa joraamaan? Joskushan käy niin, että katseet vain kohtaa, ja homma on valmis, mutta näin yleensä?

Etit vaan akan facebookista ja kysyt sieltä. Se on nykyaikaa se. Tuo tilanne ainakin kun muija on kohta valmis vatsahuuhteluun on kaikista mahdollisista hetkistä se huonoin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämän kysymyksen olisi voinut oikeastaan laittaa tuonne Kysy tyhmiä-osioon, mutta koska ajattelin sen sopivan paremmin tänne, niin pitemmittä puheitta:

Miksi exät ovat lukemani/kuulemani perusteella niin helvetin hankalia?
Onko tämä heidän maineensa enemmän urbaania legendaa vai onko kyseessä ihan tosiasioihin perustuva fakta? Mikä saa (huom!) aikuiset aiemmin parisuhteessa olleet ihmiset käyttäytymään toisiaan kohtaan kuin juoppohullut? Miksi exiä pitää kohdella niin helvetin huonosti ja varsinkin silloin, kun heillä ns. huono päivä?

Koska olen kokematon kaikenlaisissa ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa, niin tämä asia on askarruttanut mieltäni jo pitemmän tovin. Naiivisti haluaisin toivoa/uskoa, että joskus tulevaisuudessa jos olen jotenkin ihmeellisesti päätynyt parisuhteeseen, joka ei ole toiminut, niin voisin silti pysyä kaverina tämän naishlön kanssa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Etit vaan akan facebookista ja kysyt sieltä. Se on nykyaikaa se. Tuo tilanne ainakin kun muija on kohta valmis vatsahuuhteluun on kaikista mahdollisista hetkistä se huonoin.

Itse en ole facebookissa, joten tilanne on siltä osin huono. Enkä ole profiilia ajatellut tehdäkkään.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Helkkari sentään täytyypä tässä omaakin "kalastusta" päivitellä. No nyt ollaan melko paljon juteltu tämän tytön kanssa, josta ensimmäisenä kerroin, mutta ne juttelut on ollut vähän niitä näitä. Tänään tämä tyttö eräällä tunnilla(lukiossa) jotakin manasi ja vittuakin siinä heitteli ja ei huomannut, että minä katsoin ja sitten kysyin zillai "säälivällä" äänellä, että noh mikä nyt on? Niin tyttö punastui ja purskahti pikkasen nauramaan ja katsoi kaveriaan ja sanoi jotakin, että "ei mitään" tai vastaavaa, en muista. Niin olen tässä miettinyt, että nyt alkaa koulutkin loppumaan ja kesälomat alkaa, että pitäskö vain yksin kertaisesti mennä hälle puhelemaan, että mitä hän aikoo tehdä kesällä ja kertoilla kuinka hienoa olisi viettää aikaa hänen kanssaan? Kyllä minusta tuntuu, että tunne saattaisi olla molemminpuolinen :D. Vai lähestynkö facebookin kautta? ;) Taitaa tuolla kasvotusten puhumisella olla paremmat mahkut.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taitaa tuolla kasvotusten puhumisella olla paremmat mahkut.

Uskoisin, että naiset arvostaa enemmän tuota kasvotusten puhumista, mutta itse olen niin ujo, että jos juttelen jonkun kivan tytön kanssa, niin meinaan vähän jäätyillä. Mutta jos rohkeutta riittää, niin suosittelisin kasvotusten juttelemaan.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse en ole facebookissa, joten tilanne on siltä osin huono. Enkä ole profiilia ajatellut tehdäkkään.

No kun pikkukaupungissa pyörit, niin uusia tilaisuuksia tulee. FB ei ole ratkaisu kaikkeen. Kyllähän tuo nyt siitä oli selvä merkki, että baana olis auki. Seuraavan kerran meet heti tytön havaittuasi välittömästi juttelemaan tai vedät tanssimaan. Osoitat välitöntä mielenkiintoa, etkä kierrä ensin baaria näkyvästi ympäri kolmeen kertaan ennen puheille menoa. Vielä parempi, jos törmäät häneen sattumalta jossain muualla kuin raflassa.

Muista, että lähes kaikki naiset haluavat miehen tekevän jonkinlaisen aloitteen, vaikka kuinka heitä itseään kiinnostaisi, ja sinustakin voi "joku" salaa pitää.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Miksi exät ovat lukemani/kuulemani perusteella niin helvetin hankalia?
Onko tämä heidän maineensa enemmän urbaania legendaa vai onko kyseessä ihan tosiasioihin perustuva fakta? Mikä saa (huom!) aikuiset aiemmin parisuhteessa olleet ihmiset käyttäytymään toisiaan kohtaan kuin juoppohullut? Miksi exiä pitää kohdella niin helvetin huonosti ja varsinkin silloin, kun heillä ns. huono päivä?

Itselläni ei hirveästi kokemuksia ex-naisista ole, mutta ei se aina pelkkää paskaa ole seurustelun loppumisen jälkeen. Yleistäen voisikin sanoa, että jos suhteen lopetus on yhteinen päätös, niin silloin saattaa se ystävyyskin jäädä mukaan. Toisaalta taas, jos toinen on "yksipuolisesti" lopettanut suhteen, niin silloin saattaa olla vaikeampaa olla normaali exäänsä kohtaan.

Itselläni on yksi ainoa ex-nainen kenen kanssa ei huvita jutella. Johtuu vain ja ainoastaan siitä, että käyttäytyi kuin teini sen jälkeen kun ilmoitin, että saatan taas seurustella. Noh, itseäni asia ei häiritse, mutta yhtetyttä en tosiaan ole pitänyt ollenkaan sen jälkeen kun aloitin uuden suhteen.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
...
Mitä juttuja olen ennestään kuullut, niin on aikamoinen jakari.
...
Myöhemmin meninkin, mutta tämä tyttö oli juonut jo sen verran naista väkevämpää, että siideri valui molemmista suupielistä ulos. Tyttö oli täysin kujalla, eikä näyttänyt tajuavan mitään tuon taivaallista. Kysyin sitten, kävisikö kauniille tytöllä muutama tanssi, mutta musiikin ja alkoholin takia kysyi melkein koko ajan "mitä? Sitten lopulta ymmärsi mitä tarkoitin, mutta ei ainakaan osoittanut kiinnostusta. Eikä osoittanut muitakaan miehiä kohtaan, jotka kävivät yrittämässä onneaan.

Öh. Jos olet tytössä kiinnostunut pelkästään siitä jakaripuolesta, niin painut tyrkylle vaan kun seuraavan kerran baarissa näet. Mieluiten alkuillasta, ettei kyseinen pirkko ole vielä juonut itseään tainnoksiin. Jos olet etsimässä jotain parisuhdemeininkiä, niin pitäiskö sun vielä vähän katella muitakin ehdokkaita?
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisikö minun ensi kerralla koittaa onneani, vai oliko tuo selvä merkki siitä, että en ole tämän naikkosen mieleen?

Lähiaikoina olen ainakin onnistunut lähentymään naishenkilöitä, kun ennen se oli mahdotonta. Mutta pitäisikö tanssilattialla sitten vain mennä naisen viereen mitään kysymättä ja alkaa joraamaan? Joskushan käy niin, että katseet vain kohtaa, ja homma on valmis, mutta näin yleensä?

Tanssimaan vaan ehdottomasti. Siinä kyllä aika nopeasti huomaa kääntääkö toinen selän vai tuleeko iholle eikä tuossa mitään menetä. Soidintanssit on luonnon oma menetelmä saattaa kaksi eläväistä yhteen. Itsekään en ole ikinä mikään Travolta ollut lavalla (paitsi omasta mielestä) mutta silti on yllättävän kuumaksikin tunnelma monesti lipsahtanut.
 
Samana iltana tarkoitukseni oli tiedustella olisko hän kiinnostunut muustakin kuin ystävinä olosta ja tunnelma olikin tavallista läheisempi sinä iltana, mutta koska hän oli loppuillasta mielestäni liian humalassa ja koska kyseessä on kuitenkin läheinen ystäväni en yksinkertaisesti halunnut käyttää hyväksi tätä tilannetta.

Tämä hyppäsi silmille, sillä suhde oman "high school crushin" kanssa alkoi nimenomaan niin, että molemmat "liian" humalassa menivät "liian" pitkälle. Kavereita kun mukamas sitä ennen oltiin. Eipä oltu enää seuraavana päivänä, vaan siitä lähti meikäläisen ensimmäinen parisuhde käyntiin. Kyllä se vaan on fakta, että jurripäissään tulee sanottua asioita, mitä on aina halunnut sanoa, muttei välttämättä ole rohkenut kysyä/sanoa. Yllätysyllätys tämä romanssi on takanapäin.

Jos jätetään pitemmät avioliitot yms. pois niin kuinka pitkään teillä ihmiset on mennyt ns. sulatellessa eroa? Me seurusteltiin 1,5v (josta muutama loppukuukausi asuttiin yhdessä) eli ei järin pitkään, mutta itse olin suht koht hajalla ainakin vuoden ajan eron jälkeen. Vaikka yhteisymmärryksessä erottiin. Kai se on sitä ensirakkautta tai jotain.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Niin olen tässä miettinyt, että nyt alkaa koulutkin loppumaan ja kesälomat alkaa, että pitäskö vain yksin kertaisesti mennä hälle puhelemaan, että mitä hän aikoo tehdä kesällä ja kertoilla kuinka hienoa olisi viettää aikaa hänen kanssaan?

Kloroformilta tuoksuva pyyheliina, tilava farmari ja mökki poissa kuuloetäisyydeltä.

Tai sitten menet puhumaan, ensimmmäinen vaihtoehto tosin eliminoi tylyjen pakkien mahdollisuuden kohtalaisen tehokkaasti.

Omia naisasioitanihan en raportoi koska niitä ei ole.
 

Fordél

Jäsen
En yksinkertaisesti osaa enää sanoa, onko tapaus jo menetetty (jos mitään on alunperinkään ollut), pitäisikö minun yksinkertaisesti tehdä aloite ja riskeerata ystävyys vai antaa asian olla ja pohtia "mitä jos?" loppuelämäni...

Ystävyys voi hyvinkin kestää sen, että toinen tuo tunteensa esiin jos asia saadaan kunnolla puitua läpi ja uskalletaan puida. Toisaalta voihan se olla, että toinen säikkyy ja välit eivät koskaan palaa ennalleen. Riippuu varmasti aika paljon ystävyyden "syvyydestä".

Tuon kertomuksesi pohjalta suosittelisin toimimaan, koska turha pohtia seuraavien vuosien ajan, että "mitä jos". Pahimmillaan pilaat tuolla pohdinnalla myös seuraavan mahdollisen suhteesi. Jos olet aidosti kaverista kiinnostunut ja haluat muutakin kuin ystävyyttä, kannattaa ehdottomasti toimia. Jossain vaiheessa tuo teidän "kissa" nostetaan varmasti pöydälle.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Jaahas, taitaa olla aika avautua tähän ketjuun ensimmäistä kertaa kun pää alkaa olla sen verran pahasti sekaisin.


En yksinkertaisesti osaa enää sanoa, onko tapaus jo menetetty (jos mitään on alunperinkään ollut), pitäisikö minun yksinkertaisesti tehdä aloite ja riskeerata ystävyys vai antaa asian olla ja pohtia "mitä jos?" loppuelämäni...

Koko juttua ei viitsi lainata, mutta tärkein. Täytyy sanoa, että tässä on esimerkki miehestä joka EI OSAA laukoa. Et tule ikinä tekemään maalia, jos et ammu. Sä pyörit sielä kulmissa näyttävästi ja haet paikkaa, mutta veto ei lähde. Sieltä tulee vastustaja ottaa pelivälineen ja kuljettaa tekopaikalle ja siellä soi.

Onnea seuraavaan otteluun.
 

Fordél

Jäsen
Koko juttua ei viitsi lainata, mutta tärkein. Täytyy sanoa, että tässä on esimerkki miehestä joka EI OSAA laukoa. Et tule ikinä tekemään maalia, jos et ammu. Sä pyörit sielä kulmissa näyttävästi ja haet paikkaa, mutta veto ei lähde. Sieltä tulee vastustaja ottaa pelivälineen ja kuljettaa tekopaikalle ja siellä soi.

Onnea seuraavaan otteluun.

Juuri näin eli kyseessä on tyypillinen suomalainen tapaus, joka hakeutuu hyvin paikkoihin, mutta ei osaa viimeistellä vaan jäätyy tekopaikassa. Toisaalta osa suomalaisista naisista on kuin suomalaiset huippuveskat eli helkkarin hyviä torjumaan...Toivotaan, että Metalheartin nainen ei ole kuin Rinne vaan pikemminkin kuin Pitkämäki. Ei muuta kuin niistä längistä sisään vaan!
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Koko juttua ei viitsi lainata, mutta tärkein. Täytyy sanoa, että tässä on esimerkki miehestä joka EI OSAA laukoa. Et tule ikinä tekemään maalia, jos et ammu. Sä pyörit sielä kulmissa näyttävästi ja haet paikkaa, mutta veto ei lähde. Sieltä tulee vastustaja ottaa pelivälineen ja kuljettaa tekopaikalle ja siellä soi.

En ole itseäni koskaan kunnon snaipperina pitänytkään, mutta vertaaminen Antti Miettiseen palauttaa kyllä miehen kuin miehen tukevasti takaisin maan pinnalle. Eipä tässä kaiketi ole muuta vaihtoehtoa kun viikonloppun peliä odotellessa treenata niitä rannelaukauksia. ;D
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tässä kaiketi ole muuta vaihtoehtoa kun viikonloppun peliä odotellessa treenata niitä rannelaukauksia.

Veikkaisin naisen arvostavan enemmän nopeaa räpsäkättä. Eikä siitä itsellekään varsinaisesti haittaa ole, mikäli hanskakäsi on kunnossa

Annat palaa vaan, mitä sulla on hävittävänä? Jos ystävyys tuohon kuolee, ei se todellista ystävyyttä koskaan ollutkaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kloroformilta tuoksuva pyyheliina, tilava farmari ja mökki poissa kuuloetäisyydeltä.

Tai sitten menet puhumaan, ensimmmäinen vaihtoehto tosin eliminoi tylyjen pakkien mahdollisuuden kohtalaisen tehokkaasti.

Oho aika tyrmäävä keino, sanoisin.

Ei se ilmeisesti auta kuin lähteä juttusille tässä joskus, tosin ajattelin että olisihan tuo facebookin kautta lähestyminenkin ihan mielenkiintoinen vaihtoehto. Siihen, vaikka laittaa jonkun "hempeän" kipaleen viestin pääteeksi. Joku Volbeatin I Only Wanna Be With You? Tai sitten täräyttää joku vaikkapa The Soundsin Home Is Where Your Heart Is kipaleesta kohta:

When I look into your eyes, I feel what you feel
Come take my hand, let's go for a swim

viestin loppuun... Joo-o uimaan olisi kiva mennä. Tämä keinon esittely on hiukan huumoripohjainen, mutta saattaa jopa toimia.

Omia naisasioitanihan en raportoi koska niitä ei ole.

Älähän nyt. Kyllä sitä nyt aina joku on mielessä. Kuvittele Miettisen Anakin on joskus saanut kiekon häkkiin. Maailmassa tapahtuu myös ihmeellisiä asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös