Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taitaa tuolla kasvotusten puhumisella olla paremmat mahkut.

Uskoisin, että naiset arvostaa enemmän tuota kasvotusten puhumista, mutta itse olen niin ujo, että jos juttelen jonkun kivan tytön kanssa, niin meinaan vähän jäätyillä. Mutta jos rohkeutta riittää, niin suosittelisin kasvotusten juttelemaan.

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse en ole facebookissa, joten tilanne on siltä osin huono. Enkä ole profiilia ajatellut tehdäkkään.

No kun pikkukaupungissa pyörit, niin uusia tilaisuuksia tulee. FB ei ole ratkaisu kaikkeen. Kyllähän tuo nyt siitä oli selvä merkki, että baana olis auki. Seuraavan kerran meet heti tytön havaittuasi välittömästi juttelemaan tai vedät tanssimaan. Osoitat välitöntä mielenkiintoa, etkä kierrä ensin baaria näkyvästi ympäri kolmeen kertaan ennen puheille menoa. Vielä parempi, jos törmäät häneen sattumalta jossain muualla kuin raflassa.

Muista, että lähes kaikki naiset haluavat miehen tekevän jonkinlaisen aloitteen, vaikka kuinka heitä itseään kiinnostaisi, ja sinustakin voi "joku" salaa pitää.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Miksi exät ovat lukemani/kuulemani perusteella niin helvetin hankalia?
Onko tämä heidän maineensa enemmän urbaania legendaa vai onko kyseessä ihan tosiasioihin perustuva fakta? Mikä saa (huom!) aikuiset aiemmin parisuhteessa olleet ihmiset käyttäytymään toisiaan kohtaan kuin juoppohullut? Miksi exiä pitää kohdella niin helvetin huonosti ja varsinkin silloin, kun heillä ns. huono päivä?

Itselläni ei hirveästi kokemuksia ex-naisista ole, mutta ei se aina pelkkää paskaa ole seurustelun loppumisen jälkeen. Yleistäen voisikin sanoa, että jos suhteen lopetus on yhteinen päätös, niin silloin saattaa se ystävyyskin jäädä mukaan. Toisaalta taas, jos toinen on "yksipuolisesti" lopettanut suhteen, niin silloin saattaa olla vaikeampaa olla normaali exäänsä kohtaan.

Itselläni on yksi ainoa ex-nainen kenen kanssa ei huvita jutella. Johtuu vain ja ainoastaan siitä, että käyttäytyi kuin teini sen jälkeen kun ilmoitin, että saatan taas seurustella. Noh, itseäni asia ei häiritse, mutta yhtetyttä en tosiaan ole pitänyt ollenkaan sen jälkeen kun aloitin uuden suhteen.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
...
Mitä juttuja olen ennestään kuullut, niin on aikamoinen jakari.
...
Myöhemmin meninkin, mutta tämä tyttö oli juonut jo sen verran naista väkevämpää, että siideri valui molemmista suupielistä ulos. Tyttö oli täysin kujalla, eikä näyttänyt tajuavan mitään tuon taivaallista. Kysyin sitten, kävisikö kauniille tytöllä muutama tanssi, mutta musiikin ja alkoholin takia kysyi melkein koko ajan "mitä? Sitten lopulta ymmärsi mitä tarkoitin, mutta ei ainakaan osoittanut kiinnostusta. Eikä osoittanut muitakaan miehiä kohtaan, jotka kävivät yrittämässä onneaan.

Öh. Jos olet tytössä kiinnostunut pelkästään siitä jakaripuolesta, niin painut tyrkylle vaan kun seuraavan kerran baarissa näet. Mieluiten alkuillasta, ettei kyseinen pirkko ole vielä juonut itseään tainnoksiin. Jos olet etsimässä jotain parisuhdemeininkiä, niin pitäiskö sun vielä vähän katella muitakin ehdokkaita?

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisikö minun ensi kerralla koittaa onneani, vai oliko tuo selvä merkki siitä, että en ole tämän naikkosen mieleen?

Lähiaikoina olen ainakin onnistunut lähentymään naishenkilöitä, kun ennen se oli mahdotonta. Mutta pitäisikö tanssilattialla sitten vain mennä naisen viereen mitään kysymättä ja alkaa joraamaan? Joskushan käy niin, että katseet vain kohtaa, ja homma on valmis, mutta näin yleensä?

Tanssimaan vaan ehdottomasti. Siinä kyllä aika nopeasti huomaa kääntääkö toinen selän vai tuleeko iholle eikä tuossa mitään menetä. Soidintanssit on luonnon oma menetelmä saattaa kaksi eläväistä yhteen. Itsekään en ole ikinä mikään Travolta ollut lavalla (paitsi omasta mielestä) mutta silti on yllättävän kuumaksikin tunnelma monesti lipsahtanut.

Samana iltana tarkoitukseni oli tiedustella olisko hän kiinnostunut muustakin kuin ystävinä olosta ja tunnelma olikin tavallista läheisempi sinä iltana, mutta koska hän oli loppuillasta mielestäni liian humalassa ja koska kyseessä on kuitenkin läheinen ystäväni en yksinkertaisesti halunnut käyttää hyväksi tätä tilannetta.

Tämä hyppäsi silmille, sillä suhde oman "high school crushin" kanssa alkoi nimenomaan niin, että molemmat "liian" humalassa menivät "liian" pitkälle. Kavereita kun mukamas sitä ennen oltiin. Eipä oltu enää seuraavana päivänä, vaan siitä lähti meikäläisen ensimmäinen parisuhde käyntiin. Kyllä se vaan on fakta, että jurripäissään tulee sanottua asioita, mitä on aina halunnut sanoa, muttei välttämättä ole rohkenut kysyä/sanoa. Yllätysyllätys tämä romanssi on takanapäin.

Jos jätetään pitemmät avioliitot yms. pois niin kuinka pitkään teillä ihmiset on mennyt ns. sulatellessa eroa? Me seurusteltiin 1,5v (josta muutama loppukuukausi asuttiin yhdessä) eli ei järin pitkään, mutta itse olin suht koht hajalla ainakin vuoden ajan eron jälkeen. Vaikka yhteisymmärryksessä erottiin. Kai se on sitä ensirakkautta tai jotain.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Niin olen tässä miettinyt, että nyt alkaa koulutkin loppumaan ja kesälomat alkaa, että pitäskö vain yksin kertaisesti mennä hälle puhelemaan, että mitä hän aikoo tehdä kesällä ja kertoilla kuinka hienoa olisi viettää aikaa hänen kanssaan?

Kloroformilta tuoksuva pyyheliina, tilava farmari ja mökki poissa kuuloetäisyydeltä.

Tai sitten menet puhumaan, ensimmmäinen vaihtoehto tosin eliminoi tylyjen pakkien mahdollisuuden kohtalaisen tehokkaasti.

Omia naisasioitanihan en raportoi koska niitä ei ole.

Fordél

Jäsen
En yksinkertaisesti osaa enää sanoa, onko tapaus jo menetetty (jos mitään on alunperinkään ollut), pitäisikö minun yksinkertaisesti tehdä aloite ja riskeerata ystävyys vai antaa asian olla ja pohtia "mitä jos?" loppuelämäni...

Ystävyys voi hyvinkin kestää sen, että toinen tuo tunteensa esiin jos asia saadaan kunnolla puitua läpi ja uskalletaan puida. Toisaalta voihan se olla, että toinen säikkyy ja välit eivät koskaan palaa ennalleen. Riippuu varmasti aika paljon ystävyyden "syvyydestä".

Tuon kertomuksesi pohjalta suosittelisin toimimaan, koska turha pohtia seuraavien vuosien ajan, että "mitä jos". Pahimmillaan pilaat tuolla pohdinnalla myös seuraavan mahdollisen suhteesi. Jos olet aidosti kaverista kiinnostunut ja haluat muutakin kuin ystävyyttä, kannattaa ehdottomasti toimia. Jossain vaiheessa tuo teidän "kissa" nostetaan varmasti pöydälle.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Jaahas, taitaa olla aika avautua tähän ketjuun ensimmäistä kertaa kun pää alkaa olla sen verran pahasti sekaisin.

En yksinkertaisesti osaa enää sanoa, onko tapaus jo menetetty (jos mitään on alunperinkään ollut), pitäisikö minun yksinkertaisesti tehdä aloite ja riskeerata ystävyys vai antaa asian olla ja pohtia "mitä jos?" loppuelämäni...

Koko juttua ei viitsi lainata, mutta tärkein. Täytyy sanoa, että tässä on esimerkki miehestä joka EI OSAA laukoa. Et tule ikinä tekemään maalia, jos et ammu. Sä pyörit sielä kulmissa näyttävästi ja haet paikkaa, mutta veto ei lähde. Sieltä tulee vastustaja ottaa pelivälineen ja kuljettaa tekopaikalle ja siellä soi.

Onnea seuraavaan otteluun.

Fordél

Jäsen
Koko juttua ei viitsi lainata, mutta tärkein. Täytyy sanoa, että tässä on esimerkki miehestä joka EI OSAA laukoa. Et tule ikinä tekemään maalia, jos et ammu. Sä pyörit sielä kulmissa näyttävästi ja haet paikkaa, mutta veto ei lähde. Sieltä tulee vastustaja ottaa pelivälineen ja kuljettaa tekopaikalle ja siellä soi.

Onnea seuraavaan otteluun.

Juuri näin eli kyseessä on tyypillinen suomalainen tapaus, joka hakeutuu hyvin paikkoihin, mutta ei osaa viimeistellä vaan jäätyy tekopaikassa. Toisaalta osa suomalaisista naisista on kuin suomalaiset huippuveskat eli helkkarin hyviä torjumaan...Toivotaan, että Metalheartin nainen ei ole kuin Rinne vaan pikemminkin kuin Pitkämäki. Ei muuta kuin niistä längistä sisään vaan!

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica

En ole itseäni koskaan kunnon snaipperina pitänytkään, mutta vertaaminen Antti Miettiseen palauttaa kyllä miehen kuin miehen tukevasti takaisin maan pinnalle. Eipä tässä kaiketi ole muuta vaihtoehtoa kun viikonloppun peliä odotellessa treenata niitä rannelaukauksia. ;D

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tässä kaiketi ole muuta vaihtoehtoa kun viikonloppun peliä odotellessa treenata niitä rannelaukauksia.

Veikkaisin naisen arvostavan enemmän nopeaa räpsäkättä. Eikä siitä itsellekään varsinaisesti haittaa ole, mikäli hanskakäsi on kunnossa

Annat palaa vaan, mitä sulla on hävittävänä? Jos ystävyys tuohon kuolee, ei se todellista ystävyyttä koskaan ollutkaan.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kloroformilta tuoksuva pyyheliina, tilava farmari ja mökki poissa kuuloetäisyydeltä.

Tai sitten menet puhumaan, ensimmmäinen vaihtoehto tosin eliminoi tylyjen pakkien mahdollisuuden kohtalaisen tehokkaasti.

Oho aika tyrmäävä keino, sanoisin.

Ei se ilmeisesti auta kuin lähteä juttusille tässä joskus, tosin ajattelin että olisihan tuo facebookin kautta lähestyminenkin ihan mielenkiintoinen vaihtoehto. Siihen, vaikka laittaa jonkun "hempeän" kipaleen viestin pääteeksi. Joku Volbeatin I Only Wanna Be With You? Tai sitten täräyttää joku vaikkapa The Soundsin Home Is Where Your Heart Is kipaleesta kohta:

When I look into your eyes, I feel what you feel
Come take my hand, let's go for a swim

viestin loppuun... Joo-o uimaan olisi kiva mennä. Tämä keinon esittely on hiukan huumoripohjainen, mutta saattaa jopa toimia.

Omia naisasioitanihan en raportoi koska niitä ei ole.

Älähän nyt. Kyllä sitä nyt aina joku on mielessä. Kuvittele Miettisen Anakin on joskus saanut kiekon häkkiin. Maailmassa tapahtuu myös ihmeellisiä asioita.

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Tässä kun nyt useampi palstaveli miettii kuumeisesti, että pitäisikö/uskaltaisiko tehdä aloitteen ja lähestyä sitä maailman ihaninta, mutta kuitenkin niin pelottavaa tyttöä, niin kuulkaa kokeneen neuvoa: go for it!! Kaikkia aivan varmasti jännittää niin perkeleesti, suuta kuivaa ja mahassa kiertää, mut voin luvata teille, että kun sä meet kentälle ja annat kaikkes, niin fiilis on jälkeenpäin todella hyvä - kävi miten kävi.

Mulla on ainakin aina ollut niin, että epätietoisuus toisen kiinnostuksesta tai sen puutteesta on se raastavin juttu. Kun kerran saa sen verran ryhtiä kasaan, että menee suoraan ilmaisemaan oman kiinnostuksensa, pääsee kertaheitolla eroon tästä epävarmuudesta. Pakit olen saanut vaikka kuinka monesti, mutta aina on jäänyt hyvä fiilis siitä, että uskalsin yrittää. Samalla oma itseluottamus kasvaa kohisten kun huomaat, että ei se paska tullutkaan housuun vaikka siltä tuntuikin. Kaikki tytöt joilta olen pakit saanut ovat tehneet hyvin hienotunteisesti selväksi, että tällä kertaa ei onnistu. Turha on siis pelätä mitään julkista nöyryytystä ja itsetuntosi totaalista murskaamista (ellet nyt turvaudu tähän klassiseen "kännissä kiinni perseeseen" -lähestymistapaan).

Näin jälkeenpäin en ole katunut ainuttakaan iskuyritystä, mitä on baarissa, koulussa, McDonaldsin kassalla, lätkämatsissa jne. tullut tehtyä. Toki sellaiset tapaukset, että joku on ollut sulla jo pitkään mielessä ja sitten se ei lähdekään ulos, harmittaa vähän aikaa. Mielestäni on kuitenkin parempi kokeilla onneaan kuin jäädä pitkäksi aikaa riutumaan ja haikailemaan. Jälkeenpäin mua kaduttaa vain ne tytöt, joita en ole uskaltanut lähestyä kiinnostuksestani huolimatta. Haluankin siis vielä rohkaista kaikkia uskaltamaan - kun tarpeeksi heittää kiekkoa maalille niin kyllä se joskus pomppaa jostain sisään!

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Annat palaa vaan, mitä sulla on hävittävänä? Jos ystävyys tuohon kuolee, ei se todellista ystävyyttä koskaan ollutkaan.

Samat terveiset myös minulta Metalheartille ja muille vastaavassa tilanteessa oleville.

Tuossa aiemminkin jo mainittiin, että naiset usein odottavat avausta mieheltä. Huono avaus on parempi kuin odotella vaan.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Tuossa aiemminkin jo mainittiin, että naiset usein odottavat avausta mieheltä. Huono avaus on parempi kuin odotella vaan.

Joskus homma tosiaan lähtee jo oven avauksella. Aikuinen mieshän avaa oven aina naisille, kuuluu hyviin tapoihin. Huono ovenavaus on vain se, että itse menee ensin.

Menkäähän pojat vaan suoraan asiaan, ei se ota jossei annakaan.

Jeffrey

Jäsen
Jaahas. Eilen illalla se elämäni (tähän asti) suurin rakkaus iski varsinaisen Marty McSorley tyyppisen viikatteen takaapäin ohimoon. Ei nyt ainakaan vielä ollut suhdetta kokonaan kuoppaassa, mutta "tauolle" lähdettiin. Kuullemma mitään yksittäistä isoa syytä ei ole, mutta "ne pienet asiat on kasautuneet". Perinteiset mantrat siitä kuinka ihana ihminen olen etc. aina niihin "en vaan ole valmis seurustelemaan" mantroihin.

Ai saatana, että pystyy tuntumaan pahalle. Itse pidin meidän suhdetta vankkana ja luulin, että meillä menee hyvin. Okei mitä nyt viimesen viikon nainen on ollut vähintään erikoinen, mutta laskin ne erikoisuudet kuukautisten piikkiin. Kuullemma tyttö jo pitempään miettinyt tätä, ja minä hölmö kiikutin vielä viimeviikolla tytölle ihan arvokkaankin lahjan. Okei nyt ollaan vasta "tauolla", mutta silti tuli niin puuntakaa, että huhhuh. Helpompi olisi olla tässä tilanteessa pitkä aikaisen riitelyn jälkeen. Kai sitä pitää yrittää vielä joku kikka kehitellä, millä saisi suhteen uudestaan eloon.

Tässä olen suunnitellut kesälomaa ja kesää ylipäätään innolla ja juhlinut kuinka hieno ns. "elämäni paras kesä" tästä tulee. Matkoja, mökkeilyä, picnikkejä, kuutamo uinteja ja mitä ikinä oman kullan kanssa. Ilmeisesti kesä menee kuitenkin surkutellessa yksin kotona kun kaveritkin on vielä kesätöissä. Voi vittu!

Ja tässä pitäisi vielä jotenkin pystyä valmistautumaan pääsykokeisiin samalla.

Kazka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas. Eilen illalla se elämäni (tähän asti) suurin rakkaus iski varsinaisen Marty McSorley tyyppisen viikatteen takaapäin ohimoon.

Hah. Hyvinkin samanlainen tilanne kuin minulla n. vuosi sitten. Ainoastaan tauon sijaan tyttö sanoi haluavansa olevansa vain kaveri. No kavereita oltiin jossain määrin ja n.6kk tästä aloitimme seurustelemaan, ja ensi viikolla tulee 6kk seurustelua täyteen. Tottakai ihmiset on erilaisia, mutta ei silti kannata luovuttaa, pidä matalaa profiilia hetken aikaa, ja katso miltä asiat sen jälkeen näyttävät. Älä heitä viikatetta kaivoon!

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas. Eilen illalla se elämäni (tähän asti) suurin rakkaus iski varsinaisen Marty McSorley tyyppisen viikatteen takaapäin ohimoon. Ei nyt ainakaan vielä ollut suhdetta kokonaan kuoppaassa, mutta "tauolle" lähdettiin. Kuullemma mitään yksittäistä isoa syytä ei ole, mutta "ne pienet asiat on kasautuneet". Perinteiset mantrat siitä kuinka ihana ihminen olen etc. aina niihin "en vaan ole valmis seurustelemaan" mantroihin.

Ai saatana, että pystyy tuntumaan pahalle. Itse pidin meidän suhdetta vankkana ja luulin, että meillä menee hyvin. Okei mitä nyt viimesen viikon nainen on ollut vähintään erikoinen, mutta laskin ne erikoisuudet kuukautisten piikkiin. Kuullemma tyttö jo pitempään miettinyt tätä, ja minä hölmö kiikutin vielä viimeviikolla tytölle ihan arvokkaankin lahjan. Okei nyt ollaan vasta "tauolla", mutta silti tuli niin puuntakaa, että huhhuh. Helpompi olisi olla tässä tilanteessa pitkä aikaisen riitelyn jälkeen. Kai sitä pitää yrittää vielä joku kikka kehitellä, millä saisi suhteen uudestaan eloon.

Mikäköhän noille sluteille tulee aina kesän tullessa? Aika käsittämätöntä, tismalleen samat sanat sain kuulla "ne pienet asiat on kasautuneet". Ja sitten myös nuo "perinteiset mantrat siitä kuinka ihana ihminen olen etc. aina niihin "en vaan ole valmis seurustelemaan" mantroihin." Voi vittu onkohan meillä muuten sama muija?

Tuosta oman tyttöystäväni suht yllättävästä täräytyksestä on kulunut n. 3vkoa ja siitä hetkestä lähtien pidin noin viikon todella matalaa profiilia ja sieltä se sluti juoksi takaisin heppiä lutkuttamaan.

Joten ota rauhassa ja pidä pientä etäisyyttä, kyllä se vielä sieltä juoksee sun ison röhmyn luo.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mikäköhän noille sluteille tulee aina kesän tullessa?

No minähän en asiasta mitään tiedä, mutta voisiko olla, että naisilla alkaa olemaan kevättä rinnassa ja haluaa uusiin seikkailuihin jonkun toisen miehen kanssa? Tekevätkö muuten naiset kuten miehet yleensä, eli kevään tullen katsovat vähän kevyemmin pukeutuneita miehiä "sillä silmällä"? Olenko ihan kujilla, jos sanon, että naisten hormonit jyllää melkosen paljon lujempaa kuin miehen? Uskaltaisin ehä jopa väittää, että kevätkiima se on se, mikä saa näin kesän kynnyksellä naisen miettimään, että onkohan tämä nyt se oikea mies. Mutta kuten sanoin, minä en näistä asioista pahemmin tiedä. Kunhan vain esitin mielipiteeni.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tekevätkö muuten naiset kuten miehet yleensä, eli kevään tullen katsovat vähän kevyemmin pukeutuneita miehiä "sillä silmällä"?

Toivottavasti...sillä muuten voisi ajatella, että olen turhaan kuljeskellut täällä naapurustossa heppi paljaana. Poliisit ainakin pitävät aatamin asuun pukeutneista miehistä. Aika pervoja mun mielestäni. Eivät kuitenkaan lähde petipuuhiin vaikka nätisti ehdottaisi. Tiukkapioja stana!

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Se on lienee tämä kevät mikä sen tekee;sit ne palaavat kotipesään tutun ja turvallisen mailamiehen luo kun huomaavat ettei sitä "Jokerilyöjää" mailoineen löydykkään maailmalta.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-

Tässä olen suunnitellut kesälomaa ja kesää ylipäätään innolla ja juhlinut kuinka hieno ns. "elämäni paras kesä" tästä tulee. Matkoja, mökkeilyä, picnikkejä, kuutamo uinteja ja mitä ikinä oman kullan kanssa. Ilmeisesti kesä menee kuitenkin surkutellessa yksin kotona
Tämä on kuin itseni kirjoittama tarina. Samat on asiat täällä suunnalla. Haluaa kuulemma omaa aikaa ja ei ole tällä hetkellä valmis seurustelemaan. Tuli kyllä itsellekin täysin puuntakaa tämä homma. Vaikka mitä oltiin suunniteltu reissuja myöten. Eikai se auta kuin antaa aikaa muijalle. Mutta mitä helvettiä tässä pitäis sit itse tehdä. Silti nainen pitää yhteyttä suht tiiviisti koko ajan ja ollaan tässä aikaakin yhdessä vähän vietetty tämän tauon aikana. Tuntuu että Parker hajottaa vaan itsensä tässä tilanteessa. Pitäiskö vaan jatkaa elämää vai tehdä mitä. Kuitenkin nainen sanoo että ehkä sit joskus jatketaan yhdessä. Elämä on joskus vaikeeta.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Se on lienee tämä kevät mikä sen tekee;sit ne palaavat kotipesään tutun ja turvallisen mailamiehen luo kun huomaavat ettei sitä "Jokerilyöjää" mailoineen löydykkään maailmalta.

Juuri tätä hain takaa. Kiitoksia Susimiehelle kunnarista!

Vanha Len jatka kävelemistä, kyllä ne naiset vielä heltiää.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuntuu että Parker hajottaa vaan itsensä tässä tilanteessa. Pitäiskö vaan jatkaa elämää vai tehdä mitä. Kuitenkin nainen sanoo että ehkä sit joskus jatketaan yhdessä.

Lainasin omasta mielestäni sen oleellisimman. Juuri näin teet. Hajotat itseäsi. Mikäli nainen haluaa olla tauolla, niin anna sen olla tauolla. Etsi muuta seuraa ja kohta se tauko onkin jo tosi pitkä. Ehkä sit joskus jatketaan elämää yhdessä. suomennos: Jos uus mato ei osukaan kokkuun, niin ollaan sit taas kaamosaika kimpassa ja kesällä haluan sit taas omaa aikaa ja uutta munaa. Jos vaan perse kestää niin viskaa akka pihalle ja lopeta yhteydenpito. Mikäli se siinä vaiheessa herää, niin jotain voi vielä olla tehtävissä. Jos taasen ei herää, niin tiedät siinäkin vaiheessa tehneesi oikean ratkaisun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy