Naisasiat

  • 7 492 788
  • 26 542

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienoa että olette jo tuossa nuoressa iässä saavuttaneet eläkeiän zen-tilan. Onnea! Elämänne kuulostaa aivan isäni ja hänen naisystävänsä arjelta. Kyllä nyt sentään parisuhteessa pitää olla intohimoa ja kunnon röhmyttämistä.

Ihminen on lajina kehittynyt viime aikoina, koska seksi on kaikkialla ja olet epänormaali mikäli tyydyt vähempään. Seksi on osa parisuhdetta ja toiset haluaa sitä enemmän kuin toiset, tästä syystä lainauksen viimeinen virke on väärin, halut ovat henkilökohtaisia.
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Erosta

Hyvää yötä vaan kaikille... en nyt niin usein tänne ole kirjoitellut mutta jos jotakuta kiinnostaa niin tällä hetkellä asun yksin itseni kanssa ja Ex-Vaimo asuu myös yksin itsensä kanssa.

Eli juttu on mennyt niin että päätettiin (vaimon aloitteesta - yhteisellä päätöksellä) erota, säilyi hyvät välit ja paljon lepposampaa erota sovussa kuin riidoissa.
Kämppä myyty ja sitä rataa, elämä näyttää valoisaa puoltaan tänään ja huomenna on taas paska päivä :) pitää vaan hyväksyä että tunteet aaltoilee kovasti, 4 vuotta on pitkä aika olla yhdessä selviytymiseen menee tovi jos toinen...

Ja jos jotakuta kiinnostaa katsella niitä aikaisempia niin tästä ketjustahan ne löytyy...

Mutta tämmöstä täältä... Kommentoin sitten (ehkä) sinkkuuden satamasta kun olen ensin astunut tästä avioliiton laivasta ulos ( 6kk - harkinta on kova )

P.s jos on vaikeaa saada selvää kokonaisuudesta, ole huoleti niin minullakin :)
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hyvää yötä vaan kaikille... en nyt niin usein tänne ole kirjoitellut mutta jos jotakuta kiinnostaa niin tällä hetkellä asun yksin itseni kanssa ja Ex-Vaimo asuu myös yksin itsensä kanssa.

Ei varmasti ollut huono päätös sikäli, kun muistan ton sun jutun.

Tsemppiä! Kyllä se aurinko alkaa taas paistamaan, kunhan antaa itselle ensin aikaa toipua :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ehditään me kaneja leikkiä sitten, kun toivotaan jotain tulostakin tulevan.

Aiheeseen liittyen ja ihan uteliaisuudesta: onko seksin pääasiallinen tarkoitus mielestäsi / mielestänne lisääntyminen?
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olin itse yli vuoden totaalisessa seksilakossa tuossa ennen parisuhteeseen ryhtymistä, ihan vaan periaatteesta. Päätös piti helposti yli koko vuoden, eikä ollut edes hankalaa.

Niin ja jotkut ovat ilman koko elämänsä ajan, vaikka ovat alwahlan kysymyksessä tarkoittamia normaaleja ihmisiä, yhtä normaaleja kuin kuka tahansa muukin tänne kirjoittanut.

Aiheeseen liittyen ja ihan uteliaisuudesta: onko seksin pääasiallinen tarkoitus mielestäsi / mielestänne lisääntyminen?

Mikä kysymys tämä nyt on olevinaan? Tarkoitatko jotain keskiarvoa maailman kaikista yhdynnöistä tai esimerkiksi jokaisen kysymykseen vastaavan henkilökohtaista kokemusta asiasta? Tarkoitus varmaan myös vaihtelee kulttuureittain. Jos kuitenkin on sellainen tilanne, että on jopa ehkäisyä käytetty, niin silloin tuskin on oltu lisääntymistarkoituksessa liikenteessä. Rohkenisin väittää, että esimerkiksi Suomessa vaikkapa viimeisen vuoden aikana suoritetuissa yhdynnöissä alle puolessa on edes yhtenä motiivina toiminnalle ollut lisääntyminen, niin eihän se silloin voi olla mitenkään pääasiallinen tarkoitus. Ainakin nautinnonhaku lienee yleisempi syy seksiin.

Niin, ja lisäyksenä vielä, että homoseksissä ainakaan lisääntyminen tuskin koskaan on minkäänlaisena tarkoituksena.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mikä kysymys tämä nyt on olevinaan? Tarkoitatko jotain keskiarvoa maailman kaikista yhdynnöistä tai esimerkiksi jokaisen kysymykseen vastaavan henkilökohtaista kokemusta asiasta?

Kysymys on mielestäni todella relevantti. Vastaaja halusi tuoda esille sen, että ns. nussiminen alkaa kiinnostaa siinä vaiheessa, kun sitä aletaan tehdä lisääntymistarkoituksessa, eli "odotetaan tuloksia". Jos tuloksia ei odoteta, on yhdyntöjen määrä muutamia kertoja kuukaudessa. jos sattuu silloinkan huvittamaan kaikenlaisten ongelmien vuoksi.

Kuitenkin sama vastaaja on(olisi) vittuuntunut, jos mies wänkkää(tällaista ei tietenkään terve mies ole tehnyt), eli ei ole vastaajan mielestä tyytyväinen vastaajan antamaan seksuaaliseen nautintoon/nautinnon määrään.

Melko ristiriitaista, varsinkin kun kyseinen nimimerkki on ollut erittäin kiinnostunut muiden palstalla kirjoittavien nimimerkkien seksuaalisesta aktiivisuudesta/seksuaalisista mieltymyksistä ja on jopa luvannut tehdä näistä asioista jonkinlaista yhteenvetoa. Kuten voimmme arvata tällaista yhteen(käteen)vetoa ei ole kuulunut eikä näkynyt.

Kaikkiaan voisin sanoa, ettei nuoremman naisen ja hieman vanhemman miehen yhteiselo ole kovinkaan normaalia, ellei sitä hetekaa rytkytetä vähintään pari kertaa viikossa(keskiarvo seksin määrä suomalaisissa parisuhteissa). Jos leffat ja muu aktiviteetti kiinnostaa enemmän kuin nussiminen, on jotain vialla ja kannattaa kääntyä seksuaaliterapeutin puoleen välittömästi. Vaikuttaa aivan siltä, ettei arvon neiti(rouva) ole tyytyväinen omaan seksielämäänsä, vaan etsii virikkeitä esim. Jatkoajan keskustelupalstalta, jossa me tyhmät vastaamme kaikenmaailman kyselijöille "mikä on parasta/nautinnollisinta yms. seksiä.

Näin vanhemapana valtiomiehenä ja kahden lapsen isänä voin kertoa, ettei tälle parille tuskin tule koskaan niitä "kani"päiviä, kun tässä vaiheessa aktiivisuus on noin vähäistä ja naispuolinen pelkää kosketusta ja katsoo lätkämatsitkin snagarin edestä, kun ei voi mennä sinne porukan mukaan tönittäväksi.
 

benzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Arsenal, Oranje
En tiedä, pitäisikö kirjoittaa kalsarikänniketjuun, vitutusketjuun vai tänne. Kerran joskus aiemminkin taisin pistää viestiä humaluspäissäni tänne, mutta poistin kun selvyys koitti. Pelkuri siinäkin suhteessa.

Olen 28-vuotias neitsyt. Siinäpä se, noloin salaisuuteni. Eikä kyse ole siitä, etten haluaisi seksiä, kyllä minulla on samat tarpeet kuin useimmilla miehillä. Minulle vain seksi merkitsee enemmän kuin useimmille, se ei ole vain lihan yhtymistä vaan sen täytyy tarkoittaa muutakin. Rakkautta, tai ainakin mahdollisuutta siihen. Minulle ei tulisi mieleenkään harrastaa yhden yön suhteita.

Ongelmat tulevat siinä, että olen hyvin yksityinen (yksinäinen?) ihminen. En viihdy baareissa, eikä tulisi mieleenikään etsiä sieltä elämänkumppania. Vihaan paikkoja, joissa on liikaa väkeä, tuntuu etten pysty hengittämään, saatika puhumaan tai kuuntelemaan.

Toki, elämän varrella on tullut vastaan tyttöjä/naisia, joihin olen ihastunut, ehkä jopa pari joihin olen rakastunut, mutta tarpeellinen vastakaiku on aina jäänyt puuttumaan, ja nämä kokemukset ovat raastaneet minut siihen pisteeseen, että on aivan helvetin hankalaa osoittaa avoimesti kiinnostusta ketään kohtaan, kun default-mode on hylkäys joka tapauksessa.

Tälläkin hetkellä on eräs kaverini kaveri, jota näen aina silloin tällöin, josta pidän. Mutta en tiedä mitä tekisin asialle - emme ole koskaan tavannut muualla kuin kaverini luona, ja silloinkaan emme ole käytännössä koskaan kahden... Ja vaikka olisimmekin, vaatisi minun luonteeltani lähes ylimaallista rohkeutta kysyä häneltä yhtään mitään - joka tapauksessa oletusarvo on hylkäys, ja joka ikisellä kerralla kynnys käy niin paljon korkeammaksi.

En odota minkäänlaista apua tai neuvoja, kaikki tämä on kuitenkin omasta pääkopasta kiinni, ja tässä vaiheessa se on jo todella sekaisin. Täytyi vain päästä tuulettamaan tuntemuksia...
 

Morgoth

Jäsen
Pointtihan koko keskustelussa oli se, että onko normaalia olla haluamatta seksiä 24/7. Ja osoitin, että mielestäni on.

Hmm... pitäisi olla buddha-munkki joka on päässyt jonnekin zen-tasolle 69 ja harjoitella tantra-seksiä ja treenata sitä sellaista 5 vuotta jotta onnistuu tekemään sellaisen 24 tunnin yhdynnän, jossa lopuksi orgasmin voimalla yhdistytään koko kosmokseen, joka tapahtuu kerran vuosisadassa samalla kuin keskustellaan maailmankaikkeuden perimmäisistä mysteereistä sen täydellisen kumppanin kanssa jonka kanssa ollaan saavuttu täydellinen henkinen yhteys.

Mikäs tän palstan keski-ikä olikaan? 75? Mä luulin että se oli lähempänä 20 kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mutta miksi harrastaa henkisesti tyydyttämätöntä seksiä vain saadakseen purkaa kropasta paineensa? I really can't see the point.

Ajatteleeko joku oikeasti henkisiä juttuja tilanteessa, jossa paikat ovat räjähtämispisteessä ja on mahdollisuus purkautua?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ajatteleeko joku oikeasti henkisiä juttuja tilanteessa, jossa paikat ovat räjähtämispisteessä ja on mahdollisuus purkautua?

Näköjään kaikki on mahdollista. Synkataan kellot/kalenterit, pidetään ehkä valmistelev palaveri tulevasta seksisuorituksesta ja sitten kun kännykän kalenteriin tehty merkintä hälyttää on aika alkaa suorittamaan kohti henkisesti tyydyttävää autuutta. Jälkeenpäin voi sitten arviointi/palautepalaverissa arvioida, miten projekti suoritettiin.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Näköjään kaikki on mahdollista. Synkataan kellot/kalenterit, pidetään ehkä valmistelev palaveri tulevasta seksisuorituksesta ja sitten kun kännykän kalenteriin tehty merkintä hälyttää on aika alkaa suorittamaan kohti henkisesti tyydyttävää autuutta. Jälkeenpäin voi sitten arviointi/palautepalaverissa arvioida, miten projekti suoritettiin.

Pariskunnille jotka oikeasti yrittävät saada lasta eikä se tuu 'vahingossa' niin tuohan on niille ihan arkea, ehkä palautepalaveria lukuunottamata. Tuosta on kyllä se henkisyyskin kaukana, suorittamista toikin on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jumalauta! Tapasin tänään sen naisen, jonka nimeäkään en muistanut. Hänhän onneksi olikin ainakin 25-vuotias, mikä on hyvä asia. Pitkät vaaleat hiukset, hoikka, jotain 175 cm pitkäkin. Jaloissa vaaleat saapaskenkät. Aivan huikean rentomielinen tapaus. Meinasi perua sopimansa grilli-illankin kun olisi halunnut porista pitempäänkin. Haluaa nähdä ensi viikollakin. Hullujenhuoneella töissä, joten ehkä kestää minuakin.

Hänen nimensä kysyin ihan suoraan, kun havaitsin, että sitä voi kysyä, ei ole hapattunut nainen.

Ihanin olento mitä tälle tai muille palloille on ikinä syntynyt. Eihän tämä kuitenkaan kestä mutta ei se mitään, nautin niin kauan kuin tätä iloa riittää. Hänellä on arvionsa mukaan 150 kenkäparia, mikä on merkki naiseudesta. Ja hän on kuulemma kusettanut exäänsä, siis ihan kirjaimellisesti pitämällä mulkusta kiinni, kuulemma yllättävän vaikeaa puuhaa. Tiukkisjustiinat eivät noin tekisi, eivätkä puhuisi! Tuon jutun siinä mainitsi, kun joku juoppo siinä lähellämme kusi mereen. Romanttista, pussikaljalla juopon vieressä!

Ja miten tein vaikutuksen? Tapaamalla hänet muistit pois kännissä sedulassa (en tosin useiden kavereitteni mielestäkään kuulemma kännissäkään vaikuta niin känniseltä). Sitten tänään astelin torinrantaan mäyräkoiran (en koiran, vaan niiden kaljojen) kanssa ja siinä sitä aloin juomaan, poltin tupakkaa, olin krapulainen. Hänkin oli kuulemma krapulainen, ei ollut syönyt koko päivänä mitään.

Ai, että ihanasti vituttaa jo nyt kun tuon hänet menetän. Vaan vitutus on ihanaa; tuntee elävänsä!

Olen rakastunut!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Onneksi olkoon uuden onnesi johdosta. Elättelen toiveita, että tämän vuosikymmenen loppuun mennessä minäkin löydän omani.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mä olen ollut rakastunut samaan naiseen jo 16 vuotta. On tää outoa koska edelleen haluamme toisiamme ja sängyssä meno sen kuin paranee. Nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan 40+ iässä.

Tai sitten se nainen vain rakastaa paljon sinua ja sinä häntä. Tunteet lisäävät seksiin kuitenkin sen mausteen jota ei mistään muualta saa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Anna kun arvaan, olet tainnut viettää liikaa aikaa Jatkoajassa ja kysyit neitokaiselta gallupinomaisesti: Kusetko istualtaan vai seisaaltaan?
En kysynyt, vaan se juoppo siinä kuseskeli laiturilta mereen ja sanoin vain, että "tuohon mereen varmaankin osuu, eikä läiky muualle", johon neito vastasi kertomalla tarinansa. Sen lisäksi kertoi, että oli kerran kussut seisaaltaan pönttöön ja kertoi miten se onnistui mihin se vittu piti suunnata! Enkä minä sanonut mitään täältä tai tästä, ihan itse sattui kertomaan nuo, juopon kusennan seuraamuksena!

Jatkoajassa olen kyllä ollut tässä...

Niin kai se sitten sinullekkin avautui että miessukupuolen edustajilla voi olla muitakin tunteita kuin rakkaus jääkiekkoon,olueen tai avattuun viinapulloon.
Tämä oli kyllä uusi tieto!
 
Jos nainen (17v) sanoo fb:ssa kahvikutsulle "sori, mutta en oo oikein kiinnostunut lähtemään...", onko homma jo selvä vai voiko vielä yrittää jollakin hienommalla tyylillä? Mikäs on yleinen käsitys tällaisesta? Kukat ja kortti on harkinnassa ja ihan henk.koht ajattelin tämän tytölle toimittaa, kunhan sopii oikean ajan ja paikan. Tällä tavalla aion yrittää todistaa, kuinka tosissani jutun suhteen olen. Tulkoon turpaan pahasti, ihan sama, yritystä vaan kehiin. Joku on sanonut, että jos ei yritä, ei voi voittaa. Noin yleisesti, aika jännittynyt meininki oli koko tämän viikon, kun tyttöön päivittäin törmäsin. Ihan ymmärrettävästi toki. Katseita kuitenkin tuli puolin ja toisin.

Kertokaas palstan naiset, voiko kertomani ajatusmalli toimia teihin, jos oikeasti yrittää saada kiinnostuksen heräämään?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nainen (17v) sanoo fb:ssa kahvikutsulle "sori, mutta en oo oikein kiinnostunut lähtemään...", onko homma jo selvä vai voiko vielä yrittää jollakin hienommalla tyylillä? Mikäs on yleinen käsitys tällaisesta? Kukat ja kortti on harkinnassa ja ihan henk.koht ajattelin tämän tytölle toimittaa, kunhan sopii oikean ajan ja paikan. Tällä tavalla aion yrittää todistaa, kuinka tosissani jutun suhteen olen. Tulkoon turpaan pahasti, ihan sama, yritystä vaan kehiin. Joku on sanonut, että jos ei yritä, ei voi voittaa. Noin yleisesti, aika jännittynyt meininki oli koko tämän viikon, kun tyttöön päivittäin törmäsin. Ihan ymmärrettävästi toki. Katseita kuitenkin tuli puolin ja toisin.

Kertokaas palstan naiset, voiko kertomani ajatusmalli toimia teihin, jos oikeasti yrittää saada kiinnostuksen heräämään?

Jos tyttö/nainen sanoo suoraan, ettei kiinnosta, häntä ei kiinnosta. Joskus on toki tilanteita, missä toinen voi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta kirjoittamasi perusteella tässä ei nyt ole sellainen keissi kyseessä. Joten jätä tyttö rauhaan, älä vie kukkia tai kortteja. Saat vain stalkkerin maineen.

Miten voit todistaa olevasi tosissasi "tämän jutun kanssa", jos tyttö ei näytä edes kokevan mitään "juttua"? Sulla voi toki olla jokinlainen proggis käynnissä tytön suhteen, mutta tyttö ei mitä ilmeisemmin ole kiinnostunut sinusta. Ainakaan suhdemielessä.

Pitää osata kunnioittaa sitä, että oma ihastus ei välttämättä ole kiinnostunut antamaan vastakaikua. On ihan ok, jos yrittää, mutta pitää myös tietää, milloin pitää lopettaa. Maailma ei kaadu siihen, vaikka pakit tuleekin. Moni tekee itsestään pellen jatkotoimenpiteiden vuoksi, ei sen takia, että on kiinnostunut ja toinen osapuoli ei ole.

On ihan normaalia kaivata rakkautta ja suuria tunteita. Aivan yhtä normaalia on olla kaipaamatta niitä. Pitää kuitenkin muistaa, että toista ei voi painostaa pitämään itsestään tai ihastumaan itseensä. Ole oma itsesi, tutustu ihmisiin, mutta vältä käymästä rasittavaksi ihastumisiesi kanssa. Tsemppiä!
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sama, yritystä vaan kehiin. Joku on sanonut, että jos ei yritä, ei voi voittaa.
Jos se oon mä, niin tietysti tarkoitin sitä, että jos sadalta kysyy niin ainakin yhdeltä lohkeaa. Siirry seuraavaan. Tuolta tuli jo pakit, mitä sitä itseään sen enempää nöyryyttämään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kertokaas palstan naiset, voiko kertomani ajatusmalli toimia teihin, jos oikeasti yrittää saada kiinnostuksen heräämään?

Ensiksi pahoitteluni siitä, että en ole nainen. Mutta kun mielipidettä kaipaat, niin täältä tulee..

Kun kyseessä on 17 vuotias tyttö, niin lähe meneen kun vielä ehdit. Tyttö on sanonut, että "ei oikein kiinnosta" niin kyllä se sitä tarkottaa. Ei ne vielä teini-iässä osaa tätä vanhempien naisten peliä, että leikitään vaikeasti taivoiteltavaa.

Muutoin kyllä yhdun BoredOldLadyn mielipiteeseen. Sun pitää tehdä sille muijalle selväksi, että sua kiinnostaa. Ei se muuten tiedä, että teillä on mitään "juttua".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös