Naisasiat

  • 7 520 550
  • 26 580

Veijari

Jäsen
puolison lapsi ja oma lapsettomuus, avioeron siemen?

Vaimo, kas siinäpä pulma.

Murjottaa kotona kaiket illat turpa kiinni, ei vastaa kysymyksiini tai mitään järjellistä keskustelua ei pysty käymään ilman huoranpenikka, huoranpanija, äpärä yms. kauniita sanoja. Kaikki keskustelu kääntyy omaan lapseeni, jonka olen saanut kauan ennen tutustumistamme ja vieläpä toisen naisen kanssa.

Töihin saan tekstiviestejä siitä miten paha olo hänellä on ja kaikki tietenkin mun syytä, tai ainakin syytöksillään saa minulle sellaisen olon, huoritteluja tietenkään unohtamatta.

Vaimo väläytteli jo avioerokorttia johon totesin että siitä vaan jos se on hänen mielestään ainut ratkaisu. Totesin että olisitpa vain miettinyt ennen avioliittoa ja omakotitaloa mitä minun mukana suhteeseen saa (elatusvelvollinen lapsi) koska olihan tämä kaikki silloin jo hyvin tiedossa. Eikä ole minun syyni ettei luoja ole luonut häntä hedelmälliseksi. Kun samalla kaveripiiristä jokaisella pariskunnalla tuntuu tulevan vauvauutisia niin onhan se varmaan raskasta. Tuskan purkamistapa vaan ei tunnu minusta kovin fiksulta.

Tekisi mieli kysyä, mitä tehdä? Toisaalta tekisi mieli vain kylmästi antaa piut paut kaikelle valitukselle, kytkeä kuulo pois päältä ja katsoa mitä tuleman pitää. Tällaisissa kriiseissä kai sitä avioliiton kestoa juuri koetellaan. En vain jaksaisi ottaa jatkuvasti sitä kaikkea paskaa niskaani kun tuntuu että toinen voi lapioida sitä miten paljon huvittaa eikä loppua näy. Uhkailut juuri valmistuneen omakotitalon myymisestä ja elämän loppumisesta alkaa olemaan niin jokapäiväinen keskustelun aihe että pian itsekin uskon niiden toteutumiseen.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekisi mieli kysyä, mitä tehdä? Toisaalta tekisi mieli vain kylmästi antaa piut paut kaikelle valitukselle, kytkeä kuulo pois päältä ja katsoa mitä tuleman pitää. Tällaisissa kriiseissä kai sitä avioliiton kestoa juuri koetellaan. En vain jaksaisi ottaa jatkuvasti sitä kaikkea paskaa niskaani kun tuntuu että toinen voi lapioida sitä miten paljon huvittaa eikä loppua näy. Uhkailut juuri valmistuneen omakotitalon myymisestä ja elämän loppumisesta alkaa olemaan niin jokapäiväinen keskustelun aihe että pian itsekin uskon niiden toteutumiseen.

Me itse määräämme ne rajat, miten meitä saa kohdella.
Älä anna puhua itsellesi noin, kun et ole mihinkään syyllinen - korkeintaan elämäsi elämiseen, eikä se mikään synti ole :)

Vaimo terapiaan? Pariterapiaan? Hedelmöityshoitoon?
 
Ja ihan vaan selventääkseni etten minä ole mikään eilispäivänä syntynyt näissä asioissa: tiedän tosiaan että kun nainen sanoo "en halua juuri nyt seurustella kenenkään kanssa", niin siihen melko suurella todennäköisyydellä sisältyy myös se piiloviesti: "enkä nyt ainakaan SINUN kanssasi". Katsoin nyt vain etten tässä tapauksessa jää asiaa enempää vatvomaan..

Tässä on vinha perä, mutta muistan itse käyttäneeni samaa lainia keväällä. Sinnikkyys (toisen osapuolen) palkittiin (molempien osalta), ja nyt on 7 kk seurustelua takana.
 
Metsomies oppinee, että varattuun naiseen ei enää kannata sotkeentua, sillä sellainen nainen lähtee yleensä pettäen poiskin.

Heh, tämän voin vahvistaa omien kokemuksieni pohjalta.

Metsomiehen roolissa pokasin erään naikkosen, jonka kanssa seurustelin 1,5 vuotta. Tunnettiin jo rippikoulusta asti, mutta kaikki alkoi siitä kun opiskeltiin samassa koulussa. Hän seurusteli silloin toisen miehen kanssa ja meillä oli aika tiivistä tekstittelyä pitkän aikaa. Noh eräänä kauniina vappuna se vaihdos meikäläiseen sitten tapahtui.

Jotain vuosi tästä, niin huomasin että tämä neiti x on ilmeisesti läheisissä väleissä työkaverinsa kanssa. Aika paljon se puhelinta pläräs, mutta hälytyskellot eivät kunnolla soineet. Taisin jopa hänelle sanoakin että jos me joskus erotaan, niin tuo duunimetso taitaa olla sun seuraava poikaystävä. Mutta silti en ollut vakavissani.

Puoli vuotta tästä ei meidän suhteella kovin hyvin mennyt. Neidin aloitteesta sitten erottiin, olin tosin myös sitä mieltä, ettei tästä mitään enää tule. Vähän aikaa sen jälkeen tulinkin katumapäälle. Alle kuukausi tämän jälkeen saan tietää että neiti hengailee duunimetson kanssa.

Osu metsoilu omaan nilkkaan! =)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vaimo terapiaan? Pariterapiaan? Hedelmöityshoitoon?

Tai adoptoikaa? Eihän se tietenkään sama asia ole, mutta voi hieman helpottaa oman lapsen kaipuuta.

Ihan ensinnä kannattaa kuitenkin passittaa vaimoke terapiaan. Normaali, järjissään oleva ihminen ei - ainakaan toistuvasti - käyttäydy noin ja syyllistä jopa lasta / pura vihaansa lapseen tuollaisessa asiassa, joka niin millään muotoa ei ole kenenkään syytä.


Mikä muuten on metsomiehen naispuolinen vastine?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mikä muuten on metsomiehen naispuolinen vastine?

No eikös se ole tietysti koppelonainen?

Veijarille jaksamista asian suhteen. Itse en varmastikaan kauaa jaksaisi katsella tuollaista vänkäämistä.

Jos ei terapiaan suostu, niin suosittelen että laitatte talon myyntiin ja lelut eri osoitteisiin.

e. olinpa hidas
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Muutama sana vielä case metsoherrasta

Eli mjoo, tämä olkoon viimeinen juttuni tähän asiaan, turha enä vatvoa kun tyttökaverin kanssa asiat on sovittu. Eli hän ei siis esinyt mitään uutta "panoseuraa" tms. eikä ollut missään seuranhakupalstalla. Eritoten käyttäjänimettömän kommentti "pettäjäkäytös" hieman kummastuttaa. Hänhän ei ole pettänyt minua millään tavalla. Ja kyllä, halailen häntä aina kun nähdään ja todella paljon läheisyyttä annan.

Mutta se siitä. Jatkakaa vaikka Veijarin asialla seuraavaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eritoten käyttäjänimettömän kommentti "pettäjäkäytös" hieman kummastuttaa. Hänhän ei ole pettänyt minua millään tavalla.
No jos minä tai naiseni alkaisi kirjoitella tuohon tapaan jonkun toista sukupuolta olevan kanssa, niin kyllä se olisi pettämistä. Ei pettäminen ole vain se, jos panee jotakuta muuta. Toisille sekään ei ole pettämistä, jos on avoin suhde. Minun suhteisiin ei koskaan tule kuulumaan tuollainen kirjoittelu muiden naisten kanssa ja sitten samaan aikaan jopa kun haluaa pitää taukoa suhteesta, niin ei tarvitse olla mikään einstein, kun laskee 1+1. Hyväuskoisille hölmöille se toki voi mennä läpi.
Jatkakaa vaikka Veijarin asialla seuraavaksi.
Veijari on kyllä niin pihalla, kun sietää tuollaista käytöstä, että sanattomaksi vetää... Niin kyllä, sietää, kun ei ole eronnut. Tuollaista naista ei pidä sietää kahta sekuntia. Mutta sehän tästä maailmasta pahemman paikan tekee, kun löytyy ihmisiä, jotka antavat tuollaisen käytöksen tavallaan anteeksi.
 

passenger

Jäsen
No jos minä tai naiseni alkaisi kirjoitella tuohon tapaan jonkun toista sukupuolta olevan kanssa, niin kyllä se olisi pettämistä. Ei pettäminen ole vain se, jos panee jotakuta muuta. Toisille sekään ei ole pettämistä, jos on avoin suhde. Minun suhteisiin ei koskaan tule kuulumaan tuollainen kirjoittelu muiden naisten kanssa ja sitten samaan aikaan jopa kun haluaa pitää taukoa suhteesta, niin ei tarvitse olla mikään einstein, kun laskee 1+1. Hyväuskoisille hölmöille se toki voi mennä läpi.

Veijari on kyllä niin pihalla, kun sietää tuollaista käytöstä, että sanattomaksi vetää... Niin kyllä, sietää, kun ei ole eronnut. Tuollaista naista ei pidä sietää kahta sekuntia. Mutta sehän tästä maailmasta pahemman paikan tekee, kun löytyy ihmisiä, jotka antavat tuollaisen käytöksen tavallaan anteeksi.

Jollakin tapaa vetää kyllä sanattomaksi tämäkin. Ehkä sitä kannattaisi miettiä mistä tällainen käytös johtuu ja mitä sille on tehtävissä, eikä todeta kahden sekunnin sietämisen jälkeen, että jaahas tämä oli nyt tässä. Vaikuttaa juuri siltä typerältä kärsimättömyydeltä, jota aiemmassa viestissäni pohdein. Sekä myös itsekkäältä ja valitettavalta ymmärtämättömyydeltä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehkä sitä kannattaisi miettiä mistä tällainen käytös johtuu ja mitä sille on tehtävissä, eikä todeta kahden sekunnin sietämisen jälkeen, että jaahas tämä oli nyt tässä.
Ei se ole kärsimätöntä jos olettaa ja haluaa olla fiksun ja suoraselkäisen kanssa, eikä sellaisen ihmishirviön kanssa, joka haukkuu huoraksi, kertaakaan. Tai vihaisi omaa lastani. Aivan sairasta touhua ja johtui se ihan mistä tahansa, niin voisin kyllä auttaa avun hakemisessa mutta parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa en ryhtyisi tai jatkaisi, vaikka olisi yhteinen ok-talo. Nuorempana sitä kokemattomuuttaan sietää helpommin kaikenlaisia idioottien idioottimaisuuksia, mutta vanhemmiten tajuaa, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät tiettyjä idioottimaisuuksia tule tekemään. Se, minkä fiksu tajuaa sanomattaakin, on epäfiksulle työlästä edes selvittää, kun he eivät vain ymmärrä. Joten tämä kantani johtuu siitä, että olen oppinut olemaan etäällä idiooteista ja valitsen seurani paremmin kuin sellaiset, jotka sietävät tuonlaista käytöstä jatkamalla parisuhdetta.

On minullakin, kuten todettua, naispuolisia kavereita mutta ns. maalaisjärjellä sitä kyllä näkee, että heistä ei "vaaraa" parisuhteelle ole. Aivan samoin on naisellani miespuolisia kavereita, joten siitä ei ole kyse, etteikö voisi olla eri sukupuolta olevia kavereita, vaan tuo Anselm Raadon tapaus haiskahtaa kyllä eräänlaiselta seläntakana puuhastelulta, joka on ollut ikään kuin "pettämisen esiasteella". Seläntakana ei vain mitään chattituttuja hankita.
 

passenger

Jäsen
Ei se ole kärsimätöntä jos olettaa ja haluaa olla fiksun ja suoraselkäisen kanssa, eikä sellaisen ihmishirviön kanssa, joka haukkuu huoraksi, kertaakaan. Tai vihaisi omaa lastani. Aivan sairasta touhua ja johtui se ihan mistä tahansa, niin voisin kyllä auttaa avun hakemisessa mutta parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa en ryhtyisi tai jatkaisi, vaikka olisi yhteinen ok-talo. Nuorempana sitä kokemattomuuttaan sietää helpommin kaikenlaisia idioottien idioottimaisuuksia, mutta vanhemmiten tajuaa, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät tiettyjä idioottimaisuuksia tule tekemään. Se, minkä fiksu tajuaa sanomattaakin, on epäfiksulle työlästä edes selvittää, kun he eivät vain ymmärrä. Joten tämä kantani johtuu siitä, että olen oppinut olemaan etäällä idiooteista ja valitsen seurani paremmin kuin sellaiset, jotka sietävät tuonlaista käytöstä jatkamalla parisuhdetta.

En usko, että kyseessä on suhteen alkuvaiheessa ollut tämä "ihmishirviö", jostain se käytös on syntynyt ja lapsettomuus on todella vaikea asia monelle. On melko voimakasta leimata joku idiootiksi näillä tiedoilla. Ja tämä menee taas siihen yleistämisen kategoriaan, josta myös aikaisemmin kirjoitin. Omien kokemusten perusteella sovelletaan näitä "faktoja" parisuhteista täällä esitettyihin ongelmiin.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt sit saatiin tyttökaverin kanssa sovittua että jatketaan yhdessä oloa ja lupaan keskittyä enemmän häneen jne., mutta hän haluaisi kuitenkin jatkaa yhteydenpitoa tuohon metsoherraan. .


Kaikillehan ei toki tällaisissa tapauksissa käy samalla lailla.

Mutta.. Itselläni vaimo halusi keskustella vähän samaan tapaan kesällä elämästämme. Ja ei kestänyt kuin pari minuuttia kun jo tiesin, että koeajolla oli jo käynyt.

Viikon jäähdyttelyn jälkeen, sovimme yrittävämme yhdessä mutta kokonaan en saanut häntä luopumaan niistä yhteyksistä, joissa hänen uuteen ukkoonsa oli yhteydessä. Kyseiseen herraan ei tietenkään pitänyt pitää yhteyttä.

No, ei sitä yrittämistä montaa viikkoa kestänyt kun rouva ilmoitti, että hän haluaa eron. Kuinkahan mahtoi olla yhteydenpidon laita?

Avioeron harkinta-aika siis käynnissä täällä, ja asunto melkoisen kolkko vielä pitkään.

Todella toivon, että sinulle ei käy samoin. On nimittäin koko lailla perseestä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On melko voimakasta leimata joku idiootiksi näillä tiedoilla. Ja tämä menee taas siihen yleistämisen kategoriaan, josta myös aikaisemmin kirjoitin.
Oletetaan tilanne, jossa toinen osapuoli alkaa hakkaamaan puolisoaan, "kun on niin hankalaa ja stressaa". Tuolla sinun logiikallahan tuokin pitäisi vain ymmärtää, vaikkei toki hyväksyisikään, niin ymmärtäisi kuitenkin. Asia on niin, että vain idiootit ihmishirviöt alkavat hakkailla sitä toista osapuolta, stressasi sitten kuinka paljon tahansa. Aivan samoin on tuossa tilanteessa, jossa nainen halveksii toisen lasta ja huorittelee. Siinä ylitetään rajat, joita ei saa fiksu ihminen ei ylitä koskaan, oli tilanne mikä tahansa.

Kuten todettua, juuri teidänlaistenne päänsilittelijoiden vuoksi iso osa parisuhteistanne muuttuu paskaksi. Kaikkea ei pidä, eikä saa hyväksyä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaimo, kas siinäpä pulma.

Murjottaa kotona kaiket illat turpa kiinni, ei vastaa kysymyksiini tai mitään järjellistä keskustelua ei pysty käymään ilman huoranpenikka, huoranpanija, äpärä yms. kauniita sanoja. Kaikki keskustelu kääntyy omaan lapseeni, jonka olen saanut kauan ennen tutustumistamme ja vieläpä toisen naisen kanssa.

Töihin saan tekstiviestejä siitä miten paha olo hänellä on ja kaikki tietenkin mun syytä, tai ainakin syytöksillään saa minulle sellaisen olon, huoritteluja tietenkään unohtamatta.

...

Tähän voisi todeta hyvin yks'kantaan, että ammatti-ihmiset asialle, muu ei enää auta, jos on mitään haluja ja aikomuksia pitää tuosta liitosta kiinni. Toisaalta - näissä tapauksissa ei ole mitään muuta pakkoa hoitoon kuin oma motivaatio, joka tässä tapauksessa ei kuullosta mitenkään erityisen todennäköiseltä - ja tarkoitan tällä tuota toista, huonommin voivaa osapuolta.
Kokemuksestani tiedän, että joskus vain ero on se ainoa todellinen ratkaisu, kun panoksena on kuitenkin vielä oma ja ennen kaikkea oman lapsen terveys. Tässä asiassa olen pitkälti Käyttäjänimettömän linjoilla - otan osaa...
 

passenger

Jäsen
Oletetaan tilanne, jossa toinen osapuoli alkaa hakkaamaan puolisoaan, "kun on niin hankalaa ja stressaa". Tuolla sinun logiikallahan tuokin pitäisi vain ymmärtää, vaikkei toki hyväksyisikään, niin ymmärtäisi kuitenkin. Asia on niin, että vain idiootit ihmishirviöt alkavat hakkailla sitä toista osapuolta, stressasi sitten kuinka paljon tahansa. Aivan samoin on tuossa tilanteessa, jossa nainen halveksii toisen lasta ja huorittelee. Siinä ylitetään rajat, joita ei saa fiksu ihminen ei ylitä koskaan, oli tilanne mikä tahansa.

Kuten todettua, juuri teidänlaistenne päänsilittelijoiden vuoksi iso osa parisuhteistanne muuttuu paskaksi. Kaikkea ei pidä, eikä saa hyväksyä.

En hakenutkaan mitään logiikkaa tai näitä omista kokemuksista syntyviä ehdottomia "faktoja". Vaan nimenomaan sitä koitin tässä sanoa, että näin pienillä tiedoilla mitä täällä usein saa näistä ihmisten eri tasoisista ongelmista on hyvin kyseenalaista alkaa soveltamaan omia näkemyksiään faktoina joka asiaan, vaikka kuinka olisi jo vanhempi, kokenut ja viisas. Siis pois siitä yleistämisestä.

Fyysinen väkivalta on asia jota ei pidä missään nimessä hyväksyä. Siihenkin on olemassa terapiaa niin uhreille kuin myös väkivallan käyttäjälle. On tietysti omia asioitasi jos osaat heti määritellä jonkun idiootiksi, asioissa on usein kuitenkin monta puolta ja ihmisten käyttäymiseen syyt. Jos se, että tulee mietittyä asioita myös näin tekee minusta päänsilittelijän, niin olkoon sitten niin. Todellakaan kaikkea ei ihmisen pidä sietää, mutta hyvin usein tämä kärsimättömyys ja haluttomuus yrittää ymmärtää toista ihmistä tai vaikuttavia tekijöitä hänen käyttäytymiseensä tekee siitä suhteesta paskaa, tai yleensä lopettaa sen. Onhan se tietysti helppoa.
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Pakkohan tässä nyt on avautua hetken kun on aivan ulapalla...

Auttakaa nyt meikäläistä jotenkin kun oon nähtävämmin aivan lätkässä yhteen mimmiin.

Kyseinen naishenkilö sattuu olemaan kaupassa töissä ja aina kun kyseinen neiti on kaupassa niin ei voi olla kuin hymyilemättä. Tai siis kun meinaa hymyilyttää niin paljon ei oikein kehtaa edes katsoa silmiin ettei viitsisi kaikille näyttää että onpa vaan niin mukavan ja ihanannäköinen mimmi.

Toi kauppa on vaan jotenkin niin vaikea tilanne, että siellä saisi juteltua. Tai, no nyt tuntuu etten saisi kerta kaikkiaan yhtään mitään fiksua suustani. Sitten kun olen kuitenkin vakioasiakas niin kaikki duunitekijät tuntee mut. Ja sitten että se neiti on yleensä aina kassalla niin juttelepa siinä sitten sen 20 sekunnin ajan. Olisi nyt edes joskus hyllyttämässä, mutta ei. Tai emmä tiedä mitenhän mä silloinkin saisin sanottua että olis mukava tutustua paremmin. Tai yhtään mitään.

Huoooh, kai mä vielä tästä pääsen etenemään, mut on se vaikeeta...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Auttakaa nyt meikäläistä jotenkin kun oon nähtävämmin aivan lätkässä yhteen mimmiin.

No autetaan...haluutko poskihoidon...? Vitsi vitsi...:)

Kerro, että olet kusessa siihen. Kaupan kassalla voit tokaista "maksan nää ostokset sillä ehdolla, että tulet kanssani kahville/bisselle". Katso reaktio.

Tärkein tieto on se, että seurusteleeko kyseinen namu toisen tyypin kanssa. Flirttaile aina kun käyt asioimassa kyseisessä kaupassa. Heitä hauskaa ja vihjailevaa läppää mutta sellaista, joka on juuri sinua itseäsi. Jos setti ei pure muutaman viikon sisällä niin sano suoraan, että olet häneen aivan totaalisesi lääpällä ja et todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Kysy vielä onko hänellä ehdotuksia...jos yleensä kiinostaa.

Näin olet ainakin tuonut alussa kiinnostuksesi esille ja sitten räjäyttänyt pankin. Mitä hävittävää sulla olisi?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
näin pienillä tiedoilla mitä täällä usein saa näistä ihmisten eri tasoisista ongelmista on hyvin kyseenalaista alkaa soveltamaan omia näkemyksiään faktoina joka asiaan, vaikka kuinka olisi jo vanhempi, kokenut ja viisas. Siis pois siitä yleistämisestä.
Jos joku vaikka hakkaa puolisoaan, niin se "pieni tieto" kyllä riittää minulle ja on jo tarpeeksi, oli syy siihen sitten ihan mikä tahansa. Miten niin emme tiedä!? Juurihan tuo kertoi täällä millaista tekstiä vaimonsa latelee. Jos ja kun tuollaista tekstiä tulee, niin minun mielestä ei pidä yhtään sekuntia miettiä enää, että alkaako sellaisen kanssa enää parisuhdetta ylläpitämään. Oli siellä taustalla ihan mitä tahansa, niin jo tuo "pieni tieto" riittää kyllä todella hyvin. Siinä ei auta mikään puoli enää jos vaikka toinen hakkaa puolisoaan, tai vihaa toisen lasta ja huorittelee. Ihmettelen, että löytyy ihmisiä, jotka tuonkin jälkeen haluavat olla sellaisen kanssa yhdessä. Eläkää ja huomatkaa, että maailmassa on kivojakin ihmisiä, eivät huorittele tai hakkaa.

On olemassa terapiaa kaikille mutta joku roti se saa olla siinäkin mitä on valmis sietämään. Kuulostaa siltä, että olet ollut helvetin vaikeiden ihmisten kanssa parisuhteissa, kun olet valmis hyväksymään kaikenlaista paskaa niskaasi satelevan. Ei elämä mitään ruusuilla tanssia ole, välillä on piikkejä poluilla, mutta sitä olen tässä sanonut, että jotkut rajat on, ja jos ne ylittää, niin heippa vain ja hauskaa loppuelämää. Jonkun terapeutin tai hoitolaitoksen yhteystiedot voi lähtiessään antaa ja toivottaa jaksamisia.
Jos se, että tulee mietittyä asioita myös näin tekee minusta päänsilittelijän, niin olkoon sitten niin.
Ei se, ettei hyväksy ihan mitä tahansa käytöstä tarkoita, ettenkö näitä asioita olisi miettinyt. Kyllä minä tiedän, että moniin käytöshäiriöihin on syynsä, minulla on vain rajat menevät siinä, etten ala sellaista huorittelijaa tai hakkaajaa sietää sekuntiakaan. Maailmassa on terveempiäkin ihmisiä, vailla noin pahoja ongelmia, olen mieluummin sellaisen ihmisen kanssa yhdessä. Ja näköjään löytyy niitä, jotka ovat valmiita sietämään niitä ihmishirviöitä ja idiootteja, traumojensa elinkautisvankeja.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tai sitten, ihan vain vaihtoehtoisena ajatuksena miten olisi korun, käteisen, ehkä mukin ja halaavan sydäntyynyn lähettäminen. Niin ja kortti kanssa. Sekä stalkata naisen osoite selville facebookin kautta.

Joo, Kaarle6, lähetä sille kotiin rahaa kirjekuoressa. Pitäis olla varma tapa.

Hah...jätkälle on selkeesi jäänyt Jomppa Koo-moodi päälle. Saakelin agentti...
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Tärkein tieto on se, että seurusteleeko kyseinen namu toisen tyypin kanssa. Flirttaile aina kun käyt asioimassa kyseisessä kaupassa. Heitä hauskaa ja vihjailevaa läppää mutta sellaista, joka on juuri sinua itseäsi. Jos setti ei pure muutaman viikon sisällä niin sano suoraan, että olet häneen aivan totaalisesi lääpällä ja et todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Kysy vielä onko hänellä ehdotuksia...jos yleensä kiinostaa.

Näin olet ainakin tuonut alussa kiinnostuksesi esille ja sitten räjäyttänyt pankin. Mitä hävittävää sulla olisi?

No, meillä on yksi yhteinen kaveri joka tuli ilmi tuossa parisen viikkoa sitten. Ja mikä nyt vielä tässä on hyvää, että kait sekin on jostakin kiinnostunut minussa, koska hän kysyi minulta, että mistä tunnen mun kaverin?

Ja joo, kaverin kaverilta kyselty ja kuulemma sinkku on. Mutta toi kauppa on vähän paikkana tollanen, että sit jos tulee rukkaset niin helvetin nihkeetä siellä on sitten käydä. Niin, no nyt vaan pitäis olla itseluottamusta, mut mulla on vaan sellanen fiilis että mua luetaan kuin avointa kirjaa. Tai tuntuu että sen mimmin kollegatkin taitaa jo tietää. Emmä tiedä, saatana kun voi olla joskus vaikeita nää naisasiat... =)
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Ihan näin OT:na että tuliko sille Jomppa Koon jutulle ikinä minkäänlaista päätöstä, kun en itse millään satu muistamaan?
Ihan asiaan, naista ei ole, mutta kyllähän sitä yhtä piiritetään tiukasti, ilman tulosta tietysti.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mun mielestä sellainen hyllyjen välissä väijyminen voisi olla aika hyvä alku. Sitten seuraavassa vaiheessa voisi tosiaan jättää vaikka siihen kassalle rahaa kirjekuoressa.

Voisi myös ajatella etsivänsä sopivia hempeitä englanninkielisiä lauluja ja suomentaa niistä sanat, joita sitten jättää runoina niitten rahojen kanssa.

Kannattaa kysyä sitten vinkkejä, kun mulla olisi yksi valmiina.

Että silleen...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ihan näin OT:na että tuliko sille Jomppa Koon jutulle ikinä minkäänlaista päätöstä, kun en itse millään satu muistamaan?

Taisi Jomppa saada kirjoituskiellon Vapaan keskustelun puolelle ennen jutun päättymistä. Joku/jotkut lienevät tietoisia kuinka "romanssi" päättyi vai jatkuuko se edelleen. Toivottavasti Jomppa ei kuitenkaan sitä femmaa kuoressa lähettänyt neitokaiselle...

vlad.
 

passenger

Jäsen
Jos joku vaikka hakkaa puolisoaan, niin se "pieni tieto" kyllä riittää minulle ja on jo tarpeeksi, oli syy siihen sitten ihan mikä tahansa. Miten niin emme tiedä!? Juurihan tuo kertoi täällä millaista tekstiä vaimonsa latelee. Jos ja kun tuollaista tekstiä tulee, niin minun mielestä ei pidä yhtään sekuntia miettiä enää, että alkaako sellaisen kanssa enää parisuhdetta ylläpitämään. Oli siellä taustalla ihan mitä tahansa, niin jo tuo "pieni tieto" riittää kyllä todella hyvin. Siinä ei auta mikään puoli enää jos vaikka toinen hakkaa puolisoaan, tai vihaa toisen lasta ja huorittelee. Ihmettelen, että löytyy ihmisiä, jotka tuonkin jälkeen haluavat olla sellaisen kanssa yhdessä. Eläkää ja huomatkaa, että maailmassa on kivojakin ihmisiä, eivät huorittele tai hakkaa.

On olemassa terapiaa kaikille mutta joku roti se saa olla siinäkin mitä on valmis sietämään. Kuulostaa siltä, että olet ollut helvetin vaikeiden ihmisten kanssa parisuhteissa, kun olet valmis hyväksymään kaikenlaista paskaa niskaasi satelevan. Ei elämä mitään ruusuilla tanssia ole, välillä on piikkejä poluilla, mutta sitä olen tässä sanonut, että jotkut rajat on, ja jos ne ylittää, niin heippa vain ja hauskaa loppuelämää. Jonkun terapeutin tai hoitolaitoksen yhteystiedot voi lähtiessään antaa ja toivottaa jaksamisia.

Ei se, ettei hyväksy ihan mitä tahansa käytöstä tarkoita, ettenkö näitä asioita olisi miettinyt. Kyllä minä tiedän, että moniin käytöshäiriöihin on syynsä, minulla on vain rajat menevät siinä, etten ala sellaista huorittelijaa tai hakkaajaa sietää sekuntiakaan. Maailmassa on terveempiäkin ihmisiä, vailla noin pahoja ongelmia, olen mieluummin sellaisen ihmisen kanssa yhdessä. Ja näköjään löytyy niitä, jotka ovat valmiita sietämään niitä ihmishirviöitä ja idiootteja, traumojensa elinkautisvankeja.

Ymmärrät nyt minut ehkä väärin, en todellakaan tarkoittanut, että näitä asioita pitäisi sietää, väkivaltaa etenkään. Ja että rajat pitää olla mitä sietää ja mitä ei. Tässä on nyt vain lähinnä näkemysero siitä että en koe ihmisiä ongelmineen olevan aina traumojensa elinkautisvankeja.

Minulla ei ole parisuhteissani ollut ihmishirviöitä, väkivaltaa, päihteitä tai edes sitä huorittelua. En vain osaa ajatella näiden ongelmien tekevän ihmisestä alempiarvoista, itselleni tai kenellekään muullekaan kelpaamatonta. Varsinkaan jos ongelmat ovat oikeasti ratkaistavissa. Syvät tunteet toista ihmistä kohtaan usein vaikeuttavat monelle sitä lähtemistä ja jos ongelmat saadaan vielä yhdessä ja/tai ulkopuolisella avulla kuntoon saattaa se vahvistaa ja parantaa suhdetta. Ja korostan nyt vielä tähän loppuun ettei väkivaltaa, henkistä tai fyysistä pidä suhteessa sietää, vaan tarkoitin ongelmia yleisellä tasolla juuri näitä "piikkejä polulla". Myös niitä vakavempiakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös