Naisasiat

  • 7 505 494
  • 26 557

Jeffrey

Jäsen
Jees jees.

Tässä on nyt menty aika suohon uimaan. Eilen sitten päätin tytölle tehdä todella selväksi mitä minä haluan. Kirjoitin tytön äidinkielellä pitkän tarinan tunteistani ja meisä ja vein kylkeen ison kimpun neidin lempikukkia. Tyttö oli selkeästi näistä liikuttunut ja ihan hyvillään. Siinä sitä jo hetki ehdittiin iloita (n. 2sek) kunnes sitten selvisi, että tyttö oli lähdössä illalla treffeille. Omasta puolestani hoidin asian ihan kunniakkaasti, mutta kyllähän se alkoi satuttamaan. Juuri kun olin alkanut toipua tästä "tauon" tuomasta ahdistuksesta niin tämä sitten tuli vähän silmille. Ok, treffi saattoi olla vaikka joku ystävän järjestämä lohdutus, mutta tuntuu silti aika kummalliselta, että kun käytännössä tämä meidän tauko alkoi torstai aamulla niin perjantai illalla tyttö oli jo treffeillä. Sangen nopeaa toimintaa. Kuullemma ei ellut exä ja ei ollut tämä "juttu" alkanut meidän aikana. Kuitenkin aika oudolta tuntuu jos nainen on napannut reilussa vuorokaudessa jonkun uuden miehen ihan pysty metsästä.

Ookoo vaihtoehtoja on monia. Ystävän järjestämä lohdutus reffit, saattaahan hän tehdä tuon (tai antaa minun ymmärtää, että menee) kiusakseen ja katsoa kuinka reagoin tai saattaahan se olla, että ei perjantai iltaa jaksanut yksin kotona kököttää ja joku nyt sattui kysymään treffeille. Eiköhän kuitenkin realiteetit huomioon ottaen siellä ollut, joku jokerilyöjä vastassa. Joku jonka lompakko on vähän paksumpi, julkisivu parempi ja mitä vielä. Olisi kuitenkin voinut vähän pidempään odottaa tai rehellisesti vaan dumpata mut jos tilanne näin on. Tästä syystä vähän tuntuukin, että ei ollut ihan suunniteltu kuvio. Ei heillä kuitenkaan ollut vissiin ihan hirveän myöhään mennyt, koska neiti oli jo kymmenen aikaan FB:ssä. Tyttö on sellainen, että jos menee vähänkin pidenpään niin ei saa aikaisin ylös millään muulla kun pakolla, mutta toisaalta tänäänkään ei näkeminen sovi ja huomennakin "aika täyttä" joten eiköhän siellä joku ikan peluri ole vastassa.

Tuli vaan sikäli aivan pirun pahaan paikkaan, että juuri kun oli ehtinyt edellisestä iskusta nousta kanveesista niin sitten tulikin jo toinen. Ja tämä on tehnyt myöskin sen, että vaikka tyttöä kuinka rakastan niin en tiedä olenko häntä valmis enää takaisin ottamaan. Riippuu hieman totuudesta.

Toisaalta jotenkin tuntuu, että nainen on sellainen joka perjaatteessa on monienkin kanssa tyytyväinen, mutta jolle kuitenkaan käytännössä kukaan ei riitä sitten loppujen lopuksi.

Omalta ystävättäreltä tuli hieman neuvoja ja jos tämä näin loppuu, että mamma lähtee lennosta toisen matkaan niin sitten olen kyllä ilkeä. Pyydän lahjoja takaisin yms. Olen ostanut tytölle vaatteita jossa hän näyttää niin saatanan hyvältä, enkä halua, että joku runkkari sitä kyyläilee. Se, että esim viime lauantaina ostin yllärilahjaksi makeen urheiluhupparin ja sitte käytännössä samantien mamma lähtee lätkimään. Myöskin muita faktoja saa kyllä kuulla.

Jotenkin tuntuu, että elämä oli aivan saatanan paljon helpompaa silloin kun naisista oli vain pilluksi. On tää niin perseestä.

Nyt vois iskeä sellainen dementia joka pyyhkisi muistin tyhjäksi viime joulukuun alusta alkaen. Olisi niin paljon helpompi vaan unohaa, mutta kun tunteet toista kohtaan ovat vaan niin voimakkaat.
 
Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Lopeta kaikki kontakti tuohon tyttöön, hän vain leikkii kanssasi. Kirjoittamasi perusteella tyttö oli jo hetken aikaa ollut kyllästynyt sinuun tai ainakin nykyiseen tilanteeseenne. Hän kaipaa jännitystä elämäänsä, ei pelkkää elättäjää, joka ostaa hänelle vaatteita, koruja ym. krääsää. Sillä välin, kun sinä ostat/ ostit hänelle näitä asioita hän on aika varmasti käynyt ulkona toisten ja mahdollisesti, jopa harrastanut seksiä toisten miesten kanssa, vaikka seurustelittekin. Tuo on niin tuttu kuvio, että voisin mennä jopa vannomaan noin käyneen sinunkin tapauksessa.

Äläkä nyt vaan lähde enää anelemaan likkaa takaisin, kun hän kohtelee sinua noin. Joku tuossa ehti jo sanomaankin, että ei seurustelusuhde ole pelkkää antamista, kyllä sinunkin tulisi saada jotain siitä irti. Suosittelen, että etsit muita tyttöjä tämän sijasta, sillä haluatko olla seurustelusuhteessa ihmisen kanssa, joka kohtelee sinua noin?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kun on tunteita, niin voi tuntua kylmältä ratkaisulta ja virheeltä, mutta näin ulkopuolisen silmin pitäisi heivata tämä nainen mäkeen. Viimeinen virhe lähteä anelemaan takaisin, kuten yllä todettiinkin. Se miltä tuo kuulostaa, ei ole mitään tekemistä oikean seurustelusuhteen kanssa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa

Joo-o. Mitä sanoit aikasemmin, että kaikki oli hyvin, että yhtäkkiä tuli rättiä päin naamaa ja nyt jo jonkinsortin treffit. Kyllä siltä näyttää, että siellä on joku/jotkut sotkenut kuvioita aikasemmin ja naisesi on iskenyt koukkuun. Sitten kylmästi teikäläinen sivuun ja katsomaan mitä muualta saa. Aika erikoista että heti pillin vihellyksen jälkeen on jo treffit sovittuna. Uskon että siellä on jo jotain tapahtunut selkäsi takana. Paras kaverini oli venäläisen tyttelin kanssa ja päättyi suhde samanlailla. Ensiksi suhde tauolle ja seuraavana viikonloppuna oli uusi mies kuvioissa, joka osteli Dolce & Gabbanat. Sama mies oli kyllä tiettävämmin ollut mukana kuvioissa jo pari kuukautta, en tiedä missä merkeissä. Kyllä naikkoset ensin katsoo, onko miehestä mihinkään, ennen kuin hyppää laivasta pois.

Älä mene pyytämän tavaroitasi takaisin. Ole häntä parempi. Ole kylmä häntä kohtaan. Anna hänen ottaa kontakti sinuun ensiksi. Sitten ilmoitat vaan kuinka hyvin menee, kuinka on aikaa kavereiden kanssa jne. Jos tämä tyttö sinusta vielä välittää niin tämä sattuu eniten, kun huomaa, että sinulla menee hyvin. Sitten hän rupeaa miettimään asioita ja voi tulla häntä koipien välissä takaisin (jos enään huolit). Jos taas ei välitä, niin onneksi olkoon, pääsit juuri eräästä lompakon syöjästä eroon. Tietenkin tämä on vaikeaa, kun on tunteita paljon.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Muitten kanssa täysin samaa mieltä tuosta Jeffreyn tilanteesta. Eihän tuo muija millään vajaassa vuorokaudessa oli treffiseuraa saanut, vaan tuo jätkä on aivan varmasti ollut kauemmin kuvioissa.

Älä mene pyytämän tavaroitasi takaisin. Ole häntä parempi. Ole kylmä häntä kohtaan. Anna hänen ottaa kontakti sinuun ensiksi.

Tähän vahva sama.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä mene pyytämän tavaroitasi takaisin.
Mitä edes saavutat sillä että hakisit kamat takaisin, muuta kuin jonkinasteisen pikkusielun leiman hänen silmissään? Tuskin niissä palautus- tai edes vaihto-oikeutta enää on ja muutenkin jos olet lahjaksi antanut niin tuntuu oudolta että suhteen jälkeen keräillään lahjat takaisin ja katsellaan mitä on kukin toiselle ostanut.

Vaikea ulkopuolisen tietenkin toiselle kertoa kun ei ole tunteita riesana, mutta jos akka on tuohon malliin kohdellut ja löytänyt "vuorokaudessa" uutta miesseuraa, niin näinköhän kannattaa tosiaan jahkailla perään.

Mitäs jos saat taivuteltua takaisin, onko luottamus kohdallaan suhteen kestämisen osalta vai löytyykö taas uutta seuraa vuorokauden varoitusajalla? No, sitähän ei voi tietää ja tulevaisuutta lienee turha liikaa murehtia, mutta omalta osaltani voin sanoa ettei varmaan luonne antaisi periksi jatkaa, kun tietää että tuuliviiri saattaa kääntyä hetkenä minä hyvänsä ja taas ollaan noutamassa urheiluhuppareita takaisin..
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Älä mene pyytämän tavaroitasi takaisin. Ole häntä parempi. Ole kylmä häntä kohtaan. Anna hänen ottaa kontakti sinuun ensiksi. Sitten ilmoitat vaan kuinka hyvin menee, kuinka on aikaa kavereiden kanssa jne. Jos tämä tyttö sinusta vielä välittää niin tämä sattuu eniten, kun huomaa, että sinulla menee hyvin. Sitten hän rupeaa miettimään asioita ja voi tulla häntä koipien välissä takaisin (jos enään huolit). Jos taas ei välitä, niin onneksi olkoon, pääsit juuri eräästä lompakon syöjästä eroon. Tietenkin tämä on vaikeaa, kun on tunteita paljon.

Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei kannata enää olla yhteyksissä. Meillä Suomessa nuorten miesten ei ole tapana maksaa pillusta lahjoilla yms, vanhat ukot ovat sitten asia erikseen. Tämän naisen tapauksessa on myöhäistä enää tehdä täyskäännöstä, mutta jos tapaat uuden naisen, jolla on venäläinen "kasvatus", voit olla fiksumpi ja antaa kaikkien venäläisten vaatimusten mennä ohi korvien.

Minulla on myös tällainen "tyttöystävä" ja heti kun hän alkaa puhua tuota venäjäskeidaa, ignooraan hänet täysin. Jonkun ajan kuluttua hän ottaa yhteyttä ja skeida on unohdettu. Sitkeässä tuo kasvatus kuitenkin on, joten tuumaakaan ei kannata antaa periksi. Nainen alkaa hiljalleen tajuta, ettei tuo vinkuminen johda mihinkään...

Ihan turha näiden naisten on tulla puhumaan venäläisestä kulttuurista yms. Me kaikki asumme Suomessa ja täällä kulttuuri on eri. Jos naiset haluavat elää siinä kulttuurissa, hommatkoon jonkun Igorin ostelemaan Dolce ja Gabbanat. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos nainen on ihastunut sinuun, ne ostelemiset eivät ole pääasia.

Kyllähän asia on niin, että kaikenlaisissa ihastumistilanteissa pitää olla kuitenkin pää kylmänä ja realiteetit mielessä. Koskaan ei pidä lähteä sille linjalle, että yrittää miellyttää naista/muuttaa itseään naisen halujen mukaan. Toki hienosäätöä voi tehdä, jos nainen on valmis siihen omalta osaltaan.

Sitten kun pääsette eroon riippuvaisuudesta/tarvitsevaisuudesta naisia kohtaan, alkaa se uusi parempi elämä. Been there, done that.
 

Veijari

Jäsen
Täytyy vaan ihmetellä miten sokeaksi sitä mies voi muuttua rakkauden edessä. Vitut se millekään sokkotreffeille ole menossa vuorokausi sinun dumppaamisen jälkeen. Se äijä on porannut sitä suoleen jo hyvän tovin ja sinä olet ollut autuaan tietämätön asiasta.

Jeffrey, lopeta kaikki yhteydenpito äläkä anna mitään vastakaikua mikäli ämmä koittaa jollakin tavalla ottaa yhteyttä. Olen varma että kun suurin tuska on sydämeltäsi vierähtänyt ja pystyt taas ajattelemaan realistisesti niin tajuat kuinka sinua on viety kuin pässiä narussa ja olet lopulta jopa tyytyväinen että pääsit moisesta luuskasta eroon! Aikaa se ottaa mutta usko minua, kaikki kääntyy vielä parhain päin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jeffrey, lopeta kaikki yhteydenpito äläkä vastaa mikäli ämmä koittaa jollakin tavalla ottaa yhteyttä. Olen varma että kun suurin tuska on sydämeltäsi vierähtänyt ja pystyt taas ajattelemaan realistisesti niin tajuat kuinka sinua on viety kuin pässiä narussa ja olet lopulta jopa tyytyväinen että pääsit moisesta luuskasta eroon! Aikaa se ottaa mutta usko minua, kaikki kääntyy vielä parhain päin.
Sad but true. Näin käy varmasti jokaiselle miehelle jossain vaiheessa elämää. Iso osa naisista on todella petollisia, pystyvät kyynel silmässä puhumaan rakkaudesta vakuuttavasti, mutta teot eivät välttämättä tue ollenkaan sanoja. Jos teillä torstaina "meni katki" ja perjantaina on nainen treffeillä niin kyllä se on selvä peli. Anna sen olla. Oikeasti.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.Kyllähän asia on niin, että kaikenlaisissa ihastumistilanteissa pitää olla kuitenkin pää kylmänä ja realiteetit mielessä. Koskaan ei pidä lähteä sille linjalle, että yrittää miellyttää naista/muuttaa itseään naisen halujen mukaan. Toki hienosäätöä voi tehdä, jos nainen on valmis siihen omalta osaltaan.

Niinpä, ja jotain yltiöpäistä ja epäluontevakta tuntuvaa hurmuriroolia en suosittelisi kiihkeimmänkään alkuhuuman aikana, kun totuus paljastuu kuitenkin jos homma edistyy ja lähtee vakavaan suuntaan. Ei sitä silloin pysty erkkikään pitää mitään jatkuvaa näytelmäkerhoa yllä enää eli turha sitä on alussa olla mitenkään ratkaisevasti erilainen kun mitä jatkossakaan. Jos ei naista miellytä niin ei varmaan ollut ihan oikea osuma, seuraavaa kehiin kun löytyy joku joka tykkää vaikkei jatkuvasti kanna vaatetta ja korua ovesta sisään.

Jotain vaatteita nyt on muutenkin niin helvetin vaikea ostaa naiselle, että sitä kiusaantunutta "onpas... tosi... kiva"- ilmettä välttääkseen kannattaa jättää vaateostokset naiselle itselleen tai sitten olla mukana ostohetkellä ja vinguttaa vaan korttia kun valinta on tehty. Ja se taas tuntuu muuten vaan hölmöltä ja juuri mainitulta venäläistouhulta että senkin jätän mieluiten väliin kun kerran naisella tipahtaa itselläänkin tilinauha kuukausittain ja pystyy ihan hyvin ostamaan omat kuteensa.
 

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United
Jees jees.

Tässä on nyt menty aika suohon uimaan. Eilen sitten päätin tytölle tehdä todella selväksi mitä minä haluan. Kirjoitin tytön äidinkielellä pitkän tarinan tunteistani ja meisä ja vein kylkeen ison kimpun neidin lempikukkia. Tyttö oli selkeästi näistä liikuttunut ja ihan hyvillään. Siinä sitä jo hetki ehdittiin iloita (n. 2sek) kunnes sitten selvisi, että tyttö oli lähdössä illalla treffeille. Omasta puolestani hoidin asian ihan kunniakkaasti, mutta kyllähän se alkoi satuttamaan. Juuri kun olin alkanut toipua tästä "tauon" tuomasta ahdistuksesta niin tämä sitten tuli vähän silmille. Ok, treffi saattoi olla vaikka joku ystävän järjestämä lohdutus, mutta tuntuu silti aika kummalliselta, että kun käytännössä tämä meidän tauko alkoi torstai aamulla niin perjantai illalla tyttö oli jo treffeillä. Sangen nopeaa toimintaa. Kuullemma ei ellut exä ja ei ollut tämä "juttu" alkanut meidän aikana. Kuitenkin aika oudolta tuntuu jos nainen on napannut reilussa vuorokaudessa jonkun uuden miehen ihan pysty metsästä.

Ookoo vaihtoehtoja on monia. Ystävän järjestämä lohdutus reffit, saattaahan hän tehdä tuon (tai antaa minun ymmärtää, että menee) kiusakseen ja katsoa kuinka reagoin tai saattaahan se olla, että ei perjantai iltaa jaksanut yksin kotona kököttää ja joku nyt sattui kysymään treffeille. Eiköhän kuitenkin realiteetit huomioon ottaen siellä ollut, joku jokerilyöjä vastassa. Joku jonka lompakko on vähän paksumpi, julkisivu parempi ja mitä vielä. Olisi kuitenkin voinut vähän pidempään odottaa tai rehellisesti vaan dumpata mut jos tilanne näin on. Tästä syystä vähän tuntuukin, että ei ollut ihan suunniteltu kuvio. Ei heillä kuitenkaan ollut vissiin ihan hirveän myöhään mennyt, koska neiti oli jo kymmenen aikaan FB:ssä. Tyttö on sellainen, että jos menee vähänkin pidenpään niin ei saa aikaisin ylös millään muulla kun pakolla, mutta toisaalta tänäänkään ei näkeminen sovi ja huomennakin "aika täyttä" joten eiköhän siellä joku ikan peluri ole vastassa.

Tuli vaan sikäli aivan pirun pahaan paikkaan, että juuri kun oli ehtinyt edellisestä iskusta nousta kanveesista niin sitten tulikin jo toinen. Ja tämä on tehnyt myöskin sen, että vaikka tyttöä kuinka rakastan niin en tiedä olenko häntä valmis enää takaisin ottamaan. Riippuu hieman totuudesta.

Toisaalta jotenkin tuntuu, että nainen on sellainen joka perjaatteessa on monienkin kanssa tyytyväinen, mutta jolle kuitenkaan käytännössä kukaan ei riitä sitten loppujen lopuksi.

Omalta ystävättäreltä tuli hieman neuvoja ja jos tämä näin loppuu, että mamma lähtee lennosta toisen matkaan niin sitten olen kyllä ilkeä. Pyydän lahjoja takaisin yms. Olen ostanut tytölle vaatteita jossa hän näyttää niin saatanan hyvältä, enkä halua, että joku runkkari sitä kyyläilee. Se, että esim viime lauantaina ostin yllärilahjaksi makeen urheiluhupparin ja sitte käytännössä samantien mamma lähtee lätkimään. Myöskin muita faktoja saa kyllä kuulla.

Jotenkin tuntuu, että elämä oli aivan saatanan paljon helpompaa silloin kun naisista oli vain pilluksi. On tää niin perseestä.

Nyt vois iskeä sellainen dementia joka pyyhkisi muistin tyhjäksi viime joulukuun alusta alkaen. Olisi niin paljon helpompi vaan unohaa, mutta kun tunteet toista kohtaan ovat vaan niin voimakkaat.

Kokemuksen rintaäänellä voisin sanoa, että kannattaa ja olisi jo aiemmin kannattanut pitää täyttä radiohiljaisuutta kyseiseen emäntään. Se, että olet jatkuvasti ottamassa yhteyttä häneen vaikka olette tauolla, antaa sinusta vässykän kuvan hänelle. Hän voi ajatella, että sinua voi pitää varalla joka tapauksessa, kun et hänestä irti pääse. Naiset ovat pelureita. Tiedän, että tuntuu pahalta, jos todella on suuria tunteita, itse oksensin aikanaan joka aamu, koska oli niin paha olo, mutta en kertaakaan ottanut yhteyttä naiseen sen jälkeen, kun oli halunnut tauolle. Joku ylpeys sitä täytyy miehelläkin olla. Usko minua: dumppaa lyyli!

Jos onnistut olemaan ottamatta itse yhteyttä häneen, hän ottaa sinuun itse yhteyttä, jos hänellä on tunteita sinua kohtaan. Jos ei ota, voit jatkaa elämääsi, vaikka todella pahalta tuntuu pitkään. Nyt teet itsestäsi täyden pellen ja menetät lopunkin arvostuksesi naisen silmissä. Naiset kaipaavat todellisuudessa vahvaa miestä, joka ei juokse heidän jokaisen oikkunsa mukaan. Muutaman kuukauden päästä helpottaa huomattavasti.

Nykyinen vaimoni halusi ryhtyä aikanaan tauolle. Suostuin siihen enkä pitänyt mitään yhteyttä. Yritin jatkaa elämääni vaikka oikeasti tuntui todella pahalta. Viikossa lähti yli kolme kiloa painoa, vaikka olin todella tiukassa kunnossa. Punttisali ja uudet tuttavuussuhteet auttoivat kummasti. Nainen otti yhteen viikon kuluttua. Kävi oveni takana lähes jokaisena päivänä kahden viikon ajan ennenkuin suostuin tapaamaan. Mitenköhän olisi reagoinut, jos olisin ulissut hänen peräänsä heti aluksi. Ainakin olisin menettänyt itsekunnioitukseni täysin.

Jos exnaisesi ottaa myöhemmin yhteyttä, etkä halua yhteen enään hänen kanssaan, varo naisen viettely-yrityksiä. Vanha suola saattaa alkaa janottamaan kummasti. Naiset kyllä tietävät, miten mies saadaan takaisin, ja käyttävät kaiken viettelyvoimansa hyväkseen. Älä ajattele tilanteessa alapäällä! Käytä järkeä!
 

Jeffrey

Jäsen
Mitä edes saavutat sillä että hakisit kamat takaisin,

Jotenkin kuvottaa ajatukset siitä, että lyyli hieroo jotain paskiaista minun maksamallani hieronta öljyllä. Noin esimerkiksi. Itsellä tämä ei tullut tosiaan edes mieleen, mutta eräs naispuolinen kaveri sanoi, että noinkin voi tehdä.

Hyviä kommentteja täältä arvon palstaveljiltä. Ja ihan samanlaisia kommentteja antaisin minäkin jos olisin ulkopuolisessa asemassa. Se on kuitenkin se elämän ensimmäinen rakkaus ja se kuinka onnellinen olin hänen kanssaan, se tekee objektiivisen ajattelun aika vaikeaksi.

Mitä tuohon pettämis/treffi juttuun tulee niin en usko, että mimmi on ainakaan paneskellut minun selkäni takana. Mimmin exä paneskeli muitanaisia puolisen vuotta heidän suhteen aikana ja hän luonnollisesti otti sen niin raskaasti, että en usko, että haluaisi tehdä samaa kenellekkään ihmiselle. Luonnollisesti ajattelen vieläkin naista hyväsydämmisenä ihmisenä.

Sitten taas muistuu mieleen kun nainen avautu tosta sen exästään, että "luuleeko se mua niin tyhmäks et en tajuais, että se on pettäny mua jos se sanoo seurustelevansa kolme päivää sen jälkeen kun me ollaan erottu". Ok, tuossa tapauksessa kyse oli ihan seurustelusta eikä mistään treffistä, mutta samaa asiaa.

Nyt laitoin mimmin numeron talteen kaverille ja poistin samalla kaikki muut mahdollisuudet löytää mimmin numeroa mistään. Eli toisin sanoen radio hiljaisuus alkakoon. Tota facebookkia pitää vielä välttää.

Kyllä se on ihme juttu kuinka kovasta miehestä tulee täydellinen luuseri makoiltuaan muutaman päivän murheissaan sohvalla kattomassa Mythbustersia. Ja tosiaan paino tippuu ja ruoka ei maistu.

Vaikka täällä palstalla on hyvät vinkit tullut tosta radio hiljaisuudesta niin mietityttää se, että sitten taas naispuoliset kaverini ovat sanoneet, että nyt toimit ja yrität vakuuttaa sen. Toisaalta mitään ruinaamista tämäkään ei suosinut.

Mulla vaan oli saatana koko tulevaisuus jo suunniteltu kyseisen naisen kanssa. Kouluun-Kandi-Trainee ohjelma-muksut-valmistuminen-ura-elämä.

Okei mä otan seurustelun liian vakavasti, mutta ei mulla ole mitään motivaatiota lähteä mimmin kanssa hippasille jos en haluaisi olla sen kanssa loppu ikääni (sillä hetkellä). Kyllä mä pillua saisin ihan tarpeeksi myös ilman seurustelua.

Isoa kiitosta vielä tässä vaiheessa palstalaisille vaikka hommat onkin vielä ainakin minun puoleltani selvittämättä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kyllä se on ihme juttu kuinka kovasta miehestä tulee täydellinen luuseri makoiltuaan muutaman päivän murheissaan sohvalla kattomassa Mythbustersia. Ja tosiaan paino tippuu ja ruoka ei maistu.

Tähän kokemuksen syvällä rintaäänellä... ylös, ulos ja lenkille! Meikäläisellä on auttanut kummasti, kun on parin päivän murehtimisen jälkeen napannut niskasta kiinni itseään ja lähtenyt rääkkäämään lenkille, salille tai muun urheilun pariin. Eikä tarvitse edes rääkätä. Riittää, kun hengästyy kunnolla ja hiki virtaa. Siitä se alkaa päivä paistaa taas hiljalleen.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Veli Jeffrey,pari sanaa sinulle.

Anna muijan olla,tuo on niin selkeästi rekennettu kuvio et oksat pois. Sitten KUN syksy tulee ja jokerilyöjä häipyy paikalta kysytään siun kanttia KUN muija ruinaa takaisin. Pysy silloin kovana.

Ja noista tavaroista myös;anna olla. Osoita olevasi hänen yläpuolella ja anna toisen pitää kamat. Mitä sie voitat jos saat ne takasin;ja mitä sie niillä teet?

Ja loppuun;Tsemppiä,kyllä se siitä voitoks viel kääntyy. Ylös sohvalta ja alat elämään!
 
Jeffreyn epätoivon ja muiden palstalaisten "kulmassa pyörimisen" keskellä pakko heittää omaa stooria tähän väliin, kun on onnistunut kerrankin ringetteviivalta snaippaamaan yläkulmaan.

Pari kertaa olin seurustellut aikaisemmin ja kokemukset olivat suurimmilta osin hyviä, sekä ihmis- ja erityisesti naistuntemus oli oman näkemyksen mukaan kehittynyt.
Puoltoista vuotta sitten olin kuitenkin helvetin kyllästynyt paremman puoliskon edustajiin, päätin laittaa kaikki pelimerkit harrastukselle ja vetää täysillä maalille. Naiset tuntuivat keskinkertaisilta, mitäänsanomattomilta ja turhamaisilta, ja tuntui että koko seurustelu homma on diibadaabaata.

Kuitenkin eräissä bileissä tapasin erään vaaleatukkaisen älykön joka vei kirjaimellisesti jalat alta. Mitään tutustumista kummempaa emme tehneet, mutta loppuillasta löysin itseni oksentamassa hankeen. Jalat alta siis.

Harrastuksessa oli samaan aikaan kova vaihe päällä, kehuja sateli joka puolelta, ja oltiin viemässä milloin mihinkin. Päätyyn asti ja vuoren huipulle mentiinkin alun vaikeuksien jälkeen, mutta edessä oli muutto jotta ketju etenisi. Alunperin tein päätöksen jossa harrastus on kaiken muun edellä, kun tuntui ettei vaaleahiuksisen älykön kanssa näy valoa tunnelin päässä. Nainen ei suostunut tapaamaan tai tapaaminen ei jomman kumman osalta missään vaiheessa onnistunut, pitkälti eri paikkakuntien takia. En siis onnistunut alunperin tykittämään suoraan yläkulmaan.

Pitkän, noin kolmen-neljän kuukauden tutustumisvaiheen sekä hyvän tuurin jälkeen pääsin naisen kanssa keskustelemaan kasvotusten elämän henkevistä asioista. Olin valmistautumassa muuttoon, järki sanoi että olisi hyvä heittää hyvästit tyttärelle ja keskittyä tulevaan, mutta tunteet pakottivat heittäytymään junaan.

Niinhän siinä sitten kävi, että sydän jäi naiselle, enkä saanut muuttoa ikinä tehtyä. Eikä kaduta yhtään millään saralla. Tunnen itseni onnelliseksi ja onnistuneeni parinvalinnassa, sillä reilun vuoden "virallisen" seurustelun jälkeen on suunnitelmissa muutto yhteen.
Harrastuskaan ei menettänyt kiiltoaan missään vaiheessa, sillä tällä hetkellä tekemällä sitä mistä nauttii, teen vuoden aikana voittoa +2500e, kun vaihtoehtoisesti pystyisin jäämään saman summan häviölle. Muuttamalla tälläistä optioita tuskin olisi ikinä tullut.

Mun mielestä sillon ku tuntuu että ujostuttaa ja jumankeikka tästä ei tuu mitään, niin on vain heittäydyttävä mukaan ja katsoa mikä on homman nimi. Ennen mietin, että "uskallanko tehdä", mutta nykyään mietin, että "uskallanko jättää tekemättä".
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vaikka täällä palstalla on hyvät vinkit tullut tosta radio hiljaisuudesta niin mietityttää se, että sitten taas naispuoliset kaverini ovat sanoneet, että nyt toimit ja yrität vakuuttaa sen. Toisaalta mitään ruinaamista tämäkään ei suosinut.

Naisasioista ei todellakaan kannata kysyä neuvoa toisilta naisilta. Eiköhän se kuitenkin ole niin päin, että tuon sinun naisesi tulisi vakuuttaa sinut, eikä toisinpäin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisasioista ei todellakaan kannata kysyä neuvoa toisilta naisilta. Eiköhän se kuitenkin ole niin päin, että tuon sinun naisesi tulisi vakuuttaa sinut, eikä toisinpäin.

Tai riippuu siitä, mistä syystä radiohiljaisuus on päällä. Jos olet selkeästi itse mokaillut jotain, niin joskus on syytä ottaa hattu kouraan ja ollä nöyrästi periksiantamaton. Mutta tämä ei kyllä totisesti ole sellainen tapaus. Todellakaan. Henk.koht. en arvosta moista käytöstä naiselta ollenkaan, tosin tämä nyt on vain Jeffreyn versio tapahtumista. Mutta venakko on venakko ja tunnistan kyllä tietyt piirteet. Noin muuten naisasioista kannattaa hyvinkin jutella toisten naisten kanssa, mutta "ei kenen tahansa naisen kanssa".

Yritä nyt antaa ajan hieman kulua. Keksi vaikka väkisin itsellesi jotain tekemistä, jottet vahingossakaan ota tyttöön yhteyttä. Anna olla.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Mitä tuohon pettämis/treffi juttuun tulee niin en usko, että mimmi on ainakaan paneskellut minun selkäni takana. Mimmin exä paneskeli muitanaisia puolisen vuotta heidän suhteen aikana ja hän luonnollisesti otti sen niin raskaasti, että en usko, että haluaisi tehdä samaa kenellekkään ihmiselle. Luonnollisesti ajattelen vieläkin naista hyväsydämmisenä ihmisenä.

Itselläni oli aikanaan samanlainen juttu oman exäni kanssa. Nainen vakuutteli, että jos joskus tekisin samaa niin nirrin ottaisi pois itseltään. Niin vain päätyi sitetn kuitenkin toisen miehen sänkyyn tuo elämäni ainut tosirakkaus. Noh, toivottavasti sinun tarinasi päättyy hyvin, on lopullinen päätös mikä tahansa. Life goes on, näin kliseisesti sanottuna.
 

Jeffrey

Jäsen
Yritä nyt antaa ajan hieman kulua. Keksi vaikka väkisin itsellesi jotain tekemistä, jottet vahingossakaan ota tyttöön yhteyttä. Anna olla.

Tässä kun on se ongelma, että itselläni sattuu olemaan tossa 15. pvä tähän astisen elämäni "tärkein" päivä eli pääsykokeet. Jotenkin vain yrittäisin hoitaa tämän homman mahdollisimman nopeasti pois alta jotta ehtisi edes muutaman päivän vielä valmistautumaan ilman, että nämä asiat pyörii mielessä. Elikkkä olkoon vastaus joo tai ei niin se on silti parempi kuin tämä tietämättömyys ja asioiden pyörittely päässä. Saattaahan se olla, että suurin osa mielikuvistani on täysin kuvitteellisia, mutta haluaisin silti saada asiat selväksi juurikin sen takia, että ne saisi pois mielestä. Ei vittu lääkärikään sano sairaalle, että "katotaan sitten parin viikon päästä, että oletko kuollut vai et". Elikkä omissa intresseissä olisi saada asiat selväksi ennen tiistaita jotta jäisi edes hetki aikaa taas lueskella kirjoja.

Taas optimismia, mutta minä kyllä luulen, että tyttö olisi salaillut noita treffejä mikäli oikeasti olisi ollut jotkut ihan oikeat treffit. Minä ainakin olisin.

Edit: Tästä kun on selvitty niin, että hävettää lukea näitä omia kirjoituksia. Olen kuitenkin iso, ruma, kaljaa kittaava suomalainen mies. Tämmönen itku ei ole kuulunut valikoimiini. Joka tapauksessa tämä on ollut minulle tärkeä osa palautumista ja murheista luopumista. Ainakin hetken on ollut parempi olo kun on tänne tilittänyt ja lukenut vastauksia. En olisi ikinä osannut odottaa, että te palstaveljet ja -siskot olisitte olleet täällä näin hienosti tukena. On tämä Jatkoaika hieno yhteisö!

Edit2 HUOM!: Tuli noista pääsykokeista mieleen asia jolla en olekkaan vielä päätäni vaivannut. Elikkä neidin puheista sain käsityksen, että näiden meidän suhdeasioiden piti tulla esiin vasta pääsykokeiden jälkeen. Itse sitten keskiviikko illalla pyysin mimmiä mun luokse yöksi vaikka hän halusi mennä omaan kotiinsa nukkumaan koska mulla oli aikasin aamulla menoa. Sitä sitten illalla kun tyttö oli taas aika outo niin kysyin ihan suoraan, että "et taida olla kovin onnellinen tällähetkellä". Jolloin tyttö sitten itkua tihrustaen sai asiansa sanottua. Eli joko treffit ei ollut kovin suunnitelmaset tai sitten oli nimenomaan tarkoitus minun seläntakana käyskennellä. Kunnon masokisti kuitenkin olen niin tämän illan mietin, mitä jos olisin antanut tytön mennä kotiinsa ja sitten tsempata parisuhdetta.

Mutta nyt kaljalle.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En varmaan ole oikea henkilö neuvomaan, mutta kyllä tuo kuvio on sellainen, että itse en kyllä enää tippaakaan havittelisi naista takaisin. Tottakai siihen on tunteiden takia vaikea suhtautua niin. Minun neuvo on se mainittu radiohiljaisuus ja kaiken mahdollisen energian suuntaminen niihin pääsykokeisiin. Kattoo milloin nainen ottaa yhteyttä vai ottaako ollenkaan. Viikon päästä, kun ottaa, niin kylmästi vain vastataan ei. Sen verran törkeää on mielestäni hänen käytöksensä. Tämä on toki vain minun mielipide.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elikkkä olkoon vastaus joo tai ei niin se on silti parempi kuin tämä tietämättömyys ja asioiden pyörittely päässä.

Voi kiltti, kyllä sä jo tiedät miten asiat on. Et vaan halua tunnustaa sitä?

Hae potkua ja energiaa pääsykokeisiin liikunnasta ja sopivasta musiikista - tosin mä en tiedä mikä on miesten vastine 'I will survive'lle, mutta jotain sen tyyppistä :) Jos olet rapin ystävä, sieltä löytyy ainakin ammennettavaa...

Voimia ja kestävyyttä!
 

Jeffrey

Jäsen
Voi kiltti, kyllä sä jo tiedät miten asiat on. Et vaan halua tunnustaa sitä?

Hae potkua ja energiaa pääsykokeisiin liikunnasta ja sopivasta musiikista - tosin mä en tiedä mikä on miesten vastine 'I will survive'lle, mutta jotain sen tyyppistä :) Jos olet rapin ystävä, sieltä löytyy ainakin ammennettavaa...

Voimia ja kestävyyttä!

Todennäköisesti näin.

Musiikki on ollut ihan hirveä ongelma samoin kun liikunta (hymiö). Musiikkia ei voi kuunnella kun kaikki musiikki on joko raskaampaa rokkia (kuuntelin autossa mennessä tytölle), kevyempää rokki (kuunneltiin autossa kun hän oli mukana) tai sitten sitä energy paskaa joka soi aina hänen autossaan. Enivei kaikki musiikki vie muistot häneen (ja taas se hymiö).

Liikuntaakin yritin, mutta aika laihoin tuloksin. Yritin punttiksella olla, mutta tuli aivan saatanan tyhjä olo, että "mitä varten mä tätä teen". Hirveä huomata kuinka itsellekkin positiivisiin asioihin esim. kunnossa pysymiseen on haettu motivaatiota toisen tyydyttämisestä.

Jes! Sieltä se tuli! Eka hymy/naurahdus "eron" jälkeen" tätä viestiä kirjoittaessa. Tämä mun masokismi on saanut jo niin eeppiset mittasuhteet, että ihan se jo alkaa naurattamaan. Kiitos tant gredulinille!

Sääli vaan, että tämän suhteen aikana tuli missattua ainakin pari potentiaalista tyttöä jotka ovat nyt tahoillaan parisuhteessa. Sekä jonkin verran rahaa jonka piti olla pääomaa ulkomaan reissulle.

Kuitenkin kaikkiaan tämä tyttö ei ollut mulle mikään unelma tyttö, mutta täysi rakkaus silti ja sain sitä kautta motivaatiota ja elämäniloa aivan helvetin moneen asiaan. Ja mä tiedän sen, että mä olen aivan hirveän monen naisen mielestä "hyvä saalis". Mulla vähintään riittävä taloudellinen asema. Atleettinen ja ainakin joidenkin mielestä todella hyvännäköinen ja mukava. Olen romanttinen ja aivan saatanan hyvä laittamaan ruokaa ja peeniskin on reilusti keskiarvoa isompi noin niinkuin esimerkiksi.

Jes! Nyt alkaa huomaamaan sen, että vaikka kanveesiin tipuinkin niin kongi pelasti ennen kuin tuli pahemmin turpaan. Toivottavasti seuraavassa erässä mulla menee jo paremmin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä kun on se ongelma, että itselläni sattuu olemaan tossa 15. pvä tähän astisen elämäni "tärkein" päivä eli pääsykokeet. Jotenkin vain yrittäisin hoitaa tämän homman mahdollisimman nopeasti pois alta jotta ehtisi edes muutaman päivän vielä valmistautumaan ilman, että nämä asiat pyörii mielessä. Elikkkä olkoon vastaus joo tai ei niin se on silti parempi kuin tämä tietämättömyys ja asioiden pyörittely päässä. Saattaahan se olla, että suurin osa mielikuvistani on täysin kuvitteellisia, mutta haluaisin silti saada asiat selväksi juurikin sen takia, että ne saisi pois mielestä. Ei vittu lääkärikään sano sairaalle, että "katotaan sitten parin viikon päästä, että oletko kuollut vai et". Elikkä omissa intresseissä olisi saada asiat selväksi ennen tiistaita jotta jäisi edes hetki aikaa taas lueskella kirjoja.

Nyt hiukan realismia kehiin. Jos haluat saada asian pois tieltä niin, ettei se haittaa sun valmistautumistas pääsykokeisiin, olet todella heikoilla hangilla. Nimittäin silloin sulle ei kelpaa kuin yksi vaihtoehto, eli se että mimmi tulee takas. Varsinkin, kun pääsykokeesi ovat reilun viikon päässä. Pääsykokeet ovat varmaan sulle tärkeät, koska itsekkin niin kirjoitat, (elämäsi tärkein päivä). Näin ollen ne ovat tärkeemmät kuin tyttöystäväsi, joten lopeta se kaljan litkiminen huomisaamuun, laita lelut elämässäsi tärkeysjärjestykseen ja pänttää viiminen viikko ennen kokeitasi. Jos et jostain syystä pääse sisään, yritä ens vuonna vanhempana ja en nyt sanois viisaampana, mutta kokeneempana uudestaan. Naisia maailmassa riittää kyllä, toinen toistaan parempia. Ja kouluissa on se hyvä puoli, et niihin voi hakea joka vuosi uudestaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen vaihtoehto on sitten vitutuksen, ikävöinnin ja muun kurjuuden maksimointi: kuuntelet kaikkia niitä biisejä, jotka tuovat tytön mieleesi. Itket, huudat, kaipaat ja kiroat tuskasi pihalle vaikkapa seuraavien 12-36h:n aikana. Kun kaikki skeida sisältä on pihalla, tai ainakin suurin osa, keskityt totaalisesti pääsykokeisiin. Tee vaikka kirjallinen lukujärjestys, jota noudatat seuraavat päivät orjallisesti. Pistä puhelin kiinni, mutta muista sitä ennen ilmoittaa läheisillesi, ettet ole tavoitettavissa. Tyttö ei luonnollisesti kuulu tähän joukkoon.

Olen itse rypenyt ikävässä ja muistoissa mm. musiikkia kuunnellen ja valokuvia katsellen muutaman päivän. Siinä toisen päivän kohdalla alkoi tulla mitta täyteen, mutta varmemmaksi vakuudeksi jatkoin vielä yhden kokonaisen päivän. Näiden päivien aikana alkoi jo kyllästyttää koko tyyppi ja kas kummaa, kun poistuin neljän seinän sisältä, fiilis oli todella paljon parempi.

Liikkuminen ei aina tarkoita sitä, että mennään salille tai muuten vain ihmisten ilmoille. Tiukka kävelylenkki vaikka keskellä yötä ajaa saman asian ja samalla voi vaikka kuunnella niitä biisejä, jotka tuovat tytön mieleen. Todellista kurjuuden maksimointia.

Tsemppiä!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sääli vaan, että tämän suhteen aikana tuli missattua ainakin pari potentiaalista tyttöä jotka ovat nyt tahoillaan parisuhteessa. Sekä jonkin verran rahaa jonka piti olla pääomaa ulkomaan reissulle.

No se on missattu mikä missattu mutta mitä tulee esim. raha-asioihin niin kannattaisiko kysyä seuraavalta mimmiltä johon ihastut, että tuletko omillasi toimeen ettei tarvitse vaatteita jne. alkaa makselemaan taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös